Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

BIMBAMBOLS: KĀDĒĻ LATVIJĀ NAV KANDIDĀTU LFF PREZIDENTA AMATAM?

BIMBAMBOLS: KĀDĒĻ LATVIJĀ NAV KANDIDĀTU LFF PREZIDENTA AMATAM?
Lūk, draugi, to arī mēs esam pelnījuši.

b

Labvakar!

Brīdī, kad futbola un vispār Latvijas sporta sabiedrība lauza galvu jautājumā „Indriksons vai Kļaviņš?”, Bimbambola pārdomas un atziņas jau dodas citā virzienā. Jautājumu varu formulēt šādi: „KĀDĒĻ LATVIJĀ NAV KANDIDĀTU LFF PREZIDENTA AMATAM?”.

Manuprāt, pašreiz notiekošā diskusija par abiem kandidātiem ir bezjēdzīga. Abas kandidatūras ir pilnībā bezcerīgas.

Par Indriksonu laikam jau visiem viss ir skaidrs, viņa laiks beidzās drīz pēc 2004.gada triumfa. 90-to gadu un gadsimta sākuma vide un tam piemērotais saimniekošanas stils kopā ar virkni sakritībām un veiksmi izdarīja brīnumu un, iespējams, tādai valstij kā Latvija konkrētajos apstākļos bija piemērots un labs. Situācija ir mainījusies, Indriksons un Ko sevi ir izsmēluši, Latvija strauji kļuvusi par normālās Eiropas sastāvdaļu, kurā valda citi likumi un tikumi. Indriksonam un viņa svītai ir laiks doties, pie reizes sakot treknu paldies par trekniem gadiem, ko pavadījuši pie naudīgā sporta veida siles.

Bet pat vēl grūtāk ir iedomāties, ka futbola saimniecību varētu vadīt totalizatoru skandālu apvītais, ar futbolu līdz šim minimāli saistītais Kļaviņš. Apbrīnojami, ka ir paliela sabiedrības masa, kas šajā cilvēkā saskata mesiju. Lai gan, kas tur apbrīnojams- visos laikos kāds Zīgerists vai Ross Akmens parādās un iegūst pūļa simpātijas. Joprojām brīnos, kādēļ neviens žurnālists nav uzaicinājis kādu cienījamu sporta totalizatoru industrijas pārstāvi, lai pajautātu, cik reāli ir iespējams ierindas žurnālistam bez investīciju kapitāla (Kļaviņa statuss 2005.gadā), godīgi spēlējot totalizatoru, uzcelt tādu finanšu bagātību, kādu izdevies jaunizceptajam kandidātam. Vēl pirms kāds būs nointervējis šādu cilvēku, varu jums atbildēt- tuva nullei. Tāda iespēja ir tik pat liela, kā vinnēt miljonu loterijā. Jābūt fantastiskai veiksmju sērijai. Neticiet- pajautājiet Arvīdam Rasam vai līdzīgiem cilvēkiem. Balstoties uz savu pieredzi un novērojumiem, nevienu mirkli neapšaubu UEFA vēstulē LFF rakstīto. Pilnīgi nopietni.

Nemaz nerunāšu par Kļaviņa retoriku, argumentu paušanas stilu un visu pārējo tā saukto prezidenta kampaņu, kas tikai vēl vairāk nostiprina pārliecību par cilvēka darbības metodēm līdz šim, šobrīd un arī nākotnē. Šāds cilvēks, pat ja uzvarētu vēlēšanās, nemaz nevar vadīt futbola saimniecību. Tas ir pilnībā neiespējami. Ir absolūti atbilstoši šādu cilvēku vispār nepielaist vēlēšanām.

Diemžēl tas nozīmē, ka LFF prezidenta vēlēšanām pēc būtības vispār nav kandidātu, ja ar kandidātu saprotam cilvēku, kurš var ienest jaunas vēsmas, interesantus risinājums un saimniekot atbilstoši pašreiz Eiropā un pasaulē pieņemtajām normām un labai praksei. Kāpēc tāda situācija?

Mana atbilde, kuru atļaušos nosaukt par hipotēzi, ir, ka vainojama pie tā ir visa Latvijas sabiedrība kopumā, kurā ļāvusi futbolam sabiedriskās domās līmenī noslīdēt tik zemu, ka šī industrija gadiem nav spējusi piesaistīt un izveidot nopietnus cilvēkus, kas spētu menedžēt Latvijā miljonu, bet Eiropā daudzmiljardu industriju. Situācija, ka valstī nevar atrast cilvēku, kurš atbilstu normāliem prezidentam izvirzāmiem kritērijiem un vēlētos par tādu kļūt, nav iedomājama normālā Eiropas valstī. Situācija, kas izveidojusies ar cilvēkresursu futbola saimniecībā varētu veidoties florbola vai ātrslidošanas federācijās, kurām vienmēr būs sarežģīti atrast cilvēkus finansiāli mazjaudīgu sporta nozaru vadīšanai. Ja kaut kas tāds notiek futbolā- ir skaidrs, ka šīs nozares statuss sabiedrībā ilgstoši, patiešām ilgstoši ir bijis nesamērīgi zems.

Tāda acīmredzot ir bijusi Latvijas sabiedrības izvēle- šis pārmetums attiecas gan uz sporta žurnālistiem, gan sporta funkcionāriem, gan visiem citiem sabiedrības slāņiem. Varbūt arī tas nemaz nav pārmetums, bet vienkārši mūsu izvēle. Tas ir rezultāts, kuru esam pelnījuši. Kā pareizi teikts- valdība ir tāda, kādu sabiedrība ir pelnījusi. Futbola gadījumā tas atspoguļojas pilnīgi precīzi.

Bimbis

  +8 [+] [-]

, 2016-02-25 14:32, pirms 9 gadiem
Kādēļ tu nekandidē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-25 14:45, pirms 9 gadiem
acmee23 rakstīja: Kādēļ tu nekandidē?
Viņš gaida iespēju nomest Kolu no Bobsleja un skeletona federācijas prezidenta krēsla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-02-25 15:17, pirms 9 gadiem
Vai gadījumā Mīlas Bimbambols pats nav strādājis par LFF preses sekretāru (vēl pirms Kļaviņa)?

     [+] [-]

, 2016-02-25 15:22, pirms 9 gadiem
Bimbi, tu tikai parādi to, ka tu esi parasts dir*ējs, jo pats tu neko lietas labā darīt negribi, tu māki tikai no malas kādam uz*irst.Pat twiterī tev nepietiek dūšas, lai rakstītu no sava vārda, uzvārda, bet gan esi izdomājis, kadu neeksistējošu segvārdu.Kauns! Cienu, ko tu dari, bet šeit tu aizšāvi garām.
Šiem diviem kungiem ir vajadzīga konkurence, bet tādas nav, jo visiem ir labāk paskatīties no malas, nevis pašiem uzņemties iniciatatīvu.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-25 15:30, pirms 9 gadiem
nez, es domāt, ka reāli kandidāti būtu, tomēr cīnīties par tikšanu pie treknas siles ar spēkiem, kuri galējas vajadzības gadījumā varētu pielietot arī kaut ko no 90-to gadu arsenāla, nevienu nevilina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-25 16:39, pirms 9 gadiem
Pati futbola industrija (ja to par tādu Latvijā var dēvēt) ir vainīga, ka sabiedrībai ir tāda attieksme, nevis otrādi. Sabiedrība nav vainīga pie tā, kāds šobrīd ir LFF un daudzu citu futbola organizāciju vadības un komunikācijas stils. Futbola cilvēkiem pašiem ir jāsaņemas un jāpierāda, ka viss nav tik slikti, nevis sabiedrībai ir jāuzņemas vaina, ka tas nenotiek vairāk vai mazāk objektīvu iemeslu dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-25 16:45, pirms 9 gadiem
Jā, Kļaviņā tiešām daudzi saskata pestītāju. Zīgeristu gan jaunā paaudze maz atceras, tagad labāks piemērs būtu deputāts Kaimiņš. Skaļš opozīcijas kviecējs, kā neliela līdaka karpu dīķī, kas apēst nevienu nevar, bet gulēt neļauj un padzenāt spēj. Tas tāds pluss viņam. Vienam Kļaviņa pielūdzējam tā arī pajautāju vakar, vai šis gadījumā Saeimas vēlēšanās par Artusu nav balsojis. Nē, poha esot bijusi, mājās lāpījies, bet par viņu nobalsotu 100%, ja uz kājām turētos. Kas nav ar viņu, tie ir aprobežoti un nozombēti utt.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-25 16:46, pirms 9 gadiem
Tas, ka cilvēks atļaujas paust viedokli, uzreiz neuzliek viņam par pienākumu kandidēt vēlēšanās, bet rosināt cilvēkus domāt. Tas, ka atsevišķi komentāru autori uzbrūk, apliecina šo cilvēku šauro domāšanu un to, kāpēc viss ir tā kā ir. Man arī daudzi draugi ir teikuši - futbols Latvijā? - aizmirsti! Un tā domā vairums. Un nu mēs esam pie sasistas siles.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-25 16:49, pirms 9 gadiem
apeirons rakstīja: Pati futbola industrija (ja to par tādu Latvijā var dēvēt) ir vainīga, ka sabiedrībai ir tāda attieksme, nevis otrādi. Sabiedrība nav vainīga pie tā, kāds šobrīd ir LFF un daudzu citu futbola organizāciju vadības un komunikācijas stils. Futbola cilvēkiem pašiem ir jāsaņemas un jāpierāda, ka viss nav tik slikti, nevis sabiedrībai ir jāuzņemas vaina, ka tas nenotiek vairāk vai mazāk objektīvu iemeslu dēļ.
Tieši visai sabiedrībai ir jāuzņemas vaina. Sabiedrības daļa, un šinī gadījumā nozīmīga tās daļa, ir futbola sabiedrība. Bet ticat man, valstī, kurā sporta karalis ir attiecīgā statusā sabiedrības apziņā, vispār nevar nonākt līdz tam, kāda ir situācija šobrīd Latvijas futbolā. Tas nav iespējams, ja cilvēki saprot pasākuma nozīmīgumu. Pie mums futbols ir "tā, starp citu", nu, tad tādi arī tur saimnieko, jo visiem ir vienalga.

  -3 [+] [-]

, 2016-02-25 16:53, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Jā, Kļaviņā tiešām daudzi saskata pestītāju. Zīgeristu gan jaunā paaudze maz atceras, tagad labāks piemērs būtu deputāts Kaimiņš. Skaļš opozīcijas kviecējs, kā neliela līdaka karpu dīķī, kas apēst nevienu nevar, bet gulēt neļauj un padzenāt spēj. Tas tāds pluss viņam. Vienam Kļaviņa pielūdzējam tā arī pajautāju vakar, vai šis gadījumā Saeimas vēlēšanās par Artusu nav balsojis. Nē, poha esot bijusi, mājās lāpījies, bet par viņu nobalsotu 100%, ja uz kājām turētos. Kas nav ar viņu, tie ir aprobežoti un nozombēti utt.
Jā, Artusu aizmirsu pieminēt- tas būtu diezgan precīzi. Ir gan tehniskas atšķirības- Artuss finansiāli bija un ir tīrs, bet šinī gadījumā ir savādāk.

Un piekrītu, ka Kļaviņa parādīšanās kopumā futbolam ir ļoti laba lieta. Tā liek saspringt stagnējošajam futbola funkcionāru baram, kā arī vispār domāt par briestošajām pārmaiņām. Pozitīvi, ka Kļaviņš norāda uz problēmām. Cita lieta, ka labāk lai ar to risināšanu nodarbojas citi.

     [+] [-]

, 2016-02-25 16:54, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tieši visai sabiedrībai ir jāuzņemas vaina. Sabiedrības daļa, un šinī gadījumā nozīmīga tās daļa, ir futbola sabiedrība. Bet ticat man, valstī, kurā sporta karalis ir attiecīgā statusā sabiedrības apziņā, vispār nevar nonākt līdz tam, kāda ir situācija šobrīd Latvijas futbolā. Tas nav iespējams, ja cilvēki saprot pasākuma nozīmīgumu. Pie mums futbols ir "tā, starp citu", nu, tad tādi arī tur saimnieko, jo visiem ir vienalga.
Kāpēc tad futbola pārvaldībai ir tik dramatiskas problēmas pasaulē (skat. FIFA un UEFA vadības nedienas)? Planēta iet uz grunti?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-25 16:59, pirms 9 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Jā, Kļaviņā tiešām daudzi saskata pestītāju. Zīgeristu gan jaunā paaudze maz atceras, tagad labāks piemērs būtu deputāts Kaimiņš. Skaļš opozīcijas kviecējs, kā neliela līdaka karpu dīķī, kas apēst nevienu nevar, bet gulēt neļauj un padzenāt spēj. Tas tāds pluss viņam. Vienam Kļaviņa pielūdzējam tā arī pajautāju vakar, vai šis gadījumā Saeimas vēlēšanās par Artusu nav balsojis. Nē, poha esot bijusi, mājās lāpījies, bet par viņu nobalsotu 100%, ja uz kājām turētos. Kas nav ar viņu, tie ir aprobežoti un nozombēti utt.
Latvijas ceļa, tautpartijas, vienotības vēlētājs. Kā kurā brīdī krutāk!Visās vēlēšanās plusiņus licis Ābiķim . Malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-25 19:24, pirms 9 gadiem
Piekritīšu Bimbim, tā ir faktiski visās jomās - mūsu valstī ir katastrofāls tiešām labu un spējīgu speciālistu trūkums gandrīz visās nozarēs.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-25 20:42, pirms 9 gadiem
Es nocitēšu kādu sportacentrs lietotāju. Par Kļaviņu:
"Viņš nav normāls. Tas čalis ir vai nu psihopāts vai narkomāns. Bet nu mugurkauls viņam ir pamatīgs. Kopš tādas jaunības un joprojām tik agrā vecumā pret čekistiem pi.sties. Tas ir vāks. Es nobalsotu.

Psihopāts ir nepieciešams LV futbolam!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-02-25 20:54, pirms 9 gadiem
Ir tomēr būtiska atšķirība starp LFF prezidenta kandidātu un populistu politikā.
Politiķim vajag 51 balsi. vienmēr atmazka gatava. Solīt var dajebko.
Kļaviņam varēs prasīt konkrētu atbildību par konkrētiem solījumiem. Ja ievēlēs, viņam uzreiz būs visa vara šīs lietas īstenot.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-25 21:13, pirms 9 gadiem
Autors, jeb kāds cits zinošs cilvēks, var nosaukt gadījumus pasaules sportā, kad kādas valsts olimpiskās komitejas, futbola federācijas augstākajos amatos, nokļūst nejauši cilvēki, kas vienkārši sadomāja balotēties vēlēšanās un uzvarēja?
Man šķiet ka ienesīgajās, izdevīgajās federācijās, ir tāds padomju purvs, uz kuru raugoties, mūsdienu jaunatne kas nepiedzīvoja cccp laikus, var apmēram iztēloties kā krievu laikā cilvēki tika amatos.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-25 22:09, pirms 9 gadiem
Tak saprotams, ka kandidātu nav, jo gadiem ēdot no GI siles tak, kurš pēkšņi leks saimniekam acīs? Neviens. Cilvēki turpina ēst no GI rokas!
Man interesē, kurš ir tas kompetentais, inteliģentais izcilnieks, GI pēctecis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-26 00:32, pirms 9 gadiem
Norway nr.1 rakstīja: 4 *idarasi sava elementa cik jus esat nozelojami
Dārgā šmiga pēdējo prāta dzirksti atņēmusi Norgē?

     [+] [-]

, 2016-02-26 00:34, pirms 9 gadiem
rozens rakstīja: sliktāk kā tagad jau nevar vairs būt vienkārši, ja jāizvēlas no diviem sliktajiem, tad par Kļaviņu . Pietiek vienriez ar to krievu miskatsti futbolā, kas tagad notiek. Pretīgi. TE IR LATVIJA.
No kura piķa barosies? FIF-enieku, kuri paši tūdos līdz ausīm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-26 11:49, pirms 9 gadiem
Šeit ir plašs K.Gorkša komentārs par LFF prez. vēlēšanām.
Izlases kapteinis Gorkšs: Gribu redzēt, kuram...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-26 14:58, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Jā, Artusu aizmirsu pieminēt- tas būtu diezgan precīzi. Ir gan tehniskas atšķirības- Artuss finansiāli bija un ir tīrs
Nu, nu. Ja kaut kur ēnā vīd Gobzems, kā arī kādas piejūras pilsētas cilvēki un šveiciešu advokāts, tad grūti tam piekrist.

     [+] [-]

, 2016-02-26 15:04, pirms 9 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tieši visai sabiedrībai ir jāuzņemas vaina. Sabiedrības daļa, un šinī gadījumā nozīmīga tās daļa, ir futbola sabiedrība. Bet ticat man, valstī, kurā sporta karalis ir attiecīgā statusā sabiedrības apziņā, vispār nevar nonākt līdz tam, kāda ir situācija šobrīd Latvijas futbolā. Tas nav iespējams, ja cilvēki saprot pasākuma nozīmīgumu. Pie mums futbols ir "tā, starp citu", nu, tad tādi arī tur saimnieko, jo visiem ir vienalga.
Pēc 2004. gada bija visas iespējas futbola tēlu mūsu valstī pacelt krietni augstākā līmenī. Tā vietā futbola sabiedrības cilvēki (jo tie, kas nodarbojas ar visām tām šmucēm, ir "savējie" šajā sabiedrībā) ir izdarījuši visu, lai dzirdot vārdu salikumu "Latvijas čempionāts (virslīga) futbolā" cilvēki vīpsnātu - un tas ir labākajā gadījumā.

     [+] [-]

, 2016-02-26 22:03, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Šī ir tā reize, kad piekrītu Bimbim par visiem 100%. Protams, pēc laiciņa šeit uzradīsies huulijbans, kurš apgalvos, ka, spēlējot totalizatorā, ir iespējams tikt pie lielas bagātības.
ir jau arī, tikai attiecīgi vajag arī sākumā pamatīgi ieguldīt, no nulles tas tik tiešām nav iespējams

     [+] [-]

, 2016-02-27 10:11, pirms 9 gadiem
Tā ir!