Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:116, Did:0, useCase: 3

Novēlota reakcija, krievu valoda un mudaki - Zakreševskis kritizē tiesnešus un LFF

Agris Suveizda

Novēlota reakcija, krievu valoda un mudaki - Zakreševskis kritizē tiesnešus un LFF
Arturs Zakreševskis. Foto: LFF

"Grobiņa"/LFS pēc zaudējuma mājās ar 2:3 vakar galvaspilsētā ar 2:0 revanšējās JDFS "Alberts" un nosargāja vietu Latvijas augstākajā futbola līgā. Rīdzinieki apsveica sāncenšus ar uzvaru divu spēļu summā, bet nebija mierā ar tiesnešu un federācijas darbu.

Sociālajos tīklos aktīvi neapmierinātību paudis JDFS "Alberts" valdes loceklis, galvenais treneris, bijušais LFF viceprezidents, kādreizējais valstsvienības aizsargs, "Euro 2004" dalībnieks un vakardienas mačā izraidītais Arturs Zakreševskis. Publicējam viņa atklāto vēstījumu: "23. novembrī manis vadītā JDFS “Alberts” komanda divu spēļu summā sīvā cīņā piekāpās Grobiņas SC/LFS futbolistiem. Apsveicu pretiniekus ar vietas saglabāšanu Virslīgā un pateicos līdzjutējiem, kas gan klātienē, gan neklātienē vakar atbalstīja savu komandu. Kā jau sportā ierasts kāds uzvar, kāds zaudē. Izteikties šeit nolēmu cita iemesla dēļ, jo vakardienas gaitā, atrodoties RTU stadionā, piedzīvoju interesantus un pamācošus brīžus.

Mūsdienās ļoti liela vērība tiek pievērsta drošībai, gan darba vietās, gan sadzīvē, gan uz ielas, kas ir pašsaprotami. Spēles organizācijas prasībās ir norādīts, ka katrai no komandām ir jānodrošina sava ārstniecības persona un, papildus tam, mājiniekiem - Neatliekamās medicīniskās palīdzības brigāde stundu pirms un pusstundu pēc spēles. Bez tā ir vēl vesels lērums lietu, kuru starpā laukuma sagatavošana spēlei. Nu tad, lūk, vakar Rīgā no rīta sāka puteņot un mēs, kā bijām jau iepriekš norunājuši, organizējām laukuma sagatavošanu, iesākumā strādājot vienai mehāniskai vienībai, vēlāk iesaistoties otrai un vairākiem cilvēkiem papildus darbojoties ar sniega lāpstām, atbrīvojot laukuma līnijas. Pateicoties tam, ka sniegputenis mitējās, mūsu pūles nebija veltas un ar pusstundas nokavēšanos spēli tika atļauts aizvadīt.

Tas, ar kādu uzvedību un attieksmi saskāros no LFF oficiālām personām jau no paša rīta, mani pamudināja šīm pārdomām par lietu kārtību Latvijas futbola vidē. Un te es gribētu minēt vienu piebildi, ka spēli pretēji 2024. gada Latvijas virslīgas futbola čempionātā reglamenta prasībām pati LFF nolika spēlēt nedēļu vēlāk, kā bija rakstīts pašu izstrādātajā un apstiprinātajā reglamentā. Jau vairāk nekā nedēļu gaidu LFF apstiprinājumu, ka paši ir pārkāpuši reglamentu, bet nekādas atbildes nav, uzzinu tikai jaunumus, ka tūlīt tiks pārkāpti vēl pāris LFF apstiprinātie reglamenti no LFF puses, neskatoties uz Virslīgas reglamenta punktu 3.6., ka reglamenta ievērošana ir obligāta un to nedrīkst pārkāpt nekādā gadījumā ne sacensību dalībnieki, ne organizatori.

Izskatās, ka šai organizācijai tā varētu būt ierasta prakse pieņemt likumu, tad to pārkāpt, jo sodīt jau mūs neviens nesodīs, pakļaujamies tikai Starptautiskām organizācijām un Sporta arbitrāžas tiesai un kurš tad tur par sīkumiem sūdzēsies. Vienu sodu jau saņēmām, jo, pateicoties LFF pieliktajai nedēļai, laika apstākļi mainījās un savu mājas spēli bijām spiesti pārlikt no Upesciema uz RTU stadionu, tagad saņemsim nākamo par to, ka savlaicīgi nespējām sagatavot laukumu, jo bija sniegputenis un nebijām organizējuši n-to mehānisko transporta vienību darbību. Komentāros, lūdzu uzrakstiet, kā Jūs domājat, kāda būtu LFF rīcība, ja sniegputenis sāktos līdz ar spēles sākumu?

Un tagad jaukākā daļa – vakar saņēmu sarkano kartīti (noraidījumu) spēles 70. minūtē par:

“JDFS Alberta galvenajam treberim A.Zekreševskim tika neadekvata uzvedība. Tiesniešu cieņas aizkaršana, izmantojot necenzenzetus vārdus, proti kliedzot izteica - JŪS ESAT MUDAKI!“

Tā spēles protokolā, pieļaujot 8(!) kļūdas divdesmit vārdos, raksta LFF oficiālās personas, kuras dzīvo un strādā Latvijā praktiski visu savu apzinīgo dzīvi. Nosaucu spēles tiesnešus par mudakiem (no skaidrojošās vārdnīcas: mudaks - vīriešu dzimtes 1. deklinācijas lietvārds; žargonisms - muļķis) tāpēc, ka, neskatoties uz prasībām par medicīnisko nodrošinājumu uz spēli, četriem tiesnešiem vajadzēja 10(!!!) sekundes, lai ieraudzītu un apturētu spēli brīdī, kad divi spēlētāji divcīņā ir sadūrušies ar galvām un guļ uz laukuma, bet pirms tam citā epizodē bija operatīvi sarunājušies krievu valodā. Manis pēc tie “balodīši” savā starpā ģērbtuvē vai uz ielas var komunicēt, kā tīk, bet, pildot darba pienākumus, vajadzētu tomēr cienīt valsts valodu, kurā dzīvo. Pie tam spēles tiesneši (Golubevs, Šakurovs, Kolosovs un Keziks), neskatoties uz augstām prasībām par laukuma kvalitāti, paši nav spējīgi uzģērbt formas, lai atšķirtos no laukumā esošiem spēlētājiem un vienas komandas rezervistiem atļauj iesildīties tādas pašas krāsas vestītēs, kādā spēlē pretinieka komanda! Te nāk prātā turku sakāmvārds: “Kad klauns pārceļas uz pili, viņš nekļūst par karali. Pils pārvēršas par cirku!”

Savā divdesmit gadu ilgajā profesionālā futbolista karjerā tikai reizi esmu saņēmis brīdinājumu par mutes palaišanu, un tas bija, kad tiesnesi nosaucu par “klaunu”, toties neskaitāmas reizes, arīdzan šogad, esmu dzirdējis, kā viņus apsaukā par “pērkamām ielasmeitām” vienā no svešvalodām pa visu stadionu pretinieka komandas spēlētāji vai oficiālās personas nepilngadīgo klātbūtnē un uz to viņi praktiski nereaģē, vienīgi kušina, lai nebļaujot tik skaļi, bet bumbu padevēji tāpat to dzird un dažreiz ne tikai viņi.

Iespējams būtu paklusējis, ja ne sarunas pirms kāda laika ar LFF ģenerālsekretāru [Arturu Gaidelu], kur man tika izteikts nepārprotams mājiens nebāzties un neuzmākties ar saviem priekšlikumiem uzlabot LFF darbu, jo “tad jau man Tev vajadzēs maksāt naudu par to, ko dari, bet mums jau LFF ir pietiekami daudz darbinieku, kuri saņem atalgojumu”. Informācijai - uz to brīdi jau septiņus gadus sabiedriskā kārtā vadīju LFF Jaunatnes (vēlāk Attīstības un jauniešu) komiteju. Mans priekšlikums ir vai nu pieņemt LFF darbā cilvēkus, kuri var pietiekami augstā līmenī sagatavot reglamentus un sekot to izpildei, vai nu esošos nosūtīt uz kvalifikācijas un izglītības paaugstināšanas kursiem.

Un noslēgumā, lūdzu, komentāros uzrakstiet, kā Jums šķiet, vai tiesneši video epizodē rīkojās pareizi? Varbūt es kļūdos un nespēju adekvāti noraudzīties no malas, kā spēlētāji manu dēlu vecumā acu priekšā ar potenciāli bīstamu galvas traumu guļ uz zemes, bet mediķiem 10 sekundes netiek ļauts sniegt palīdzību? Jauku dienu, mīļie draugi!"

1 2 42 komentāri

 +11 [+] [-]

, 14:29, pirms 5 stundām
Pēc likuma, Latvijā darba valoda ir Valsts valoda! Bet šitiem rašistiem tas ir pie vienas vietas. Jācer, ka ilgi nebūs jāgaida lai varētu izmēst to vatņiku varzu!

 +13 [+] [-]

, 14:41, pirms 5 stundām
Noteikti daļa bērnu netiek sūtīta futbolā tikai dēļ tā, ka ļoti daudz kur joprojām valda viss krieviskais. Tur taču tik daudz kadru ir starp treneriem, kuri domā kā Kolinko - neprotat krievu valodu, tad iemācīsim!

 +12 [+] [-]

, 14:42, pirms 5 stundām
Tiesnesis ir klauns. Divi saduras viņa acu priekšā, paliek nekustīgi guļam, bet tas idiots spēli neaptur.

 +10 [+] [-]

, 14:47, pirms 5 stundām
Pilnībā piekrītu Zakreševska k-gam, jau vakar, skatoties spēli, biju izbrīnīts par tiesnešu rīcību, neapturot spēli, kad divi spēlētāji sadūrušies ar galvām. Varbūt arbitram bija auksti un ātrāk gribējās uz ģērbtuvēm un tērēt honorāru par savu nekvalitatīvo darbu.... Valsts valodas ignorēšana ir izplatīta parādība LFF darboņu un tiesnešu kolēģijas izpildījumā.

 +11 [+] [-]

, 14:49, pirms 5 stundām
Paldies Zakreševskim par tiešu valodu! LFF administratori ir acīmredzami aizsēdējušies savās siltajās vietiņās un nesodāmības apziņā. Ja futbolisti spēlē Eiropas pagrabā, tad ierēdņiem jau gadus divdesmit ir Eiropā pat ļoti konkurētspējīgas aldziņas.
Tiesneši, tā ir Latvijā pilnīga mafija, kuri paši dara, ko grib, bet neviens šos klaunus nedrīkst kritizēt.
Un jā, es saskaitīju nevis astoņas, bet 12 gramatiskās kļūdas tekstā, neskaitot stila kļūdas... Tā kā par tiesnešiem mudrikiem trenerim ir pilnīga taisnība!

 +17 [+] [-]

, 14:50, pirms 5 stundām
Arturs malacis ,par taisnību jācīnās! Tas krievisms Lv futbolā jau pieriebies!
Gandzīz visas jauniešu izlases krievi trenē,tikai tv kameras priekšā pāris vārdus latviski spējot pateikt...Skaidrs,kādā valodā treniņi tiek vadīti!

  +8 [+] [-]

, 14:54, pirms 5 stundām
Visu cieņu Zakreševskim. Jau spēles laikā biju izbrīnīts, ka pēc sadursmes ar galvām netika apturēta spēle. Tiesnesim vajag sankcijas.

 +11 [+] [-]

, 14:57, pirms 4 stundām
Līme rakstīja: Pēc likuma, Latvijā darba valoda ir Valsts valoda! Bet šitiem rašistiem tas ir pie vienas vietas. Jācer, ka ilgi nebūs jāgaida lai varētu izmēst to vatņiku varzu!
Tad jau nāksies visu LFF varzu patriekt.

 +11 [+] [-]

, 15:06, pirms 4 stundām
viss tas ir pretīgi, no vatēm futbolā vēl ilgi netiksim vaļā

 +11 [+] [-]

, 15:13, pirms 4 stundām
Nu tur (LFF) rašistu/KGBešņiku/stukaču kompānija savakusies pie treknas siles un viņiem pie kājas, ka futbola līmena ziņā esam zem Fēru salām. Un visi, citādi un patstāvīgi domājošie ir viņiem ir, kā asaka rīklē. Nožēlojami.

  +9 [+] [-]

, 16:10, pirms 3 stundām
Pareizi runā Arturs. Gaidela atbilde arī nepārsteidz, vairāk par viņu neraxtīšu, lai nedabūtu sarkano kartiņu par goda un cieņas graušanu. Ļoti daudziem viss ir redzams, viņi klusē un klusēs.
Ja ir šāda sadursme, tiesnešim jāreaģē momentāli ! Katra minūte te var būt svarīga.

  +8 [+] [-]

, 16:17, pirms 3 stundām
Latvijā ir izplatīta prakse, ka ja izņēmuma vadītājs ir krievs, tad savā paspārnē ņems savus tautiešus un latviešu valoda nebūs vajadzīga, lai strādātu Latvijā. Biznesa vidē ir bijusi saskarsme, ka sertificēta firma komunicē tikai krievu valodā. Viņi visos līmeņos nevar atrast kādu, kas spētu uzrakstīt epastu latviski. Interesanti, kā viņi komunicē ar valsts iestādēm? Futbols Latvijā viennozīmīgi joprojām ir krievu varā. Tāpēc novērtēsim vismaz to, ka izlase ir latviska.

 +10 [+] [-]

, 16:20, pirms 3 stundām
Atceros, ka bija uzņemta filma par RFS ceļu Konferences līgā. Pirmajā sērijā bija tik daudz krievu valodas, kuru jāuztver ar subtitriem, ka pat to nenoskatījos līdz galam.

  +8 [+] [-]

, 16:30, pirms 3 stundām
Kamēr būs latvieši bez pašcieņas un lupatas, kas ar krieviem runā krieviski nekas nemainīsies.

  +6 [+] [-]

, 16:36, pirms 3 stundām
garais_999 rakstīja: viss tas ir pretīgi, no vatēm futbolā vēl ilgi netiksim vaļā
Tāpēc, ka viena no pēdējām citadelēm, kur ir viņiem draudzīga vide, un nauda no okupantu puses. Hokejs ir kļuvis Latvisks un paldies dievam, kā tā.

  +5 [+] [-]

, 16:40, pirms 3 stundām
Arturs malacis, visu cieņu.
Diemžēl, bet vismaz vēl 3.5 gadus krieviski domājošo un runājošo īpatsvars LFF nemainīsies. Ja godīgi,tad arī Krivuņeca paspārnē neticu,ka tas būtu mainījies.
LFF no valsts nesaņem salīdzinoši gandrīz neko, tāpēc arī pieļauj tieši šāda attieksmi, jo tāpat neko nezaudēs. Mēs kā valsts un tā iedzīvotāji gan dēļ šādiem LFF prezidentiem un viņu ielikteņiem zaudējam daudz,jo,piemēram, es , nelaistu savu bērnu futbolā tieši dēļ šādiem cilvēkiem. Nemaz nebrīnīšos,ja DK kaut kādus sodus vēl sametīs par šo spēli,bet protams,ka nejau paši sev, tas tak nav iespējams. Tiešām tik grūti izmainīt vienu reglamenta punktu par tiesnešu komunicēšanu valsts vai angļu valodās ?! Tas ir tik grūti ?!

  +7 [+] [-]

, 16:47, pirms 3 stundām
estijjs rakstīja: Arturs malacis, visu cieņu.
Diemžēl, bet vismaz vēl 3.5 gadus krieviski domājošo un runājošo īpatsvars LFF nemainīsies. Ja godīgi,tad arī Krivuņeca paspārnē neticu,ka tas būtu mainījies.
LFF no valsts nesaņem salīdzinoši gandrīz neko, tāpēc arī pieļauj tieši šāda attieksmi, jo tāpat neko nezaudēs. Mēs kā valsts un tā iedzīvotāji gan dēļ šādiem LFF prezidentiem un viņu ielikteņiem zaudējam daudz,jo,piemēram, es , nelaistu savu bērnu futbolā tieši dēļ šādiem cilvēkiem. Nemaz nebrīnīšos,ja DK kaut kādus sodus vēl sametīs par šo spēli,bet protams,ka nejau paši sev, tas tak nav iespējams. Tiešām tik grūti izmainīt vienu reglamenta punktu par tiesnešu komunicēšanu valsts vai angļu valodās ?! Tas ir tik grūti ?!
Tu ko? Tur taču daļa tiesnešu neprot valsts valodu.

  -3 [+] [-]

, 16:47, pirms 3 stundām
Bet bija jau mēģinājums uz latvisko pusi iet. Paši tak negribējāt, tagad mauj. Nav ko čīkstēt tagad visiem šitiem patriotiem, sēdi tagad un turi muti ar saviem zābakiem.

  -2 [+] [-]

, 16:51, pirms 3 stundām
Par krievu valodu piekrītu, ka to jau sen vajadzēja izskaust no LV futbola saimniecības. Par to nav nekādu jautājumu.
Tas, vai tiesnesim vajadzēja apturēt spēli pēc divu spēlētāju sadursmes ir diskutējams jautājums. Cik bieži nenākas redzēt, pat augsta līmeņa spēlēs , ka savainoti spēlētāji vārtās pa zemi līdz brīdim kamēr komandas biedri aptur spēli izsitot bumbu no laukuma. Un tas var ilgt pat līdz vienai minūtei, vai pat ilgāk. Un tikai tad spēlētajiem sniedz pirmo palīdzību. Tiesnesim jāredz, kā pēc sadursmes attīstās spēle, un ja ir bīstams vienas komandas uzbrukums, tad spēli var arī neapturēt. Tas ir pēc tiesāšanas gara.

  +3 [+] [-]

, 17:08, pirms 2 stundām
LFF nav laika visādām muļķībām.Galvenais ka saimnieks ietusē pa Monaco,piķis ripo kontā,bet kas tur kaut kādā 1.līgā notiek pievienas vietas.Tas kas notiek tagad ir ziediņi,bet 15 gadus atpakaļ attieksme un kominikācija no tiesnešiem bija zem jebkuras kritikas,viss notika krievu valodā,tāds Sipailo jau citādāk nemācēja un nemāk šodien droši vien arī.

  +1 [+] [-]

, 17:22, pirms 2 stundām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Par krievu valodu piekrītu, ka to jau sen vajadzēja izskaust no LV futbola saimniecības. Par to nav nekādu jautājumu.
Tas, vai tiesnesim vajadzēja apturēt spēli pēc divu spēlētāju sadursmes ir diskutējams jautājums. Cik bieži nenākas redzēt, pat augsta līmeņa spēlēs , ka savainoti spēlētāji vārtās pa zemi līdz brīdim kamēr komandas biedri aptur spēli izsitot bumbu no laukuma. Un tas var ilgt pat līdz vienai minūtei, vai pat ilgāk. Un tikai tad spēlētajiem sniedz pirmo palīdzību. Tiesnesim jāredz, kā pēc sadursmes attīstās spēle, un ja ir bīstams vienas komandas uzbrukums, tad spēli var arī neapturēt. Tas ir pēc tiesāšanas gara.
Ir runa par sadursmēm ar galvām, nevis vārtīšanos pēc cita veida sadursmēm. Kā var uzrakstīt šādu sviestu par bīstamiem uzbrukumiem, nenoraut komandai iespējamu vārtu guvumu? Tad iznāk, sīkums par iespējamu letālu iznākumu, nedod Dievs, tikai neapturēt kādas komandas virzīšanos uz pretinieka vārtiem.

     [+] [-]

, 17:40, pirms 2 stundām
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ir runa par sadursmēm ar galvām, nevis vārtīšanos pēc cita veida sadursmēm. Kā var uzrakstīt šādu sviestu par bīstamiem uzbrukumiem, nenoraut komandai iespējamu vārtu guvumu? Tad iznāk, sīkums par iespējamu letālu iznākumu, nedod Dievs, tikai neapturēt kādas komandas virzīšanos uz pretinieka vārtiem.
Kā Ivars saka joprojām, spēle sākas ar 0:0 un gadīties var visādi! Šajā reizē laicīgi neapturēta spēle, kas citreiz var maksāt dārgi.

     [+] [-]

, 17:46, pirms 2 stundām
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ir runa par sadursmēm ar galvām, nevis vārtīšanos pēc cita veida sadursmēm. Kā var uzrakstīt šādu sviestu par bīstamiem uzbrukumiem, nenoraut komandai iespējamu vārtu guvumu? Tad iznāk, sīkums par iespējamu letālu iznākumu, nedod Dievs, tikai neapturēt kādas komandas virzīšanos uz pretinieka vārtiem.
Bet tā sen jau nav.
Sadursme ar galvām un/vai kontakts galvas rajonā (kādam no sadursmes dalībniekiem) JA cietušais (-ie) guļ uz zāliena ir apturēta spēlē turpat un nekavējoties.
Pat Premjerlīgā ar šo nejoko. Petrs Čehs tak gandrīz nomira kādreiz.

Ignore Namejam.

  +1 [+] [-]

, 17:47, pirms 2 stundām
Kopš padumjo laikiem futbola valoda Latvijā ir sieru valoda, bet paskatieties lff lapā, cim daudz latvisku uzvārdu tur ir tagad un kas sēž tajos kabinetos, saņemot algu par 20 gdus seniem panākumiem. Un nav nekādu cerību, ka krieva ļašenko vadībā tur kaut kas latviskosies.

  +2 [+] [-]

, 17:47, pirms 2 stundām
Virslīgas sezonas ir neadekvāti izstiepta. Vajag Virslīgu ar 12x komandām - pirmos divus apļus izspēlē visi savā starpā un trešo ar ceturto apli izspēlē tikai savā starpā pirmās 6 komandas un pēdējās sešas.
Tad sanāk, ka pirmajos divos apļus izspēlē 22 spēles, bet trešajā un ceturtajā vēl 10 spēles - sanāk, ka 32 spēles sezonā un nevis kā ir tagad 36 spēles sezonā. Summā spēļu skaits būtu lielāks, bet par 4x kārtām īsāka - varētu sezonu sākt divas nedēļas vēlāk un beigt divas nedēļas ātrāk. Sezonu iesākt aprīļa pirmajā nedēļā un beigt oktobra beigās, vai sliktākajā gadījumā novembra pirmā nedēļa. Mēs krietni samazinātu iespēju, ka sniegā iesākam sezonu, bet teju 100% varam panākt, ka sezona beidzas pirms sniega sezonas, jo oktobra beigās sniegs Latvijā būtu mazliet anomālija. Ja LFF paši nespēj ievērot reglamentu un visu novelk līdz teju hokeja sezonai uz laukuma, tad lai LFF rūpējas par to, lai valstī ir tāda infrastruktūra kur var normāli aizvadīt šādas spēles.
Tiesnesim vajadzēja svilpt pirmajā sekundē, jo abi spēlētāji sadūrās ar galvām, kas ir pats par sevi bīstami!

     [+] [-]

, 17:49, pirms 2 stundām
interesanti kas būtu ja mediķi izskrietu palīdzēt pat ja nebūtu apturēta spēle?
Arī tiktu pie kartiņām?

  -3 [+] [-]

, 17:59, pirms stundas
Ambrē rakstīja: Virslīgas sezonas ir neadekvāti izstiepta. Vajag Virslīgu ar 12x komandām - pirmos divus apļus izspēlē visi savā starpā un trešo ar ceturto apli izspēlē tikai savā starpā pirmās 6 komandas un pēdējās sešas.
Tad sanāk, ka pirmajos divos apļus izspēlē 22 spēles, bet trešajā un ceturtajā vēl 10 spēles - sanāk, ka 32 spēles sezonā un nevis kā ir tagad 36 spēles sezonā. Summā spēļu skaits būtu lielāks, bet par 4x kārtām īsāka - varētu sezonu sākt divas nedēļas vēlāk un beigt divas nedēļas ātrāk. Sezonu iesākt aprīļa pirmajā nedēļā un beigt oktobra beigās, vai sliktākajā gadījumā novembra pirmā nedēļa. Mēs krietni samazinātu iespēju, ka sniegā iesākam sezonu, bet teju 100% varam panākt, ka sezona beidzas pirms sniega sezonas, jo oktobra beigās sniegs Latvijā būtu mazliet anomālija. Ja LFF paši nespēj ievērot reglamentu un visu novelk līdz teju hokeja sezonai uz laukuma, tad lai LFF rūpējas par to, lai valstī ir tāda infrastruktūra kur var normāli aizvadīt šādas spēles.
Tiesnesim vajadzēja svilpt pirmajā sekundē, jo abi spēlētāji sadūrās ar galvām, kas ir pats par sevi bīstami!
Doma skaidra.
Bet... tas "uz pusēm dalītās" līgas princips liekas totāli negodīgs stulbums ja godīgi.

Katru otro gadu mums kalendārs gribot negribot būs smags. Iemesli tam ir divi:
1) elementāra ģeogrāfija un ziemas esamība
2) šajos gados ir ne tikai mazie izlašu pārtraukumi, bet lielais pārtraukums jūnijā. Kurš tagad bija izlaists 1 reizi dēļ Kataras WC. Tādēļ varbūt tā liekas, ka šis gads ir kaut kas īpaši smags.

10 komandas 4 riņķos ir reāli optimāli manuprāt. Jāprasa pašiem klubiem, vai tie piekrīt.
8 komandas ir "pa īsu"
12 jau par daudz.
3 riņķi, vai "uz pusēm" dalītā tabulā ir stulbums.

  -4 [+] [-]

, 18:02, pirms stundas
DaMarcus rakstīja: Bet tā sen jau nav.
Sadursme ar galvām un/vai kontakts galvas rajonā (kādam no sadursmes dalībniekiem) JA cietušais (-ie) guļ uz zāliena ir apturēta spēlē turpat un nekavējoties.
Pat Premjerlīgā ar šo nejoko. Petrs Čehs tak gandrīz nomira kādreiz.

Ignore Namejam.
Jā, Čeham tas bija diezgan neveiksmīgi, bet cik n-tie tūkstoši šādu sadursmju, ieskaitot šo, beidzas ar nelielu punu?
Un arī šāda situācija nedod tiesības komandas treneriem atļauju baurot un apsaukāt spēles tiesnešus, un pēc tam vel dumji te SC savu rīcību attaisnot. Ja kaut kas nepatīk tiesnešu rīcība, tad ir noteikta kārtība, kā treneriem un klubu vadībai jārīkojas.
Vai EPL ir savādāk, un tur treneriem ir visatļautība?

  +2 [+] [-]

, 18:03, pirms stundas
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Bļin, speciāli papētīju to video, un no sadursmes brīža līdz spēles apturēšanai pagāja 6-8 sekundes. Par ko vispār te ir tracis?
Par to, ka Tu esi mūžīgi bezjēdzīgais opozicionārs 😆
Ja mēs runāsim, ka Sahārā nesnieg, Tu atnāksi uz bezjēgas pieminēsi "bet Atakamā gan var uzsnigt".

Zakreševskim tak taisnība, ka spēli bija jāaptur. Un būtu viss izrunāts. Nē... Tu sekunžu skaitam piekasies 🤣

     [+] [-]

, 18:05, pirms stundas
DaMarcus rakstīja: Par to, ka Tu esi mūžīgi bezjēdzīgais opozicionārs 😆
Ja mēs runāsim, ka Sahārā nesnieg, Tu atnāksi uz bezjēgas pieminēsi "bet Atakamā gan var uzsnigt".

Zakreševskim tak taisnība, ka spēli bija jāaptur. Un būtu viss izrunāts. Nē... Tu sekunžu skaitam piekasies 🤣
Tas muļķis pat sekundes speciāli skaitīja!

     [+] [-]

, 18:09, pirms stundas
Ambrē rakstīja: Virslīgas sezonas ir neadekvāti izstiepta. Vajag Virslīgu ar 12x komandām - pirmos divus apļus izspēlē visi savā starpā un trešo ar ceturto apli izspēlē tikai savā starpā pirmās 6 komandas un pēdējās sešas.
Tad sanāk, ka pirmajos divos apļus izspēlē 22 spēles, bet trešajā un ceturtajā vēl 10 spēles - sanāk, ka 32 spēles sezonā un nevis kā ir tagad 36 spēles sezonā. Summā spēļu skaits būtu lielāks, bet par 4x kārtām īsāka - varētu sezonu sākt divas nedēļas vēlāk un beigt divas nedēļas ātrāk. Sezonu iesākt aprīļa pirmajā nedēļā un beigt oktobra beigās, vai sliktākajā gadījumā novembra pirmā nedēļa. Mēs krietni samazinātu iespēju, ka sniegā iesākam sezonu, bet teju 100% varam panākt, ka sezona beidzas pirms sniega sezonas, jo oktobra beigās sniegs Latvijā būtu mazliet anomālija. Ja LFF paši nespēj ievērot reglamentu un visu novelk līdz teju hokeja sezonai uz laukuma, tad lai LFF rūpējas par to, lai valstī ir tāda infrastruktūra kur var normāli aizvadīt šādas spēles.
Tiesnesim vajadzēja svilpt pirmajā sekundē, jo abi spēlētāji sadūrās ar galvām, kas ir pats par sevi bīstami!
Ja mēs nevaram kalendāru ar normālām 36 spēlēm "iespiest"... tad sorry... domājam, kā varam pāriet uz rudens-pavasaris modeli. Sākam kaut jūlija sākumā.
Nevis sākt "uz pusēm" dalīto bērnu dārzu.

  +1 [+] [-]

, 18:10, pirms stundas
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas muļķis pat sekundes speciāli skaitīja!
Ar hronometru iespējams 🤣

  -2 [+] [-]

, 18:13, pirms stundas
DaMarcus rakstīja: Par to, ka Tu esi mūžīgi bezjēdzīgais opozicionārs 😆
Ja mēs runāsim, ka Sahārā nesnieg, Tu atnāksi uz bezjēgas pieminēsi "bet Atakamā gan var uzsnigt".

Zakreševskim tak taisnība, ka spēli bija jāaptur. Un būtu viss izrunāts. Nē... Tu sekunžu skaitam piekasies 🤣
Netaisos apstrīdēt tev vēlamo, kuru tu uzdod par faktisko!
Zakraševskim nebija taisnība, un to viņam ar savu milzīgo pieredzi kā spēlētājam un trenerim bija jāzin, ka viņš nedrīkst iejaukties tiesnešu rīcībā, un kur vel lamāt necenzētiem vārdiem viņus. Sarkano kartīti viņš godam ir nopelnijis.
Ar to viss ir izteikts.
P.S. Ja rakstu izlasīji, tad vajadzēja redzēt kāpēc es piesaucu sekundes. Gluži tāpat kā Zakraševskis.

  -2 [+] [-]

, 18:14, pirms stundas
DaMarcus rakstīja: Ar hronometru iespējams 🤣
Kāpēc savu stulbumu tev obligāti jāizrāda publiskā telpā?!
Pie katra video ir taimeris.

     [+] [-]

, 18:16, pirms stundas
DaMarcus rakstīja: Doma skaidra.
Bet... tas "uz pusēm dalītās" līgas princips liekas totāli negodīgs stulbums ja godīgi.

Katru otro gadu mums kalendārs gribot negribot būs smags. Iemesli tam ir divi:
1) elementāra ģeogrāfija un ziemas esamība
2) šajos gados ir ne tikai mazie izlašu pārtraukumi, bet lielais pārtraukums jūnijā. Kurš tagad bija izlaists 1 reizi dēļ Kataras WC. Tādēļ varbūt tā liekas, ka šis gads ir kaut kas īpaši smags.

10 komandas 4 riņķos ir reāli optimāli manuprāt. Jāprasa pašiem klubiem, vai tie piekrīt.
8 komandas ir "pa īsu"
12 jau par daudz.
3 riņķi, vai "uz pusēm" dalītā tabulā ir stulbums.
Nē - izrēķini cik spēles būtu, ja izvēlētos to shēmu, ka pirmos divus apļus visas 12x komandas nospēlē savā starpā, bet trešo un ceturto apli nospēlē savā starpā tikai vairs 1-6 komandas turnīra tabulā un 7-12 arī tikai savā starpā vēl divus apļus. Ņemot vērā, ka komandu skaits ir lielāks par 10x, tad kopējais spēļu skaits būtu lielāks čempionātā, bet sezona būtu par 4x apļiem īsāka!
1 2 42 komentāri