Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Autors: Emils Ozerinskis

Bertāns paliek Vašingtonā, vienojoties par 80 miljonu līgumu

Bertāns paliek Vašingtonā, vienojoties par 80 miljonu līgumu
Dāvis Bertāns. Foto: Scanpix/AFP

Latvijas basketbolists Dāvis Bertāns vienojies par jaunu līgumu ar savu līdzšinējo komandu Vašingtonas "Wizards". Nākamo piecu sezonu laikā latviešu lāzeris nopelnīs 80 miljonus.

Pagājušajā starpsezonā rūjienietis Dāvis Bertāns no Sanantonio "Spurs" maiņas darījumā nonāca Vašingtonas "Wizards" rindās. Spēlējot komandā ar Bredliju Bīlu, kas savu spēli balstīja uz ātru, uzbrukumiem bagātu basketbolu, Bertāns aizvadīja savu spožāko sezonu četrus gadus ilgajā NBA karjerā. Bertāns 54 spēlēs izcēlās ar vidēji mačā gūtiem 15,4 punktiem, 4,5 atlēkušajām bumbām un 1,7 rezultatīvām piespēlēm. Ar 42% precizitāti no tālās distances Bertāns sevi pierādījā kā vienu no līgas bīstamākajiem snaiperiem, nopelnot uzaicinājumu uz Zvaigžņu spēles trīs punktu metienu konkursu, kurā latvietis ieņēma trešo vietu.

Saglabājot komandas līderi Berdliju Bīlu un gaidot Džona Vola atgriešanos pēc traumas, "Wizards" paziņoja, ka Bertāns ir komandas galvenā prioritāte brīvo aģentu tirgū. Latvijas basketbolistam un ASV galvaspilsētas komandai izdevies vienoties par piecu gadu līgumu. Tā kopējā summa saniedz 80 miljonus, jeb vidēji 16 miljonus sezonā. Pēc četrām līguma sezonām "Wizards" komandai ir opcija izbeigt līgumu pirms tā pēdējā gada.

"Wizards" jauno spēlētāju draftā papildināja savas rindas ar Izraēlas universiālo perimetra spēlētāju Deni Avdiju, savukārt brīvo aģentu tirgū Vašingtonas vienība bez Dāvja Bertāna piesaistījusi viņa brāļa Daira Bertāna pērnās sezonas komandas biedru Entoniju Gilu. 28 gadus vecais amerikāņu spēka uzbrucējs iepriekšējā sezonā "Himki" rindās Eirolīgā guva 12,1 punktu.


, 2020-11-21 05:30, pirms 3 gadiem
Pēc nodokļiem kaut kādi 50,60 citroni paliek viņam?
, 2020-11-21 05:42, pirms 3 gadiem
56
, 2020-11-21 05:44, pirms 3 gadiem
Tas ir, rēķinot 30 % ienākumu nodokļa, bet USā katrā štatā ir sava nodokļu likumdošana. Ja pareizi atceros, tad Kristapam Dalasā ir dikti labvēlīga lielo algu saņēmējiem.
, 2020-11-21 06:10, pirms 3 gadiem
Un tikmēr Latvijā VID jau berzē rokas😂😂😂
, 2020-11-21 06:14, pirms 3 gadiem
10% aģentūrai!
, 2020-11-21 06:47, pirms 3 gadiem
Labs cipars. Ne pa maz un arī ne par daudz. Izdevīgs līgums lai varētu aizmainīt nākotnē aizmainīt pie noteiktiem apstākļiem.
Un tas viss pēc 2 krusteniskajām traumām !
, 2020-11-21 06:48, pirms 3 gadiem
Varbūt uz izlasi ar var paspēt aizbraukt? Līgums dabūts
, 2020-11-21 07:05, pirms 3 gadiem
Aliņam un cigaretēm pietiks naudas!
, 2020-11-21 07:28, pirms 3 gadiem
Jopcik! Sis jau ir ideals darijums! Un ari ceriba izlasei
, 2020-11-21 07:47, pirms 3 gadiem
oxa rakstīja: 10% aģentūrai!
un lauva arī...
, 2020-11-21 07:57, pirms 3 gadiem
Prieks par Dāvi. Mož vēl uz izlasi var paspēt?
, 2020-11-21 08:01, pirms 3 gadiem
kenaz rakstīja: Un tikmēr Latvijā VID jau berzē rokas😂😂😂
Saskaņā ar Latvijas -ASV starpvalstu ligumu (1998.), ienākumu nodokli jāmaksā tikai vienā no abām valstīm.
, 2020-11-21 08:19, pirms 3 gadiem
Jātur īkšķi, lai Vestbruku tur neiemaina.
, 2020-11-21 08:27, pirms 3 gadiem
Bonifācijs_135 rakstīja: Pēc nodokļiem kaut kādi 50,60 citroni paliek viņam?
Rupji rēķinot, uz rokām viņš saņems pusi no izsludinātās summas, t.i., kādus 40 miljonus 5 gadu laikā.
, 2020-11-21 08:47, pirms 3 gadiem
oxa rakstīja: 10% aģentūrai!
5% aģents tik var saņemt.
, 2020-11-21 08:53, pirms 3 gadiem
Sūds ar visu naudu.
Galvenais,ka acis mūs priecēs iekš NBA.
P.S Čalim mūža veselību
, 2020-11-21 09:01, pirms 3 gadiem
Dāvis panāca savus noteikumus!
Super
Šodien, rītdien- visi Rūjienā svinam!!!
, 2020-11-21 09:18, pirms 3 gadiem
Lielisks līgums un labs cipars. Un svarīgi, ka Dāvim komandā ir ļoti liela loma un ērts spēles stils. Un nav nekur atkal jāpārvācās. Apsveicu Tevi Dāvi!
Protams varēja tas piektais gads būt PO, bet nu priekš tik gara līguma laikam jau loģiski, ka TO. Redzam kā šarlote tagad mokās ar Batumu pēdējā līguma gadā vēl PO nevis TO.
, 2020-11-21 09:28, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Saskaņā ar Latvijas -ASV starpvalstu ligumu (1998.), ienākumu nodokli jāmaksā tikai vienā no abām valstīm.
Ja nodokļu lielums būtu mazāks ASV kā Latvijā, tad viņam būtu šeit jāmaksā starpība
, 2020-11-21 09:29, pirms 3 gadiem
Personīgi cerēju, ka aizies uz kādu contender komandu, bet jāapsveic Dāvis ar mūža līgumu!

Salīdzinājumam - Harris noslēdza līgumu par vidēji 18.75 miljoniem ar Nets, Galinari 20.5 miljoni sezonā. Domāju, ka Dāvis varēja dabūt lielāku līgumu, bet acīmredzot, gribēja palikt Wizards.
, 2020-11-21 09:29, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: 5% aģents tik var saņemt.
Tā vai tā nauda caur Kipru izies
, 2020-11-21 09:33, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja nodokļu lielums būtu mazāks ASV kā Latvijā, tad viņam būtu šeit jāmaksā starpība
Nu jā, tev kā Edgara un Jura pietuvinātai personai jau vislabāk zināms kā apiet nodokļu sistēmu!
, 2020-11-21 09:38, pirms 3 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nu jā, tev kā Edgara un Jura pietuvinātai personai jau vislabāk zināms kā apiet nodokļu sistēmu!
Tu esi lohs? Pirmkārt, kur apiešana? Otrkārt, tas sen ir zināms tiem ārzemēs strādājošajiem, kuriem starpība bija jāsedz. Un tik žēl, ka nevienam neesmu pietuvināta persona tik tavā iztēlē 😅😂 p. S. Kāpēc Kalnītim nē? 😅
, 2020-11-21 09:39, pirms 3 gadiem
Patreiz šis ir skałäkais un vērtīgākais starpsezonu darījums visā NBA
Prieks, ka Rūjienas vārds izskan visä plašajā pasaulē🇱🇻🇺🇸
Tagad vēl tik jāsagaida, ar kuru komandu Dairis vienosies, pelikāni patreiz pauzē.
Bet Dairis piekritīs arī salīdzinoši mazam līgumam.
Vińa čoms Tonijs Gils šodien ar wizzardiem parakstīja, tagad gaidam Dairi!
#rujienavar#bertansnba#latvijaslazeris
, 2020-11-21 09:39, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Tas ir, rēķinot 30 % ienākumu nodokļa, bet USā katrā štatā ir sava nodokļu likumdošana. Ja pareizi atceros, tad Kristapam Dalasā ir dikti labvēlīga lielo algu saņēmējiem.
Floridā un Teksasā nav ienākuma nodoklis.
, 2020-11-21 09:41, pirms 3 gadiem
kāda jēga visām diskusijām par Bertāna + Wall kombināciju iepriekš, ja viņš vienā dienā pasaka, ka vēlas tikt aizmainīts
, 2020-11-21 09:54, pirms 3 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Floridā un Teksasā nav ienākuma nodoklis.
Nav tikai štata nodoklis, bet ir federālais.

Saskaņā ar ASV likumdošanas aktiem visiem darbiniekiem, kas oficiāli strādā ASV, ir jāmaksā nodokļi. Pastāv vairāki nodokļu veidi. Maksājamo nodokļu veids ir atkarīgs no Jūsu vīzas veida.

Federālais ienākuma nodoklis (Federal Income Tax): 10-12%, kas tiek ieturēti no nedēļā gūtajiem ienākumiem.

Štata ienākuma nodoklis (State Income Tax): 3-6%, kas tiek ieturēti no nedēļā gūtajiem ienākumiem. Tikai deviņos štatos nav šī veida nodokļa: Aļaskā, Floridā, Nevadā, Ņūhempšīrā, Dienviddakotā, Tenesī, Teksasā, Vašingtonā, Vaiomingā.

Vietējais nodoklis (Local Tax): vietējā jeb lokālā nodokļa likme katrā štatā ir atšķirīga, taču tā nav augsta.

Sociālās apdrošināšanas un veselības aprūpes nodoklis. (zināms kā FICA vai OASDI): 7,65% tiek atvilkti no ikmēneša algas.
, 2020-11-21 09:58, pirms 3 gadiem
Artūrs jau izskaitīja, ja nemainas šo gadu laikā nodokłu sistēma Vašingtonā un Dāvis nemaina komandu, tad kontā ieripos 52,8🍋, plus bonusi, kuri atrunāti
Nav slikti,bet nu tagad🦁... gribes savus 💵💵💵💵💵💵💵💵💵
, 2020-11-21 10:01, pirms 3 gadiem
žurnaļuga , 09:54, pirms 3 minūtēm
Matīss2014 rakstīja: Floridā un Teksasā nav ienākuma nodoklis.
Nav tikai štata nodoklis, bet ir federālais.

Saskaņā ar ASV likumdošanas aktiem visiem darbiniekiem, kas oficiāli strādā ASV, ir jāmaksā nodokļi. Pastāv vairāki nodokļu veidi. Maksājamo nodokļu veids ir atkarīgs no Jūsu vīzas veida.

Federālais ienākuma nodoklis (Federal Income Tax): 10-12%, kas tiek ieturēti no nedēļā gūtajiem ienākumiem.

Štata ienākuma nodoklis (State Income Tax): 3-6%, kas tiek ieturēti no nedēļā gūtajiem ienākumiem. Tikai deviņos štatos nav šī veida nodokļa: Aļaskā, Floridā, Nevadā, Ņūhempšīrā, Dienviddakotā, Tenesī, Teksasā, Vašingtonā, Vaiomingā.

Vietējais nodoklis (Local Tax): vietējā jeb lokālā nodokļa likme katrā štatā ir atšķirīga, taču tā nav augsta.

Sociālās apdrošināšanas un veselības aprūpes nodoklis. (zināms kā FICA vai OASDI): 7,65% tiek atvilkti no ikmēneša algas.

VIEDI VĀRDI !

PRECĪZI TEIKTS!
, 2020-11-21 10:02, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Rupji rēķinot, uz rokām viņš saņems pusi no izsludinātās summas, t.i., kādus 40 miljonus 5 gadu laikā.
Un ja precīzāk, tad ienakuma nodokļos aizies 47,9%. Tiem, kas ieminējās par KP - Teksasā nodokļi "tikai" 39%
https://smartasset.com/taxes/distri...
, 2020-11-21 10:02, pirms 3 gadiem
Super.Malacis. Tagad Dāvis var nedaudz uzelpot. 🙂
Kautkāds atskaites punkts priekš sevis ir sasniegts.
Tagad tik jāmačī 🙂🙂
, 2020-11-21 10:04, pirms 3 gadiem
Skaudīgos un tos, kuri uzskata ka Dāvis pārvērtēts, varu mierināt ar domu, ka tie ir dolāri, kuri nav tik vērtīgi kā eiro
, 2020-11-21 10:05, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: žurnaļuga , 09:54, pirms 3 minūtēm
Matīss2014 rakstīja: Floridā un Teksasā nav ienākuma nodoklis.
Nav tikai štata nodoklis, bet ir federālais.

Saskaņā ar ASV likumdošanas aktiem visiem darbiniekiem, kas oficiāli strādā ASV, ir jāmaksā nodokļi. Pastāv vairāki nodokļu veidi. Maksājamo nodokļu veids ir atkarīgs no Jūsu vīzas veida.

Federālais ienākuma nodoklis (Federal Income Tax): 10-12%, kas tiek ieturēti no nedēļā gūtajiem ienākumiem.

Štata ienākuma nodoklis (State Income Tax): 3-6%, kas tiek ieturēti no nedēļā gūtajiem ienākumiem. Tikai deviņos štatos nav šī veida nodokļa: Aļaskā, Floridā, Nevadā, Ņūhempšīrā, Dienviddakotā, Tenesī, Teksasā, Vašingtonā, Vaiomingā.

Vietējais nodoklis (Local Tax): vietējā jeb lokālā nodokļa likme katrā štatā ir atšķirīga, taču tā nav augsta.

Sociālās apdrošināšanas un veselības aprūpes nodoklis. (zināms kā FICA vai OASDI): 7,65% tiek atvilkti no ikmēneša algas.

VIEDI VĀRDI !

PRECĪZI TEIKTS!
Federālais gan ir krietni virs 30%, state tax Teksasā nav, FICA ir nedaudz virs 2%
https://smartasset.com/taxes/texas-...
, 2020-11-21 10:11, pirms 3 gadiem
Tagad Rūjienā jātaisa valūtas maińas punts vai arī jāpāriet uz norēkiniem dolāros
💵👍
, 2020-11-21 10:13, pirms 3 gadiem
Nu te ir skaidrs viens - ja Wizards viņu šo piecu gadu laikā neaizmaina uz citu komandu, tad iekš Washington Wizards viņš arī beigs karjeru.
, 2020-11-21 10:14, pirms 3 gadiem
Milzīgs prieks par D.Bertānu - tādu līguma ciparu es negaidīju - biju domājis, ka max sezonā dabūs līdz 15 milj. ar kādu 3x gadu līgumu.
, 2020-11-21 10:15, pirms 3 gadiem
NorchaN , 10:02, pirms 10 minūtēm
Juris Miņins rakstīja: Rupji rēķinot, uz rokām viņš saņems pusi no izsludinātās summas, t.i., kādus 40 miljonus 5 gadu laikā.
Un ja precīzāk, tad ienakuma nodokļos aizies 47,9%. Tiem, kas ieminējās par KP - Teksasā nodokļi "tikai" 39%
https://smartasset.com/taxes/distri...

Precīzi nezinu, tad jāprasa Kalnītim vai Kalnietim (Mantas), bet ir kāda pozīcija, kur jāmaksā tikai dała, vai vispār var apiet, Dävim kontā pēc visiem atvilkumiem 53🍋
, 2020-11-21 10:16, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Dāvis panāca savus noteikumus!
Super
Šodien, rītdien- visi Rūjienā svinam!!!
Nebūs pārkāpums, ja Naukšēnos?
, 2020-11-21 10:16, pirms 3 gadiem
tad tā nauda viņam garantēti tiks samaksāta par 5 gadiem? ja viņš pāriet uz citu komandu 5. gadā, tad viņa nākamajai komandai būs jāmaksā tā 16 mil alga?
, 2020-11-21 10:20, pirms 3 gadiem
Ambrē , 10:14, pirms 1 minūtes
Milzīgs prieks par D.Bertānu - tādu līguma ciparu es negaidīju - biju domājis, ka max sezonā dabūs līdz 15 milj. ar kādu 3x gadu līgumu.

Tas tak bija visiem skaidrs!
Dāvis ir stipri vērtīgāks, par 5 gadu līgumu vińš pat visus 120-130 varētu dabūt, bet gribēja Wašingtonu un kopā ar to pēc titula!🏆🥇

Saproti, ka Dāvis ir NBA superzvaigzne, allstars trešais labākais trīspunktu metējs, tur aicina Tikai megazvaigznes+ viñš ir teicams aizsardzībā
, 2020-11-21 10:21, pirms 3 gadiem
Prieks par LV basketbolu!
, 2020-11-21 10:23, pirms 3 gadiem
Nebūs pārkāpums, ja Naukšēnos?

Lai arī Naukšēnos skan disko!!!

P.S. Naukšēnu veikalā dolārus pieńem???💵
, 2020-11-21 10:24, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Ambrē , 10:14, pirms 1 minūtes
Milzīgs prieks par D.Bertānu - tādu līguma ciparu es negaidīju - biju domājis, ka max sezonā dabūs līdz 15 milj. ar kādu 3x gadu līgumu.

Tas tak bija visiem skaidrs!
Dāvis ir stipri vērtīgāks, par 5 gadu līgumu vińš pat visus 120-130 varētu dabūt, bet gribēja Wašingtonu un kopā ar to pēc titula!🏆🥇

Saproti, ka Dāvis ir NBA superzvaigzne, allstars trešais labākais trīspunktu metējs, tur aicina Tikai megazvaigznes+ viñš ir teicams aizsardzībā
Visu cieņu Dāvim, bet no kurienes izrāvi, ka superzvaigzne? Tā nu gan diemžēl nav.
, 2020-11-21 10:25, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: 5% aģents tik var saņemt.
max 4%
, 2020-11-21 10:35, pirms 3 gadiem
Tagad uz izlasi
, 2020-11-21 10:36, pirms 3 gadiem
Kā tur Vašingtonā klājas Dravniekam, līgums jāapstiprina līdz otrdienai ?!
, 2020-11-21 10:48, pirms 3 gadiem
Gaidam Valterēnu komentāru, jo viņi tak apgalvoja, ka nekas tur nebūšot no viņa NBA.
, 2020-11-21 10:57, pirms 3 gadiem
loook ploik! rakstīja: max 4%
O jau 4% vēl labāk
, 2020-11-21 10:58, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Gaidam Valterēnu komentāru, jo viņi tak apgalvoja, ka nekas tur nebūšot no viņa NBA.
Tas jau tāds 50/50..
Iekš Spurs viņs kinda tika izniekots..To ko prasīja Spurs no viņa varēja dod daudzi.
, 2020-11-21 11:01, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tas jau tāds 50/50..
Iekš Spurs viņs kinda tika izniekots..To ko prasīja Spurs no viņa varēja dod daudzi.
Dāvis ir ļoti labs lomas spēlētājs un līdz ar to Valteram nebija taisnība
, 2020-11-21 11:42, pirms 3 gadiem
Būs atkal Washingtona jāskatās pa naktīm! No vienas puses, biju iedomājies ari par 76eriem, bet stabilitāte un nelēkāt pa komandām arī ir vērtība, prieks par Dāvi
, 2020-11-21 11:46, pirms 3 gadiem
Labs ligums. Malacis, lai veicas.
, 2020-11-21 11:50, pirms 3 gadiem
Jaudīgs līgums
Pat necerēju, ka uz tādu termińu dabūs
Un summa arī liela, ja redzam ko citi patreiz paraksta
Nepiekrītu tiem, kuri raksta, ka vińš NBA kontekstā ir mega superzvaigzne, kurai jāpelna 40+ gadā
Labs , noderīgs- tas gan!
, 2020-11-21 12:03, pirms 3 gadiem
Tagad galvenais paliek, lai Asv dolārs nesabrūk, jo diemžēl tas var notikt tuvākajā laikā, jo tuvojas "great reset"
, 2020-11-21 12:07, pirms 3 gadiem
Cerams ,ka no lielā kāposta nesareibs galva un šis līgums nebūs pēdējais viņam NBA.
, 2020-11-21 12:10, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tagad galvenais paliek, lai Asv dolārs nesabrūk, jo diemžēl tas var notikt tuvākajā laikā, jo tuvojas "great reset"
Da bļed tev great reset jau 6 mēnešus no vietas katru nedēļu.
Nopirku zeltu jau?
, 2020-11-21 12:13, pirms 3 gadiem
beiziiters rakstīja: Jaudīgs līgums
Pat necerēju, ka uz tādu termińu dabūs
Un summa arī liela, ja redzam ko citi patreiz paraksta
Nepiekrītu tiem, kuri raksta, ka vińš NBA kontekstā ir mega superzvaigzne, kurai jāpelna 40+ gadā
Labs , noderīgs- tas gan!
Vienīgais kas šeit viņu uzskata par superzvaigzni ir biedrs Tumanovs, kurš vairāk ar saviem tekstiem heito Dāvi.
Par Dāvi prieks, ja tūres 3 pt % ap 45% būs savu naudu nopelnījis godam. Un nevienam nebūs iemesls bļaut, ka pārmaksāts.
, 2020-11-21 12:13, pirms 3 gadiem
Bonifācijs_135 rakstīja: Pēc nodokļiem kaut kādi 50,60 citroni paliek viņam?
Ja tas butu tik vienkarsi, ka tu doma. Tur visi panem par dalai no kukas, pasam Bertanam paliks ieveroji mazaka ta summa beigas, neka tagad tiek minets. Nodokli, agents -10%, menigeris -10% un kas to sazin, varbut vel kads panems kadu %. Kautgan ja, nauda jau loti iespaidiga. Ja pratigi izlietos un ieguldis investicijas, nevis tikai teres, tad vares aizvadit loti skaistas un partikusas vecumdienaas calis.
, 2020-11-21 12:41, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tagad galvenais paliek, lai Asv dolārs nesabrūk, jo diemžēl tas var notikt tuvākajā laikā, jo tuvojas "great reset"
Tavā skatījumā USD kā Pizas tornis - brūk jau gadu simtus, un nekādi nesabrūk. Kā tev izdodas savienot dažkārt normālus komentus par basketu ar absolūtu ilgstošu murgu par USD likteni ??
, 2020-11-21 12:45, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ja tas butu tik vienkarsi, ka tu doma. Tur visi panem par dalai no kukas, pasam Bertanam paliks ieveroji mazaka ta summa beigas, neka tagad tiek minets. Nodokli, agents -10%, menigeris -10% un kas to sazin, varbut vel kads panems kadu %. Kautgan ja, nauda jau loti iespaidiga. Ja pratigi izlietos un ieguldis investicijas, nevis tikai teres, tad vares aizvadit loti skaistas un partikusas vecumdienaas calis.
Aģents un nodokļi - komentāros jau aprakstīts. Kas ir menigeris? Un kāds vispār sakars Bertāna līgumam ar minetu?
, 2020-11-21 12:47, pirms 3 gadiem
Prieks
, 2020-11-21 12:47, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ja tas butu tik vienkarsi, ka tu doma. Tur visi panem par dalai no kukas, pasam Bertanam paliks ieveroji mazaka ta summa beigas, neka tagad tiek minets. Nodokli, agents -10%, menigeris -10% un kas to sazin, varbut vel kads panems kadu %. Kautgan ja, nauda jau loti iespaidiga. Ja pratigi izlietos un ieguldis investicijas, nevis tikai teres, tad vares aizvadit loti skaistas un partikusas vecumdienaas calis.
Jūs skaitļotāji visi esat aizmirsuši,ka ir pandēmija,nav skatītāju un NBA kritušies ieņēmumi.Ap 30 procentiem vēl atskaitat,vismaz,no ši gada algas. Jo jādalās ar līgu dēļ zaudējumiem.

Un par to prātīgo izlietošanu. Kādi vēl ieguldījumi investīcijās,lai vecumdienas skaistas? Tādas naudas,nešķiežot,pietiks vecumdieniem,bērnu vecumdienām un mazbērnu.
, 2020-11-21 12:51, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Aģents un nodokļi - komentāros jau aprakstīts. Kas ir menigeris? Un kāds vispār sakars Bertāna līgumam ar minetu?
Ak tu puikin, tev vel japaaugas tad ari uzzinasi par minetu.
, 2020-11-21 13:02, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ak tu puikin, tev vel japaaugas tad ari uzzinasi par minetu.
Tev bērniņ sākumā jānoslauka mātes piens, jaiemācās garumzīmes lietot un tad varēsi gudri cirst
, 2020-11-21 13:06, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Prieks par LV basketbolu!
Kaut kas labs noticis LV basketbolā arī?
, 2020-11-21 13:19, pirms 3 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Personīgi cerēju, ka aizies uz kādu contender komandu, bet jāapsveic Dāvis ar mūža līgumu!

Salīdzinājumam - Harris noslēdza līgumu par vidēji 18.75 miljoniem ar Nets, Galinari 20.5 miljoni sezonā. Domāju, ka Dāvis varēja dabūt lielāku līgumu, bet acīmredzot, gribēja palikt Wizards.
Abi tevis nosauktie ir labāki spēlētāji. 16 milj. gadā priekš ilgtermiņa līguma Bertānam ir griesti. Vuds, piemēram, saņem mazāk (nepilnus 14milj), kurš, manuprāt, drīz var būt top20 spēlētājs.
, 2020-11-21 13:20, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Tev bērniņ sākumā jānoslauka mātes piens, jaiemācās garumzīmes lietot un tad varēsi gudri cirst
Tu esi tads berns. Smiekli nak. Raksta par nodokliem un basketbolu tu izdoma pakasities par garumzimem. Tads mulkis. Drausmas. Bet ko var gribet no zalnknabja kurs man prasa lai es paskaidrojot vardu "minets"
, 2020-11-21 13:23, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Ambrē , 10:14, pirms 1 minūtes
Milzīgs prieks par D.Bertānu - tādu līguma ciparu es negaidīju - biju domājis, ka max sezonā dabūs līdz 15 milj. ar kādu 3x gadu līgumu.

Tas tak bija visiem skaidrs!
Dāvis ir stipri vērtīgāks, par 5 gadu līgumu vińš pat visus 120-130 varētu dabūt, bet gribēja Wašingtonu un kopā ar to pēc titula!🏆🥇

Saproti, ka Dāvis ir NBA superzvaigzne, allstars trešais labākais trīspunktu metējs, tur aicina Tikai megazvaigznes+ viñš ir teicams aizsardzībā
Teicams aizsardzībā, hahaha. Tev patriotisms no visām pusēm spiežas ārā
, 2020-11-21 13:24, pirms 3 gadiem
Nu ja tik ļoti nepatīk, ja aizrāda, atslābsti. Bet nu menigeris bija vēl skaistak kā minets. Ja lasīji manu komentāru, es neprasīju paskaidrot ko nozīmē minets, bet gan kāds tam sakars ar Bertāna līgumu.
, 2020-11-21 13:25, pirms 3 gadiem
nezinuneko rakstīja: Jūs skaitļotāji visi esat aizmirsuši,ka ir pandēmija,nav skatītāju un NBA kritušies ieņēmumi.Ap 30 procentiem vēl atskaitat,vismaz,no ši gada algas. Jo jādalās ar līgu dēļ zaudējumiem.

Un par to prātīgo izlietošanu. Kādi vēl ieguldījumi investīcijās,lai vecumdienas skaistas? Tādas naudas,nešķiežot,pietiks vecumdieniem,bērnu vecumdienām un mazbērnu.
Cilvēk, tā summa, kopumā nav liela un bez investīcijām, tā nauda pietiek tik viņam pašam
, 2020-11-21 13:31, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Nu ja tik ļoti nepatīk, ja aizrāda, atslābsti. Bet nu menigeris bija vēl skaistak kā minets. Ja lasīji manu komentāru, es neprasīju paskaidrot ko nozīmē minets, bet gan kāds tam sakars ar Bertāna līgumu.
Iebaz sava pecpuse to aizradisanu. Es tev prasiju kautko? Ne...ja es tev neprasu, tad neko man ari labak nesaki. Tev bus iespejams so saprast bez garumzimem vai ne? Aizej tagad delfos aizradi komentetajiem zem rakstiem par globalo panedemiju ka vini nelieto garumzimes un cik tas ir nozimigi tiesi to pateikt zem raksta. Pazudi no sejienes. Neviens tevi seit negaida.
, 2020-11-21 13:34, pirms 3 gadiem
par investīcijām - akciju turētāja "Madarā" Zane Tamane basketboliste? Ja tā - gudrs un prātīgs piemērs, kur ielikt un pelnīt naudu
, 2020-11-21 13:37, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Iebaz sava pecpuse to aizradisanu. Es tev prasiju kautko? Ne...ja es tev neprasu, tad neko man ari labak nesaki. Tev bus iespejams so saprast bez garumzimem vai ne? Aizej tagad delfos aizradi komentetajiem zem rakstiem par globalo panedemiju ka vini nelieto garumzimes un cik tas ir nozimigi tiesi to pateikt zem raksta. Pazudi no sejienes. Neviens tevi seit negaida.
Atvaino, aizmirsu pajautāt Tev atļauju rakstīt komentārus šajā portālā. Bet nu Tu gan dikti ātri apvainojies. Uzēd brokastis, iedzer kafiju, un dzīve kļūs jaukāka
, 2020-11-21 13:37, pirms 3 gadiem
Priekš Bertāna līgums normāls, bet žēl ka komanda, kurā viņš spēlē, galīgi nekāda. Nekas spožs to pārredzamā nākotnē negaida.
, 2020-11-21 13:40, pirms 3 gadiem
NorchaN rakstīja: Atvaino, aizmirsu pajautāt Tev atļauju rakstīt komentārus šajā portālā. Bet nu Tu gan dikti ātri apvainojies. Uzēd brokastis, iedzer kafiju, un dzīve kļūs jaukāka
Neruna par dzives kvalitati, ja tu dzivo zem komentariem par basketbolu, kura piekasies par garumzimju izmantosanu. Nakamreiz lai zinatu, ja es neprasu, tad neko nesaki. Ta tas tagad bus.
, 2020-11-21 13:53, pirms 3 gadiem
Biedrs uz šī fona sanāk tā kā vai nabags..
, 2020-11-21 13:56, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Pazudi no sejienes. Neviens tevi seit negaida.
Nevajag strīdēties un bojāt nervus. Ja gribi, lai kāds no šejienes pazūd, vienkārši nospied lielisko "Ignorēt" pogu. Pareizrakstība ir svarīga, bet aizrādījumus par kļūdām nevajag uztvert tik saasināti.
, 2020-11-21 14:03, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cilvēk, tā summa, kopumā nav liela un bez investīcijām, tā nauda pietiek tik viņam pašam
30-40 miljoni nav liela summa??Cik tev miljoni ir? Neviens,kā tu vispār dzīvo,ja tev 30 miljoni ir maz??
, 2020-11-21 14:05, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: Biedrs uz šī fona sanāk tā kā vai nabags..
biedram bija 60 miljoni pirms nodokļiem. Un uz pandēmijas fona Dāvim reāli 80 nebūs pat pirms nodokļiem,tad nav tik trki. Biedrs tālu neatpaliek.
, 2020-11-21 14:13, pirms 3 gadiem
vf rakstīja: Būs atkal Washingtona jāskatās pa naktīm! No vienas puses, biju iedomājies ari par 76eriem, bet stabilitāte un nelēkāt pa komandām arī ir vērtība, prieks par Dāvi
Jā - 76ers viņu vajadzētu kā gaisu ko elpot, bet ja nu gadījumā 76ers dabon James Harden - tad 76ers dabon labu snaiperi, kas ir superzvaigzne, bet kas nespēlē aizsardzībā
, 2020-11-21 14:24, pirms 3 gadiem
nezinuneko rakstīja: 30-40 miljoni nav liela summa??Cik tev miljoni ir? Neviens,kā tu vispār dzīvo,ja tev 30 miljoni ir maz??
Tu rēķina viņa dzīves līmeni un tā nauda ir tik cik viņam pašam, kādiem bērniem un mazbērniem. Rēķina visas lidošanas utt. Tas dzīves līmenis ir daudz dārgāks kā parastam ierindas cilvēkam....Nevērtē salīdzinot ar ierindas cilvēka dzīves stilu
, 2020-11-21 14:37, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cilvēk, tā summa, kopumā nav liela un bez investīcijām, tā nauda pietiek tik viņam pašam
Viss atkarīgs ar ko salīdzina. Ja salīdzina uz biznesmeņu vai kaut vai sporta zvaigžņu fona - nav liela. Bet ja salīdzina ar to, ko var nopelnīt tāds vidējs latvietis - tā ir milzīga summa. Vidējais latvietis sava darba mūža laikā par miljonu var nesapņot. Ja mēs tā pamodelējam 2 latvieši kas pelna 1000 mēnesī (kas, lai kā nemēģina borēt vidējo algu, lielākajai daļai Latvijas ir diezgan neaizsniedzama alga, jo lielākā daļa, vismaz oficiāli saņem 400 - 700 eiro robežās) vai viens latvietis mēnesī pelna 2000. 40 darba gados, kas ir visnotaļ reāla robeža darbspējai nopelnītu 960000. Var runāt par investīcijām, var runāt par inflāciju, kas noteikti šī brīža lielo piķi pēc 10-20 gadiem vērtībā mazinās, var runāt par to, ka ar lielāku algu, rodas arī citas vajadzības, bet salīdzinot Bertāna piķi ar parastu mirstīgo - tā ir tiešām nauda divām-3 paaudzēm.
, 2020-11-21 14:38, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priekš Bertāna līgums normāls, bet žēl ka komanda, kurā viņš spēlē, galīgi nekāda. Nekas spožs to pārredzamā nākotnē negaida.
Te tev nu bija "iiegāza sevi ar to, ka ir nelojāls un negrib spēlēt burbulī"
, 2020-11-21 14:42, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Viss atkarīgs ar ko salīdzina. Ja salīdzina uz biznesmeņu vai kaut vai sporta zvaigžņu fona - nav liela. Bet ja salīdzina ar to, ko var nopelnīt tāds vidējs latvietis - tā ir milzīga summa. Vidējais latvietis sava darba mūža laikā par miljonu var nesapņot. Ja mēs tā pamodelējam 2 latvieši kas pelna 1000 mēnesī (kas, lai kā nemēģina borēt vidējo algu, lielākajai daļai Latvijas ir diezgan neaizsniedzama alga, jo lielākā daļa, vismaz oficiāli saņem 400 - 700 eiro robežās) vai viens latvietis mēnesī pelna 2000. 40 darba gados, kas ir visnotaļ reāla robeža darbspējai nopelnītu 960000. Var runāt par investīcijām, var runāt par inflāciju, kas noteikti šī brīža lielo piķi pēc 10-20 gadiem vērtībā mazinās, var runāt par to, ka ar lielāku algu, rodas arī citas vajadzības, bet salīdzinot Bertāna piķi ar parastu mirstīgo - tā ir tiešām nauda divām-3 paaudzēm.
Es runāju tieši Bertāna dzīves līmeņa ziņā....

Atsevisķi runājot, tad 1000 ir sasniedzama alga, man tuvējā gaterī pat to saņemt var, protams, tur ir arī mazas algas citos posteņos, bet kopumā, vidējā alga arī tik tālu nav. Normāls traktorists to saņem
, 2020-11-21 15:01, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu rēķina viņa dzīves līmeni un tā nauda ir tik cik viņam pašam, kādiem bērniem un mazbērniem. Rēķina visas lidošanas utt. Tas dzīves līmenis ir daudz dārgāks kā parastam ierindas cilvēkam....Nevērtē salīdzinot ar ierindas cilvēka dzīves stilu
Kāda vel lidošana??Šaubos,ka Dāvis dzīvo tērējot kaut pusmiljonu gadā. Tas,ka tava alga palielinas,nenozīmē,ka tev obligāti ir jāterē vairāk. Ja neperc privatas lidmašīnas un jaunu bentliju katru gadu,bet dzīvo normālu dzīvi bez šķerdēšānas. Tad dzīve nodrošināta paaudzēm. Nav viņam 20 gadi un pirmais līgums,lai sāktu trakot.
, 2020-11-21 15:02, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es runāju tieši Bertāna dzīves līmeņa ziņā....

Atsevisķi runājot, tad 1000 ir sasniedzama alga, man tuvējā gaterī pat to saņemt var, protams, tur ir arī mazas algas citos posteņos, bet kopumā, vidējā alga arī tik tālu nav. Normāls traktorists to saņem
Un es runāju vispārīgi, jo lielākajai daļai ir tālu līdz Bertāna līmenim un par to neaizdomājas.
Un es runāju par 1000 uz rokas. Cik pētīti sludinājumi, pārsvarā traktoristiem ir ap tūkstoti uz papīra. Jā celtniecībā var nopelnīt 1000 Strādajot fiziski smagu darbu, kuru ne kurš katrs nostrādās visu mūžu. Bet visā valstī 1000 kā alga uz rokas ir tāls sapnis.Sāksim jau ar veikalu sektoru - visi pārdevēji, krāvēji, noliktavu darbinieki, kasieri utt - no šī Latvijā ļoti masīvā sektora 1000 uz rokas saņem retais. Rūpniecība - inženieri, it speciālisti, vadītāji pie vadītāja pelna pat krietni vairāk. Ap 1000 saņems tie, kam ir kaut kādas specifiskas zināsanas. Parastais mirstīgais ražošanas darbinieks vai gruščiks, iepakotājs, tādu algu nesaņem. Policisti, skolotāji, zemākā līmeņa mediķi arī lielākoties saņem mazākas algas par 1000 uz rokas, ja vien nestrādā dubultu slodzi vai divos darbos.
1000 . Ja salīdzinam ar vidējo algu neto - 824 eiro. Nu arī līdz tai lielākajai daļai valsts nodarbināto ir vismaz 100 - 200 eiro. Manis aprunātajiem sektoriem alga ir manis pieminētajā 400 - 700 eiro robežā. Pamata protams, ir izņēmumi, bet tie ir izņēmumi.
Un teksti normāls trakotrists saņem, gaterists saņem - cik godīgi saņem? Nodokļus maksā? Un cik stundas pahā, lai to saņemtu? Kā parastais darbinieks 40 h nedēļā un +- 160 stundas mēnesī vai 12 stundas dienā, ar tādu pašu dienu skaitu, ka biroja darbinieks - 20-23 dienas mēnesī? Jo to daudzi aizmirst. Bija man čoms, kas smējās, ka pelna vairāk par mani, strādajot logu mazgāšanā. Tikai, kad parēķinājām to, ka viņš strādā ar pāris brīvdienām mēnesī, es strādāju 8 stundas dienā, viņš 12-14 atkarībā no maiņas - stundas likme man pat sanāca lielāka. + ar nomaksātiem nodokļiem un apdrošināšanu soc. garantijām, kamēr viņam tas viss tutū.
Latvijā algu sektors vēl joprojām ir zems. Un pēc covid paliek tikai jautrāk.
, 2020-11-21 15:06, pirms 3 gadiem
nezinuneko rakstīja: Kāda vel lidošana??Šaubos,ka Dāvis dzīvo tērējot kaut pusmiljonu gadā. Tas,ka tava alga palielinas,nenozīmē,ka tev obligāti ir jāterē vairāk. Ja neperc privatas lidmašīnas un jaunu bentliju katru gadu,bet dzīvo normālu dzīvi bez šķerdēšānas. Tad dzīve nodrošināta paaudzēm. Nav viņam 20 gadi un pirmais līgums,lai sāktu trakot.
Apetīte rodas ēdot. Protams, ir miljardieri, kas brauc ar golfu un staigā prastās drēbēs, bet lielākā daļa, tomēr sāk tērēt savādāk. Rēķini, pamatā dzīvo amerikā, tur cenas tam pašam īpašumam citas. Gribēs smuku māju, nevarēs, ka pie mums pa pusmiljonu villu nopirkt. Tur prasta piepilsētas mājele zem 1-2 citroniem nebūs. Nerunājot par kaut ko vairāk. Izglītība, tas ir augstākā, kur gan jau bērnus sūtīs tur arī kudi dārgāka kā pie mums. Nu un arī - kāpēc taupīties un dzīvot piemēram, par 2000 mēnesī, ja var tērēt 10,20 un vairāk tūkstošus mēnesī? + ja tev ir nauda uzrodas arī ļoti daudz, radu, draugu, kas grib to naudiņu arī sev dabūt... Nesaku, ka Berča neprot tērēt, bet sapņot, ka pietiks visam mūžam, bērniem, bērnu bērniem - nu ir panaivi. Matemātiski, protams tur nauda ir ilgam laikam, bet praktiski, ja to naudu neiegulda (veiksmīgi) tad bērniem jau var sanākt par īsu - kaut vai tāpēc, ka Berča var tērēt ļoti prātīgi, bet bērni var notrallināt.
, 2020-11-21 15:09, pirms 3 gadiem
Prieks par Dāvi un par Bertānu ģimeni kopumā. Spēcīga latviešu dzimta, kas nāk no mazās Rūjienas!
, 2020-11-21 15:15, pirms 3 gadiem
Es nevaru te tos spečukus, kas skaita miljonus un stāsta kā var vai nevar izdzīvot, par investīcijām spriedēji vēl labāki. Sajēgas vispār nekādas.
, 2020-11-21 15:33, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Apetīte rodas ēdot. Protams, ir miljardieri, kas brauc ar golfu un staigā prastās drēbēs, bet lielākā daļa, tomēr sāk tērēt savādāk. Rēķini, pamatā dzīvo amerikā, tur cenas tam pašam īpašumam citas. Gribēs smuku māju, nevarēs, ka pie mums pa pusmiljonu villu nopirkt. Tur prasta piepilsētas mājele zem 1-2 citroniem nebūs. Nerunājot par kaut ko vairāk. Izglītība, tas ir augstākā, kur gan jau bērnus sūtīs tur arī kudi dārgāka kā pie mums. Nu un arī - kāpēc taupīties un dzīvot piemēram, par 2000 mēnesī, ja var tērēt 10,20 un vairāk tūkstošus mēnesī? + ja tev ir nauda uzrodas arī ļoti daudz, radu, draugu, kas grib to naudiņu arī sev dabūt... Nesaku, ka Berča neprot tērēt, bet sapņot, ka pietiks visam mūžam, bērniem, bērnu bērniem - nu ir panaivi. Matemātiski, protams tur nauda ir ilgam laikam, bet praktiski, ja to naudu neiegulda (veiksmīgi) tad bērniem jau var sanākt par īsu - kaut vai tāpēc, ka Berča var tērēt ļoti prātīgi, bet bērni var notrallināt.
Kas teica,ka viņš dzīvos ASV? Ta visu laiku pēc sezonas brauc uz LV. Viņš ir ģimenes cilvēks. Spēlēs basketbolu vēl gadus septinus un uz LV vecumdienas izbaudīt. Apetīte rodas ēdot,bet nav tā,ka viņš iepriekš neko nepelnīja un tagad pēkšni miljoni.Viņš jau tikai NBA karjera nopelnījis ap 16mil. uz papīra, līdz šim brīdim. Nav jau tas variants,kad loterijā vinne un pa pāris gadiem notrallina visu.Es domāju,lielus pirkumus atskaito,viņs var mierīgi un labi dzīvot ar 20 000- 50 000 mēnesi. Tas ir daudz,ja netusējies pa jahtām ar modelēm cauru gadu.Un tā dzīvojot dekādē neiztērē vairak par 6 milj. Bērni 100% nodrošināti. un ja mazbērni būs pēc 25-40 gadiem. Neredzu iemeslu,lai viņu dzīves ar nebūtu nodrosinātas.
, 2020-11-21 15:37, pirms 3 gadiem
nezinuneko rakstīja: Kāda vel lidošana??Šaubos,ka Dāvis dzīvo tērējot kaut pusmiljonu gadā. Tas,ka tava alga palielinas,nenozīmē,ka tev obligāti ir jāterē vairāk. Ja neperc privatas lidmašīnas un jaunu bentliju katru gadu,bet dzīvo normālu dzīvi bez šķerdēšānas. Tad dzīve nodrošināta paaudzēm. Nav viņam 20 gadi un pirmais līgums,lai sāktu trakot.
Cilvēk, ir vienkārša sakarība, ja aug dzīvs līmenis, aug arī izdevumi.
, 2020-11-21 15:43, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu rēķina viņa dzīves līmeni un tā nauda ir tik cik viņam pašam, kādiem bērniem un mazbērniem. Rēķina visas lidošanas utt. Tas dzīves līmenis ir daudz dārgāks kā parastam ierindas cilvēkam....Nevērtē salīdzinot ar ierindas cilvēka dzīves stilu
Man patīk kā cilvēki spriedelē par naudu, ko nekad pat noņemot 2 nulles nav redzējuši un nezin kā vispār Bertāns dzīvo. Viņš dzīvo ļoti pieticīgi un ar naudu nemētājas. Beidziet runāt tuftu un skaust.
, 2020-11-21 15:50, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Man patīk kā cilvēki spriedelē par naudu, ko nekad pat noņemot 2 nulles nav redzējuši un nezin kā vispār Bertāns dzīvo. Viņš dzīvo ļoti pieticīgi un ar naudu nemētājas. Beidziet runāt tuftu un skaust.
Tu māki lasīt? Kur kaut kripatas skaušana ir? Es vienkārši saku, lai nesapņo par to, cik ilgi tā nauda viņam turēsies. Man pilnībā vienaldzīgi, cik viņš saņem. Vienkārši augot dzīves līmenim, aug arī izmaksas un viss...

Ps. Nespried par to, ko es esmu un neesmu redzējis
, 2020-11-21 16:17, pirms 3 gadiem
Godam nopelnīts līgums! Labs Dāvi!
, 2020-11-21 16:22, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Dāvis panāca savus noteikumus!
Super
Šodien, rītdien- visi Rūjienā svinam!!!
Hei, Dumanov, kur tad 30M līgums sezonā?
, 2020-11-21 16:30, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tagad galvenais paliek, lai Asv dolārs nesabrūk, jo diemžēl tas var notikt tuvākajā laikā, jo tuvojas "great reset"
Tu ar savu debīlo teoriju vari *ist pa trasi.

Kas attiecas uz pārējiem komentētājiem. Kas jūs debīli vai kas? Rēķinat vai viņam tiks 40 M vai 50 M. Kāda tam šķirba?
, 2020-11-21 16:36, pirms 3 gadiem
no 16 mil gadā 10 paliek pec nodokliem Teksasā
https://neuvoo.com/tax-calculator/?...
, 2020-11-21 16:57, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es nevaru te tos spečukus, kas skaita miljonus un stāsta kā var vai nevar izdzīvot, par investīcijām spriedēji vēl labāki. Sajēgas vispār nekādas.
Tavas idejas jau nu ari ir izcilas, lai neteiktu vairak. Loti pamatotas un talredzigas/daudzpusigas. Nauda nav jataupa vai jaiegulda, kur ta pati var pelnit no sevis. Ir jaizrok bedre un nauda jaiebaz muca un jaaprok. Izcils skauga komentars, kurs vispar nedoma talak par savu biksu prieksu un ir loti slikts ar naudas darijumiem un to uzglabasanu.
/Varenais_eksperts 2020. gada Novembris/
, 2020-11-21 17:32, pirms 3 gadiem
Labs un cienījams kontrakts, bet komanda diemžēl galīgi neinteresanta un bez reālām iespējām pleioffos, ja tur vispār iesprauksies. Čali apsveicu, bet garlaicīgo Vašingtonu īpaši neskatīšos. Ceru, ka aizmainīs uz kaut ko atraktīvāku un ambiciozāku...
, 2020-11-21 17:37, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tavas idejas jau nu ari ir izcilas, lai neteiktu vairak. Loti pamatotas un talredzigas/daudzpusigas. Nauda nav jataupa vai jaiegulda, kur ta pati var pelnit no sevis. Ir jaizrok bedre un nauda jaiebaz muca un jaaprok. Izcils skauga komentars, kurs vispar nedoma talak par savu biksu prieksu un ir loti slikts ar naudas darijumiem un to uzglabasanu.
/Varenais_eksperts 2020. gada Novembris/
Es tieši par pretējo. Te puse komentē, ka investīcijas ir kaut kāds "kosmoss" un nesaprotams lietas. Loģiski, ka cilvēkiem ar liekiem naudas līdzekļiem viņi nestāv vienkārši bankā un nezaudē vērtību. Bet man liekas, ka vidējam komentētājam te par akcijām nav ne jausmas kā tas darbojas, tāpēc domā, ka jānotrāpa un vienu "pareizo" investīcju un "jāpaveicas" lai nezaudētu visu. Pilnīgi pietiek ielikt kkādā diversificētā indexa fondā un ņemot savus 4% ārā katru gadu dzīvot cepuri kuldams un pamatkapitālu nenotērēdams. Pie, teiksim 20 ļimoniem tie ir 800k dolāru gadā dzīvošanai. Nesaprotu kā pēc mana komentāra to noprati, ka es esmu pret taupīšanu un investēšanu, es tieši esmu ļoti ieinteresēts visā tajā FI kustībā.
, 2020-11-21 18:24, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tieši par pretējo. Te puse komentē, ka investīcijas ir kaut kāds "kosmoss" un nesaprotams lietas. Loģiski, ka cilvēkiem ar liekiem naudas līdzekļiem viņi nestāv vienkārši bankā un nezaudē vērtību. Bet man liekas, ka vidējam komentētājam te par akcijām nav ne jausmas kā tas darbojas, tāpēc domā, ka jānotrāpa un vienu "pareizo" investīcju un "jāpaveicas" lai nezaudētu visu. Pilnīgi pietiek ielikt kkādā diversificētā indexa fondā un ņemot savus 4% ārā katru gadu dzīvot cepuri kuldams un pamatkapitālu nenotērēdams. Pie, teiksim 20 ļimoniem tie ir 800k dolāru gadā dzīvošanai. Nesaprotu kā pēc mana komentāra to noprati, ka es esmu pret taupīšanu un investēšanu, es tieši esmu ļoti ieinteresēts visā tajā FI kustībā.
Iesaku noskatities ikvienam, ari tev J.Zigajeva interviju un dienu ar Mari Verpakovski. Tur vini nedaudz runa par jaunajiem sportistiem un vinu drausmigajiem lemumiem lidzko tiek pie labiem ligumiem arzemes.