Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Veids iemet 41 punktu, "Heat" iekļūst konferences finālā

Jānis Pārums

Veids iemet 41 punktu, "Heat" iekļūst konferences finālā
Dveins Veids noslēdz uzbrukumu
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas spēļu otro kārtu aizvadītajā naktī pārvarēja Maiami "Heat", kas izbraukumā ar 105:93 pieveica Indiānas "Pacers" un sērijā līdz četrām uzvarām bija pārāka ar 4-2.

Spēli "Heat" sāka ne pārāk veiksmīgi, ātri vien nokļūstot iedzinēju lomā ar desmit punktu deficītu (3:13), kas vēlāk pieauga līdz 11 punktiem. Līdz ceturtdaļas beigām gan to nedaudz izdevās sadeldēt – 21:28. Divi rezultatīvi Veida uzbrukumi un Millera tālmetiens ļāva Maiami komandai panākt pretiniekus (28:28) un vēlāk arī izvirzīties vadībā (38:33), taču neveiksmīgi aizvadītās puslaika beigas liedza no noslēgt savā labā – 51:53.

Par lūzuma punktu kļuva spēles trešās ceturtdaļas pēdējās trīsarpus minūtes, kuru laikā "Heat" veica izrāvienu 13:3, no 66:66 panākot 79:69. Ceturtajā ceturtdaļā "Pacers" izdevās pietuvoties piecu punktu attālumā, taču Maiami basketbolisti prasmīgi nospēlēja spēles beigas, nostiprinot pārsvaru un izcīnot uzvaru ar 105:93. Tādejādi sērijā "Heat" uzvarēja ar 4-2 un iekļuva konferences finālā, kur pretiniekos būs Bostonas "Celtics" un Filadelfijas "76ers" pāra uzvarētājs (šobrīd sērijā 3-3).

"Heat" rindās lielisku spēli aizvadīja Dveins Veids, kurš izcēlās ar 41 punktu un 10 atlēkušajām bumbām. Lebrona Džeimsa rēķinā 28 punkti, sešas bumbas zem groziem un septiņas rezultatīvas piespēles. Zaudētājiem 24 punktus guva Deivids Vests, 18 punkti Džordžam Hilam.

Izmantotie resursi:
NBA.com

     [+] [-]

, 2012-05-25 13:14, pirms 13 gadiem
Kur tagad ir visi pīkstuļi, kas pie 1:2 teica, ka Heat lidos laukā?
Nākamreiz pagaidiet, pirms izdariet secinājumus

     [+] [-]

, 2012-05-25 13:18, pirms 13 gadiem
Es tomēr nepiekritīšu, ka Heat ir labāki bez Bosh, manuprāt tomēr viņš ir komandai vajadzīgs, jo ir labs uzbrukumā, met no distances, kas var izvilkt ārā garos uz perimentru un atbrīvot driving lanes priekš LBJ vai Wade. Protams, aizsardzībā jāb;ut mazliet cietākam, ļoti patika kā joel Anthony spēlēja aizsardzībā, baigi labs un ''ciets'' čalis!
Bet nu jā, principā 2 cilvēku cīņā pret veselu komandu uzvarēja James un Wade, manuprāt, (piekrītu ekspertiem) Indianai tiešām visvairāk iedragāja tas, ka viņiem īsti nav nevienas zvaigznes (granger laikam vispār tikai uz metieniem koncentrējies), ja viņiem būtu kāds go to guy, tad ar šādu komandas komplektāciju panākumi būtu neizbēgami!

     [+] [-]

, 2012-05-25 13:34, pirms 13 gadiem
guus rakstīja: Es tomēr nepiekritīšu, ka Heat ir labāki bez Bosh, manuprāt tomēr viņš ir komandai vajadzīgs, jo ir labs uzbrukumā, met no distances, kas var izvilkt ārā garos uz perimentru un atbrīvot driving lanes priekš LBJ vai Wade. Protams, aizsardzībā jāb;ut mazliet cietākam, ļoti patika kā joel Anthony spēlēja aizsardzībā, baigi labs un ''ciets'' čalis!
Bet nu jā, principā 2 cilvēku cīņā pret veselu komandu uzvarēja James un Wade, manuprāt, (piekrītu ekspertiem) Indianai tiešām visvairāk iedragāja tas, ka viņiem īsti nav nevienas zvaigznes (granger laikam vispār tikai uz metieniem koncentrējies), ja viņiem būtu kāds go to guy, tad ar šādu komandas komplektāciju panākumi būtu neizbēgami!
Protams, ka Heat nav Labāki bez Boša... Pilnīgs idiotisms reti kurš tā domā! Un nevar jau nu teikt, ka abas superzvaigznes pārbrauca pāri Pacers (izņemot vienu spēli)!

     [+] [-]

, 2012-05-25 13:55, pirms 13 gadiem
HEAT VS OKC

     [+] [-]

, 2012-05-25 13:57, pirms 13 gadiem
HEAT VS OKC
HEAT VS OKC
HEAT VS OKC
HEAT VS OKC
HEAT VS OKC
HEAT VS OKC

  +1 [+] [-]

, 2012-05-25 14:02, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: Protams, ka Heat nav Labāki bez Boša... Pilnīgs idiotisms reti kurš tā domā! Un nevar jau nu teikt, ka abas superzvaigznes pārbrauca pāri Pacers (izņemot vienu spēli)!
tur jau tā lieta, ka nepārbrauca pāri! un būtu aplami apgalvot, ka Heat spieda, bet Pacers spirinājās pretī... tas, kas šajā sērijā notika, bija divu līdzvērtīgu komandu sīva cīņa, kurā uzvarēja individuāli spēcīgākie.
par Bošu - lai arī viņš ir viens no labākajiem un universālākajiem spēka uzbrucējiem līgā, Heat rindās viņš ir tikai kā labs pustālais un auguma centimetri zem groza - tas arī viss! ja uzbrukumā bez Boša Heat vēl tiek galā visai labi, jo viņiem ir 2 spēlētāji, kuri var noformēt jebkuru uzbrukuma noslēgumu, tad aizsardzībā un zem groza pietrūkst tieši šo te Boša garo roku, kurās šis tas mēdz arī aizķerties. tieši tā ir lieta, kura šobrīd pietrūkst Heat spēlē. un, kā jau iepriekš rakstīju - ja Heat spētu Boša vietā piesaistīt kādu centru, kurš ir puslīdz viņa kvalitātē uzbrukumā, bet labāks aizsardzībā, tad varētu teikt - viņi ir galvenie pretendenti uz gredzeniem! šobrīd es to nevaru pateikt... pat, ja viņi beigās pie tiem gredzeniem arī tiks, vienalga viņi būs bijuši vieni no, nevis galvenie pretendenti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-25 14:34, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tur jau tā lieta, ka nepārbrauca pāri! un būtu aplami apgalvot, ka Heat spieda, bet Pacers spirinājās pretī... tas, kas šajā sērijā notika, bija divu līdzvērtīgu komandu sīva cīņa, kurā uzvarēja individuāli spēcīgākie.
par Bošu - lai arī viņš ir viens no labākajiem un universālākajiem spēka uzbrucējiem līgā, Heat rindās viņš ir tikai kā labs pustālais un auguma centimetri zem groza - tas arī viss! ja uzbrukumā bez Boša Heat vēl tiek galā visai labi, jo viņiem ir 2 spēlētāji, kuri var noformēt jebkuru uzbrukuma noslēgumu, tad aizsardzībā un zem groza pietrūkst tieši šo te Boša garo roku, kurās šis tas mēdz arī aizķerties. tieši tā ir lieta, kura šobrīd pietrūkst Heat spēlē. un, kā jau iepriekš rakstīju - ja Heat spētu Boša vietā piesaistīt kādu centru, kurš ir puslīdz viņa kvalitātē uzbrukumā, bet labāks aizsardzībā, tad varētu teikt - viņi ir galvenie pretendenti uz gredzeniem! šobrīd es to nevaru pateikt... pat, ja viņi beigās pie tiem gredzeniem arī tiks, vienalga viņi būs bijuši vieni no, nevis galvenie pretendenti!
Vot, tas jau arī ir tas trūkstošais posms. Stabils centrs (Perkins, kautvai) aizsardzībā. Loģiski, ka Bošs nenāk par sliktu, bet ja jāizvēlas, tad viņš ir tas, kuru varētu iemainīt pret labiem papildinājumiem. 10M pa centru, 4-5M par veselīgu snaiperi, trešajā Nr. pozīcijā.
Kaut gan... spēlēs pret Indiānu viņu pārsvars zem groza bija redzams tikai pirmajās trīs spēlēs, ceturtajā tas jau bija izlīdzinājies, un piektajā pavisam skaisti nospēlēja komanda cīnoties par bumbām. Bet jāatceras, kas zem groza spēlē nākamajiem pretiniekiem, kur nu vēl , iespējamā fināla gadījumā.
2006 gadā Heat bija Onīls un Mornings un arī finālā nācās atspēlēties no -2, nebūs tik viegli. BET atkal tiesa, ka LBJ ir kaut kāds pasaules unikums, un to, ko viņš parādīs, neviens nezini, viņš var izgāzt spēli, un viņš var nospēlēt 5. pozicījā labāk par Perkinsu vai Dankanu...

  +3 [+] [-]

, 2012-05-25 14:55, pirms 13 gadiem
Skatos, ka daudzi jau liek OKC finālā. Es pateikšu vienu, Spurs šobrīd ir labākā komanda pleijofos.

Finālā Heat - Spurs

GO HEAT
';

  -1 [+] [-]

, 2012-05-25 14:56, pirms 13 gadiem
LebronJamesMVP rakstīja: jācer ka komanda arii kautko palidzees, jo vinjiem abiem bus gruti izciniti tituli vieniem pasiem
Tipa Millers un Battier nemet 3pts!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-25 15:07, pirms 13 gadiem
Heat-Spurs, tikai gredzeni tiks Spurs.

     [+] [-]

, 2012-05-25 15:16, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Heat-Spurs, tikai gredzeni tiks Spurs.
Ja Bošs nebūs gatavs spēlēt no pirmās spēles, tad diemžēl tā arī būs. Pret OKC vēl kkā zem groziem, bet pret Spurs neies cauri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-25 17:00, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Vot, tas jau arī ir tas trūkstošais posms. Stabils centrs (Perkins, kautvai) aizsardzībā. Loģiski, ka Bošs nenāk par sliktu, bet ja jāizvēlas, tad viņš ir tas, kuru varētu iemainīt pret labiem papildinājumiem. 10M pa centru, 4-5M par veselīgu snaiperi, trešajā Nr. pozīcijā.
Kaut gan... spēlēs pret Indiānu viņu pārsvars zem groza bija redzams tikai pirmajās trīs spēlēs, ceturtajā tas jau bija izlīdzinājies, un piektajā pavisam skaisti nospēlēja komanda cīnoties par bumbām. Bet jāatceras, kas zem groza spēlē nākamajiem pretiniekiem, kur nu vēl , iespējamā fināla gadījumā.
2006 gadā Heat bija Onīls un Mornings un arī finālā nācās atspēlēties no -2, nebūs tik viegli. BET atkal tiesa, ka LBJ ir kaut kāds pasaules unikums, un to, ko viņš parādīs, neviens nezini, viņš var izgāzt spēli, un viņš var nospēlēt 5. pozicījā labāk par Perkinsu vai Dankanu...
lai kā arī šobrīd nebūtu ar Miami izcīnītajām bumbām, lai kurš no nomināli mazajiem - Čalmers, Veids, Lebrons nevāktu daudz bumbu zem groza, normālā situācijā šis darbs tomēr ir jāveic garajiem t.i. centriem un spēka uzbrucējiem. visi zin, ka gan Lebrons, gan Veids ir ļoti labi cīnītāji zem groza, taču klasiskā izpildījumā ar to ir jānodarbojas garajiem, protams, ja tādi komandā ir. principā Miami ir tik ļoti nestandarta komanda, ka tiešām tas būtu interesanti, ja viņi tiktu pie gredzeniem!
par Lebrona spēli kā 5.nr. - jā, uzbrukumā viņš uz sava fiziskuma un talanta/meistarības līmeņa tiešām var brīžiem būt gan Dankans, gan Perkinss, gan Olaižuvons, taču ne tur tā problēma - Lebrons nekad kā 5.nr. nevarēs būt kā Šaks vai Mornings aizsardzībā... Heat akūti pietrūkst centra, kurš iedveš respektu zem sava groza. jā Lebrons var efektīgi nobloķēt, var savākt bumbu zem groza, bet... nu, Tu jau saproti par ko es runāju!

     [+] [-]

, 2012-05-25 17:23, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: lai kā arī šobrīd nebūtu ar Miami izcīnītajām bumbām, lai kurš no nomināli mazajiem - Čalmers, Veids, Lebrons nevāktu daudz bumbu zem groza, normālā situācijā šis darbs tomēr ir jāveic garajiem t.i. centriem un spēka uzbrucējiem. visi zin, ka gan Lebrons, gan Veids ir ļoti labi cīnītāji zem groza, taču klasiskā izpildījumā ar to ir jānodarbojas garajiem, protams, ja tādi komandā ir. principā Miami ir tik ļoti nestandarta komanda, ka tiešām tas būtu interesanti, ja viņi tiktu pie gredzeniem!
par Lebrona spēli kā 5.nr. - jā, uzbrukumā viņš uz sava fiziskuma un talanta/meistarības līmeņa tiešām var brīžiem būt gan Dankans, gan Perkinss, gan Olaižuvons, taču ne tur tā problēma - Lebrons nekad kā 5.nr. nevarēs būt kā Šaks vai Mornings aizsardzībā... Heat akūti pietrūkst centra, kurš iedveš respektu zem sava groza. jā Lebrons var efektīgi nobloķēt, var savākt bumbu zem groza, bet... nu, Tu jau saproti par ko es runāju!
Šim es atļaušos daļēji oponēt, jo ar labāku centru būtu arī pāris mīnusi, it īpaši ātrajā transition spēlē. Garajam savācot bumbu, viņam nav tik veiklas rokas, reakcija, kā arī laukuma pārredzamība, kāda ir mazajiem spēlētājiem, lai bumba momentā jau būtu otrā laukuma pusē. Centriem tomēr galvenais pienākums pie atlēkušajām ir savaldīt bumbu pie sava groza un nogādāt to saspēles vadītājam..

  +1 [+] [-]

, 2012-05-25 17:39, pirms 13 gadiem
Reaalais rakstīja: Šim es atļaušos daļēji oponēt, jo ar labāku centru būtu arī pāris mīnusi, it īpaši ātrajā transition spēlē. Garajam savācot bumbu, viņam nav tik veiklas rokas, reakcija, kā arī laukuma pārredzamība, kāda ir mazajiem spēlētājiem, lai bumba momentā jau būtu otrā laukuma pusē. Centriem tomēr galvenais pienākums pie atlēkušajām ir savaldīt bumbu pie sava groza un nogādāt to saspēles vadītājam..
tāpēc jau es pirms tam rakstīju, ka Heat kā centru vajadzētu Horfordu vai Po Gazolu, kurš var gan savu grozu noturēt, gan labi piespēli atdot... nu, vēl varētu Kazinsu, bet nedomāju, ka Kings viņu tā vienkārši piekristu atdot.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-25 19:29, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tāpēc jau es pirms tam rakstīju, ka Heat kā centru vajadzētu Horfordu vai Po Gazolu, kurš var gan savu grozu noturēt, gan labi piespēli atdot... nu, vēl varētu Kazinsu, bet nedomāju, ka Kings viņu tā vienkārši piekristu atdot.
Ar Kazinsu buutu probleemas jo vins mentaalajaa zinaa ir liidziigs Bainamam un Heat nav vajadziigi eksperimenti viniem vajadziigs rezultaats.

     [+] [-]

, 2012-05-26 00:01, pirms 13 gadiem
Diezgan mosntrāli vakar twix nospēlējis, bet cerams nāks cita kalibra treneris (Pops vai Doc) un atradīs zāles pret tiem diviem, protams, ar plašāku sastāva izvēli kā Pacers, bet tie arī labi pacīnījās. Pagaidām diezgan intersanti PO. Par jautru turpinājumu

     [+] [-]

, 2012-05-26 00:03, pirms 13 gadiem
Daumants666 rakstīja: Ar Kazinsu buutu probleemas jo vins mentaalajaa zinaa ir liidziigs Bainamam un Heat nav vajadziigi eksperimenti viniem vajadziigs rezultaats.
Kazins mentālā ziņā ir vairāk līdzīgs tvaika ielas iemītniekiem

     [+] [-]

, 2012-05-26 11:40, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: Kazins mentālā ziņā ir vairāk līdzīgs tvaika ielas iemītniekiem
Tas tiesa