Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam 9 minūtes, "Warriors" zaudē

Andrejs Siliņš

Biedriņam 9 minūtes, "Warriors" zaudē
Andris Biedriņš tērzē ar tiesnesi
Foto: AFP/Scanpix

Andrim Biedriņam laukumā esot tikai deviņas minūtes, Goldensteitas "Warriors" vienība aizvadītajā naktī Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) savā laukumā piekāpās Filadelfijas "76ers" - 102:110.

Lai arī pirmās spēles minūtes bija vēl diezgan līdzīgas, uz pirmās ceturtdaļas vidu viesi veica labu izrāvienu, divarpus minūšu laikā 11:2, kas kopējā rezultātā nozīmēja 20:9. Divas minūtes un 50 sekundes līdz ceturkšņa beigām "Sixers" jau bija guvuši divas reizes vairāk punktu (30:15), bet pirmās 12 minūtes noslēdzās ar plus 11 viesiem - 37:26. Vienubrīd otrās ceturtdaļas viducī "Warriors" nedaudz pietuvojās, bet kopumā "76ers" kontrolēja spēles gaitu, visu laiku turoties vismaz desmit vai vairāk punktu attālumā. Puslaikā 66:48 Filadelfijas komandas labā.

Trešajā ceturtdaļā "Sixers" pārsvars nereti sasniedza un pat pārsniedza 20 punktu robežu, bet pirms pēdējām 12 minūtēm tablo vēstīja plus 17 viesiem (90:73). Atlikušajā laikā, galvenokārt pateicoties Vatsona, Morova un Karija pūliņiem, "Warriors" izdevās pietuvoties, taču nekas vairāk, un "Sixers" izcīnīja savu 12. uzvaru izbraukumā šajā sezonā - 110:102.

Andris Biedriņš laukumā devās pamata pieciniekā, taču no visiem abu komandu basketbolistiem, kuri piedalījās mačā, laukumā pavadīja mazāko spēles laiku - tikai deviņas minūtes. To laikā Andrim divi garām aizmesti metieni, piecas atlēkušās bumbas (viena no tām uzbrukumā), viena rezultatīva piespēle, viena pārtverta bumba, divas kļūdas un divas personiskās piezīmes.

Rezultatīvākais uzvarētājiem bija aizsargs Lū Viljamss, kuram 26 punkti, kā arī desmit atlēkušās bumbas un septiņas rezultatīvas piespēles. 22 punkti, septiņas piespēles un četras pārtvertas bumbas Andrē Iguodalam. "Warriors" komandā naskākais punktu guvējs bija Monta Eliss - 22. 20 pievienoja Sīdžejs Vatsons, 18 - Entonijs Morovs, bet 17 punkti, sešas bumbas un piecas piespēles Stefanam Karijam.

Citos mačos, pateicoties Kobe Braienta trīspunktniekam izšķirošajā mirklī, Losandželosas "Lakers" izcīnīja minimālu uzvaru pār Memfisas "Grizzlies" ar 99:98. Tikmēr Fīniksas "Suns", pateicoties Džeisona Ričardsona aukstasinībai soda metienos, izdevās pārtraukt Oklahomsitijas "Thunder" deviņu uzvaru sēriju - 104:102. Pie uzvaras tika ari Austrumu konferences līdere Klīvlendas "Cavaliers" - 105:95 pret Ņūorleānas "Hornets".

Izmantotie resursi:
espn.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-02-24 11:36, pirms 15 gadiem
Shed rakstīja: aha 4 no tām iekrita rokās pie sava groza... (clap clap)... acīmredzot neredzēji spēli - pat allaž pozitīvie GSW komentētāti norādīja, ka Biedram trūkst agresivitātes... bet nu mēs jau zinam, ka pie vainas ir tā baigā vasara.
Kā var BUMBA IEKRIST ROKĀS?
Spēlē kur vēl vismaz trīs veči gaida uz to pašu bumbu?
Ja tā arī no malas izskatās, ka iekrīt rokās, tad acīm redzot Andris ir pareizi izvēlējies vietu. Tā starp citu ir vislielākā māksla, izvēlēties pareizi vietu.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-24 11:37, pirms 15 gadiem
Dainis un Matiss rakstīja: Kad pirms sezonas prognozeju optimistisko Biedrina speles laiku 14-16.min, par mani njirgajas.Tagad ta ir realitate, manas prognozes piepildas ar apbrinojamu precizitati.Luk, ko nozime eksperta darbs bez brivdienam, spelu skatishanas, nevis tuksha muldeshana!
Tu prognozēji 5-9 minūtes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-02-24 11:43, pirms 15 gadiem
Dainis un Matiss rakstīja: bimbambols savus vārdus un zināšanas apliecina darbos. Ko pretīm vari piedāvāt Tu? Runāt visi ir gudri, bet B. reāli dara.
vārdus un zināšanas apliecina darbos?!

vienmēr esmu atvērts konstruktīvām un sakarīgām diskusijām par NBA tēmu, taču dialogā ar vājprātīgu, tendenciozu un neobjektīvu subjektu es ielaisties netaisos, tāpēc, bez abid un jauku dienu, eksperta jaunskungs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-24 11:48, pirms 15 gadiem
Dainis un Matiss rakstīja: Tas tiesa, bet tadiem tipiem ka Ingars31,Reggie, Oskarsq, Raitcha un citi vajadzetu veikt atvainoshanos par nievajoshiem izteicieniem toreiz!
Kādā sakārā?
MAn tev jāatvainojas, ka Nelsons ar prātu nedraudzējas?
PIEDOD!
Citu iemeslu enredzu, es savas domas un nostāju neemsu mainījis Biedriņa sakarā un nemainīšu līdz brīdim, kad viņš spēlēs vainu citā komandā (tik pat nestabili), vai nu pie cita trenera

  +3 [+] [-]

, 2010-02-24 11:58, pirms 15 gadiem
Dainis un Matiss rakstīja: Ja paradisi, ko tadu, pasniegshu Tev alus kasti!
Mulkibas!!
Iztikšu es bez tās kastes, neesmu gatavs meklēt un rakties par komentāriem.
Tas, ka es nekomentāju visus rakstus, tas nenozīmē, ka esi ieguvis kautkādas pozīcijas, vai ka kāds ir pieņēmis tavu pārliecību par patiesu. Neviens domāt spējīgs cilvēks to nedarīs.
Tu vienkārši esi kļuvis kā fona krāsojums! Tevi nepamana, Tevi uztver kā fona troksni lielpilsētā!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-24 11:59, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Kādā sakārā?
MAn tev jāatvainojas, ka Nelsons ar prātu nedraudzējas?
PIEDOD!
Citu iemeslu enredzu, es savas domas un nostāju neemsu mainījis Biedriņa sakarā un nemainīšu līdz brīdim, kad viņš spēlēs vainu citā komandā (tik pat nestabili), vai nu pie cita trenera
Nelsons ir vainīgs, ka dažu nominētais TOP5 centrs rietumos iet uz NBA rekordu neiemesto soda metienu %?
Brīnums kā vēl neesi sācis apgalvot, ka arī Tava NBA karjera nav uzsākusies tikai tāpēc, ka Nellijs un stulbie GSW skauti Tev laikus nav pratušies kontraktu piedāvāt.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-24 12:10, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nelsons ir vainīgs, ka dažu nominētais TOP5 centrs rietumos iet uz NBA rekordu neiemesto soda metienu %?
Brīnums kā vēl neesi sācis apgalvot, ka arī Tava NBA karjera nav uzsākusies tikai tāpēc, ka Nellijs un stulbie GSW skauti Tev laikus nav pratušies kontraktu piedāvāt.
Nu būtu videnē interesējušies, kas zin kā būtu iegrozījies

Nelsons vainīgs pie %? Diezvai, bet GSW sistēma un treneri gan.
Ja man cilvēkam, kuram nav personīgie vai komandas treneri soda metienu % bez nekādas trenēšanas ir ap 50% (Ja vairāk pāris dienas pamētā, tad paaugstinās, ja nav ilgāku laiku nekas darīts, pasliktinās), tad kā ir iespējams "individuāli strādājot" (kā GSW treneri paši saka) uzlabot metienu % no 60% uz ... (cik? 13%?)

  -4 [+] [-]

, 2010-02-24 12:27, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu būtu videnē interesējušies, kas zin kā būtu iegrozījies

Nelsons vainīgs pie %? Diezvai, bet GSW sistēma un treneri gan.
Ja man cilvēkam, kuram nav personīgie vai komandas treneri soda metienu % bez nekādas trenēšanas ir ap 50% (Ja vairāk pāris dienas pamētā, tad paaugstinās, ja nav ilgāku laiku nekas darīts, pasliktinās), tad kā ir iespējams "individuāli strādājot" (kā GSW treneri paši saka) uzlabot metienu % no 60% uz ... (cik? 13%?)
Tikai jūs te daudzi aizmirstat 1 būtisku niansi- nebūtu stulbā Nellija un stulbās GSW sistēmas, nebūtu mums šobrīd neviena spēlētāja NBA. Un pie tam vēl kāds līgums tika noslēgts- uz 6 sezonām, milzīgs avanss, kas diemžēl no Andra puses atmaksāts netiks.
Varētu piekrist, ka Nellijs uz Biedriņu ir "uzēdies", ja transfēru logā pēdējais tiktu pārdots un jaunajā tīmā rādīt galvastiesu pārāku spēli, jo es personīgi neticu, ka GSW vadība ir tāda līmeņa mazohisti, ka Biedriņu- spēlētāju ar šādu līgumu, un kuru var atļauties tik neefektīvi izmantot- negribēja nogrūst prom. Noteikti gribēja, bet nebija kam. Tas nozīmē, ka nevienu komandu neieinteresēja maksāt šādu ciparu par šādām kvalitātēm- viņam vairs netic ne tikai Nellijs, bet arī neviens cits klubs.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-24 12:46, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tikai jūs te daudzi aizmirstat 1 būtisku niansi- nebūtu stulbā Nellija un stulbās GSW sistēmas, nebūtu mums šobrīd neviena spēlētāja NBA. Un pie tam vēl kāds līgums tika noslēgts- uz 6 sezonām, milzīgs avanss, kas diemžēl no Andra puses atmaksāts netiks.
Varētu piekrist, ka Nellijs uz Biedriņu ir "uzēdies", ja transfēru logā pēdējais tiktu pārdots un jaunajā tīmā rādīt galvastiesu pārāku spēli, jo es personīgi neticu, ka GSW vadība ir tāda līmeņa mazohisti, ka Biedriņu- spēlētāju ar šādu līgumu, un kuru var atļauties tik neefektīvi izmantot- negribēja nogrūst prom. Noteikti gribēja, bet nebija kam. Tas nozīmē, ka nevienu komandu neieinteresēja maksāt šādu ciparu par šādām kvalitātēm- viņam vairs netic ne tikai Nellijs, bet arī neviens cits klubs.
Tu nevari paredzēt GSW spēli pēc Nellija aiziešanas.
Un Nelijam ar Andra tikšanu NBA ir vismazāk saistības. Par neefektīvo izmantošanu, tas ir raksturīgi GSW. Kautgan ja skatās Nelsona darbiņu... Vai Dallasā bez Dirka kāds baigi efektīvi spēlēja?
Līguma noplenīšanā Nelsons ir pielicis savu roku, tas tiesa. Tikai nedrīkst aizmirst, ka viņam mīluļi mainās kā zeķes. Viņš ir kā vidējais Latvijas hokeja izlases fans. Kad iet labi tad ceļ debesīs, kad slikti tad vēlas izputināt.
Par aizmainīšanu. Kurš uzņemsies 50 (atlikušo) miljonu saistības pirms vasaras, kad par brīvajiem aģentiem kļūst līgas superzvaigznes un spēlētāji klīdīs pa labi, pa kreisi?
Turklāt, ja arī kāds paņemtu Biedriņu, lai aizmainītu tālāk pret kādu superzvaigzni vasarā, tad pašreizējā viņa vērtība ir smagi kritusies, un tas nav galīgi izdevīgi.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-24 13:06, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu nevari paredzēt GSW spēli pēc Nellija aiziešanas.
Un Nelijam ar Andra tikšanu NBA ir vismazāk saistības. Par neefektīvo izmantošanu, tas ir raksturīgi GSW. Kautgan ja skatās Nelsona darbiņu... Vai Dallasā bez Dirka kāds baigi efektīvi spēlēja?
Līguma noplenīšanā Nelsons ir pielicis savu roku, tas tiesa. Tikai nedrīkst aizmirst, ka viņam mīluļi mainās kā zeķes. Viņš ir kā vidējais Latvijas hokeja izlases fans. Kad iet labi tad ceļ debesīs, kad slikti tad vēlas izputināt.
Par aizmainīšanu. Kurš uzņemsies 50 (atlikušo) miljonu saistības pirms vasaras, kad par brīvajiem aģentiem kļūst līgas superzvaigznes un spēlētāji klīdīs pa labi, pa kreisi?
Turklāt, ja arī kāds paņemtu Biedriņu, lai aizmainītu tālāk pret kādu superzvaigzni vasarā, tad pašreizējā viņa vērtība ir smagi kritusies, un tas nav galīgi izdevīgi.
Nu, jā, piekrītu, tam pašam R. Otersonam, kurs palīdzēja Biedriņam savulaik mukt no LV, protams, ir lielāka saistība ar tiksanu NBA, nekā Nellijam. Par hokeja faniem arī tiesa, nebūtu 3.per. pēdējā spēlē, noēstu bez sāls, bet tagad atkal viss ir kārtībā.
Tad pats tomēr piekrīti, ka Andra vērtība ir kritusies?

     [+] [-]

, 2010-02-24 13:17, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu nevari paredzēt GSW spēli pēc Nellija aiziešanas.
Un Nelijam ar Andra tikšanu NBA ir vismazāk saistības. Par neefektīvo izmantošanu, tas ir raksturīgi GSW. Kautgan ja skatās Nelsona darbiņu... Vai Dallasā bez Dirka kāds baigi efektīvi spēlēja?
Līguma noplenīšanā Nelsons ir pielicis savu roku, tas tiesa. Tikai nedrīkst aizmirst, ka viņam mīluļi mainās kā zeķes. Viņš ir kā vidējais Latvijas hokeja izlases fans. Kad iet labi tad ceļ debesīs, kad slikti tad vēlas izputināt.
Par aizmainīšanu. Kurš uzņemsies 50 (atlikušo) miljonu saistības pirms vasaras, kad par brīvajiem aģentiem kļūst līgas superzvaigznes un spēlētāji klīdīs pa labi, pa kreisi?
Turklāt, ja arī kāds paņemtu Biedriņu, lai aizmainītu tālāk pret kādu superzvaigzni vasarā, tad pašreizējā viņa vērtība ir smagi kritusies, un tas nav galīgi izdevīgi.
Pirms vasaras būtu atlikuši 36m, nevis 50
---
Vispār nav īsti saprotams, kāpēc te daži to AB kontraktu uztver kā baigi lielo un tāpēc viņš ir neaizmaināms. Nav neaizmaināmu spēlētāju, viss atkarīgs no piedāvājuma un kluba menedžeru darba.

Jautājums tikai vai paši GSW gribēja viņu mainīt, jo reāli bija liela iespējamība pretī nesaņemt kko labāku. Apmainīties līgumiem arī ne vienmēr ir tas labākais. No GS puses nebija redzami arī nekādi centieni ''uzsist'' verību AB, tāpēc maiņa jebkurā gadijumā bija diezgan nereāla.
Par to ''karstās vasaras'' faktoru piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-24 13:25, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tad pats tomēr piekrīti, ka Andra vērtība ir kritusies?
Tā kā ASV viss tiek vērtēts uz konkrētu brīdi(lasi sezonu), tad nenoliedzami vērtība ir kritusies. Ja pag.sezonas sniegums 12p+11b bija pat virs viņa 9m algai (salīdzinoši), tad šosezon protams 9m liekas par daudz. Taču AB nav jau veterāns, kuriem parasti lejupslīde karjerā iestājas diezgan neatgriezeniski. AB ir tikai 23 gadi(citi tādā vecumā tikai debitē līgā), progress-atgriešanās pag.sez. līmenī vēl ir iespējams, viss atkarīgs no viņa vasaras prioritātēm un no tā cik ilgi GSW turpinās uzņemto kursu uz nekurieni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-24 14:04, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nu, jā, piekrītu, tam pašam R. Otersonam, kurs palīdzēja Biedriņam savulaik mukt no LV, protams, ir lielāka saistība ar tiksanu NBA, nekā Nellijam. Par hokeja faniem arī tiesa, nebūtu 3.per. pēdējā spēlē, noēstu bez sāls, bet tagad atkal viss ir kārtībā.
Tad pats tomēr piekrīti, ka Andra vērtība ir kritusies?
Uz doto brīdi, ja vērtējam, noteikti ir kritusies, bet ilgtermiņa vērtība (summa par kādu ir noslēgts līgums) ir pilnībā atbilstoša viņa vidējiem karjeras statiem un līgas tendencēm. Vērtēsim nākamajā sezonā, jo šī ir jau norakstīta (ne bez palīdzības gan)

     [+] [-]

, 2010-02-24 14:11, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Pirms vasaras būtu atlikuši 36m, nevis 50
---
Vispār nav īsti saprotams, kāpēc te daži to AB kontraktu uztver kā baigi lielo un tāpēc viņš ir neaizmaināms. Nav neaizmaināmu spēlētāju, viss atkarīgs no piedāvājuma un kluba menedžeru darba.

Jautājums tikai vai paši GSW gribēja viņu mainīt, jo reāli bija liela iespējamība pretī nesaņemt kko labāku. Apmainīties līgumiem arī ne vienmēr ir tas labākais. No GS puses nebija redzami arī nekādi centieni ''uzsist'' verību AB, tāpēc maiņa jebkurā gadijumā bija diezgan nereāla.
Par to ''karstās vasaras'' faktoru piekrītu
GS šķiet, ka gribēja 4. Nr. kurš var spēlēt pa perimetru. noteikti piedāvājumi nebija, tapēc arī nebija interese uzlabot statistiku. Nezinu tikai, kapēc nerēķinās ar jau esošajiem jaunajiem 4. Nr...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-24 15:03, pirms 15 gadiem
Vutuļs Mokins rakstīja: Njā 9 minūtes 5 atlēkušās tiešām ir par maz.
Tas naw maz! Ja viņš nospeleetu 36 minutes sanaak ka buutu 20 reebi!

     [+] [-]

, 2010-02-24 15:05, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: GS šķiet, ka gribēja 4. Nr. kurš var spēlēt pa perimetru. noteikti piedāvājumi nebija, tapēc arī nebija interese uzlabot statistiku. Nezinu tikai, kapēc nerēķinās ar jau esošajiem jaunajiem 4. Nr...
Kaut kādi varianti bija,daži atkrita tāpēc, ka konkrētās komandas(piem., Jazz,OKC) tieši pēdejā laikā uzņēmušas tādu kursu, ka priekš viņiem neaktuāli kļuva veikt nopietnas izmaiņas sastāvā.
Citi varianti droši vien bija atkarīgi no tā ko GS būtu gatavi dot kopā ar AB. īsti jau nebija ko dot
- Eliss pārāk vērtīgs, Maggettī nevajadzīgs(lielākai daļai komandu),Rendolfam savainojums,Karijs (?)(tad jau drīzāk Nelsons kastrēs sevi, nekā dos Kariju+AB pret PF).

Jāgaida nākošās sezonās sākums...Haringtons 2008.gada novembris, Džeksons 2009.gada novembris, Biedriņš 2010.gada novembris?

  +1 [+] [-]

, 2010-02-24 15:19, pirms 15 gadiem
šitie virsraksti par Andri paliek arvien interesantāki, drīz būs - "pieteikts spēlei, tomēr laukumā neizgāja..."

  +2 [+] [-]

, 2010-02-24 15:27, pirms 15 gadiem
Bimbambol ej guli, bez tevis te bija miers.
Pietiek tavas glupības normāli domājošiem cilvēkiem borēt, tāpat tev neviens netic un nav pamata ticēt.

     [+] [-]

, 2010-02-24 15:28, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Kaut kādi varianti bija,daži atkrita tāpēc, ka konkrētās komandas(piem., Jazz,OKC) tieši pēdejā laikā uzņēmušas tādu kursu, ka priekš viņiem neaktuāli kļuva veikt nopietnas izmaiņas sastāvā.
Citi varianti droši vien bija atkarīgi no tā ko GS būtu gatavi dot kopā ar AB. īsti jau nebija ko dot
- Eliss pārāk vērtīgs, Maggettī nevajadzīgs(lielākai daļai komandu),Rendolfam savainojums,Karijs (?)(tad jau drīzāk Nelsons kastrēs sevi, nekā dos Kariju+AB pret PF).

Jāgaida nākošās sezonās sākums...Haringtons 2008.gada novembris, Džeksons 2009.gada novembris, Biedriņš 2010.gada novembris?
Andrim ne tuvu nav tāds raksturs kā Haringtonam, kurš vnk uzlika mīksto uz komandu(Nelsonu) un nespēlēja it kā traumas dēļ, vai kā Džeksonam, kurš tik ilgi grāva komandas mikroklimatu no iekšienes + asi kritizēja komandu(trenerus, spēlētājus) publiskajā telpā, kamēr viņu vnk nācās aizmainīt! kamēr Biedriņš pats nesāks kko rosīties un teikt, ka grib prom, tikmēr viņš spēlēs/sēdēs GSW komandā... no citas puses - saulainā Kalifornija, okeāns, meičas bikini + piķis, lai to visu izbaudītu - būtu grēks prasīties, teiksim uz Minesotu, vai Toronto, kur tīri sportiski noteikti būtu labāk...