Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" pārtrauc neveksmju sēriju, Biedriņš joprojām nespēlē

Jānis Celmiņš

"Warriors" pārtrauc neveksmju sēriju, Biedriņš joprojām nespēlē
Foto: AP/Scanpix

Goldensteitas "Warriors" komanda aizvadītās nakts Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) spēlē pārtrauca neveiksmju sēriju (septiņi zaudējumi pēc kārtas). "Warriors" savā laukumā ar 132:127 apspēlēja Fīniksas "Suns". Pretēji iepriekš prognozētejam, arī šajā spēlē nepiedalījās Andris Biedriņš.

Basketbola apskatnieki pirms šīs spēles prognozēja, ka drīzāk sešu izbraukuma spēļu zaudējumu sēriju drīzāk pārtrauks Fīniksas "Suns", ne Goldensteitas "Warriors" komanda, kas iepriekšējās septiņās spēlēs bija piedzīvojusi vien zaudējumus.

Visas spēles garuma laukumā ritēja līdzīga cīņa un vadībā pabija te viena, te otra komanda. Sliktākā NBA aizsardzības komanda "Warriors" aizvadītajā naktī savā grozā ielaida 127 punktus, taču soreiz guva vairāk - 132. Līdz ar to Dona Nelsona vadītā vienība, joprojām spēlējot bez Andra Biedriņa) pārtrauca septiņu zaudējumu sēriju. "Neko vairāk no šīs komandas prasīt nevaru, esmu lepns par saviem vīriem," pēc mača atzina Nelsons.

Korijs Magete un Monta Eliss "Warriors" labā guva pa 33 punktiem, bet "Suns" rindās ar 36 punktiem un deviņām rezultatīvām piespēlēm izcēlās Stīvs Nešs.

Citā aizvadītās nakts spēlē tikai otrajā pagarinājumā uzvaru pratuši izcīnīt Losandželosas "Lakers" basketbolisti, kuri izbraukumā ar 112:103 apspēlēja vietējo Sakramento "Kings" vienību. Uzvarētāju labā 36 punktus guva Kobe Braietns.

Izmantotie resursi:
nba.com

     [+] [-]

, 2009-12-27 12:38, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: PO vispār statistikai ir sekudara nozīme, jo ir pārāk maz spēļu, lai kādus secinājumus izdarītu. Tevis pieminētie Cavs noslaucīja Detroitu un Atlantu ar 4:0, un tad uzrāvās uz Magic. Kāda jēga rēķināt komandas status, kuri iegūti spēlējot tikai pret 3 līgas komandām, no kurām 2 ir stipri mīkstākas. Cita lieta, ja pa 82 sezonas spēlēm skatās, kur spēlēts ir pret visiem.
tad par KO bija stāsts? Par KĀDU lietderību var būt runa? Tas rādītājs ir sponsoru PASAKAS... ir spēlētāji, kam NAV vēlēšanās pie +35 vēl kko pierādīt...

     [+] [-]

, 2009-12-27 12:57, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Basketbols ir basketbols, hokejs ir hokejs. Tas tā kā būtu vienreiz jāsaprot.

Hokejā spēlē pa maiņām, bet basketbolā rezultātu taisa pāris spēlētāji. Tā kā te zūd tā +/- liederības jēga, jo ja esi komandas līderis vājā komandā, tev tipa ''liederības'' +/- jebkurā gadijumā būs zemāks, nekā kādam 5min spēlētājam. Un otrādi: ja esi 5min spēlētājs labā komandā, tad tavs +/- būs zems/vai negatīvs, atšķirībā no komandas līderiem.


Viens piemērs, lai saprastu, ka basketbolā +/- neparāda patieso liederību komandā:
Knicks aizsargs Duhons- izteigts komandas spēlētājs(nav individuālists), kurš smagi strādā komandas interesēs ir viens no labākajiem līgā rez.piespēlēs un bez viņa Knicks būtu lielas problēmas ar uzbrukuma veidošanu, BET Duhonam ir otrs sliktākais +/- komandā. Domāju, ka analogā gadijumā hokejā būtu tieši otrādi, tādam Duhonam +/- būtu augsts.
Absolūti nepiekrītu argumentācijai par hokeja +/-, jo to spēlējot pa maiņām. Vai tad nav tā, ka viduvējam malējam uzbrucējam pieliekot maiņā izcilu centra spēlētāju, kurš viņu apgādā ar labām piespēlēm šī viduvējā uzbrucēja stati un +/- pieaugs? Un tas nebūt nebūs viņa spēju objektīvs atspoguļojums. Savukārt, spēlējot "cheking line" spēlētājs jau "a priori" ir norakstīts uz sliktiem rādītājiem, pat, ja viņs spētu būt produktīvāks par maiņas biedriem. Reāli lietderības koeficientu lielā mērā nosaka komandas treneris ar savu taktisko lēmumu- ar ko tad basketbols labaks vai sliktāks: tur tāpat treneris nosaka kurš kurā brīdī mainīsies un cik ilgs būs spēles laiks.
Un vispār teikšu jums tā: ja reiz nba.com oficiālajos boxscore šis koeficients parādās, būsim tik laipni un pieņemsim, ka tāds pastāv un NBA sakarā arī pieminēsim. Eiropā, ja tādu neatspoguļo- štrunts ar viņu, tur arī nepievērsīsim uzmanību.

     [+] [-]

, 2009-12-27 14:13, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Absolūti nepiekrītu argumentācijai par hokeja +/-, jo to spēlējot pa maiņām. Vai tad nav tā, ka viduvējam malējam uzbrucējam pieliekot maiņā izcilu centra spēlētāju, kurš viņu apgādā ar labām piespēlēm šī viduvējā uzbrucēja stati un +/- pieaugs? Un tas nebūt nebūs viņa spēju objektīvs atspoguļojums. Savukārt, spēlējot "cheking line" spēlētājs jau "a priori" ir norakstīts uz sliktiem rādītājiem, pat, ja viņs spētu būt produktīvāks par maiņas biedriem. Reāli lietderības koeficientu lielā mērā nosaka komandas treneris ar savu taktisko lēmumu- ar ko tad basketbols labaks vai sliktāks: tur tāpat treneris nosaka kurš kurā brīdī mainīsies un cik ilgs būs spēles laiks.
Un vispār teikšu jums tā: ja reiz nba.com oficiālajos boxscore šis koeficients parādās, būsim tik laipni un pieņemsim, ka tāds pastāv un NBA sakarā arī pieminēsim. Eiropā, ja tādu neatspoguļo- štrunts ar viņu, tur arī nepievērsīsim uzmanību.
bet par tieši to es arī runāju! Līdzīgi kā hokejā(tavs piemērs par c-uzbrucēju) ir arī basketbolā. Piemēram, Bostonā centra pozīcijā nepazustu ne AB, ne Turiafs un pat ne Mūrs(kurš Bostonā jau ir spēlējis un tad viņam nebija -130 ,kā tagad GS). Bet ieliekot Pērkinsu GS, vai kādā citā lejasgala komandā viņam nereāli būtu savākt +230 (paskaties viņa +/- 2007.gada sezonā,kur celtics bija bez Allen un KG)
--

hokejā pat tad ja komanda ir pēdejā vietā komandas līderiem ir iespējams saglabāt labu +/-,bet basketbolā tas nav iespējams.
šogad Oilers līderi ir plusos, bet T-wolves līderiem ir sliktākie +/- komandā

Vēl viena atšķirība ir tā, ka hokejā uzvarēto/zaudēto spēļu attiecība ir daudz mazāka(tiem pašiem Oilers 38 spēlēs ir 15 w un 4 ot, tā kā 50% spēļu komanda nav zaudējusi pamatlaikā)

---

p.s. Pie katra spēlētāja profila NBA parādās EFF, kas ir daudz objektīvāks liederības vērtējums(ja protams ir velme būt objektīvam, ja nav, tad jau var atrast da jebkādu ''skabargu'')

     [+] [-]

, 2009-12-27 14:29, pirms 15 gadiem
Negaidīti

     [+] [-]

, 2009-12-27 14:39, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: bet par tieši to es arī runāju! Līdzīgi kā hokejā(tavs piemērs par c-uzbrucēju) ir arī basketbolā. Piemēram, Bostonā centra pozīcijā nepazustu ne AB, ne Turiafs un pat ne Mūrs(kurš Bostonā jau ir spēlējis un tad viņam nebija -130 ,kā tagad GS). Bet ieliekot Pērkinsu GS, vai kādā citā lejasgala komandā viņam nereāli būtu savākt +230 (paskaties viņa +/- 2007.gada sezonā,kur celtics bija bez Allen un KG)
--

hokejā pat tad ja komanda ir pēdejā vietā komandas līderiem ir iespējams saglabāt labu +/-,bet basketbolā tas nav iespējams.
šogad Oilers līderi ir plusos, bet T-wolves līderiem ir sliktākie +/- komandā

Vēl viena atšķirība ir tā, ka hokejā uzvarēto/zaudēto spēļu attiecība ir daudz mazāka(tiem pašiem Oilers 38 spēlēs ir 15 w un 4 ot, tā kā 50% spēļu komanda nav zaudējusi pamatlaikā)

---

p.s. Pie katra spēlētāja profila NBA parādās EFF, kas ir daudz objektīvāks liederības vērtējums(ja protams ir velme būt objektīvam, ja nav, tad jau var atrast da jebkādu ''skabargu'')
Nu tad man absolūti ir neskaidrs, kapēc paši hokejisti šo +/- vērtē kā ļoti objektīvu rādītāju. Un kāpēc pēc katras spēles apskatā šo atsevišķa spēlētāja +/- piemin kopā ar vārtu guvumu skaitu un izdarītajām piespēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-27 15:18, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nu tad man absolūti ir neskaidrs, kapēc paši hokejisti šo +/- vērtē kā ļoti objektīvu rādītāju. Un kāpēc pēc katras spēles apskatā šo atsevišķa spēlētāja +/- piemin kopā ar vārtu guvumu skaitu un izdarītajām piespēlēm.
Tas ir hokejā. Tur +/- ir svarīgāks un komplektā ar statistiku, objektīvāk parāda spēlētāja liederību laukumā
---

Basketbolā skatās efektivitātes koeficentu(Player Efficiency Rating).
nba.com: NBA.com: EFFICIENCY STATS

Nozīme ir arī +/-(attiecībā uz komandu, nevis spēlētājiem), bet primārais spēlētāja liederības rādītājs ir EFF

Tāds vienkāršs piemērs: ja mēs abi esam uz laukuma', es regulāri kļūdos, metu garām, zaudēju bumbu, bet tu met visu iekšā, mūsu komanda uzvar 1/4daļu ar +10, tad mums abiem+/- būs +10,tālāk mani noņem no laukuma, bet tu paliec spēlēt 2/4 un turpini mest iekšā, bet pretinieki samet vairāk un izlīdzina rezultātu, tad tavs +/- pēc puslaika būs 0, bet mans +10. Kurš no mums ir liederīgāks komandai? Es ar savām kļūdām un garām aizmestajiem metieniem vai tu? Kā tev pašam liekas?

     [+] [-]

, 2009-12-27 15:31, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Tas ir hokejā. Tur +/- ir svarīgāks un komplektā ar statistiku, objektīvāk parāda spēlētāja liederību laukumā
---

Basketbolā skatās efektivitātes koeficentu(Player Efficiency Rating).
nba.com: NBA.com: EFFICIENCY STATS

Nozīme ir arī +/-(attiecībā uz komandu, nevis spēlētājiem), bet primārais spēlētāja liederības rādītājs ir EFF


Tāds vienkāršs piemērs: ja mēs abi esam uz laukuma', es regulāri kļūdos, metu garām, zaudēju bumbu, bet tu met visu iekšā, mūsu komanda uzvar 1/4daļu ar +10, tad mums abiem+/- būs +10,tālāk mani noņem no laukuma, bet tu paliec spēlēt 2/4 un turpini mest iekšā, bet pretinieki samet vairāk un izlīdzina rezultātu, tad tavs +/- pēc puslaika būs 0, bet mans +10. Kurš no mums ir liederīgāks komandai? Es ar savām kļūdām un garām aizmestajiem metieniem vai tu? Kā tev pašam liekas?
Tas viss ir pareizi, pārliecinoši. Bet ir arī svarīgi komponenti, kuri atspoguļojas +/-, bet neparādās EFF rādītājos. Piemērs no dzīves- D. Mutombo, kurš ar savu klātbūtni soda laukumā vnk atturēja pretinieku uzbrukt no tuvas distances, jo bija stabila šance uz "garšoku" uzrauties (Tam pašam Turiafam, starp citu, ir līdzīga maniere par katru cenu mēģināt nosmelt pretiniekam metienu). Līdz ar to pretinieks ir spiests vairāk mest nesagatavotus tālos un tas +/- kofā atspoguļosies. Bet kā tas parādīsies EFF rādītājos? Nekā.

     [+] [-]

, 2009-12-27 16:33, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tas viss ir pareizi, pārliecinoši. Bet ir arī svarīgi komponenti, kuri atspoguļojas +/-, bet neparādās EFF rādītājos. Piemērs no dzīves- D. Mutombo, kurš ar savu klātbūtni soda laukumā vnk atturēja pretinieku uzbrukt no tuvas distances, jo bija stabila šance uz "garšoku" uzrauties (Tam pašam Turiafam, starp citu, ir līdzīga maniere par katru cenu mēģināt nosmelt pretiniekam metienu). Līdz ar to pretinieks ir spiests vairāk mest nesagatavotus tālos un tas +/- kofā atspoguļosies. Bet kā tas parādīsies EFF rādītājos? Nekā.
Jebkura statistika var parādīt tikai ciparus...

Ok, visu EFF neparāda, bet jebkurā tas ir daudz objektīvāks rādītājs(lai vērtētu kādu konkrētu spēlētāju), jo to veido visi galvenie elementi(metieni, punkti, piespēles, sodi utt) un viss atkarīgs no paša spēlētāja sasniegtās statistikas, bet +/- balstās tikai uz punktiem un vienmēr ir iespēja ''izbraukt'' uz komandas biedru/vai pretinieku rēķina.

     [+] [-]

, 2009-12-27 19:07, pirms 15 gadiem
OOO! Kādreiz arī vājajiem veiksmei jauzsmaida!