Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Magic" triumfē Klīvlendā un pārtrauc "Cavs" sēriju

"Magic" triumfē Klīvlendā un pārtrauc "Cavs" sēriju
Cīņā par bumbu Lebrons Džeimss, Kortnijs Lī un
Hidajets Turkoglu. Foto: AP

Aizvadītajā naktī Klīvlendā Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) Austrumu konferences pirmajā finālspēlē pie uzvaras tika Orlando "Magic", kas spraigā cīņā spēja uzvarēt vietējo "Cavaliers" komandu ar 107:106, sagādājot tai pirmo zaudējumu šī gada play off turnīrā.

Mājinieki ļoti veiksmīgi uzsāka spēli, jau ceturtajā minūtē panākot desmit punktu pārsvaru un turpinot to palielināt. Pēc ceturtdaļas "Magic" bija iedzinēju lomā ar 19:33, bet pēc puslaika deficīts jau pieauga līdz 15 punktiem – 48:63. Laukumā saimniekoja "Cavaliers" komanda un Lebrons Džeimss.

Pēc pārtraukuma spēles raksturs mainījās un Klīvlendas pārsvars lēnām sāka dilt. Trešās ceturtdaļas beigās komandas šķīra vairs tikai pāris punkti, bet ceturtā ceturkšņa sākumā pēc Džonsona tālmetiena "Magic" pirmo reizi spēlē izvirzījās vadībā – 85:84. Turpinājumā spēle ritēja punkts punktā un nevienai no komandām nebija vairāk kā četru punktu pārsvars.

Nepilnu pusminūti līdz mača beigām Lebrons Džeimss realizēja divus soda metienus, izvirzot minimālā vadībā "Cavaliers", bet pēdējais vārds tomēr piederēja viesiem – kad uz tablo bija palikušas 14.7 sekundes spēles laika, precīzs no tālās distances bija Luiss – 107:106. "Cavaliers" komandai bija vairākas izdevības izraut uzvaru, taču visi metieni lidoja grozam secen. Jāuzsver, ka šī bija pirmā "Cavs" neveiksme izslēgšanas spēlēs šosezon.

Uzvarētāju labā Dvaits Hovards guva 30 punktus un izcīnīja 13 atlēkušās bumbas, uzvaras metiena autors Rašards Luiss atzīmējās ar 22 punktiem, savukārt Hidajets Turkoglu guva 15 punktus un atdeva 14 rezultatīvas piespēles. Zaudētāju rindās Lebrons Džeimss guva 49 punktus, izdarīja astoņas rezultatīvas piespēles un izcīnīja sešas bumbas zem groziem. Lietuvieša Židrūna Ilgauska rēķinā "double double" – desmit punkti un tikpat atlēkušās bumbas.

"Cavaliers" - "Magic" 1. spēles apskats

Izmantotie resursi:
nba.com


, 2009-05-21 08:43, pirms 16 gadiem
Lūdzu! Ar to arī sēdiet, Cavs fani!!

Labāku rītu nevaru iedomāties
, 2009-05-21 08:44, pirms 16 gadiem
Skaisti!!! Komandu līderi parādīja izcilu sniegumu!

Es jau laikam tomēr par to, lai Magic sagādā sensāciju!
, 2009-05-21 08:44, pirms 16 gadiem
Skaisti, vēl tik nākamo spēli paņemt. Sērija būs interesanta.
, 2009-05-21 08:45, pirms 16 gadiem
vo bljin sudigs rits
, 2009-05-21 08:46, pirms 16 gadiem
mazliet pārsteidzoši...
Slēpts komentārs: Eluks
, 2009-05-21 08:47, pirms 16 gadiem
Vienīgais Lebrona dominance atkal!
, 2009-05-21 08:47, pirms 16 gadiem
Beidzot Hovards izmeta pa grozu superzvaigznei atbilstošu metienu skaitu.Cavaliers soliņa nevarība bija tā kas izšķīra jo pamatpiecinieks bija uzdevumu augstumos bet maiņas spēli nepastiprināja,kamēr Pjetrus iemeta no beņķa 13 punktus.Džeimsam arī fantastiska metienu precizitāte-20 no 30 metieniem.
, 2009-05-21 08:47, pirms 16 gadiem
Eluks rakstīja: Mutīti aiztaisi.. Tu labāku rīt nevarēsi iedomāties, kad Cavs tiks lielajā finālā.
Kad, pēc 4 gadiem?
, 2009-05-21 08:47, pirms 16 gadiem
Prizs rakstīja: Lūdzu! Ar to arī sēdiet, Cavs fani!!

Labāku rītu nevaru iedomāties
pilnigi piekritu
, 2009-05-21 08:48, pirms 16 gadiem
Eluks rakstīja: Mutīti aiztaisi.. Tu labāku rīt nevarēsi iedomāties, kad Cavs tiks lielajā finālā.
mosh pats mutiti aiztaisi...
, 2009-05-21 08:49, pirms 16 gadiem
Tapēc jau Orlando komandas nosaukums ir "Magic"
, 2009-05-21 08:49, pirms 16 gadiem
Magic un Nuggets fināls - vot tas būtu kaut kas negaidīts un arī aizraujošs!
, 2009-05-21 08:50, pirms 16 gadiem
Beidzot arii kāds ielika Cavs komandai un faniem pamatīgu kloķi! Yess!
, 2009-05-21 08:51, pirms 16 gadiem
Vynilz rakstīja: Beidzot Hovards izmeta pa grozu superzvaigznei atbilstošu metienu skaitu.Cavaliers soliņa nevarība bija tā kas izšķīra jo pamatpiecinieks bija uzdevumu augstumos bet maiņas spēli nepastiprināja,kamēr Pjetrus iemeta no beņķa 13 punktus.Džeimsam arī fantastiska metienu precizitāte-20 no 30 metieniem.
Vot es nesaprotu, kāpēc tik maz ļauj spēlēt Gibsonam un Saša vispār laukumā netika un arī Bens nav spēlētājs kurš prot spēlēt kā rezervists uz paris minūtēm... Šeit arī ir manuprāt tā soliņa problēma, ka viņu neizmanto pareizi, bet nu es jau par to neļaunojos, lai jau Magic atgriežas finālos pēc vairāk kā 10 gadu pārtraukuma!
Slēpts komentārs: hugo0
, 2009-05-21 08:57, pirms 16 gadiem
Intresanti būtu, ja finālā tiktos Magic un Nuggets
, 2009-05-21 08:59, pirms 16 gadiem
tāpat kā rietumos......uzvar komanda kuras rezervisti iemet vairāk!!
, 2009-05-21 08:59, pirms 16 gadiem
jo interesantāka sērija prieks,ka lielie eSporta NBA spečuki ir apdirsušies ar savu objektivitāti(Magic te nav varinatu)!
, 2009-05-21 09:00, pirms 16 gadiem
Nu te ir redzams, ka pret nopietnākām komandām Cavs neies tik viegli. Lielais Z ar Hovardu netiks gala, vispār iekša Orlando ir krietni labāka. Un rezervisti Cavs nospēlēja ļoti slikti. Arī Alstons šodien bija labāks par Mo Viljamsu.
, 2009-05-21 09:00, pirms 16 gadiem
Lai arī Džeims ir lielisks, tomēr nenovēlu uzvarēt komandai, kuru veilk viens spēlētājs. Ko dod tie 49 punkti, ja komanda zaudēja?
, 2009-05-21 09:06, pirms 16 gadiem
Izskatās, ka Klīvlenda zaudēja tapēc, ka bija pārāk pašpārliecināti un sen nav bijusi spēļu prakse.
, 2009-05-21 09:10, pirms 16 gadiem
betsinfo.info rakstīja: Izskatās, ka Klīvlenda zaudēja tapēc, ka bija pārāk pašpārliecināti un sen nav bijusi spēļu prakse.
Izskatās, ka spēles sakarā neko vairāk kā izlasīt šo rakstu neesi spējīgs...
p.s. tikai ar veiksmi sēriju nevar uzvarēt...
4:1... tā arī šī sērija piebeigsies... un nav jāmin, kura labā...
, 2009-05-21 09:10, pirms 16 gadiem
Apsveicu Magic!!! Te nu bija CAVS dominance... Lab ta pirma spele... Ideali Go Magic GO!!!
, 2009-05-21 09:13, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Izskatās, ka spēles sakarā neko vairāk kā izlasīt šo rakstu neesi spējīgs...
p.s. tikai ar veiksmi sēriju nevar uzvarēt...
4:1... tā arī šī sērija piebeigsies... un nav jāmin, kura labā...
Loģiski, neviens pat nepieļau jdomu, ka Magic varētu netikt tālāk
, 2009-05-21 09:14, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Lai arī Džeims ir lielisks, tomēr nenovēlu uzvarēt komandai, kuru veilk viens spēlētājs. Ko dod tie 49 punkti, ja komanda zaudēja?
Tie dod to, ka komanda nezaudē pa 50 un nav apsmiekls
, 2009-05-21 09:29, pirms 16 gadiem
Domāju, ka Cavaliers nenovērtēja Magicus! Līdz šim spēlēja bez zaudējumiem! savās mājās bilance ideāla! tā pašplūsmā gāja! manas prognozes - nākamo spēli cavaliers pārliecinoši vinnēs! šogad play-off tik interesanti!
, 2009-05-21 09:34, pirms 16 gadiem
Reggie rakstīja: Domāju, ka Cavaliers nenovērtēja Magicus! Līdz šim spēlēja bez zaudējumiem! savās mājās bilance ideāla! tā pašplūsmā gāja! manas prognozes - nākamo spēli cavaliers pārliecinoši vinnēs! šogad play-off tik interesanti!
nu nevarēja viņi nenovērtēt sezonas bilance par labu Magic,Magic islēdza čmepionus nu neticu,ka nenovērtēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-21 09:40, pirms 16 gadiem
Hm, līdz šim nezināju, ka cilvēki Latvijā kādu iemeslu dēļ ir Cavs nīdēji. Tāda jau ir tā pierastā prakse Latvijā-kā kāds kļūst manāmi spēcigs, mums tas sāk nepatikt.
, 2009-05-21 09:42, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Skaisti, vēl tik nākamo spēli paņemt. Sērija būs interesanta.
nezinu ka tu bet man taa galiigi nav sensaacija - ja nu vieniigi tas ka tas viss notika CAvs laukumaa...
, 2009-05-21 09:43, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Hm, līdz šim nezināju, ka cilvēki Latvijā kādu iemeslu dēļ ir Cavs nīdēji. Tāda jau ir tā pierastā prakse Latvijā-kā kāds kļūst manāmi spēcigs, mums tas sāk nepatikt.
Nevis Cavs nīdēji, bet Magic atbalstītāji
, 2009-05-21 09:43, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Hm, līdz šim nezināju, ka cilvēki Latvijā kādu iemeslu dēļ ir Cavs nīdēji. Tāda jau ir tā pierastā prakse Latvijā-kā kāds kļūst manāmi spēcigs, mums tas sāk nepatikt.
šito es ar nesaprotu! visi sadalījušies pa nometnēm Kobes un Lebrona fanos, bostonas nīdējos! Ko te būtu dalīt???
, 2009-05-21 09:44, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: jo interesantāka sērija prieks,ka lielie eSporta NBA spečuki ir apdirsušies ar savu objektivitāti(Magic te nav varinatu)!
ioojaa.. man liekas ka pirmsspeles komentos un topikos vareeja entos komentus saskaitiit no sserijas: 4:0 un nav variantu Macic taagd taguvushi maajs speleju priekshrociibu... Cavs ir dziiljaas ziepees.. nu bet viss vel tikai priekshaaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-21 09:45, pirms 16 gadiem
taa tak ir tikai pirmaa speele, viss veel priekshaa!
bet labs bija, kad Howards nolauza sekunzhu raadiitaaju!
, 2009-05-21 09:47, pirms 16 gadiem
bet interesanti ka pats Cavs pamatsastvas nospelejis ljoti labi (sevishji jau protams Lebrons).. uzvaru Magic izraava jo 3/4 kameer paarsvaraa laukumaa bija Cavs rezrevisti , saka baigu pagaljdziisahnos... un 4/4 jau speeli iegriezt atpakalj sliedees nezidevas arii Cavs pamatsastaavam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-21 10:01, pirms 16 gadiem
Muļķi,tiešām muļķi te puse komentētāju

Ceru uz interesantu,aizraujošu un spraigu sēriju,abos konferences finālos un nešaubos,ka lielais fināls būs ļoti spraigs.
Īsti neredzu jēgu par kādu špricēt biksēs,bet ja būtu jāliek nauda,tad nu,tomēr,gribētos teikt,ka finālā būs Lakers vs Cavaliers,bet par parsteigumu neuzskatīšu,ja arī tā nebūs.Katrā ziņā izteikta favorīta nav,tas ir skaidrs,tad nu veiksmi visiem!
Mazliet,jau nāk smīns,cik daudz FANI pēkšņi uzradušies Magic un Nuggets bet nu,tā ir bijis vienmēr..
, 2009-05-21 10:02, pirms 16 gadiem
betsinfo.info rakstīja: Izskatās, ka Klīvlenda zaudēja tapēc, ka bija pārāk pašpārliecināti un sen nav bijusi spēļu prakse.
Jā jau nieka 90 spēlēs šosezon tikai aizvadījusi komanda! Tik sūdīgu spēļu praksi redzējis nēesmu!
, 2009-05-21 10:05, pirms 16 gadiem
Hidajets Turkoglu

orl labi! final- den-orl
, 2009-05-21 10:08, pirms 16 gadiem
ozs113 rakstīja: mosh pats mutiti aiztaisi...
varētu saderēt, ka neviens no šiem "mutītes virinātājiem" to mutīti komentu rakstīšanas laikā tā arī nebija atvēris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: domaaliidz
, 2009-05-21 10:14, pirms 16 gadiem
haha! Cavs abās iepriekšējās sērijās tikās ar tā laika play-off vājākajām vienibām(Detroitu un Atlantu), bet līdz ko nāk pretī normāla komanda...
, 2009-05-21 10:14, pirms 16 gadiem
Pēteris Lāpselis rakstīja: Hidajets Turkoglu

orl labi! final- den-orl
smejies par savu nezināšanu?
, 2009-05-21 10:15, pirms 16 gadiem
domaaliidz rakstīja: nu laikam jau šī sērija ir kā fināls - kurš uzvar sērijā, tiem LAL/DEN nopietnu pretestību izrādīt nespēs... vismaz pagaidām tā izskatās..
intereses pec? kas tev liek taa domaat?
, 2009-05-21 10:17, pirms 16 gadiem
domaaliidz rakstīja: nu laikam jau šī sērija ir kā fināls - kurš uzvar sērijā, tiem LAL/DEN nopietnu pretestību izrādīt nespēs... vismaz pagaidām tā izskatās..
Ēem,gribētu kādu argumentu redzēt,īsti nesaskatu,vai vismaz tieši kurā vietā tā izskatās,ko?
, 2009-05-21 10:31, pirms 16 gadiem
Yuri rakstīja: Ha ha ha !!! Es zināju, tikai neuzdrošinājosuzlikt arī naudu! Kavalieri bija favorīti, bet nu likme 1.18 un 5. bija absolūti pārspīlēta! Orlando ir ĻOTI spēsīga komanda!
es nedomāju ka likmes ir pārspīlētas!!! vienkārši viņi skatijās uz to ka cavs sezonaa un pirmajās divās pleyoff kārtās SAVāS MāJāS zaudeejusi tikai divas spēles kopā, viena no tām ar nomināli otro sastāvu tika zaudēta!! un šī spēle arī notika cavs laukumā tāpēc arī bij tāda likme jo cavs mājās ir grūti uzvarēt!
, 2009-05-21 10:35, pirms 16 gadiem
xero rakstīja: Mazliet,jau nāk smīns,cik daudz FANI pēkšņi uzradušies Magic un Nuggets bet nu,tā ir bijis vienmēr..
Nu ko, lai tev saka, ne jau "fani" uzreiz ir visi tie, kas ir par šo komandu uzvarām. Ja mani favorīti ir izstājušies, un nepatīk man ne Cavs, ne Lakers (it īpaši šo komandu līderi), tad, protams, ka es esmu par Magic un Nuggets, kuras spēlē man patīkamāku basketu.
, 2009-05-21 10:39, pirms 16 gadiem
mde,negaidīts rezultāts,taču pelnīta uzvara Orlando komandai,kas parādija sevi no labākās puses 2.puslaikā,šī uzvara var padarīt sēriju interesantāku!
, 2009-05-21 10:40, pirms 16 gadiem
moš kāds zin kur var spēles atkārtojumu redzēt?
, 2009-05-21 10:41, pirms 16 gadiem
Norky rakstīja: Nu ko, lai tev saka, ne jau "fani" uzreiz ir visi tie, kas ir par šo komandu uzvarām. Ja mani favorīti ir izstājušies, un nepatīk man ne Cavs, ne Lakers (it īpaši šo komandu līderi), tad, protams, ka es esmu par Magic un Nuggets, kuras spēlē man patīkamāku basketu.
Protams,to es pilnībā saprotu,tas jau nebija domāts uz visiem,paldies Tev,tu spēj pamatot,kāpēc atbalsti tieši tos un viss kārtībā,bet tas,ka 13 gadīgo faneļu grupējums,kas skaidra no vieniem uzvarētājiem pie otriem jau ir manāms,tas gan ir skaidrs,bet nu lab..
Slēpts komentārs: martinstids
, 2009-05-21 10:44, pirms 16 gadiem
visticamāk jau ka tiks seerija izliidzinaata, bet shis viss intrigai
tieshaaam labs orlando sniegums
, 2009-05-21 10:50, pirms 16 gadiem
martinstids rakstīja: da magiciem haljava ar tiem 3p. naakamaas speelees cavalieri paraadiis, ko vinji dara ar magiem. buus kaa viduslaikos, kad vnk sadezhinaaja uz saarta
izcili...nu tagad sakārto somiņu un uz skolu!
, 2009-05-21 10:58, pirms 16 gadiem
atkārtošos, bet tomēr - kā var būt pārsteigums, ja kāda no komandām zaudē konferences finālā?! pārsteigums būtu, ja, piemēram, Magic vietā pusfinālā spēlētu 76sixers vai, teiksim Lakers vietā būtu Jazz vai Blazers! ok - favorīti, it īpaši savās mājās, ir Cavs, bet nu tomēr - būsim objektīvi!

par spēli un rezultātu - Cavs pārāk ātri noticēja uzvarai un tik tālā pleiofu stadijā tā spēlēt nedrīkst, it īpaši aizsardzībā! biju gaidījis, ka katra komanda sametīs 90 +/- 5 punkti, bet te jau krietni pāri simtam!
Lebrona 49 - būtu neloģiski, ja komandas līderim, kuram pie tam spēle uzbrukumā iet no rokas, neļautu uzbrukt!

par sēriju kā tādu - kā minimums 6 spēles! kas uzvarēs - domāju, ka Cavs! bet man noteikti nekas nebūtu pretī, ja uzvarētu Magic, tiesa, pie nosacījuma, ja viņi paņem arī finālu!
, 2009-05-21 11:18, pirms 16 gadiem
Re kur interesanti paliek...
, 2009-05-21 11:25, pirms 16 gadiem
Njaa... shoreis Magic bija labaak... Cavs speeleeja savu speeli, vieniigi Mo gandriiz visu ir aizmetis garaam... Cerams, ka naakamajaa speelee vinsh radiis klasi i triniishus, i tuvos....

Jaabuut 1:1 ... Nepatiik man tas paaudzis beerns no Orlando...
, 2009-05-21 11:43, pirms 16 gadiem
, 2009-05-21 11:46, pirms 16 gadiem
beidzot
, 2009-05-21 11:49, pirms 16 gadiem
xero rakstīja: Muļķi,tiešām muļķi te puse komentētāju

Ceru uz interesantu,aizraujošu un spraigu sēriju,abos konferences finālos un nešaubos,ka lielais fināls būs ļoti spraigs.
Īsti neredzu jēgu par kādu špricēt biksēs,bet ja būtu jāliek nauda,tad nu,tomēr,gribētos teikt,ka finālā būs Lakers vs Cavaliers,bet par parsteigumu neuzskatīšu,ja arī tā nebūs.Katrā ziņā izteikta favorīta nav,tas ir skaidrs,tad nu veiksmi visiem!
Mazliet,jau nāk smīns,cik daudz FANI pēkšņi uzradušies Magic un Nuggets bet nu,tā ir bijis vienmēr..
Par Magic jau esmu pasen... Tiesa arī par Heat esmu...
, 2009-05-21 11:56, pirms 16 gadiem
spele bija tiesam super! reti vispar celos tik veelu lai skatitos bais bet nenozeloju! tik daudz skaisti momenti un Lebrona bloks pret Lielo D bija vnk outstanding kautko tik efektigu sen nebiju redzejis un vel labs moements kur vilijams iemete taalo truli un lielais D sabojaja to pulksteni ar savu danku bet bija labs! domaju ka daudzi piekritis ka Cavs uzvaru izlaida no rokam! domaja ka puslaika visu nokartos bet redz ka rezervisti nolažoja un galvenais ka magic nepadevas! nu ko lai saka jo interesantak jo labak man jau patik ja cina aiziet tik saspringta + magic met izaicinaju pasiem CAvs vinus parspet Orlando!

aa un 1 komenti tiesam iesparda chali kuri seit vispar neko nebija izteikusies tagad peksni magic fani ne nu ok puisi fanojiet tikai neizraditiet tik acimredzami faktu ka jums nepatik Lebrons
, 2009-05-21 11:57, pirms 16 gadiem
jo interesantāk !
, 2009-05-21 12:14, pirms 16 gadiem
tas, ka uzradušies tik daudz Nuggets un Magic fanu gan tiešām šķiet pārsteidzoši. Labi, "Magic" arī bija atbalstītāji pirms tam, vēl sezonas laikā, taču par Nuggets neviens neko spožu neteica un par uzvarām tādu prieku neizrādīja.
, 2009-05-21 12:22, pirms 16 gadiem
Prizs rakstīja: Par Magic jau esmu pasen... Tiesa arī par Heat esmu...
Protams,bet atkārtoju,tas ir domāts uz tiem,kas visu sezonu ''fanoja'' par citiem,tie jau paši labi zin kuri tie ir,piekrītu iepriekšējam komentam,ka Carmelo fanu tiešām daudz nebija,bet tagad jau atkal tie saradušies vairāk nekaa vajag
, 2009-05-21 12:26, pirms 16 gadiem
labsdanks pirmais tablo gan labi pielikts
, 2009-05-21 12:43, pirms 16 gadiem
bet vienalga es palieku pie tā, ka sēriju paņems Cavs. lai gan ne Cavs, ne Magic nav mani favorīti.
, 2009-05-21 12:45, pirms 16 gadiem
NU shī sērija būs ļoti smaga! Pašlaik nav nekāduiespēju noteik, kurš uzvarēs sērijā
Šodien tiešām tā mazliet padomājot, atcero ja aizvakar izskanējuso tematu< un arī man šodien liekas, ka bez lebrona šajā spēlē Cleevlendai nebūtu īsti ko likt pretī pret Magic
, 2009-05-21 12:51, pirms 16 gadiem
Prisscilla rakstīja: spele bija tiesam super! reti vispar celos tik veelu lai skatitos bais bet nenozeloju! tik daudz skaisti momenti un Lebrona bloks pret Lielo D bija vnk outstanding kautko tik efektigu sen nebiju redzejis un vel labs moements kur vilijams iemete taalo truli un lielais D sabojaja to pulksteni ar savu danku bet bija labs! domaju ka daudzi piekritis ka Cavs uzvaru izlaida no rokam! domaja ka puslaika visu nokartos bet redz ka rezervisti nolažoja un galvenais ka magic nepadevas! nu ko lai saka jo interesantak jo labak man jau patik ja cina aiziet tik saspringta + magic met izaicinaju pasiem CAvs vinus parspet Orlando!

aa un 1 komenti tiesam iesparda chali kuri seit vispar neko nebija izteikusies tagad peksni magic fani ne nu ok puisi fanojiet tikai neizraditiet tik acimredzami faktu ka jums nepatik Lebrons
Ko tu te mūldi? Es neesmu fans ne vieniem ne otriem! Tev nav ienācis prātā ka daudzi seko līdzi un daudz maz interesējas par visāam spēlēm NBA?
, 2009-05-21 12:56, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Ko tu te mūldi? Es neesmu fans ne vieniem ne otriem! Tev nav ienācis prātā ka daudzi seko līdzi un daudz maz interesējas par visāam spēlēm NBA?
kautko par tevi teicu? beidz činkstet un seko talak
, 2009-05-21 13:09, pirms 16 gadiem
Prisscilla rakstīja: kautko par tevi teicu? beidz činkstet un seko talak
Tevi laikam dieviņs ir apdalījis, tas bija domāts, ka lielākā daļa seko līdz visam NBA, nevis vienai komandai
, 2009-05-21 13:11, pirms 16 gadiem
Tiko pamodos ar smaidu joprojām uz lūpām, kāds bija pēc spēlēs! Un tak beidzot pamostieties, nebūs tā nekāda sensācija, ja Magic uzvarēs!!! Līdzvērtīgas komandas! Es PROTAMS par Magic jau pacmit gadus! Bet lai uzvar stiprākais, par interesantiem mačiem!
, 2009-05-21 13:22, pirms 16 gadiem
Jo interesantāk sērijā.
, 2009-05-21 13:56, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Tevi laikam dieviņs ir apdalījis, tas bija domāts, ka lielākā daļa seko līdz visam NBA, nevis vienai komandai
bladj itkaa es nesapratu aaksts taads...un varbut beigsi citet katru manu komentaru? seedi talak bikses un priecajies par ruukiem kas raada videjos pirkstus (avatars)
, 2009-05-21 13:59, pirms 16 gadiem
Magic malači.
, 2009-05-21 14:03, pirms 16 gadiem
Cavs fani sēdiet!!!! Magic labāki!!
, 2009-05-21 14:05, pirms 16 gadiem
Vnk ierēcu par tiem KAVS faniem kas aprunā Kobi ka šis nekāds, bet izskatās ka Kobes blice spēlē pozitīvāk vai cienkārši spēli beidz ar sev pozitīvu rezultātu
, 2009-05-21 14:17, pirms 16 gadiem
richukpumpis rakstīja: Vnk ierēcu par tiem KAVS faniem kas aprunā Kobi ka šis nekāds, bet izskatās ka Kobes blice spēlē pozitīvāk vai cienkārši spēli beidz ar sev pozitīvu rezultātu
nu pagaidiisim liidz serijas beigaam, un tad beersim secinaajumus
, 2009-05-21 14:31, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: smejies par savu nezināšanu?
nuu hedo normaali izklausaas. man tas vardss taaads kreis šķiet
, 2009-05-21 14:43, pirms 16 gadiem
Nu ši serija bus vnk ideala
Magic loti labi nospeleja,3pt labi lidoja
Un Howards gandriz grozu nolauza
, 2009-05-21 14:44, pirms 16 gadiem
Cavs dabūja pērienu!
, 2009-05-21 14:46, pirms 16 gadiem
triumfēt nozīmē izcīnīt pārliecinošu uzvaru bez ierunām.
, 2009-05-21 15:05, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: nezinu ka tu bet man taa galiigi nav sensaacija - ja nu vieniigi tas ka tas viss notika CAvs laukumaa...
Man tas necik nebija pārsteigums. Jo iekšējie spēlētāji Magicam ir krietni labāki. Protams pāragri spriest ir, bet es jau pirms playofiem prognozēju, ka būs Lakers - Magic fināls.
, 2009-05-21 15:11, pirms 16 gadiem
Spele gan forsa bija
, 2009-05-21 15:17, pirms 16 gadiem
Pēteris Lāpselis rakstīja: Hidajets Turkoglu

orl labi! final- den-orl
Par ko tu smejies? Hedo ir saīsinājums no viņa vārda Hidayet.
, 2009-05-21 15:20, pirms 16 gadiem
nesaprotu, un piekrītu tiem kas brīnās par to kur saradušies ORL fani, jo topicā, kur tika apspriestas ORL izredzes, pārsvarā visi teica ka King James visus nonesīs, tiesa esmu pats par ORL

par spēli. ORL, principā spēlēja pēc taktikas, lai jau Lebrons spēle, un met tālus pustālos. Jo pie groza, uz layup, viņam gāja grūti, un iemeta viņš ar fantastisku procentu pustālos. Pārējie CAV pamatsastāvā nolažoja, it īpaši Wests un Viljams. Katr;a gadījinā CAVs vēl ir ko uzlabot. ORL izdarīja, visu kā pēc grāmatas, lai gan, daļēji paveicās, ka CAV atlaida, kad dabūja lielo pārsvaru, un sāka spēlēt uz Lebronu-tikai. Ja neskaita pašu sākumu, ļoti laba spēle ORL, un šķiet ka tā Hovarda izrunāšanās, par to ka viņam netiek pietiekami dota bumba, ir nesusi savus auģļus. Un nu jā, kapēc Magic pievilka, Hovards ļoti labi izmantoja to ka viņam pretī, vairs nav tik spēcīgs sedzējs.

Tiem kas priecājās kā Lebrions Hovardu nobloķēja, daudz jau vairs tur darba nebija jādara, Hovards divus sedzējus jau bija apspēlējis, un iespēju daudz savādāk viņam mest nebija, tā kā Triple-team bloks, smuki, bet spēles epizodes ziņā-must be. Man gan vairāk patika Pietrusa, un Lee dunki

sērijā, gan joprojām liekas ka CAV paņems, lai gan domāju, ORL ir lielāka iespēja uzvarēt CAV nekā, DENverai rietumos LAL.

nākamai spēlei prognozes, CAV uzvara.
, 2009-05-21 15:39, pirms 16 gadiem
Prizs rakstīja: Lūdzu! Ar to arī sēdiet, Cavs fani!!

Labāku rītu nevaru iedomāties
tad aju manis kurs sedes, akd rezultats serija bus 4:1 cavs laba ... nevajaga aizmirst, ka tas viniem tomer tikai pirmais zaudejums ...
, 2009-05-21 15:48, pirms 16 gadiem
Norky rakstīja: Nu ko, lai tev saka, ne jau "fani" uzreiz ir visi tie, kas ir par šo komandu uzvarām. Ja mani favorīti ir izstājušies, un nepatīk man ne Cavs, ne Lakers (it īpaši šo komandu līderi), tad, protams, ka es esmu par Magic un Nuggets, kuras spēlē man patīkamāku basketu.
visu cienu !
man ir gluzi identiska situaacija tikai ar kibi naw taa ka nepatiik bet naw arii no maniem favoriitiem
, 2009-05-21 16:02, pirms 16 gadiem
Protams patīk kā Džeimss spēlē , bet nu nevar izvilkt visu spēli tikai viens spēlētājs... Orlando rādīja labu komandas spēli , kas arī bija atslēga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-05-21 16:42, pirms 16 gadiem
cavaliers nav tik stipri ka playoffos izskatijas un magic to pieraadija
, 2009-05-21 16:57, pirms 16 gadiem
valtcis rakstīja: Beidzot arii kāds ielika Cavs komandai un faniem pamatīgu kloķi! Yess!
kāds tur pamatīgs tikai +1
, 2009-05-21 18:27, pirms 16 gadiem
Prisscilla rakstīja: bladj itkaa es nesapratu aaksts taads...un varbut beigsi citet katru manu komentaru? seedi talak bikses un priecajies par ruukiem kas raada videjos pirkstus (avatars)
Vienkārši tracina visi kā tu, ka te nāk apspriest nevis sportu, bet kaut ko citu!
, 2009-05-21 19:42, pirms 16 gadiem
Magic arii jasaka paldies Cavaliers , ka otrajaa puslaikaa atslaabinaajas jo bija jau noticeejusi ka uzvara rokaas , bet Magic malaci ciiniijaas.

Iemesls varbuut arii vareetu buut ka pirmaa nopietaa speele Cavs sajos playoffos nebija veel gatavi , savukaart Magic bija pieradusi abas seerijas 7 speeles..Domaaju ka Cavs uz naakosos speeli sapurinaasies un apspeeles magic.

LeBrons vnk nau vaardu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja