Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2945, Did:0, useCase: 3
Autors: Reinis Aumeisters

Bertānam trīs punkti, ''Mavericks'' piekāpjas Goldensteitā un noslēdz sezonu

Bertānam trīs punkti, ''Mavericks'' piekāpjas Goldensteitā un noslēdz sezonu
Dāvis Bertāns un Stefens Karijs. Foto: USA Sports Today/Scanpix

No cīņas par Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) čempiones titulu šonakt izstājās Dāvja Bertāna pārstāvētā Dalasas ''Mavericks''. Klubs ar 110:120 piekāpās Goldensteitas ''Warrios'', kapitulējot sērijā ar 1:4.

Dāvis Bertāns laukumā pavadīja tikai četras minūtes, kurās guva trīs punktus (3p. 1/2) un savāca vienu atlēkušo bumbu. Viņa kontā arī viena personīgā piezīme un negatīvs +/- rādītājs -5.

• Bertāns ņēma dalību 18 ''play-off'' spēlēs šosezon, katrā izceļoties ar vidēji 4.1 punktu, 1.4 atlēkušajām bumbām, 0.3 rezultatīvām piespēlēm un 0.4 bloķētiem metieniem. Latviešu basketbolists jau otro reizi karjerā sezonu noslēdza ar zaudējumu izslēgšanas spēlēs pret ''Warriors''. Pirmo reizi tas notika 2017. gadā, kad viņa pārstāvētā Sanantonio ''Spurs'' kapitulēja ar 0:4.

• Rezultatīvākais ''Mavericks'' rindās bija Luka Dončičs, kurš maču noslēdza ar 28 punktiem (1p. 5/7, 2p. 7/15, 3p. 3/13), deviņām atlēkušajām bumbām, sešām rezultatīvām piespēlēm un pārtvertu bumbu.

• Lielisku maču aizvadīja arī Spensers Dinvidijs, kurš komandas bilanci papildināja ar 26 punktiem (1p. 7/9, 2p. 2/5, 3p. 5/7). Viņa kontā arī četras rezultatīvas piespēles un divi bloķēti metieni.

• ''Warriors'' panākumu tikmēr ar 32 punktiem (2p. 4/9, 3p. 8/16), divām atlēkušajām bumbām, trim rezultatīvām piespēlēm un pārtvertu bumbu kaldināja Klejs Tompsons.

Stefens Karijs tikmēr tika atzīts par visu laiku pirmo Maģiskā Džonsona Rietumu konferences fināla vērtīgāko spēlētāju.

• ''Double-double'' nokārtoja divi ''Warriors'' spēlētāji - Kevons Lūnijs (10+18) un Endrjū Viginss (18+10). Ar vismaz desmit gūtiem punktiem uzvarētāju rindās atzīmējās seši basketbolisti.

• Goldensteita maču iesāka ļoti aktīvi un ne reizi neļāva Dalasai izvirzīties vadībā. Otrajā ceturksnī vienība guva 41 punktu, krietni atraujoties no savas pretinieces.

• Otrajā puslaikā viesi centās atspēlēties, taču līdz galam tas neizdevās. Vienībai izdevās deficītu samazināt, taču ne panākt līdzsvaru uz tablo. Uz brīdi mājinieku pārsvars bija pat 25 punkti.

• Goldensteita demonstrēja krietni labāku komandas spēli. Vienība savāca par 17 atlēkušajām bumbām vairāk, atdeva par 14 rezultatīvām piespēlēm vairāk un arī spēja krietni precīzāk izpildīt metienus.

• ''Warriors'' iekļuva finālā jau sesto reizi pēdējo astoņu gadu laikā un ir ceļā uz savu ceturto titulu šajā laikā posmā. Tā ir pirmā reize kopš to paveica Čikāgas ''Bulls'' 90. gados. Finālā vienība tiksies ar Bostonas ''Celtics'' un Maiami ''Heat'' sērijas uzvarētāju.

NBA izslēgšanas turnīrs, konferenču fināli

Austrumi1.sp.2.sp.3.sp.4.sp.5.sp.6.sp.7.sp.Sērijā
[1.]Heat – [2.]Celtics118:107102:127109:10382:10280:9328.05.2-3
Rietumi1.sp.2.sp.3.sp.4.sp.5.sp.6.sp.7.sp.Sērijā
[3.]Warriors – [4.]Mavericks112:87126:117109:100109:119120:1104-1

, 2022-05-27 06:34, pirms 3 gadiem
Apsveicu GSW ar kārtējo konferences titulu!
Jāuzteic arī Mavs, uzlēca augstāk par plānoto!
Iguodala pēc kārtējā titula!
GO GSW!
, 2022-05-27 06:34, pirms 3 gadiem
Paldies par sezonu Dalasi! Vel par agru jums, bet bija interesanti! TOP4 NBA jau ta ir liels sasniegums pie si sastava.
, 2022-05-27 06:42, pirms 3 gadiem
Tas Valērijs te ir tāds friiks ķelti uzliks uz mīkstā šito pretīgo komandu
, 2022-05-27 07:17, pirms 3 gadiem
Joprojām nesaprotu,kā Suns viņiem pakāsa.
, 2022-05-27 07:26, pirms 3 gadiem
Un tas ir arī viss. Lai arī bumba grozā nekrita Luka ietiepīgi turpināja mest, cerot kļūt par varoni, šoreiz nesanāca.
, 2022-05-27 07:35, pirms 3 gadiem
basis89 rakstīja: Joprojām nesaprotu,kā Suns viņiem pakāsa.
Jo Suns bija vājāki, tā nav nekāda raķešu zinātne
, 2022-05-27 07:36, pirms 3 gadiem
Mavs aizvadīja labu sezonu. Ja izdotos saglabāt esošo sastāvu un piesaistīt 1/2 labus garos, kas būtu spēcīgi zem groza, būtu vēl interesantāk
, 2022-05-27 07:40, pirms 3 gadiem
Igudala uz pansionātu!Celtics čempioni!
, 2022-05-27 07:49, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jo Suns bija vājāki, tā nav nekāda raķešu zinātne
Suns noteikti nebija vājāki
Suns bija individuāli labāki spēlētāji gandrīz katrā pozīcijā Notika self destruction no Suns puses nevis Mavs pārspēks.
, 2022-05-27 07:53, pirms 3 gadiem
Galīgi nesaprotu uzbrukuma zīmējumu. Kāda sakarā Dončičam 13 3pt metieni? Nu nav viņš snaiperis un tā noteikti nav labāka uzbrukuma opcija. Kāpēc 40+ % metēji nedabū tik daudz uzmest? Nemāk izspēlēt?
, 2022-05-27 07:54, pirms 3 gadiem
Dalasai trūkst divas lietas – labs centrs un normāls saspēles vadītājs. Ja Dalasa grib kādai citai komandai ieriebt, lai uzdāvina LD.
, 2022-05-27 07:58, pirms 3 gadiem
Loonijs visu sēriju saimniekoja zem groziem, apsveicu gudriniekus, kas pret KP nespēja iemainīt garo!

Gsw kruizā pēc kārtējā titula! Iguodalam nesavtīguma paraugstunda
#kepkas pa krūmiem!
, 2022-05-27 08:05, pirms 3 gadiem
Mavs no šī sastāva izspieda labu rezultātu.
Tagad jādomā ,ko darīt ar tiem,kuriem beidzas līgums-Brunsons,Dinvidijs.
Varētu būt interesanti pamēģināt piesaistīt Bīlu.
Tikai kā jau tradīcija,tad lieli free aģenti uz Dalasu neiet.
Jātiek vaļā no Bertāna.Sorry,lai arī latvietis,bet par 15 miljoniem sezonā var atrast ko labāku.Un vajag garo,kas var segt perimetru arī.
, 2022-05-27 08:19, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jo Suns bija vājāki, tā nav nekāda raķešu zinātne
Suns tik tiešām nebija vājāki. Bet suns bija gan iekšējās problēmas, kuras tikai tagad nāk u āru + CP3 trauma. Objektīvi Suns ir daudz spēcīgāka kā komanda.
, 2022-05-27 08:21, pirms 3 gadiem
Beidzot šis Pelrušķītes skrējiens ir beidzies. Viena cilvēka Hero ball neņems titulus un pat neatceros, kad tas pēdējo reizi notika. ja Luka iemācīsies spēlēt arī bez bumbas rokās, tad Mavs var kādreiz arī paņemt titulu. Ja nē, tad nē.
, 2022-05-27 08:23, pirms 3 gadiem
Loģisks kāsiens, ja komandas 3. vērtīgākais spēlētājs ar izspēļu labāko +/- silda soliņu ...
, 2022-05-27 08:34, pirms 3 gadiem
Nu Bertāns toč būtu bijis precīzāks no 3p līnijas par virtuli, piekrītu, ka Dončiča labak lai paliek pie caurgājieniem un piespēlēm. Dallasa nemācēja pilvērtīgi izmantot Bertānu, turklāt dodot vēl tik mazu spēles laiku.... Šoreiz uzvarēja Wariors labāka komandas spēle.
, 2022-05-27 08:46, pirms 3 gadiem
Beidzot pončiks ir ārā no PO..patīkama ziņa..
, 2022-05-27 09:01, pirms 3 gadiem
Ehh, Dāvim un Lukam nesanāca, bet kopumā jau abi ir ļoti labi metēji!
, 2022-05-27 09:01, pirms 3 gadiem
Jāpiekrīt Skipa Beilesa kungam, ka šī Lukas trīņu plivināšana ir reāli apnicīga. Nav viņš nekāds snaiperis un nekad nebūs.
, 2022-05-27 09:04, pirms 3 gadiem
sandza rakstīja: Nu Bertāns toč būtu bijis precīzāks no 3p līnijas par virtuli, piekrītu, ka Dončiča labak lai paliek pie caurgājieniem un piespēlēm. Dallasa nemācēja pilvērtīgi izmantot Bertānu, turklāt dodot vēl tik mazu spēles laiku.... Šoreiz uzvarēja Wariors labāka komandas spēle.
17% serija ir precizaks? DB pret GSW 2/12
, 2022-05-27 09:15, pirms 3 gadiem
sandza rakstīja: Nu Bertāns toč būtu bijis precīzāks no 3p līnijas par virtuli, piekrītu, ka Dončiča labak lai paliek pie caurgājieniem un piespēlēm. Dallasa nemācēja pilvērtīgi izmantot Bertānu, turklāt dodot vēl tik mazu spēles laiku.... Šoreiz uzvarēja Wariors labāka komandas spēle.
Kas tur ko nemācēt? Iemet viņam stūrī kad brīvs, vai uzvelc uz sevis doble team un atmet uz perimertu vai uzliec skrīnu un viss - lai žarī catch&shoot. Vienkārši negribēja viņu izmantot, bieži vienkārši ignorējot viņu stāvām pilnīgi brīvu. Protams, Berča arī drusku vainīgs - tas lāzers bija stipri šķībāks kļuvis šajā sezonā.
, 2022-05-27 09:23, pirms 3 gadiem
Beidzot tas murgs ir beidzies. Protams, ka Mavs nebija jātiek tālāk par otro kārtu. Tas kurš sačakarēja Suns sezonu ir jāatlaiž. Tiešām priecājos, ka KP tika prom no šī sviesta un domāju, ka viņš skatoties šo basketbola murgu ir laimīgs. Gan jau reti kuram Mavs spēlētājam patīk šāda stila spēle. Bransons šodien jau sapņoja kā spēlē MSG. Nedomāju, ka viņš grib te palikt. Ja Dinvidijam šodien dotu tik daudz Bumbu kā LD, tad būtu 50 p spēle. Labi, ka Bertānu neietekmē šīs lietas tik daudz.
, 2022-05-27 09:24, pirms 3 gadiem
berimors rakstīja: Kas tur ko nemācēt? Iemet viņam stūrī kad brīvs, vai uzvelc uz sevis doble team un atmet uz perimertu vai uzliec skrīnu un viss - lai žarī catch&shoot. Vienkārši negribēja viņu izmantot, bieži vienkārši ignorējot viņu stāvām pilnīgi brīvu. Protams, Berča arī drusku vainīgs - tas lāzers bija stipri šķībāks kļuvis šajā sezonā.
Tā nav Dāvja spēle kur jāstāv un jāgaida.Es jau treida brīdī teicu,ka Dāvja sakarā izmaiņas būs nulle vnk uz to kā spēlē Mavs.
Dāvja labākās sezonas ir bijušas kad komanda spēlē normāla tempa basketbolu un skriet skrīnus un žarī.

Realitāte ir tāda,ka nekas nemainīsies viņa sakarā.Dončičš pēkšņi nesāks spēlēt ar normālu pace.Dāvja dienas ir skaitītas Dalasā.Vienīgais veids kā viņš var palikt ir ja neviens negrib ņemt viņa kontraktu.
, 2022-05-27 09:27, pirms 3 gadiem
Sanāca iemest savus 17 metienus no distances, bet GSW spēja iemest tikai nedaudz mazāk ar labu realizāciju. Tā arī veidojās rezultāts, jo no groza apakšas kā parasti labāk nospēlēja GSW (tīri arī labākas sastāva komplektācijas ziņā). MAVS tāpat uzleca stipri augstāk par savu pēcpusi!
, 2022-05-27 09:31, pirms 3 gadiem
Smieklīgi palasīt kā te dažs labs dīvānā pirdējs nodir** tusni. Bez viņa Dallasa pat playoffos netiktu.
, 2022-05-27 09:34, pirms 3 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Tā nav Dāvja spēle kur jāstāv un jāgaida.Es jau treida brīdī teicu,ka Dāvja sakarā izmaiņas būs nulle vnk uz to kā spēlē Mavs.
Dāvja labākās sezonas ir bijušas kad komanda spēlē normāla tempa basketbolu un skriet skrīnus un žarī.

Realitāte ir tāda,ka nekas nemainīsies viņa sakarā.Dončičš pēkšņi nesāks spēlēt ar normālu pace.Dāvja dienas ir skaitītas Dalasā.Vienīgais veids kā viņš var palikt ir ja neviens negrib ņemt viņa kontraktu.
Dāvis moš pat Goldensteitā varētu labi iederēties.. tik aizsardzības skilus bik jāuztrenē
, 2022-05-27 09:34, pirms 3 gadiem
Matlss rakstīja: Smieklīgi palasīt kā te dažs labs dīvānā pirdējs nodir** tusni. Bez viņa Dallasa pat playoffos netiktu.
lai tak mazie pokemoni papriecajas
, 2022-05-27 09:40, pirms 3 gadiem
paldies dainim par sezonu!
, 2022-05-27 09:43, pirms 3 gadiem
Matlss rakstīja: Smieklīgi palasīt kā te dažs labs dīvānā pirdējs nodir** tusni. Bez viņa Dallasa pat playoffos netiktu.
Tu pats viņu apcēli nosaucot par tusni
, 2022-05-27 09:45, pirms 3 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Tu pats viņu apcēli nosaucot par tusni
Nu es vienkārši piedūros visi šitie luka pončiks, tusnis vienkārši recigi
, 2022-05-27 10:00, pirms 3 gadiem
Par Dāvi. Protams, ka šāds stils viņam neder. Bet pārējie apstākļi Dalasā ir ļoti labi. Lielisks klimats, laba pilsēta/štats, mazi nodokļi, nav pārmērīgi liels spēles laiks (zinot traumu vēsturi) un ļoti maz jāspēlē kopā ar LD. Protams, ja būs liels treids vasarā ar Dalasas piedalīšanos, tajā noteikti būs DB. Jo tāda līguma nauda ir izdevīga treidos un Dāvis galīgi nav top6 svarīgākais spēlētājs šajā komandā. Ja nu būs tā Gobēra maiņa piemēram. Kas zin kas vasarā notiks. Iespējamība ir liela, ka aizmainīs. Tādā komandā kā Hornets vai Kings viņš iederētos lieliski.
, 2022-05-27 10:03, pirms 3 gadiem
xZ rakstīja: Suns tik tiešām nebija vājāki. Bet suns bija gan iekšējās problēmas, kuras tikai tagad nāk u āru + CP3 trauma. Objektīvi Suns ir daudz spēcīgāka kā komanda.
Nu SUNS bija nevis vājāki, bet gan talanta ziņā līdzīgi. Ne jau LD realizē to metienu krusu no distances. To dara talantīgi komandas biedri, kuri šobrīd atrodas LD ēnā. Ja LD vietā būtu kāds ļoti labs saspēles vadītājs, tad rezultāts gan jau būtu līdzīgs. Nenoliedzami LD ir viena no līgas zvaigznēm, bet gluži kā vairums šāda statusa spēlētāju, viņam ir problēmas ar savas statistikas (naudas pelnīšanas) sabalansēšanu un pilnīgu iekļaušanos komandas spēlē. Ar gadiem gan jau arī LD nāks arī prāts un spēja piezemēt savas individuālās ambīcijas. Šobrīd ir tā kā ir (tas ko mēs redzam laukumā).
, 2022-05-27 10:09, pirms 3 gadiem
Matlss rakstīja: Smieklīgi palasīt kā te dažs labs dīvānā pirdējs nodir** tusni. Bez viņa Dallasa pat playoffos netiktu.
Es tik kategoriski neteiktu. Neviens nezina kā būtu ja būtu. Un Mavs uzvar pārsvarā tad kad LD ir normāla precizitāte un maz kļūdu, kas ir diezgan liels retums
, 2022-05-27 10:32, pirms 3 gadiem
Domāju, ka Kjubans ar Doņčiču abi ir amierināti. Viens ar sasniegto, otrs ar visatļauto laukumā, gan komondas ''vadīšanā'' un mlzīgo līgumu. Fani priecīgi par Rietumu finālu. Viss bumbās.
, 2022-05-27 10:32, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Nu SUNS bija nevis vājāki, bet gan talanta ziņā līdzīgi. Ne jau LD realizē to metienu krusu no distances. To dara talantīgi komandas biedri, kuri šobrīd atrodas LD ēnā. Ja LD vietā būtu kāds ļoti labs saspēles vadītājs, tad rezultāts gan jau būtu līdzīgs. Nenoliedzami LD ir viena no līgas zvaigznēm, bet gluži kā vairums šāda statusa spēlētāju, viņam ir problēmas ar savas statistikas (naudas pelnīšanas) sabalansēšanu un pilnīgu iekļaušanos komandas spēlē. Ar gadiem gan jau arī LD nāks arī prāts un spēja piezemēt savas individuālās ambīcijas. Šobrīd ir tā kā ir (tas ko mēs redzam laukumā).
Doncicam NBA rekords PA videji konferencu finalos aamur, tu te runa par saspelniekiem vnk no comment
, 2022-05-27 10:45, pirms 3 gadiem
Bo Mamba rakstīja: Doncicam NBA rekords PA videji konferencu finalos aamur, tu te runa par saspelniekiem vnk no comment
Ja pie Tevis ir tik daudz bumba, tad tā statistika var skaisti savākties. Paskaties tā paša MJ statistiku līdz pirmā titula izcīnīšanai. Tur tā statistika bija skaista, bet komanda bija tur kur bija. Pēc tavas domāšanas Vestbruks vispār ir izcilība, bet realitātē viņš parādīja, ka viņa statistika tikai bija statistika, bez seguma panākumu ziņā.
, 2022-05-27 11:13, pirms 3 gadiem
sandza rakstīja: Nu Bertāns toč būtu bijis precīzāks no 3p līnijas par virtuli, piekrītu, ka Dončiča labak lai paliek pie caurgājieniem un piespēlēm. Dallasa nemācēja pilvērtīgi izmantot Bertānu, turklāt dodot vēl tik mazu spēles laiku.... Šoreiz uzvarēja Wariors labāka komandas spēle.
Bertanam tik mazs speles laiks jo vins ir caurums aizsardziba.
, 2022-05-27 11:29, pirms 3 gadiem
Tas jau bija skaidrs, ka iepriekšējo spēli GSW nolēja, lai sēriju pabeigtu mājās...
, 2022-05-27 11:57, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Ja pie Tevis ir tik daudz bumba, tad tā statistika var skaisti savākties. Paskaties tā paša MJ statistiku līdz pirmā titula izcīnīšanai. Tur tā statistika bija skaista, bet komanda bija tur kur bija. Pēc tavas domāšanas Vestbruks vispār ir izcilība, bet realitātē viņš parādīja, ka viņa statistika tikai bija statistika, bez seguma panākumu ziņā.
pec sadiem komentiem pat namgeja limenis pietrukst nba sadala
, 2022-05-27 12:05, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Es tik kategoriski neteiktu. Neviens nezina kā būtu ja būtu. Un Mavs uzvar pārsvarā tad kad LD ir normāla precizitāte un maz kļūdu, kas ir diezgan liels retums
Kad pončiks bija savainots, es neteiktu, ka Dallasa spēlēja sliktāk. Manuprāt, kopumā komanda labi nokomplektēta.. redzēs, vai izdosies nākošsezon tik labi nokomplektēt sastāvu, tur būs savi izaicinājumi Dallasai, kaut vai tas pats Bransons, kuram gan jau būs labi piedāvājumi.
, 2022-05-27 12:28, pirms 3 gadiem
"Visu laiku pirmais" ilgi lauzu smadzenes, kamēr sapratu, ko murgo-
Pats pirmais! Joparesetē!
, 2022-05-27 12:30, pirms 3 gadiem
Fantastiska sezona Berčam un Lukačam Mavs TOP4 komanda NBA, lieliska komplektācija un spēlētāji. Pārējām 26 komandām jāformējas ārā, jo sezona konkrēts busts. Nets jāmaina KD prom, Suns jāmaina Bukers, Pols prom, jo nedabūja titulu. Filadelfijai beidzot tas busts Embīds jāizpirž ārā, cik var zaudēt titulus! Gaidu daudz maiņas, ja nē tad komandu GM konkrētākie busti!
, 2022-05-27 12:31, pirms 3 gadiem
basis89 rakstīja: Joprojām nesaprotu,kā Suns viņiem pakāsa.
Mazāk punktus iemeta
, 2022-05-27 12:33, pirms 3 gadiem
Charly Skymaker rakstīja: Beidzot tas murgs ir beidzies. Protams, ka Mavs nebija jātiek tālāk par otro kārtu. Tas kurš sačakarēja Suns sezonu ir jāatlaiž. Tiešām priecājos, ka KP tika prom no šī sviesta un domāju, ka viņš skatoties šo basketbola murgu ir laimīgs. Gan jau reti kuram Mavs spēlētājam patīk šāda stila spēle. Bransons šodien jau sapņoja kā spēlē MSG. Nedomāju, ka viņš grib te palikt. Ja Dinvidijam šodien dotu tik daudz Bumbu kā LD, tad būtu 50 p spēle. Labi, ka Bertānu neietekmē šīs lietas tik daudz.
Jā, KP priecīgs jau varēja kokteiļus pludmalē sūkt, nafig jāņemas pa tiem playoffiem
, 2022-05-27 12:38, pirms 3 gadiem
Bo Mamba rakstīja: pec sadiem komentiem pat namgeja limenis pietrukst nba sadala
Dzelžaini argumenti....
Fanot par statistiku var tie, kuri nespēj saprast pilnībā komandas spēļu taktisko būtību. Es pats apbrīnoju tenisistu un vieglatlētu individuālos sasniegumus un statistiku, bet priecāties par lēnu un salīdzinoši prognozējamu komandas spēli basketbolā kaut kā nevaru.
, 2022-05-27 12:39, pirms 3 gadiem
Matls..tur nav nekā smieklīga sakarā ar luku ponciku.. diemžēl NBA ir palicis tik ļoti antiharizmatisks
, 2022-05-27 12:47, pirms 3 gadiem
Matlss rakstīja: Nu es vienkārši piedūros visi šitie luka pončiks, tusnis vienkārši recigi
piedūros arī ir rēcīgs latviešu urlu vārdelis ...
, 2022-05-27 12:50, pirms 3 gadiem
Spēli un sēriju varēja vinnēt uzkurinot Bertāna un Pūla starprasu konfliktu. Gudrs treneris to izmantotu ...
, 2022-05-27 13:18, pirms 3 gadiem
Restartētājs rakstīja: Spēli un sēriju varēja vinnēt uzkurinot Bertāna un Pūla starprasu konfliktu. Gudrs treneris to izmantotu ...
Tas bija Lee nevis Pūls
, 2022-05-27 13:22, pirms 3 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Suns noteikti nebija vājāki
Suns bija individuāli labāki spēlētāji gandrīz katrā pozīcijā Notika self destruction no Suns puses nevis Mavs pārspēks.
Un tas nozīmē, ka bija vājāki. Tas, ko uzrakstīji ir atrunas
, 2022-05-27 13:24, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Dzelžaini argumenti....
Fanot par statistiku var tie, kuri nespēj saprast pilnībā komandas spēļu taktisko būtību. Es pats apbrīnoju tenisistu un vieglatlētu individuālos sasniegumus un statistiku, bet priecāties par lēnu un salīdzinoši prognozējamu komandas spēli basketbolā kaut kā nevaru.
DAL pace serija identisks GSW, pirms muldi paskaties.
, 2022-05-27 13:30, pirms 3 gadiem
Bo Mamba rakstīja: DAL pace serija identisks GSW, pirms muldi paskaties.
Tikai uz ātri izpildītu metienu rēķina. Bumbas kustība bija daudz ātrāka no GSW puses. Pluss GSW spēli drusku palēnināja nevienlīdzīgo divcīņu izmantošana groza tuvumā. Es skatos spēli analizējot, nevis pēc spēles analizēju statistiku, kura parāda tikai nelielu daļu no reālās spēles laukumā.
, 2022-05-27 15:34, pirms 3 gadiem
Doncič nekam nevajadzīgus spēlētajus un 2. raunda pikus ievelk konferences finālā, bet tāpat nabags. Ar galvu draudzējies? Mavs sastāvs bez LD nav pat playoff komanda.
, 2022-05-27 15:36, pirms 3 gadiem
"Neprot Dāvi izmantot"

Esat lietas kursā, ka DB kontraktu uzskata par vienu no sliktākajiem līgā? Nevis neprot izmantot, bet tur nav ko izmantot. Diemžēl.
Iedomājaties, ka Powella vietā būtu Gobērs jeb Ayton, Doncič kruīzā pārietu pāri GSW.
, 2022-05-27 16:00, pirms 3 gadiem
Nu Dončičam galīgi sūdīga spēle,neskatoties uz visiem tur punktiem.Būtībā ar savu nevarību,un individuāli spēli visu sajāja jaiu pirmajā puslaikā!
, 2022-05-27 16:02, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: "Neprot Dāvi izmantot"

Esat lietas kursā, ka DB kontraktu uzskata par vienu no sliktākajiem līgā? Nevis neprot izmantot, bet tur nav ko izmantot. Diemžēl.
Iedomājaties, ka Powella vietā būtu Gobērs jeb Ayton, Doncič kruīzā pārietu pāri GSW.
Nu jā,Pauela vietā vajadzētu Dalasai normālu centru,kaut vai kā tas Lūnijs GS.Tikai nesaprotu kāpēc tas serbu mizis nemaz netika izmantots!
, 2022-05-27 16:05, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: Doncič nekam nevajadzīgus spēlētajus un 2. raunda pikus ievelk konferences finālā, bet tāpat nabags. Ar galvu draudzējies? Mavs sastāvs bez LD nav pat playoff komanda.
Nu nu nepārspīlē,ir Dalasai arī pat ļoti labi spēlētāji piem.Dinvidijs,vienk.Donka bieži nejūt tos brīžis,kad vajag arī komandas spēli paspēlēt!
, 2022-05-27 17:03, pirms 3 gadiem
edmundo22 rakstīja: Nu nu nepārspīlē,ir Dalasai arī pat ļoti labi spēlētāji piem.Dinvidijs,vienk.Donka bieži nejūt tos brīžis,kad vajag arī komandas spēli paspēlēt!
lol, 11 otras kartas drafti un nedraftatie, tiek konf finala pret 20x chempioniem 20x all nba utt, bet vel pasaka ka norm lidzsvars ;D
, 2022-05-28 06:00, pirms 3 gadiem
Dallasai jābūvē komanda ap DĀVI BERTĀNU, nu vēl Dončičs palīgos un tad ap šīm divām superzvaigznēm salasot kapātājus būs arī tituls
, 2022-05-28 06:04, pirms 3 gadiem
profesorsk rakstīja: "Neprot Dāvi izmantot"

Esat lietas kursā, ka DB kontraktu uzskata par vienu no sliktākajiem līgā? Nevis neprot izmantot, bet tur nav ko izmantot. Diemžēl.
Iedomājaties, ka Powella vietā būtu Gobērs jeb Ayton, Doncič kruīzā pārietu pāri GSW.
Nu vismaz Rūjienā šo kontraktu uzskata par pašu labāko visā līgā!
Tā ka te var diskutēt