Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" pārtrauc neveksmju sēriju, Biedriņš joprojām nespēlē

Jānis Celmiņš

"Warriors" pārtrauc neveksmju sēriju, Biedriņš joprojām nespēlē
Foto: AP/Scanpix

Goldensteitas "Warriors" komanda aizvadītās nakts Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) spēlē pārtrauca neveiksmju sēriju (septiņi zaudējumi pēc kārtas). "Warriors" savā laukumā ar 132:127 apspēlēja Fīniksas "Suns". Pretēji iepriekš prognozētejam, arī šajā spēlē nepiedalījās Andris Biedriņš.

Basketbola apskatnieki pirms šīs spēles prognozēja, ka drīzāk sešu izbraukuma spēļu zaudējumu sēriju drīzāk pārtrauks Fīniksas "Suns", ne Goldensteitas "Warriors" komanda, kas iepriekšējās septiņās spēlēs bija piedzīvojusi vien zaudējumus.

Visas spēles garuma laukumā ritēja līdzīga cīņa un vadībā pabija te viena, te otra komanda. Sliktākā NBA aizsardzības komanda "Warriors" aizvadītajā naktī savā grozā ielaida 127 punktus, taču soreiz guva vairāk - 132. Līdz ar to Dona Nelsona vadītā vienība, joprojām spēlējot bez Andra Biedriņa) pārtrauca septiņu zaudējumu sēriju. "Neko vairāk no šīs komandas prasīt nevaru, esmu lepns par saviem vīriem," pēc mača atzina Nelsons.

Korijs Magete un Monta Eliss "Warriors" labā guva pa 33 punktiem, bet "Suns" rindās ar 36 punktiem un deviņām rezultatīvām piespēlēm izcēlās Stīvs Nešs.

Citā aizvadītās nakts spēlē tikai otrajā pagarinājumā uzvaru pratuši izcīnīt Losandželosas "Lakers" basketbolisti, kuri izbraukumā ar 112:103 apspēlēja vietējo Sakramento "Kings" vienību. Uzvarētāju labā 36 punktus guva Kobe Braietns.

Izmantotie resursi:
nba.com

1 2 45 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2009-12-27 08:44, pirms 14 gadiem
neslikts rezultāts .var redzēt ka satikās run & gun komandas

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 08:53, pirms 14 gadiem
Nu uzbrukums abam komandam graujošs,komentetaji teica ka Andris pirmdien bus atpakal

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 09:06, pirms 14 gadiem
spēle pilnīgi bez aizsardzības. nebaudāmi. Lakers vs Kings 3/4 nespēja iekrāt tik punktu, cik šīs komandas puslaikā. Biku žēl Neša bija pēc garām aizmestā pēdējā metiena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-27 09:31, pirms 14 gadiem
Linky rakstīja: spēle pilnīgi bez aizsardzības. nebaudāmi. Lakers vs Kings 3/4 nespēja iekrāt tik punktu, cik šīs komandas puslaikā. Biku žēl Neša bija pēc garām aizmestā pēdējā metiena.
a ka knapi knapi iemet pa speli 60 punktus loti skatamas un baudamas speles ja, domats Eiropas basketbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 10:32, pirms 14 gadiem
sāk izskatīties nedaudz slīpi, moš šie nelaiž Andžu laukumā, lai Fantasy NBA game nesāktu atkal kristies viņa vērtiba ?

baigi interesanti būtu dzirdēt, ko eksperts Sēklinieks domā par šo ?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 10:35, pirms 14 gadiem
Malachiishi!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 10:36, pirms 14 gadiem
Publisks FUI V.Berzinam jo visos vinja noraditajos avotos bija noradits ka biedrins atgriezisies pirmdien, tad kapec ir jaraksta ka tas notiks jau sestdien???

Bisk sak kaitinat shis nekvalativas zinas ko vinsh sak te likt ieksha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-27 10:49, pirms 14 gadiem
izsaku līdzjūtību, ja kāds TIEŠĀM cēlās TIKAI tapēc-lai redzētu AB darbībā...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 10:50, pirms 14 gadiem
Lielais galds! rakstīja: 'Jau paris stundas pirms speles ko Nellija vareja saprast,ka so speli beidzot vajag nemt,lidz ar to sie labie noluki nekadi negaja kopa ar jauna Biedrina atkal iespelesanu Gsw.Zel,bet Andris pats vien vainigs,ka ar vinu vairs tikpat ka nereikinas,ja nu vienigi talaka nakotne,jo patlaban sastavs ir labi sabalansets.Nakama K.Berzina komanda tika iztaisita ka pec notim,mazie speletaji gan tika nedaudz apskadeti,tapec policejisma klatbutne uz paris minutem turpmak noderetu...Bimbambols
Turiafs tak arī atgriezies, pagaidām vēl traumas sekas nedaudz jūtamas, tomēr tas viņam netraucēja noslēgt spēli ar labako lietderības koeficientu starp abu komandu spīleriem: +12!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 10:52, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Turiafs tak arī atgriezies, pagaidām vēl traumas sekas nedaudz jūtamas, tomēr tas viņam netraucēja noslēgt spēli ar labako lietderības koeficientu starp abu komandu spīleriem: +12!
Vai Tu zini, kas ir šis +/-???

     [+] [-]

, 2009-12-27 10:53, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: Vai Tu zini, kas ir šis +/-???
Jā. Kāpēc jautā?

     [+] [-]

, 2009-12-27 10:55, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Jā. Kāpēc jautā?
TAS NAV LIETDERĪBAS KOEFICIENTS... tapēc...

     [+] [-]

, 2009-12-27 10:59, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: TAS NAV LIETDERĪBAS KOEFICIENTS... tapēc...
Interesanti kāpēc tad nav? Hokejā +/- koeficientu sauc par lietderības koeficientu, kāpēc, lai basketbolā būtu savādāk, princips taču pilnīgi tas pats- ielaisto un zaudēto punktu starpība spēlētājam esot laukumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-27 11:05, pirms 14 gadiem
Ielaisto-zaudēto punktu attiecība parāda spēlētāja LIETDERĪBU??? Diez vai...
šis+/- ir punktu starpība, kas rodas spēlētājam esot laukumā...

Hokejs-atradi ar ko salīdzināt...

tas ir KĀRTĒJAIS amīšu izgudrojums, kam pat ir savs sponsors... autotrader.com statistika, kas varētu patikt statistiķiem... bet par konkrēto spēlētāju pasaka NEKO, jo nav zinām ne kas ir pretī, ne kāda ir rezultāta starpība...

Par hokeju runājot-tur tādu skaita tad, ja komandas ir vismaz vienādos sastāvos... bet arī tad-tas par konkrētās spēlētāja lietderību pasaka samērā maz...

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 11:05, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: kas tad tas ir, eksperta kungs?
izcili-lasīt proti? ielien nba.com un izlasi... lietderība... izcili-tiešām izcili...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-27 11:10, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: Ielaisto-zaudēto punktu attiecība parāda spēlētāja LIETDERĪBU??? Diez vai...
šis+/- ir punktu starpība, kas rodas spēlētājam esot laukumā...

Hokejs-atradi ar ko salīdzināt...

tas ir KĀRTĒJAIS amīšu izgudrojums, kam pat ir savs sponsors... autotrader.com statistika, kas varētu patikt statistiķiem... bet par konkrēto spēlētāju pasaka NEKO, jo nav zinām ne kas ir pretī, ne kāda ir rezultāta starpība...

Par hokeju runājot-tur tādu skaita tad, ja komandas ir vismaz vienādos sastāvos... bet arī tad-tas par konkrētās spēlētāja lietderību pasaka samērā maz...
Neapgalvoju, ka tas 100% parāda lietderību, runa iet par statistikas rādītāja nosaukumu. Neredzu, kapēc pēc analoģijas ar hokeju to par tādu nevarētu dēvēt. Un kādā sakarā pieminēt, ka hokejā lietderības koeficientu rēķina tikai vienādos sastāvos esot- basketbolā taču visu laiku sastāvi ir vienādi un skaita +/- arī attiecīgi visu laiku.

     [+] [-]

, 2009-12-27 11:13, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Neapgalvoju, ka tas 100% parāda lietderību, runa iet par statistikas rādītāja nosaukumu. Neredzu, kapēc pēc analoģijas ar hokeju to par tādu nevarētu dēvēt. Un kādā sakarā pieminēt, ka hokejā lietderības koeficientu rēķina tikai vienādos sastāvos esot- basketbolā taču visu laiku sastāvi ir vienādi un skaita +/- arī attiecīgi visu laiku.
fff... grūti iet, bet pamazām uz priekšu... Palūkojies, Atlanta šādā rādītājā ir līgā otrajā vietā... tas liecina par komandas spēku? stipri apšaubāmi... p.s. tici man, ja būtu situācija, kad piezīmju dēļ-paliek 4:5... to +/- turpinātu skaitīt... bet nu-visas iespējas šo jautājumu uzdot nba.com...

     [+] [-]

, 2009-12-27 11:19, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: fff... grūti iet, bet pamazām uz priekšu... Palūkojies, Atlanta šādā rādītājā ir līgā otrajā vietā... tas liecina par komandas spēku? stipri apšaubāmi... p.s. tici man, ja būtu situācija, kad piezīmju dēļ-paliek 4:5... to +/- turpinātu skaitīt... bet nu-visas iespējas šo jautājumu uzdot nba.com...
Es tam visam piekrītu, bieži tas kofs neparāda objektīvu situācijas atspoguļojumu. Tad uzskati so rādītāju par nederīgu arī hokeja lietderības aprēķināšanā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-27 11:23, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Es tam visam piekrītu, bieži tas kofs neparāda objektīvu situācijas atspoguļojumu. Tad uzskati so rādītāju par nederīgu arī hokeja lietderības aprēķināšanā?
Hokejs... tur... nu nezinu... tas ir tikai acīm-tomēr... lai gan... parasti jau, jo zemāka maiņa, jo tie +/- sliktāki... tas arī neko daudz tomēr nepasaku... vienāds cilvēku skaits... katrs atrodas kkur citur... un, ja zaudē vārtus-tur vainīgi VISI... tiešām nezinu...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 11:27, pirms 14 gadiem
Lielais galds! rakstīja: +/- kofs ir vienigais objektivais statistikas raditajs par speletaja paradito sniegumu laukuma.
Tev necentīšos neko citu iestāstīt... bet, ja jau tā BŪTU... tad atliek iemst aci iepriekšējās sezonās-un palūkot-kas tad ir ĪSTIE čempioni...

tātad...

2008/2009 -Bostona
2007/2008 -Bostona
2006/2007 -Hjūstona
2005/2006 -Detroita

nu, kā tur būs... vienā no četriem gadījumiem tā arī ir bijis... 25% iespējamība, ka šogad čsmpioni tad ATKAL būs Bostona-jo ir pārliecinoši līderi šajā rādītājā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-27 11:33, pirms 14 gadiem
un sakas viss no gala

jagaida andza atpakal moss tev mergli vins aizbasis muti

bet ja ne ta pat poh...

     [+] [-]

, 2009-12-27 11:34, pirms 14 gadiem
Lielais galds! rakstīja: Tiesi ta,Bostona ari bus!
25%... tas nav tā kā... MAZ? Ok-principā jau ir 50% iespēja, bet... gaidām vasaru...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-27 11:41, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: 25%... tas nav tā kā... MAZ? Ok-principā jau ir 50% iespēja, bet... gaidām vasaru...
Kāda jēga šādi to rēķināt? Bostona ļoti ticams, ka būs līdere pēc 82 spēlēm, bet tas taču neko negarantē par PO spēlēm, kur viss no jauna sākās.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 11:48, pirms 14 gadiem
zidlers rakstīja: a ka knapi knapi iemet pa speli 60 punktus loti skatamas un baudamas speles ja, domats Eiropas basketbolu
domāts ir basketbols kurā ir visi spēles elementi, ne tikai uzbrukums. Ja nepamanīji, salīdzināts tika tieši ar NBA komandu savstarpējo spēli. Konkrēti šī tāda skolas pagalma stila spēle - nost ar aizsardzību, ka tik salādēt kko vairāk pretinieku grozā.
Nav brīnums, ka GSW n zaudējumu sērija jāpārtrauc. Visi neļauj mest grozā cik vien vēlies un spiest uz to, ka iemetīs vēl vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-27 12:00, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Kāda jēga šādi to rēķināt? Bostona ļoti ticams, ka būs līdere pēc 82 spēlēm, bet tas taču neko negarantē par PO spēlēm, kur viss no jauna sākās.
piedod-ir arī play-off...

tātad...

2008/2009-Cavs... otrā vietā esošo Lakers apsteidz par 37 punktiem..
2007/2008-Lakers
2006/2007-Pistons
2005/2006-Pistons...
secinājumi??? Neviens no šā rādītāja "uzvarētājiem" neko neizcīnīja... pierādījums tam, ka TAS nenozīmē NEKO...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:09, pirms 14 gadiem
zidlers rakstīja: a ka knapi knapi iemet pa speli 60 punktus loti skatamas un baudamas speles ja, domats Eiropas basketbolu
neesi pamanījis, bet Eiropā spēlē 8as minūtes mazāk... un ir CITI noteikumi...

     [+] [-]

, 2009-12-27 12:15, pirms 14 gadiem
Spele bij laba jo nebij individualisma tik daudz ka parasti!!!Eliss ar neskreja ar galvu siena un viss izdevas!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-27 12:20, pirms 14 gadiem
viedoklis rakstīja: piedod-ir arī play-off...

tātad...

2008/2009-Cavs... otrā vietā esošo Lakers apsteidz par 37 punktiem..
2007/2008-Lakers
2006/2007-Pistons
2005/2006-Pistons...
secinājumi??? Neviens no šā rādītāja "uzvarētājiem" neko neizcīnīja... pierādījums tam, ka TAS nenozīmē NEKO...
PO vispār statistikai ir sekudara nozīme, jo ir pārāk maz spēļu, lai kādus secinājumus izdarītu. Tevis pieminētie Cavs noslaucīja Detroitu un Atlantu ar 4:0, un tad uzrāvās uz Magic. Kāda jēga rēķināt komandas status, kuri iegūti spēlējot tikai pret 3 līgas komandām, no kurām 2 ir stipri mīkstākas. Cita lieta, ja pa 82 sezonas spēlēm skatās, kur spēlēts ir pret visiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-27 12:28, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Interesanti kāpēc tad nav? Hokejā +/- koeficientu sauc par lietderības koeficientu, kāpēc, lai basketbolā būtu savādāk, princips taču pilnīgi tas pats- ielaisto un zaudēto punktu starpība spēlētājam esot laukumā?
Basketbols ir basketbols, hokejs ir hokejs. Tas tā kā būtu vienreiz jāsaprot.

Hokejā spēlē pa maiņām, bet basketbolā rezultātu taisa pāris spēlētāji. Tā kā te zūd tā +/- liederības jēga, jo ja esi komandas līderis vājā komandā, tev tipa ''liederības'' +/- jebkurā gadijumā būs zemāks, nekā kādam 5min spēlētājam. Un otrādi: ja esi 5min spēlētājs labā komandā, tad tavs +/- būs zems/vai negatīvs, atšķirībā no komandas līderiem.

Viens piemērs, lai saprastu, ka basketbolā +/- neparāda patieso liederību komandā:
Knicks aizsargs Duhons- izteigts komandas spēlētājs(nav individuālists), kurš smagi strādā komandas interesēs ir viens no labākajiem līgā rez.piespēlēs un bez viņa Knicks būtu lielas problēmas ar uzbrukuma veidošanu, BET Duhonam ir otrs sliktākais +/- komandā. Domāju, ka analogā gadijumā hokejā būtu tieši otrādi, tādam Duhonam +/- būtu augsts.
1 2 45 komentāri