Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Hejs: "Soliss zaudēja savai resnajai pakaļai"

Jānis Pārums

Hejs: "Soliss zaudēja savai resnajai pakaļai"
Vitālijs Kļičko un Deivids Hejs
Foto: AFP/Scanpix

Pēc Vitālija Kļičko (42-2, 39KO) un Odlaniera Solisa (17-1, 12KO) cīņas, kurā ar nokautu pirmajā raundā uzvarēja Kļičko, nosargājot savu pasaules čempiona titulu smagajā svarā WBC versijā, komentārus sniedza abi bokseri. Iespēju izteikties garām nelaida arī Kļičko treneris Fricis Zduneks, WBA čempions Deivids Hejs (25-1, 23KO) un IBO, IBF un WBO čempions Vladimirs Kļičko (55-3, 49KO).

"Visa vaina ir manā ceļgalā. Atkāpjoties no pretinieka, es nepareizi noliku kāju. Rezultātā ceļgals tika savainots un es nespēju turpināt cīņu. Tā mēdz gadīties. Būs nepieciešams laiks, lai sadziedētu savainojumu," atzina Odlaniers Soliss, uzsverot, ka zaudējis nevis Kļičko sitiena, bet gan savainojuma rezultātā

"Soliss ir ļoti ātrs bokseris, tāpēc cīņa [lai arī tā ilga tikai vienu raundu] nebija viegla. Man izdevās spēcīgs sitiens. Atvainojos visiem, kas cerēja uz garu un interesantu cīņu," sacīja Vitālijs Kļičko. "Mans sitiens ar labo roku bija pietiekami spēcīgs, lai Soliss kristu." Vitālija treneris Fricis Zduneks savukārt uzsvēra: "Soliss saņēma sitienu, kā rezultātā zaudēja līdzsvaru un krita. Kritiena rezultātā viņš arī guva savainojumu,"

Par iespējamo cīņu pret Deividu Heju Kļičko izteicās ar humoru: "Hejam ļoti paveicās, ka viņš cīnīsies pret manu brāli Vladimiru, jo pret mani viņam viss beigtos ātri un sāpīgi. Pret Vladimiru cīņa ilgs 12 raundus un pēdējā raundā viņš nokautēs Heju."

"Soliss labu iesāka cīņu, vairākkārt sekmīgi trāpīja," sacīja Vladimirs Kļičko. "Taču raunda beigās viņš palaida garām spēcīgu sitienu un aizpeldēja. Viņš izlaida sitienu un zaudēja. Deivids Hejs? Viņš izvēlējās cīnīties ar mani kā ar vājāko no brāļiem Kļičko, jo pēc šīs Vitālija cīņas viņš noteikti teiktu "Nē, nē, nē. Vitālijs var būt kaut kad vēlāk, bet tagad būs Vladimirs, viņš ir jaunāks un vājāks.""

Deivids Hejs, WBA čempions: "Soliss sestdien pierādīja, ka bokserim nedrīkst būt liekā svara. Ja liekā svara nav, tad problēmas ar [ceļgala] saitēm uz līdzenas vietas nemēdz būt. Kubietis zināja kā uzvarēt Kļičko, bet viņa resnā pakaļa liedza viņam to izdarīt. Viņš zaudēja nevis Kļičko, bet savai resnajai pakaļai. Ar to viņš tagad visiem asociēsies daudzus gadus."

Izmantotie resursi:
allboxing.ru
sports.ru

1 2 49 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2011-03-20 12:15, pirms 14 gadiem
Beidzot Hejs pateica ko prātīgu un labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-03-20 12:19, pirms 14 gadiem
kličhko pārāk iedomīgi,kas tas pa sitienu?:O pff,daļēji blokā,ne ass un neizskatījās-ka tāds varētu nolikt tādu sportistu kā Soliss uz dēļiem,ja Briggs izcieta miljons sitienus,kas bija daudz reiz asāki un spēcīgāki,tad šis sitiens...
Žēl,KLitcho un Solisa revanšu(pat vairāk interesē nekā cīņa ar Heyu)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-03-20 12:25, pirms 14 gadiem
Heja klase ir tuvu nullei, forši, ka pats zaudēja resnejai pakaļai. Vienīgais kas man ir žēl ir Soliss, mūža nopietnākā cīņa, kaut vai nedevu viņam izredzes tomēr tas ir visstulbākais, kas var notikt. Nekāda simulācija nebija tas ir skaidrs vienkārši Solisam bija pārtrenējies.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-20 12:28, pirms 14 gadiem
Bet protams Vitālijs viņu nokdaunēja, viņš nokrita dēļ gumijainajām kājām, kuru rezultātā arī guva traumu.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-20 12:32, pirms 14 gadiem
Precizs sitiens na pauri ka ar amuru un abas kajeles lodzijas katra uz savu pusi te nekads izmezgijums nebija!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-20 12:36, pirms 14 gadiem
Ka es jums saku!!! Solis nāks atpakaļ 3 reiz labākā formā un 5 reiz niknāks! Ar Kļičko būs cauri un Heju tā pat.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-20 12:37, pirms 14 gadiem
Vainigs bija Solisa 30 000$ vertais Spongebob blin bling

  +3 [+] [-]

, 2011-03-20 12:41, pirms 14 gadiem
Nu bet protams! Tak nebija tur nekāda baigā sitiena..
Uzvarēja protams labākais. Solisu pievīla veselība un fiziskais..Hejam taisnība nu nevar būt augstākās raudzes atlēts ar lieko svaru! Tiešām simpatizē Solis, tāpēc ceru, ka izdarīs secinājumus un un pārņems smagsvarus! Uzskatu, ka viņām ir visas iespējas to izdarīt.

man garšo mirt rakstīja: kličhko pārāk iedomīgi,kas tas pa sitienu?:O pff,daļēji blokā,ne ass un neizskatījās-ka tāds varētu nolikt tādu sportistu kā Soliss uz dēļiem,ja Briggs izcieta miljons sitienus,kas bija daudz reiz asāki un spēcīgāki,tad šis sitiens...
Žēl,KLitcho un Solisa revanšu(pat vairāk interesē nekā cīņa ar Heyu)

  +6 [+] [-]

, 2011-03-20 12:44, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Heja klase ir tuvu nullei, forši, ka pats zaudēja resnejai pakaļai. Vienīgais kas man ir žēl ir Soliss, mūža nopietnākā cīņa, kaut vai nedevu viņam izredzes tomēr tas ir visstulbākais, kas var notikt. Nekāda simulācija nebija tas ir skaidrs vienkārši Solisam bija pārtrenējies.
Hejs ir ļoti labs bokseris. Viens no retajiem kursh vareetu vismaz kautko paraadiit pret Klichko

  -1 [+] [-]

, 2011-03-20 12:48, pirms 14 gadiem
agents slieka rakstīja: Nekāda tur tāda sitiena nebija, cik var celt sevi debesīs.. besis, vajag kādam aizvērt tās mutes 3..
uzvelc brilles. Bija labs sitiens ar labo pa pieri.. pēc tam Solis atkāpās un tad pakrita.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-20 12:48, pirms 14 gadiem
Nu tad Hejs drīz zaudēs savai tievajai pakaļai

  -2 [+] [-]

, 2011-03-20 12:55, pirms 14 gadiem
didzissss rakstīja: Hejs ir ļoti labs bokseris. Viens no retajiem kursh vareetu vismaz kautko paraadiit pret Klichko
Tas jau nemaina viņu "klasi" ārpus ringa. Kā viņš liek sev pašam izskatīties, viņš saka, ka Soliss ir resnis, bet pats viņam zaudēja.

     [+] [-]

, 2011-03-20 12:57, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Nu bet protams! Tak nebija tur nekāda baigā sitiena..
Uzvarēja protams labākais. Solisu pievīla veselība un fiziskais..Hejam taisnība nu nevar būt augstākās raudzes atlēts ar lieko svaru! Tiešām simpatizē Solis, tāpēc ceru, ka izdarīs secinājumus un un pārņems smagsvarus! Uzskatu, ka viņām ir visas iespējas to izdarīt.
Tas, ka Tu esi muskoļots nepadara Tevi par labāko bokseri. Šis nav nekāds stiprāku vīru, vai muskuļotāku vīru sporta veids. Paskaties uz Formenu, Toniju. Visu izšķir skills, liekais svars boksā ir tikai atrunas vai arī iemesls, lai trash talkeri atver muti.

     [+] [-]

, 2011-03-20 12:58, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tas jau nemaina viņu "klasi" ārpus ringa. Kā viņš liek sev pašam izskatīties, viņš saka, ka Soliss ir resnis, bet pats viņam zaudēja.
nezaudēja jau šodien vai vakar,tad Soliss bija labā fit un ap 90 kg..bet,jā,klasi jau nemaina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-03-20 13:06, pirms 14 gadiem
kalnietis rakstīja: uzvelc brilles. Bija labs sitiens ar labo pa pieri.. pēc tam Solis atkāpās un tad pakrita.
tu labāk uzvelc trīslitrenes uz acīm,izdarot 2. sitienu (Solisam ejot virsuu) kreisu kāju palika par tālu vai kā Heys saka dipsnis pa smagu,sitiens(K) bija atkāpjoties un ne ar visu svaru kā parasti viņš to dara

     [+] [-]

, 2011-03-20 13:30, pirms 14 gadiem
man garšo mirt rakstīja: kličhko pārāk iedomīgi,kas tas pa sitienu?:O pff,daļēji blokā,ne ass un neizskatījās-ka tāds varētu nolikt tādu sportistu kā Soliss uz dēļiem,ja Briggs izcieta miljons sitienus,kas bija daudz reiz asāki un spēcīgāki,tad šis sitiens...
Žēl,KLitcho un Solisa revanšu(pat vairāk interesē nekā cīņa ar Heyu)
brigsam dredi apsurbēja sitienus

     [+] [-]

, 2011-03-20 14:04, pirms 14 gadiem
ha

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 14:36, pirms 14 gadiem
Nu es pavisam noteiti neteiktu, ka Vladimirs ir vājākais, galīg nedomāju tā.Vnk Hejs viņu izvēlējās, jo gribēja uzreiz trīs jostas iegūt, Hejs jūt ka jāiet uz maximumu un tpc ar paņema Vladimiru.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 14:48, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Ka es jums saku!!! Solis nāks atpakaļ 3 reiz labākā formā un 5 reiz niknāks! Ar Kļičko būs cauri un Heju tā pat.
3 reiz labāks,5 reiz niknāks....... un 2 reiz resnāks!

     [+] [-]

, 2011-03-20 15:13, pirms 14 gadiem
man garšo mirt rakstīja: tu labāk uzvelc trīslitrenes uz acīm,izdarot 2. sitienu (Solisam ejot virsuu) kreisu kāju palika par tālu vai kā Heys saka dipsnis pa smagu,sitiens(K) bija atkāpjoties un ne ar visu svaru kā parasti viņš to dara
viņš nāca iekšā un dabuja sitienu, viņš kārtīgi arī viņu neredzēja tapēc viņa kājas pārvērtās gumijās. Līdzīgi kā Listons pret Ali. Krītot arī kāja cieta.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-20 15:45, pirms 14 gadiem
70% amerikanu savai resnajai pakalai zaude katru dienu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-20 18:34, pirms 14 gadiem
wiesulis rakstīja: brigsam dredi apsurbēja sitienus
apsurbēja?
jauki, ka cilvēki mēģina uzminēt vārdu pēc tā kā viņš skan..
nav jau līdzīgi, bet nu vismaz centība ir

     [+] [-]

, 2011-03-20 19:34, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: viņš nāca iekšā un dabuja sitienu, viņš kārtīgi arī viņu neredzēja tapēc viņa kājas pārvērtās gumijās. Līdzīgi kā Listons pret Ali. Krītot arī kāja cieta.
man ar tieši tā izskatījās atkārtojumā.
turpinat man likt mīnusus mīkstie, kuri lika, kad teicu, ka Solis nebija gatavs cīņai

     [+] [-]

, 2011-03-20 20:09, pirms 14 gadiem
Piekrītu, ka muskuļi vien nepadara par labāko bokseri. Un domāju, ka ir cilvēki, kam ir tāds organisms, kam mazliet tauki netraucē būt labiem bokseriem, bet Solis nav tas cilvēks! To vienkārši var redzēt. Viņš arī savā amatieru karjerā tāds nebija. Solis ir ļoti ātrs un tehnisks bokseris, liekais svars ja ne tehnikai, tad ātrumam un izturībai pilnīgi noteikti traucē. Liekais svars var negatīvi arī ietekmēt muguru un piemēram ceļu locītavas..
Godīgi sakot nezinu, kuru Toniju tu domāji, bet ja runājam par veco labo Džordžu, tad jaunībā viņš nemaz ar tādiem taukiem nebija, kad bija vecāks tad gan, bet ar ne ļoti..TURKLĀT viņa cīņas stils ir pavisam citādāks nekā Solisam..Formens varēja zaudēt cīņu uz katrītēm, bet tad izdarīt pārius sitienus un viņš ir uzvarētājs! Tas ir pa visam cits cīņas stils, jo pa visam cits organisms..

pistol rakstīja: Tas, ka Tu esi muskoļots nepadara Tevi par labāko bokseri. Šis nav nekāds stiprāku vīru, vai muskuļotāku vīru sporta veids. Paskaties uz Formenu, Toniju. Visu izšķir skills, liekais svars boksā ir tikai atrunas vai arī iemesls, lai trash talkeri atver muti.

     [+] [-]

, 2011-03-20 20:27, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Piekrītu, ka muskuļi vien nepadara par labāko bokseri. Un domāju, ka ir cilvēki, kam ir tāds organisms, kam mazliet tauki netraucē būt labiem bokseriem, bet Solis nav tas cilvēks! To vienkārši var redzēt. Viņš arī savā amatieru karjerā tāds nebija. Solis ir ļoti ātrs un tehnisks bokseris, liekais svars ja ne tehnikai, tad ātrumam un izturībai pilnīgi noteikti traucē. Liekais svars var negatīvi arī ietekmēt muguru un piemēram ceļu locītavas..
Godīgi sakot nezinu, kuru Toniju tu domāji, bet ja runājam par veco labo Džordžu, tad jaunībā viņš nemaz ar tādiem taukiem nebija, kad bija vecāks tad gan, bet ar ne ļoti..TURKLĀT viņa cīņas stils ir pavisam citādāks nekā Solisam..Formens varēja zaudēt cīņu uz katrītēm, bet tad izdarīt pārius sitienus un viņš ir uzvarētājs! Tas ir pa visam cits cīņas stils, jo pa visam cits organisms..
Džeimss Tonijs, tas pats kurš nesen zaudēja UFC. Viņš ir talantīgākais bokseris pēc Meivedera un Vitekera visā tā vēsturē. Viņš ir Meiveders tikai pressure bokseris, uzbrukuma versija. Agrāk bija middleweights, bet beigās kļuva par resnu smagsvaru. Un viņš ir tikai otrais cilvēks kurš ir apstādinājis dzelzžokļa īpašnieku Evanderu Holifildu. Tev prasmes ar svara pieaugumu nepazūd. Vienkārši Solisam vajadzēja nogaidīt un cerēt uz Heja uzvaru un uzreiz iet pēc Heja, tā būtu viņa lielākā izredze. Pret Vitāliju viņa izredzes ir ļoti mazas, pret Vladimiru domāju, ka nedaudz lielākas, bet ar ne spīdošas.

     [+] [-]

, 2011-03-20 20:39, pirms 14 gadiem
kaapeec pret Vitaaliju ir mazas izredzes? ja Soliss turpinaatu taapat kaa 1. raundaa tad vinsh dabuutu UD, protams, ar nosaciijumu, ja speeki nebeigtos.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-20 21:09, pirms 14 gadiem
metalurgs Hn rakstīja: kaapeec pret Vitaaliju ir mazas izredzes? ja Soliss turpinaatu taapat kaa 1. raundaa tad vinsh dabuutu UD, protams, ar nosaciijumu, ja speeki nebeigtos.
Vitālijs ir pārāk pilnveidots un liels. Kā arī es uzskatu, ka Vitālijs uzvarēja pirmo raundu, jo Soliss vienkārši trāpija 3/4 sitienus.

Vienkārši ko es redzu ir tas, ka beidzot ir kāds bokseris kurš ir apgrūtinājis KAUT CIK Vitāliju kopš Lenoksa. Viņš nebija zaudējis nevienu raundu manā skatijumā savās pēdējās deviņās cīņās. Šis bija vissīvākais raunds viņa pēdējās deviņās cīņās, tieši tapēc daudzi uzskata, ka Soliss uzvarēja. Lielisks piemērs ir Roja Džonsa cīņa pret Tārveru(pirmā cīņa), Rojs Džonss uzvarēja 100%, bet lielākā cilvēku to cīņu padarija par tik sīvu, jo nekad nebija redzējuši Roju tā mokamies. Līdzīgi būtu ar Vitāliju un Solisa cīņu. Soliss ir lielisks bokseris, tapēc nevajag skatīties uz viņu kā uz tiem bomžiem kurus ir brāļi situši, bet viņš manās acīs zaudēja raundu 100%!

     [+] [-]

, 2011-03-20 21:20, pirms 14 gadiem
labi, Soliss traapiija 3/4 sitienus bet tie bija sitieni. cik tad sitienus traapiija Vitaalijs? ja Tu vinja peedeejo sitienu uzskati par sitienu, tad vari nemaz neatbildeet

  +1 [+] [-]

, 2011-03-20 21:32, pirms 14 gadiem
metalurgs Hn rakstīja: labi, Soliss traapiija 3/4 sitienus bet tie bija sitieni. cik tad sitienus traapiija Vitaalijs? ja Tu vinja peedeejo sitienu uzskati par sitienu, tad vari nemaz neatbildeet
Cik saprotu jabus ar nedrīkst skaitīt? Kārtējo reizi Tu nemaz necenties saskatīt loģiku kapēc lielāka daļa uzskata, ka Soliss uzvarēja. Man jau nav lemts Tev kaut ko iestāstīt, viss ir atkarīgs no Tevis paša, kā Tu uzskati, bet ir muļķīgi teikt, ka mēs neskaitīsim nokdauna sitienu. Es īsti arī nesapratu kāds bija Solisa gameplane? Cīnīties zem Kļičko spiediena, tikt stūrī, uzmest pāris tā sauktos kontersitienus un mukt tālāk. Tā VĀCIJĀ pret Kļičko neuzvar cīņas.

     [+] [-]

, 2011-03-20 21:47, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Džeimss Tonijs, tas pats kurš nesen zaudēja UFC. Viņš ir talantīgākais bokseris pēc Meivedera un Vitekera visā tā vēsturē. Viņš ir Meiveders tikai pressure bokseris, uzbrukuma versija. Agrāk bija middleweights, bet beigās kļuva par resnu smagsvaru. Un viņš ir tikai otrais cilvēks kurš ir apstādinājis dzelzžokļa īpašnieku Evanderu Holifildu. Tev prasmes ar svara pieaugumu nepazūd. Vienkārši Solisam vajadzēja nogaidīt un cerēt uz Heja uzvaru un uzreiz iet pēc Heja, tā būtu viņa lielākā izredze. Pret Vitāliju viņa izredzes ir ļoti mazas, pret Vladimiru domāju, ka nedaudz lielākas, bet ar ne spīdošas.
Jā esmu redzējis kādus kadrus ar to Toniju..
Liekais svars nevar dot nekādus labumus, bet ir protams cilvēki kas ar to var sadzīvot un tā pat būt labi faiteri. TAČU lielākajai daļai tas tikai traucē. Kad es citreiz skatos tos resnos smagsvarus..nu tas ir vienkārši nožēlojami, lēni, tizli..var jau teikt ka viņiem tur baigais skils..bet nu kaut kā parasti neizskatās.
Tāpēc jau UFC zaudēja..nez kāpēc tur visi čaļi ir normāli uzkačāti?
Ko tie resnuļi dala treniņos? Pasit mazliet pa maisu..drusku piepumpējas, mazliet paskrien..bet tikai mazliet.. nu jā tas speķis jau reāli netraucē stāvēt uz vietas un uzsist pāris kombenes..
Tie resnie ir boksa nelaime! Resnie nav cienīgi būt par čempioniem (nu varbūt ir kādi izņēmumi)! Un neviens no pēdējo laiku top smagsvaru bokseriem ar tāds nav bijis..Hoefīlds, Taisons, Luīss, abi Kļičko, Hejs, pat milzis Valūjevs bezformīgs, bet ne resns!
Es ceru, ka Solis sadziedēs kāju, izvērtēs savu dzīvi ..nometīs svaru, atgriezīsies boksā bez tauku kamzolīša un noslānīs visus..
1. raunds tiešām nebija slikts..bet viņam vajag mazliet pakačāties
1 2 49 komentāri