Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Kurucam spēcīgi danki un NBA karjeras pirmais "double-double" Bruklinas uzvarā

Rolands Eliņš

Kurucam spēcīgi danki un NBA karjeras pirmais "double-double" Bruklinas uzvarā
Rodions Kurucs spēlē pret Fīniksu. Foto: Brooklyn Nets

Divas dienas pēc sava rezultativitātes rekorda uzstādīšanas Rodions Kurucs atzīmējās ar citu nozīmīgu NBA karjeras slieksni – šonakt spēlē pret Fīniksas “Suns” viņš pirmoreiz savāca “double-double”. Kuruca rēķinā 16 punkti un desmit atlēkušās bumbas, kas palīdzēja Bruklinai svinēt astoto uzvaru iepriekšējās deviņās spēlēs, šoreiz pieveicot “Suns” ar 111:103.

Rodions Kurucs atkal devās Bruklinas sākumsastāvā un laukumā 33 minūtes, kas bija lielākais spēles laiks komandā. Ar desmit atlēkušajām bumbām, kas ir Rodiona karjeras rekords, viņš bija labākais “Nets” sastāvā, kā arī guva 16 punktus (1p. 2/2, 2p. 7/14, 3p. 0/1), veica divas rezultatīvas piespēles, spēlē viens pret vienu bloķēja pretinieku līdera Devina Bukera metienu, kā arī sakrāja pa divām piezīmēm un kļūdām. Kuruca +/- rādītājs bija mīnus divi.

Kurucs spēli iesāka ierasti aktīvi, ar ātriem izrāvieniem bez bumbas tiekot labās pozīcijās, tāpat Kurucs tika pie diviem soda metieniem un jau pirmajā ceturtdaļā bija savācis astoņus punktus, kamēr Bruklina pārņēma vadību ar 38:31. “Nets” saglabāja vadību visā atlikušajā mača gaitā, cīnoties pret komandu, kas atrodas pēdējā vietā Rietumu konferencē un pirms 24 stundām Vašingtonā bija aizvadījusi trīs pagarinājumus ilgu spēli.

Tas gan nenozīmēja, ka “Suns” gatavojas kaut ko dāvināt tāpat par velti, un atgriešanās laukumā otrajā ceturtdaļā ideāla nesanāca arī Kurucam, kura caurgājieni pāris reizes tika piebremzēti. Taču Kurucs pārliecinoši reabilitējās – vispirms viņš ar danku efektīgi pabeidza “alleey-oop” piespēli no laukuma centra, bet nākamajā uzbrukumā pats uzņēmās iniciatīvu, pārsteidza savu sedzēju un aizskrēja viņam garām, ar abām rokām spēcīgi triecot bumbu grozā.

Trešajā ceturtdaļā Kurucs izcēlās ar vēl vienu danku, šoreiz saņemot bumbu groza apakšā, kad atkal pa gala līniju bija aizmucis no sava sedzēja. Kurucs turpināja aktīvi cīnīties groza apakšā un palīdzēja Bruklinai trešo ceturtdaļu pabeigt ar ievērojamo pārsvaru 91:74. Pēdējās ceturtdaļas sākums “Nets” nesanāca, un pārsvars saruka līdz mazāk nekā desmit punktiem, bet veiksmīgs izrādījās šķietami negaidīts risinājums – debitants Kurucs tika norīkots segt pretinieku saspēles vadītāju, “Suns” labāko punktu guvēju Bukeru.

Kurucs ar savu darbu tika galā pārsteidzoši labi, apgrūtinot Bukeram spēli, ieskaitot efektīgu epizodi, kad Bukers centās viņu apspēlēt un iemest pustālo metienu, bet Kurucs to bloķēja .“Suns” beigās tā reāli vairs neapdraudēja “Nets” uzvaru ar 111:103, kamēr Kurucam pēdējās minūtēs izdevās tikt arī pie desmitās atlēkušās bumbas, sakrājot savu pirmo “double-double” NBA.

Bruklinai šī bija astotā uzvara aizvadītajās deviņu spēļu intervālā un kopumā 15. uzvara šosezon, kas ļauj “Nets” atgriezties devītajā vietā Austrumu konferencē, tieši aiz “play-off” robežas. Šodienas mačā ar 24 punktiem “Nets” rindās rezultatīvākais bija Spensers Dinvidijs, turpinot sekmīgi iesaistīties spēlē kā rezervists, kamēr 18 punktus un astoņas piespēles pievienoja D`Andželo Rasels. Fīniksai 25 punktus guva Bukers, kamēr drafta pirmais numurs Deandrē Eitons izcēlās ar 26 punktiem un 18 atlēkušajām bumbām, trāpot 13 no 16 metieniem no spēles.

Jāpiemin, ka "Nets" treneris Kenijs Atkinsons jau pirms spēles Ņujorkas medijiem izteicās, ka brīdis, kad sastāvā pēc traumas atgriezīsies Alens Krabe, vēl nenozīmēs to, ka Kurucs automātiski tiks izņemts no sākumsastāva, un pastāv iespēja, ka latviešu uzbrucējs tur nostabilizēsies arī komandas optimālajā sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 11:14, pirms 6 gadiem
Spēli redzēju - Kurcam būtu vēl vairāk punktu, ja viņu neignorētu komandas biedri. Atsevišķās epizodēs tas pat bija diezgan uzkrītoši. Rūkijs...

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 11:56, pirms 6 gadiem
Pec spēles stila atgādina Larry Bird!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-24 12:07, pirms 6 gadiem
Negribu nevienu nokaitināt, bet ja treneris ļaus spēlēt un nebūs traumu- es domāju, Rodions var pat iesaistīties cīņā pa Rookie balvu🤨🤨 es nesaku, uzvarēt balsojumā (tur jau vieta aizņemta bija pirms sez sākuma), bet likt apskatniekiem viņu piesaukt par vienu no kandidātiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-24 12:59, pirms 6 gadiem
Impērija rakstīja: Negribu nevienu nokaitināt, bet ja treneris ļaus spēlēt un nebūs traumu- es domāju, Rodions var pat iesaistīties cīņā pa Rookie balvu🤨🤨 es nesaku, uzvarēt balsojumā (tur jau vieta aizņemta bija pirms sez sākuma), bet likt apskatniekiem viņu piesaukt par vienu no kandidātiem.
Viņš jau parādās. Kā honourable mention gan, bet tik un tā. Publicēts pirms 4 dienām.
Rookie Ladder | NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 13:00, pirms 6 gadiem
GreenUprise rakstīja: Neticu, ka izlasē var būt tik sūdīgs un pēc īsa laika jau ļoti efektīvs savā pirmajā NBA sezonā. Vēlreiz pierādījums cik liela miskaste ir izlases galvenais treneris.
Interesanti ko tās izlases spēlētāji varētu pateikt pēc tiem kopā pavadītajiem treniņiem, vai bija redzams potenciāls utt.. Jo TV kameras priekšā jau tikai labākos vārdus teiktu, bet aiz kadra. Jo es arī neko glaimojošu toreiz arēnā neteicu par viņu. Liels prieks, ka gadās šādi aplauzties..

  +3 [+] [-]

, 2018-12-24 13:04, pirms 6 gadiem
Basketbolisti rāda klasi!

  -3 [+] [-]

, 2018-12-24 13:53, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: NBA faktiski neskatos, jo tas vairāk šovs nekā basketbols, tomēr par novadnieku Kurucu vienalga prieks. Ja tādā kompānijā Rodions spēj kā baltais puika līdzi turēt dabas bērniem, tad tas ir ļoti izcils viņa meistarības rādītājs, par ko vispirms paldies jāsaka lāga opim, ģimenei un viņa treneriem Latvijā.
P.S. Nedaudz kaitina tas, ka te, latviešu portālā, sāk dominēt visādi anglicismi, sākot ar "defiem" un beidzot ar velnsviņzinko... Ja Latvija ir maza valsts, tad vismaz mums ir pašiem sava valoda, kurā visi basketbola termini eksistē, atliek vien pašiem savu valodu cienīt nevis buldurēt unislengā!
Piemērām izcilais latviešu vārds- brīvmetiens, vai ne?

  +3 [+] [-]

, 2018-12-24 13:55, pirms 6 gadiem
VapeNation rakstīja: Viņš jau parādās. Kā honourable mention gan, bet tik un tā. Publicēts pirms 4 dienām.
http://www.nba.com/rookie-ladder
Tur arī kāds teksts, kas te antifaniem būtu jāpalasa:

Here’s a stat to put Doncic’s rookie season so far in some perspective: According to Basketball Reference, Luka Doncic topped 500 career points on Tuesday. With his 188 rebounds and 137 assists, he’s the second player since 1983 to hit 500/150/100 by the 28th game of his career. The other? LeBron James.

     [+] [-]

, 2018-12-24 14:12, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tur arī kāds teksts, kas te antifaniem būtu jāpalasa:

Here’s a stat to put Doncic’s rookie season so far in some perspective: According to Basketball Reference, Luka Doncic topped 500 career points on Tuesday. With his 188 rebounds and 137 assists, he’s the second player since 1983 to hit 500/150/100 by the 28th game of his career. The other? LeBron James.
Jā, bet can he make it in NBA?

  +4 [+] [-]

, 2018-12-24 14:14, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Piemērām izcilais latviešu vārds- brīvmetiens, vai ne?
Es tādu nemēdzu lietot, tas ir kaut kāds kičs. Soda metiens un tikai!

     [+] [-]

, 2018-12-24 14:19, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: P.S. Nedaudz kaitina tas, ka te, latviešu portālā, sāk dominēt visādi anglicismi, sākot ar "defiem" un beidzot ar velnsviņzinko... Ja Latvija ir maza valsts, tad vismaz mums ir pašiem sava valoda, kurā visi basketbola termini eksistē, atliek vien pašiem savu valodu cienīt nevis buldurēt unislengā!
Pilnīgi piekrītu, ja vien tie nav burtiski, nelabskanīgi tulkojumi kā "sirēnlauzis". Kā varētu saukt latviski grozu, kas gūts reizē ar sirēnu? Varbūt sirēngrozs? Citi varianti?

     [+] [-]

, 2018-12-24 14:19, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: NBA faktiski neskatos, jo tas vairāk šovs nekā basketbols, tomēr par novadnieku Kurucu vienalga prieks. Ja tādā kompānijā Rodions spēj kā baltais puika līdzi turēt dabas bērniem, tad tas ir ļoti izcils viņa meistarības rādītājs, par ko vispirms paldies jāsaka lāga opim, ģimenei un viņa treneriem Latvijā.
P.S. Nedaudz kaitina tas, ka te, latviešu portālā, sāk dominēt visādi anglicismi, sākot ar "defiem" un beidzot ar velnsviņzinko... Ja Latvija ir maza valsts, tad vismaz mums ir pašiem sava valoda, kurā visi basketbola termini eksistē, atliek vien pašiem savu valodu cienīt nevis buldurēt unislengā!
Kā tas ir šovs, kā tu to domā?

  +7 [+] [-]

, 2018-12-24 14:27, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ja vien tie nav burtiski, nelabskanīgi tulkojumi kā "sirēnlauzis". Kā varētu saukt latviski grozu, kas gūts reizē ar sirēnu? Varbūt sirēngrozs? Citi varianti?
Pēdējo sekunžu metiens.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-24 14:28, pirms 6 gadiem
bonis2 rakstīja: Jā, bet can he make it in NBA?
Viņš to izdarīja NBA.... dooooah!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-24 14:28, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ja vien tie nav burtiski, nelabskanīgi tulkojumi kā "sirēnlauzis". Kā varētu saukt latviski grozu, kas gūts reizē ar sirēnu? Varbūt sirēngrozs? Citi varianti?
Vāciešiem ir sirēnas iekarotājs

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 14:36, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, ja vien tie nav burtiski, nelabskanīgi tulkojumi kā "sirēnlauzis". Kā varētu saukt latviski grozu, kas gūts reizē ar sirēnu? Varbūt sirēngrozs? Citi varianti?
Apskatīju citu valstu variantus un nekas tā būtiski nemainās!
Ļoti maz lietots vārds un valodnieki īpaši neiespringst!(pat lielo valodu saimes)

     [+] [-]

, 2018-12-24 14:37, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pēdējo sekunžu metiens.
Pavisam cits apzīmējums un nozīme!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 14:43, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Apskatīju citu valstu variantus un nekas tā būtiski nemainās!
Ļoti maz lietots vārds un valodnieki īpaši neiespringst!(pat lielo valodu saimes)
Lielās valodas netiek tik rūpīgi koptas kā mazās, jo lielajām nav jāuztraucas par iespējamu izzušanu. Krievu, vācu valodas ir pilnas ar anglicismiem, un viņiem vienalga.

     [+] [-]

, 2018-12-24 14:44, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Lielās valodas netiek tik rūpīgi koptas kā mazās, jo lielajām nav jāuztraucas par iespējamu izzušanu. Krievu, vācu valodas ir pilnas ar anglicismiem, un viņiem vienalga.
Vispār ir tieši otrādi! Kopj vairāk un tāpēc nesatraucas par izzušanu!
Katrā valodā ir daudz aizgūtu vārdu!
Latvieši daudzus vārdus ir aizguvuši no vāciešiem, zviedriem, kuri tagad šķiet pašsaprotami!

     [+] [-]

, 2018-12-24 14:46, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Pavisam cits apzīmējums un nozīme!
Vispār jā, jo pēdējās sekundēs var iemest vairākus grozus, tad jau labāk būtu - pēdējā mirkļa vai brīža metiens, tikai atkal gari sanāk.

     [+] [-]

, 2018-12-24 14:50, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār ir tieši otrādi! Kopj vairāk un tāpēc nesatraucas par izzušanu!
Katrā valodā ir daudz aizgūtu vārdu!
Latvieši daudzus vārdus ir aizguvuši no vāciešiem, zviedriem, kuri tagad šķiet pašsaprotami!
Zinu, bet es runāju par pēdējiem gadiem, kad attīstās visādas jaunas tehnoloģijas un parādās daudz jaunu terminu, pārsvarā angļu valodā. Mūsu valodnieki cenšas tos latviskot. Krievi, piemēram, saka "loukosteri", bet mums ir zemo cenu aviokompānijas.

     [+] [-]

, 2018-12-24 14:55, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Zinu, bet es runāju par pēdējiem gadiem, kad attīstās visādas jaunas tehnoloģijas un parādās daudz jaunu terminu, pārsvarā angļu valodā. Mūsu valodnieki cenšas tos latviskot. Krievi, piemēram, saka "loukosteri", bet mums ir zemo cenu aviokompānijas.
Tās ir viņu problēmas!
Skatos pieminēto terminu un redzu, ka lielākā daļa veido savā valodā!
Lietuviešiem līdzīgi kā mums!
Mažų sąnaudų oro linijų bendrovė

  +2 [+] [-]

, 2018-12-24 15:01, pirms 6 gadiem
Porziņģis, Kurucs, brāļi Bertāni, Timma, Strēlnieks, Blūms, Meiers, Peiners, Šmits, Siliņš, Šķēle. Ja izdotos uz kādu no tuvākajiem čempjiem dabūt šādu sastāvu, tad domāju jebkura cita izlase maliņā nervozi pīpētu.

     [+] [-]

, 2018-12-24 15:18, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viņš to izdarīja NBA.... dooooah!
Veciit, tu esi sajucis praataa ar to savu Doncicu. Beidz vinu baazt pie katra raksta. Par vinu ir rakstiits citos rakstos, kur ir publiceti speelu rezultati, bet tur jau tev nepatik komentet, jo tur interese maza visiem par tavu miluli?!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 15:33, pirms 6 gadiem
noladets rakstīja: Veciit, tu esi sajucis praataa ar to savu Doncicu. Beidz vinu baazt pie katra raksta. Par vinu ir rakstiits citos rakstos, kur ir publiceti speelu rezultati, bet tur jau tev nepatik komentet, jo tur interese maza visiem par tavu miluli?!
Ej ieskrienies un kamēr ieskrienies atrodi, ko es īsti domāju par Dončiču.

Man tikai patīk ietroļot visādiem durikiem, kas uzskata, ka Dončičs nav nekas.

Un paskaties kādā kontekstā es šeit to rakstīju. Točna īblis.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 16:00, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Zinu, bet es runāju par pēdējiem gadiem, kad attīstās visādas jaunas tehnoloģijas un parādās daudz jaunu terminu, pārsvarā angļu valodā. Mūsu valodnieki cenšas tos latviskot. Krievi, piemēram, saka "loukosteri", bet mums ir zemo cenu aviokompānijas.
Mums jau valodnieki ārdās. Manuprāt visbezjēdzīgākais jaunais vārds ir "dižpārdoklis" visiem saprotamā "bestsellera" vietā.Tā sacīt, Darvina balvas laureāts. Brīvmetiens soda metiena vietā arī nekas labs.Bet izcils jaunvārds ir "dators" - šeit cepuri nost

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 16:00, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Zinu, bet es runāju par pēdējiem gadiem, kad attīstās visādas jaunas tehnoloģijas un parādās daudz jaunu terminu, pārsvarā angļu valodā. Mūsu valodnieki cenšas tos latviskot. Krievi, piemēram, saka "loukosteri", bet mums ir zemo cenu aviokompānijas.
Mums jau valodnieki ārdās. Manuprāt visbezjēdzīgākais jaunais vārds ir "dižpārdoklis" visiem saprotamā "bestsellera" vietā.Tā sacīt, Darvina balvas laureāts. Brīvmetiens soda metiena vietā arī nekas labs.Bet izcils jaunvārds ir "dators" - šeit cepuri nost

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 17:28, pirms 6 gadiem
čalis ir ļoti motivēts, pareiza pieeja. viņš saprot, ka "tagad vai nekad". Barselonā viņš ne tuvu nebija tik motivēts. Nba viņam deva iespēju parādīt uz ko ir spējīgs, Nba spēja saredzēt to ko neredzēja Eiropā, malači, milzīgs paldies viņiem...

     [+] [-]

, 2018-12-24 17:31, pirms 6 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: Porziņģis, Kurucs, brāļi Bertāni, Timma, Strēlnieks, Blūms, Meiers, Peiners, Šmits, Siliņš, Šķēle. Ja izdotos uz kādu no tuvākajiem čempjiem dabūt šādu sastāvu, tad domāju jebkura cita izlase maliņā nervozi pīpētu.
leiši jau labu laiku nervozē... labi, ceru ka kaimiņi neapvainojas, visu cieņu

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 17:43, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ej ieskrienies un kamēr ieskrienies atrodi, ko es īsti domāju par Dončiču.

Man tikai patīk ietroļot visādiem durikiem, kas uzskata, ka Dončičs nav nekas.

Un paskaties kādā kontekstā es šeit to rakstīju. Točna īblis.
Un laimigu Jauno Gadu tev arii
Nakamgad apnemies nedzert tik daudz - alkohols nonem spreidzi tikai uz mirkli, velak tas veicina agresivitati un nesapratni.

     [+] [-]

, 2018-12-24 19:35, pirms 6 gadiem
Kurucam bišķi palīdz tas, ka NBA mūsdienās mazāk fiziska spēle, senāk tajos draivos viņam normāls 250 paundu kuilis izlīstu priekšā. Bet visādi citādi cepure nost, ja šitā kaplēs, vēl var mēģināt All Rookie 2. komandā aizķerties uz sezonas beigām

     [+] [-]

, 2018-12-24 19:43, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Mums jau valodnieki ārdās. Manuprāt visbezjēdzīgākais jaunais vārds ir "dižpārdoklis" visiem saprotamā "bestsellera" vietā.Tā sacīt, Darvina balvas laureāts. Brīvmetiens soda metiena vietā arī nekas labs.Bet izcils jaunvārds ir "dators" - šeit cepuri nost
bet kompjūteris galīgi neskan labi arī, dators iegājies ir. Ārzemnieks gan nevarētu uzķert, par ko runā

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 20:03, pirms 6 gadiem
noladets rakstīja: Un laimigu Jauno Gadu tev arii
Nakamgad apnemies nedzert tik daudz - alkohols nonem spreidzi tikai uz mirkli, velak tas veicina agresivitati un nesapratni.
Kā tad tev pašam ar to nesapratni, ja nedalec mans viedoklis attiecībā uz Dončiču?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-24 22:20, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Pavisam cits apzīmējums un nozīme!
Metiens līdz ar beigu sirēnu.

     [+] [-]

, 2018-12-24 23:36, pirms 6 gadiem
Par to, ka u-20 izlasi vienreiz Rodions uzmetis laikam jau te atceras tikai retais, taa ka vasaraas noteikti nebuus tas, kas brauks speeleet par valsti... Un jaa, es apbriinoju to NBA, paskatijos, dzeks Spaanijas otraas liigas outsaiderii meta videeji 10 acus, un 2 rebus vaaca...NBA met vairaak...kur logjika???