Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Trīs futbolistus uzņem pilsonībā

Šodien Latvijas Republikas Saeima steidzamības kārtā nolēma uzņemt pilsonībā trīs jaunos "Skonto" futbolistus - Andreju Perepļotkinu (attēlā), Andreju Kostjuku un Ivanu Sputaju.

Perepļotkins dzimis 1984. gada 27 decembrī Ukrainā, taču no 2004. gada dzīvo Latvijā un spēlē klubā "Skonto", ar kuru līgums futbolistam ir vēl līdz 2010. gadam.

Kostjuks dzimis 1988. gada 17. februārī Krievijā. Jau no astoņu gadu vecuma nodarbojas ar futbolu, ir Maskavas "Spartak" futbola akadēmijas absolvents. Arī Kostjuks kopš 2004. gada dzīvo Latvijā un pārstāv futbola klubus "Skonto" un "Olimps".

Par Latvijas pilsoni atzina arī 1988. gada 9. februārī Lietuvā dzimušo Ivanu Sputaju. Viņš Latvijā dzīvo jau no 2002. gada un pārstāv "Skonto" un Olimps.

Visi trīs futbolisti, sākot sportot Latvijā esot uzsākuši latviešu valodas apguvi un savu nākotni saistot ar Latviju. To sportisti apliecināja arī Pilsonības likuma izpildes komisijas sēdē.

Ar lūgumu jaunos futbolistus uzņemt pilsonībā Saeimā vērsās Latvijas Futbola federācija un futbola klubs "Skonto". Latvijas izlases treneri izteikuši vēlmi iekļaut minētos trīs futbolistus arī valsts izlasē.

Izmantotie resursi:
LETA

, 2007-03-08 14:39, pirms 18 gadiem
nu nah... kaut gan, varbūt tiešām noderēs... pēc kāda laika uzzināsim.
, 2007-03-08 14:39, pirms 18 gadiem
Latvieshu skaits pieaug...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 14:40, pirms 18 gadiem
vinji maz latviski runaat prot?
, 2007-03-08 14:40, pirms 18 gadiem
Nu ja viņi labi spēlēs tad viss OK, bet ja slikti tad gan...
, 2007-03-08 14:44, pirms 18 gadiem
Jēga tad kāda?
, 2007-03-08 14:44, pirms 18 gadiem
Galvenais ka latviski vaardi + uz vaards Perepļotkins ... iists latvju baalelinsh
, 2007-03-08 14:45, pirms 18 gadiem
Isti Latvieshi... Prieks....Pa...Visu...Seju.
, 2007-03-08 14:45, pirms 18 gadiem
kas tie taadi ir?
spelee vai dviellus nes?
come noperkaam kaadu superstaru un iedotam tam ar pilsoniibu, buus vismaz jeega!
, 2007-03-08 14:45, pirms 18 gadiem
jānaturalizē tiešām LABI spēlētāji. varbūt šie nākotnē tādi būs, bet varbūt nē. tikpat labi pastāv iespējamība, ka kāds no savējiem būs labs kadrs pēc gada vai diviem.
, 2007-03-08 14:46, pirms 18 gadiem
bljaaviens kaads stulbums! ja veel to sesk panjems izlasee , tas buus vienkaaarshi piiiiiiiiiiiiiiiiii! jaaiet uz speleem ar milziigiem plakaatiem tad buus! bljaha muha! savulaik mums nevajadzeeja ne Ugrjumovu, ne Shirovu, tagad bez probzaam njemam un dodam kaukadiem seskiem , no kuriem viens ir pilniigs kosmopoliic un gan jau pat nezin kaada vinjam ir tautiiba! Hahols, kursh spelejis futo no beernu kaajas rusijaa, tad englandee un taagd buus nenormaals LR patriots! stulbums!
, 2007-03-08 14:47, pirms 18 gadiem
Nu nez vai mums viņi ir vajadzigi!
, 2007-03-08 14:52, pirms 18 gadiem
cerams ka izlasei naaks pa labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 14:54, pirms 18 gadiem
nu buutu labi ja labi tieshaam speeleetu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 14:55, pirms 18 gadiem
Nu vismaz komisijas sēdē viņu latviešu valodas zināšanas ir bijušas plašākas nekā Mihailam Miholapam.
, 2007-03-08 14:56, pirms 18 gadiem
tas tak skaidri redzams ka tas viss skonto interesēs. pirmkārt klubā neskaitās kā ārzemnieki, otrkārt viņi tagad ir eiropas savienības pilsoņi, tādā veidā vieglāk un par lielāku summu varēs pārdot. zemiski......
, 2007-03-08 14:57, pirms 18 gadiem
Bet kopumā piekrītu jareiz kādu gribēja naturalizēt tad varēja atrast arī kādu labāku. Savukārt šiem iedeva pilsonību lai Skonto šos būtu vieglāk notirgot uz ES pilsoņiem nekādas ārzemnieku kvotas jau nedarbojas un arī tam pašam Skonto savādāk būtu grūti ievērot ārzemnieku kvotu laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 14:59, pirms 18 gadiem
tak papagaili ari var iemaaciit runaat! runa ir par lojalitaati! nu es neticu, ka taads PLjutka var buut lojaals Latvijai vai dajebkam, ja jau no beernu kaajas braukaajis pa pasauli! nez vai jams vispaar zina, kaada shim ir tautiiba!
un par kaadu izlasi vispaar runa? mums truukst speletaaju> vai treneris vnk negrib riskeet/uznjemties atbildiibu/meegjinaat? Ko shams tik labu ir izdariijies , lai butu izlases vecis?? grr
, 2007-03-08 15:00, pirms 18 gadiem
Lēta tā Latvijas pilsonība
var dabūt jebkurš, kas ar sportu nodarbojas
, 2007-03-08 15:01, pirms 18 gadiem
Kārtējais sarūgtinājums no LFF puses........
, 2007-03-08 15:02, pirms 18 gadiem
Nu Miholaps savulaiks uzņemšanas laikā bija sevi pierādījis kā Virslīgas rezultatīvākais spēlētājs.

Perepļotkinam varbūt varēja nedot, izrādās tik perspektīvs kā sākumā viņš nav. Par pārējiem diviem runā, ka viņi perspektīvi un spēs kādreiz pārstāvēt izlasi.

Galu galā Skonto tagad ir tik maz ārzemnieku, ka var piepirkt vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 15:03, pirms 18 gadiem
Saprastu ja pienjemtu patiesham baigos talantus bet nu shitie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 15:06, pirms 18 gadiem
muļķi jūs esat Perepļotkins pirms dabūja traumu, aizpagājušajā sezonā spēlēja tīri ok! būs lielāka konkurence izlasē!

a ko jūs teiktu par Franciju, Beļģiju, Nīderlandi, kuras izlasēs spēlē nu ļoti raiba publika - un neko, konkurenci palielina. pat ne no kolonijām, arī no arābi no ziemeļāfrikas mierīgi pieņem Beļģijas pilsonību utt.

Skonto interesēs? jā, piekrītu; bet nesaprotu, kas tur tik traki nosodāms, džeki mācās valodu un rada lielāku konkurenci --> tā rada lielāku izaugsmi utt --> labāki rezultāti --> lielāks prieks skatītājiem!
, 2007-03-08 15:06, pirms 18 gadiem
jaa par to naturalizaaciju pareizi teikts - dziivo jau cik gadus, tad nu butuu arii nokaartojushus visusu ekshus , ja protmas, to var...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 15:13, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis NEpokemons
neiet runa par to, vai viņs varētu būt izlases kandidāts, bet gan par principu kā tādu. Starp citu to ko Tu saki es redzu kā nacionālā naida kurinošu pazīmi - nobanot tevi vajadzētu. Es uszkatu ka nevienam nav jāpiešķir pilsonība. Ir iespēja naturalizēties. Un piekrītu ka diez, vai viņš būtu cienīgs saukt sevi par latvieti, bet tomēr... Ja Uz Latviju atbrauktu kāds uber kruts talants kurš sistu 40 golus virslīgā (šito iespēju jau minēju), vai tad Tu arī viņu sauktu par pļutku? sry manuprāt Tu neesi cienīgs saukties par autoru...



ko tu tur muldi? par Pljutku vinju saucu ne es vien un tas nav delj speles vai kaa cita, bet uzvaarda deelj. ja tas tieshaam butu vecis, kaadu mums truukst, es saprastu, ka var dot pilsoiibu, bet te... Piemeeram, mums bija basinjaa probzas ar garajiem , tad atvilka shurp Bruni, iedeva pasi Ostleram. Arii Troja gadiijums ne ipashi patika, bet vismaz biaj saprotams. Te??? Nevis saviem dzhekiem dodam pases, bet kaut kam nezin kam! Nu parei, lai naturalizeejas, ja jau taa saista ar mums ceriibas! Ok tie jaunie puikas veel taa, bet ari jau buutu bijis laiks sevi taa nopietni pieraadiit. vot par to ir shkrobe, taa kaa galiigi neeesi iebraucis , ko es domaaju, laikam jau
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 15:14, pirms 18 gadiem
jaa jaa naviigi noslogotie NEp nerunaa muljkjibas atmazkas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 15:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis NEpokemons
o.k. pārpratu par to pļutku Brunim pilsonību starp citu nevarēja nedot - viņam senči bija latvieši Un basī nekādu garo trūkums nebija ... tas bija blefs... Atceries Aleksu Šturmu? Saproti - bēdīga pieredze mums ir ar tām pilsonību piešķiršanām - neviena nav attaisnojusies un anv vispaŗ vajadzīgs pilsonību piešķirt... Un izrādās ka mūsu domas sakrīt... Bet vienkārši likās ka tu esi stulbs krievu nīdējs tikai tāpēc ka viņi ir krievi... un es iebraucu ko Tu domā - nākamreiz vienkārši izsakies skaidrāk t.i. - nešļupsti komentējot



vehehe, ok, priekshniek, laboshos vnk man bia dusmu leekme Par Shturmu - jams tak arii ar letinju sakneem turklat jau gados. Taa kaa vienigais no malas Trojs. Dabiigi, ka beediiga taa pieredze, tapeec i besii...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 15:25, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis NEpokemons



ar Perepļotkinu galvenā problēma bija tā ka viņs pārdzīvoja smagu traumu un pēc tam vairs nespēja būt tik pat labs kā agrāk...



Nu tad varbūt varēja pagaidīt līdz viņš atkal kļūst labs...
Nu cerams ka pierādīs un attaisnos kāpēc viņam pilsonība piešķirta.

Interesantākais ir moments, ka tikai sākot ar 1991. gada 21. augustu dzimušie nepilsoņu bērni var automātiski kļūt par pilsoņiem. Tātad vēl teorētiski līdz šim gadam pases saņem jaunie talanti - nepilsoņi.

Es neesmu dzirdējis par kādu gadījumu, kas jauns talantīgs Latvijas nepilsonis tiek pie pilsonības par lieliem nopelniem...
Vai tiešām visi pusgadu kursos mācās latviešu valodu un pilsonību dabū nokārtojot eksāmenus?
, 2007-03-08 15:30, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis NEpokemons

Citāts:

Publicējis xtc
da [cenzēts] vispaar k-kaadi urlas vajadziigi latvijas izlasee????
ja nva latviessu speeleetaaju tad nafig vispaar vajag Latvijas izlasi ??????????????????????
urlas nahu*



nu nu neesi tik skarbs... ja piemēram atbrauktu kkāds kruts argentīniešu talants uz Latviju un virslīgā 40 golus sistu tad Tu arī tā teiktu? vai arī urlas Tu attiecini tikai uz krievu tautības cilvēkiem?


ja kāds no viņiem patiešām sistu tos 40 golus... turklāt perepļotkins nekā vairs īpaša nerāda pēc tās traumas...
, 2007-03-08 15:30, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kegums

Citāts:

Publicējis NEpokemons



ar Perepļotkinu galvenā problēma bija tā ka viņs pārdzīvoja smagu traumu un pēc tam vairs nespēja būt tik pat labs kā agrāk...



Nu tad varbūt varēja pagaidīt līdz viņš atkal kļūst labs...
Nu cerams ka pierādīs un attaisnos kāpēc viņam pilsonība piešķirta.

Interesantākais ir moments, ka tikai sākot ar 1991. gada 21. augustu dzimušie nepilsoņu bērni var automātiski kļūt par pilsoņiem. Tātad vēl teorētiski līdz šim gadam pases saņem jaunie talanti - nepilsoņi.

Es neesmu dzirdējis par kādu gadījumu, kas jauns talantīgs Latvijas nepilsonis tiek pie pilsonības par lieliem nopelniem...
Vai tiešām visi pusgadu kursos mācās latviešu valodu un pilsonību dabū nokārtojot eksāmenus?


Nu zin jau tomēr latviešu valodu jaunā paaudze un līdz ar to nokārtot eksāmenu viņiem nav problēmas
, 2007-03-08 15:31, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Marsel

Citāts:

Publicējis NEpokemons

Citāts:

Publicējis xtc
da [cenzēts] vispaar k-kaadi urlas vajadziigi latvijas izlasee????
ja nva latviessu speeleetaaju tad nafig vispaar vajag Latvijas izlasi ??????????????????????
urlas nahu*



nu nu neesi tik skarbs... ja piemēram atbrauktu kkāds kruts argentīniešu talants uz Latviju un virslīgā 40 golus sistu tad Tu arī tā teiktu? vai arī urlas Tu attiecini tikai uz krievu tautības cilvēkiem?


ja kāds no viņiem patiešām sistu tos 40 golus... turklāt perepļotkins nekā vairs īpaša nerāda pēc tās traumas...


Tu esi viņu redzējis darbībā pēc traumas?
, 2007-03-08 15:31, pirms 18 gadiem
Perepļotikins man neliekas tik labs kā pastiprinājums izlasei, arī viņa attieksmē pret Lavtiju neko īpaši pozitīvu neesmu manījis. ja abi jaunuļi vēlas saistīt savu nākotni ar Latviju, tad varēja kautko sasniegt sākumā un tad jau iedotu arī pilsonību. tikai esmu ļoti pārliecināts, kā sevi nedaudz parādīs un saņems piedāvājumu no rietumu bet drīzāk austrumu kluba tā pēc rubļa būs projām neatskatījušies. lēmums ir tipiski Skonto interesēs, kā ES pilsoņus taču daudz vieglāk būs pārdot, te nebūs leģionāri un visdrizāk ka dos priekšroku iekļaušanai izlasē (tipa lai attaisnotu iedoto pilsonību)...
, 2007-03-08 15:33, pirms 18 gadiem
buutu labaak Ndeki iedevushi pilsoniiby [cenzēts]!
, 2007-03-08 15:34, pirms 18 gadiem
fui...
, 2007-03-08 15:35, pirms 18 gadiem
Ko tur īpaši stresot. Lielākajā daļā Eiropas valstu nospēlējot kādu laiku tās valsts līgās, tiek piešķirta pilsonība. Paskatieties cik daudz brazīļu ir ar Eiropas pasēm.
Ja nederēs izlasē, vismaz sportisku pilsoņu skaits palielināsies pa 3 gab.
, 2007-03-08 15:35, pirms 18 gadiem
njuuu tik lai vinji noteikti iemaacaaas kas ir muusu valsts prezidente....itaaalji nolaadeetie
, 2007-03-08 15:37, pirms 18 gadiem
vo - Iesniegumu Latvijas pilsonības iegūšanai naturalizācijas kārtībā Jūs varat iesniegt, ja:
 esat sasniedzis 15 gadu vecumu;
 ne mazāk kā pēdējos 5 gadus pastāvīgi dzīvojat Latvijā un esat reģistrējies Iedzīvotāju reģistrā (ja Jūs esat ieradies Latvijā pēc 1992.gada 1.jūlija, piecu gadu termiņš tiek skaitīts no pastāvīgās uzturēšanās atļaujas saņemšanas dienas);

taa kaa tas viens sesks jau vareeja naturalzeties! grrrrrrrr
visadi caunjas, kosmachovi un kaa to rezeknes chali sauca? rodas, bet mees mekleejam talantus citur, kameer shie vel nau parbauditi... turklaat 19 gados jaunu vajadzeja jau uzspiidet kaukur, ja nu ir taadi ronaldiinji
, 2007-03-08 15:48, pirms 18 gadiem
noderēs! šitie veči ļoti perspektīvi!
, 2007-03-08 15:51, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Cilv3ks

Citāts:

Publicējis Marsel

Citāts:

Publicējis NEpokemons

Citāts:

Publicējis xtc
da [cenzēts] vispaar k-kaadi urlas vajadziigi latvijas izlasee????
ja nva latviessu speeleetaaju tad nafig vispaar vajag Latvijas izlasi ??????????????????????
urlas nahu*



nu nu neesi tik skarbs... ja piemēram atbrauktu kkāds kruts argentīniešu talants uz Latviju un virslīgā 40 golus sistu tad Tu arī tā teiktu? vai arī urlas Tu attiecini tikai uz krievu tautības cilvēkiem?


ja kāds no viņiem patiešām sistu tos 40 golus... turklāt perepļotkins nekā vairs īpaša nerāda pēc tās traumas...


Tu esi viņu redzējis darbībā pēc traumas?


ja godīgi, jā. tas tevi pārsteidz?
, 2007-03-08 15:52, pirms 18 gadiem
ir ok, labu futbolistu nekad nav par daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 16:00, pirms 18 gadiem
pohuj.... Perepļtkins noderēs!
, 2007-03-08 16:13, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Marsel

Citāts:

Publicējis Cilv3ks

Citāts:

Publicējis Marsel

Citāts:

Publicējis NEpokemons

Citāts:

Publicējis xtc
da [cenzēts] vispaar k-kaadi urlas vajadziigi latvijas izlasee????
ja nva latviessu speeleetaaju tad nafig vispaar vajag Latvijas izlasi ??????????????????????
urlas nahu*



nu nu neesi tik skarbs... ja piemēram atbrauktu kkāds kruts argentīniešu talants uz Latviju un virslīgā 40 golus sistu tad Tu arī tā teiktu? vai arī urlas Tu attiecini tikai uz krievu tautības cilvēkiem?


ja kāds no viņiem patiešām sistu tos 40 golus... turklāt perepļotkins nekā vairs īpaša nerāda pēc tās traumas...


Tu esi viņu redzējis darbībā pēc traumas?


ja godīgi, jā. tas tevi pārsteidz?


Jā, jo oficālas spēles pēc traumas izārstēšanas viņam nebija un, ja autors ir redzējis spēlētāju starpsezonā tas nevar nepriecēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 16:27, pirms 18 gadiem
[cenzēts] ka kautkadus tur [cenzēts] nem pa latviesiem,kada tam jega ,ta jau moska dodam to pilsonibu kam gribam,savacam basketbola komandu no nigeriem,bus kruta LV izlase......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 17:18, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Raul7
nu hah kaut kaadas urlas vajadziigi........................



Piekrītu, bet vismaz iemācīsies latviski runāt , un tad izlases sastāvā būs vēl kāds kurš prot kautko latviski pateikt. Būs vismaz latviešu urlas ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 17:21, pirms 18 gadiem
nu zinu, ka diegan daud izurnalisti ir publiski pzsinojusi, katas nav vajadzig, ka pasiem jaaudina savejie, protams ta ir, bet ja reiz pieskira, tad nu papilus konkurence ir garenteta, nesaubos, ka tas pats Pereplotkins kandides driz vien uz vietu izlase, ar merki tik arpus Latvijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2007-03-08 18:21, pirms 18 gadiem
kļūda...
, 2007-03-08 18:25, pirms 18 gadiem
Ja es būtu Latvijas krievs, kurš pilsonību ir ieguvis godīgā ceļā , izejot pilnu eksamināciju, pārbaudes gramatikā un valodas lietošanā utt. - iesūdzētu šito pilsonības komisiju tiesā - "Kāda velna pēc man ir jāmācās pēc pilnas programmas kamēr dazhi tiek šitā cauri".

Tas ir absolūti negodīgi pret visiem, kas ir cītīgi mācījušies, lai saņemtu pilsonību. Par 100% varu teikt, ka sho trīs jauno cilvēku Latviešu valodas līmenis beigsies ar pāris kursu apmeklējumu, lai varētu no galvas iezubrīt nelielu tekstiņu, ko droši vien vajadzēja nobubināt komisijas priekšā.

Katrā ziņā nekāds lielais ieguvums Latvijas izlasei no viņiem nav gaidāms, tīri Skonto ambīcijas lai varētu piepirkt vēl ārzemniekus.
, 2007-03-08 18:40, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Raul7
nu hah kaut kaadas urlas vajadziigi........................

zelta vardi
, 2007-03-08 18:50, pirms 18 gadiem
Njā apbrīnojami viegli mētājamies ar savu pilsonību! Interesanti par kādiem nopelniem tad viņiem to pilsonību iedeva??? Ko viņi ir sasnieguši?
Šeit skaidri ir redzamas viena kluba intereses un viss! Papildinājumi izlasei? MUĻĶĪBAS! Vēl tam Perepļotkinam ir jātiek tajā izlasē. Un tiem jaunajiem talantiem vispār ir kautkas ievērības cienīgs jāparāda laukumā.

Es vēl kautcik spētu saprast ja Ndeki gribētu naturalizēt, jo tas patiešām būtu papildinājums izlasei, bet šie ...

Un vēl ja reiz viņi patiešām savu dzīvi saista ar Latviju, tad būtu gan valodu iemācījušies, gan ja viņiem tas būtu bijis tik svarīgi arī naturalizējušies būtu jau sen!
, 2007-03-08 18:50, pirms 18 gadiem
priekškam!!!!!!!!!???? kartejie bezjedziigie krievi!!!!!!! mums jau daudz taadu!!! tad jau labaak vareeja NDEKI!
, 2007-03-08 19:18, pirms 18 gadiem
KAAADA VELNA PEEC???
, 2007-03-08 19:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Skudrinieks
Tiem, kas protestē, gribētos uzdot jautājumu - Ko Jums KONKRĒTI sliktu nodara tas, ka šie 3 kļūst tādā vai savādākā veidā par pilsoņiem?

Manuprāt nekas slikts nav noticis, nevajag pret to pilsonību izturēties kā pret ekskluzīvu latviešu privilēģiju. Ja domājat, ka šie uzreiz tā arī spēlēs izlasē, tad jūs ārkārtīgi maldāties - viņiem būs ļoti sīva konkurence no citiem spēlētājiem, kaut vai to pašu gadagājumu, kas viņiem.
Un no mūsējo viedokļa, kas tikai tēmē nokļūt izlasē - tīri sportiski tas arī motivēs, jo konkurence Latvijas futbolā palielinās, nav vairs uz 22 vietām izlasē 25 kandidāti, bet vairāk.


Un tieši tāpēc - lai piešķirtu pilsonību, viņiem būtu jābūt galvastiesu pārākiem vai vismaz tādiem, kas reāli kko pastiprina. Tas vnk ir Skonto gājiens, lai vairāk leģionārus iebīdītu. nu nav viņi ne ar ko labāki par vietējiem. un kad ir atmaksājusies pilsonības piešķiršana sportistam? Miholaps, Ostlers, Šturms, Pētersons... pēdējiem 2 vismaz latviskas saiknes, bet reāli jau viņi neko nepapildināja tā, lai varētu teikt - jā, bija vērts viņu naturalizēt... un kāds tev labums no tā, ka tagad viņi būs tavi tautieši?
, 2007-03-08 21:42, pirms 18 gadiem
nahuja? nevajadzigi
, 2007-03-08 23:27, pirms 18 gadiem
...ta jau labāk būtu Ndeki iedevuši pilsonībi vai arī no Āfrikas, jeb Brazīlijas atveduši īstu 15 gadīgu zeltu! tā būtu štelle, bet te vienkārši uzdāvināt pilsonību 3 krieveļiem... nedomāju, ka tas var būtiski iespaidot izlases sniegumu.
, 2007-03-09 00:55, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis j`rou
vinji maz latviski runaat prot?

, 2007-03-09 01:16, pirms 18 gadiem
perepljotkins riktiigs nazis
tagad buus lielaaka motivaacija, kaa nekaa agraak kopaa ar Paharu treneejaas southamptonaa
, 2007-03-09 13:37, pirms 18 gadiem
ehh, cik labi ka i savi silveeki Saeimaa...