Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

"Ventspilij" zaudējums izskaņā, turpinājumā - Eiropas līga

"Ventspilij" zaudējums izskaņā, turpinājumā - Eiropas līga
Alfonss gaisa divcīņā ar Savčenkovu
Foto: AP

Šodien UEFA Čempionu līgas "play-off" kārtas atbildes spēlē Sanktgalenā FK "Ventspils" izbraukumā ar 1:2 zaudēja Šveices čempionei "Zurich". Tas nozīmē, ka Čempionu līga ventspilniekiem beigusies, taču Latvijas labākajai komandai priekšā vēl Eiropas līga.

FK "Ventspils" treneris Nunsio Dzavetjēri pārsteidza ar sākumsastāvu - salīdzinot ar maču Rīgā uzreiz piecas izmaiņas. Daļēji tās saistītas ar savainojumiem un diskvalifikāciju, taču katrā ziņā baltkrievu vārtsarga Pāvela Česnavska un kirgīzu aizsarga Azamata Baimatova parādīšanās laukumā netika paredzēta.

Spēle, kas noritēja lielā lietū, sākās mierīgi, taču tad pēkšņi vārti no nekā jau 6. minūtē - centrējums un Johans Fonlantens ar rokas palīdzību no vārtu priekšas bija precīzs (1:0). Šķita, ka mūsējie pavisam varētu panīkt (ne pārāk godīgs iznākums pirmajā mačā un te vēl tāds sākums...), taču nekā - jau 8. minūtē Igors Cigirlašs ar negaidītu tālsitienu pārsteidza šveiciešu vārtsargu. 1:1, rezultatīvs sākums.

Ventspilnieki turpināja cerīgi, izveidojot vienu uzbrukumu, taču tad "Zurich" atbildēja ar trim bīstamiem momentiem, un tikai veiksme mūsējiem palīdzēja saglabāt cerīgo 1:1. Turpinājums sekoja mierīgāk, taču jāsaka kā ir - ja kāds kaut ko izveidoja, tad tā bija Cīrihes komanda nevis ventspilnieki. Brīžiem šo to izveidoja paši mājinieki, bet pāris reizes iespējas pretiniekiem sagādājām paši (Vīts Rimkus, Žans Pols Ndeki). FK "Ventspils" pacietīgi spēlēja otrā numura lomā, taču sagaidīja arī savu iespēju - 39. minūtē izcils moments bija Grigorijam Čirkinam, diemžēl sitiens bloķēts. 1. puslaiks noslēdzās neizšķirti 1:1.

2. puslaiku krietni aktīvāk uzsāka "Zurich", izveidojot vairākas pusiespējas. Pārsvars piederēja šveiciešiem, taču "Ventspils" treneris Dzavetjēri puslaika vidū aizsargu Baimatovu nomainīja pret uzbrucēju Ivanu Špakovu, mēģinot kaut ko mainīt mača gaitā. Spēles aina gan palika tā pati - vairāk uzbruka "Zurich". Un beigās mājinieki uzvaru arī izrāva - kompensācijas laikā centrējums un Almens Abdi bija precīzs ar galvu. "Zurich" uzvarēja arī otro spēli, šoreiz ar 2:1.

Divu spēļu summā "Ventspils" zaudēja ar 1:5, un Čempionu līgas grupu turnīrā iekļuva "Zurich". Taču, kā zināms, Eirokausu sezona vēl nav beigusies arī mūsējiem - "Ventspils" spēlēs UEFA Eiropas līgas grupu turnīrā, un izloze būs jau piektdien.

UEFA Čempionu līgas "play-off" kārtas atbildes spēle

"Zurich" - FK "Ventspils" 2:1 (1:1)
Vārti: Fonlantens 6', Abdi 90' - Cigirlašs 8'.
Brīdinājums: Baimatovs.
Zurich: Leoni, Lampi, Margairazs (Abdi 64'), Egerters, Fonlantens, Okonkvo, Alfonss (Hasli 84'), Štāels, Djuričs (Gajičs 78'), Rošā, Tihinens.
Ventspils: Česnavskis, Kosmačovs, Kačanovs, Rimkus, A.VIšņakovs (Rugins 55'), Savčenkovs, Čirkins, Ndeki, Cigirlašs, Baimatovs (Špakovs 62'), Butriks (Dedovs 72').

Izmantotie resursi:
uefa.com


, 2009-08-25 23:34, pirms 16 gadiem
Visu cieņu, šī spēle bija laba.
, 2009-08-25 23:34, pirms 16 gadiem
Diemžēl ar niču nebeidzām :S Vārti brieda.. un tomer 2:1..ČL aizgaja, bet nu gaida Eiropas līga un tur varu derēt ar bus cienigas komandas...
Ndeki pret Newcastlas United bija komandas glābējs, šodien racējs :S diemžēl bet neiet vairs.. :S
Prieks redzēt ka kāds Letiņu klubs spēlē tik augstā līmenii un spele ir interesanta, nav ta ka LMT Virslgia tu aizmiedz..
ir daudz ko teikt, bet nu.. Preiks par Ritvaru kurs labi nospeleja un jaunais Vpils GK...
Gaidam piektdienas izlozi.. Tāpat Venstpils ir Latvijas futbola varoņi.. nebutu tik majas tas kļūdas,,
Gaidisim darbibā Gauraču un pārejos jauninājumus
, 2009-08-25 23:35, pirms 16 gadiem
Malači Ventspils!!!
Spēle man personīgi ļoti patika.
Būtu pat uzvara 0:1 ja vien būtu neieskaitīs Šveiciešu gols ar roku nu beigās po

Kas zin kā būtu viss beidzies,
ja nebūtu mājās tādas kļūdas bijušas un paši būtu iesituši...
tad nu tiešām domāju ka būtu noticis pārsteigums.
Patīkami ka Ventspilnieki
jau parādija, ka nerespektēs pretinieku un varēja redzēt cīņassparu līdz pašām spēles beigām.
Domāju ka Eiropas līgā mūsējies vēl parādīs, ka nav nekādi peramie zēni un punktus noteikti izcīnīs

Lai veicas turpmāk!

Vārtusargs Česnovskis man ļoti patika, daudzreiz vairāk par Pavlovu.
Un Ndeki... nu vienkārši šausmas!
, 2009-08-25 23:35, pirms 16 gadiem
Žēl,ka ielaidām kompensācijas laikā
, 2009-08-25 23:35, pirms 16 gadiem
malachi taapataas....nekas paciiniisimies eiropas liigaa---veixmi.
, 2009-08-25 23:35, pirms 16 gadiem
Kurš vēl bez mani Koļinko redzēja?
, 2009-08-25 23:35, pirms 16 gadiem
Vismaz pieredze noderes mūsu jaunajiem speletājiem. Ar tāda līmeņa kluba spēli daudz ieguvām.
Slēpts komentārs: Vidziņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Marquis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-25 23:36, pirms 16 gadiem
Bēdīgi, bet visu cieņu čaļiem . :{
, 2009-08-25 23:36, pirms 16 gadiem
Ļoti interesanti būs uzzināt tās komandas kuras spēlēs ČL ar Cīrihi grupā!
, 2009-08-25 23:36, pirms 16 gadiem
Tad neko.
, 2009-08-25 23:36, pirms 16 gadiem
retais rakstīja: Kurš vēl bez mani Koļinko redzēja?
nedomāju ka Koļinko iznkonkurēs Česnovski.... nav varianti
, 2009-08-25 23:36, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: Malači Ventspils!!!
Spēle man personīgi ļoti patika.
Būtu pat uzvara 0:1 ja vien būtu neieskaitīs Šveiciešu gols ar roku nu beigās po

Kas zin kā būtu viss beidzies,
ja nebūtu mājās tādas kļūdas bijušas un paši būtu iesituši...
tad nu tiešām domāju ka būtu noticis pārsteigums.
Patīkami ka Ventspilnieki
jau parādija, ka nerespektēs pretinieku un varēja redzēt cīņassparu līdz pašām spēles beigām.
Domāju ka Eiropas līgā mūsējies vēl parādīs, ka nav nekādi peramie zēni un punktus noteikti izcīnīs

Lai veicas turpmāk!

Vārtusargs Česnovskis man ļoti patika, daudzreiz vairāk par Pavlovu.
Un Ndeki... nu vienkārši šausmas!
Gols tur bija jaskaita... nebutu pa roku.. butu ar korpusu iesitis.. neka traka..
, 2009-08-25 23:36, pirms 16 gadiem
cepuri nost FK VENTSPILS komandai!!!
busim realisti latvijaa nav tada futbola kaads eiropas klubiem!!
, 2009-08-25 23:36, pirms 16 gadiem
Cienīgi, bet atkāl bļāviens, taču jāspēle līdz galām
, 2009-08-25 23:37, pirms 16 gadiem
retais rakstīja: Kurš vēl bez mani Koļinko redzēja?
Es ar viņu pamanīju!
, 2009-08-25 23:37, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: nedomāju ka Koļinko iznkonkurēs Česnovski.... nav varianti
Es vnk redzēju čali skatītājos spēles beigās kad devās prom.
, 2009-08-25 23:37, pirms 16 gadiem
butu parliecinosaki aizsargi butu labi, bet ir ka ir un veletos kosmacovu izlase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Wembley
, 2009-08-25 23:38, pirms 16 gadiem
Ndeki klauns, bet tā malači. Eiropas līgā būs ok. Jāgaida izloze
, 2009-08-25 23:38, pirms 16 gadiem
retais rakstīja: Kurš vēl bez mani Koļinko redzēja?
Es! Beigās kko tur staigāja Ndeki neveiksmīgi nospēlēja kopumā. Jāapsveic Ventspils par cīnīšanos un Cīrihei veiksmi ČL. Jācer, ka V-pils vel pārsteigs Eiropas līgā
, 2009-08-25 23:38, pirms 16 gadiem
kkāds stulbums
es necerēju uz brīnumu,bet mača pēdējās minūtes briesmīgas.Vēl mums diezgan paveicās ar rezultātu.
, 2009-08-25 23:38, pirms 16 gadiem
Gaidām Eiropas līgas izlozi. Ventspils spēlei arī tas ir milzīgs panākums.
, 2009-08-25 23:38, pirms 16 gadiem
nu gandriz jau musejie vinneja ar 4-0 vai ari cik juus tur teicat.. nekadu ceribu..speleja kaa kaut kadu pagalbu futbolu..tadas kludas bij,ka arprats..briziem pat kauns bij par viniem..labi ka murgs beidzies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-25 23:38, pirms 16 gadiem
Komentētāji pilnīgi āksti. Tas aktīvais runātājs vispāri neko no futbola nesaprata
, 2009-08-25 23:39, pirms 16 gadiem
nu, tie kas bljava Vishnjakovu uz izlasi, gg, ka jums vinja spele patika?
, 2009-08-25 23:39, pirms 16 gadiem
Eiropas līga musu komandai piemeerotaaka
, 2009-08-25 23:39, pirms 16 gadiem
pff...kirgiizs saakum sastaavaa un zaagis bez variantiem
, 2009-08-25 23:39, pirms 16 gadiem
nepelnīts zaudējums...
, 2009-08-25 23:39, pirms 16 gadiem
zhhigolo rakstīja: Ar sitadu speli var radities tikai LV Cempionata
Idiotisks koments!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-25 23:39, pirms 16 gadiem
prieks ka latvijai ir vismaz viens futbola klubs kursh var tikt tik taalu!!
visi skonto LM un paareejo pretiigo klubu fani tik dirsh ka taa un taa, jo vnk skauzj ka saveejie vnk nevar tikt tik taalu! taka In your face!
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
Wembley rakstīja: Kā līdzīgs pret līdzīgu visu 90 minūšu garumā! Nemaz nevarēja pateikt ka Zurich galvu augstāka klase! Gods un cieņa FK Ventspils! Esmu lepns ka dzīvoju mazajā Latvijā un ka mums ir tādi klubi kas ir spējīgi ko tādu sasniegt! Veiksmi turpmāk!
nu nebija gan līdzīgs pret līdzīgu. Tu vsp spēli skatījies? teritoriālais pārsvars viennozīmīgi bija Cīrihei, brīžiem pat kaitināja, bet kopumā spēle aizvadīta Ok
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
broks7 rakstīja: butu parliecinosaki aizsargi butu labi, bet ir ka ir un veletos kosmacovu izlase
shis kaut vienu precizu piespeli atdeva? mes blzhad dazhadas speles skatijamies???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
Žēl gan, ka zaudējums, bet vismaz pieklājīgs rezultāts - turklāt viesos.
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
Nu malači, cīnījās. Žēl ka ielaida beigās un nenoturēja niču, bet nu neko darīt.
Jāgaida tagad izloze
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
laba spēle. varejam ar vinjiem cinities. redzesim,ka šiem CL ies.
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
Ehhh, biski pietruuka! Vismaz attieksme sodien iepriecinaaja!
Kas Nr 5 ir pa nervu kamolu - divas kluudas iisaa laikaa?
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka visbezzobainākais pretinieks bija bulgāru Levski.
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
losi..es tak teicu ka juus taa teiksiet pec zaudejuma ka malavi un tml.. a pirms speles taa teicat nez ko.... (finger)
, 2009-08-25 23:40, pirms 16 gadiem
retais rakstīja: Kurš vēl bez mani Koļinko redzēja?
Es
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-25 23:41, pirms 16 gadiem
p.s Česnavskis baigi iepatikās, malacis, vēlu veiksmi!
, 2009-08-25 23:41, pirms 16 gadiem
zhhigolo rakstīja: Ar sitadu speli var radities tikai LV Cempionata
Ar šitādu komentu vari rādīties tikai parsportu.lv!
, 2009-08-25 23:41, pirms 16 gadiem
Potenciāls uzvarēt divu spēļu summā FKV bija, bet palika nerealizēts. Ļoti daudz tehniskā brāķa un pats galvenais stulbas kļūdas. Veiksme arī nebija sabiedrotā. Nu ko, cerēsim, ka tiksiem pie kāda supergranda Eiropas līgā.
, 2009-08-25 23:42, pirms 16 gadiem
, 2009-08-25 23:42, pirms 16 gadiem
žēl kā zaudējam bet tik un tā liels paldies puišiem, jo parati šajā etapā parasti skatoties čempionu līgu parasti jāfano par kādascitas valsts klubu...
, 2009-08-25 23:42, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: nedomāju ka Koļinko iznkonkurēs Česnovski.... nav varianti
roflmao... pirmais gols jau butiba delj vinja - neizgaja no vartiem laicigi, nervozitate pirmaja puslaika-bumbu no otra pieskariena tik nokert vareja, divas reizes shim uzshava virsu otraja puslaika un nu jau Kolinko nav variantu
Kolinko vien uz pieredzes sho no sastava izstums
, 2009-08-25 23:43, pirms 16 gadiem
butu žiga un mihadzjuks butu bijis labak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-25 23:43, pirms 16 gadiem
es jau cerēju, ka vismaz paliks neizšķirts!
, 2009-08-25 23:43, pirms 16 gadiem
Zidane The Best rakstīja: Es gan vēlētos redzēt Čirkinu izlasē... manuprāt vislābakais no Ventspilniekiem šodien.
Uz Krievijas izlasi vinjam necereet...
, 2009-08-25 23:44, pirms 16 gadiem
Lai arī zāģis, spēle bij laba un domāju, ka ventiņu debija ČL nepalika nepamanīta.
, 2009-08-25 23:45, pirms 16 gadiem
Nu nekas, vēl tomēr priekša UEFA kausa spēles, gaidīsim 5dienas izlozi, gribētu jau novēlēt, kaut tās vājākās komandas grupā tiek, bet tajā pašā laikā, kādu ekstra klases komandu ar gribētos redzēt!! Nu, lai Ventiņiem veicās tālāk!!
, 2009-08-25 23:45, pirms 16 gadiem
metyu rakstīja: Visu cieņu, šī spēle bija laba.
iznjemot tos 5 momentus ka ventspils vnk iedeva piespeeli pretnikam uz pashu vartiem 1x1... un vel iznjemot to ka preciizas piespeles bija uz pusi mazak...
, 2009-08-25 23:45, pirms 16 gadiem
cikos izloze?
, 2009-08-25 23:46, pirms 16 gadiem
Savadak jau nevareja but,tmer jasaprot ka cirihe ir biku klasi augstaka,tur neko nevar izdarit
, 2009-08-25 23:46, pirms 16 gadiem
Project1 rakstīja: tu esi ne retais, bet mudaks, pamaini niku.
Muti niecība! Nenāc manā sētā un sēdi savējā!! (
, 2009-08-25 23:48, pirms 16 gadiem
Veidenbaums rakstīja: iznjemot tos 5 momentus ka ventspils vnk iedeva piespeeli pretnikam uz pashu vartiem 1x1... un vel iznjemot to ka preciizas piespeles bija uz pusi mazak...
da visiem te ir poh, puse vispar kaut kadu citu speli skatijushies
, 2009-08-25 23:48, pirms 16 gadiem
Rimkusu projam ar tadu uzbruceju ventspils talu netiks, kurs nevar ne tikai bumbu savaldit da vel aizsardziba daļa aklas piespeles.

Ndeki nu varetu teikt ka briesmigi kļudijas 2 reizes 1.reize gribeja isist bet sanaca piespele pretiniekam, otraja isti nesapratu ko viņš tur isti gribeja panakt bet nu arī vareja normali iekrist, bet arī labi nospeleja vairakas epizodes.

Nu parejie daudz maz normali nokapaja. Malači spele diezgan patikama bija, vienigi tas uzbrukums šausmas.
, 2009-08-25 23:49, pirms 16 gadiem
metyu rakstīja: Visu cieņu, šī spēle bija laba.
piekritu.
, 2009-08-25 23:50, pirms 16 gadiem
Labi vien ir ka izkrita, man vienkarsi ir kauns skatities uz tiem vankju vepru gimjiem un atradit to rietumeiropas publikai. Vai jus tiesam velaties ka eiropa rodas priekstats ka Latvija luk tada paskata sportisti ir ikdiena, tamboviesu nodzertie nekulturalie gimji.Es nesaprotu ar kuru galu doma visi sporta funkcionari kadel te nav ieviests feiskontrols ka kautkadiem civilokupantu tatariem atlauj parstavet musu valsti starptautiskaja arena man ir kauns,man ir tiesam liels kauns.
Vienigais kur sos curbanus var laist ir gravjus rakt bet ne atradities kameru prieksa.Es to saku ka istens latvietis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-25 23:52, pirms 16 gadiem
Wembley rakstīja: Kā līdzīgs pret līdzīgu visu 90 minūšu garumā! Nemaz nevarēja pateikt ka Zurich galvu augstāka klase! Gods un cieņa FK Ventspils! Esmu lepns ka dzīvoju mazajā Latvijā un ka mums ir tādi klubi kas ir spējīgi ko tādu sasniegt! Veiksmi turpmāk!
vot klauns... spēli esi redzējis?
FKV spēleja slikti, aizsardzība - 0, neviens nevar normāli pieturēt bumbu un atdot piespēli. Labākais spēlētajs - viennozimīgi Česnauskis. ČL grupā nebūtu ko darīt.
, 2009-08-25 23:53, pirms 16 gadiem
Uzskatīsim, ka ir bijušas trīs treniņspēles jaunajam trenerim. Bet svētdien beidzot būs nopietns mačs, kurā 3 punkti ir jāņem, ja viņš vēlas kļūt Ventspilī par savējo.
, 2009-08-25 23:54, pirms 16 gadiem
Česnavskis,Kačanovs ,Čirkins,Baimatovs,Cigirlašs labi,pārējie spēlēja
zem savām spējām.Tā pazaudēt koncentrāciju nedrīkst,laikam iedomājās ,ka spēlē virslīgas spēli kur nevienam neko vairs nevajag.Beigās izrādījās,ka šveiciešiem tomēr vajag to uzvaru.Kārtējā "skola"pirms eirolīgas mačiem.
, 2009-08-26 00:01, pirms 16 gadiem
nu un kompensācijas laikā nevarēja niču noturēt?
, 2009-08-26 00:03, pirms 16 gadiem
Nu neko darīt.. tā tam bija jānotiek, Ventspils vēl nav gatava grupu turnīram! Bet gan jau pienāks īstais laiks, cerams, drīz!
, 2009-08-26 00:09, pirms 16 gadiem
Sports ir sports! Spēle bija laba!Nekādā gadījumā tā nebija izgāšanās!Malači!
, 2009-08-26 00:15, pirms 16 gadiem
Šoreiz ne par pašu spēli, bet par komentētājiem.
Nepiekrītu jau pirmāmkārtām tiem, kas šeit raksta, ka tie esot bijuši idioti. Nebūt ne.
Manuprāt, jaunais Pēteris Neimanis (vai tomēr Ilvars Koscinkevičs?) pat ir ļoti perspektīvs. (Jebkurā gadījumā es domāju to puisi ar skanīgo balsi.) Mana dzirdīgā auss, labprāt vēlētos šo jauno talantu sadzirdēt blakus pieredzējušajam Anatolijam, Latvijas izlases spēļu laikā.
Savādāk Anatolijs, manā skatījumā pēdējā laikā ir kļuvis tāds nedaudz rūgtens. Nesaku, ka slikts. Bet rūgtens. Kā šņabis. Savukārt jaunais TV6 talants ir sprigans un dzirkstošs kā tāda koka kola. Domāju saplūstot šiem abiem kopā sanāktu baudāms stafs. Tā jebkurā gadījumā būtu interesanta un apdullinoša sintēze.

Tas šim vakaram viss. Paldies par uzmanību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-26 00:31, pirms 16 gadiem
1 jautaajums..kapec gauracs nespeleja?
, 2009-08-26 00:32, pirms 16 gadiem
labdien rakstīja: Šoreiz ne par pašu spēli, bet par komentētājiem.
Nepiekrītu jau pirmāmkārtām tiem, kas šeit raksta, ka tie esot bijuši idioti. Nebūt ne.
Manuprāt, jaunais Pēteris Neimanis (vai tomēr Ilvars Koscinkevičs?) pat ir ļoti perspektīvs. (Jebkurā gadījumā es domāju to puisi ar skanīgo balsi.) Mana dzirdīgā auss, labprāt vēlētos šo jauno talantu sadzirdēt blakus pieredzējušajam Anatolijam, Latvijas izlases spēļu laikā.
Savādāk Anatolijs, manā skatījumā pēdējā laikā ir kļuvis tāds nedaudz rūgtens. Nesaku, ka slikts. Bet rūgtens. Kā šņabis. Savukārt jaunais TV6 talants ir sprigans un dzirkstošs kā tāda koka kola. Domāju saplūstot šiem abiem kopā sanāktu baudāms stafs. Tā jebkurā gadījumā būtu interesanta un apdullinoša sintēze.

Tas šim vakaram viss. Paldies par uzmanību.
cepums tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-26 01:43, pirms 16 gadiem
, 2009-08-26 02:01, pirms 16 gadiem
pedrito2k rakstīja: Labi vien ir ka izkrita, man vienkarsi ir kauns skatities uz tiem vankju vepru gimjiem un atradit to rietumeiropas publikai. Vai jus tiesam velaties ka eiropa rodas priekstats ka Latvija luk tada paskata sportisti ir ikdiena, tamboviesu nodzertie nekulturalie gimji.Es nesaprotu ar kuru galu doma visi sporta funkcionari kadel te nav ieviests feiskontrols ka kautkadiem civilokupantu tatariem atlauj parstavet musu valsti starptautiskaja arena man ir kauns,man ir tiesam liels kauns.
Vienigais kur sos curbanus var laist ir gravjus rakt bet ne atradities kameru prieksa.Es to saku ka istens latvietis.
Cik forši lasīt komentus, jo vienmēr ir tik daudz interesantu viedokļu.
Tavējais gan ir pēdējā laika interesantākais, ko esmu lasījis- tipa- ''labi, ka netikām, jo esam nesmuki!''
, 2009-08-26 03:58, pirms 16 gadiem
Šķiet, ka Koļinko spēlēs FK Ventspils, jo redzēju viņu pa TV6 kā "kātoja" pa stadionu pēc speles!
, 2009-08-26 04:18, pirms 16 gadiem
jauns treneris, jauns speles vadishanas stils, vardsakot, pamazam pielagosies, bet varu teikt, LJOTI LABS shogad rezultats jau, ceru ka pec laika vareshu teikt FANTASTISKS REZULTATS
, 2009-08-26 08:26, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Česnavskis,Kačanovs ,Čirkins,Baimatovs,Cigirlašs labi
lol, Baimatovs ir tik slikts futbolists, ka vakardienas viņa spēli var uzskatīt par labu?
, 2009-08-26 08:38, pirms 16 gadiem
patika jaunais vārtsargs, ndekī piespēle pretiniekam , čirkina neiesistais gols...
, 2009-08-26 08:58, pirms 16 gadiem
Nav ko puišiem pārmest. Cīnījās līdz galam! Būtu mēs šādi pirmajā spēlē nospēlējuši - rezultāts varētu būt arī citāds. Visu sabojāja pirmā spēle. Un 2 vārtu vismaz tur varēja nebūt. Paši pieļāvām kļūdas! Bet tas laikam attaisnojams ar uztraukumu pirms tik svarīgas spēles!

Nu, aizmirstam šito tagad un koncentrējamies Eiropas līgai! Uz priekšu FKV, jo īsti fani atbalsta vienmēr un jums tādi ir!
, 2009-08-26 09:13, pirms 16 gadiem
Nu labi, varbūt viņi cīnījās līdz galam, tikai tā viņu cīņa nebija īpaši redzama drošvien jau neviens nepiekritīs, bet nu izskatījās, ka jebkura cita LV komanda nebūtu nospēlējusi daudz sliktāk, vnk tās viņu pārtvertās piespēles ļoti spiedās acīs, nebija arī neviens, kurš parādītu savu individuālo meistarību.. pirmā spēle Ventiņu noteikti bija daudz labāka, īpši 1. pusl. kaut kā...
, 2009-08-26 09:14, pirms 16 gadiem
to Donkey

Nešaubies, ka svētdien FKV savus trīs punktus paņems. LM jau nav kas spēlē....Vārtsargi, maigi izsakoties, ļoti pavāji, ja neteiktu vairāk. Šodienas vietējā avīzē ir raksts, ka Ivanovs ir kļuvis par afrikāni uz trim gadiem..Jaunie LM spēlētāji virslīgas līmeni pavilkt nevar.....Tā kā man vairāk bažas pašlaik sagādā, kā LM noturēt Skonto aiz sevis, nevis skriet pakaļ kam nereālam. Protams, man kā liepājniekam gribētos lai uzvar LM, bet esmu reālists un mākoņos nelidinos..
, 2009-08-26 09:17, pirms 16 gadiem
to Donkey

Vēljovairāk, ka Dzavatjēri, vai kā viņu tur, pamatīgi ar šīm pēdējās spēlēm ar Cīrihi pajauca prātu LM fričiem...Ja es būtu Abramčiks, man nāktos stipri piedomāt, kā svētdien spēlēt pret FKV.
, 2009-08-26 09:24, pirms 16 gadiem
Eu kāda ir sistēma eiropas līgā.
, 2009-08-26 10:04, pirms 16 gadiem
Liquid rakstīja: lol, Baimatovs ir tik slikts futbolists, ka vakardienas viņa spēli var uzskatīt par labu?
Un kur te loģika?Kāda sakarība?!
1.Baimatovs ir labs un perspektīvs spēlētājs(vēl jo vairāk ņemot vērā viņa vecumu)
2.Vakar viņš nospēlēja labi(vēl jo vairāk ņemot vērā,ka tā bija viņa debijas spēle)
, 2009-08-26 10:31, pirms 16 gadiem
1.Nu visvairāk, kas iekrita acīs ir Ventspilnieku pilniiga fiziskās sagatavotības trūkums!!!Un tas nav tikai par peēdējo maču , bet pret visu šo turnīru kopumā, uz beigām knapi velk kājas!
2.Spēle ir ok, bet dažbrīd bija tik bērnišķīgas kļūdas(nez vai nav pie vainas fiziskais, jo šitā aizpeldēt var tikai pie spēku izsīkuma), ka pat kauns iedomāties kādi izskatītos pret kādu no TOP liimenja komandām, ja iekļūtu Chempionu līgā.
, 2009-08-26 11:01, pirms 16 gadiem
alexkli rakstīja: 2.Vakar viņš nospēlēja labi(vēl jo vairāk ņemot vērā,ka tā bija viņa debijas spēle)
futbolā ir sen zināmas metodikas kā vērtēt futbolista spēli, kā jūs vērtējat es nezinu, mb pēc tā cik reizes šo parāda pa TV, nebij vakar jāsēž ar blociņu pie TV un jāskaita uzvarēto divcīņu, precīzi atdoto piespēļu utt. skaitu, lai pateiktu ka nekas labs tur viņa spēlē nebija, pat salīdzinot ar partneru bālo sniegumu
treneris pēc spēles presenē paslavēja, bet tas drīzāk avanss jaunajam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-26 11:52, pirms 16 gadiem
Cigerlašs mēģināja reabilitēties pēc Rīgas gļukiem? twitter.com
, 2009-08-26 11:54, pirms 16 gadiem
Kauns... kā var tik pasīvi spēlēt pieliktajā laikā... pilnībā pelnīts zaudējums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-26 13:38, pirms 16 gadiem
labaak lai ventiņi spēlē pret stiprākām komandām
zāģi bū daudzi, toties nākamreiz tiks cempionu ligaa
, 2009-08-26 13:54, pirms 16 gadiem
tā tam bij* būt!!!
, 2009-08-26 14:47, pirms 16 gadiem
BayernM rakstīja: 1 jautaajums..kapec gauracs nespeleja?
Bet kapēc viņam būtu jāspēlē?! Butriks,Špakovs viennozīmīgāki lab;aki par viņu!Jā,Rugīnu viņš varētu izkonkurēt!Nākotnē varētu but labs otrā puslaika spēlētājs.
, 2009-08-26 16:19, pirms 16 gadiem
Ndeki vai kā tur viņu sauca, vispār man liekas ar kājām nespēlē, tur kur vajag pielikt vienu soli priekšā tā vietā viņš krīt un arī situācija kurā sava soda laukumā piespēlē pretiniekam, bāc ja nezini kur sist sit AUTĀ !!! Brīžiem likās, ka Ventspils aizsargi nav vienkārši pieraduši, kad viņus mēģina presingot, kad viņi "kontrolē" bumbu.
Gribu uzslavēt Ventspils jauno vārtsargu, ļoti labi nospēlēja !!! Komunikācija komandā 100 punkt nav nekādas, ja tur spēlē visādi Moldovi, azairbaidžāņi un vēl visādi no austrumu krasta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-08-26 20:13, pirms 16 gadiem
Spēle bija ĻOTI skatāma, tie kas te gudri atvainojos - dir*, noteikti neskatījās spēli un vadās pēc pagāšajās spēles, kura patiešām bija briesmīga.
2. spēle bija daudz, daudz, daudz labāka. Protams bija kļūdas, bet vismaz guvām vārtus, un bija vēl izdevības. Tam pašam Čirkinam.

Un šis jaunais vārtsargs ir labs, diemžēl baltkrievu