Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam 8+9 un zaudējums Denverai

Andrejs Siliņš

Biedriņam 8+9 un zaudējums Denverai
Karmelo Entonijs un Andris Biedriņš
Foto: AP/Scanpix

Agrā otrdienas rītā pēc Latvijas laika zaudējumu Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) piedzīvoja latviešu centra Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" vienība, šoreiz savā laukumā atzīstot Denveras "Nuggets" pārākumu ar rezultātu 89:106.

Jau 53 sekundes pēc spēles sākuma Biedriņš saņēma piezīmi uzbrukumā, bet pirmie punkti tika gūti vien pēc trim spēlētām minūtēm, kad rezultātu atklāja Monta Eliss. Tieši Eliss un Biedriņš divatā iemeta pirmos astoņus komandas punktus, bet pirmās ceturtdaļas otro pusi veiksmīgi aizvadīja Redžijs Viljamss, palīdzot pēc 12 minūtēm "Warriors" būt vadībā ar 20:18. Aptuveni piecas minūtes pēc otrā ceturkšņa sākuma "Nuggets" pārņēma vadības grožus, taču mājinieki nesalūza, un laukumā turpinājās bezkompromisa cīņa - 48:48 pēc 24 minūtēm.

Lielais pārtraukums šoreiz par labu nāca Karmelo Entonijam un visai pārējai "Nuggets" komandai - trešajā ceturtdaļā viesi iemeta par deviņiem punktiem vairāk un, lai arī ar Elisa, Lina un Viljamsa pūliņiem "kareivjiem" vēl izdevās pēdējās ceturtdaļas sākumā uz mirkli pietuvoties līdz četru punktu atstatumam, atlikušajās minūtēs Denvera pārliecinosi aizveda spēli līdz sev veiksmīgam gala iznākumam - 106:89.

Andris Biedriņš laukumā devās pamata pieciniekā, nospēlēja 28 minūtes, kuru laikā guva astoņus punktus (2p. 4/5), izcīnīja deviņas atlēkušās bumbas (četras no tām uzbrukumā), pārtvēra divas pretinieku bumbas, bloķēja divus metienus, saņēma trīs personiskās piezīmes un reizi pieļāva kļūdu.

Uzvarētāju labā Karmelo Entonijs iemeta 39 punktus (s.m. 17/17), viens pats izmetot vairāk soda metienu nekā visa "Warriors" komanda kopā (16). Tāpat uzbrucēja kontā deviņas bumbas zem groziem un piecas rezultatīvas piespēles. "Warriors" labā 20 punktus guva Monta Eliss, kuram arī pa četrām bumbām un piespēlēm, bet 17 iemeta Stefans Karijs, tāpat atdodot piecas rezultatīvas piespēles un izcīnot septiņas bumbas pie groziem. Eliss un Karijs pa abiem kopā izmeta 43 no komandas 87 metieniem no spēles.

Šis bija "Warriors" septītais zaudējums 14 šosezon aizvadītajos mačos un otrā neveiksme septiņās mājas spēlēs. "Nuggets" tikmēr izcīnīja astoto uzvaru 14 spēlēs un trešo astoņās izbraukuma spēlēs.

Citās spēlēs Sanantonio "Spurs" izcīnīja 12. uzvaru 13 sezonas spēlēs, šoreiz savā laukumā ar rezultātu 106:97 apspēlējot Orlando "Magic". Dveins Veids trāpīja tikai vienu no 13 izdarītajiem metieniem, un Maiami "Heat" iemeta vien 77 punktus, ar ko bija krietni par īsu, lai savās mājās pieveiktu Indianas "Pacers" - 77:93.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:23, pirms 14 gadiem
Kādas muļķības!
Tad Biedrs ir pārvērtēte viņa spēle vens uz viens ir švaka - vaitad Jums nav pieticis ar iepriekšējiem Eiropas čempionātiem - gribat teikt ka viņš kalnus gāza...nee Kambala 1 on 1 izskatās daudz labāks!
Ja viņs NBA spēlētu 1 uz 1 viņa precizitāte būtu krietni zemāka, tagad viņs spēle savāc bumbu zem groza vai pēc pik n roll atliek iemest ar minimālu pretestību, ja nepaspēj uzsist sodu!
Cik video esat redzējuši Biedru sanemot postā!
Viņam spēlējot šadā komandā ir viegli savākt šādus statistiku jo ir ātra spēle daudz atlēkušo arī daudz neprecīzu metienu utt

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 12:45, pirms 14 gadiem
backetboy rakstīja: Kādas muļķības!
Tad Biedrs ir pārvērtēte viņa spēle vens uz viens ir švaka - vaitad Jums nav pieticis ar iepriekšējiem Eiropas čempionātiem - gribat teikt ka viņš kalnus gāza...nee Kambala 1 on 1 izskatās daudz labāks!
Ja viņs NBA spēlētu 1 uz 1 viņa precizitāte būtu krietni zemāka, tagad viņs spēle savāc bumbu zem groza vai pēc pik n roll atliek iemest ar minimālu pretestību, ja nepaspēj uzsist sodu!
Cik video esat redzējuši Biedru sanemot postā!
Viņam spēlējot šadā komandā ir viegli savākt šādus statistiku jo ir ātra spēle daudz atlēkušo arī daudz neprecīzu metienu utt
Nemuldi par pik n roll. Uz Biedriņu šādu izspēļu nav. Ir divi veidi kā Biedriņš gūst punktus. 1) Saņemot bumbu un izmantojot ātrumu apspēlēšana 1 pret 1. 2) Pielabojot komandas biedru neprecīzos metienus. Šobrīd GSW komandā nav neviena spēlētāja, kas būtu gatavs iedot klasisku pik n roll piespēli kādam garajam.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-23 12:54, pirms 14 gadiem
Laikam jau neko vairāk no Andra nav ko gaidīt. Jāpierod ka šis nu ir viņa līmenis.

     [+] [-]

, 2010-11-23 13:03, pirms 14 gadiem
ozs113 rakstīja: njaaa Heat turpina grimt,paskatijos cik Pacers rezervisti sameta un cik Heat,viss klust skaidrs,shogad vinjiem nekas nespid
turklāt Haslemam trauma un operācija, kas sarežģī situāciju garajā galā, kas tā jau viņiem ne īpaši spēcīgs

     [+] [-]

, 2010-11-23 13:15, pirms 14 gadiem
Loti savrīgs ir garā spēlētāja iemaņas un parsmes šajā spēles elementā! Tā ir 2vu cilvēku sadarbība!
TAs tā runājot par Pick N Roll!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 13:57, pirms 14 gadiem
Shadowboxin rakstīja: Tas garais āksts pavadot laukumā ap 30min pa 10 punktiem vairāk nevar iemest ...
Viņa vieta Kādā no Lv klubiem ...
Un tava vieta sētā pie mieta

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 14:24, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Andris tomēr netiek galā ar saviem uzdevumiem. Pareizi spēles beigās komentētājs teica- rezultāts būtu pilnīgi cits,ja mača sākumā Andris būtu izslēdzis ar kādu šķēlienu Entoniju. A tagad sanāca,ka Andris kautrējās sist pretiniekam,lai tikai dabūtu vairāk spēles laika un varētu vākt punktus un rebus. Jā, 7pts un 9reb vidēji spēlē, protams, ir izcils rādītājs šāda ampluā spēlētājam, taču baidos,ka Smārts ilgi necietīs šo pamatfunkciju ignorēšanu. Jo īpaši Lī prombūtnē no Andra tiek gaidīta upurēšanās- "kick, punch, get foul and go!" teica Viljams. Tā ir jāspēlē policistam.
Vot tev gan vaidzētu kādu get punch, lai atjēdzies no sava slimā suņa murga

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 14:38, pirms 14 gadiem
backetboy rakstīja: Loti savrīgs ir garā spēlētāja iemaņas un parsmes šajā spēles elementā! Tā ir 2vu cilvēku sadarbība!
TAs tā runājot par Pick N Roll!
Biedriņa ziedu laikos pie Baron Davis bija daudz Pick N Roll. Captain Jack arī spēja kopā ar garajiem izspēlēt Pick N Roll. Biedriņš ir palicis. Kas ir mainījies? Komandā vairs nav spēlētāji, kas varētu piespēlēt šādā stilā.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 14:49, pirms 14 gadiem
nomis86 rakstīja: Biedriņa ziedu laikos pie Baron Davis bija daudz Pick N Roll. Captain Jack arī spēja kopā ar garajiem izspēlēt Pick N Roll. Biedriņš ir palicis. Kas ir mainījies? Komandā vairs nav spēlētāji, kas varētu piespēlēt šādā stilā.
Pilnīgi piekrītu - ja Biedram iedotu piespēles un iesaistītu vairāk uzbrukuma kombinācijās, viņš varētu samest daudz vairāk un komandai vispār būtu liels labums, jo vismaz būtu vairāk kombināciju ne tikai run and gun. A tagad.....spēlē savāc 9 rebus no tiem 7 uzbrukumā un metienu skaits kautkā visu laiku ir tuvs uzbrukuma rebu skaitam....secinājumus izdariet paši.

     [+] [-]

, 2010-11-23 14:56, pirms 14 gadiem
miami rakstīja: un tava vieta ir gudri dir*t virtuālajā vidē. Basketbols nesastāv tikai no statistikas rādītājiem jaunēkli.
gudri dir*t ir jāmāk, ne katram tas ir dots, pārsvarā te ir pamuļķie dir*ēji, padomā par to...!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 15:22, pirms 14 gadiem
baskets666 rakstīja: Biedrins, LOL
kapē LOL?!?!

čali, 8+9 priekš centra 28min nav slikti!!! +2 bloki, 2 steal... domāju, ka spēle AB bija laba. protams pa metienu, bet ko tur var piesieties??? visu pārējo viņš dara labi

     [+] [-]

, 2010-11-23 16:01, pirms 14 gadiem
Ar vien labāk Andrim iet bet komandai nevedās uz uzvaru!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 16:02, pirms 14 gadiem
aiziet vecā sezona

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 16:03, pirms 14 gadiem
Ok - protams, Barons bija augstas klases špilers un prata ne tikai gūt punktus, bet arī piespēlēt partneriem!
Es gan vairāk gribēju teikt , ka ja Biedriņam daudz vairāk ļautu spēlēt 1 uz viens vai vispār uzbrukt grozam viņa precizitāte vairs nebūtu tik augsta, pikenrolos ,iespējams viņu var izmantot, jo viņš ir gana veikls un kustīgs, bet spēka ciņai zem groza kādu iespiest - spēlei ar muguru pret grozu viņš ir ne tik labs!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-23 16:05, pirms 14 gadiem
Vai kādreiz biedriņš iemetīs divciparu skaitli?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-23 16:06, pirms 14 gadiem
backetboy rakstīja: Kādas muļķības!
Tad Biedrs ir pārvērtēte viņa spēle vens uz viens ir švaka - vaitad Jums nav pieticis ar iepriekšējiem Eiropas čempionātiem - gribat teikt ka viņš kalnus gāza...nee Kambala 1 on 1 izskatās daudz labāks!
Ja viņs NBA spēlētu 1 uz 1 viņa precizitāte būtu krietni zemāka, tagad viņs spēle savāc bumbu zem groza vai pēc pik n roll atliek iemest ar minimālu pretestību, ja nepaspēj uzsist sodu!
Cik video esat redzējuši Biedru sanemot postā!
Viņam spēlējot šadā komandā ir viegli savākt šādus statistiku jo ir ātra spēle daudz atlēkušo arī daudz neprecīzu metienu utt
kad kambala nebija izlase biedrs kvalifikacija vnk plosijas,laikam bija 3 rezultivakais aiz denga un parkera ,un stabili labakais atlecosajas..ja vins grib vins var ari normali uzbrukt.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-23 16:19, pirms 14 gadiem
backetboy rakstīja: Ok - protams, Barons bija augstas klases špilers un prata ne tikai gūt punktus, bet arī piespēlēt partneriem!
Es gan vairāk gribēju teikt , ka ja Biedriņam daudz vairāk ļautu spēlēt 1 uz viens vai vispār uzbrukt grozam viņa precizitāte vairs nebūtu tik augsta, pikenrolos ,iespējams viņu var izmantot, jo viņš ir gana veikls un kustīgs, bet spēka ciņai zem groza kādu iespiest - spēlei ar muguru pret grozu viņš ir ne tik labs!
Piekrītu, ka spēka spēle uzbrukumā nav Biedriņa stihija. Tā pat arī par to, ka 1 pret 1 Biedriņš nevar ļoti daudz spēlēt. Tai pat laikā, cik daudz sanāk viņam spēlēt 1 pret 1, tad pozitīvais rezultāts tomēr ir pietiekami labs. Biedriņš māk izmantot savu ātrumu, lai apspēlētu pretinieku. Par to, ka komanda daudz vairāk varētu izmantot Pick N Roll arī ir neapstrīdams fakts, jo ne tikai Biedriņš ērti jutās šādās izspēlēs. Arī B Wright savas iespējas izmantoja labi. Bet diemžēl GSW vairs nav tādi mazie, kas spētu regulāri šādas izspēles veidot.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-23 16:21, pirms 14 gadiem
Man jau tie Biedriņa gandrīz double-double gājieni jau sāk apnikt.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-23 17:22, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Andris tomēr netiek galā ar saviem uzdevumiem. Pareizi spēles beigās komentētājs teica- rezultāts būtu pilnīgi cits,ja mača sākumā Andris būtu izslēdzis ar kādu šķēlienu Entoniju. A tagad sanāca,ka Andris kautrējās sist pretiniekam,lai tikai dabūtu vairāk spēles laika un varētu vākt punktus un rebus. Jā, 7pts un 9reb vidēji spēlē, protams, ir izcils rādītājs šāda ampluā spēlētājam, taču baidos,ka Smārts ilgi necietīs šo pamatfunkciju ignorēšanu. Jo īpaši Lī prombūtnē no Andra tiek gaidīta upurēšanās- "kick, punch, get foul and go!" teica Viljams. Tā ir jāspēlē policistam.
kad tu vienreiz aizvērsies? cilvēki kas spelē basketbolu zina, ka centrs ir aizsardzūbas balsts, un centram piezīmes speciāli vākt ir pats debīlākais, ko vispār var izdarīt.
Es vispār nesaprotu, kā SC administrācija ļauj šitādus debīlismus rakstīt, kas vairāk vai mazāk tomēr ietekmē citus(protams negatīvā ziņā), jo tāds policejisms basketbolā nepastāv. Taču vienmēr, kad tiek uzsist, kāds tīšs nesportisks sods, takš visi saka, ka tā spēlēt nedrīkst un tā var tikai traumas dabūt.

Vispār gribās tevi nod*rst no galvas līdz kājām, pat nezinu no kurienes sākt. Bet pats labākais kas man patīk it tas, ka tu saki, ka Andris uzsitot sodu ievieš bailes pretiniekos un viņi vairs nespelē tik droši... Kas tu debīls esi? Tu domā tur kaut kādi mīkstie spēlē, kuriem bail, ka kāds viņiem iesit vai iesper? tikko NYK Chendleram izsita zobu, un neizrādijā nemazākās sāpju pazīmes... tas tik kā piemērs.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-25 00:29, pirms 14 gadiem
INGUZEENS rakstīja: nu jaa, ja vinsh veel buutu tik garsh kaa Yao un speetu dankot kaa Griffins, domaaju ka tad arii buutu vairaak punktu
nu, nu, nu. viņa augumam jua nekādas vainas nav. pietiekoši garš.