Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Usiks pieveic Fjūriju un kļūst par neapstrīdēto pasaules čempionu

Rolands Eliņš

Usiks pieveic Fjūriju un kļūst par neapstrīdēto pasaules čempionu
Oleksandrs Usiks cīņā pret Taisonu Fjūriju. Foto: AP/Scanpix

Cīņā par neapstrīdētā čempiona titulu boksa smagsvaros Oleksandrs Usiks pēc punktiem pieveica Taisonu Fjūriju, kļūstot par pirmo visu četru vadošo boksa organizāciju čempionu smagsvaros.

Oleksandrs Usiks (22-0) kļuvis par neapstrīdēto čempionu otrajā svara kategorijā - iepriekš viņš to paveica pirmā smagā svara kategorijā, bet tagad piepildījis savu sapni arī smagsvaros. Viņš to paveica ar uzvaru pēc punktiem ar tiesnešu dalītu lēmumu (115:112, 114:113 un 113:114).

Cīņas video apskats pieejams šeit.

Taisonam Fjūrijam (34-1-1) šis ir karjeras pirmais zaudējums. Viņš pēc cīņas apsveica Usiku ar sniegumu šajā cīņā, taču pauda viedokli, ka uzvarējis vairāk raundos nekā ukrainis. Fjūrijs gan uz to pārāk neuzstāja, tā vietā norādot, ka noteikti izmantos līgumā iestrādāto revanša iespēju.

Usiks cīņas sākumā uzņēmās iniciatīvu un ieņēma ringa centru, kamēr Fjūrijs vairākkārt nospēlēja uz publiku, provocējot Usiku.

Trešajā raundā Fjūrijs mainīja cīņas gaitu, izceļoties ar savu ierasto veiklību un sitienu spēku. Viņš vairākkārt uzbruka Usika korpusam un savā rēķinā ierakstīja vairākus uzvarētus raundus, kamēr Usikam problēmas sagādāja pretinieka krietni lielākais augums un līdz ar to distances priekšrocības.

Taču cīņas otrajā pusē Usiks arvien biežāk sekmīgi pabeidza savas sitienu kombinācijas, un Fjūrijs nonāca pamatīgās problēmās devītajā raundā, kad Usiks viņu pamatīgi satricināja ar sitieniem pa galvu. Fjūrijs vairākkārt atgāzās pret ringa virvēm, un tiesnesis fiksēja nokdaunu. Fjūrijs atgriezās cīņā, un no tālākām problēmām viņu izglāba gongs.

Pēdējos raundos Usiks turpināja būt aktīvāks un uzbruka vairāk, kamēr Fjūrija centieni kaut ko vēl pamainīt palika bez rezultāta.

Lai arī viens tiesnesis saskaitīja punktus par labu Fjūrijam, Usiks guva uzvaru un līdz ar to kļuva par pirmo neapstrīdēto čempionu smagsvaros 24 gadu laikā, pirmo kopš Lenoksa Lūisa.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 03:00, pirms 5 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: līdz 9jam raundam nekas tur nebija pārliecinošs,Fjurijs lieliski izvairījās,konteroja un daudz meta virsū. Usiks bija lēnāks nekā agrāk pēc sajūtas
Piekrītu, bet tajā pašā laikā, no Fjūrija jau arī nekas īsti nebija Tur bija tā sekvence no kāda 4-7 raundiem, kurus Taisons paņēma, nu un es pēdējo iedevu arī, tāpēc man sanāca kādi 5. Labi, tas 114-113 usiks vēl var pievērt acis, bet nu 114-113 Fjūrijs ir krimināli, bet tas diemžēl jau ir ierasts gan boksā, gan mma.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 03:00, pirms 5 mēnešiem
blah rakstīja: Kas mani personīgi visvairāk pārsteidz no Usika, neskaitot ātrumu utt, ko visi labi zina jau no krūzeru laikiem, ka viņš pa lielam no abiem labākajiem smagsvariem pasaulē, kas šobrīd ir AJ un Fjūrijs - praktiski neizlaida nevienu ļoti bīstamu sitienu, kurš varēja pabeigt cīņu. Protams, bija izlaisti sitieni, arī šajā cīņā, kas sagrīļoja, bet nekas vairāk. Un tas viss no čaļa, kurš vispār pa lielam nav smagsvars
izlaida vismaz 5 padrausmīgus aperkotus! Te laikam neviens nezin,ka visas karjeras laikā Usiks NE REIZI nav gulējis uz dēļiem! Fjurijs,starp citu 7x un tikai viņš zin cik veselības tas paprasīja un cik tās atlika pēc Vaildera bumbām,piemēram! Usiks tomēr cīnījās pret vieglāk sitošiem čaļiem lielāko karjeras daļu,taču viņa žoklis ir absolūti fenomenāls,viņa vietā būtu palikuši guļam vairums bokseru šonakt

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:01, pirms 5 mēnešiem
backtofire rakstīja: Apsveicu Usiku ar pelnītu uzvaru.
Tiesnesis, kurš iedeva uzvaru Fjūrijam, laikam pēc astotā raunda gulēja zem galda pielējis mūli.

Var tikai apsveikt Usiku un Ukrainu ar šo skaisto uzvaru! Pelnīti!
Tādā līmenī tikai skaista čaukstošo piķīti zem galda un nevis tur atrodas pielejot mūli

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 03:02, pirms 5 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: līdz 9jam raundam nekas tur nebija pārliecinošs,Fjurijs lieliski izvairījās,konteroja un daudz meta virsū. Usiks bija lēnāks nekā agrāk pēc sajūtas
Pēc 8 raundiem droši vien bija 5-3 Fjūrijam par labu (77-75), tad 9 nokdauns (85-85) un arī 10 un 11 raunds Usikam (103-105), pēdējais Fjūrijam - tad nu ar principā tas 113-114 par labu arī Usikam sanāk.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 03:02, pirms 5 mēnešiem
chr1sT_v2 rakstīja: Slava Ukraini! Tiesnesis atņēma tīru knockout. 2 sitieni un čigāns gulētu.
Un vēl viens izdomāja punktus skaitīt pa savam, rezultātā KO vietā knaps SD.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 03:06, pirms 5 mēnešiem
Neesmu sekojis Fjurija cīņām, bet kā viņš ar tik švaku tehniku ir tik augstu ticis?

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:06, pirms 5 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: LABRĪT ! Vai esi dzirdējis ka boksā ļoti bieži gadās ari stavošie nokauti ? Ka nav tamdēļ gluži uz grīdas jānokrīt ?
ja precīzi pēc noteikumiem,tad par tadiem sauc karāšanos vai atbalstīšanos virvēs,bez kā nokristu! Tieši kā arī bija,Fjurijs sekundes 10 pikēja kā notriekts bumbvedējs pa ringu pirms atskaites.
Kopumā čigānu karalis pēc cīņas sevi parādīja kā ļoti cienījamu vīru,izteica respektu Usikam,muļķīgas atrunas nemeklēja.Slavas zālē būs kā Āmen baznīcā,pelnīti

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:08, pirms 5 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neesmu sekojis Fjurija cīņām, bet kā viņš ar tik švaku tehniku ir tik augstu ticis?
top 2 stulbākais koments

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:09, pirms 5 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: izlaida vismaz 5 padrausmīgus aperkotus! Te laikam neviens nezin,ka visas karjeras laikā Usiks NE REIZI nav gulējis uz dēļiem! Fjurijs,starp citu 7x un tikai viņš zin cik veselības tas paprasīja un cik tās atlika pēc Vaildera bumbām,piemēram! Usiks tomēr cīnījās pret vieglāk sitošiem čaļiem lielāko karjeras daļu,taču viņa žoklis ir absolūti fenomenāls,viņa vietā būtu palikuši guļam vairums bokseru šonakt
Nu es, protams, pilnīgi droši apgalvoju, ka tas ir tikai mans viedoklis un nesaku, ka Fjūrijam bija kādi 5 raundi, bet vienkārši, kā jau pirmajā komentā rakstīju, pēc sava skatītā likās dīvaini lēmumi, bet kā rakstīju, pārsteidza arī, ka bija citi boksa apskatnieki, kas deva uzvaru Fjūrijam. Tāpēc varbūt, ja iziet cīņai cauri un sāk skaitīt katru sitienu, varbūt ir pamats. Man personīgi Usiks uzvarēja salīdzinoši pārliecinoši un, daudzi var nepeikrist, bet arī Ngannou uzvarēja.

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:09, pirms 5 mēnešiem
Zināju un vienmēr ticēju,sekoju viņam jau no bērna kājas,liels treneru darbs,gudri,nosvērti,augstasinīgi ,vienmēr turaties pie savas komandas ģimenes, tuvākajiem cilvēkiem kuri jums ir palīdzējuši izsisties dzīvē,labākais un labsirdīgākais sportists!

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:11, pirms 5 mēnešiem
Visu cieņu Ukrainas boksa skolai, kura spējusi tik daudz augstākā līmeņa bokserus izaudzināt. 👍

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:12, pirms 5 mēnešiem
blah rakstīja: Piekrītu, bet tajā pašā laikā, no Fjūrija jau arī nekas īsti nebija Tur bija tā sekvence no kāda 4-7 raundiem, kurus Taisons paņēma, nu un es pēdējo iedevu arī, tāpēc man sanāca kādi 5. Labi, tas 114-113 usiks vēl var pievērt acis, bet nu 114-113 Fjūrijs ir krimināli, bet tas diemžēl jau ir ierasts gan boksā, gan mma.
114-113 Fjurija labā es neieraudzīju,bet 5 raundus viņam varētu iedot. Ieskaitot 10 raundu,kuru zaudēja 8-10 starpībai jābūt 2 -3 punktiem,kā arī vairums iedeva. Šis bija dīvaini,revanšam jau vajag intrigu....

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:14, pirms 5 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: izlaida vismaz 5 padrausmīgus aperkotus! Te laikam neviens nezin,ka visas karjeras laikā Usiks NE REIZI nav gulējis uz dēļiem! Fjurijs,starp citu 7x un tikai viņš zin cik veselības tas paprasīja un cik tās atlika pēc Vaildera bumbām,piemēram! Usiks tomēr cīnījās pret vieglāk sitošiem čaļiem lielāko karjeras daļu,taču viņa žoklis ir absolūti fenomenāls,viņa vietā būtu palikuši guļam vairums bokseru šonakt
Un, par otro daļu, es arī pieminētu, ka, ja Usika vietā būtu īsts smagsvars, cīņa būtu beigusies 9ajā? raundā, precīzi vairs neatceros, kāds var palabot, jo Usikam nav bijis one-punch nokauta spēks ne krūzeros, ne smagsvaros.

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:16, pirms 5 mēnešiem
Skatos, ka dažs labs nevar pārdzīvot, ka Šreku izklapēja kā karbonādi.

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:19, pirms 5 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: 114-113 Fjurija labā es neieraudzīju,bet 5 raundus viņam varētu iedot. Ieskaitot 10 raundu,kuru zaudēja 8-10 starpībai jābūt 2 -3 punktiem,kā arī vairums iedeva. Šis bija dīvaini,revanšam jau vajag intrigu....
Nu tad jau tu man +- piekrīti par 5 raundiem, kas galīgi neatbilst pēdējiem 2 tiesnešiem ar 114-113 un 113-114, bet kā jau rakstīju, tam otram vēl var piedot, jo vismaz iedeva Usikam. Katrā ziņā, manuprāt, šī cīņa bija daudz skaidrāka kurš uzvarēja, kā Ngannou cīņa, tāpēc arī kā rakstīju kas pārsteidza, ka bija daži apskatnieki (ārzemju), kas arī iedeva Fjūrijam, bet es gan ātrumā pāris tikai paskatījos, varbūt tie tieši izcēlās.

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:21, pirms 5 mēnešiem
blah rakstīja: Un, par otro daļu, es arī pieminētu, ka, ja Usika vietā būtu īsts smagsvars, cīņa būtu beigusies 9ajā? raundā, precīzi vairs neatceros, kāds var palabot, jo Usikam nav bijis one-punch nokauta spēks ne krūzeros, ne smagsvaros.
tā tas īsti nestrādā,jo Fjurijs garās karjeras laikā iznīcināja visus labākos smagsvarus,izņemot Džošua. Usiks,kā jau visi tehniskie,ātrie čaļi ņem ar apjomu uz noguruma fona vēlajos raundos ar kopējo sitienu tonnāžu,kas savu tāpat izdara ja trāpa.

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:23, pirms 5 mēnešiem
Starp citu, ieskatoties ko cilvēki raksta "X", tad arī neredzu pārāk daudz sašutumu par iznākumu un, ka Fjūrijs būtu apzagts. Vairāk cilvēki iesmej par paša Taisonu komentāru pēc cīņas, ka viņu apzaga

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:25, pirms 5 mēnešiem
blah rakstīja: Nu tad jau tu man +- piekrīti par 5 raundiem, kas galīgi neatbilst pēdējiem 2 tiesnešiem ar 114-113 un 113-114, bet kā jau rakstīju, tam otram vēl var piedot, jo vismaz iedeva Usikam. Katrā ziņā, manuprāt, šī cīņa bija daudz skaidrāka kurš uzvarēja, kā Ngannou cīņa, tāpēc arī kā rakstīju kas pārsteidza, ka bija daži apskatnieki (ārzemju), kas arī iedeva Fjūrijam, bet es gan ātrumā pāris tikai paskatījos, varbūt tie tieši izcēlās.
Gan jau ka īri

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:27, pirms 5 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: tā tas īsti nestrādā,jo Fjurijs garās karjeras laikā iznīcināja visus labākos smagsvarus,izņemot Džošua. Usiks,kā jau visi tehniskie,ātrie čaļi ņem ar apjomu uz noguruma fona vēlajos raundos ar kopējo sitienu tonnāžu,kas savu tāpat izdara ja trāpa.
Jā, tas nebija domāts, ka viņš būtu slikts bokseris vai kā savādāk, bet gan, kā minēji, ka viņa žoklis ir absolūti fenomenāls (kam es daļēji piekrītu, jo līdz galam ļoti smagu sitienu ne no viena, ne otra viņš neizjuta, bet kopumā turējās ļoti fantastiski). Tāpēc minēju, ka ir arī žetona otra puse, jeb sitiens, ar kuru varēja pabeigt jau 9ajā.
Un par apskatniekiem, ja nemaldos, viens bija CBS sporta, kam vajadzētu saprast, ko raksta, vēl divus neatceros, bet nav gan jau būtiski.

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:29, pirms 5 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Tādā līmenī tikai skaista čaukstošo piķīti zem galda un nevis tur atrodas pielejot mūli
Ivars jau spriež izejot no savām vērtībām un izpratnes....

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:33, pirms 5 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Tādā līmenī tikai skaista čaukstošo piķīti zem galda un nevis tur atrodas pielejot mūli
Nu Tu to pateici tiešāk, es tā vairāk dodot mājienu "kā saka pēdiņās"

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:34, pirms 5 mēnešiem
blah rakstīja: Jā, tas nebija domāts, ka viņš būtu slikts bokseris vai kā savādāk, bet gan, kā minēji, ka viņa žoklis ir absolūti fenomenāls (kam es daļēji piekrītu, jo līdz galam ļoti smagu sitienu ne no viena, ne otra viņš neizjuta, bet kopumā turējās ļoti fantastiski). Tāpēc minēju, ka ir arī žetona otra puse, jeb sitiens, ar kuru varēja pabeigt jau 9ajā.
Un par apskatniekiem, ja nemaldos, viens bija CBS sporta, kam vajadzētu saprast, ko raksta, vēl divus neatceros, bet nav gan jau būtiski.
paskaties hailaitus palēninājumā kad būs,domāju gaida pārsteigums
Otrs pārsteigums būs tiem,kuri redzēja tīru Usika uzvaru ieraudzīt cik perfekti Fjurijs bloķē un izvairās no vairuma sitienu kamēr bija svaigs

     [+] [-]

, 2024-05-19 03:37, pirms 5 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: līdz 9jam raundam nekas tur nebija pārliecinošs,Fjurijs lieliski izvairījās,konteroja un daudz meta virsū. Usiks bija lēnāks nekā agrāk pēc sajūtas
Fjurijs nokdaunu piedzivoja jau 8 raunda. vins tureja lidzi Usikam lidz 6 raundam 7 raunda ka gaidits fiziski pagura un saka izlaist sitienus un talak bija nokdauns un parasta klapesana. Si bija diezgan parasta Usika regulara cina nekas sevisks.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 03:49, pirms 5 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: paskaties hailaitus palēninājumā kad būs,domāju gaida pārsteigums
Otrs pārsteigums būs tiem,kuri redzēja tīru Usika uzvaru redzēt cik perfekti Fjurijs bloķēcun izvairās no vairuma sitienu kamēr bija svaigs
Par Fjūrija solīdajiem kādiem pirmajiem 7 raundiem nevajadzētu būt pārsteigumiem nevienam, viņš tomēr bija lineālais čempions un skaitījās labākais smagsvars pasaulē Tāpēc es arī par Fjūriju neko sliktu nesaku, čalis sākumu noboksēja godam, bet tad atkal ieslēdzās vai nu vecums, kardio un netika līdzi vai kas cits (ko varēja manīt jau Ngannou cīņā), to ne man spriest.
Plus Taisons stipri par daudz atļāvās izlaist sitienus šonakt, kuri bija ļoti precīzi, tad salīdzinot ar tādu smagsvaru kā Francis, kurš vispār pat kārtīgi precīzi netrāpīja un nolika viņu uz dēļiem, daudz jautājumiem nevajadzētu būt, bet, protams, katram bokserim savs stils.

     [+] [-]

, 2024-05-19 04:00, pirms 5 mēnešiem
Ja matemātikā 2+2 ir 4, tad boksā uzrodās čaļi, kas tiešā augstākā līmeņa mačus, kas uzskata, ka nav 4, bet ir pieci, nezinu kā pēc cīņas, viena tiesneša lēmums varēja būt tik subjektīvs...

     [+] [-]

, 2024-05-19 04:38, pirms 5 mēnešiem
Ūsiņš varbūt, ir šobrīd pasaules labākais bokseris, bet tik pat labi tas ir kāds, kas šobrīd dauza miltu maisus un, ja būs labs promaiteris, pēc trīs gadiem uzzināsim par viņu, tā kā šis tāds šovā pārvērties sporta veids, kas tuvāks reslingam, nevis brīvajai cīņai vai paukošanai. Tā kā šos sporta paraugdemonstrējumus atstājam vientieši, kas tic, ka viss ir zelts, kas spīd...

     [+] [-]

, 2024-05-19 05:05, pirms 5 mēnešiem
Usiks malacis. Tīra uzvara. Maiks Taisons labākais. Gadsimta cīņa Maiks Taisons vs Aleksandrs Usiks. A čigānu karalis, labs, bet tehnika ukrainim 2x labāka

     [+] [-]

, 2024-05-19 07:08, pirms 5 mēnešiem
Usiks labākais un to pierādija ringā, nevis ar muti ārpus tā. Tagad atbildes cīņu gaidot varēs pačakarēt resno.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 07:19, pirms 5 mēnešiem
Nu malacis Usiks..vēl lielāks malacis ir Opetaija..ragulopam iedeva pa ragiem..

     [+] [-]

, 2024-05-19 07:46, pirms 5 mēnešiem

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 07:56, pirms 5 mēnešiem
neputns rakstīja: Ja būtu vienā teikumā jārezumē - viens cīnījās ar saviem dēmoniem, otrs par savu valsti. Beigās gandrīz vai asariņa acīs sariesās. Slava Ukraini!
Героям слава!

     [+] [-]

, 2024-05-19 08:57, pirms 5 mēnešiem
timurietis rakstīja: Ūsiņš varbūt, ir šobrīd pasaules labākais bokseris, bet tik pat labi tas ir kāds, kas šobrīd dauza miltu maisus un, ja būs labs promaiteris, pēc trīs gadiem uzzināsim par viņu, tā kā šis tāds šovā pārvērties sporta veids, kas tuvāks reslingam, nevis brīvajai cīņai vai paukošanai. Tā kā šos sporta paraugdemonstrējumus atstājam vientieši, kas tic, ka viss ir zelts, kas spīd...
jā,pārstāsti mums arī pārējo Rokija sēriju scenārijus. Par boksa reālajiem notikumiem gan labāk neraksti

  -3 [+] [-]

, 2024-05-19 08:59, pirms 5 mēnešiem
Tā kā Ukrainā ir izsludināta jauna mobilizācija,tagad varēs cīnīties citā frontē.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-19 09:22, pirms 5 mēnešiem
neputns rakstīja: Ja būtu vienā teikumā jārezumē - viens cīnījās ar saviem dēmoniem, otrs par savu valsti. Beigās gandrīz vai asariņa acīs sariesās. Slava Ukraini!
Pirms tev asariņa sariesās acī pastāst kā tas var būt, ka Usika treneris ar viņu krieviski sarunājas,tā tak okupantu valoda, jeb šeit parādās dubulmorāle.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-19 09:25, pirms 5 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Atšķirība no mūsu vatņika ir patiesi te jūtama
Pirms runāt par citiem, kā tas nākas ka Usika komandā ir vatņiki kas ar viņu krieviski sarunājas, jeb to jūs turbopatrioti dēļ savas dubultās morāles nedzirdat un neredzat.