Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Piedāvājums par Kakā izaudzis līdz 150 miljoniem

Piedāvājums par Kakā izaudzis līdz 150 miljoniem
Kakā
Foto: digitale

Jau ziņojām, ka viens no Anglijas premjerlīgas futbola klubiem "Manchester City" apsver iespēju savas rindas pastiprināt ar brazīliešu pussargu Kakā. Parādījusies informācija, ka Itālijas grands "AC Milan" par Kakā vēlas saņemt 150 miljonus eiro.

"Komanda saņēmusi piedāvājumu, un tas tiek apspriests," izteicās kanāla direktors Mauro Suma. "Apspriešana nenozīmē piekrišanu vai noraidīšanu. Pagaidām vēl ir atlikušas stundas un dienas, lai sniegtu galīgo atbildi."

Tomēr "AC Milan" preses pārstāvis uzsvēra, ka Sumas izteiktie komentāri nav oficiāls komandas paziņojums. Izskan informācija, ka Mančestras komanda piedāvājuma summu no 100 miljoniem sterliņu mārciņu (78 miljoniem latu) palielinājusi līdz 150 miljoniem eiro (105 miljoniem latu). Tāpat brazīliešu pussargam joprojām tiek piedāvāta augstākā alga futbola pasaulē - 15 miljoni gadā pēc nodokļu nomaksas, tomēr izskan dažādi pieņēmumi, vai tie ir eiro (10,5 miljoni latu) vai arī sterliņu mārciņas (11,7 miljoni latu).

Jau ziņots, ka "Manchester City", kurš premjerlīgā šobrīd ieņem tikai 15.pozīciju, tiek uzskatīts par bagātāko futbola klubu pasaulē, kopš to iegādājās Abu Dabi šeihs Mansurs bin Zajeds al Nahjans. Gaidāms, ka janvāra transfēru loga ietvaros komandas sastāvs tiks pastiprināts ar vairākiem augstākā līmeņa futbolistiem.

"Manchester City" galvenais treneris Marks Hjūzs ceturtdien izteicās, ka komandas izteiktais piedāvājums par brazīlieti joprojām ir spēkā. Kluba sekmes pēdējā laikā bijušas gaužām bēdīgas, pēdējos sešos mačos komanda spējusi izcīnīt tikai vienu uzvaru.

Izmantotie resursi:
tvnet.lv

  -4 [+] [-]

, 2009-01-16 18:56, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: VARBŪT tā bija savulaik, bet vairs tas nav smieklīgi, tas ir debīli
Labi, labi ej iesālies ar saviem draugiem no Bavārijas !
Slēpts komentārs: K C D

  +4 [+] [-]

, 2009-01-16 18:58, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Cerams, ka Kakā tiks pārdots, bet nu sorry viņš nav vērts 100 miljonu šobrīd, ne 150, pirms diviem gadiem jā, tad gan viņš būtu tā vērts, bet tagad stabili ne vairāk par 50 !
Kaka ir vērtīgāks nekā visa tā komanda kopā!

     [+] [-]

, 2009-01-16 18:59, pirms 16 gadiem
krisis rakstīja: Ne neesu! Vienigi riebjas tadi cilveki kuri aizteik cilvekus kuri nepieka nav vainigi!
Neveelies piedaliities "plaanajaa macinaa" ?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 18:59, pirms 16 gadiem
Patiesībā, lai kā arī negribētos, ar vien vairāk izskatās ka darījums tomēr notiks Var jau saprast arī Milan, jo 150mio ir ibio 150!!! Cik sapratu, tad Milan atļāvuši MC pārstāvjiem runāt ar Kaka, un tas jau kaut ko nozīmē! MC laikam piesolījuši Kaka aģentam 20m un tēvam vēl 10m ja darījums notiks! Kaut kas traks! Vienīgā cerība uz Milan faniem, kas apsolījuši Kaka pārdošanas gadījumā tādus grautiņus, kādus Milāna vēl neesot redzējusi

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 19:01, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Vienīgā cerība uz Milan faniem, kas apsolījuši Kaka pārdošanas gadījumā tādus grautiņus, kādus Milāna vēl neesot redzējusi
tagad šitais pasākums ir modē re Viļņā ar esot bijis!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 19:01, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: tagad šitais pasākums ir modē re Viļņā ar esot bijis!
Krejums saldais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 19:08, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Patiesībā, lai kā arī negribētos, ar vien vairāk izskatās ka darījums tomēr notiks Var jau saprast arī Milan, jo 150mio ir ibio 150!!! Cik sapratu, tad Milan atļāvuši MC pārstāvjiem runāt ar Kaka, un tas jau kaut ko nozīmē! MC laikam piesolījuši Kaka aģentam 20m un tēvam vēl 10m ja darījums notiks! Kaut kas traks! Vienīgā cerība uz Milan faniem, kas apsolījuši Kaka pārdošanas gadījumā tādus grautiņus, kādus Milāna vēl neesot redzējusi
Labi izdzejoji : 150 mio ir ibio 150!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 19:12, pirms 16 gadiem
Swordsman rakstīja: Es piekrītu visam,ko tu saki,bet Real šeit nejauc iekšā,tas galīgi nav par tēmu. Ja Real par kādu piedāvā lielu naudas summu,tad tas ir tāpēc,ka viņi paši ir bagāti un var to atļauties (un paši ar savu galvu atbild),nevis tāpēc,ka kāds šeihs no malas var atnākt ar savu naudu un ar to bezjēgā mētāties. Ja Real par kaut ko piedāva milzu naudu,tad zina,kāpēc. Un Galaktikos laikos no biznesa viedokļa (kaut arī man tas viss nepatika) atmaksājās katrs pirkums un ne par ko netika pārmaksāts. tak što jūsu pašu MU dēļ investoriem ir daudz līdzīgāks Chelsea,nekā Real.
Tev jau protams labāk zināt kā Real ar finansēm! Es arī pieļauju, ka viss kārtībā un visu iztērēto ar savu menedžmentu atpelna! Bet tikai nestāsti, ka Real no sākuma nopelna naudu un tad to tērē!!! Pirms mēneša vai diviem pats Kalderons lielījās, ka visiem citiem futbola klubiem esot finanšu krīze, bet Real varot aiziet uz jebkuru banku un bez problēmām viņiem nauda tikšot aizdota vai tur CR vai kāda cita iegādei! Naudu varot dabūt tik cik vajag! Ar jau tādas pašas investīcijas sanāk! Un Real jau nu vairāk ir pārmaksājuši spēlētājiem salīdzinot ar MU, kuri arī kā Tu saki par Real, ja tērē naudu tad zin par ko!

     [+] [-]

, 2009-01-16 19:14, pirms 16 gadiem
Lai jau pērk,tā pat klubs aizies pa burbuli,kautgan paskatīties uz Kakā un Robinjo tandēmu nebūtu slikti!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 19:18, pirms 16 gadiem
Tofix rakstīja: Kāpēc nu uzreiz tik kategoriski?! Man personīgi City nekad nav un visticamak arī nebūs mīļākais klubs, bet nevaru noliegt, ka mani šī doma par Kakā spēlēšanu EPL iepricina! Tas būtu ļoti interesanti paskatīties, kā viņš iederētos Anglijā un vispār City klubā. Tāpat skaidrs, ka ar United, City nekonkurēs vel vismaz gadus 2-3... Neteikšu, ka šis klubs ir tik pretīgs, pēc Hjūza ierašanās viņu spēle ir samērā skatāma, tikai aizsardzība ir zem katras kritikas. Protams, no otras puses skatoties, šī ir slikta zīme visiem mazajiem klubiem, kuri varbūt 10 gadu laikā neiztērē tādu summu uz spēlētājiem, bet jāņem vērā arī tas, ka Milan šo iegūtos miljonus kaut kur tērēs, un visticamāk jau lai iegādātos 5-6 labus spēlētājus, kas savukārt nozīmē, ka šī nauda atkal atgriezīsies pie mazajiem klubiem! Tas futbolam nāk tikai par labu! No šeihu puses skatoties, tas noteikti nav nekāds bizness, nevajag jaukt neko, City nav tādas fanu bāzes un panākumu, lai viņi atpelnītu šo summu! Tas ir tikai par prieku arābiem un man ir pilnīgi vienalga, vai viņi spēlētājiem tērē 100 vai 200 miljonu, svarīgākais, ka viņi to naudu iegulda futbolā, nevis ieroču tirdzniecībā un galu galā, mēs, futbola fani esam tikai ieguvēji!

p.s. man izrādījās taisnība par to, ka Milan piedāvājumam piekritīs!
Labi, Kakaa EPL, jauki, uz prieksu.. bet par to izgaazhot taadu summu, tas ir vaajpraats! Peerc, ja vari, pa kautcik sakariigu summu, bet ne jau taa paarspiilee! Par ko futbols paarveertiisies tad? Kaadu murgu shis viss aizsaaks? Shitie bagaatniecinji, araabi utt., kuriem ne silts, ne auksts no futbola kaa speeles, saaks uzrasties aizvien vairaak, plaatiisies ar savu naudu, speeleesies ar klubiem kaa ar savaam rotaljietaam, kuras kad apniks, pametiis (un kas tad notiks ar klubiem?)! Speelei kaa taadai zudiis jeega, jaa pa laukumu skraidaas speeleetaaji, bet tas jau vairs nebuus futbols, bet gan araabu speeljmantinja/s!
Neatbalstu shaadu gaajienu.. labi, peerkat, bet ne par taadu summu!

Kingland preciizi pateica - pilniigi pievienojos vinjam!
Tas ir kaitinoshi ka kautkaadi, atvainojiet, klauni, futbolu padara par pliku biznesu un izpriecu. Neviens futbola liidzjuteejs to neveelaas, un tas patieshaam ir skumji ka shaadi viss notiek...ka visu izskjir tikai NAUDA, NAUDA un nekas cits kaa NAUDA.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 19:26, pirms 16 gadiem
rezervists rakstīja: Zālājs ari jāmēslo...
njaa milan zalajs spiid un laistā ---> MC ar grib tādu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 19:34, pirms 16 gadiem
Tofix rakstīja: Piedod, bet tā ir ierastā dziesma, ko dzied visi šie tā saucamie ''futbola principu aizstāvētāji''! Tu pats tiešām tici, ka Milan piekristu pārdot Kakā par mazāku summu?! Padomā... Nesaku, ka viņš ir vērts 100 miljonus funtu, un pusmiljonu nedēļā, BET tas tā ir tikai tāpēc, ka VISS futbola tirgus ir nenormāli uzpūsts! Protams, vau tikai piekrist Tev, ka neviens cilvēks nav 100 miljonu vērts, tas būtu amorāli, bet šajā situācijā ar mazāku summu nepietiks, uzskatu, ka šie 100 miljoni ir līdzvērtīgi tai summai, ko Real samaksāja pirms 7 gadiem par Zizū, tie 47 citroni ir tas pats, kas mūsdienu tirgū šie paši 100, un nevajag censties man ieskaidrot, ka Kakā nav tikpat labs kā Zizū!
MBL dazi sanem ~400 Milj USD , bet tas laikam ir normāli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 19:39, pirms 16 gadiem
Tofix rakstīja: Piedod, bet tā ir ierastā dziesma, ko dzied visi šie tā saucamie ''futbola principu aizstāvētāji''! Tu pats tiešām tici, ka Milan piekristu pārdot Kakā par mazāku summu?! Padomā... Nesaku, ka viņš ir vērts 100 miljonus funtu, un pusmiljonu nedēļā, BET tas tā ir tikai tāpēc, ka VISS futbola tirgus ir nenormāli uzpūsts! Protams, vau tikai piekrist Tev, ka neviens cilvēks nav 100 miljonu vērts, tas būtu amorāli, bet šajā situācijā ar mazāku summu nepietiks, uzskatu, ka šie 100 miljoni ir līdzvērtīgi tai summai, ko Real samaksāja pirms 7 gadiem par Zizū, tie 47 citroni ir tas pats, kas mūsdienu tirgū šie paši 100, un nevajag censties man ieskaidrot, ka Kakā nav tikpat labs kā Zizū!
Nu ja nepaardotu, tad varbuut buutu veertiigaak pieveersties piezemeetaakiem meerkjiem?! Un interesanti zinaat, kas tad taas cenas uzpuus, ja ne taadi tipinji, kaa shitais kadrs!
Kakaa nav tikpat labs kaa Zizuu (sho vari neuztvert nopietni)! Gurkufs gan ir...
youtube.com: YouTube - 3-0 Gourcuff Bordeaux - PSG
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-16 19:44, pirms 16 gadiem
Manchester City- čiteri. Ļoti liels uztraukums, jo ja Kakā tomēr pāries, tad tas noteikti būs visskaļākais notikums pēdējo gadu laikā transfēru tirgū. Visu cieņu Krokodilam, bet sorry, manprāt Kakā istā vieta ir A.C. Milānā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 19:53, pirms 16 gadiem
Tofix rakstīja: Nezinu varbūt tev taisnība, arī es uzskatu, ka City vispirms vajadzēja labus centra aizsargus un pussargu, kas orientēts uz aizsardzību, bet nu City ir sava galva un viņi acīmredzot uzskata, ka uzbrukums ir labākā aizsardzība. Tai pat laikā es tiešām ticu, ka Kakā ar savu cilvēcisko faktoru varētu apgriezt City sezonu kājām gaisā... Lai nu kā, bet man kā vienkāršam cilvēkam ar vidējo algu, uz visu šito ir vairāk nekā interesanti skatīties, un Kakā Premjerlīgā es sagaidītu ar atplestām rokām!

p.s. Cenas uzpūta vispirms United, Real, Barca, a pēc tam to turpināja Abramovičs un Chelsea, tagad stafetes kociņš nodots City!

p.s.s. Lai Gurkufs izcīna Ballon'd'Or, ČL titulu un pasaules kausu, tad varbūt parunāsim, kurš labāks
Neviens jau te nerunaa pretii tam, ko Kakaa speejiigs izdariit uz laukuma, runa grozaas ap to summu.. un jo ilgaak shitais viss ievilksies, jo taa cena augs aizvien straujaak! Kas zin, pie kaadas summas taa apstaasies!
p.s.s. Nekaadu probleemu! Bet neaizmirsiisim, ka vinjam ir tikai 22 gadi, bet fakts kaa taads, ka shis tas no Zizuu vinjaa aizkjeeries, pastaav..

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 20:58, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Tev jau protams labāk zināt kā Real ar finansēm! Es arī pieļauju, ka viss kārtībā un visu iztērēto ar savu menedžmentu atpelna! Bet tikai nestāsti, ka Real no sākuma nopelna naudu un tad to tērē!!! Pirms mēneša vai diviem pats Kalderons lielījās, ka visiem citiem futbola klubiem esot finanšu krīze, bet Real varot aiziet uz jebkuru banku un bez problēmām viņiem nauda tikšot aizdota vai tur CR vai kāda cita iegādei! Naudu varot dabūt tik cik vajag! Ar jau tādas pašas investīcijas sanāk! Un Real jau nu vairāk ir pārmaksājuši spēlētājiem salīdzinot ar MU, kuri arī kā Tu saki par Real, ja tērē naudu tad zin par ko!
Ja real regulāri pārmaksātu,viņi bankrotētu. arī kredīts bankai ir jāatdod. Runa jau par to,ka real iztērēto naudu var atpelnīt - ar translācijām,biļetēm,pārdodot krekliņus utt. tā ir milzīga sistēma, varens zīmols. Tāds City nekad šādas summas neatpelnītu,tāpat arī chelsea. bet viņiem arī par to galva nesāp,jo šeiham taču vienalga - viens miljards vairāk vai mazāk. tāpēc es saku,ka real ar chelsea vai city pat salīdzināt nevar,pilnīgi cita sistēma. un mani kaitina,ja atļaujas šos klubus nosaukt kā līdzīgus.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 21:21, pirms 16 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja real regulāri pārmaksātu,viņi bankrotētu. arī kredīts bankai ir jāatdod. Runa jau par to,ka real iztērēto naudu var atpelnīt - ar translācijām,biļetēm,pārdodot krekliņus utt. tā ir milzīga sistēma, varens zīmols. Tāds City nekad šādas summas neatpelnītu,tāpat arī chelsea. bet viņiem arī par to galva nesāp,jo šeiham taču vienalga - viens miljards vairāk vai mazāk. tāpēc es saku,ka real ar chelsea vai city pat salīdzināt nevar,pilnīgi cita sistēma. un mani kaitina,ja atļaujas šos klubus nosaukt kā līdzīgus.
Nu protams, ka Real sistēma darbojās, par to nav šaubu! Cita lieta, ka vienu brīdi tā sistēma vairāk darbojās naudas pelnīšanai nevis sportisko rezultātu sasniegšanai! Vismaz man radās tāds priekšstats! Arī MU organizācija līdz zināmam brīdim darbojās lieliski, es pat teiktu vislabāk, jo peļņas rādītāji bija labākie starp visiem klubiem! Ko var darīt, ka atbrauca amerikānis un tās akcijas sapirka! Bet nu labi, ka nekas radikāli organizācijas darbībā netika mainīts! Nav jau starpība no kurienes nāk nauda, ja vien klubs ar visiem izdevumiem un ienākumiem atrodas pozitīvā bilancē! City vai Chelsea līdz tādiem rādītājiem tuvākajos gados netikt! Izskatās, ka šādi turpinot City līdz tādiem netiks nekad, bet īpašniekam par to nospļauties

     [+] [-]

, 2009-01-16 21:26, pirms 16 gadiem
Absurda teātris... Da nekas tur nebūs

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 21:26, pirms 16 gadiem
Es labpraat paveerosu cik jau esportaa buus city fanu kad Kaka buus komandaa, jaunaa hunter paaudze top

     [+] [-]

, 2009-01-16 22:11, pirms 16 gadiem
Tofix - viss par ko es izsaku savu kritiku ir summa, un tas ko City plaano ieguut...un taa vienkaarshi uzreiz. Kaa tikko shie araabi iegaadaajaas klubu, taa uzreiz sastaadiija sarakstu ar speeleetaajiem ko veelaas ieguut - Ronaldo, Kakaa, Torres, Fabregass utt. Un summas par kaadaam gatavi piedaavaat ir vienkaarshi katastrofaali augstas...nekur zemaakas par 100 miljoniem. Visu vinji vienkaarshi grib ieguut ar savu naudu, paarvilinaat pasaules labaakos speeleetaajus pie sevis un uztaisiit "Team of the century". Man vienkaarshi riebjas vinju veids kaa vinji taisaas to visu izdariit, un izskataas ka to uzskata par shausmiigi vieglu uzdevumu. Bet diemzeel izskataas ka Kakaa vinji tomeer ieguus savaa iipashumaa un pasaulee City vaards izskanees tikai sakaraa ar lielajaam naudassumaam...bet ne kaa klubs kas uzvareejis PL vai CL. Vismaz savs veids kaa ieguut popularitaati. Bet nu ok...laiks raadiis. Par to ka Kakaa speelees PL esmu protams tikai prieciigs...no futbola liidzjuteeja viedoklja. Bet veids kaa tas notiek ir vienkaarshi stulbs.

     [+] [-]

, 2009-01-16 22:31, pirms 16 gadiem
Tofix rakstīja: Kāpēc nu uzreiz tik kategoriski?! Man personīgi City nekad nav un visticamak arī nebūs mīļākais klubs, bet nevaru noliegt, ka mani šī doma par Kakā spēlēšanu EPL iepricina! Tas būtu ļoti interesanti paskatīties, kā viņš iederētos Anglijā un vispār City klubā. Tāpat skaidrs, ka ar United, City nekonkurēs vel vismaz gadus 2-3... Neteikšu, ka šis klubs ir tik pretīgs, pēc Hjūza ierašanās viņu spēle ir samērā skatāma, tikai aizsardzība ir zem katras kritikas. Protams, no otras puses skatoties, šī ir slikta zīme visiem mazajiem klubiem, kuri varbūt 10 gadu laikā neiztērē tādu summu uz spēlētājiem, bet jāņem vērā arī tas, ka Milan šo iegūtos miljonus kaut kur tērēs, un visticamāk jau lai iegādātos 5-6 labus spēlētājus, kas savukārt nozīmē, ka šī nauda atkal atgriezīsies pie mazajiem klubiem! Tas futbolam nāk tikai par labu! No šeihu puses skatoties, tas noteikti nav nekāds bizness, nevajag jaukt neko, City nav tādas fanu bāzes un panākumu, lai viņi atpelnītu šo summu! Tas ir tikai par prieku arābiem un man ir pilnīgi vienalga, vai viņi spēlētājiem tērē 100 vai 200 miljonu, svarīgākais, ka viņi to naudu iegulda futbolā, nevis ieroču tirdzniecībā un galu galā, mēs, futbola fani esam tikai ieguvēji!

p.s. man izrādījās taisnība par to, ka Milan piedāvājumam piekritīs!
Piekrītu tavam domu gājienam. Bet Tā naudas summa ir pa traku, ko MC grib izgrūst pa Kakaa.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 22:42, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu protams, ka Real sistēma darbojās, par to nav šaubu! Cita lieta, ka vienu brīdi tā sistēma vairāk darbojās naudas pelnīšanai nevis sportisko rezultātu sasniegšanai! Vismaz man radās tāds priekšstats! Arī MU organizācija līdz zināmam brīdim darbojās lieliski, es pat teiktu vislabāk, jo peļņas rādītāji bija labākie starp visiem klubiem! Ko var darīt, ka atbrauca amerikānis un tās akcijas sapirka! Bet nu labi, ka nekas radikāli organizācijas darbībā netika mainīts! Nav jau starpība no kurienes nāk nauda, ja vien klubs ar visiem izdevumiem un ienākumiem atrodas pozitīvā bilancē! City vai Chelsea līdz tādiem rādītājiem tuvākajos gados netikt! Izskatās, ka šādi turpinot City līdz tādiem netiks nekad, bet īpašniekam par to nospļauties
Nejauc Chelsea iekšā, Šie jau šogad ar peļnu strāda.Ja nemaldos tad, no pirmā gada, kur bilance bija -250 milj,3 gadā -50milj,tad pāgājušo gadu noslēdza ar -2milj
Tad šis jau plusā ir

     [+] [-]

, 2009-01-16 22:46, pirms 16 gadiem
Muļķības par to futbola fani ir ieguvēji ir ar šādām summām. Jo tās tomēr kropļo spēlētāju tirgu, nemaz nerunājot par to ka starpība starp lielo klubu EPL un mazajiem starpība kļūst arvien lielāka - droši ka agri vai vēlu gluži kā citos sporta veidos EPL vadība būs spiesta ieviest spēlētāju algu griestus, lai skatītājiem nezustu interese par EPL vispār.

     [+] [-]

, 2009-01-16 22:51, pirms 16 gadiem
SUPORT_CHELSEA rakstīja: Nejauc Chelsea iekšā, Šie jau šogad ar peļnu strāda.Ja nemaldos tad, no pirmā gada, kur bilance bija -250 milj,3 gadā -50milj,tad pāgājušo gadu noslēdza ar -2milj
Tad šis jau plusā ir
Nu neviens jau cita makā neielidīs vēl jo vairāk Romkas, bet nu par to + ir pilnīgas muļķības - interesanti kādai jābūt peļņai lai atsistu 250 milj. . Tas ka pagaidām tieši šī gada peļņas/ zaudējumu aprēķins varētu būt pozitīvs - kā nekā lielu pirkumu nav bijis vēl Veinu labi pārdeva....

     [+] [-]

, 2009-01-16 23:13, pirms 16 gadiem
Onka rakstīja: Nu neviens jau cita makā neielidīs vēl jo vairāk Romkas, bet nu par to + ir pilnīgas muļķības - interesanti kādai jābūt peļņai lai atsistu 250 milj. . Tas ka pagaidām tieši šī gada peļņas/ zaudējumu aprēķins varētu būt pozitīvs - kā nekā lielu pirkumu nav bijis vēl Veinu labi pārdeva....
tur jau tā lieta ka atpelnās tie līdzekļi, bet ne uzreiz ar laiku,tā ir kopējā bilance, Chelsea iegūstot trofejas piķi arī dabūja, divi EPL tituli pēc kārtas un daži kausi.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 23:31, pirms 16 gadiem
105 milj. latu ir par traku. ibio, liela daļa no LV parāda pasaulei par Kakā.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 23:45, pirms 16 gadiem
SUPORT_CHELSEA rakstīja: tur jau tā lieta ka atpelnās tie līdzekļi, bet ne uzreiz ar laiku,tā ir kopējā bilance, Chelsea iegūstot trofejas piķi arī dabūja, divi EPL tituli pēc kārtas un daži kausi.
Paga, paga! Ar EPL titulu jau naudu nenopelna! Cik zinu EPL miljoni no TV starp visiem klubiem tiek sadalīti līdzīgi, atšķirībā no daudzām citām līgām, kur lielāko daļu savāc lielie! Un kāpēc lai es nepieminētu Chelsea ja visiem zināms, ka Romāns tur ieguldījis no mūsu viedokļa vājprātīgu naudu? Jā protams, ne tikai spēlētājos, bet arī kluba attīstībā! Tomēr atpelnīt ieguldīto naudu, ja vispār tas iespējams, Romka var tikai pēc vairākiem gadiem, ko arī pieminēju! Vai tad paši Chelsea pirms kāda laika nepiedāvāja par Kaka 100m? Varbūt Romānam tagad iet "švakāk" ar ienākumiem, varbūt prātīgāks kļuvis, varbūt vispār apriebies nepārtraukti likt naudu klubā, bet šobrīd Chelsea vairs nemētājas ar miljoniem kā iepriekšējos gados! Tā varētu būt pozitīva iezīme arī jums!

  -3 [+] [-]

, 2009-01-16 23:49, pirms 16 gadiem
Ko Jūs perās!
Musdienu Futbols ir kautkas lidzigs ka sena Roma Gladiatori... labakie dargi, svakakie nu ta bet vienalga ap miljoniem gozejas

     [+] [-]

, 2009-01-17 00:03, pirms 16 gadiem
Likumsakarīgi. Ja klubs vēlas "neiespējamo", tad arī vajag "neiespējamu" summu. Kakā ir lielas naudas vērts, bet protams, ka summa ir astronomiska. ņemot vērā, cik daudz problēmu "City" ir kopumā, tad Kakā iegūšana būtu tāda pati "caurumu lāpīšana" kā Rubinjo gadījumā. Drīzāk ieteiktu "City" maksimāli nokomplektēt komandu un tad domāt par "neiespējamām" lietām.
...Bet Kakā novēlu palikt Itālijā