Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" atlaiž Skolari

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Chelsea" atlaiž Skolari
Luišs Felipe Skolari
Foto: AFP

Anglijas Premjerlīgas klubs ''Chelsea'' no galvenā trenera amata atbrīvojis brazīliešu treneri Luišu Felipi Skolari, vēstīts kluba izplatītajā paziņojumā. Klubs uzsver, ka šāds solis sperts, lai ''Chelsea'' šosezon saglabātu izredzes cīnīties par trofejām.

Skolari par ''Chelsea'' galveno treneri tika apstiprināts pagājušā gada vasarā, ieņemot atlaistā Avrama Granta vietu. Skolari Londonā ieradās ar labu CV - brazīlietis var lepoties ar labiem sasniegumiem klubu līmenī dzimtajā Brazīlijā, tāpat viņa vadībā 2002. gadā Brazīlijas izlase uzvarēja Pasaules kausā.

Pagājušā gada 11. jūnijā, kad Skolari vēl vadīja Portugāles izlasi, ''Chelsea'' paziņoja, ka ar treneri ir panākta vienošanās par Londonas kluba trenēšanu. Par Skolari pirmo pirkumu toreiz kļuva Portugāles izlases pussargs Deku, kas tika iegādāts no Barselonas.

Skolari vadībā ''Chelsea'' iespaidīgi sāka Premjerlīgas turnīru, pirmo zaudējumu piedzīvojot tikai oktobra beigās (savā laukumā 0:1 pret Liverpūli). Kopš tā brīža viss pamazām aizgāja greizi. Novembra sākumā ''Chelsea'' izstājās no Anglijas Līgas kausa, zaudējot Čempionāta klubam ''Burnley'', komanda ne pārāk pārliecinoši spēlēja arī UEFA Čempionu līgā, lai gan spēja kvalificēties 1/8 finālam.

11.janvārī principiālā Premjerlīgās spēlē tika piedzīvota sagrāve 0:3 pret ''Manchester United'', faktiski tad spiediens uz Skolari kļuva vēl lielāks. Februāra sākumā tika zaudēts arī Liverpūlei (0:2), bet sestdien ''Chelsea'' savā laukumā nespēja uzveikt vidusmēra komandu ''Hull'' - 0:0. Pēc šīs neveiksmes ''Chelsea'' Premjerlīgas tabulā atkrita uz 4.vietu, vēl vairāk samazinot savas izredzes pacīnīties par titulu.

''Chelsea'' kluba paziņojumā teikts: ''Diemžēl pēdējā laikā rezultāti nebija tādi kā cerēts, arī komandas spēle bija pasliktinājusies. Lai saglabātu cerības vēl pacīnīties par uzvaru turnīros, kuros vēl piedalāmies, uzskatījām par pareizo soli mainīt treneri. Jauna trenera meklējumi jau ir sākušies, ceram, ka aizvietotājs drīz tiks atrasts.''

Kamēr Skolari aizvietotājs netiks atrasts, galvenā trenera funkcijas pildīs viņa līdzšinējais asistents Rejs Vilkinss. Premjerlīgas tabulā ''Chelsea'' pašreiz ar 49 punktiem atrodas 4.vietā, no līderes ''Manchester United'' atpaliekot par septiņiem punktiem. Mančestrai vēl ir arī viena spēle rezervē.

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk

  +2 [+] [-]

, 2009-02-10 01:34, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Tieši tā. Vietējā mērogā (Brazīlijā) viņš varbūt bija zvaigzne, bet 2002. gada Brazīlijas izlase bija labākā komanda, ko tajā laikā varēja salasīt - Ronaldo, Rivaldo un citi bija praktiski savā plaukumā. Tādai komandai nav vajadzīgs supertreneris. Eiropas klubu līmenis ir cita līga, sevišķi jau Chelsea, tā kā par Skolari nedienām var nebrīnīties.
Muļķības. kā reiz,tieši togad Brazīlija nemaz netika minēti kā galvenie pretendenti uz kausu,kā tas ir daudzos citos finālturnīros (2006. viņi bija pat ļoti pārliecinoši bukmeikeru favorīti!),viņi bija tikai "vieni no". Kā pirmos visi (pat diezgan pārliecinoši!) minēja Argentīnu. Ja pareizi atceros,Brazīlija pat kā otrie nebija. Un vēl tā Romario nepaņemšana..
Ja jau pat tādu superfavorītu statusā kā 2006.gadā izrādījās,ka nekas nav garantēts un nekas nesanāca,tad vairāk nekā stulbi tieši par 2002.turnīru teikt,ka tur jau nu jebkurš būtu ar tādu komandu vinnējis. h*i tur būtu!!!

     [+] [-]

, 2009-02-10 01:34, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: ^ eu bet Villai šī ir iespēja nostabilizēties trešajā vietā, ja tas notiks! Es tikai par to!
Jaa, šosezon EPL lielais četrinieks var krietni pajukt ! Par Villa iekļuušanu CL zonaa esmu paarliecinaats uz kaadiem 90%. Ceru ka arii Everton paciiniisies par čētrinieku.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 01:43, pirms 16 gadiem
Swordsman rakstīja: vairāk nekā stulbi tieši par 2002.turnīru teikt,ka tur jau nu jebkurš būtu ar tādu komandu vinnējis.
Pilnībā piekrītu, tracina visi, kas apgalvo tipa "ar šo Brazīlijas/citu spēcīgu komandu arī es būtu uzvarējis" - interesanti zināt, kāpēc tad tomēr joprojām klubus un izlases trenē profesionāli speciālisti, nevis futbola federāciju vadītāju čomi vai klubu īpašnieku radinieki u.tml.

     [+] [-]

, 2009-02-10 01:50, pirms 16 gadiem
it`s my life rakstīja: Jaa, šosezon EPL lielais četrinieks var krietni pajukt ! Par Villa iekļuušanu CL zonaa esmu paarliecinaats uz kaadiem 90%. Ceru ka arii Everton paciiniisies par čētrinieku.
Dažādība nekad nenāk par ļaunu.

     [+] [-]

, 2009-02-10 01:58, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Pilnībā piekrītu, tracina visi, kas apgalvo tipa "ar šo Brazīlijas/citu spēcīgu komandu arī es būtu uzvarējis" - interesanti zināt, kāpēc tad tomēr joprojām klubus un izlases trenē profesionāli speciālisti, nevis futbola federāciju vadītāju čomi vai klubu īpašnieku radinieki u.tml.
Veelreiz atkaartošos - muusdienu futbolaa sen vairs nedarbojas vecais braziiļu teiciens:"Juus iesitat mums cik varat, mees jums iesitiisim cik gribam." Skolari ir lielisks treneris,un Chelsea neveiksmju ceelonis nav jaameklee treneros, bet gan aristokraatu iipašniekaa. Zivs saak puut no galvas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-10 08:38, pirms 16 gadiem
pilnīgi neinteresanta ziņa.

     [+] [-]

, 2009-02-10 09:25, pirms 16 gadiem
Jaa, CFC pilnigi mana skatijuma parnjem Real Madrid tendenci...
Es uzskatu, ka vispar treneris reali nekad nav vainigs pie neveiksmem, nu ir, bet reti, mana skatijuma vinja kljuda var but, kad neizlaiz pareizo speletaju uz laukuma utml, bet nevar treneris but vainigs pie taa, ka speletaji nevar izpildit trenera prasibas uz 100%... jo mana skatijuma CFc speelee pedeejaa laikaa pavirshi nevis delj trenera, bet gan pashi delj sevis un delj taa, ka komanda ir izjaukts mikroklimats un ir haoss... jo neviens ne par ko nav drosh... jebkura gadijuma, uzskatu ka CFC ir izdarijusi lielu lielu kljudu.... bet nu... es jau tikai fans un tas ir mans viedoklis.
Lieku stavku, ka CFC treneris buus Rijkards!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 09:34, pirms 16 gadiem
Kaut kas jau bija jāmaina....Aristokrāti jau sāka palikt par prastiem bomžiem, tipa Exeter City....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 09:39, pirms 16 gadiem
Gues' what? I'm shock'd!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 10:21, pirms 16 gadiem
Man būtu tāds priekšlikums, kas varbūt ir pārāk liels sapnis un visticamāk nemaz neietilpst zemāk pieminēto personu plānos
Skolari varētu doties atpakaļ trenēt Portugāles izlasi, kur viņu visticamāk ņemtu pretīm atplestām rokām Bet Keirušs atkal varētu atgriezties MU, kur pastrādātu vēl tos aptuveni 3 gadus(cerams protams ka ilgāk) un kad SAF dosies pelnītā atpūtā, esmu pārliecināts, ka Keirušam tiktu dota iespēja sevi pierādīt ar MU!

     [+] [-]

, 2009-02-10 10:22, pirms 16 gadiem
massbeat rakstīja: ahahahhahahahahahhaha

Izcīnīja (nopirka) pāris titulus - pietiks, atpakaļ uz viduszonu, cīnīties par UEFA zonu. Kamēr Roma būs pie teikšanas, nekas labs nebūs
un cik titulus "izcīnīja" MU?
Kad aizies SAF, tad gan gardi pasmiesimies

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 10:24, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Man būtu tāds priekšlikums, kas varbūt ir pārāk liels sapnis un visticamāk nemaz neietilpst zemāk pieminēto personu plānos
Skolari varētu doties atpakaļ trenēt Portugāles izlasi, kur viņu visticamāk ņemtu pretīm atplestām rokām Bet Keirušs atkal varētu atgriezties MU, kur pastrādātu vēl tos aptuveni 3 gadus(cerams protams ka ilgāk) un kad SAF dosies pelnītā atpūtā, esmu pārliecināts, ka Keirušam tiktu dota iespēja sevi pierādīt ar MU!
...un tad Keirušs paņemtu komandā vēl pāris portugāļus, bet beigās MU pārdēvētu par "F.C. Portugal"

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 10:27, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: un cik titulus "izcīnīja" MU?
Kad aizies SAF, tad gan gardi pasmiesimies
Nu tad tev ir iespēja vēl vairākus gadus gaidīt un gatavoties gardajam smējienam

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 10:30, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: un cik titulus "izcīnīja" MU?
Kad aizies SAF, tad gan gardi pasmiesimies
Visvairāk titulu starp angļu klubiem ar vienu treneri - manuprāt ar šo viss ir pateikts

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 10:41, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu tad tev ir iespēja vēl vairākus gadus gaidīt un gatavoties gardajam smējienam
kas lēni nāk - tas labi nāk

     [+] [-]

, 2009-02-10 10:42, pirms 16 gadiem
massbeat rakstīja: Visvairāk titulu starp angļu klubiem ar vienu treneri - manuprāt ar šo viss ir pateikts
tiešām tik daudz nopirk...emmm, tas ir "izcīnīja"? OK, paldies par info

p.s.-atceries, ka titulus nevar nopirkt, bet gan izcīnīt, jo lielisks sastāvs vien vēl negarantē čempiontitulu, jo īpaši EPL

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 10:56, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: tiešām tik daudz nopirk...emmm, tas ir "izcīnīja"? OK, paldies par info

p.s.-atceries, ka titulus nevar nopirkt, bet gan izcīnīt, jo lielisks sastāvs vien vēl negarantē čempiontitulu, jo īpaši EPL
Jā slimība progresē! Varbūt piebildīsi cik titulus Chelsea nopirka? Ā, tikai divus, jo Romānam nauda sāk beigties Nu tā jau arī varētu būt, ja katru sezonu jāmaksā līguma laušanas miljoni atlaistajiem treneriem Kurš nu te būtu vāvuļojis par titulu izcīnīšanu Varbūt pastāstīsi cik savas skolas audzēkņi spēlē Chelsea klubā? Nu labi, kaut vai trenējas tur no padsmit gadu vecuma un ir nokļuvuši līdz lielajam klubam?

     [+] [-]

, 2009-02-10 10:56, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: tiešām tik daudz nopirk...emmm, tas ir "izcīnīja"? OK, paldies par info

p.s.-atceries, ka titulus nevar nopirkt, bet gan izcīnīt, jo lielisks sastāvs vien vēl negarantē čempiontitulu, jo īpaši EPL
Domāju, ka Tu pats labi apzinies, ka arī bez nopietnām investīcijām nekas nesanāks, it īpaši EPL.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 11:08, pirms 16 gadiem
Neko nesaprotu! Vai tiešām Roma domā, ka kaut kāds A. Grants (jeb kā viņu tur sauca) spēs sasniegt labākus rezultātus par lielo Filu?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 11:45, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Jā slimība progresē! Varbūt piebildīsi cik titulus Chelsea nopirka? Ā, tikai divus, jo Romānam nauda sāk beigties Nu tā jau arī varētu būt, ja katru sezonu jāmaksā līguma laušanas miljoni atlaistajiem treneriem Kurš nu te būtu vāvuļojis par titulu izcīnīšanu Varbūt pastāstīsi cik savas skolas audzēkņi spēlē Chelsea klubā? Nu labi, kaut vai trenējas tur no padsmit gadu vecuma un ir nokļuvuši līdz lielajam klubam?
Džons Terijs

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 11:45, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Domāju, ka Tu pats labi apzinies, ka arī bez nopietnām investīcijām nekas nesanāks, it īpaši EPL.
apzinos

  +2 [+] [-]

, 2009-02-10 12:18, pirms 16 gadiem
Canterano rakstīja: Neko nesaprotu! Vai tiešām Roma domā, ka kaut kāds A. Grants (jeb kā viņu tur sauca) spēs sasniegt labākus rezultātus par lielo Filu?
Grants aizveda "Blues" līdz ČL finālam un tikai Laimes māte (pārliktnis un Terija paslīdēšana) liedza "Chelsea" izcīnīt titulu.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 12:27, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Džons Terijs
Un tas ir viss??? Tiešām? Tad par kādām titulu pirkšanām tu runā? Ko īsti gribi teikt ar MU titulu pirkšanu? Vai man vajag tev nosaukt visus tos savas skolas MU audzēkņus, kuri ir tieši piedalījušies rezultāta veidošanā to daudzo titulu izcīnīšanā?

     [+] [-]

, 2009-02-10 12:46, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Grants aizveda "Blues" līdz ČL finālam un tikai Laimes māte (pārliktnis un Terija paslīdēšana) liedza "Chelsea" izcīnīt titulu.
Jā, pilnīga taisnība, tikai spēlētāju neveiksme liedza! Un par to Grants tika pārmests aiz borta! Un paņemts Skolari, kuru tāpat pārmet!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-10 12:49, pirms 16 gadiem
Pirms šīs sezonas Fergusons izteica aizdomas, ka, viņaprāt, no Chelsea komandas šosezon nav sagaidāms liels progress. Fergusons nerunāja par treneri, viņš runāja par spēlētājiem.

Arī šobrīd Fergusons aizstāv Skolari, sakot, ka nedrīkst treneri triekt ratā tiklīdz viņa komanda vienu mēnesi nospēlē vāji.

Manuprāt, bija acīmredzams, ka Skolari vēlas pārkārtošanos Chelsea komandā – vēlas jaunus spēlētājus, kas spētu izpildīt Skolari spēles plānus. Man izskatījās, ka Skolari pats lieliski apzinās komandas trūkumus un domājams būtu tos novērsis. Domāju, ka pirms nākošās sezonas situācija būtu tāda, ka Fergusons vairs nevarētu teikt, ka šī te komanda pilnīgi noteikti nepiedzīvos vērā ņemamu progresu.
Skolari bija nepieciešamas divas lietas – laiks un komandas vadības atbalsts. Ne vienu, ne otru viņš tā arī nepiedzīvoja.
Tūdaļ tiks piemeklēts nākošais „mesija”, no kura tad acumirklī tiks prasīta komandas izvešana saulītē. Ja nē, tad ar kāju pa pēcpusi un lasies.

Mūsdienās ir grūti futbolā zibenīgi sasniegt lielus panākumus, un, pat ja tas izdodas (Mourinho piemērs), tāpat drīz vien pienāk brīdis, kad nepieciešams komandu pārveidot, uzlabot, utt. Un šajā pārveidošanas fāzē tituli visdrīzāk izpaliks, ar to komandu īpašniekiem ir jārēķinās. Tāpat viņiem ir jārēķinās, ka futbolā eksistē veiksmes faktors (Terrija pendele, piemēram). Eksistē arī pirkti tiesneši no pretinieku puses un negodīgi spēlētāji, kas pieņem naudu, lai „atdotu” spēles (neapgalvoju, ka tādi ir Chelsea). Tak iespējams šos faktorus uzskaitīt vēl un vēl!

Ir ļoti iespējams, ka Abramovičs šobrīd pieļauj milzīgu kļūdu. Un man turklāt izskatās, ka atkal un atkal kāpj uz viena un tā paša grābekļa!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 12:56, pirms 16 gadiem
Starp citu interesants raksts no The Independent:
independent.co.uk: James Lawton: Scolari exit exposes Chelsea as...

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 13:33, pirms 16 gadiem
Un kas buus taalaak?
Ja naakoshais upuris nespees ar Chelsea atlikushaas pussezonas laikaa uzciiniit CL vai uzvareet PL, tad arii vinjsh tiks padziits, un nebuushu izbriiniits ja taa notiks. Kursh vispaar ar to klubu veel grib straadaat?

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 13:44, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Kursh vispaar ar to klubu veel grib straadaat?
Tie, kuri ir gatavi pieciest Abramoviču, lai saņemtu milzīgu atalgojumu.

     [+] [-]

, 2009-02-10 14:48, pirms 16 gadiem
Nu tā ir ar tiem spēcīgajiem klubiem, tas pats, kas Madrides Real kura atlaiž trenerus ik pēc pusgada.

     [+] [-]

, 2009-02-10 16:37, pirms 16 gadiem
mjā .. kas būs nākošais?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 17:31, pirms 16 gadiem
It kā jau Abramovičs esot sarunājis ar Hidingu un vismaz līdz sezonas beigām Hidings apvienos trenera amatu gan Rus izlasē, gan Chelsea

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 17:43, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Un tas ir viss??? Tiešām? Tad par kādām titulu pirkšanām tu runā? Ko īsti gribi teikt ar MU titulu pirkšanu? Vai man vajag tev nosaukt visus tos savas skolas MU audzēkņus, kuri ir tieši piedalījušies rezultāta veidošanā to daudzo titulu izcīnīšanā?
1) Nav gan. Tagad Terijam ir piepulcējušies arī Stohs un Mancienne

2) Ne par kādiem. Jo MU ir "nopirkuši" tik pat titulus, cik "Blues" - tātad nevienu (pērk spēlētājus nevis titulus. Citādi jau vētu pateikt, ka ar CR iegādi MU nopirka arī pēdējos titulus ) Varētu jau arī parunāt par tiesnešiem, bet varbūt citreiz

     [+] [-]

, 2009-02-10 17:46, pirms 16 gadiem
Fergusona viedoklis ir tik pat daudz vērts, cik viņa zeķes Īstenībā, šosezon viņš čīkst vairāk par mazu bērnu Ja viņš būtu kaut kāds eksperts, tad ok, bet tā viņš ir tikai MU menedžeris

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 18:14, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja viņš būtu kaut kāds eksperts, tad ok, bet tā viņš ir tikai MU menedžeris
Ei, bet šis bija smieklīgi.. provokācija?