Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Vai šonakt uzzināsim pirmo finālistu?

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Vai šonakt uzzināsim pirmo finālistu?
Komandu līderi - Lebrons Džeimss (no kreisās) un Dvaits Hovards
Foto: AFP

Šonakt Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) Austrumu konferences piekto finālspēli aizvadīs Klīvlendas ''Cavaliers'' un Orlando ''Magic''. Ja viesi šonakt spēs izcīnīt uzvaru, tad viņi iekļūs NBA finālā, taču neviens nešaubas, ka ''Cavs'' ir gatavi atdot visu, lai tikai uzvarētu šajā spēlē. Spēles sākums 3:30 pēc Latvijas laika.

Sērijas gaita

Šajā sērijā par favorītiem tika uzskatīti NBA regulārās sezonas uzvarētāji no Klīvlendas, kas MVP Lebrona Džeimsa vadībā pirmajās divās kārtās ar 4:0 sagrāva attiecīgi iekšējo problēmu nomocīto Detroitas ''Pistons'' un Atlantas ''Hawks'', bet tikai retais šaubījās, ka sērijā pret ''Magic'' klīvlendiešiem nāksies piedzīvot pirmo zaudējumu šīs sezonas izslēgšanas spēlēs.

Un jau sērijas pirmajā mačā Rašards Lūiss izrāva ''Magic'' uzvaru - 107:106. Arī otrā sērijas spēle norisinājās Klīvlendā, bet šoreiz gavilēt varēja mājinieku līdzjutēji - Džeimss ar metienu pirms spēles beigu sirēnas izrāva ''Cavs'' uzvaru (96:95), sērijā panākot līdzsvaru - 1:1. Komandas pārcēlās uz Orlando, kur pie divām uzvarām savā laukumā tika ''Magic'' - pirmajā spēlē pārliecinošākā sērijas uzvara ar +10 (99:89), savukārt otrajā pirmo reizi nācās spēlēt pagarinājumu, kurā uzvaru izcīnīja mājinieki (116:114), lai gan ''Cavs'' bija iespēja izraut uzvaru, tomēr Džeimsa metiens lidoja grozam secen.

SpēleRezultāts
Cavaliers - Magic106:107
Cavaliers - Magic96:95
Magic - Cavaliers99:89
Magic - Cavaliers116:114

Ilgausks: ''Viņi pašlaik spēlē sezonas labāko basketbolu''

''Esam vadībā ar 3:1, taču nedrīkstam apstāties, iemigt. Jābūt modriem, jo ievainots zvērs ir bīstamāks,'' tieši šādus vārdus pirms, iespējams, pēdējās sērijas spēles komandas biedriem veltīja Lūiss. Savukārt Džeimss, kurš šajā sērijā izcēlies ar izciliem statistikas rādītājiem [Vidēji spēlē gūti 42,3 punkti, izcīnītas 7,3 atlēkušās bumbas un izdarītas 7,3 rezultatīvas piespēles - aut.], izteicies, ka ir gatavs pārbaudījumam: ''Esmu gatavs - ja spēsim pārvarēt šo šķērsli, tad būsim tik spēcīgi, kā vēl nekad. Un esmu gatavs čaļus vest cīņā - domāju, ka visi grib uzvarēt gan spēlē, gan sērijā, gan arī finālā. Mums ir jālauž visas robežas!''

''Cavaliers'' centra spēlētājs lietuvietis Židruns Ilgausks atzinis, ka ''Magic'' šobrīd spēlē savu sezonas labāko basketbolu: ''Viņi pašlaik spēlē daudz, daudz labāk kā pret Filadelfiju un Bostonu, varbūt pat abām kopā! Esam izmēģinājuši visu - mainījuši aizsardzības shēmas, spēlējuši ciešā aizsardzībā, bet viņu tālmetieni...'' ''Man ļoti patīk šī sērija - kamēr puiši uzvar, tikmēr noskaņojums ir pacilājošs. Ja izdodas apstādināt oponentu līderi, tad visa viņu spēle var pajukt vienā mirklī. Un mums tas ir jāizmanto,'' atzina Orlando komandas galvenais treneris Stens van Gandijs. ''Pagaidām šī sērija izvēršas viņiem labvēlīgajā virzienā - viņi ir vienu soli priekšā mums, viņi met precīzāk. Viņi visu dara labāk. Bet mums ir iespējas to visu labot, tādēļ ticu, ka vēl viss nav zaudēts. Galvenais ir nepadoties!'' izteicās ''Cavs'' treneris Maiks Brauns.

NBA vēsturē 190 komandas sērijā ir atradušās vadībā ar 3:1, un 182 no tām ir spējušas iekļūt nākamajā raundā. Vai ''Magic'' kļūs par 183 komandu? Spēles sākums 3:30 pēc Latvijas laika.

Izmantotie resursi:
espn.com

 +56 [+] [-]

, 2009-05-28 20:29, pirms 16 gadiem
Cavs būs ļoti grūti atspēlēties, bet ne neiespējami !

  +9 [+] [-]

, 2009-05-28 20:29, pirms 16 gadiem
Šodien apstiprināsies , ka viens spēlētājs nevar paveikt visu . Orlando uzvarēs ! Tāpēc jau tas ir komandas sporta veids
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: caupis
Slēpts komentārs: Parasts Lietotājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-05-28 20:45, pirms 16 gadiem
Kevin rakstīja: nu nezinu gan! sastāvs noteikti ir līdzvērtīgāks nekā Orlando! galvenā Cavs problēma ir Lewis! viņš ir pārāk universāls priekš Varejao! tā pati prblēma bija Bostonai, jo nebija ko likt pretī!
tāds pats jau arī ir Turkoglu. Domāju, ka Magic paņems. Cik tad ilgi viens spēlētājs var vilkt visu komandu?

     [+] [-]

, 2009-05-28 20:48, pirms 16 gadiem
neuzzināsim

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 20:49, pirms 16 gadiem
Kevin rakstīja: nu nezinu gan! sastāvs noteikti ir līdzvērtīgāks nekā Orlando! galvenā Cavs problēma ir Lewis! viņš ir pārāk universāls priekš Varejao! tā pati prblēma bija Bostonai, jo nebija ko likt pretī!
Ir likt ko - Benijs, Saša, James
Diezgan liela problēma ir Hovards zem groziem, jo Big-Z nav tik atlētisks, spēcīgs un viņš jau tomēr ir vecs...

     [+] [-]

, 2009-05-28 20:49, pirms 16 gadiem
pagaidām mans favorīts ir cavs. arī dēļ to visu, ka sērijā ir 3:1. komanda it kā ir saliedēta, bet kkā vienmēr lebrons izdara visu. ja nākošajā spēlē cavs starting 4 spēlētāji, un vēl role players varēs arī uzņemties iniciatīvu, tad domāju, ka būs vēlviena spēle. bija rakstīts, ka nav kam segt lewisu, viņi varētu nolikt pretī lebronu. ilgauskas varētu paņemt supermenu, varejao turkoglu, wests lee, un williams alstonu. novēlu veiksmi lebronam un co.

     [+] [-]

, 2009-05-28 20:50, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: vispār par to tekstu pie bildes... LeBron ir Cavs līderis par to nerodās šaubas, BET "Magic" līderis pēdējās spēlēs ir Turkoglu nevis Howards...
nu nu..
* Hedo Turkoglu
* #15
* Forward

2009 Playoffs Statistics

PPG
14.6
RPG
4.30
APG
5.3
EFF
+ 14.59
* Dwight Howard
* #12
* Center

2009 Playoffs Statistics

PPG
20,4
RPG
15,80
APG
1,6
EFF
+ 30,31
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 21:00, pirms 16 gadiem
atvainojos pa jautajumu, bet vai kads zin kur varetu sho speli redzet inteneta>?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-28 21:01, pirms 16 gadiem
Kevin rakstīja: nu nejau pēc statiem nosaka komandas līderi
nu tad apgaismo mani!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-05-28 21:05, pirms 16 gadiem
Magic vismaz ir komanda nevis kā Cavs tik viens Džeimss.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 21:07, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Nu es tā to nedomāju.. Turkoglu ir bieži izglābis komandu ar fantastisku spēli spēles izskaņās... Stati jau nenosaka kāds ir spēlētājs.. Piemēram GSW magette arī baigi cītīgi guva punktus, bet tapēc jau viņš nav komandas līderis...
Atradi ar ko salīdzināt.. magete bij savtīgs un tā arī tos punktus guva..
nu par Turkoglu spēles izskaņās es piekrītu, bet ka stati nenosaka kāds ir spēlētājs ir galīgi garām!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-28 21:08, pirms 16 gadiem
Vēl nē, bet domāju, ka viens finālists ir skaidrs.

  +7 [+] [-]

, 2009-05-28 21:09, pirms 16 gadiem
evert21 rakstīja: Magic vismaz ir komanda nevis kā Cavs tik viens Džeimss.
nepiekrītu.ja būtu tikai James,tad Cavs nebūtu uzvarējusi regulāro sezonu.
P.S ceru ka Magic paņems spēli un sēriju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-28 21:11, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: pēc nospēlētajām epizodēm kopumā....
nu tad varbūt arī Howardam mest izšķirošos truļus un tad tikai tiks uzskatīts par komandas līderi?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 21:13, pirms 16 gadiem
Domaju parliecinoši uzvarees Cavs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-05-28 21:19, pirms 16 gadiem
šonakt vēl neuzzinaāsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 21:24, pirms 16 gadiem
Par piecām sērijas spēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-28 21:29, pirms 16 gadiem
Mr. James, lūdzu nepieļauj to, ka sezonas līdere netiek finālā, tev ir jāspēlē finālā pret Carmelo....nevis Howardam!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 21:36, pirms 16 gadiem
Gaidu finālu Lakers-Magic!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-05-28 21:44, pirms 16 gadiem
Howards ir līderis, jo viņš neļauj kustēties šamiem zem groza, jo, ja nebūtu Howis, tad tam pašam Džeimsam būtu daudz lielāka brīvība zem groza, Dvaits komandai ir neaizvietojams...

  +5 [+] [-]

, 2009-05-28 21:53, pirms 16 gadiem
Rokijs84 rakstīja: atvainojos pa jautajumu, bet vai kads zin kur varetu sho speli redzet inteneta>?
http://atdhe.net/7215/watch-orlando-vs-cleveland

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 21:55, pirms 16 gadiem
atslēdznieks rakstīja: Howards ir līderis, jo viņš neļauj kustēties šamiem zem groza, jo, ja nebūtu Howis, tad tam pašam Džeimsam būtu daudz lielāka brīvība zem groza, Dvaits komandai ir neaizvietojams...
Man jau šķiet, ka Hovards ir ne tik daudz līderis (ar domu - abās laukuma pusēs - jo nav trenera ne pirmā ne otrā izvēle spēles izskaņās), bet gan balsts un garants. Bet tieši tāpēc arī sērijā ir 3:1, jo atšķirībā no Cavs Džeimsa, Magic ir izteikta komandas spēle.

  +8 [+] [-]

, 2009-05-28 21:56, pirms 16 gadiem
Go Magic

  +3 [+] [-]

, 2009-05-28 22:02, pirms 16 gadiem
ew šo spēli radīs pa NBA TV ?

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 22:09, pirms 16 gadiem
laikam šonakt būs jānoskatās! go Magic go!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-28 22:10, pirms 16 gadiem
anglis rakstīja: laikam šonakt būs jānoskatās! go Magic go!
Bet pa NBA TV tiešraidi rādis ?

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 22:12, pirms 16 gadiem
nu nekas cits man neatliek ka celties no rita, un turet iikshkjus

     [+] [-]

, 2009-05-28 22:16, pirms 16 gadiem
basitis3 rakstīja: Bet pa NBA TV tiešraidi rādis ?
nez man tādu nerāda! es netā tiešraidi skatīšos!

     [+] [-]

, 2009-05-28 22:23, pirms 16 gadiem
budd rakstīja: Man jau šķiet, ka Hovards ir ne tik daudz līderis (ar domu - abās laukuma pusēs - jo nav trenera ne pirmā ne otrā izvēle spēles izskaņās), bet gan balsts un garants. Bet tieši tāpēc arī sērijā ir 3:1, jo atšķirībā no Cavs Džeimsa, Magic ir izteikta komandas spēle.
komandas spēle jau cavaliers arī ir, bet tikai piespēles vairāk dala lebrons. nav jau tā, ka lebrons visu laiku viens ietu garām, un nedotu piespēles. komandas spēle jau ir.

     [+] [-]

, 2009-05-28 22:26, pirms 16 gadiem
backman rakstīja: nu tad apgaismo mani!
nav jēgas mest 40 punktus visu spēli un izškirošo metienu aizmest garām!
Turkoglu ir tāds vēsais ka ne reizi vien ir iemetis izškirošo, netrīc čalim roka!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:33, pirms 16 gadiem
Ganjau ka ''Magic'' ar savu maģisko komandas spēli pārspēs LeBronu Džeimsu.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:35, pirms 16 gadiem
anglis rakstīja: nez man tādu nerāda! es netā tiešraidi skatīšos!
Kur interneta var saktities ?

  -3 [+] [-]

, 2009-05-28 22:36, pirms 16 gadiem
nē, neuzzināsim

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 22:37, pirms 16 gadiem
Uzzināsim!

     [+] [-]

, 2009-05-28 22:41, pirms 16 gadiem
srajo rakstīja: nav jēgas mest 40 punktus visu spēli un izškirošo metienu aizmest garām!
Turkoglu ir tāds vēsais ka ne reizi vien ir iemetis izškirošo, netrīc čalim roka!
ceru ka jaa!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:43, pirms 16 gadiem
njaaa man kaa lielam Lebrona fanam shads seerijas kopeejais rezultats nedaudz shokeeja no saakuma un tagad jau Cavs kopeeja uzvaraa seerija liekas tuvu neiespeejama..., bet domaaju ka galvenais ir nepadoties un spiest uz visu! go cavs!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:46, pirms 16 gadiem
finālistu uzzināsim nevis šajā, bet nākamajā spēlē
bet LAL-DEN tur es domāju būs 7.spēles

     [+] [-]

, 2009-05-28 22:46, pirms 16 gadiem
basitis3 rakstīja: Kur interneta var saktities ?
Ieej livetv.ru un tu rmala atrodi speli, tur jabut kadam saitem....

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:48, pirms 16 gadiem
''Esam vadībā ar 3:1, taču nedrīkstam apstāties, iemigt. Jābūt modriem, jo ievainots zvērs ir bīstamāks,'' tieši šādus vārdus pirms, iespējams, pēdējās sērijas spēles komandas biedriem veltīja Lūiss.

Luisam taisnība,bet būtība Orlando nav nekas jāizdomā un jāspēlē kā līdz šim,Cavs ir kkas jāmaina,lai viņiem būtu iespējas uzvarēt.....

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:49, pirms 16 gadiem
basitis3 rakstīja: Kur interneta var saktities ?
http://atdhe.net/7215/watch-orlando-vs-cleveland

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 22:50, pirms 16 gadiem
kurš vispār tic, ka Sterns atļautu NBA finālā tikt Denverai un Orlando. Tas tak būtu finansiāli neizdevīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 22:57, pirms 16 gadiem
Orlando nav izteikta līdera tā ir laba kā komanda,protams katrā atsevišķā spēlē atrodas,kas var izvilkt,Turkoglu,Lewis tas pats Howards,kas iepriekšēja spēlē guva 10 punktus pagarinājumā.Velviens + ir Pietrus,kas viens pats apspēlē visu Cavs soliņu!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-28 22:58, pirms 16 gadiem
3pt.shooter rakstīja: kurš vispār tic, ka Sterns atļautu NBA finālā tikt Denverai un Orlando. Tas tak būtu finansiāli neizdevīgi...
man ar tā likās,bet Howarda tehnisko atcēla tātad kādam tur ir galva uz pleciem...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-28 23:03, pirms 16 gadiem
Jā !

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:09, pirms 16 gadiem
maucnenormal rakstīja: Cavs būs ļoti grūti atspēlēties, bet ne neiespējami !
tieši tā, kaut vai pastāv vismazākā cerība, Cavs pie tās pieturēsies!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-28 23:19, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Tieši tā!
Cavs uzbrukumā balstās uz ārejo līniju(Džeimss,Mo, Vests), bet viņiem ir grūti tikt zem Magic groza, jo priekšā ir ''trīsgalvu pūķis''-Hovards,Turkoglu, Lūiss!

Go Orlando!
Kāpēc tu Džeimsu pieskaiti pie ārējās līnijas, bet Turkoglu pie garajiem?

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:19, pirms 16 gadiem
Nu es Kavs gada labad ceru ka viņi tomērs spēs šo spēli uzvarēt... Gada treneris, Gada MVP
un komanda nevar uzvarēt divas spēles pusfinālā? Mo tak mums solīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:23, pirms 16 gadiem
sandmans rakstīja: Kāpēc tu Džeimsu pieskaiti pie ārējās līnijas, bet Turkoglu pie garajiem?
James diezgan daudz arī uzbrūk no ārējā līnijas(Cavs mazie snaiperi uzbrūk ar mazu precizitāti) ne tikai caurgājieni!

P.S.Interesanti kāpēc Mo atteicās no intervijas

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:28, pirms 16 gadiem
sandmans rakstīja: Kāpēc tu Džeimsu pieskaiti pie ārējās līnijas, bet Turkoglu pie garajiem?
SF jau vairāk ir ārējā līnija nekā groza apakša,,,

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:29, pirms 16 gadiem
Šodien būs interesanta spēle, bet domāju, ka Cavs paņems, jo viņiem būs mājas spēle. Visticamāk, ka šī sērija beigsies 6. spēlē, jo tad mājas spēle būs Magic komandai. Esmu par Magic. Novēlu viņiem uzvarēt jau šodien!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:31, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: SF jau vairāk ir ārējā līnija nekā groza apakša,,,
Tad kāpēc, lai Torkoglu cīnītos zem groza?

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:37, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2009-05-28 23:37, pirms 16 gadiem
te links kur redzēt spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:48, pirms 16 gadiem
Cilveekiem kas sheit raksta ka Magic liideris ir Hedo, ar steigu iesaku parverteet savu vertiibu sisteemu...

nee ok Hedo izshjiroshos briizhos zunjemas iniciatiivu utt.. bet speles izskanjaa parasti bumba nonaak periometra speletaju riiciiba... BET... luudzu tagad iedomaajaties uz iisu briidi MAgic komandu bez Hovarda... taa.. un taagd pacelj rokas tas kursh arvien domaa ka turks ir Magic liideris???

  -1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:50, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Tieši tā!
Cavs uzbrukumā balstās uz ārejo līniju(Džeimss,Mo, Vests), bet viņiem ir grūti tikt zem Magic groza, jo priekšā ir ''trīsgalvu pūķis''-Hovards,Turkoglu, Lūiss!

Go Orlando!
Tukoglu tak to vien dara ka ganaas pa perimetru...

James tev ir perimetra speleetajs bet Turkoglu nee???

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 23:51, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: tie ir dažāda stila spēlētāji

Džeimss ir izteigts līderis, kurš bieži ir ar bumbu, sāk un veido uzbrukumus utt

Turkoglu vairāk tendēts uz komandas spēli.
bet tas tak nemaina faktu ka turks pa areejo liiniju spele kaadus 90% speles laika (kas ir tika normaali)... lai nu kas bet nekaads grioza apakshas sedzeejs vinjs nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-29 00:06, pirms 16 gadiem
sandmans rakstīja: Tad kāpēc, lai Torkoglu cīnītos zem groza?
Nu viņš jau nemaz to arī nedara
Viņam lielāks devums komandā ir pa ārējo līniju ņemoties, tad lai tur arī paliek, Abi skaitās ārējā līnijā

     [+] [-]

, 2009-05-29 00:17, pirms 16 gadiem
Rokijs84 rakstīja: atvainojos pa jautajumu, bet vai kads zin kur varetu sho speli redzet inteneta>?
www.atdhe.net

     [+] [-]

, 2009-05-29 00:18, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: vispār par to tekstu pie bildes... LeBron ir Cavs līderis par to nerodās šaubas, BET "Magic" līderis pēdējās spēlēs ir Turkoglu nevis Howards...
A nav taču teikts, ka ielika līderus 0 varbūt tos, ko tauta vairāk atpazīst!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 00:39, pirms 16 gadiem
Cavs būs tā 9. komanda, kas atspēlēsies no bēdīgā 3:1 , ja Lebronam kaut nedaudz palīdzēs komandas biedri... Un ja mazāk ļaus spēlēt Ilgauskim, kurš met tikai no distances, jo pret Hovardu viņam nav izredes groza tuvumā, un aizmet gām 70% metienus...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 00:59, pirms 16 gadiem
Jau sezonas vidu teicu ka LJ#23 nepavilks viens to komandu ieks PO un par Mo nebija shaubu ka trukst pieredzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-29 01:30, pirms 16 gadiem
leibrondzames rakstīja: tju esi baijgais spjorta exxxperts ka ta tei ci jau sezoonas vidu. tu varet u strjadat par treneru.
Nesmu eksperts , pats esmu sportists un tomer sho to saprotu , bet tu gan skieti kartejais gudrais pumpainis!

     [+] [-]

, 2009-05-29 01:51, pirms 16 gadiem
Nu ko, redzēs kā būs, lai gan Q-arena priekš CAV ir spēks, neaizmirstam, ka ORL ir fantastiska izbraukuma komanda. Uzvarēt 7-titajā spēlē BOS ir vien ko vērts

Vispar esmu par ORL, bet gribētos vēl vienu spēli šitajā sērijā, lai LAL dabū atpūsties, ja paņem DEN rīt

     [+] [-]

, 2009-05-29 01:58, pirms 16 gadiem
speli labaa kvalitaatee var redzeet justin.tv

     [+] [-]

, 2009-05-29 02:02, pirms 16 gadiem
jus nezinat pa kuru TV kanalu ies spele

     [+] [-]

, 2009-05-29 02:11, pirms 16 gadiem
basitis3 rakstīja: jus nezinat pa kuru TV kanalu ies spele
TNT tev ir?

     [+] [-]

, 2009-05-29 02:16, pirms 16 gadiem
mAn ir baltkoms tas nzoiome ka naw

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:21, pirms 16 gadiem
kāds spēli skatīs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:25, pirms 16 gadiem
brīt!

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:25, pirms 16 gadiem
kur skaties, pa TNT?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 03:27, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:31, pirms 16 gadiem
tik smukākajām epizodēm atkārtojumus nerāda!

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:33, pirms 16 gadiem
vot tā tik ir spēles atklāšana!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:41, pirms 16 gadiem
man patiktu normaala kamera labaaak

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:42, pirms 16 gadiem
jau pieradu

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:43, pirms 16 gadiem
vismaz nelago!

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:46, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 03:53, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: lol, tirliņiem tā krīt tā jau arī Barons vinnētu
nemuldi... pirmajās 4ās spēlēs tikai viena spēle bija ar +10... un rezultāts varēja būt 3:1 Cavs labā...
un šī sērija tikai sāksies šovakar...
turklāt magic mūžīgi trinīšus ar 50% nemetīs...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 03:54, pirms 16 gadiem
sākums jau labs

     [+] [-]

, 2009-05-29 03:56, pirms 16 gadiem
šitas ir pirmo divu spēļu scenārijs - vispirms palaiž priekšā un tad dzenas pakaļ!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 03:58, pirms 16 gadiem
princesei James ar šodien krīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 04:00, pirms 16 gadiem
lebronam jā, ir okey, nekas , intriga nāk tikai par labu :d un es tapat par cavaliers

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 04:00, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: nē, nē, šitā spēle jau ir norakstāma - pret tādu precizitāti Tu neko nepadarīsi nekas, 2 spēles pēc kārtas tā nemēdz krist
nez kā Magic tā krita pirmās 4as...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 04:02, pirms 16 gadiem
anglis rakstīja: šitas ir pirmo divu spēļu scenārijs - vispirms palaiž priekšā un tad dzenas pakaļ!
Ļoti ceru, jo Magic met galīgi neprecīzi! Spēlēt viesos ir grūti!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 04:17, pirms 16 gadiem
es saku, sāks vilkt klāt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-29 04:51, pirms 16 gadiem
He, he, he... No -22 uz -1 pēc puslaika! Pasak vēl kāds ka šī komanda nav pelnījusi tikt finālā! GO MAGIC!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 04:52, pirms 16 gadiem
Tik +1 CLE uvara būs Magic!

     [+] [-]

, 2009-05-29 04:54, pirms 16 gadiem
Lai ari spele interesanta un esmu par magic, bet nogurums dara savu un vel rit uz darbu. veiksmi otraja puslaika

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 04:56, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: nez kā Magic tā krita pirmās 4as...
tapēc ka komandā ir līdzvērtīgi spēlētāji, kas var izšaut, a Cavs ir tikai princese un lielais Z zem groza!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 04:59, pirms 16 gadiem
nav gan nemot vera ka desmitos jacelas itka vajadzetu gulet bet tomer tadu speli negribas palaist garam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-29 05:05, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: kruts darbs, ja jāceļās desmitos tad jau gan var mierīgu sirdi doties gulēt, jo iznākums jau zināms - nākamās 24min būs pēdējās šosezon James&co
Nav nemaz tik kruts ja gadas nakts mainas bet tas ta, tiesam ceru uz Magic uzvaru, turaties skatitaji, lai speles laika miegs nenak un spele priece. Go Magic

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 05:14, pirms 16 gadiem
un jau +4

     [+] [-]

, 2009-05-29 05:24, pirms 16 gadiem
Cav aizsardība strādā ;(

     [+] [-]

, 2009-05-29 05:43, pirms 16 gadiem
+1 ORL nav slikti vēl tik 12 min jātur 8)

     [+] [-]

, 2009-05-29 05:44, pirms 16 gadiem
cerams pēdējā ceturtdaļa šajā pusfinālā!

     [+] [-]

, 2009-05-29 05:52, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: starpcitu, ļoti patīk MVP - kā sāk kaut ko mudīt, tā kļūda.. Kamēr viņš tur netirinās ar bumbu, tikmēr viss notiek Klīvelendai. Kā James sāk mudrīt, tā tirsā lielisks MVP
starpcitu-viņam 3double... tiešām briesmīgi slikti spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 06:22, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Nu, ja tirliņš šītā turpinās, tad jau neko... Pat soģiem nebūs īpaši jāpiepūlas
Nezinu, kas un kur par tirliņiem, bet Lebrons nokārtoja spēli, sērijā gan Klīvlendai iespējas zaudētas, nespēs viņi 3 mačus pēc kārtas Orlando nokost. Prieks par Air France sniegumu. Finālā par Magic.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 06:38, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Gibsons Magic ievainoja, bet James piebeidza Tāpat arī morāli Magic zaudēja jau brīdī, kad no laukuma novāca Howard
saprotu, ka ASK neiet un Barons tikai otrie... bet... stulbi sanāk, ka visi tie, kas bļāva, ka finālā vajag Cavs un Lakers... tagad kuļ sviestu ar Magic un Nuggets...
lai nu kā...
ja MVP savāc 3-double-un Tev šķiet, ka viņš nemāk spēlēt...
vnk izgulies...

     [+] [-]

, 2009-05-29 06:41, pirms 16 gadiem
LeBrons ir KARALIS!!!! Ko tādu nebiju no Džordana laikiem redzējis!

     [+] [-]

, 2009-05-29 08:04, pirms 16 gadiem
Domāju, ka Magic palicis pēdējais salmiņš nākošā spēlē savās mājās Tad, vai nekad

     [+] [-]

, 2009-05-29 08:24, pirms 16 gadiem
Jau uzzinājām.