Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Vai "Blackpool" noturēsies Premjerlīgā?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Vai "Blackpool" noturēsies Premjerlīgā?
Blackpool līdzjutējs. Foto: EMPICS Sport/Scanpix

Lai ko citi neteiktu, par Valērijam Belokoņam daļēji piederošo „Blackpool” klubu Latvijā ir pietiekami liela interese, lai veltītu tam speciālu ierakstu. Ierakstu par aktuālāko tēmu Blekpūles sakarā – vai tā ar pirmo piegājienu no Premjerlīgas izlidos?

Futbola līdzjutēji jau zina, ka no Premjerlīgas 20 komandām pēc sezonas beigām trim vājākajām šis prestižais turnīrs būs jāpamet. Vai to starpā būs arī „Blackpool”? Bukmeikeri domā, ka drīzāk jā, savukārt es mēģināšu apgalvot pretējo.

Pirms sezonas bukmeikeri bija vairāk nekā pārliecināti – „Blackpool” Premjerlīgā nav, ko darīt, un šis klubs ne tikai izkritīs no līgas, bet bez maz vai darīs kaunu turnīram, paliekot pēdējā vietā un tiekot pie ļoti maza skaita punktu. Vairāki futbola eksperti pat minēja, ka ”Blackpool” varētu pārspētu „Derby County” antirekordu, netiekot pāri 11 punktu barjerai – pēc 10 no 38 kārtām Blekpūlei jau ir 13 punkti... Tātad tik traki ar to nav. Cits jautājums, vai Belkoņa klubs sezonas noslēgumā pratīs apsteigt uzreiz trīs konkurentus.

Arī šobrīd bukmeikeri „Blackpool” uzskata par galveno kandidāti uz izkrišanu, tomēr vairs ne tik pārliecinoši (koeficients 1.67). Viņi sauc vēl trīs komandas, kurām visreālāk varētu draudēt izkrišana, visu nosaukums sākas ar W – „Wolverhampton”, „Wigan” un „West Ham”, katrai koeficients 1.91. Bukmeikeri ir diezgan droši, ka trīs izkrītošās komandas meklējamas tieši starp minētajām četrām. Tieši to arī uzskatu par Blekpūles lielāko mīnusu – šajā sezonā Premjerlīgā pat vājāko komandu līmenis ir visai augsts (citās sezonās itin bieži ir gadījies pa komandai, kura krīt ārā no kopējā fona) un lai nosargātu vietu līgā, jārāda nevis labs sniegums, bet patiešām lielisks sniegums. Piemēram, kandidāte „Wolverhampton” pirmspēdējā kārtā ļoti labi izskatījās pat uz „Chelsea” fona (0:2 Londonā), bet pēdējā kārtā paņēma trīs punktus pret „Manchester City” (2:1)... Un, redz, šādu Volverhemptonu Blekpūlei visdrīzāk ir jāapsteidz, ja tā vēlas nosargāt vietu Premjerlīgā.

Tomēr minēšu vairākus plusus, kas varētu liecināt, ka „Blackpool” reāli var nosargāt vietu spēcīgāko sabiedrībā. Pirmkārt, labs sezonas sākums, izcīnītie 13 punkti. Tai pašai „West Ham” ir tikai seši punkti un piekritīsiet, ka iegūtais handikaps ir visai solīds. Daļēji šāds sākums skaidrojams ar milzīgo pašatdevi, daudziem spēlētājiem debitējot Premjerlīgā un būs grūti noturēties šādā līmenī visu sezonu. Taču tai pat laikā uzsvēršu, ka spēļu kalendārs Blekpūlei nav bijis no vieglākajiem – jau ir spēlēts ar „Chelsea”, „Arsenal”, „Manchester City”, „Liverpool”. Trīs no pieciem zaudējumiem piedzīvoti tieši pret šiem klubiem, bet bilance cīņās ar pārējām komandām (tātad atskaitot uzvaru Liverpūlē) ir 3-1-2. Piekritīsiet, šāda šī brīža bilance nav raksturīga komandai, kura plānotu pamest līgu. Bez tam tikai četri no desmit mačiem aizvadīti mājās. Atlikušajās deviņās 1. apļa spēlēs no Anglijas vadošajiem klubiem jātiekas vēl tikai ar „Mancheseter Untied” un „Tottenham Hotspur”, bet pārējās droši var cīnīties par visiem trim punktiem.

Vēl viens pluss – „Blackpool” prasme iesaistīt pretinieku atklātā spēlē. Kāds no Sportacentrs.com komentētājiem akcentēja, ka Blekpūle objektīvi esot vājākā komanda, jo tai ir vislielākais ielaisto vārtu skaits. Taču pēc iesisto vārtu skaita Belokoņa klubs ir... 5. vietā! Kopā 10 spēlēs iesisti un ielaisti 36 vārti, kas ir visvairāk visā līgā. Iesisto-ielaisto vārtu attiecība parāda tikai to, ka Blekpūle spēlē atklātu futbolu un tas ir... pareizi! Labāk uzvara un zaudējums (tā ir bieža parādība, piekopjot atklātu futbolu, protams, pietiekami labā līmenī) un trīs punkti, nekā divi neizšķirti un divi punkti. Tā pati spēle pret Liverpūli, kura, reāli ņemot, tomēr ir augsta līmeņa komanda – varēja jau spēlēt viesos no dziļas aizsardzības (kā to dara citas lejasgala komandas) un cerēt uz punktiņa izcīnīšanu, taču Blekpūle iesaistījās loterijā, proti, atklātā spēlē un paņēma visus trīs punktus (3:2)! Šobrīd 10 spēlēs „Blackpool” ir tikai viens neizšķirts, bet uzvaru un zaudējumu attiecība ir 4:5, kas dod pietiekami lielu punktu skaitu. „Blackpool” ar pieciem zaudējumiem tabulā šobrīd apsteidz „Bolton”, „Fulham”, „Sunderland” – šīs trīs komandas 10 spēlēs piedzīvojušas... tikai divus zaudējumus. Blekpūlei jāturpina tādā pašā garā.

Visbeidzot kā pēdējo plusu minēšu transfēru logu ziemā. Belokoņs intervijā SA+ jau stāstīja, ka komandas treneris Ians Holovejs ir ļoti apdomīgs, izdarot pirkumus un ka viņš neiztērēja visus spēlētāju iegādei paredzētos līdzekļus pirms sezonas. „Blackpool” ir rezerves un ticu, ka Holovejs vājākās pozīcijas pastiprinās.

Kopējais secinājums – visticamāk, cīņa par palikšanu Premjerlīgā „Blackpool” būs smaga, taču ir pietiekami daudz pazīmju, kas liecina par to, ka bukmeikeri šoreiz varētu kļūdīties attiecībā uz Belokoņa kluba likteni.

P.S. Neizdevās noskatīties pēdējo spēli pret „West Brom”, taču lasīts, ka Blekpūle nospēlējusi vāji, tik tikko spējot uzvarā pārvērst divu vīru pārsvaru. Tiem, kas redzējuši tikai šo maču, ieteiktu neizdarīt tālejošus secinājumus – ir bijušas arī cīņas, kurās „Blackpool” spēlē ļoti kvalitatīvi. Arī, piemēram, zaudētajā spēlē pret „Manchester City” (2:3) mandarīnkrāsas futbolisti rādīja labu futbolu un, neskatoties uz iznākumu, iespējams, bija pelnījuši pat visus trīs punktus.

Bukmeikeru viedoklis par klubu izkrišanu no Premjerlīgas

VKlubsKoef.
1.Blackpool1.67
2.Wolves1.91
Wigan1.91
West Ham1.91
5.Birmingham5.50
6.West Brom6.50
7.Newcastle7.00
8.Stoke City7.50
9.Blackburn8.50
10.Bolton9.00
11.Fulham11.00
12.Sunderland12.00
13.Liverpool26.00
14.Aston Villa29.00
15.Everton67.00

Netiek iekļauti: Chelsea, Manchester United, Arsenal, Manchester City, Tottenham Hotspur

Anglijas Premjerlīgas tabula pēc 10 kārtām

VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 10 81127:3 25
2.Arsenal 10 62222:10 20
3.Manchester United 10 55022:12 20
4.Manchester City 10 52313:10 17
5.Tottenham Hotspur 10 43311:10 15
6.West Bromwich 10 43314:17 15
7.Newcastle 10 42419:14 14
8.Everton 10 34310:8 13
9.Blackpool 10 41515:21 13
10.Fulham 10 26212:11 12
11.Bolton 10 26213:14 12
12.Sunderland 10 2629:12 12
13.Liverpool 10 33410:14 12
14.Aston Villa 10 3349:13 12
15.Birmingham 10 25310:12 11
16.Stoke City 10 31610:14 10
17.Wigan 10 2447:18 10
18.Blackburn 10 2359:12 9
19.Wolverhampton 10 23510:16 9
20.West Ham 10 1367:18 6
1 2 38 komentāri
Slēpts komentārs: Jurģis Šekums

  +2 [+] [-]

, 2010-11-03 09:44, pirms 14 gadiem
Gribētu jau lai paliek,tikai dēļ tā uzbrukuma futbola ko cenšas demonstrēt,es arī pilnīgi paredzēju pēdējo vietu EPL pirms sezonas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-03 09:47, pirms 14 gadiem
Redzeju 2. puslaiku pret W Br un Blekpūlei bij ļoti liels pārsvars ... netika realizeti kadi 3-4 99%momenti, bet pretinieks izveidoja tikai kadus 3 pretuzbrukumus un viens bija sekmigs.
Sezona ir kaa reiz 1/4 nogajusi un 3 no 4 pedejam vietam ir nosauktie W, bet kadelj Bukmeikeri starp 4 vajakam nav nosaukushi to pashu , ari jaunpienaaceju- West Bromwich??? Blakpool shogad NOTUREESIES!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: belluschi

  +8 [+] [-]

, 2010-11-03 10:00, pirms 14 gadiem
belluschi rakstīja: Es savus jērus varu likt ķīlā, ka Blackpool izkritīs laukā uz Coca Cola championship!
Gribot negribot viņa neizkritīs uz Coca Cola Championship, jo tādas līgas neeksistē!! No šīs sezonas līgai ir jauns sponsors - Npower un saucās Npower Championship!!

  -4 [+] [-]

, 2010-11-03 10:02, pirms 14 gadiem
Sezonas pirmajā pusē taisīt šādu rakstu ir bezjēdzīgi, jo vēl lielākā sezonas daļa ir priekšā. Šādu rakstu varēja taisīt, kad līdz sezonas beigām atlikušas 10 spēles un spriest par to, kādas Blackpool ir izredzes (ja tādas ir)

  -3 [+] [-]

, 2010-11-03 10:03, pirms 14 gadiem
Neviens nezin vai Dubra(Skonto FC) tiesam brauks uz Blackpool ? Jo gan Melnacs (Blackpool prezidents) un Karavejevs(Skonto menedzeris) teica ka itka viss speka.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-03 10:04, pirms 14 gadiem
kāda varētu būt pašreizējā kopējā likme, uzminot visu 3 autsaideru komplektu?

  +3 [+] [-]

, 2010-11-03 10:04, pirms 14 gadiem
sandza rakstīja: Redzeju 2. puslaiku pret W Br un Blekpūlei bij ļoti liels pārsvars ... netika realizeti kadi 3-4 99%momenti, bet pretinieks izveidoja tikai kadus 3 pretuzbrukumus un viens bija sekmigs.
Sezona ir kaa reiz 1/4 nogajusi un 3 no 4 pedejam vietam ir nosauktie W, bet kadelj Bukmeikeri starp 4 vajakam nav nosaukushi to pashu , ari jaunpienaaceju- West Bromwich??? Blakpool shogad NOTUREESIES!
west bromwich? jo šobrīd viņi rāda tādu sniegumu,ar ko viņi ir stabili pretendenti uz eirokausiem

     [+] [-]

, 2010-11-03 10:05, pirms 14 gadiem
76 rakstīja: kāda varētu būt pašreizējā kopējā likme, uzminot visu 3 autsaideru komplektu?
ap 5,5-6

  +1 [+] [-]

, 2010-11-03 10:07, pirms 14 gadiem
sandza rakstīja: Redzeju 2. puslaiku pret W Br un Blekpūlei bij ļoti liels pārsvars ... netika realizeti kadi 3-4 99%momenti, bet pretinieks izveidoja tikai kadus 3 pretuzbrukumus un viens bija sekmigs.
Sezona ir kaa reiz 1/4 nogajusi un 3 no 4 pedejam vietam ir nosauktie W, bet kadelj Bukmeikeri starp 4 vajakam nav nosaukushi to pashu , ari jaunpienaaceju- West Bromwich??? Blakpool shogad NOTUREESIES!
WBA ir ļoti laba komanda. Turklāt sastāvs arī viņiem ir labs. Kā jau puslaiks minēja, tad WBA ir stabila pretendente uz Eirokausiem, bet apakšā ir tās 3W komandas, kuras bukmeikeri nosauca

  -2 [+] [-]

, 2010-11-03 10:15, pirms 14 gadiem
BEfast rakstīja: Neviens nezin vai Dubra(Skonto FC) tiesam brauks uz Blackpool ? Jo gan Melnacs (Blackpool prezidents) un Karavejevs(Skonto menedzeris) teica ka itka viss speka.
Kur teica? Linku lūdzu?

  +4 [+] [-]

, 2010-11-03 10:25, pirms 14 gadiem
Ir tikai nospēlētas 10 spēles no 38 spēlēm..
Būsim mierīgi.. tā pat kā premjērlīgas čempions tiek noskaidrots pavasarī, arī autsaideri tiek noskaidroti pavasarī..
Atzīšu, nebiju pat iedomājies ka Blackpool tiks kopā pie 13 punktiem, kur nu 10 spēlēs.. bet būsim godīgi, atliek zaudēt pāris spēles pēc kārtas, ka Blackpool var būt jau izkrišanas zonā..
Lai cerētu uz palikšanu premjērlīgā, šosezona var nepietikt pat ar 35 punktiem, kas parasti bija kā minimums lai paliktu premjērlīgā...
Jāpiekrīt, ka šogad premjērlīga ir ārkārtīgi spēcīga, tajā ziņā, ka vidusmēra lejas gala komandu spēks ir ļooti līdzvērtīgs..

  +3 [+] [-]

, 2010-11-03 10:27, pirms 14 gadiem
Tas vai noturēsies, vai nē ir atkarīgs no janvāra trnsfēriem. Uz emocijām var izcīnīt 2-3 uzvaras, bet tālāk jau vajag konkurētspējīgu sastāva. Iepriešējo uzvaru uzdāvināja tiesnesis (pendele bija, pirmā sarkanā nebija; netaisnīguma moments sanervozēja WBA un radīja otro sarkano). Pagaidām katastrofāli izskatās aizsardzība un vārtsargs. Uzbrukumā pietrūkst realizācija, kas arī ir rādītājs meistarības trūkumam. Ja janvārī pareizi investēs spēlētājos - paliks, ja sāks žēlot $ - tad būs atpakaļ Championship.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-03 10:28, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: ap 5,5-6
Likmes nesummējas, bet gan reizinās. Attiecīgais koeficents būs intervālā no 6.1-7!

     [+] [-]

, 2010-11-03 10:33, pirms 14 gadiem
sandza rakstīja: Redzeju 2. puslaiku pret W Br un Blekpūlei bij ļoti liels pārsvars ... netika realizeti kadi 3-4 99%momenti, bet pretinieks izveidoja tikai kadus 3 pretuzbrukumus un viens bija sekmigs.
Sezona ir kaa reiz 1/4 nogajusi un 3 no 4 pedejam vietam ir nosauktie W, bet kadelj Bukmeikeri starp 4 vajakam nav nosaukushi to pashu , ari jaunpienaaceju- West Bromwich??? Blakpool shogad NOTUREESIES!
Tāpēc, ka bukmeikeri nav galīgie cirvji un kaut ko arī no EPL futbola saprot. Kāpēc vēl nepajautāji, ko bukiji starp autsaideriem nav iekļāvuši Ņūkāslu, kura arī ir "jaunpienācējs" EPL?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-03 10:37, pirms 14 gadiem
Hunter rakstīja: Tas vai noturēsies, vai nē ir atkarīgs no janvāra trnsfēriem. Uz emocijām var izcīnīt 2-3 uzvaras, bet tālāk jau vajag konkurētspējīgu sastāva. Iepriešējo uzvaru uzdāvināja tiesnesis (pendele bija, pirmā sarkanā nebija; netaisnīguma moments sanervozēja WBA un radīja otro sarkano). Pagaidām katastrofāli izskatās aizsardzība un vārtsargs. Uzbrukumā pietrūkst realizācija, kas arī ir rādītājs meistarības trūkumam. Ja janvārī pareizi investēs spēlētājos - paliks, ja sāks žēlot $ - tad būs atpakaļ Championship.
Nu Belokoņs solījis, ka transfēriem piķis tiks dots tik cik vajadzēs. Runājot par sastāvu. Nepiekritīšu tev par GK. Vārtsargs viņiem ir labs. Bet aizsargdzība gan ir katastrofāla (tur es tev piekrītu). Tieši aizsardzības dēļ vārtsarga rādītāji (ielaistie vārti) ir tik draņķīgi

  +1 [+] [-]

, 2010-11-03 10:40, pirms 14 gadiem
evertonian rakstīja: Ir tikai nospēlētas 10 spēles no 38 spēlēm..
Būsim mierīgi.. tā pat kā premjērlīgas čempions tiek noskaidrots pavasarī, arī autsaideri tiek noskaidroti pavasarī..
Atzīšu, nebiju pat iedomājies ka Blackpool tiks kopā pie 13 punktiem, kur nu 10 spēlēs.. bet būsim godīgi, atliek zaudēt pāris spēles pēc kārtas, ka Blackpool var būt jau izkrišanas zonā..
Lai cerētu uz palikšanu premjērlīgā, šosezona var nepietikt pat ar 35 punktiem, kas parasti bija kā minimums lai paliktu premjērlīgā...
Jāpiekrīt, ka šogad premjērlīga ir ārkārtīgi spēcīga, tajā ziņā, ka vidusmēra lejas gala komandu spēks ir ļooti līdzvērtīgs..
Arī uzskatu, ka šosezon visticamāk nepietiks ar 35 pkt, lai noturētos EPL. Atcerēsimies, ka 2002./2003. gada sezonā WHU nepietika pat ar 42 pkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-03 10:45, pirms 14 gadiem
Piekrītu autoram par to, ka Blekpūlei izdevies labi izvairīties no neizšķirtiem, kuri it kā liecina par komandas varējumu, bet dod tikai vienu punktu, protams, labāk ir vienu spēli tīši vai netīši atdot ar 0:5, bet nākamo ar 2:1 vinnēt, nekā noturēt 2 ničus.
Tikai šobrīd iegūtie punkti, kuri jau pārsnieguši Derby county savulaik izcīnītos, neko īpaši nedod, jo komandai nav stabilas spēles, kuru var nodrošināt tikai stabila aizsardzība un vismaz EPL vidēja līmeņa vārtsargs, kāda šobrīd Blekpūles rīcībā nav. Iespējams, Holovejs (kurš ir lielākais pluss Blekpūlei vispār) to apzinās, tāpēc, nevis cenšas veidot EPL standartkomandu (kas ar patreizējo sastāvu ir praktiski nereāli), bet cenšas atsevišķās spēlēs aizķerties aiz 3 punktiem. Varbūt šāda taktika palīdzēs noturēties, tomēr prognozēju, ka bez nopietniem iepirkumiem janvārī, nekas nesanāks un savu lomu cīņā par palikšanu EPL nospēlēs pieredze, kura lielākajai daļu visu "W" spēlētāju ir, bet Belokoņa lolojumam nav.
Derby county arī sezonas pirmajā pusē spirinājās pretī, bet pēc tam vienkārši tika "mazgāti".

     [+] [-]

, 2010-11-03 10:49, pirms 14 gadiem
BEfast rakstīja: Neviens nezin vai Dubra(Skonto FC) tiesam brauks uz Blackpool ? Jo gan Melnacs (Blackpool prezidents) un Karavejevs(Skonto menedzeris) teica ka itka viss speka.
Nezināju,ka ,,Blackpool" prezidents ir kaut kāds mistisks Melnacs .Bet Dubra jau var braukt uz Blekpūli.Ne jau futbolu spēlēt,bet piedalīties minoritāšu pasākumos.Ne velti Blekpūle ir iecienīta ar lielo p.ediņu daudzumu.Dubra var paņemt līdz slaido,garmataino tumšmati Tarasovu(ar bērna seju,ļoti iecienījis spēlēt futbolu ar melniem cimdiem).Tad iespējama liela piekrišana minoritāšu vidū.Lai veicas puiši!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-03 11:05, pirms 14 gadiem
Tāpat gribēt vērst autora uzmanību uz veidu, kādā 3 no šābrīža 4 uzvarām ieripoja Blackpool maciņā: gan uzvarā pret Ņūkāslu, gan pret liveriem, gan pēdējā mačā pret WBA- visās 3 spēlēs mača rezultātu atklāja Adams, precīzi realizējot piešķirto pendeli. Protams, bla, bla, bla, pendele ir jānopelna, par neko pendeli nedod (pēdējā spēlē gan bija strīdīgi), pendele ir arī jāiesit, utt., tomēr lieki ir skaidrot, ka futbolā pendelei bieži ir "haļavas piegarša", ja vien tā nav rezultāts ilgstošam spiedienam uz pretinieku vārtiem.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-03 11:36, pirms 14 gadiem
Es tomēr teiktu, ka izlidos. Blekpūle atrodas tikai 4 punktus virs izkritēju zonas. Protams, iesākts ir pārsteidzoši labi, bet, lai noturētos (kas visdrīzāk nozīmē, ka būs jāsavāc tuvu 40 punktiem), šādu "pārsteidzoši labu" sniegumu būs jārāda visas sezonas garumā, un tas prasa daudz spēcīgākus spēlētāju resursus par tiem, kādi šobrīd ir Blackpool rīcībā, tā saucamo "squad depth". Jāsaprot, ka pagaidām viņi spēlē uz milzīgām emocijām un ar zināmu veiksmes devu, bet sezona ir baigi gara un pa lielam visu saliek savās vietās. Kad Hull pa diezgan līdzīgu ceļu ienāca premjerlīgā, viņi vēl vairāk visus ņēma uz muļķi, apspēlēja gandrīz visus un kaut kādu brīdi pat atradās 3niekā, bet sezonas beigās, šķiet, palika tikai kādu punktu virs izkrišanas zonas.
Ja Blackpool izdosies šādi noturēties līdz transfēru logam un tur uz pāris labu spēlētāju rēķina iegūt jaunas emocijas un "dziļāku" sastāvu, tad varbūt arī izdosies izvilkt, bet citādi - šaubos. Cerams, ka kļūdos, komanda ir ļoti "pozitīva"

  +5 [+] [-]

, 2010-11-03 11:41, pirms 14 gadiem
Shao rakstīja: Es tomēr teiktu, ka izlidos. Blekpūle atrodas tikai 4 punktus virs izkritēju zonas. Protams, iesākts ir pārsteidzoši labi, bet, lai noturētos (kas visdrīzāk nozīmē, ka būs jāsavāc tuvu 40 punktiem), šādu "pārsteidzoši labu" sniegumu būs jārāda visas sezonas garumā, un tas prasa daudz spēcīgākus spēlētāju resursus par tiem, kādi šobrīd ir Blackpool rīcībā, tā saucamo "squad depth". Jāsaprot, ka pagaidām viņi spēlē uz milzīgām emocijām un ar zināmu veiksmes devu, bet sezona ir baigi gara un pa lielam visu saliek savās vietās. Kad Hull pa diezgan līdzīgu ceļu ienāca premjerlīgā, viņi vēl vairāk visus ņēma uz muļķi, apspēlēja gandrīz visus un kaut kādu brīdi pat atradās 3niekā, bet sezonas beigās, šķiet, palika tikai kādu punktu virs izkrišanas zonas.
Ja Blackpool izdosies šādi noturēties līdz transfēru logam un tur uz pāris labu spēlētāju rēķina iegūt jaunas emocijas un "dziļāku" sastāvu, tad varbūt arī izdosies izvilkt, bet citādi - šaubos. Cerams, ka kļūdos, komanda ir ļoti "pozitīva"
Un tikai 2 punkti līdz Eirokausu zonai!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-03 11:44, pirms 14 gadiem
Uzgriežņu Arvīds rakstīja: Likmes nesummējas, bet gan reizinās. Attiecīgais koeficents būs intervālā no 6.1-7!
par to,ka reizinās zinu, bet matemātiskas rēķināšanas galvā nav mana stiprākā puse
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-03 12:12, pirms 14 gadiem
Tango rakstīja: shii visnotalj "svarigaa" zinja ir bukiju reklama. bet bukiju reklama, kaa izskatas, ir liela dalja no sportacentrs ienakumiem ar affiliate programm starpniecibu. sportacentrs piegadaa bukijiem svaigu galju no LV, par to sanemot savus procentus no zaudejumiem. primitivi. bet nu, musdienu haizivju biznesinjs. tikai karma gan tada s..iga no taa
Nu gan tu te samuldēji kaut kādas stulbības

  -1 [+] [-]

, 2010-11-03 12:33, pirms 14 gadiem
Atkarīgs, kādu tempu spes noturēt visu sezonu, sezona visa vel prierkša.. daudz notikumu vel var but, priekša ziemas transfēru logs.. takaā.. vis iespejams..

     [+] [-]

, 2010-11-03 14:14, pirms 14 gadiem
Domaju Blackpool knapi, bet noturesies sosezon EPL. Visticamak West Ham izlidos, nav macijusies no pagajusa gada kludam. Grantam vel 3 speles dotas itka , lai uzlabotu situaciju vai ari job over!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-03 14:18, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: par to,ka reizinās zinu, bet matemātiskas rēķināšanas galvā nav mana stiprākā puse
nu tādi gudrīši
lai sarēķinātu, kāds likmei būs koeficients, ir vispirms jāizdomā uz ko liksi, t.i. nosauc tās trīs komandas, kuras tavuprāt izkritīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-03 14:54, pirms 14 gadiem
Ja turpinās spēlēt kā līdz šim, sanāk, ka sezonas beigās būs vismaz 40 punkti, kas dod 13. - 15.vietu tabulā. Tātad, vismaz 3 vietas virs izlidotājiem. Ja parēķina šī brīža proporciju 4-1-5, tad sezonas beigās sanāk 15-4-19, kas ir 49 punkti un 7. - 10.vietu tabulā. Ticēt šādam scenārijam var, gan jau būs bedres, un gan jau būs lidojumi.
1 2 38 komentāri