Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Hejs iznīcina Harisonu trešajā raundā

Jānis Pārums

Hejs iznīcina Harisonu trešajā raundā
Hejs tikko aizsūtījis nokdaunā Harisonu
Foto: PA Wire/Scanpix

Šonakt cīņā par WBA pasaules čempiona titulu boksā smagajā svarā esošais čempions brits Deivids Hejs trešajā raundā ar tehnisko nokautu sakāva savu tautieti Odliju Harisonu, nosargājot titulu.

Pirms cīņas ar milzu ovācijām ringā tika sagaidīts leģendārais Lenokss Lūiss, kurš atcerējās savu 1993. gada cīņu pret tautieti Frenku Bruno, kurā viņš uzvarēja ar tehnisko nokautu. Lielbritānijai bija jāgaida 17 gadi, lai atkal sagaidītu divu britu cīņu par pasaules čempiona titulu smagsvariem. Abi bokseri tika sagaidīti ar dažādām emocijām – izsaucot Harisonu publika lielākoties ūjināja, savukārt Heju sagaidīja ar ovācijām. Par šīs nakts cīņas favorītu tika uzskatīts Hejs, kuram gan tas vēl bija jāapliecina ringā.

Cīņu abi bokseri sāka ļoti piesardzīgi, pārspējot šajā elementā pat Kļičko un praktiski neizdarot sitienus. Pelnīti arī sekoja adekvāta līdzjutēju reakcija, kas sekoja arī pēc otrā raunda, kurā gan Hejs uzņēmās iniciatīvu, tomēr aizvien darbojās piesardzīgi. Tikmēr Harisons principā tikai aizsargājās...

Trešajā raundā Hejs beidzot eksplodēja, līdzjutēju atbalstīts, uzsākot uzbrukumu sērija. Sitieni beidzot bira kā no pārpilnības raga un pirmās minūtes beigās Harisons neizturēja un tika aizsūtīts nokdaunā. Viņš gan spēja laicīgi tikt uz kājām, tomēr Hejs turpināja slānīt Harisonu, līdz beidzot ringa tiesnesis pieņēma lēmumu apturēt cīņu, jo Heja pārsvars bija nospiedošs. Hejs triumfēja ar tehnisko nokautu trešajā raundā, arī otro reizi sekmīgi nosargājot savu titulu.

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:41, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Pēc tā, ko es redzēju šovakar apgalvoju noteikti nebija pelnījis. Un neizskatījās, ka arī viņš pats ir baigi motivēts. Un eiropas čempions - nē nu jā tikai tāds sīkums kā Sosnovskis atteicās no cīņas par eiropas titulu pret Harisonu par labu cīņai pret Kļičko...ok pēc tam gan cīņā pieveica Sprotu kuram jau vienreiz bija pakāsis un arī otrajā cīņā pārsteidzoši 12 pēdējās sekundēs nokautēja lai gan pēc punktiem tobrīd vadībā atradās Sprots. Nu ok, tas gan cits stāsts, be nu Tu man neiesāstīsi, ka šis Harisons bia tas, kurš pelnījis titula cīņu pret Heju, respektīvi ka Harisons uz šo brīdi TOP5 smagsvaros...
Man nav nekas jāiestāstas, fakts ir tāds, ka Harrisons nav top5 heavyweights, bet kā jau teicu, BRITU publika vēlējās šo cīņu... Abi nopelnija daudz naudu un vismaz Lielbritānijā bija kārtīgs boksa vakars...
Un vispār, ja mēs salīdzinam visus tos mēslus ko sit Kļičko tad atšķirība nav...

Ja smagsvara divīzijā cīņas nenotiek starp šiem:Vitāliju, Vladimiru, Heju, Adameku, Solisu, Valūjevu, tad mēs zinām, kurš būs stabils uzvarētājs un jēga skatīties nav.
Un protams, ka jebkurš saprātīgs cilvēks atteiktos no cīņas par eiropas titulu, ja Tev ir iespēja cīnīties par pasaules titulu Pareizi jau Tu saki

     [+] [-]

, 2010-11-14 01:42, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: YouTube
- Boxing's 2010 Winter Preview...

šim mēnesis ir boksa notikumiem pilns, nākamais arī... ieteiktu izbaudīt šo sportu, bet nu viss ir Tavās rokas. uzspiest es Tev neko nevaru.
Uzspiest tev to, ka Flojds acīmredzami bēg no Pakjao, arī laikam nevarēs

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:45, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Uzspiest tev to, ka Flojds acīmredzami bēg no Pakjao, arī laikam nevarēs
Viņš izvairās, vienozīmīgi.... Bet es zinu uzvarētāju un esmu gatavs izdarīt lielāko likmi savas dzīves laikā par labu Meivederam. Mēs visi iznam, ak Flojds ir no visiem mucis, vai tā tikai mēdiji ir likuši noprast.

Bet nu nenoliegšu, ka vienīgais iemesls kapēc nenotiek cīņa ir Meiveders pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:51, pirms 13 gadiem
Paprasi viņam, kad šis sitīsies ar Soli vai Vladimiru, ja reiz esat tādi čomi

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 01:56, pirms 13 gadiem
Vicious rakstīja: Paprasi viņam, kad šis sitīsies ar Soli vai Vladimiru, ja reiz esat tādi čomi
Pēc cīņas intervijā Hejs teica, ka cīnīsies ar kādu no brāļiem nākošgad. Neesot vairs citu variantu.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:00, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Un protams, ka jebkurš saprātīgs cilvēks atteiktos no cīņas par eiropas titulu, ja Tev ir iespēja cīnīties par pasaules titulu Pareizi jau Tu saki
Jā tikai Hejs būdams "pārliecināts", ka abus Kļičko var izslēgt tā teikt jebkurā diennakts laikā, kaut kā labprātāk iet uz cīņu no sportiskā viedokļa var teikt pa tukšo ar kkādu lupatu (jo uzvaras gadījumā saglabā to kas tev jau ir) nekā uz cīņu par vēl trijām/vienu jostu ar kādu no Kļičko...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-14 02:01, pirms 13 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Pēc cīņas intervijā Hejs teica, ka cīnīsies ar kādu no brāļiem nākošgad. Neesot vairs citu variantu.
to viņš plutij jau daudzus gadus

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:03, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Jā tikai Hejs būdams "pārliecināts", ka abus Kļičko var izslēgt tā teikt jebkurā diennakts laikā, kaut kā labprātāk iet uz cīņu no sportiskā viedokļa var teikt pa tukšo ar kkādu lupatu (jo uzvaras gadījumā saglabā to kas tev jau ir) nekā uz cīņu par vēl trijām/vienu jostu ar kādu no Kļičko...
Pasaki pret ko Hejam vajadzēja cīnīties? Pret nevienu no Kļičko viņam neizdevās sarunas novest līdz galam... Pasaki pret ko? Visvairāk naudu viņš varēja nopelnīt ar Harisonu vai Valūjeva remaču...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:04, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Man nav nekas jāiestāstas, fakts ir tāds, ka Harrisons nav top5 heavyweights, bet kā jau teicu, BRITU publika vēlējās šo cīņu... Abi nopelnija daudz naudu un vismaz Lielbritānijā bija kārtīgs boksa vakars...
Un vispār, ja mēs salīdzinam visus tos mēslus ko sit Kļičko tad atšķirība nav...

Ja smagsvara divīzijā cīņas nenotiek starp šiem:Vitāliju, Vladimiru, Heju, Adameku, Solisu, Valūjevu, tad mēs zinām, kurš būs stabils uzvarētājs un jēga skatīties nav.
Un protams, ka jebkurš saprātīgs cilvēks atteiktos no cīņas par eiropas titulu, ja Tev ir iespēja cīnīties par pasaules titulu Pareizi jau Tu saki
Nav starpības? cmon,kuram Klitchko pretiniekam stāv līdzās ši Harisons?

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:06, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Pasaki pret ko Hejam vajadzēja cīnīties? Pret nevienu no Kļičko viņam neizdevās sarunas novest līdz galam... Pasaki pret ko? Visvairāk naudu viņš varēja nopelnīt ar Harisonu vai Valūjeva remaču...
Lai uzcīnās pret to pašu Sosnowski,Areolu,Kuriem ir pieklājīga bilance,lai neteiktu,ka ļoti laba.Pret kādām lupatām, boksa pasaulē Hejs cīnās....

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 02:07, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Nav starpības? cmon,kuram Klitchko pretiniekam stāv līdzās ši Harisons?
Sosnovskis zaudētu Harisonam.
Jūs cilvēki nereiķinaties ar to, ka Hejs ir pavisam cita tipa bokseris. Viņš ir finišeris, ātrs, cīnās no outside un cīņu grib pabeigt pēc iespējas ātrāk, Vitālijs/Wladimirs ir tādi kā postijumu nodarītāji... Tas ir skaidrs, ka Wladimirs vai Vitālijs nespētu nokautēt Harisonu trīs raundos. Manuprāt, harisons tiktu apstādināts kaut kur 10+ raundā.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 02:08, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Lai uzcīnās pret to pašu Sosnowski,Areolu,Kuriem ir pieklājīga bilance,lai neteiktu,ka ļoti laba.Pret kādām lupatām, boksa pasaulē Hejs cīnās....
Pret Valūjevu kurš ir divkārtējais čempions, pret Ruizu kurš ir divkārtējais čempions. Ja godīgi viņa UZVĀRDI ir labāki par Kļičko

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:11, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Sosnovskis zaudētu Harisonam.
Jūs cilvēki nereiķinaties ar to, ka Hejs ir pavisam cita tipa bokseris. Viņš ir finišeris, ātrs, cīnās no outside un cīņu grib pabeigt pēc iespējas ātrāk, Vitālijs/Wladimirs ir tādi kā postijumu nodarītāji... Tas ir skaidrs, ka Wladimirs vai Vitālijs nespētu nokautēt Harisonu trīs raundos. Manuprāt, harisons tiktu apstādināts kaut kur 10+ raundā.
Man taču ir vienalga kāda tipa bokseris viņš ir.... (Sosnowskis arī nav nekāds lēnais) Klitchko izvēlās vispēcīgākos kādi pašreiz ir pieejami (pēc uzvaras-zaudējumu bilances) ja viņi izskatās kā kartupeļu maisi viņa fonā tad paši vainīgi...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:13, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Man taču ir vienalga kāda tipa bokseris viņš ir.... (Sosnowskis arī nav nekāds lēnais) Klitchko izvēlās vispēcīgākos kādi pašreiz ir pieejami (pēc uzvaras-zaudējumu bilances) ja viņi izskatās kā kartupeļu maisi viņa fonā tad paši vainīgi...
Laikam Tu nesaproti ko Tu runā... Kapēc viņš necīnās pret Solisu? Kaut kāds Sosnovskis... Tu pa tādu vispār biji dzirdējis? tagad Čisora... Vispār kas tas tāds? Tu zini viņa vārdu vispār? Zini no kuras valsts viņš ir?

Labākos viņš izvēloties...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:18, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Laikam Tu nesaproti ko Tu runā... Kapēc viņš necīnās pret Solisu? Kaut kāds Sosnovskis... Tu pa tādu vispār biji dzirdējis? tagad Čisora... Vispār kas tas tāds? Tu zini viņa vārdu vispār? Zini no kuras valsts viņš ir?

Labākos viņš izvēloties...
Pienāks arī viņa kārta!Kā jau teicu - Pret labākajiem reitinga ziņā!

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:22, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Laikam Tu nesaproti ko Tu runā... Kapēc viņš necīnās pret Solisu? Kaut kāds Sosnovskis... Tu pa tādu vispār biji dzirdējis? tagad Čisora... Vispār kas tas tāds? Tu zini viņa vārdu vispār? Zini no kuras valsts viņš ir?

Labākos viņš izvēloties...
Ja jau salīdzini ar Chisoru... Kas tāds Solis ir,piemēram salīdzinot ar viņu?

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:25, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Ja jau salīdzini ar Chisoru... Kas tāds Solis ir,piemēram salīdzinot ar viņu?
Solis ir uzvarējis Heju olimpiādē un vēl nav zaudējis. Pēc Austina cīņas gaidu šo cīņu..
Kā jau iepriekš pieminēju, smagsvaru divīzijā cīņas vajag notikt starp: Vitāliju, Vladimiru, Heju, Solisu, Valūjevu, Solisu un Ademeku. Tas palīdzēs boksam un pašai smagsvaru divīzijai kā tādai, būs intriga un cerams arī kāds no brāļiem izbaudīs zaudējumu sajūtu, jo tas uzreiz smagsvaru divīziju paceltu jaunos augstumos.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:29, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Solis ir uzvarējis Heju olimpiādē un vēl nav zaudējis. Pēc Austina cīņas gaidu šo cīņu..
Kā jau iepriekš pieminēju, smagsvaru divīzijā cīņas vajag notikt starp: Vitāliju, Vladimiru, Heju, Solisu, Valūjevu, Solisu un Ademeku. Tas palīdzēs boksam un pašai smagsvaru divīzijai kā tādai, būs intriga un cerams arī kāds no brāļiem izbaudīs zaudējumu sajūtu, jo tas uzreiz smagsvaru divīziju paceltu jaunos augstumos.
Nu redz,Harisons arī ir olimpiskais čempions!Tak nevajag salīdzināt ar pagātni....Tavs pieminētais Chisora arī nav zaudējis....

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:31, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Pasaki pret ko Hejam vajadzēja cīnīties? Pret nevienu no Kļičko viņam neizdevās sarunas novest līdz galam... Pasaki pret ko? Visvairāk naudu viņš varēja nopelnīt ar Harisonu vai Valūjeva remaču...
Pret ko? Kaut vai pret to pašu Čembersu pret ko gada sākumā vicojās Vladimirs, Adameku, Areolu, Dimitrenko, Soli...neatceros gan kā brīdī kad Hejs izvēlējās vicoties ar Harisonu minētajiem džekiem bija ar cīņām, bet nu gan jau kāds brīvs uz to brīdi bija...Nesaku, ka Hejs tad zaudētu utt, bet nu šitāds cirks jau nu toč nebūtu. Nu takš visā boksa sabiedrībā tas bija pārsteigums un savā ziņā neizpratne kāpēc Hejs izvēlējās kaut kādu Harisonu...protams tuvojoties cīņai lai uzkurinātu interesi parādījās visādi raksti, ka Harisons var izšaut utt un ir baigi niknais vecis... bet n utas nav ņemams nopietni...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:36, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Pret ko? Kaut vai pret to pašu Čembersu pret ko gada sākumā vicojās Vladimirs, Adameku, Areolu, Dimitrenko, Soli...neatceros gan kā brīdī kad Hejs izvēlējās vicoties ar Harisonu minētajiem džekiem bija ar cīņām, bet nu gan jau kāds brīvs uz to brīdi bija...Nesaku, ka Hejs tad zaudētu utt, bet nu šitāds cirks jau nu toč nebūtu. Nu takš visā boksa sabiedrībā tas bija pārsteigums un savā ziņā neizpratne kāpēc Hejs izvēlējās kaut kādu Harisonu...protams tuvojoties cīņai lai uzkurinātu interesi parādījās visādi raksti, ka Harisons var izšaut utt un ir baigi niknais vecis... bet n utas nav ņemams nopietni...
Vienīgais apbrīnas vērtais fakts uz šo cīņu ir kā Hejs spēja uztaisīt tādu ažiotāžu....

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:39, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Nu redz,Harisons arī ir olimpiskais čempions!Tak nevajag salīdzināt ar pagātni....Tavs pieminētais Chisora arī nav zaudējis....
Solis vismaz ir cīnijies pret pieklājīgiem vīriem atšķirībā no Čisoras.

Čembersu? Tas tak nav nopietni... Kāda jēga viņa būtu nokautēt Čembersu, ja viņš pēdējā cīņa tika nokautēts no Vladimira rokas?
Areola būtu labs pretinieks stilu ziņā, tam es piekrītu.
Vispār bokss ir bizness un kā teicu Heja izdevīgākās cīņas bija pret Valūjevu vai Harisonu, protams izņemot brāļus.
Katrā ziņā es vēlos redzēt smagsvara tournamentu. Lai katrs ar katru cīnās...

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:40, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Laikam Tu nesaproti ko Tu runā... Kapēc viņš necīnās pret Solisu? Kaut kāds Sosnovskis... Tu pa tādu vispār biji dzirdējis? tagad Čisora... Vispār kas tas tāds? Tu zini viņa vārdu vispār? Zini no kuras valsts viņš ir?

Labākos viņš izvēloties...
Nu tā starp citu varu pateikt, ka tādu wijamsu pret kuru harisons savulaik piedzīvoja zaudējumu pēc punktiem, tas pats čisora šogad iznīcināja 2. raundā... Tas pats "neviena nezināmais" čisora arī rangā kaut kā pamanījies uzlekt augstāk par superīgo harisonu...ā un jā čisoram pagaidām ir "tīra" bilance.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:43, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Solis vismaz ir cīnijies pret pieklājīgiem vīriem atšķirībā no Čisoras.

Čembersu? Tas tak nav nopietni... Kāda jēga viņa būtu nokautēt Čembersu, ja viņš pēdējā cīņa tika nokautēts no Vladimira rokas?
Areola būtu labs pretinieks stilu ziņā, tam es piekrītu.
Vispār bokss ir bizness un kā teicu Heja izdevīgākās cīņas bija pret Valūjevu vai Harisonu, protams izņemot brāļus.
Katrā ziņā es vēlos redzēt smagsvara tournamentu. Lai katrs ar katru cīnās...
Pietiktu ar Heja un kādu no Klitchko cīņas! Ja Hejs zaudētu tad boksa pasulē iestātos vēl lielāks pagrimums,jo nez kapēc visi ir sadomājušies,ka Hejs ir baigais Kings,spēj vienīgais uzvarēt Klitchko utt

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:45, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tā starp citu varu pateikt, ka tādu wijamsu pret kuru harisons savulaik piedzīvoja zaudējumu pēc punktiem, tas pats čisora šogad iznīcināja 2. raundā... Tas pats "neviena nezināmais" čisora arī rangā kaut kā pamanījies uzlekt augstāk par superīgo harisonu...ā un jā čisoram pagaidām ir "tīra" bilance.
Čisora ir overhyped.
Pēc Tavas loģikas sanāk, ka Taisons ir labāks par Alī, jo Berbiks uzvarēja Alī, Taisons uzvarēja Berbiku.

Cīņa ar Harisona notika 2005. gadā, Čisoram viņš zaudēja 2010... tagad Tu pats sāc pieminēt pagātnes faktus, bet kā nekā mūsu kašķis tak sākās dēļ pagātnes, nea?
Ja Čisora uzvarēs, tad tas būs dēļ tā, ka būs pārāk resns un Wladimirs šo cīņu neuztvers nopietni izklaidējoties Lasvegasā.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:47, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Pietiktu ar Heja un kādu no Klitchko cīņas! Ja Hejs zaudētu tad boksa pasulē iestātos vēl lielāks pagrimums,jo nez kapēc visi ir sadomājušies,ka Hejs ir baigais Kings,spēj vienīgais uzvarēt Klitchko utt
Tas gan... Es personīgi neticu, ka Hejs ir nākamais Taisons vai Alī. uzskatu, ka viņa potenciāls sniedzas maksimums līdz top10 heavwyeightiem, kas būtu ļoti daudz!
Neticu, ka viņam ir izredzes pret Vitāliju, kaut vai dodu izredzes pret Vladimiru noķerot viņu ar vienu laimīgu str8 right hand.

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:51, pirms 13 gadiem
Apskatieties kaut to pašu adameku pret areolu,savstarpējo cīņu! Tādus bokserus vajag pretī Hejam,ne jau kaut kādu Harisonu kursh septiņreiz izdomā un tad izdara vienu sitienu

     [+] [-]

, 2010-11-14 02:51, pirms 13 gadiem
Nu reāli skatoties jau protams Hejs ir labākais aiz brāļiem, bet nu viņa uzvedība neiet kopā ar darbiem. Viņš grib sēdēt uz diviem krēsliem - grābt naudu pret pabirām un vienlaicīgi uzturēt sabiedrībā viedokli par sevi, ka viņš var pietest brāļus un ir gatavs cīnīties kaut rīt lai tik pierādītu ka ir labāks.... bet nu ja sākumā vēl ok kaut cik tas likās intriģējoši, tad nu laikam ejot Hejs arvien vairāk izskatās pēc klauna. Visi tie malkascirtēji, kas nespēja savu muti noturēt vismaz gāja un mēģināja cīnīties, bet nu Hejs tik 2 gadu garumā to vien zin kā virināt muti un solīt, ka tūlīt tik būs...a rezultātā pretiniekos - Harisons Kļičko vietā

  +1 [+] [-]

, 2010-11-14 02:56, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Čisora ir overhyped.
Pēc Tavas loģikas sanāk, ka Taisons ir labāks par Alī, jo Berbiks uzvarēja Alī, Taisons uzvarēja Berbiku.

Cīņa ar Harisona notika 2005. gadā, Čisoram viņš zaudēja 2010... tagad Tu pats sāc pieminēt pagātnes faktus, bet kā nekā mūsu kašķis tak sākās dēļ pagātnes, nea?
Ja Čisora uzvarēs, tad tas būs dēļ tā, ka būs pārāk resns un Wladimirs šo cīņu neuztvers nopietni izklaidējoties Lasvegasā.
Piekrītu, ka tas tur par to manis minēto cīņu īsti nopietni nav ņemams, bet nu tas tā tika izmest "spēlējot pēc Tavām kārtīm". Čisora gan jau ka nebūs nekāds pretinieks vladimiram, bet nu čisoras izvēlē vismaz kaut kāda loģika ir vērojama - ranga vieta un fakts, ka čalis ir bez zaudējumiem. Tad pasaki kādi sportiskie principi tika ņemti vērā izvēloties Harisonu par pretinieku hejam? Ne rangs ir normāls ne nesenās cīņas pret kādu no ranga top večiem...kur loģika? Vienīgi nauda...un vēlpietam viegla nauda...

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:00, pirms 13 gadiem
private rakstīja: Apskatieties kaut to pašu adameku pret areolu,savstarpējo cīņu! Tādus bokserus vajag pretī Hejam,ne jau kaut kādu Harisonu kursh septiņreiz izdomā un tad izdara vienu sitienu
Esmu redzējis to cīņu... Adameks nebūtu labs pretinieks Hejam... Viņš tiktu nokautēts... Areola notiekti tiktu līdz distancei ļoti interesantā cīņa. Varētu būt viena no aizraujošākajām cīņam smagsvaros kopš Vitālija-Lenoksa.
iespējams, ka nākamā Adameka cīņa būs pret Vitāliju. Manuprāt, Vitālijs arī paņems, bet nu cerēsim uz brīnumu no poļa. Vajag pārmaiņas.
Areola tagad ir pārvērties par resni kurš sit bomžus... Žēl, puisim bija talants, bet nu Vitālijs viņam ierādija vietu. Parādija, ka viņam nav izredžu pret augsta līmeņa bokseriem. Tomēr kā jau minēju, Hejam viņš sagādātu problēmas.

Hejs ir labākais pēc brāļiem, jā. es domāju, ka viņš nojauš, ka nevar paņemt viņus tapēc izvairās, bet agri vai vēlu notiks šī cīņa.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:03, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Piekrītu, ka tas tur par to manis minēto cīņu īsti nopietni nav ņemams, bet nu tas tā tika izmest "spēlējot pēc Tavām kārtīm". Čisora gan jau ka nebūs nekāds pretinieks vladimiram, bet nu čisoras izvēlē vismaz kaut kāda loģika ir vērojama - ranga vieta un fakts, ka čalis ir bez zaudējumiem. Tad pasaki kādi sportiskie principi tika ņemti vērā izvēloties Harisonu par pretinieku hejam? Ne rangs ir normāls ne nesenās cīņas pret kādu no ranga top večiem...kur loģika? Vienīgi nauda...un vēlpietam viegla nauda...
Britu publika to vēlējās... Tie bija labākie Lielbritāņu smagsvari un šo cīņu vēlējās redzēt. protams zināja, ka Hejs uzvarēs, bet Briti ir lieliski bokseru uzpūšanā.... Par, piemēru, ir Bruno kuram deva izredzes pret Taisonu, Hattons kuram deva izredzes pret Meivederu Harisons mēdijos bija ļoti labi uzpūsts... cilvēki noteikti arī zaudēja naudu

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:05, pirms 13 gadiem
Vai kāds no Jums nesaktīsies Margarito vs Pacquiao? ļoti laba cīņa...

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:11, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Esmu redzējis to cīņu... Adameks nebūtu labs pretinieks Hejam... Viņš tiktu nokautēts... Areola notiekti tiktu līdz distancei ļoti interesantā cīņa. Varētu būt viena no aizraujošākajām cīņam smagsvaros kopš Vitālija-Lenoksa.
iespējams, ka nākamā Adameka cīņa būs pret Vitāliju. Manuprāt, Vitālijs arī paņems, bet nu cerēsim uz brīnumu no poļa. Vajag pārmaiņas.
Areola tagad ir pārvērties par resni kurš sit bomžus... Žēl, puisim bija talants, bet nu Vitālijs viņam ierādija vietu. Parādija, ka viņam nav izredžu pret augsta līmeņa bokseriem. Tomēr kā jau minēju, Hejam viņš sagādātu problēmas.

Hejs ir labākais pēc brāļiem, jā. es domāju, ka viņš nojauš, ka nevar paņemt viņus tapēc izvairās, bet agri vai vēlu notiks šī cīņa.
Resnis +- vish ir bijis visu laiku,tas jau netraucē labi cīnīties,ja to pieprot.Bet Adameks ar Heju būtu riktīgi labā cīņa,abi ne īsti smagsvari,ātri utt.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:12, pirms 13 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu reāli skatoties jau protams Hejs ir labākais aiz brāļiem, bet nu viņa uzvedība neiet kopā ar darbiem. Viņš grib sēdēt uz diviem krēsliem - grābt naudu pret pabirām un vienlaicīgi uzturēt sabiedrībā viedokli par sevi, ka viņš var pietest brāļus un ir gatavs cīnīties kaut rīt lai tik pierādītu ka ir labāks.... bet nu ja sākumā vēl ok kaut cik tas likās intriģējoši, tad nu laikam ejot Hejs arvien vairāk izskatās pēc klauna. Visi tie malkascirtēji, kas nespēja savu muti noturēt vismaz gāja un mēģināja cīnīties, bet nu Hejs tik 2 gadu garumā to vien zin kā virināt muti un solīt, ka tūlīt tik būs...a rezultātā pretiniekos - Harisons Kļičko vietā
nav viņš nekāds labākais aiz brāļiem, ko viņš reālu ir uzveicis ? tusni Valujevu pēc punktiem. tādi kā hejs ir līdz pirmajam reālajam pretiniekam, tālāk par viņiem tiek aizmirsts. tāpēc arī cīnās pret harisoniem.

     [+] [-]

, 2010-11-14 03:13, pirms 13 gadiem
nazirs rakstīja: nav viņš nekāds labākais aiz brāļiem, ko viņš reālu ir uzveicis ? tusni Valujevu pēc punktiem. tādi kā hejs ir līdz pirmajam reālajam pretiniekam, tālāk par viņiem tiek aizmirsts. tāpēc arī cīnās pret harisoniem.
Uzskati, ka Valūjevs ir viegli uzveicams?
Hejs ir sevi pierādijis kā trešo labāko smagsvaru uz doto brīdi, mīli vai ienīsti viņu, Tev tas ir jāatzīst.