Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedis pārspēj Huku un izcīna nozīmīgāko uzvaru karjerā

Agris Suveizda

Briedis pārspēj Huku un izcīna nozīmīgāko uzvaru karjerā
Mairis Briedis
Foto: imago/Marianne Müller/Scanpix

Nozīmīgāko uzvaru karjerā svinēja Latvijas vadošais bokseris Mairis Briedis (22-0, 18KO), kurš Vācijas pilsētā Dortmundē pēc punktiem (116:111, 117:110, 118:109) pārspēja serbu izcelsmes vācu bokseri Muameru Hukiču jeb plašāk pazīstamu kā Marko Huku (40-4-1, 27KO) un izcīnīja WBC un IBO jostas pirmajā smagajā svarā (līdz 90,7 kilogramiem).

Pašā cīņas sākumā Huks ar pāris agresīviem sitieniem pārbaudīja Brieža modrību, taču tad iniciatīvu ieguva latviešu bokseris, kurš darbojās ātrā tempā un ar kombinācijām cauri blokam, ar sitieniem no apakšas un sāna sagādāja mājiniekam problēmas. Huks aizsargājās un bokseru saķeršanās laikā bieži mēģināja izdarīt sev tipiskus sitienus pa pakausi, par ko cīņas tiesnesis gan viņam aizrādīja krietni retāk nekā latvietim, kurš nekautrējās nākamajās epizodēs atbildēt ar līdzīgām darbībām.

Nepiepildījās gan Brieža trenera Sanda Kleina pēc otrā raunda izteiktais uzmundrinājums, ka ceturtajā raundā Huks būs mūsu. Pagura arī latviešu bokseris, kamēr Huks spēja izlīdzināt cīņas gaitu un jau sāka šķist, ka cīņā varētu iestāties neliels lūzums. Tā gan nenotika – lai arī Huks aizvadīja trīs vai pat četrus pieklājīgus raundus, cīņas izskaņā Briedis atdzīvojās un ar jaunu sparu sāka presingot Huku, regulāri katra raunda izskaņā pretiniekam sagādājot vairākus ļoti nepatīkamus sitienus.

Pēdējos raundos Brieža dominance bija ievērojama, un Huks pretī spēja likt tikai netīru cīņu, 11. raunda beigās pāris reizes izdarot ļoti agresīvus sitienus pa pakausi. Pēdējā raundā Huka vienīgā cerība bija pretinieka nokautēšana, taču arī pēdējā trīsminūtē krietni pārāks bija Briedis, kura uzvara pēc punktiem lielas šaubas vairs neradīja. Visi trīs tiesneši – itālieši Masimo Barrovekio un Gvido Kavallēri, kā arī ganietis Edijs Papo – lēma par labu Briedim. Latvietis tiesnešu vērtējumā uzvarēja ar attiecīgi 116:111, 117:110 un 118:109.

WBC čempioni pirmajā smagajā svarā

BokserisLaika posmsDienasTA
Marvins Kamels31.03.1980 – 25.11.1980.2390
Karloss De Leons25.11.1980. – 27.06.1982.4591
S.T. Gordons27.06.1982. – 17.07.1983.3851
Karloss De Leons17.07.1983. – 06.06.1985.6903
Alfonso Ratlifs06.06.1985. – 21.09.1985.1070
Bernards Bentons21.09.1985. – 22.03.1986.1830
Karloss De Leons22.03.1986. – 09.04.1988.7773
Evanders Holifīlds09.04.1988. – 09.04.1989. (V)3650
Karloss De Leons17.05.1989. – 27.07.1990.3753
Masimiliano Durans27.07.1990. – 20.07.1991.3581
Anaklē Vamba20.07.1991. – 30.12.1994.12597
Marselo Domingess25.07.1995. – 21.02.1998.9425
Huans Karloss Gomess21.02.1998. – 19.02.2002. (V)145910
Veins Braitvaits11.10.2002. – 02.04.2005.9043
Žans Marks Mormeks02.04.2005. – 07.01.2006.2800
O'Neils Bells07.01.2006. – 17.03.2007.4240
Žans Marks Mormeks17.03.2007. – 10.11.2007.2380
Deivids Hejs10.11.2007. – 12.05.2008. (V)1841
Džiakobe Fragomeni24.10.2008. – 21.11.2009.3931
Žolts Erdejs21.11.2009. – 13.01.2010. (V)530
Kšištofs Vlodarčiks15.05.2010. – 27.09.2014.15966
Grigorijs Drozds27.09.2014. – 16.03.2016. (A)5361
Tonijs Beljū29.05.2016. – 29.02.2017. (V)3041
Mairis Briedis01.04.2017. -

TA – titula aizstāvēšanu skaits
V – tituls kļuva vakants
A – tituls tika atņemts, Drozdam kļūstot par "atvaļināto čempionu"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:21, pirms 8 gadiem
Visefektīgākais variants ir uz poda aiziet. Pa 10min kāds zudums!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:23, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinu ka daudziem tas nepatīk ko Tu uzrakstīji, bet tā ir patiesība. Priekš šīs svara kategorijas šādi aizvadīta cīņa nebija tas baudāmākais pasākums.
Šeit komentāros kārtējo reizi var pārliecināties, kā komentārus rakstošie ietekmējas no cīņas komentētājiem TV. Tāda sajūta, ka daudzi pirmo reizi skatījās boksu TV. Huks neaizvadīja rupjāku cīņu kā vairums smagā svara bokseru.
Bla bla bla... Mana svara kategorija ap 50, ja nu sakauju Tevi?

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:23, pirms 8 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja:
ak dievs, lai par ko nestos runas, Bomzis visur pargudrs
Ivars savā elementā, protams- visu par visu ain un vienmēr ir opozīcijā bet par to koivas ieteikto maisa staipīšanu gan es viņam piekrītu, ja to no zila gaisa sāks darīt fiziski nesagatavots pelmenis, kuram nav ne mazākas jausmas kā pareizi to maisu pacelt un nest, nu tur tikai milzīgā veiksmes gadījumā nesabeigski kā minimums muguru.. un uz dzīvi, lai vienmēr butu ko atcerēties
Bet nu, koivam patīk pārmerības, tas ir novērots.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:23, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Visefektīgākais variants ir uz poda aiziet. Pa 10min kāds zudums!!!!
Tikai nesaki, ka Tu tāpat kā govs vai zirgs vienā piegājienā vismaz 1 kg. atstāj podā.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:24, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai nesaki, ka Tu tāpat kā govs vai zirgs vienā piegājienā vismaz 1 kg. atstāj podā.
Litru izčurāt no rīta nav nekas īpašs. 1kg

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:25, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Litru izčurāt no rīta nav nekas īpašs. 1kg
Pēc kārtīgas alus dzeršanas tā arī varētu būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:33, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ivars savā elementā, protams- visu par visu ain un vienmēr ir opozīcijā bet par to koivas ieteikto maisa staipīšanu gan es viņam piekrītu, ja to no zila gaisa sāks darīt fiziski nesagatavots pelmenis, kuram nav ne mazākas jausmas kā pareizi to maisu pacelt un nest, nu tur tikai milzīgā veiksmes gadījumā nesabeigski kā minimums muguru.. un uz dzīvi, lai vienmēr butu ko atcerēties
Bet nu, koivam patīk pārmerības, tas ir novērots.
Kur šeit būtu ko uzrakstījis kaut ko tādu,kas būtu kaut kāda opozīcijas pazīme?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:36, pirms 8 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: Par Bomzi nekaa jauna, pargudrs pat rakeshu zinatnee butu ja seit taada runa panestos. Paraugushu beernu nav jeegas nemt pieree

Bet jaa, ar smagumiem muguru var atri sabeigt, pat ar nepiemerotu darbu. No taa jauzmanas!
Cik daudz džeku nav sev muguru sabeiguši nepareizi svarus cilājot, nemaz nav vajadzīgs darbs, kur smagumi jācilā. Koivam ar šitiem "ieteikumiem" tomēr vajadzētu būt uzmanīgākam.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:38, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Cik daudz džeku nav sev muguru sabeiguši nepareizi svarus cilājot, nemaz nav vajadzīgs darbs, kur smagumi jācilā. Koivam ar šitiem "ieteikumiem" tomēr vajadzētu būt uzmanīgākam.
Labi, labi- pareizi sakāt. Nav prāta darbs nesagatavotam cilvēkam pielikt uz sitiena nenormālu slodzi. Aksel, ja tu pērc to maisu, tad paķer arī pie reizes atlētisko jostu mugurai.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:42, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Labi, labi- pareizi sakāt. Nav prāta darbs nesagatavotam cilvēkam pielikt uz sitiena nenormālu slodzi. Aksel, ja tu pērc to maisu, tad paķer arī pie reizes atlētisko jostu mugurai.
Nav tik traki ar mani.
Ir cilāti visādi smagumi. I kartupeļu maisi, i ledusskapji nesti. Neesmu gluži iesācējs.
Bet labāk patreiz palikšu pie velo. Varbūt sākšu skriet.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:44, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Labi, labi- pareizi sakāt. Nav prāta darbs nesagatavotam cilvēkam pielikt uz sitiena nenormālu slodzi. Aksel, ja tu pērc to maisu, tad paķer arī pie reizes atlētisko jostu mugurai.
Ar jostu vien līdzēts nebūs, jo šai konkrētā gadījumā ļoti,ļoti liela nozīme ir pareizai vingrinājuma tehnikai.
Tu taču esi dzirdējis cik daudz jauniešu tagad mokās ar stājas problēmām un sāpošām mugurām? Tas viss no tā, ka jau skolas pirmajās klasītēs viņiem bija jāstaipa ar grāmatām piebāztas mugursomas.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:48, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tici vai nē, bet viss efektīvākais veids ir dienā ātrā tempā noiet vismaz 10 km. ar kājām, vai arī vismaz 45 minūtes katru dienu ļoti ātrā tempā noiet kādu nenoteiktu attālumu cik šajās minūtēs katrs var noiet, jo soļu garums cilvēkiem mēdz atšķirties.
Panākumi garantēti.
Asinsspiediens un sirds jā. Tam staigāšana palīdzēs. Asinsspiediens būs normāls un tā.
Bet ne jau kardio, svars, atlētisms, stamina.

Pat muļķīgi par ko šādu sākt strīdēties.

Es vēl atļaušos par visiem 100% piekrist tiem, kas saka, ka, piemēram, tautas deju (tieši tautas deju) dejošana nodrošinās ka esi tik tiešām sportiski ļoti labi sagatavota persona. Atspole, dragāšana un pat atsevišķi spēka elementi. Pārbaudīts uz savas ādas vienubrīd, nu jau pasen, tika.

Bet staigāšana??? Tikko būs jāsāk skriet, tā var būt tādas pat problēmas kā uz dīvāna būtu gadu sēdējis.
Nav jau smuki, bet nu pašam jau ir gadījies pāris ziemiņas (neviens nav ideāls ) nedaudz aizsēdēties un vēderiņu paaudzēt. Un tad pavasarī, atgriežoties ar džekiem uz futbola laukuma, mirt nost. Ar visu staigāšanu, kura man sanāk diez gan daudz tīri dēļ tā, ka esmu suņu cilvēks.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:50, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtoju-staigāšana jāveic ļoti ātrā tempā, un nevis vienkārši jāiet.
6 km = 2000 soļi un sadedzinātas 100 kalorijas
1 kg = 7000 kalorijas
Lai zaudētu nedēļā 1 kg svara nepieciešams sadedzināt 1000 kaloriju dienā
20 000 soļi dienā palīdz atbrīvoties no 1 kg svara nedēļā
Ja grib zaudēt 1 kg nedēļā, tad jābūt striktam diētas plānam.

~ 1600 kalorijas dienā, ne vairāk .

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:53, pirms 8 gadiem
Mairim pieminekli Doma laukumā!

     [+] [-]

, 2017-04-02 13:20, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Asinsspiediens un sirds jā. Tam staigāšana palīdzēs. Asinsspiediens būs normāls un tā.
Bet ne jau kardio, svars, atlētisms, stamina.

Pat muļķīgi par ko šādu sākt strīdēties.

Es vēl atļaušos par visiem 100% piekrist tiem, kas saka, ka, piemēram, tautas deju (tieši tautas deju) dejošana nodrošinās ka esi tik tiešām sportiski ļoti labi sagatavota persona. Atspole, dragāšana un pat atsevišķi spēka elementi. Pārbaudīts uz savas ādas vienubrīd, nu jau pasen, tika.

Bet staigāšana??? Tikko būs jāsāk skriet, tā var būt tādas pat problēmas kā uz dīvāna būtu gadu sēdējis.
Nav jau smuki, bet nu pašam jau ir gadījies pāris ziemiņas (neviens nav ideāls ) nedaudz aizsēdēties un vēderiņu paaudzēt. Un tad pavasarī, atgriežoties ar džekiem uz futbola laukuma, mirt nost. Ar visu staigāšanu, kura man sanāk diez gan daudz tīri dēļ tā, ka esmu suņu cilvēks.
Kā saka-katram sava pieredze.
Par skriešanu piekrītu, jo tā bija mana lielākā kļūda, kad iedomājos, ka pēc tik lielu gabalu staigāšanas varu arī mierīgi skriet lielus gabalus. Tāpēc arī menisku sačakarēju.
Vienu gan es aizmirsu uzrakstīt u.t.i., ka cilvēkam ir jābūt labai vielmaiņai, lai cerētu uz pozitīvu rezultātu pēc jebkādām fiziskām aktivitātēm. Ja vielmaiņa ir sačakarēta, tad rezultāts būs minimāls vai pat vispār nebūs.

     [+] [-]

, 2017-04-02 13:23, pirms 8 gadiem
pagaidām vēl internetā nekur full fight nav atrodama?

     [+] [-]

, 2017-04-02 13:29, pirms 8 gadiem
noladets rakstīja: Tā pārraide, priekš miljonu cīņas gan nožēlojama bija, pat pēcspēles komentārus neparādija.
Pa RTL parādīja. Gods kam gods, visi vācieši, ieskairot Huku, atzina, ka Briedis bijs spēcīgāks. Visi bija dikti vīlušies un visu laiku gaidījuši, kad nu Huks sāks sist Briedi, bet viņš tā arī neesot atradis uzvaras atslēgu. Nepatika, ka vācieši pieskaitīja Briedi pie krieviem, jo teica, ka krievi jau tradicionāli esot spēcīgi.

Skatījos un turējām īkšķus kopā ar dēlu, kurš nemaz nav sporta fans, bet tā dzīvoja līdzi, ka teica, juties it kā pats būtu boksējies Brieža vietā. Ļoti priecājos un lepojos, ka mums ir tāds pasaules klases bokseris. Briedis- paraugs visiem, ko var sasniegt ar apzinīgu attieksmi un smagu darbu, un īsts Latvijas patriots. Latvija VAR!

     [+] [-]

, 2017-04-02 13:44, pirms 8 gadiem
fall in love rakstīja: Bez tam, kas liekas savādāk kā daudziem, šī uzvara nebija nepavisam viegla, ļoti daudz spēka prasīja, lai neitralizētu Huka uzbrukumu (kurš tikai tāpēc izskatījās sūdīgs) un tikt galā ar visiem tiem pakauša sitieniem (kur tiesnesis mazāk aizrādīja vācietim, kā Briedim) + spiediens aizvadot sev tik svarīgu cīņu, kur Hukam tā ir tikai kārtējā.
Turklāt uzvara tika izcīnīta pretinieka teritorijā, kas to padara vēl vērtīgāku un saldāku. Briedim bija jābūt galvastiesu pārākam, lai nebūtu nekādu šaubu un manipulāciju ar tiesnešu lēmumiem, un viņš tāds arī bija.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 13:59, pirms 8 gadiem
otins rakstīja: Turklāt uzvara tika izcīnīta pretinieka teritorijā, kas to padara vēl vērtīgāku un saldāku. Briedim bija jābūt galvastiesu pārākam, lai nebūtu nekādu šaubu un manipulāciju ar tiesnešu lēmumiem, un viņš tāds arī bija.
Doičlande sen vairs nav nekāda pretinieka teritorija, tavai zināšanai Multikulturāla kosmopolitiska politkorekta zeme, īstu Frici tikai norobežotajoss rajonos var sastapt Toleranto kebabu valstība, kuru pat tīrie Vacieši sen kā nepārstāv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 15:12, pirms 8 gadiem
Super! Skatoties iesvīdu! Ļoti liels prieks, liels malacis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 16:28, pirms 8 gadiem
Zombijs rakstīja: Par LTV7 pierkritu, kam viniem vajadzeja to visu dailslidosanu, kam ir loti saurs skatitaju loks, bet atvelet naudu boksam, tacu gan jau bija prekinatats, ka uz reklamam naudu neatgus.
Labi , neaiztiksim daiļslidošanu... bet LTV7 sevi pozicionē kā sporta kanālu - tad nu vajadzētu jau prasties rādīt Latvijas sportistu TOP pasākumus.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 16:40, pirms 8 gadiem
Pirms cīņas ļoti nāca miegs:-)kad tā sākās sirds dauzījās kā traka, pie sevīm tik teicu...Mairi tik neielaida uz atklātu cīņu, jo tik sitienu turošu pretinieku grūti būs salauzt! Nepameta arī sajūta ,ka Huks ,Mairi kausē un gaida viena sitiena brīdī! Bet mums ir tagad WBC čempis...No mazās,bet sīkstās Latvijas

     [+] [-]

, 2017-04-02 19:03, pirms 8 gadiem
Vienmer boksa cinas pie raksta ir klat,cik kas ko nopelnis.Nu tad, cik Mairi par uzvaru dabuju,bija ta verts vai ari naudas cinas ir tikai prieksa?