Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

SOK ļauj krieviem un baltkrieviem Parīzes OS piedalīties kā neitrāliem sportistiem

SOK ļauj krieviem un baltkrieviem Parīzes OS piedalīties kā neitrāliem sportistiem
SOK prezidents Tomass Bahs. Foto: EPA/Scanpix

LETA--AFP. Starptautiskā Olimpiskā komitejas (SOK) valde piektdien atļāva Krievijas un Baltkrievijas sportistiem nākamā gada Parīzes olimpiskajās spēlēs piedalīties kā neitrāliem atlētiem.

Šobrīd šādā statusā olimpiskajām spēlēm kvalificējušies 11 sportisti - astoņi no Krievijas un trīs no Baltkrievijas.

Kā aģentūrai LETA teica Latvijas Olimpiskās komitejas (LOK) prezidents Jānis Buks, kurš vēl nebija iepazinies ar SOK lēmumu, LOK nākamnedēļ sazināsies ar Baltijas, Ziemeļvalstu un Polijas partneriem, lai koordinētu savu rīcību. Svarīga būšot arī Ukrainas pozīcijā šajā jautājumā, norādīja Buks.

SOK valdes priekšnosacījumi šādiem sportistiem ir tādi paši kā martā publicētajām rekomendācijām starptautiskajām sporta veidu federācijām un sacensību rīkotājiem. Tajās teikts, ka sportisti sacensībās var piedalīties tikai kā individuāli pārstāvji, nevis kā komandu dalībnieki.

Sportisti un apkalpojošais personāls, kas aktīvi atbalsta Krievijas karadarbību Ukrainā, nedrīkst piedalīties sacensībās. Tāpat startēt nedrīkst sportisti un sacensībās piedalīties apkalpojošā personāla pārstāvji, kuri ir Krievijas vai Baltkrievijas spēka struktūru darbinieki.

Sportistiem jāatbilst arī starptautisko federāciju antidopinga noteikumiem, kā arī šo valstu karogi, himnas un nacionālie simboli netiks demonstrēti sacensību laikā.

SOK valdes sastāvs

PārstāvisValsts
Tomass BahsVācija
Džonss KoatssAustrālija
Sers MjangsSingapūra
Nikola HovertzaAruba
Robins MičelsFidži
Deniss OsvaldsŠveice
Nenads LalovičsSerbija
Ivo FerianiItālija
Feizals al HuseinsJordāna
Mikaela Kohuangko JavorskiFilipīnas
Gerardo VerteinsArgentīna
Kristina KlostereNorvēģija
Emma TerhoSomija
Kirstī KoventrijaZimbabve

Izmantotie resursi:
LETA


, 2023-12-08 16:48, pirms gada
Pērkamo mauku bars
, 2023-12-08 16:52, pirms gada
Ukraina toč nepiedalīsies.

Gan jau būs vēl vairākas valstis kuras varētu boikotēt ja ne spēles, tad sporta veidus kuros okupanti piedalīsies

Bahs, kā SOK prezidents ir totāli izgāzies
, 2023-12-08 17:02, pirms gada
Fašistu dibenlaiži sok. Nevajag man nekadas olimpiskās spēles, ejat d..t
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 17:05, pirms gada
Aburts prasa kur ir Birojs? rakstīja: Interesanti, kas notiks ar pērtiķbola OS kvali Rīgā?
A kam būtu jānotiek?
, 2023-12-08 17:05, pirms gada
Krievi ir beiguši okupēt Ukrainu esmu šokā.Kas notiek daudzu Āfrikas Āzijas Latīņamērikas valstu tizlajās bietēs.Protams komandu sporta veidos to okupantu nebūs,bet lai kā es gribētu redzēt mūsu basketbola izlasi OS es tomēr uzskatu ,ka jābūt boikotam un rietumu pasaule vairs nedrīkst izmest nevienu centu trešo pasaules valstu glābšanai no bada,lai to dara vatņiki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 17:10, pirms gada
Aburts prasa kur ir Birojs? rakstīja: Cik var saprast, piedalīsies visos veidos, kuri nav komandu sporti Krieviem un Baltkrieviem ir pietiekami daudz atlētu priekš visām Vasaras OS individuālo sportaveidu disciplīnām, tak čto, būs vien jāizvēlas, vai nu boikotēt visu OS, vai neboikotēt vispār
Tur jau jautājums, cik kvalificēsies spēlēm, jo daudzas federācijas arī nepielaiž sportistus no rušņas
, 2023-12-08 17:11, pirms gada
Novēlu baham kādu dienu pakārties.
, 2023-12-08 17:11, pirms gada
Aburts prasa kur ir Birojs? rakstīja: Cik var saprast, piedalīsies visos veidos, kuri nav komandu sporti Krieviem un Baltkrieviem ir pietiekami daudz atlētu priekš visām Vasaras OS individuālo sportaveidu disciplīnām, tak čto, būs vien jāizvēlas, vai nu boikotēt visu OS, vai neboikotēt vispār
Tev būs jāizvēlās vai turpināt laizīt krieva spalvaino dir.u vai arīlaizīt nedaudz mazāk
, 2023-12-08 17:14, pirms gada
🤡🤡🤡
, 2023-12-08 17:15, pirms gada
Bahs, Vāgners.. Visi pār vienu kārti metami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 17:16, pirms gada
Būba rakstīja: Novēlu baham kādu dienu pakārties.
Es viņam novēlētu nokļūt staļina laika gulagā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: viedoklis
, 2023-12-08 17:23, pirms gada
Aburts prasa kur ir Birojs? rakstīja: Kafijonkul, ibio, rio, it kā tev baigi uztrauktu konfilkti starp kaut kādu tur Eritreju un Etiopiju! Viņiem pret Ukrainas problēmām ir tieši tāda pati attieksme Par to, ka nedrīkstrētu izmest nevienu centu šo valstu glābšanai, tam gan piekrītu, tikai Ukraina te ņi pri čom, tas vispār nebūtu jādara NEKAD, ne piekādiem apstākļiem! Jo to pērtiķu paliek mazāk uz pasaules, jo labāk priekš civilizācijas kopumā!
Ko neteiksi ,ja sekotu politikai ,tad saprastu ,ka krieviem tas ir karš pret rietumiem nevis Ukrainu,jo viņu ultimāts pirms iebrukuma Ukrainā bija atvilkt NATO 1997 gada robežās.Un tas nozīmē pilnīga kontrolē pār bijušajām savokijas republikām un Varšavas līguma valstīm,jo ja NATO aiziet no šīm valstīm,tad pat bez kara visur pie varas šajās valstīs nokļūs orbani filci šleseri pateicoties kremļa naudai un propagandai.
Slēpts komentārs: daleic-1
, 2023-12-08 17:24, pirms gada
JĀBOIKOTĒ visiem spēles..masveidās, visām valstīm..
Slēpts komentārs: Aaziitis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 17:30, pirms gada
Lukstins88 rakstīja: Ukraina toč nepiedalīsies.

Gan jau būs vēl vairākas valstis kuras varētu boikotēt ja ne spēles, tad sporta veidus kuros okupanti piedalīsies

Bahs, kā SOK prezidents ir totāli izgāzies
Her viņu zin, kā tur būs ar ukraiņu piedalīšanos, jo ir jau izskanējis, ka viņi tomēr piedalīsies, ja pat rusņai un buļbašiem ļaus piedalīties.

Tomēr SOK atkal sevi ir pierādījusi, ka korumpētu salašņu banda.
, 2023-12-08 17:33, pirms gada
Vecais ūpi, neaizrijies ar rubļiem!
, 2023-12-08 17:34, pirms gada
Aburts prasa kur ir Birojs? rakstīja: Pilnīgi piekrītu, es esmu arī par pašu Rietumu radikālu un kardinālu reformāciju! Labāk lai pie varas ir Orbāni, Le Penas un Šleseri, nekā Makaroni, Knariņi un Pidrinkēviči Varbūt pie tādas rasklada arī pašreizējais karš izbeigtos un izveidotos viena draudzīga ģeopolitiska telpa visā pašreizējā Eirāzijas kontinentā
Tu vispār saproti ,ka atbalsti kremlim vajadzīgos idiotus un laikam pats tāds esi.Stulbā naidā pret migrantiem atbalsti necilvēkus no kremļa.
, 2023-12-08 17:34, pirms gada
Jūdas pārdevušie par krievu grašiem.
, 2023-12-08 17:36, pirms gada
zaxx rakstīja: JĀBOIKOTĒ visiem spēles..masveidās, visām valstīm..
Tādā veidā ļaus tikai Krievijai,Baltkrievijai uzvarēt.Boikotēšana ir vājuma izrādīšana. Boikotēšanai nav nekādas jēgas.Jo vairāk boikotēt,jo lielāka iespēja ir viņiem parādīties.Labāk ir piedalīties un uzvarēt viņus,tā uzvara ir foršāka.
, 2023-12-08 17:40, pirms gada
Pašlaik to sportistu nav daudz ,bet lai piedalītos krieviem būtu jāatbild uz jautājumu ,kam pieder Krima ,bet belaru sportistiem,kurš uzvarēja pēdējās prezidenta vēlēšanās,jo tarakāns nav oficiāli atzīts par uzvarētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 17:51, pirms gada
Aburts prasa kur ir Birojs? rakstīja: To visu var apgriezt arī otrādi, proti, stulbā naidā pret Krieviem, atbalsti Eiropas afroislamizāciju un tradicionālās Eiropeiskās vides graušanu no iekšienes Kremlim vajadzīgie idioti? Tie "idioti" Rietumos ir vēl no tiem laikiem, kad Vova Putins vēl bija tālu no lielās politikas, darbojās bijušajā VDR par KGB pārstāvi Tas, ka kādā brīdī tie "idioti" ir vajadzīgi Kremlim, ir tikai un vienīgi sagadīšanās, kaut kur značit vērtības tiem sakrīt, bet ne vairāk Prioritāte Rietumu labējiem tomēr ir cita
Stulbā naidā pret krieviem Leģonāros krita vectēva brālis vecmuteres māsas vīru krievi nošāva Litenē iemānot Aizsargus viltus mācībās es savu vectēva īpašumu atguvu tikai 1991 gadā un tu to uzskati par stulbu naidu.Pie tam mēs 1940 gadā bijām Dānijas līmeņa valsts,bet tagad savoku mantojuma valsts.
, 2023-12-08 17:55, pirms gada
Gribētu uzzināt to 11 sportistu vārdus, kas šobrīd pēc SOC kritērijiem kvalificējas spēlēm..

...tāpat interesē, kas tieši domāts ar kritērijiem, kad netiekot pielaisti tie, kas "aktīvi atbalsta Krievijas karadarbību Ukrainā" un tie kuri ir Krievijas vai Baltkrievijas spēka struktūru darbinieki...

..kā SOKs mērīs to "aktīvi atbalsta" un kas domāts ar tiem spēka struktūru darbiniekiem, jo ar spēka struktūrām šajās 2 valstīs saistīti domāju kādi 90% potenciālo olimpiešu...
, 2023-12-08 18:02, pirms gada
Kāpēc tāds naids komentāros? Pēc līdzīga principa šobrīd tiek aizvadītas, piemēram, tenisa sacensības.
, 2023-12-08 18:02, pirms gada
Neticu, ka mēs boikotēsim spēles.
Bet par krievu pielaišanu spēlēm es neesmu pārsteigts. Tas jau bija gaidāms.
, 2023-12-08 18:03, pirms gada
dumbris rakstīja: Kāpēc tāds naids komentāros? Pēc līdzīga principa šobrīd tiek aizvadītas, piemēram, tenisa sacensības.
Izlasi coffijs komentāru.
, 2023-12-08 18:05, pirms gada
Kamēr ukraiņu sportisti karo un aizstāv savu valsti, tikmēr šo padibeņu atlēti piedalīsies OS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 18:09, pirms gada
coffijs rakstīja: Tu vispār saproti ,ka atbalsti kremlim vajadzīgos idiotus un laikam pats tāds esi.Stulbā naidā pret migrantiem atbalsti necilvēkus no kremļa.
Kā tev šķiet, no kā pasaule ir lielāka ieguvēja-no gudra, izglītota un inteliģenta melnādainā, vai pamuļķa ar nodzertām smadzenēm, kuram šķiet, ka pasaule no tā vien ir ieguvēja, ka viņš ir ar baltu ādu?
Man personiski šķiet, ka pirmajā variantā pasaule ir lielāka ieguvēja.
, 2023-12-08 18:10, pirms gada
dumbris rakstīja: Kāpēc tāds naids komentāros? Pēc līdzīga principa šobrīd tiek aizvadītas, piemēram, tenisa sacensības.
Nu bet tieši tā...Un to tik skaisti,rūpīgi atspoguļo SC,Panorāma utt...
, 2023-12-08 18:12, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā tev šķiet, no kā pasaule ir lielāka ieguvēja-no gudra, izglītota un inteliģenta melnādainā, vai pamuļķa ar nodzertām smadzenēm, kuram šķiet, ka pasaule no tā vien ir ieguvēja, ka viņš ir ar baltu ādu?
Man personiski šķiet, ka pirmajā variantā pasaule ir lielāka ieguvēja.
Negribu nevienu mācīt pats esmu piektdienas vakaru šmigotājs,bet šis SOK lēmums uzplēsa emocijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 18:21, pirms gada
Redzi UEFA un FIFA jau mēģināja, Tenisā ok lēnām lēnām un viss būs atpakaļ kā bija.
, 2023-12-08 18:21, pirms gada
coffijs rakstīja: Negribu nevienu mācīt pats esmu piektdienas vakaru šmigotājs,bet šis SOK lēmums uzplēsa emocijas.
Nesaku/nerakstu, ka tas ir kaut kas slikts, dažreiz iešmigot. Stāsts bija par ko citu.
Nesaki, ka tev šīs SOK lēmums bija kaut kas negaidīts! Paskaties rakstā, kas ir SOK valdē, un visi jautājumi atkritīs. Atceries kā uzvedās tas pats Ivo Feriani, kā IBSF prezidents pēc visiem dopinga skandāliem pēc Soču OS, un pats Bahs, kurš vienmēr ir klanijies Huilo priekšā.
, 2023-12-08 18:21, pirms gada
SOK nav nabagi, bet uzvedas kā pēdējie ubagi. Bagāti cilvēki piekrīt pieņemt lēmumu par naudu, kuru pa lielam viņiem nemaz nevajag. Bija jau gaidāms, ka šis marazms notiks. Zemapziņā naivi ceru uz Rietumu pasaules boikotu, bet tas visticamāk nenotiks, jo pamērīšanās ar olimpiskajām medaļām visām lielvarām ir ļoti svarīgs pasākums, neatkarīgi no jebkuriem citiem apstākļiem. ASV aizbrauca arī uz Hitlera organizētajām Berlīnes OS! Vēsture atgriežas......
, 2023-12-08 18:23, pirms gada
erty rakstīja: SOK nav nabagi, bet uzvedas kā pēdējie ubagi. Bagāti cilvēki piekrīt pieņemt lēmumu par naudu, kuru pa lielam viņiem nemaz nevajag. Bija jau gaidāms, ka šis marazms notiks. Zemapziņā naivi ceru uz Rietumu pasaules boikotu, bet tas visticamāk nenotiks, jo pamērīšanās ar olimpiskajām medaļām visām lielvarām ir ļoti svarīgs pasākums, neatkarīgi no jebkuriem citiem apstākļiem. ASV aizbrauca arī uz Hitlera organizētajām Berlīnes OS! Vēsture atgriežas......
SOK bankas konts ir viena lieta, bet pavisam cits ir tā nauda, kura iekrīt SOK valdes locekļu personiskos banku kontos.
, 2023-12-08 18:25, pirms gada
Šitas ir nonsenss..es ceru ka Latvijas sabiedrība nepieļaus mūsu sportistu došanos uz sacensībām,kurās piedalās okupanti un agresori.
Maz ticības funkcionaru godaprātam...bet ceru uz sabiedrības strikto nostāju un sportistu speju turet muguru taisnu..
Tagad būs iespēja novertēt,kuram sportistam tiešām ir stāja un kurš ir tukšs pļūtīzeris
, 2023-12-08 18:34, pirms gada
55555555 rakstīja: Šitas ir nonsenss..es ceru ka Latvijas sabiedrība nepieļaus mūsu sportistu došanos uz sacensībām,kurās piedalās okupanti un agresori.
Maz ticības funkcionaru godaprātam...bet ceru uz sabiedrības strikto nostāju un sportistu speju turet muguru taisnu..
Tagad būs iespēja novertēt,kuram sportistam tiešām ir stāja un kurš ir tukšs pļūtīzeris
Nu taču izbeidz..sabiedrība taču bauda krievu tenisisistu,hokejistu,futbolistu sniegumu ikdienā,kāpēc lai tas baigi pamainītos uz šo pasākumu
, 2023-12-08 18:35, pirms gada
NOŽĒLOJAMI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 18:37, pirms gada
55555555 rakstīja: Šitas ir nonsenss..es ceru ka Latvijas sabiedrība nepieļaus mūsu sportistu došanos uz sacensībām,kurās piedalās okupanti un agresori.
Maz ticības funkcionaru godaprātam...bet ceru uz sabiedrības strikto nostāju un sportistu speju turet muguru taisnu..
Tagad būs iespēja novertēt,kuram sportistam tiešām ir stāja un kurš ir tukšs pļūtīzeris
Neesi naivs, jo Latvijas sabiedrība te nekādu nopietnu brēku necels, jo tas viņus pašus nekādi neskar.

Arī sportisti, kuri dzīvo no viena OS cikla līdz nākošajam. Īpaši tie, kuri (tādi ir lielākā daļa mūsu sportisti) saņem naudu no LOK, un kuru dalība komercmačos ir stipri ierobežota. Ja LOK pieņems lēmumu piedalīties Parīzes OS, kas lielā mērā atkarīgs no tā ko darīs Ukrainas olimpiskā komiteja un valdība, tad mūsu sportistiem (ne)gribot būs jāpiedalās šajās OS, jo viņiem ir finanšu saistības pret LOK.
, 2023-12-08 18:38, pirms gada
Mēs par basketu jau samaksājām? Jo uz olimpiādi mēs nebrauksim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 18:50, pirms gada
Apsveicu ar miljonu ķeņķelēšanu basketbola kvalifikācijai.
, 2023-12-08 18:51, pirms gada
Raitcha rakstīja: Ar šādu paziņojumu ES personīgi boikotēju jebkuru sporta veidu un visas spēles, ko tas balagāns sevī ietvers...
Atbalstu, jebkuru sportistu vai komandu, kas solidarizēsies un atteiks dalību...
Varbūt vajag sagaidīt ko lems paši ukraiņi, jo būtu muļķīgi šajā situācijā būt lielākiem ukraiņu aizstāvjiem un patriotiem, nekā paši ukraiņi.
, 2023-12-08 18:53, pirms gada
Lūk, būs iespēja tiešam rīkoties, nevis skaisti muldēt.
, 2023-12-08 19:00, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neesi naivs, jo Latvijas sabiedrība te nekādu nopietnu brēku necels, jo tas viņus pašus nekādi neskar.

Arī sportisti, kuri dzīvo no viena OS cikla līdz nākošajam. Īpaši tie, kuri (tādi ir lielākā daļa mūsu sportisti) saņem naudu no LOK, un kuru dalība komercmačos ir stipri ierobežota. Ja LOK pieņems lēmumu piedalīties Parīzes OS, kas lielā mērā atkarīgs no tā ko darīs Ukrainas olimpiskā komiteja un valdība, tad mūsu sportistiem (ne)gribot būs jāpiedalās šajās OS, jo viņiem ir finanšu saistības pret LOK.
Tas neiet nevienos rāmjos.kamer vieni cīnas un mirst kaujas laukā aizstābot brīvību,citi spiedīs okupantiem roku...un ka tad visas tās skaistās frāzes,kas no sportistu mutēm ir skanējušas?
, 2023-12-08 19:06, pirms gada
Būs interesanti pavērot kā tagad kažoki tiks mesti uz otru pusi🙂arī šai paaudzei būs iespēja dzīvajā vērot daudzu darboņu divkosīgo dabu...
Pats ceru ka sporta sabiedrībai pietiks veselā saprāta nestartēt kopā ar okupantiem
, 2023-12-08 19:11, pirms gada
Iespeejams shiis buus interesantaakaas speeles shajaa gadsimtaa taada azhiotaazha ap vinjaam. neticu, ka lielie muldeetaaji ( boikoteetaaji ) neskatiisies speeles. maximums 10% jauku visiem vakaru
, 2023-12-08 19:11, pirms gada
coffijs rakstīja: Pašlaik to sportistu nav daudz ,bet lai piedalītos krieviem būtu jāatbild uz jautājumu ,kam pieder Krima ,bet belaru sportistiem,kurš uzvarēja pēdējās prezidenta vēlēšanās,jo tarakāns nav oficiāli atzīts par uzvarētāju.
Cik naivam ir jābūt lai ko tādu uzraksītu. Krima kopš 2014 gada ir Krievijas sastāvā, un pa lielam visai pasaulei par to ir nospļauties.Kas attiecas par Baltkrievijas prezidentu ir jābūt vienkārši muļķim lai domātu,ka vēlēšanās viņš neuzvarēja baltkrievi viņu jebkurā gadījumā būtu ievēlējuši, un ja rīt notiktu vēlēšanas ievēlētu atkal. Jā un arī es esmu pret šo sportistu piedalīšanos, bet šāds lēmums diemžēl bija gaidāms, un Latvijas boikots neko nemainīs.
, 2023-12-08 19:15, pirms gada
kasagrande rakstīja: Apsveicu ar miljonu ķeņķelēšanu basketbola kvalifikācijai.
Kāpēc tu domā, ka nebrauks? Ukraina, domāju, brauks uz OS, līdz ar to arī mēs. Izlasot rakstu līdz galam, ir virkne prasību, kas sportistiem jāizpilda. Jāpiedalās OS, jo savādāk tikai iepriecināsim okupantus, kuri teikts, skat, skat, 7 valstis nepiedalās un neviens nav pamanījis! Jo tā arī būs...
, 2023-12-08 19:16, pirms gada
aloizs rakstīja: Gribētu uzzināt to 11 sportistu vārdus, kas šobrīd pēc SOC kritērijiem kvalificējas spēlēm..

...tāpat interesē, kas tieši domāts ar kritērijiem, kad netiekot pielaisti tie, kas "aktīvi atbalsta Krievijas karadarbību Ukrainā" un tie kuri ir Krievijas vai Baltkrievijas spēka struktūru darbinieki...

..kā SOKs mērīs to "aktīvi atbalsta" un kas domāts ar tiem spēka struktūru darbiniekiem, jo ar spēka struktūrām šajās 2 valstīs saistīti domāju kādi 90% potenciālo olimpiešu...
Vislabāk būtu no šiem sportistiem parakstīts pretkara dokuments...
, 2023-12-08 19:20, pirms gada
the return of the punkts rakstīja: Redzi UEFA un FIFA jau mēģināja, Tenisā ok lēnām lēnām un viss būs atpakaļ kā bija.
Tici man, vēl ilga cīņā priekšā, ne reizi vien RUS puse ir kritusi ar kaunu zemē, un vēl jau būs... Vislabākais būtu, protams, vienota ASV un Rietumu nostāja OS sakarā. Mani izbrīna, ka tas tā nav, sevišķi ASV vienaldzība sporta sakarā... Es nesaku, ka visiem jāskrien boikotēt, bet izsaukt "uz paklāja" Bahu 50 valstis taču varētu, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 19:34, pirms gada
Raitcha rakstīja: Man personīgi vienalga ko lemj ukraiņi. Man ir savas vērtības un principi. Tie šobrīd darbojas neatkarīgi no Ukrainas, pateicoties notikumiem Ukrainā, bet ne balstītiem uz viņu politisko retoriku vai ap to. Tie ir mani paša lēmumi un apņemšanās pret valsti, valstīm, politikām, un lokāliem to atbalstītājiem...
Nevajadzētu būt vienalga, jo tieši ukraiņu asinis līst, nevis mūsējās... Tas ir arguments nr.1, kurš cīnās par mums visiem, tam ir jāsniedz atbalsta plecs, arī vienotā politikā attiecībā pret sportu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 19:38, pirms gada
Raiti bled beidz te tēlot nezin ko.. es tev iesaku boikotēt arī spoetacentru, lai mums nav jācieš no taviem.murgiem.
Pilnīgi skaidrs ka jūs te lielākā daļa pat rakstu neesat lasījuši.. tēlo te ukraiņu aizstāvējis baigos.. smiekli nāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 19:42, pirms gada
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nevajadzētu būt vienalga, jo tieši ukraiņu asinis līst, nevis mūsējās... Tas ir arguments nr.1, kurš cīnās par mums visiem, tam ir jāsniedz atbalsta plecs, arī vienotā politikā attiecībā pret sportu.
Vispār arī mūsējo asinis tur līst un es esmu pārsteigts,ka pat SC komentāros viedokļi praktiski ir uz pusi.Saprastu vatņiku LA portālu ,vai Draugi LV kur daudz vatniku,bet šeit negaidīju.
, 2023-12-08 19:44, pirms gada
coffijs rakstīja: Stulbā naidā pret krieviem Leģonāros krita vectēva brālis vecmuteres māsas vīru krievi nošāva Litenē iemānot Aizsargus viltus mācībās es savu vectēva īpašumu atguvu tikai 1991 gadā un tu to uzskati par stulbu naidu.Pie tam mēs 1940 gadā bijām Dānijas līmeņa valsts,bet tagad savoku mantojuma valsts.
Tu cerams saproti,ka komunicē ar orku,kurš atbalsta tādus pašus sev līdzīgos
, 2023-12-08 19:47, pirms gada
coffijs rakstīja: Vispār arī mūsējo asinis tur līst un es esmu pārsteigts,ka pat SC komentāros viedokļi praktiski ir uz pusi.Saprastu vatņiku LA portālu ,vai Draugi LV kur daudz vatniku,bet šeit negaidīju.
Tāpēc, ka boikots vnk nav pareiza rīcība, ja tajā nepiedalās VISI Rietumi. Tam nebūs nekāda efekta
, 2023-12-08 19:49, pirms gada
Raitcha rakstīja: Atbalsts ir pa 150%
Mana teiktā būtība ir tajā, ka ja pat Ukraina pēkēņi izdomātu piedalīties pasākumā, kurā piedalās krievijas vai baltkrievijas sportisti, man tas tāpat būtu liels NĒ. Tas nav pasākums priekš manis, tas nav tas, kā vēlos tērēt savu laiku, uzmanību un resurus.
Nu, tad ignorē! Neviens tev to nav aizliedzis darīt, jo Latvija ir demokrātiska valsts. Vari pat nostāties pie LOK piketā. Samaksā kādiem tantukiem un onkām, un tev varbūt pat izdosies izveidot veselu mītiņu.
, 2023-12-08 19:49, pirms gada
coffijs rakstīja: Ko neteiksi ,ja sekotu politikai ,tad saprastu ,ka krieviem tas ir karš pret rietumiem nevis Ukrainu,jo viņu ultimāts pirms iebrukuma Ukrainā bija atvilkt NATO 1997 gada robežās.Un tas nozīmē pilnīga kontrolē pār bijušajām savokijas republikām un Varšavas līguma valstīm,jo ja NATO aiziet no šīm valstīm,tad pat bez kara visur pie varas šajās valstīs nokļūs orbani filci šleseri pateicoties kremļa naudai un propagandai.
KAS VIŅI TĀDI IR,KA DRĪKST KĀDAM KAUT KO DIKTĒT,KĀDI ULTIMĀTI NO ATPALIKUŠIEM NABAGIEM...BLIN TAS VIENREIZ IR JĀIZBEIDZ! Pašiem viss ir nolaists zem kliņķa,penši rakņājas pa miskastēm aiz piķoračkas,bērni ar kalašu rokās pie mīnusiem iet uz caurumu ārā nokārtoties,valsts uz sabrukšanas robežas,jo paši neko neražo! Ārprāts,kā man tracina visi šitie pseidopolitiķi! Atbildēšu vēlreiz...viņu diktēšanai ir pienācis gals!
, 2023-12-08 19:55, pirms gada
coffijs rakstīja: Vispār arī mūsējo asinis tur līst un es esmu pārsteigts,ka pat SC komentāros viedokļi praktiski ir uz pusi.Saprastu vatņiku LA portālu ,vai Draugi LV kur daudz vatniku,bet šeit negaidīju.
Vai tad kāds saka, ka nevajadzētu uz visu šo SOK savārīto šļuru reaģēt? Kaut kā tādus īpaši daudz neredzu.
Vienīgi jautājums ir par reakcijas stratēģiju un jēgu. Nav jēgas no tā visa, ja nav vienāda rīcības stratēģija visai civilizētai pasaulei. Un vienāda rīcības stratēģija nebūs, jo OS rīko Francija, kurai ir liela loma civilizētajā pasaulē.
Vienīgi var cerēt, ka civilizētās pasaules varenās valstis izdarīs pamatīgu spiedienu uz SOK, un tādējādi piespiežot šo salašņu bandu atcelt savu lēmumu.
Un nekādi savādāk.
, 2023-12-08 19:56, pirms gada
coffijs rakstīja: Vispār arī mūsējo asinis tur līst un es esmu pārsteigts,ka pat SC komentāros viedokļi praktiski ir uz pusi.Saprastu vatņiku LA portālu ,vai Draugi LV kur daudz vatniku,bet šeit negaidīju.
Atv., bet šajā jomā esi panaivs. Te viņu ir papilnam-ik pa brīdim uzcep jaunu profilu un sāk kaut ko muldēt.Tieši un netieši tas sieru rokraksts agri vai vēlu izleks,tā kā don't worry be happy
, 2023-12-08 19:56, pirms gada
Atlajst visus
, 2023-12-08 20:33, pirms gada
coffijs rakstīja: Vispār arī mūsējo asinis tur līst un es esmu pārsteigts,ka pat SC komentāros viedokļi praktiski ir uz pusi.Saprastu vatņiku LA portālu ,vai Draugi LV kur daudz vatniku,bet šeit negaidīju.
Mani pārsteidz tavs naivums nu nav Latvijā vēl visi ar panorāmu un delfiem nozombēti. Ir vēl cilvēki kuri ir spējīgi domāt. Un kādas tur mūsu asinis līst Latvija ar nevienu nekaro. Un ja nedod dievs šeit kas tāds sāktos tad visi lielie turbo patrioti pirmie aizmuktu ar izcilo valdību priekšgalā.
, 2023-12-08 20:45, pirms gada
kaspars76 rakstīja: Mani pārsteidz tavs naivums nu nav Latvijā vēl visi ar panorāmu un delfiem nozombēti. Ir vēl cilvēki kuri ir spējīgi domāt. Un kādas tur mūsu asinis līst Latvija ar nevienu nekaro. Un ja nedod dievs šeit kas tāds sāktos tad visi lielie turbo patrioti pirmie aizmuktu ar izcilo valdību priekšgalā.
Negribās palikt rupjam,bet ir mūsu kritušie un ievainotie Ukrainā ,kuri karo pret moskaļiem,bet tu par Panorāmu pļurksti.
, 2023-12-08 20:47, pirms gada
Būšu īss un kodolīgs. Baham ar kāju pa dirsu. Ar šo lēmumu limpiādes var likvidēt.
, 2023-12-08 20:48, pirms gada
kaspars76 rakstīja: Mani pārsteidz tavs naivums nu nav Latvijā vēl visi ar panorāmu un delfiem nozombēti. Ir vēl cilvēki kuri ir spējīgi domāt. Un kādas tur mūsu asinis līst Latvija ar nevienu nekaro. Un ja nedod dievs šeit kas tāds sāktos tad visi lielie turbo patrioti pirmie aizmuktu ar izcilo valdību priekšgalā.
Nu ko trako? Sen skaidrs, ka sportisti un fani nav paši gudrākie
Tikai un vienīgi boikots un atsakāmies no basketbola kval. Tie ar saviem z burtiem uz krūtīm, lai iet d irst.
, 2023-12-08 20:51, pirms gada
Pērkamās jēra dvēseles!
, 2023-12-08 21:03, pirms gada
kasagrande rakstīja: Apsveicu ar miljonu ķeņķelēšanu basketbola kvalifikācijai.
Šoreiz, varbūt zobus sakost, un neboikotēt, ja citi nestartētu, un mums visas kārtis sakrīt ar sastāvu, tad varam paši ko vēsturisku sasniegt. Pēdējās iespējas- aizies basketbola augstvērtīgā paaudze, un viss gadi iet un nav laika te sprirināties pretī. Zinam par situāciju un nostāju, bet boikotu šoreiz no LV gan negribētu, tad tā točna būtu izgāšanās
, 2023-12-08 21:21, pirms gada
Nabagi naciki... Kā jūs šo sagrēmosiet...
, 2023-12-08 21:23, pirms gada
Pārfrāzējot bij. SOK prezidenta Samarnča teicienu : Parīze 2024.g visu laiku sliktākās spēlēs ar okupantu dalību.
, 2023-12-08 21:35, pirms gada
Varētu vnk šitā atstāt,bet līdzko paziņo ,ka iznāks viens no viņiem,tad publika vnk ūjina,auro bezjēgā,lai paši sportisti saprot,ka ir jāstšjas PRET režīmu,nevis " mēs neitrāli"
, 2023-12-08 21:46, pirms gada
kaspars76 rakstīja: Mani pārsteidz tavs naivums nu nav Latvijā vēl visi ar panorāmu un delfiem nozombēti. Ir vēl cilvēki kuri ir spējīgi domāt. Un kādas tur mūsu asinis līst Latvija ar nevienu nekaro. Un ja nedod dievs šeit kas tāds sāktos tad visi lielie turbo patrioti pirmie aizmuktu ar izcilo valdību priekšgalā.
Šim lēmumam nav nekā kopēja ar politiku, bet tikai naudu. Kopā ar gāzes rubļiem, tāpat, kā Feriāni un Fāzelam, putlers ir kārtīgi iekompromatojis baha oriņus skrūvspīles tā, ka šis vairs bez puilo atļaujas pat paelpot nedrīkst. Nauda un korupcija.
, 2023-12-08 21:49, pirms gada
Tā lišķīgā Baha jebalnieku ieraugot, jau vemt gribas. Tāds pats krieviem pielīdējs kā IIHF āksts Fāzels. Un tādu ir daudz…
, 2023-12-08 21:50, pirms gada
Es ceru ka neboiketēs jo gribu lai mūsu sportisti brauc pārstāvj mūsu valsts godu,bet no otras puses negribu lai Krievija un Baltkrievija piedalās
, 2023-12-08 22:07, pirms gada
Man būtu žēl drīzāk krievu un baltkrievu sportisti ,kuriem riebjas savas valsts vara un tikai dēļ viņiem viņi nevarētu piepildīt savas sporta karjeras lielāko sapni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2023-12-08 22:24, pirms gada
Ko Jūs te mī#at sīkie pokemoni? Jūs vispār nesaprotat, kas ir Krievija, kas ir Krievijas nauda un ietekmē, ko nozīmē "neitrāls" sportists.
Anapauri, padzirdējuši kaut ko ziņās un tikai pļ#ta.
, 2023-12-08 22:26, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Varbūt vajag sagaidīt ko lems paši ukraiņi, jo būtu muļķīgi šajā situācijā būt lielākiem ukraiņu aizstāvjiem un patriotiem, nekā paši ukraiņi.
Tieši tā, domāju tāda nostaja arī japauž. Solidarizēsimies ar Ukrainu, lai kāds viņu lēmums arī būtu. SOK lēmums arī absolūti neparsteidz. Pēc iepriekšējām rekomendācijām jau bij skaidrs kā būs. Nu neko - pa lielam jau jagaida britu, asv nostāja.
, 2023-12-08 22:28, pirms gada
vozā rakstīja: Šoreiz, varbūt zobus sakost, un neboikotēt, ja citi nestartētu, un mums visas kārtis sakrīt ar sastāvu, tad varam paši ko vēsturisku sasniegt. Pēdējās iespējas- aizies basketbola augstvērtīgā paaudze, un viss gadi iet un nav laika te sprirināties pretī. Zinam par situāciju un nostāju, bet boikotu šoreiz no LV gan negribētu, tad tā točna būtu izgāšanās
Ir lietas, kuras stāv pāri kkādam teorētiskam bleķa gabalam, kur 10vīri skraida pa laukumu un dzenā bumbu.
, 2023-12-08 23:11, pirms gada
Nu, ko mēs varam izdarīt? Vienīgi piespamot internetu ar:

SOK sucks socks!
, 2023-12-08 23:14, pirms gada
Nu, re! Visi nav tādi saļašņas kā SOK!
https://www.delfi.lv/sports/1701269...
, 2023-12-08 23:40, pirms gada
Olimpisko spēļu būtība ir miera nešana pasaulē...kādu mieru ir nesis krievs?
kā krievu rašistu,kurš PATREIZ slepkavo ukraiņu sportistu var pielaist pie godīgas cīņas?
ja mēs piedalīsimies vienās spēlēs ar krieviem,tas nozīmēs,ka mēs atbalstām rašizmu,ukraiņu tautas genocīdu vai mūsu - latviešu tautas izvešanu lopu vagonos, latviešu sieviešu - meiteņu izvarošanu
ir kāds latvietis,kurš grib atpakaļ rusņas laikus un stūra māju?
, 2023-12-08 23:42, pirms gada
Pozitīva ziņa! World athletics tāpat nepielaidīs pie starta Parīzē "neitrālos" sportistus, kuri ir izpildījuši individuālos vieglatlētikas normatīvus. Nekas tur SOK nesanāks pat ar visu finansiālo aspektu.
, 2023-12-09 00:04, pirms gada
Izredzētā tauta arī kā neitrālie sportsmeni vai tā tas nedarbojas ?
, 2023-12-09 00:05, pirms gada
artenio rakstīja: Olimpisko spēļu būtība ir miera nešana pasaulē...kādu mieru ir nesis krievs?
kā krievu rašistu,kurš PATREIZ slepkavo ukraiņu sportistu var pielaist pie godīgas cīņas?
ja mēs piedalīsimies vienās spēlēs ar krieviem,tas nozīmēs,ka mēs atbalstām rašizmu,ukraiņu tautas genocīdu vai mūsu - latviešu tautas izvešanu lopu vagonos, latviešu sieviešu - meiteņu izvarošanu
ir kāds latvietis,kurš grib atpakaļ rusņas laikus un stūra māju?
Kādu mieru pasaulē ir nesuši Amerikāņi, briti vai žīdi ?
, 2023-12-09 00:14, pirms gada
superjanka rakstīja: Kādu mieru pasaulē ir nesuši Amerikāņi, briti vai žīdi ?
Klau, vateni, tu zini kāpēc pasaulē jebkuras valsts pārvaldē ir tāda struktūrvienība-policija?!
Tad, lūk, pateikšu priekšā, lai būtu kas cīnās ar visa veida noziedzniekiem un neliešiem.
ASV ir tāda kā pasaules policija, kura noliek pie vietas visādus noziedzīgus diktatorus, un viņu līdzskrējējus. Tāpēc visādi nelabi cilvēki ASV dikti lamā un gāna, arī valstiskā līmenī, jo tā ir patstāvīgs drauds visiem šiem neliešiem.
, 2023-12-09 00:21, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, vateni, tu zini kāpēc pasaulē jebkuras valsts pārvaldē ir tāda struktūrvienība-policija?!
Tad, lūk, pateikšu priekšā, lai būtu kas cīnās ar visa veida noziedzniekiem un neliešiem.
ASV ir tāda kā pasaules policija, kura noliek pie vietas visādus noziedzīgus diktatorus, un viņu līdzskrējējus. Tāpēc visādi nelabi cilvēki ASV dikti lamā un gāna, arī valstiskā līmenī, jo tā ir patstāvīgs drauds visiem šiem neliešiem.
Labs joks!
, 2023-12-09 00:26, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, vateni, tu zini kāpēc pasaulē jebkuras valsts pārvaldē ir tāda struktūrvienība-policija?!
Tad, lūk, pateikšu priekšā, lai būtu kas cīnās ar visa veida noziedzniekiem un neliešiem.
ASV ir tāda kā pasaules policija, kura noliek pie vietas visādus noziedzīgus diktatorus, un viņu līdzskrējējus. Tāpēc visādi nelabi cilvēki ASV dikti lamā un gāna, arī valstiskā līmenī, jo tā ir patstāvīgs drauds visiem šiem neliešiem.
Bērniņš pastāsti kā ASV nolika pie vieta Pinočetu, De Franko, AAE kroņpričus vai to pašu Kimu ?
Pateikšu priekšā vienu hintu, neticivisam ko tev panorāmā klārē. Tālāk tiksi dzīvē.
, 2023-12-09 00:35, pirms gada
superjanka rakstīja: Bērniņš pastāsti kā ASV nolika pie vieta Pinočetu, De Franko, AAE kroņpričus vai to pašu Kimu ?
Pateikšu priekšā vienu hintu, neticivisam ko tev panorāmā klārē. Tālāk tiksi dzīvē.
Kamēr tāds Kims tur kaut ko vervelē, un reālus draudus nevienam nerada, tikmēr neviens negrib ar to sūdu smērēties, jo smirdoņa būs lielāka, nekā praktiskais labums.
Tavai zināšanai Pinočets un Franko bija ASV sabiedrotie. Un vel tavai zināšanai politikā valda tāds teiciens, kuru reiz teica ASV prezidents Franklins Rūzvelts par diktatoru Rafaelu Truhiljo,-"Viņš var būt nelietis, bet viņš ir mūsu nelietis".
, 2023-12-09 00:45, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kamēr tāds Kims tur kaut ko vervelē, un reālus draudus nevienam nerada, tikmēr neviens negrib ar to sūdu smērēties, jo smirdoņa būs lielāka, nekā praktiskais labums.
Tavai zināšanai Pinočets un Franko bija ASV sabiedrotie. Un vel tavai zināšanai politikā valda tāds teiciens, kuru reiz teica ASV prezidents Franklins Rūzvelts par diktatoru Rafaelu Truhiljo,-"Viņš var būt nelietis, bet viņš ir mūsu nelietis".
Tad kā tur īsti ir policists vai totalitārs režims kuram nospļauties par kaut kādām demokrātiskām vertībām, bet galvenais ir lojalitate ?
Tu izklaisies pēc īpaši liela dalbajoba. Ar kuru nav vērtš diskutēt. Adios.
, 2023-12-09 02:10, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kamēr tāds Kims tur kaut ko vervelē, un reālus draudus nevienam nerada, tikmēr neviens negrib ar to sūdu smērēties, jo smirdoņa būs lielāka, nekā praktiskais labums.
Tavai zināšanai Pinočets un Franko bija ASV sabiedrotie. Un vel tavai zināšanai politikā valda tāds teiciens, kuru reiz teica ASV prezidents Franklins Rūzvelts par diktatoru Rafaelu Truhiljo,-"Viņš var būt nelietis, bet viņš ir mūsu nelietis".
žēl, ka mums nav šāds speciālists, kurš saprot visu politiku, bet nespēj saprast, kad pārstāt ēst, lai nesvērtu 130 kg..
, 2023-12-09 02:17, pirms gada
Bet balsoja Singapūra, Aruba, Fidži, Jordāna, Filipīnas, Argentīna un Zimbabve, kam Ukraina ir kaut kur tālu prom. Bez tam Bahs gan jau bija par "neitrālajām valstīm", varbūt arī Serbija.
, 2023-12-09 02:28, pirms gada
Murgs..izdzimteņiem un necilvēkiem atļāva piedalīties cilvēku sacensībās....
, 2023-12-09 02:31, pirms gada
Lasot sarakstu, saproti ka tikai 4 ir no dzīvnieku pasaules..tātad arī normālās valstīs ir morāli kro.pļi, jo taču nobalsoja..
, 2023-12-09 02:36, pirms gada
Laikam cilvēku valstīm ir jāboikotē sacensības kurās ļauj piedalīties krievijas un bidlarusijas izdzimteņiem....cita ceļa nav..arī pēc kara beigām šiem dzīvnieku pasaules radījumiem nu vismaz gadus 10,nedrīkst ļaut piedalīties
, 2023-12-09 02:40, pirms gada
Jebkurš krievijas un bidlarusijas sportists ir līdzvainīgs kara izraisīšanā un kara noziegumos ..vēl reiz, Jebkurš, un visi..tāpat kā katrs šo valstu iedzīvotājs ir līdzvainīgs..
, 2023-12-09 02:46, pirms gada
Rietumos vairs nav Reiganu,nav Tečeres..tagad rullē mīkstie..nav ko brīnīties ka mēslus pielīdzina cilvēkiem..
, 2023-12-09 02:48, pirms gada
aivo50 rakstīja: Jebkurš krievijas un bidlarusijas sportists ir līdzvainīgs kara izraisīšanā un kara noziegumos ..vēl reiz, Jebkurš, un visi..tāpat kā katrs šo valstu iedzīvotājs ir līdzvainīgs..
pilnīgi piekrītu...tik interesanti,kad spiežu "+" viņš netiek fiksēts
sportacentrs Jūs esat par rašistiem,par latviešu izvešanu lopu vagonos,mūsu meiteņu izvarošanu?
, 2023-12-09 03:03, pirms gada
slepkavu nauda nesmird ibio
, 2023-12-09 03:06, pirms gada
Priecē ka dzīvniekiem neļaus piedalīties vieglatlētikā..super..varēs normāli skatīties un priecāties. Gūt baudu..
, 2023-12-09 03:12, pirms gada
Katrs kurš krievijas izdzimteņu valstī vai bidlarusijā strādā, vai kā sportisti, skaitās kā strādā, saņem algu, maksā nodokļus.. par nodokļu naudu ražo ieročus un ar tiem slepkavo Ukrainas iedzīvotājus.. tātad katrs nodokļu maksātājs ,finansē karu Ukrainā, un cilvēku slepkavību..kā tādiem mezgliem var ļaut piedalīties cilvēku sacensības????
, 2023-12-09 03:19, pirms gada
Te tika pacelts jautājums par demokrātiju,diktatūru.. nav nozīmes kādu pārvaldes veidu sev ir izvēlējušies kāda konkrēta valsts. Tā ir viņas izvēle..ja viņa neapdraud apkārtējos.. viņa ir pilntiesīga dalībvalsts..Arābu un Āfrikas valstīm neviens un nekad neuzspiedis demokrātiju, un tas nav vajadzīgs.. tas nav viņu dzīves veids. Un viņiem ir tiesības dzīvot savā valstī, kā viņi grib..
, 2023-12-09 03:58, pirms gada
aivo50 rakstīja: Jebkurš krievijas un bidlarusijas sportists ir līdzvainīgs kara izraisīšanā un kara noziegumos ..vēl reiz, Jebkurš, un visi..tāpat kā katrs šo valstu iedzīvotājs ir līdzvainīgs..
Pastāsti man kā mans viens no tuvākajiem draugiem un labsirdīgākajiem cilvēkiem ,kuru es zinu ir lidzvainigs kara izraisīšnā? Ir ļoti daudz krievu kuriem ir tāds pats viedoklis kā mums par karu, ir ļoti daudzi ,kas bēg prom no savas valsts ,jo to vada psihopātisks diktators. kāpēc jārada naids pret visu tautu? Tas var tikai rādīt auglīgāku vidi vairāk vardarbībai.
, 2023-12-09 04:28, pirms gada
Trippigakillen rakstīja: Pastāsti man kā mans viens no tuvākajiem draugiem un labsirdīgākajiem cilvēkiem ,kuru es zinu ir lidzvainigs kara izraisīšnā? Ir ļoti daudz krievu kuriem ir tāds pats viedoklis kā mums par karu, ir ļoti daudzi ,kas bēg prom no savas valsts ,jo to vada psihopātisks diktators. kāpēc jārada naids pret visu tautu? Tas var tikai rādīt auglīgāku vidi vairāk vardarbībai.
Psihopātisks diktators, kā tu raksti, frontē nešauj ar lielgabaliem, nešauj ar automātiem un tankiem, neraksta sūdzības par tiem, kuri jebkādā veidā mēģina iebilst pret šo vājprātu utt.
Visiem tiem, kuri aizmuka no valsts pēc pērn 21. septembrī izsludinātās mobilizācijas, labākā gadījumā viss bija pie kājas, kamēr pašiem pie pakaļas nepiešāva uguni. Nemaz nerunājot par nodokļiem, kurus krievi maksā šī vājprāta uzturēšanai. Utt.
Takā nemaz nemēģini te kādu aizstāvēt, jo savādāk tu ļoti liekuļosi.
, 2023-12-09 07:01, pirms gada
ASV visvairāk iedevusi ieročus Ukrainai, visvairāk iztērējusi Ukrainas atbalstam - 200 miljardus , taču neskatoties uz to ļauj krieviem spēlēt NHL čempionātā!
Kā to saprast?
Un neviens par to ASV nebrēc!
A te kaut kādi vaukšķi kviec par krievu neitrālo statusu Parīzē !
, 2023-12-09 08:01, pirms gada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Klau, vateni, tu zini kāpēc pasaulē jebkuras valsts pārvaldē ir tāda struktūrvienība-policija?!
Tad, lūk, pateikšu priekšā, lai būtu kas cīnās ar visa veida noziedzniekiem un neliešiem.
ASV ir tāda kā pasaules policija, kura noliek pie vietas visādus noziedzīgus diktatorus, un viņu līdzskrējējus. Tāpēc visādi nelabi cilvēki ASV dikti lamā un gāna, arī valstiskā līmenī, jo tā ir patstāvīgs drauds visiem šiem neliešiem.
Sen nebiju tā smējies. Bet nu patiesībā ir ļoti žēl kādi muļķi dzīvo Latvijā. Smadzenes ir konkrēti izskalotas.
, 2023-12-09 08:19, pirms gada
To hitlera atraugu vajadzētu pakārt aiz kājām tirgus laukumā,kā savulaik musolini
, 2023-12-09 08:49, pirms gada
Skaidrs, ka SOK iet pretī cilvēkiem, korumpēti vai nekorumpēti, grūti spriest, jo šis nav gluži līdz galam labvēlīgs lēmums krieviem.
Ķipa būsim labi un draudzīgi, stiepsim pretī roku visiem.

Bet loģikas šeit nav, jo ja Tu neatbalsti karu krievijā, tad Tev ir jāsēž cietumā par to. Kā var no cietuma piedalīties OS, var kāds paskaidrot?

Esmu par boikotu! Diemžēl cilvēku nāves, izpostītās mājas un dzīves ir daudz augstākas par šo olimpisko izrādi. Žēl sportistu, bet tā ir viņu iespēja izrādīt iespēju, jo šobrīd izskatās, ka politiķi dara vairāk kā sportisti!!!
, 2023-12-09 09:49, pirms gada
ej dillēs rakstīja: ASV visvairāk iedevusi ieročus Ukrainai, visvairāk iztērējusi Ukrainas atbalstam - 200 miljardus , taču neskatoties uz to ļauj krieviem spēlēt NHL čempionātā!
Kā to saprast?
Un neviens par to ASV nebrēc!
A te kaut kādi vaukšķi kviec par krievu neitrālo statusu Parīzē !
Nevis IEdevusi, bet gan AIZdevusi!
Karš taču ir tikai un vienīgi bizness!
Un, jo ilgāk, jo labāk!
Kāds vispār ir dzirdējis par miera sarunām?!
Ak, jā!
Svētais karš taču pret okupantiem!
Un nekas, ka iet bojā cilvēki!
Un nekas, ka uz ielām savāc un aizved uz kara līniju!
Visi tie smukie saukļi tikai un vienīgi lumpeņu acu aizmālēšanai.
Paši tāču jau neies karot
Un viņu bērni arī...
, 2023-12-09 10:14, pirms gada
Sok kā vienmēr lupatas...
, 2023-12-09 10:27, pirms gada
Playboy Tu sajauci svētais karš ir okupantiem! Un tur visus savāc uz ielām.

krievija uzsāka šo karu, par kādu biznesu tad te iet runa? Par to cik nabadzīgi viņi ir? Vispār piekritīšu, biznesa modelis pilnībā atbilstošs krievijai visā viņas vēsturē. Pilnībā padarīt sevi par pasaules bomzi, tad tik tiešām viss viņiem iet pēc plāna.

hitlers arī daudz sapelnīja ar karu! Redzu paralēles!
, 2023-12-09 10:28, pirms gada
PlayBoy rakstīja: Nevis IEdevusi, bet gan AIZdevusi!
Karš taču ir tikai un vienīgi bizness!
Un, jo ilgāk, jo labāk!
Kāds vispār ir dzirdējis par miera sarunām?!
Ak, jā!
Svētais karš taču pret okupantiem!
Un nekas, ka iet bojā cilvēki!
Un nekas, ka uz ielām savāc un aizved uz kara līniju!
Visi tie smukie saukļi tikai un vienīgi lumpeņu acu aizmālēšanai.
Paši tāču jau neies karot
Un viņu bērni arī...
Ak tu mūsu, gaišā vates galva, nevajag te dzīt Rusņas propagandas naratīvas, jo uz to fona tu izskaties ļoti dumjš.
ASV neko nav Ukrainai aizdevusi, jo nav sācis pat strādāt likums par '' Lend-Lease - Part 2'', kurš nosaka, kas un kā jāatgriež pēc kara beigām. Šobrīd ASV un sabiedroti Ukrainai naudu ir devuši grantu veidā, no dažādiem fondiem utt.. Ar dažiem izņēmumiem no SVF. Pie tam vairāk kā 80% no ASV un sabiedroto piešķirtiem līdzekļiem paliek šajās valstīs donoros.
Man jau vienmēr ir šķitis, ka visi Rusņas valdnieki vienmēr ir bijuši ASV aģenti, jo akli ir izpildījuši ASV izlūkdienestu, prezidentu utt. pavēles. ASV grib uzvārīties uz kāda kara rēķina, un atliek tikai Rusņas diktatoriem dot pavēli-fass! Un viss notiek! 😁
Tikai patiesība ir daudz, daudz savādāka, jo ASV un tās sabiedrotie vienkārši pilda to, kas bija garantēts Budapeštas memorandumā, kuru parakstīja, kad Ukraina piekrita šķirties no kodolieročiem.
https://timenote.info/lv/events/Bud...

Miera sarunas? Ar ko un par ko? Ar Hitleru&Co WWII noslēgumā kāds mēģināja organizēt miera sarunas? Nē! Tad kāpēc kādam būtu jāmeklē iespēja miera sarunām ar Huilo&Co, kuri ir pārkāpuši visus līgumus kādi vien bija Ukrainai ar Rusņu. Budapeštas memorandumu ieskaitot.
, 2023-12-11 14:50, pirms gada
Edvards Grīgs rakstīja: Tādā veidā ļaus tikai Krievijai,Baltkrievijai uzvarēt.Boikotēšana ir vājuma izrādīšana. Boikotēšanai nav nekādas jēgas.Jo vairāk boikotēt,jo lielāka iespēja ir viņiem parādīties.Labāk ir piedalīties un uzvarēt viņus,tā uzvara ir foršāka.
Pa lielam Eiropas delegācijas kā tādas nevienam neinteresē, kaut arī daudzos sporta veidos tieši eiropieši ir vadošās pozīcijās. Domāju, ka Bahu apmierinātu, ja olimpiādē piedalītos arī tikai Krievija, ASV un Ķīna, jo nauda turpinātu cirkulēt bez aizķeres. Tas, ka sportiskais vai kāds cits princips SOK ir vienaldzīgs, jau sen ir pierādījies. Ja ASV boikotētu, tad gan Baham tūplis sarautos.