Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 23+12, Dalasai sāpīgs zaudējums pagarinājumā pret Džeimsu un "Lakers"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim 23+12, Dalasai sāpīgs zaudējums pagarinājumā pret Džeimsu un "Lakers"
Kristaps Porziņģis. Foto:USA Sports Today/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) zaudējumu piedzīvojusi Dalasas "Mavericks", kas pagarinājumā ar 104:107 piekāpās zvaigžņotajai Losandželosas "Lakers". Kristaps Porziņģis iekrāja double-double. Uzvaras metienu realizēja Ostins Rīvss, kurš realizēja tālmetienu pagarinājuma beigās.

Kristaps Porziņģis nospēlēja 39 minūtes. Šajā laikā viņam 23 punkti (1p. 6/6, 2p. 7/16, 3p. 1/7), 12 atlēkušās bumbas, trīs piespēles, divi bloķēti metieni, piecas kļūdas, trīs piezīmes un labākais +/- rādītājs starp pamata piecinieka spēlētājiem (+2).

VIDEO: Porziņģis sakrāj 23+12, cīnoties pret zvaigžņoto "Lakers"

• Porziņģis pēdējo septiņu spēļu laikā četras reizes ticis pie double-double, bet šosezon kopumā latvietim astoņas spēles ar double-double.

Luka Dončičs savainojuma dēļ izlaida jau trešo "Mavericks" spēli pēc kārtas.

• Iepriekšējās divas spēlēs, kuras Dalasa aizvadīja bez Lukas Dončiča, tika uzvarētas. Porziņģis šajos divos mačos iemeta 13 un 24 punktus, kamēr viņa sezonas vidējais rādītājs ir 19.5 punkti vidēji spēlē.

• Pirmajā ceturtdaļā "Mavericks" iekrāja 10 punktu deficītu (23:33). Šo ceturtdaļu varētu nosaukt par Lebrona Džeimsa un Porziņģa divkauju – Džeimss atzīmējās ar 10 punktiem, bet latvietim astoņi punkti nepilnās deviņās minūtēs.

• Pirmās ceturtdaļas slikto metienu precizitāti Dalasa uzlaboja otrajā, izmantojot "Lakers" nespēju realizēt metiens (5/22, 22,7%) un izvirzoties vadībā ar plus trīs (50:47). Dalasas rindās jāizceļ Porziņģis un Džeilens Bransons, kuri kopā guva 29 punktus.

• Trešo ceturksni "Mavericks" iesāka slikti, bet tad sekoja 7:0 izrāviens, kas ļāva atspēlēties no mīnusiem – 73:73 pirms noslēdzošajām 12 minūtēm. Abām komandām ļoti zema metienu precizitāte (Dalasai 37,7%, Losandželosai 41,7%).

• "Mavericks" iesāka noslēdzošo ceturtdaļu ar izrāvienu, iekrājot jau septiņu punktu pārsvaru, tomēr "Lakers" spēles nogriežņa turpinājumā atspēlējās un trīs minūtes pirms beigām atradās vadībā ar plus viens (90:89).

• Sekoja divi rezultatīvi Porziņģa uzbrukumi, kas ļāva Dalasai pārņemt vadību (93:90). Pašās ceturtdaļas beigās laukumā sākās neliels haoss, Džeimss raidīja neprecīzu tālmetienu, atlēkusī bumbu nonāca pie Veina Elingtona, kurš nepilnas divas sekundes pirms ceturtdaļas noslēguma panāca 93:93 – lai noskaidrotu uzvarētāju, bija nepieciešams pagarinājums.

• Pagarinājums izvērtās ļoti aizraujošs. Vadībā pabija kā viena, tā otra komanda. 45 sekundes pirms pagarinājuma noslēguma Tims Hārdavejs panāca 101:101, 23 sekundes pirms noslēguma tālmetienu realizēja Rasels Vestbruks (104:101), bet 15 sekundes pirms pagarinājuma noslēguma Maksi Klebers ar trejaci panāca neizšķirtu.

• Punktu šim mačam pielika Ostins Rīvss. Viņš saņēma piespēli stūrī un no tālās distances raidīja bumbu "Mavericks" grozā – 107:104. Dalasai minūšu pārtraukumu nebija, un uzbrukuma laiks bija par īsu, lai kaut ko labotu.

• Rezultatīvākais "Mavericks" spēlētājs bija Bransons, kuram 25 punkti un deviņas rezultatīvas piespēles, bet 20 punktus pievienoja Tims Hārdavejs, kurš maču iesāka no rezervistu soliņa.

• "Lakers" rindās vismaz 20 punktus guva visi līderi. Ar double-double atzīmējās gan Entonijs Deiviss (20+12), gan Rasels Vestbruks (23+10+9), savukārt Džeimss ar 24 punktiem bija rezultatīvākais.

• "Mavericks" bilance šobrīd ir 14-14. Ar šādu bilanci Dalasa ieņem 8. vietu Rietumu konferencē, bet tai uz papēžiem min "Timberwolves" ar kuru Dalasa tiksies 20. decembrī.

1 2 41 komentārs

  +4 [+] [-]

, 2021-12-16 05:26, pirms 3 gadiem
Eh žēl. Bija ļoti sīvi! Šoreiz nedaudz pietrūka. Citādi MAVS aisardzība šodien pēc kā jau izskatījās.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-16 05:27, pirms 3 gadiem
Eh, kas par spēli. Žēl, ka Mavs zaudēja. Tas OT varēja arī nebūt, ja KP un Klebers nebūtu saķērušies par atlēkušo bumbu. Beigās jau baigi abas komandas uguņoja ar tiem truļļiem. Un atkal Mavs jau izskatījās pēc normālas komandas.
KP ļoti laba spēle. Tās piecas kļūdas gan varēja arī nebūt, bet visu spēli cīnoties ar Lebronu tā var arī gadīties.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-16 05:28, pirms 3 gadiem
Atdeva uzvarētu spēli ar to bumbas nesadalīšanu.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-16 05:29, pirms 3 gadiem
Kāpēc atļāva mest tam Reivam?5|6 šodien!

  -1 [+] [-]

, 2021-12-16 05:29, pirms 3 gadiem
Šādi jāmāk atdod spēles... Pamatlaika beigās pie -3 nesist sodu un tad vēl Klebers, negribot protams, neveiksmīgi izsit bumbu KP ejot pēc reba. OT ļoti pietrūka Luka, tāda sajūta, ka neviens cits nav spējīgs psiholoģiski uzņemties līdera lomu beigās. Bet nu katrā ziņā, ja Mavs nemestu trinus ar 20% vislaik, varētu arī bez stresa uzvarēt. KP arī šoreiz sūdīga precizitāte, bet aizvien labāks aizsardzībā.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-16 05:30, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Šādi jāmāk atdod spēles... Pamatlaika beigās pie -3 nesist sodu un tad vēl Klebers, negribot protams, neveiksmīgi izsit bumbu KP ejot pēc reba. OT ļoti pietrūka Luka, tāda sajūta, ka neviens cits nav spējīgs psiholoģiski uzņemties līdera lomu beigās. Bet nu katrā ziņā, ja Mavs nemestu trinus ar 20% vislaik, varētu arī bez stresa uzvarēt.
Komentos spēles laikā kāreiz lasīju cilvēku viedokli, ka ja šodien būtu bijis Luka, būtu stabils pamatlaika zāģis. Jo aizsardzībā tā Luka nenokapātu. Bet rezultāta veidošanas ziņā Brunsons savu paveica aizvietojot Luku.
Slēpts komentārs: MakaronsEnkurs3

  +2 [+] [-]

, 2021-12-16 05:32, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, kas par spēli. Žēl, ka Mavs zaudēja. Tas OT varēja arī nebūt, ja KP un Klebers nebūtu saķērušies par atlēkušo bumbu. Beigās jau baigi abas komandas uguņoja ar tiem truļļiem. Un atkal Mavs jau izskatījās pēc normālas komandas.
KP ļoti laba spēle. Tās piecas kļūdas gan varēja arī nebūt, bet visu spēli cīnoties ar Lebronu tā var arī gadīties.
/Loti laba noteikti nebija. Procents diezgani sūdīgs. Beigās gan nesaprotami viņu noņēma.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-16 05:35, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: Pretīgais enkurs noraka kārtējo spēli. 0 punkti 3.ceturtdaļā, 0 punkti papildlaikā. 34% metienu precizitāte (14% no trīņa). Un pamatlaika beigās tas nožēlojamais enkurs vēl izrāva bumbu no rokām Maxim, kurš jau rebu bija dabūjis - pilnīgs un galīgs ubags. Žēl Brunsona, kuram bija fanastiska spēle.
Spēli noraka treneris!
Slēpts komentārs: MakaronsEnkurs3

  +1 [+] [-]

, 2021-12-16 05:37, pirms 3 gadiem
Muhameds99 rakstīja: Kāpēc atļāva mest tam Reivam?5|6 šodien!
Tāpēc ka taisija double team Lebronam un izspēlēja uz brīvo.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-16 05:37, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: Jo ļāva Podriņķim tik daudz spēlēt? Jā, piekrītu. Ja Podriņķis spēlētu par kādām 10-15 minūtēm mazāk, tad būtu uzvara.
Viņam taču tavā mīļākajā statā "plus / mīnuss" ir stabili labākais rādītājs no starta 5nieka. Ko tad šoreiz runā pretrunā sev?

  +1 [+] [-]

, 2021-12-16 05:38, pirms 3 gadiem
Muhameds99 rakstīja: /Loti laba noteikti nebija. Procents diezgani sūdīgs. Beigās gan nesaprotami viņu noņēma.
Tāds viņam tas procents visu laiku šosezon +/- ir, jo met gana daudz. Vienā no intervijām viņš pats teica, ka treneri viņu ir iedrošinājuši mest daudz vairāk. Plus šonakt viņš visu laiku spēlēja pret Lebronu, un tas noteikti viņam paņēma daudz spēka.

  +7 [+] [-]

, 2021-12-16 05:38, pirms 3 gadiem
Var teikt daudzus pārmetumus KP un citiem no MAVS,par spēli overtaimā,bet īstais spēles pakāsējs ir Kleperis no Vācijas,viņš ar mietu ir jādzen pie acu ārsta,jo savādāk nevar izskaidrot,kāda mārutka pēc viņam pēdējā Leikeru uzbrukuma beigās pamatlaikā,no aizmugures bija jārauj no rokām ārā KP atlecošā bumba(Kristaps neredzēja kas viņam aiz muguras,atšķirībā no klepera),un vaļā laist arī nafig nevajag,līdz ar to dabūja 3tst savā grozā,un OT,kaut ko vēl tur taisnojās KP priekšā malā ejot!!! Drīz apsēstais box score +/- būtnis, konstatēs faktu,ka Lebrons pie uzvaras ir mīnusos(-6),tātad pārmaksāts enkurs no Leikeriem,savukārt KP vienīgajam no MAVS pamatpiecnieka +2,pārējie mīnusos!

     [+] [-]

, 2021-12-16 05:41, pirms 3 gadiem
Kas notika OKC un Pels spēles beigās, ārprāts Paskatieties burtiski pēdējās sekundes

  +5 [+] [-]

, 2021-12-16 05:41, pirms 3 gadiem
Tiešām sāpīgs zaudējums. Vajadzēja prast izmantot to, ka Deiviss 4.piezīmi saņēma jau 3.cet. 4.min. Labi organizēta aizsardzība, bet katastrofāla metienu precizitāte. Veiksme šoreiz bija Lakers sabiedrotā.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-16 05:41, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Var teikt daudzus pārmetumus KP un citiem no MAVS,par spēli overtaimā,bet īstais spēles pakāsējs ir Kleperis no Vācijas,viņš ar mietu ir jādzen pie acu ārsta,jo savādāk nevar izskaidrot,kāda mārutka pēc viņam pēdējā Leikeru uzbrukuma beigās pamatlaikā,no aizmugures bija jārauj no rokām ārā KP atlecošā bumba(Kristaps neredzēja kas viņam aiz muguras,atšķirībā no klepera),un vaļā laist arī nafig nevajag,līdz ar to dabūja 3tst savā grozā,un OT!!! Drīz mamma modinās apsēsto box score +/- būtni,kurš konstatēs faktu,ka Lebrons pie uzvaras ir mīnusos(-6),tātad pārmaksāts enkurs no Leikeriem,savukārt KP vienīgajam no MAVS pamatpiecnieka +2,pārējie mīnusos!
Klebers gribēja labu, bet sanāca sūdīgi. Tā gadās, kā saka - pārcentās, bet novelt zāģi uz to vienu epizodi ir stulbi. Var par to runāt, kā neveiksmīgu momentu, bet varbūt sāksim ar to, ka varētu trīnīšus mest ar vismaz 30%...
Slēpts komentārs: MakaronsEnkurs3

     [+] [-]

, 2021-12-16 05:43, pirms 3 gadiem
Traki, traki, beigās visādi zilie un puszilie trīņi abos virzienos.

  +5 [+] [-]

, 2021-12-16 05:44, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Var teikt daudzus pārmetumus KP un citiem no MAVS,par spēli overtaimā,bet īstais spēles pakāsējs ir Kleperis no Vācijas,viņš ar mietu ir jādzen pie acu ārsta,jo savādāk nevar izskaidrot,kāda mārutka pēc viņam pēdējā Leikeru uzbrukuma beigās pamatlaikā,no aizmugures bija jārauj no rokām ārā KP atlecošā bumba(Kristaps neredzēja kas viņam aiz muguras,atšķirībā no klepera),un vaļā laist arī nafig nevajag,līdz ar to dabūja 3tst savā grozā,un OT,kaut ko vēl tur taisnojās KP priekšā malā ejot!!! Drīz apsēstais box score +/- būtnis, konstatēs faktu,ka Lebrons pie uzvaras ir mīnusos(-6),tātad pārmaksāts enkurs no Leikeriem,savukārt KP vienīgajam no MAVS pamatpiecnieka +2,pārējie mīnusos!
Nav ko pārmest ne KP ne Maxim par to atlēcošo. Tā epizode tik vēlreiz apliecināja ar kādu enerģiju Mavs šonakt aizsardzībā kapāja. Kaifs bija skatīties. Diemžēl Luku nekad neesmu redzējis no svilpes līdz svilpej tik daudz sviedru liet aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2021-12-16 05:45, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Klebers gribēja labu, bet sanāca sūdīgi. Tā gadās, kā saka - pārcentās, bet novelt zāģi uz to vienu epizodi ir stulbi. Var par to runāt, kā neveiksmīgu momentu, bet varbūt sāksim ar to, ka varētu trīnīšus mest ar vismaz 30%...
Nē pilnīgi nepiekrītu...TĀ BIJA PĒDĒJĀ EPIZODE PAMATLAIKĀ UN PUNKTS!!! Kleperis noraka.

     [+] [-]

, 2021-12-16 05:47, pirms 3 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Kas notika OKC un Pels spēles beigās, ārprāts Paskatieties burtiski pēdējās sekundes
Kas tur notika?

     [+] [-]

, 2021-12-16 05:52, pirms 3 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Kas notika OKC un Pels spēles beigās, ārprāts Paskatieties burtiski pēdējās sekundes
Damn tā neko galotne

  +1 [+] [-]

, 2021-12-16 06:08, pirms 3 gadiem
Bac.....Laba spēle!!! Bija vērts celties, tikai žēl ka zāģis.
Ja godīgi.....Tomēr liekās ka KP spēle bija tas izšķirošais faktors kapēc Dallasa zaudēja. Ja tomēr gribam mēs viņu uzskatīt par pirmo numuru kad LD nespēlē, tad vajag tomēr labaku to realizāciju, labākus metienus, ne tik sasteigtus. Reizēm liekās ka šis pārak sasteidz metienu (it īpaši pie 3pt līnijas). Tā jau priekš statiem laba spēle, bet uzvarai tomēr vajag labāk. Bet tomār baaaaac.....kā gribējas to uzvaru bez LD

     [+] [-]

, 2021-12-16 06:08, pirms 3 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Kas notika OKC un Pels spēles beigās, ārprāts Paskatieties burtiski pēdējās sekundes
Labs NBA neko tādu neatceros. Koledžu basketā gan kaut kas līdzīgs ir bijis.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-16 06:10, pirms 3 gadiem
MakaronsEnkurs3 rakstīja: Jo ļāva Podriņķim tik daudz spēlēt? Jā, piekrītu. Ja Podriņķis spēlētu par kādām 10-15 minūtēm mazāk, tad būtu uzvara.
Un bez tava slavenā Dončiča? Varbūt tagad atzīsi ka viņš ir stipri pārslavēts?

     [+] [-]

, 2021-12-16 06:13, pirms 3 gadiem
erors18 rakstīja: Bac.....Laba spēle!!! Bija vērts celties, tikai žēl ka zāģis.
Ja godīgi.....Tomēr liekās ka KP spēle bija tas izšķirošais faktors kapēc Dallasa zaudēja. Ja tomēr gribam mēs viņu uzskatīt par pirmo numuru kad LD nespēlē, tad vajag tomēr labaku to realizāciju, labākus metienus, ne tik sasteigtus. Reizēm liekās ka šis pārak sasteidz metienu (it īpaši pie 3pt līnijas). Tā jau priekš statiem laba spēle, bet uzvarai tomēr vajag labāk. Bet tomār baaaaac.....kā gribējas to uzvaru bez LD
Priekš statiem tieši ne visai! Procentuāli! Bet beigās viņa nez kāpēc nebija! Un tas ir iemesls kāpēc treneris!

  +1 [+] [-]

, 2021-12-16 06:13, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Nav ko pārmest ne KP ne Maxim par to atlēcošo. Tā epizode tik vēlreiz apliecināja ar kādu enerģiju Mavs šonakt aizsardzībā kapāja. Kaifs bija skatīties. Diemžēl Luku nekad neesmu redzējis no svilpes līdz svilpej tik daudz sviedru liet aizsardzībā.
Par enerģiju nav nekas ,ko pārmest. Arī par to epizodi varētu neko nepārmest,ja vien tā nebūtu notikusi pāris sekundes pirms pamatlaika beigām. Tur vajadzēja vienkārši paņemt bumbu un apstāties,jo leikeri pa lielam vairs pat sodu īsti nepaspētu uzsist.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-16 06:28, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Nē pilnīgi nepiekrītu...TĀ BIJA PĒDĒJĀ EPIZODE PAMATLAIKĀ UN PUNKTS!!! Kleperis noraka.
Daudz sāpīgāka bija epizode, kad pie + 3 izgāja 2 pret 1 , bet Ellingtons pārķēra zemo piespēli uz KP. Būtu devis piespēli augšā - un viss, garantēti +5.
P.S. KP tā arī nedaudz baidās rauties uz grozu, kad saņem bumbu paintā. Celis??

  -1 [+] [-]

, 2021-12-16 07:35, pirms 3 gadiem
Kur resnis palicis?

  -1 [+] [-]

, 2021-12-16 07:56, pirms 3 gadiem
KP 100% vainīgs zaudējumā..tik neprecīzs,šausmas..

     [+] [-]

, 2021-12-16 08:42, pirms 3 gadiem
bocis norm noanalizēja. ko mēs bez šitādiem basīša ekspertiem vispār darītu...

  +2 [+] [-]

, 2021-12-16 08:43, pirms 3 gadiem
Atkal kaut kādi debīlie punkti parādījušies pie rindkopām. Raksts nav nekāds faktu uzskaitījums, kurus tā var atdalīt.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-16 08:43, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Nē pilnīgi nepiekrītu...TĀ BIJA PĒDĒJĀ EPIZODE PAMATLAIKĀ UN PUNKTS!!! Kleperis noraka.
Tajā atlekušajā bumbā un pēdējā uzbrukumā pārāk daudz aizgāja greizi.
Protams Maxi sapisās,bet tur bija jādod sods AD par grūšanu mugurā.
OT arī kur KP noņem uz pēdējo aizsardzību un Timijs paliek laukumā.
Kas notika? Lakers uzreiz soda laukumā iekšā bez problēmām.Visa komanda savelkas iekšā soda laukumā un Lakers no distances var darīt ko grib.
Sodu ar varēja sist bet nesita

  -2 [+] [-]

, 2021-12-16 08:44, pirms 3 gadiem
Kas tas pa sūda video pielikts rakstam? Afigenākā piespēle, kur pēc tam džeks driblējas caurgājienā. Kāds tieši piespēles labums?
1 2 41 komentārs