Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Žagars tuvu līgumam ar Eirolīgā spēlējošo Stambulas "Fenerbahce"

Žagars tuvu līgumam ar Eirolīgā spēlējošo Stambulas "Fenerbahce"
Artūrs Žagars. Foto: FIBA

Latvijas basketbola izlases saspēles vadītājs Artūrs Žagars, kurš tika iekļauts Pasaules kausa otrajā simboliskajā izlasē, ir tuvu līgumam ar Turcijas klubu Stambulas "Fenerbahce". Jauno sezonu latvietis varētu sākt īrē Lietuvā.

23 gadus vecais Artūrs Žagars pēdējo nedēļu laikā piesaistīja basketbola pasaules uzmanību. Pasaules kausa noslēdzošajā spēlē pret Lietuvu viņš atdeva 17 rezultatīvas piespēles, labojot turnīra rekordu. Brīvais aģents sevi apliecināja arī kā uzbrukuma lokomotīve, uzvarā pret Franciju iemetot 22 punktus, bet ceturtdaļfinālā pret nākamo čempioni Vāciju gūstot 24 punktus.

Žagars esot tuvu līgumam ar Stambulas "Fenerbahce", kas Eirolīgas pagājušajā sezonā ierindojās astotajā vietā un izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā ar 2-3 piekāpās regulārās sezonas labākajai komandai Pirejas "Olympiacos".

2022. gadā "Fenerbahce" tika kronēta par Turcijas čempioni, bet pavasarī sezona netika izspēlēta postošās zemestrīces dēļ.

Tiek vēstīts, ka Žagars sezonu varētu sākt Lietuvas klubā "Wolves", kas kaimiņu čempionātā ierindojās piektajā vietā un piedalījās FIBA Eiropas kausa kvalifikācijā, bet jaunajā sezonā spēlēs ULEB Eirokausā. Pēc gadu mijas Žagars varētu pievienoties "Fenerbahce".

Ambiciozais Lietuvas projekts tika dibināts 2022. gada vasarā. Kluba prezidents ir Rimants Kaukēns, par pirmo galveno treneri kļuva Rims Kurtinaitis, bet tagad viņa vietā stājies Ķestutis Kemzūra.

"Fenerbahce" saspēles vadītāja pozīcijā var lepoties ar amerikāni Skotiju Vilbekinu, grieķi Niku Kalatesu un Jamu Madaru – izraēlieti, kurš pēc Belgradas "Partizan" pamešanas šovasar parakstīja trīs gadu līgumu. Tiesa, Kalatesam tiekot meklēta jauna komanda, un Stambulas klubs ar viņu gaidāmās sezonas sakarā nerēķinās.


, 2023-09-11 15:50, pirms 2 gadiem
Kas tad mainīsies pēc janvāra? Kalatess un Madars jau ir priekšā.
Varbūt vajadzēja kādu mazliet zemāku klubu..
, 2023-09-11 15:51, pirms 2 gadiem
Laikam diezgan ok
, 2023-09-11 15:52, pirms 2 gadiem
Kā rezervists? Tur priekšā ir superzvaigznes.
, 2023-09-11 15:56, pirms 2 gadiem
Nedomāju ka tas ir labākais variants!
, 2023-09-11 15:57, pirms 2 gadiem
Čavars uz Rockets?
, 2023-09-11 15:58, pirms 2 gadiem
Piekrītu, ka atkal marinēs uz soliņa. Labāk par mazāku samaksu bet klubā, kur var normālu statistiku uztaisīt.
, 2023-09-11 16:00, pirms 2 gadiem
rakstu lasat,tak teikt,ka uz loan ies! vnk fenerbache ātri grib līgumu uz nākotni dabūt!
Slēpts komentārs: zaxx
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 16:01, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Kā rezervists? Tur priekšā ir superzvaigznes.
Izlasi rakstu. Sāks Wolves nākamajā sezonā kā startinga PG. Un iespēja redzēt Rīgā pret Prometey! Ar Feneru ilgtermina līgums! Tā kā prieks!
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 16:03, pirms 2 gadiem
Riskants spēletajs veselības ziņā.
, 2023-09-11 16:03, pirms 2 gadiem
Braukt uz PK bez līguma laikam bija labākais lēmums Žagara dzīvē! Cerams, ka šis piepildīsies!
, 2023-09-11 16:03, pirms 2 gadiem
vēl pusgadu marinēs
, 2023-09-11 16:03, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Riskants spēletajs veselības ziņā.
Tieši tāpēc ļoti labs variants ja ir ilgtermiņa līgums ar Fenerbahce
, 2023-09-11 16:04, pirms 2 gadiem
Cik spēles Žagars izlaidis karjerā dēļ traumām?
, 2023-09-11 16:04, pirms 2 gadiem
basux rakstīja: Izlasi rakstu. Sāks Wolves nākamajā sezonā kā startinga PG. Un iespēja redzēt Rīgā pret Prometey! Ar Feneru ilgtermina līgums! Tā kā prieks!
Vispār žēl,ka promotey tā ieciklējies uz asv večiem un sastāvu tik ātri savāca. Žagars tur būtu vnk bomba gan viņiem,gan vietējiem faniem būtu uz ko iet skatīties un haips paceltos diezgan!
, 2023-09-11 16:05, pirms 2 gadiem
Nez, manuprāt, gluži normāls variants ar iespēju kāpienam. Domāju, klubs skatīsies Artūra sniegumu, redzēs stabilu sniegumu, jau sāks savos plānos ar viņu rēķināties
, 2023-09-11 16:05, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Cik spēles Žagars izlaidis karjerā dēļ traumām?
pro līmenī vairāk izlaidis kā spēlējis! Bet par talantu un skilu tur nevienam šaubu nav!
, 2023-09-11 16:06, pirms 2 gadiem
shmopsis rakstīja: Vispār žēl,ka promotey tā ieciklējies uz asv večiem un sastāvu tik ātri savāca. Žagars tur būtu vnk bomba gan viņiem,gan vietējiem faniem būtu uz ko iet skatīties un haips paceltos diezgan!
Jā, te nu jāsaka Prometeys iebrauca pilnīgās auzās. Žagars būtu kā skatītāju magnēts uz ULEB EUROCUP spēlēm Rīgā!
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 16:08, pirms 2 gadiem
basux rakstīja: Jā, te nu jāsaka Prometeys iebrauca pilnīgās auzās. Žagars būtu kā skatītāju magnēts uz ULEB EUROCUP spēlēm Rīgā!
Nu jā, es noteikti dotos uz Žagaru paskatīties dzīvajā. Bet esmu gatavs arī aizdoties uz Lietuvu, arī tas fakts
, 2023-09-11 16:09, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: It kā jā, normāls, bet Wolves ir tas pats līmenis, kas pērn. ACB klubs būtu labāks variants.
Tas pats līmenis kas pērn ar 18 garantētām spēlēm Eurocup? Kur tieši?
, 2023-09-11 16:09, pirms 2 gadiem
Talants neko nedod, ja spēlētājs bieži ir traumēts un nedod pienesumu komandai. Profesionālais sports tomēr ir liels bizness, liela nauda. Eirolīgā katrā spēlē pretī nāk kuiļi, kuri grib pretinieku iznīcināt, tas nav Lietuvas līga.
, 2023-09-11 16:10, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: It kā jā, normāls, bet Wolves ir tas pats līmenis, kas pērn. ACB klubs būtu labāks variants.
ACB būtu labs, ja vien izskanētu labs piedāvājums. Var it kā saprast, ka šis ir jau vēlīns posms kluba sastāva komplektēšanai. Noteikti ir mazāk brīvu vietu
, 2023-09-11 16:10, pirms 2 gadiem
OK variants būtu uz īri pirmajā sezonā. Galvenais lai spēlē daudz. Un Eurocup ir max labi
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 16:11, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nav mūsu komanda viņi un loģiski lasa amerikāņus
mūsu komanda nav jā,bet spēlē arēna Rīga,un kas varētu būt lielāks mārketings kā šobrīd LV skatāmāko spēlētāju dabūt klubā.
, 2023-09-11 16:11, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Palaidu garām Eurocup spēles, mana vaina, bet LKL jau tas pats paliek
Nu LKL jau nu ari nav peļama
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 16:13, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Palaidu garām Eurocup spēles, mana vaina, bet LKL jau tas pats paliek
Līdz ar to ir ok, LKL viņš varēs uzkrāt statistiku un slīpēt savus gājienus un trikus, pēc tam Eurocap to visu testēt nopietnos kaujas apstākļos
, 2023-09-11 16:13, pirms 2 gadiem
Cik Latvijas talanti jau sačakarēti traumu dēļ, tas pats Porzingis diez vai nospēlēs pilnu sezonu Celtics bez savainojumiem.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 16:14, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Neteicu, ka LKL peļama, teicu, ka tas pats līmenis, kas pērn. Bet jā, pa pirmo, mana vaina
Vispār ir kāds, kurš nav nospiedis ignore uz “spārni un vējš”?))
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 16:15, pirms 2 gadiem
Jācer ka tomēr.uz Vefu
, 2023-09-11 16:17, pirms 2 gadiem
Neviens klubs neparakstīs ilgtermina līgumu ar traumatisku spēletāju.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 16:18, pirms 2 gadiem
VEF būtu izcila vieta Žagara izaugsmei, viss zināms, treneri vietējie un LBL tituls garantēts katru gadu.
, 2023-09-11 16:20, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Talants neko nedod, ja spēlētājs bieži ir traumēts un nedod pienesumu komandai. Profesionālais sports tomēr ir liels bizness, liela nauda. Eirolīgā katrā spēlē pretī nāk kuiļi, kuri grib pretinieku iznīcināt, tas nav Lietuvas līga.
Īsti nesaprotu, kāds ir tavs ierosinājums. LJBL, lai nesavainotos?
, 2023-09-11 16:23, pirms 2 gadiem
Itudis kā treneris sen vairs neko izcinīt, labāk būtu pie Obradovica vai tā Bayern trebera Trankjēri.
, 2023-09-11 16:24, pirms 2 gadiem
R101 rakstīja: Kas tad mainīsies pēc janvāra? Kalatess un Madars jau ir priekšā.
Varbūt vajadzēja kādu mazliet zemāku klubu..
Calathes visticamāk ejot prom, Madaru var izkonkurēt, Vilbekins kā pirmais numurs pagaidām.
, 2023-09-11 16:28, pirms 2 gadiem
Real rebel visvairāk mīnuso. Tas kaut ko liecina par tā cilvēka spējām.
, 2023-09-11 16:54, pirms 2 gadiem
nu nezinu, pēc pč snieguma šis ir labākais, ko var izcelt?
, 2023-09-11 16:55, pirms 2 gadiem
Visa šī sagaidīsana ir lieka, pietiktu ar spēli Arēnā Riga, kur spēlētājus godināt, nekur citur pasaulē par 5.vietu nerīko pasākumus. Paši spēletāji teikuši, ka tas nav vajadzīgs.
, 2023-09-11 16:57, pirms 2 gadiem
Vai Latvijas futbola izlasei būs sagaidīšana pie Brīvibas pieminekļa? Ostapenko par 1/4 finālu US Open nesagaidīs?
, 2023-09-11 16:58, pirms 2 gadiem
5. Vietas čempioni ir atlidojuši
, 2023-09-11 16:59, pirms 2 gadiem
Tā LTV studija ar Jokstu ir maigi izsakoties "savāda"
Tur ap 500 cilvēku aizgājuši. Hokejs ir Latvijas sports nr.1
, 2023-09-11 16:59, pirms 2 gadiem
Gaidām kad Latvijas futbola izlase šodien uzvarēs

Varbūt var rīt taisīt nākamos svētkus
, 2023-09-11 17:03, pirms 2 gadiem
Stulbi, tiešām trūkst komentāru. Kādas superzvaigznes priekšā? Džeks reāli PK zvaigzne, common un kkādā sūda leišu klubā vēl spēlēs. Pretīgi, tiešām aģents nemāk strādāt. Vai tiešām nav variantu no NBA? Lai spēlē kaut Glīgā nevis smirdīgā leišu klubā.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 17:05, pirms 2 gadiem
Jokstam dot vadīt sporta TV studijas ir aplams lēmums. Ne harisma, ne interesanti jautājumi.
, 2023-09-11 17:12, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Stulbi, tiešām trūkst komentāru. Kādas superzvaigznes priekšā? Džeks reāli PK zvaigzne, common un kkādā sūda leišu klubā vēl spēlēs. Pretīgi, tiešām aģents nemāk strādāt. Vai tiešām nav variantu no NBA? Lai spēlē kaut Glīgā nevis smirdīgā leišu klubā.
Pilnīgi piekrītu. Džeks PK skoloja NBA un Eirolīgas džekus. Te kkādā leišu īstermiņa projektā bojās savu CV. Viņam ir NBA jāspēlē jau tagad. Nekādi ACB vai leišu klubeļi. Tiešām nesaprotu šito basketbola tirgu vairs.
, 2023-09-11 17:13, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Stulbi, tiešām trūkst komentāru. Kādas superzvaigznes priekšā? Džeks reāli PK zvaigzne, common un kkādā sūda leišu klubā vēl spēlēs. Pretīgi, tiešām aģents nemāk strādāt. Vai tiešām nav variantu no NBA? Lai spēlē kaut Glīgā nevis smirdīgā leišu klubā.
Absolūti normāls variants, nav nekāds NBA pagaidām vajadzīgs. Nevajag haipot uz emocijām, Žagaram vajag iet savu ceļu, pacietīgi darboties, celt līmeni, izsist savu vietu, NBA nekur neizpaliks.
, 2023-09-11 17:14, pirms 2 gadiem
Fenerbahce tad tikai kā starta PG. Nu nav tas izraēlis vai grieķis labāks par viņu. Nav!
, 2023-09-11 17:14, pirms 2 gadiem
360 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Džeks PK skoloja NBA un Eirolīgas džekus. Te kkādā leišu īstermiņa projektā bojās savu CV. Viņam ir NBA jāspēlē jau tagad. Nekādi ACB vai leišu klubeļi. Tiešām nesaprotu šito basketbola tirgu vairs.
Parakstot līgumu ar Fenerbache reāli tiek sabojāts CV? Tu to nopietni?
, 2023-09-11 17:17, pirms 2 gadiem
360 rakstīja: Fenerbahce tad tikai kā starta PG. Nu nav tas izraēlis vai grieķis labāks par viņu. Nav!
Visu vajag nopelnīt. Tur jau tā starpība, ka izlasē Tev var iedot nelielu avansu, uzticību, sevišķi, kā mūsu izlases gadījumā, ja Strēlnieks ir izkritīs, bet visur citur klubos, vienalga, Eiropā vai NbA, Tev savu vietu vajag izkarot. Tieši tāpēc nevajag lekt 2-3 soļus par daudz, bet kāpināt līmeni pakāpeniski.
, 2023-09-11 17:17, pirms 2 gadiem
360 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Džeks PK skoloja NBA un Eirolīgas džekus. Te kkādā leišu īstermiņa projektā bojās savu CV. Viņam ir NBA jāspēlē jau tagad. Nekādi ACB vai leišu klubeļi. Tiešām nesaprotu šito basketbola tirgu vairs.
ar galvu sāc domāt tad jau sapratīsi daudz vairāk. Žagars nev nevienu pilnu sezonu klubā nospēlējis tajā pašā LKL savainojās, Tas saucās injury prone,tāds arī ir KP ta ka nekas jauns Latviešiem.. šobrīd haips liels,bet paies 2as nedēļas un viss nomierināsies.
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 17:21, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Kā rezervists? Tur priekšā ir superzvaigznes.
vakar bļāva ka uz NBA, tagad redz Eiropā priekšā labāki spēlētāji esot
, 2023-09-11 17:22, pirms 2 gadiem
Bāc kā man apnikuši tie SC ar zemo pašvērtējumu apveltītie gudrinieki. Nu nav tas Nba kkas nereāls, paskataties kādi kadri spēlēs Was, Det, AŽ tur mierīgi konkurētu. Bet Wolves noteikti nav viņa līmenis. Aģents točna nedomā
, 2023-09-11 17:23, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Vispār ir kāds, kurš nav nospiedis ignore uz “spārni un vējš”?))
spirtacentram vajag Ziņot > Spams pogu
, 2023-09-11 17:24, pirms 2 gadiem
Pēc SC komentāriem, visi būtu priecīgi un gandarīti par BK Ogres piedāvajumu, galvenais lai attīstās bez traumām.
, 2023-09-11 17:26, pirms 2 gadiem
NBA Zagaram katru spēli sistu pa rokām, labāk VEF un katru gadu LBL tituls.
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2023-09-11 17:28, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Bāc kā man apnikuši tie SC ar zemo pašvērtējumu apveltītie gudrinieki. Nu nav tas Nba kkas nereāls, paskataties kādi kadri spēlēs Was, Det, AŽ tur mierīgi konkurētu. Bet Wolves noteikti nav viņa līmenis. Aģents točna nedomā
Nav jau nekas nereāls,tas pats Dairis tur tika,bet uzmeta 20% no troikas(viena lieta,kapēc viņš vispār tika paņemts) es domāju Žagaram jau bija piedāvājumi,bet būtu jāsāk G līgā,tapēc labāk tomēr eiropā palikt kamēr nav konkrēts līgums,kvai gada beigās tāpat kā Dairis var pamēģināt to 10 spēļu līgumu!
, 2023-09-11 17:29, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Bāc kā man apnikuši tie SC ar zemo pašvērtējumu apveltītie gudrinieki. Nu nav tas Nba kkas nereāls, paskataties kādi kadri spēlēs Was, Det, AŽ tur mierīgi konkurētu. Bet Wolves noteikti nav viņa līmenis. Aģents točna nedomā
Tam nav nekāda sakara ar pašvērtējumu, bet ar reālistisku skatījumu uz situāciju. Neviens nesaka, ka NBA ir nereāls, nevajag putrot, bet Žagars vēl nav nobriedis gatavs spēlētājs, viņs vēl pamatīgi ir procesā uz pieredzes iegūšanu un briedumu. To pierāda arī līdzšinējā situācija, kurā tieši lēmums pakāpties zemāk un restartēties izrādījās veiksmīgs un pareizs. Bet Tu to ignorē un runā par zemu pašvērtējumu, es teiktu, ka vajag pareizu pakāpenisku pieeju.
, 2023-09-11 17:32, pirms 2 gadiem
Tāpēc NBA ir līga jaunajiem. Pārsvarā visi jaunie perspektīvie ieiet 19-20 gados. Žagaram labākais tu būt jau šogad. Savādāk noteikti gadu pie sūda Wolves, tad kādus 2-3 gadus marinēs Feners un pēc tam par NBA var aizmirst savos 28-30 gados
, 2023-09-11 17:34, pirms 2 gadiem
Zagars aizsardzībā ir katastrofa, Karijs pret vinu iemestu 60.
, 2023-09-11 17:35, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Tāpēc NBA ir līga jaunajiem. Pārsvarā visi jaunie perspektīvie ieiet 19-20 gados. Žagaram labākais tu būt jau šogad. Savādāk noteikti gadu pie sūda Wolves, tad kādus 2-3 gadus marinēs Feners un pēc tam par NBA var aizmirst savos 28-30 gados
Eiropieši, gados jaunie, pārsvarā tur dodas jau ar pieredzi, ja esi aizmirsis to un Žagara gadījumā nav runa par pašnovērtējumu, bet to, ka viņš tur nonāk sagatavots un spejīgs rādīt labāko basketbolu. Nevis, iet, sisties kaut kur rezervē, vai nedod Dievs G līgā
, 2023-09-11 17:35, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Tāpēc NBA ir līga jaunajiem. Pārsvarā visi jaunie perspektīvie ieiet 19-20 gados. Žagaram labākais tu būt jau šogad. Savādāk noteikti gadu pie sūda Wolves, tad kādus 2-3 gadus marinēs Feners un pēc tam par NBA var aizmirst savos 28-30 gados
es esmu gatavs derēt,ka piemēram Obsts(27gadi) varētu tgd līgumu nba dabūt kvai tā paša dāvja vietā,protams vai pats grib un nezinu cik tur gadi ar bayern parakstīts.
, 2023-09-11 17:37, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Tāpēc NBA ir līga jaunajiem. Pārsvarā visi jaunie perspektīvie ieiet 19-20 gados. Žagaram labākais tu būt jau šogad. Savādāk noteikti gadu pie sūda Wolves, tad kādus 2-3 gadus marinēs Feners un pēc tam par NBA var aizmirst savos 28-30 gados
Nav tas NBA tik svarīgs, kā Tu to nesaproti? Tev ir vienkārši atslēgusies smadzene. Pat kļūt par top Eirolīgas spēlētāju nav viegli, tas ir kruts sasniegums. Un ja Žagars spēs kāpt Eirolīgā, viņš tiks arī NBA. Un viņam tas ir pa spēkam. 2-3 gadi, nobriedīs, iegūs pieredzi, pārliecību, tas būs tieši labākais laiks uzsākt jau pavisam nopietnu karjeru, vienalga kur, NBA vai Eirolīgā, viss būs atkarīgs no paša Žagara
, 2023-09-11 17:40, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Tāpēc NBA ir līga jaunajiem. Pārsvarā visi jaunie perspektīvie ieiet 19-20 gados. Žagaram labākais tu būt jau šogad. Savādāk noteikti gadu pie sūda Wolves, tad kādus 2-3 gadus marinēs Feners un pēc tam par NBA var aizmirst savos 28-30 gados
Tur tas joks, viņam vairs nav 18-19, tad varēja riskēt un doties, tagad vairs nē, tagad ir pareizāk ņemt vērā kļūdas un pieredzi, spēlēt labu basketbolu un kāpt uz augšu. Cik tālu viņš tiks, tas jau būs atkarīgs no Žagara, veiksmes un veselības.
, 2023-09-11 17:40, pirms 2 gadiem
Uzvaret Eiroliga ir prestižāk nekā NBA, kur viss ir bizness.
, 2023-09-11 17:45, pirms 2 gadiem
Dāvis Bertāns ir VEF līmenis
, 2023-09-11 17:46, pirms 2 gadiem
Slikts gājiens no Žagara, bet nu ok
, 2023-09-11 17:46, pirms 2 gadiem
Bertāns ar Daugaviņu satiekas bāra.
Daugaviņš prasa, a tu zini kas man ir tāds kas nav tev?

Bertāns prasa: Nu?

Daugaviņš atbild: Medaļa
, 2023-09-11 17:49, pirms 2 gadiem
Ja es būtu basketbolists es gribētu spēlēt līgā kur ir Lebrons! Bet pag....Es esmu Lebrons !
, 2023-09-11 17:54, pirms 2 gadiem
Zagars un Bertans Davis uz VEF un VEF bus Euroligas tituls.
, 2023-09-11 18:03, pirms 2 gadiem
Dvinskis laikam nodzeries ka sieva intervē sportistus
, 2023-09-11 18:07, pirms 2 gadiem
Dvinski vairs nelaist pie komentetasanas. Katastrofa.
, 2023-09-11 18:17, pirms 2 gadiem
Protams NBA ir katra spēlētāja sapnis, bet ja Žagars tomēr paraksta līgumu ar Feneru, kāpēc, lai viņš nekapā tur kā 1/2 nr? Lai vismaz trenējas ar Eirolīgas džekiem. Pa lielam, ja LT līgā paliks, būs tas pats level kur pag gad un kāda jēga?
, 2023-09-11 18:26, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Protams NBA ir katra spēlētāja sapnis, bet ja Žagars tomēr paraksta līgumu ar Feneru, kāpēc, lai viņš nekapā tur kā 1/2 nr? Lai vismaz trenējas ar Eirolīgas džekiem. Pa lielam, ja LT līgā paliks, būs tas pats level kur pag gad un kāda jēga?
Es domāju, mēs visu to vēl redzēsim. Visam savs laiks
, 2023-09-11 18:40, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tādā ziņā jā, tev taisnība. Mani vienkārši nedaudz sāk biedēt un nepatikt, ka Ukrainas klubu jau sāk saukt par savējo daļa cilvēku, jo ta ir galīga aplamība
Kur tad ir tā lielā starpība uz doto momentu, ja mājas spēles tiek aizvadītas Rīgā? Vai katram klubam tev ļoti interesē, kas ir īpašnieks?
, 2023-09-11 18:43, pirms 2 gadiem
Newcastle United rakstīja: Bertāns ar Daugaviņu satiekas bāra.
Daugaviņš prasa, a tu zini kas man ir tāds kas nav tev?

Bertāns prasa: Nu?

Daugaviņš atbild: Medaļa
Un Bertāns Daugaviņam uzsauc dzērienus, jo Daugaviņam nav naudas 🙂
, 2023-09-11 18:53, pirms 2 gadiem
shmopsis rakstīja: ar galvu sāc domāt tad jau sapratīsi daudz vairāk. Žagars nev nevienu pilnu sezonu klubā nospēlējis tajā pašā LKL savainojās, Tas saucās injury prone,tāds arī ir KP ta ka nekas jauns Latviešiem.. šobrīd haips liels,bet paies 2as nedēļas un viss nomierināsies.
Nu un ka savainojās? Visi spēlētāji ir pakļauti savainojuma riskam. Šeit runa ir par talantu un potenciālu, kurš tiks aizlaists vējā, ja sitīsies pa benķi vai atradīsies īrēs kkādos leišu pat ne topa klubos. Viņa spēle atbilst augstākajam līmenim. NBA skautings diezgan smird, ja pat neizskata iespēju parakstīt.
, 2023-09-11 18:58, pirms 2 gadiem
Žagars karsts produkts! Minimums eirolīgas klubs un 2 saspēles vadītājs, vienalga cik traumatisks bijis. Šobrīd viņš var atļauties izvēlēties. Nekādas 3 lomas vai Lietuvas līgas!Turcijas vai Vācijas eirolīgas klubs,Spānijā viņam neveicās!
, 2023-09-11 19:05, pirms 2 gadiem
Īsti nepatīk tas klubs,bet nu ir ok izaugsmei
Kaas te raksta,kādas zvaigznes priekšā..Madars tak nav vairs Žagara līmeņa bet Kalatesam nav ne metiens ne ātrums!Lai izdodas!
, 2023-09-11 19:24, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Tāpēc NBA ir līga jaunajiem. Pārsvarā visi jaunie perspektīvie ieiet 19-20 gados. Žagaram labākais tu būt jau šogad. Savādāk noteikti gadu pie sūda Wolves, tad kādus 2-3 gadus marinēs Feners un pēc tam par NBA var aizmirst savos 28-30 gados
beidz fantazēt, NBA klubs neliks galdā līgumu, vismaz nav tādās infas
, 2023-09-11 19:33, pirms 2 gadiem
Newcastle United rakstīja: Bertāns ar Daugaviņu satiekas bāra.
Daugaviņš prasa, a tu zini kas man ir tāds kas nav tev?

Bertāns prasa: Nu?

Daugaviņš atbild: Medaļa
Šausmīgi smieklīgi,Piektā vieta baskertbolā ir lielāks sasniegums kā bronza hoķī.
, 2023-09-11 20:17, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Cik Latvijas talanti jau sačakarēti traumu dēļ, tas pats Porzingis diez vai nospēlēs pilnu sezonu Celtics bez savainojumiem.
Sacakarēti ? Kads speciali čakarē ?
, 2023-09-11 21:56, pirms 2 gadiem
andza rakstīja: Žagars karsts produkts! Minimums eirolīgas klubs un 2 saspēles vadītājs, vienalga cik traumatisks bijis. Šobrīd viņš var atļauties izvēlēties. Nekādas 3 lomas vai Lietuvas līgas!Turcijas vai Vācijas eirolīgas klubs,Spānijā viņam neveicās!
3 loma tieši arī sanāks, 2 labi saspēles vadītāji jau priekšā, tiešākais konkurents Izraēlietis
, 2023-09-11 22:29, pirms 2 gadiem
andza rakstīja: Žagars karsts produkts! Minimums eirolīgas klubs un 2 saspēles vadītājs, vienalga cik traumatisks bijis. Šobrīd viņš var atļauties izvēlēties. Nekādas 3 lomas vai Lietuvas līgas!Turcijas vai Vācijas eirolīgas klubs,Spānijā viņam neveicās!
Viena problēma, īsti neviens to pagaidām nepiedāvā. Nomierinies un saproti, ka klubi/treneri skatās vairāk uz sezonu, čempis ir vairāk uzmanības raisīšanai
, 2023-09-11 23:10, pirms 2 gadiem
nu nez vai Turcijas klubs, kurä jau ir divi labi saspeles vaditäji, bütu labäkä iespeja Zagaram. Cerams, ka büs labäki piedäväjumi no okeäna otras puses.
, 2023-09-11 23:17, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: nu nez vai Turcijas klubs, kurä jau ir divi labi saspeles vaditäji, bütu labäkä iespeja Zagaram. Cerams, ka büs labäki piedäväjumi no okeäna otras puses.
Viņš jau tur nespēlēs, sākumā tikai līgums un tad iespējams, ka sezonas laikā, ja labi sevi pieteiktu, viņi varētu izsaukt
, 2023-09-11 23:31, pirms 2 gadiem
Leiši nelaiž vaļā, grib, lai uzsāk sezonu, dabū traumu un Feners lai atsakās tad. Kaut tā nenotiktu, vajadzēja uzreiz par 100% pāriet! 🙄
, 2023-09-11 23:42, pirms 2 gadiem
šis izklausās ka puses ir vienojušās, bet hvz kas tas par source, kuru citē un vai nav pazudis kaut kas tulkojumā
"
Zagars news is true. We reached a 3-year agreement. We have the option to exit the contract at the end of the 2nd year. He will start the season on loan in the Lithuanian league, but Fenerbahçe has the option to call him up at any time in the current contract.
"
https://twitter.com/macijauskas8/st...
, 2023-09-11 23:53, pirms 2 gadiem
Fenernache aizvadīja šodien pārbaudes spēli pret Zenit, skaidrs kāda tur nostāja
, 2023-09-11 23:55, pirms 2 gadiem
Rinn rakstīja: šis izklausās ka puses ir vienojušās, bet hvz kas tas par source, kuru citē un vai nav pazudis kaut kas tulkojumā
"
Zagars news is true. We reached a 3-year agreement. We have the option to exit the contract at the end of the 2nd year. He will start the season on loan in the Lithuanian league, but Fenerbahçe has the option to call him up at any time in the current contract.
"
https://twitter.com/macijauskas8/status/1701216964687937649
Bijusī leišu basketbola zaigzne, īsti nezinu, kāds sakars ar turkiem, spēlējis pamatā Spānijā un Grieķijā. Kaut kādu brīdi pēc karjeras noslēguma bija basketbola eksperts tv.
, 2023-09-12 00:08, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bijusī leišu basketbola zaigzne, īsti nezinu, kāds sakars ar turkiem, spēlējis pamatā Spānijā un Grieķijā. Kaut kādu brīdi pēc karjeras noslēguma bija basketbola eksperts tv.
tur vēl jautājums vai tas konts pieder īstajam Macijauskas
, 2023-09-12 00:18, pirms 2 gadiem
Rinn rakstīja: tur vēl jautājums vai tas konts pieder īstajam Macijauskas
Gan jau, ka nē. Tajā pašā laikā, daudzi turki tieši uz to kontu norāda
, 2023-09-12 00:38, pirms 2 gadiem
Ei..varēja tomēr ar Albatrosiem parakstīt. Nezinu, kas tur nesagāja, visticamāk finansiālā daļa. Sportiski bija starting 5 un svarīga loma piedāvāta. Laikam Vācijas nodokļu sistēma vainīga
, 2023-09-12 07:58, pirms 2 gadiem
qwyx rakstīja: Piekrītu, ka atkal marinēs uz soliņa. Labāk par mazāku samaksu bet klubā, kur var normālu statistiku uztaisīt.
Vai tad pats nebiji tas kurš negribēja redzēt Žagaru Latvijas izlasē
, 2023-09-12 08:39, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tam nav nekāda sakara ar pašvērtējumu, bet ar reālistisku skatījumu uz situāciju. Neviens nesaka, ka NBA ir nereāls, nevajag putrot, bet Žagars vēl nav nobriedis gatavs spēlētājs, viņs vēl pamatīgi ir procesā uz pieredzes iegūšanu un briedumu. To pierāda arī līdzšinējā situācija, kurā tieši lēmums pakāpties zemāk un restartēties izrādījās veiksmīgs un pareizs. Bet Tu to ignorē un runā par zemu pašvērtējumu, es teiktu, ka vajag pareizu pakāpenisku pieeju.
Un tie 20 gadīgie amerikāņi ir nobrieduši spēlētāji ? Tas pats Lamelo Ball ir nobriedis spēlētājs? Tam nav nekāda sakara ar briedumu. Kylian Hayes, Frank Ntilikina utt.
, 2023-09-12 08:48, pirms 2 gadiem
bungas1 rakstīja: Un tie 20 gadīgie amerikāņi ir nobrieduši spēlētāji ? Tas pats Lamelo Ball ir nobriedis spēlētājs? Tam nav nekāda sakara ar briedumu. Kylian Hayes, Frank Ntilikina utt.
Praktiski visi USA spēlētāji ir fiziski nobriedušāki, tas Tev jaunums?
, 2023-09-12 08:50, pirms 2 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Ei..varēja tomēr ar Albatrosiem parakstīt. Nezinu, kas tur nesagāja, visticamāk finansiālā daļa. Sportiski bija starting 5 un svarīga loma piedāvāta. Laikam Vācijas nodokļu sistēma vainīga
Es domāju, šis variants Žagaram kopumā ir labāks, Lietuvā viņam uzticēsies un dos brīvi spēlēt, tas ir svarīgi, pie viena, visu laiku spēkā ir iespēja pāriet uz Fenerbache, bet tas automātiski nozīmē Eirolīgu, manuprāt, labs balanss.
, 2023-09-12 08:53, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bijusī leišu basketbola zaigzne, īsti nezinu, kāds sakars ar turkiem, spēlējis pamatā Spānijā un Grieķijā. Kaut kādu brīdi pēc karjeras noslēguma bija basketbola eksperts tv.
Macijausks bija kruta punktu mašīna savulaik, būtu baigi labi, ja Žagaram rastos iespēja darboties un smelties pieredzi no šī džeka.
, 2023-09-12 10:30, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Macijausks bija kruta punktu mašīna savulaik, būtu baigi labi, ja Žagaram rastos iespēja darboties un smelties pieredzi no šī džeka.
nomierinies, tas nav Macijauska konts, bildē Sims Jasaitis vispār izskatās

Un beidz murgot par to, ka Amerikāņi visi nobrieduši
, 2023-09-12 10:58, pirms 2 gadiem
Ja tiks izirets Wolves, tad jau 18.oktobri mačs ULEB pret Joventut! Tas būtu interesanti zinot vēsturi
, 2023-09-12 11:04, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Tāpēc NBA ir līga jaunajiem. Pārsvarā visi jaunie perspektīvie ieiet 19-20 gados. Žagaram labākais tu būt jau šogad. Savādāk noteikti gadu pie sūda Wolves, tad kādus 2-3 gadus marinēs Feners un pēc tam par NBA var aizmirst savos 28-30 gados
Tev visi uz NBA. Iepriekš to pašu skandināji par Timmu, Šmitu, Rodionu, Pasecniku utt. Acimredzot nepiedavāvā tos līgumus tādus kā gribētos
, 2023-09-12 11:54, pirms 2 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Ei..varēja tomēr ar Albatrosiem parakstīt. Nezinu, kas tur nesagāja, visticamāk finansiālā daļa. Sportiski bija starting 5 un svarīga loma piedāvāta. Laikam Vācijas nodokļu sistēma vainīga
Albatrosiem tacu ir divi tirie PG jau.
, 2023-09-12 13:23, pirms 2 gadiem
florbolsvienmersirdi rakstīja: Tev visi uz NBA. Iepriekš to pašu skandināji par Timmu, Šmitu, Rodionu, Pasecniku utt. Acimredzot nepiedavāvā tos līgumus tādus kā gribētos
tieši tā, kāda jēga strīdēties kur labāk spēlēt ja NBA nepiedāvā līgumu
, 2023-09-12 19:26, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es domāju, šis variants Žagaram kopumā ir labāks, Lietuvā viņam uzticēsies un dos brīvi spēlēt, tas ir svarīgi, pie viena, visu laiku spēkā ir iespēja pāriet uz Fenerbache, bet tas automātiski nozīmē Eirolīgu, manuprāt, labs balanss.
Tieši tā, ja aizies tā lieta, mošk īsā laikā uzspīdēs gan LKL, gan Turcijā, gan Eirolīgā