Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" atkārtoti pieveic "Suns"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Lakers" atkārtoti pieveic "Suns"
Kobī Braients
Foto: AP/Scanpix

Losandželosas ''Lakers'' basketbolisti pietuvojošies kārtējam Nacionālās Basketbola Asociācijas finālam, Rietumu konferences otrajā finālā mačā ar 124:112 pieveicot Fīniksas ''Suns''. Tādējādi rezultāts sērijā kļuvis 2-0 ''Lakers'' labā.

''Lakers'' teju visu spēli atradās vadībā. Fīniksa pēc izgāzta mača sākuma spēja saņemties otrajā puslaikā un trešajā ceturtdaļā izlīdzināja rezultātu, kas ļāva mača pēdējās 12 minūtes sākt ar līdzīgām izredzēm uz uzvaru - 90:90. Tomēr pēdējā ceturtdaļā atkal viss nostājās savās vietās, un Losandželosa uzvarēja gan ceturtdaļu, gan spēli ar 12 punktu pārsvaru - 124:112.

Uzvarētāju sastāvā Pau Gasolam 29 punkti, no kuriem 14 pēdējā ceturtdaļā, bet Kobī Braients atzīmējās ar 21 punktu un 13 rezultatīvām piespēlēm. Jāpiezīmē, ka ''Lakers'' maču aizvadīja tikai astoņu cilvēku sastāvā. ''Suns'' no zaudējuma neglāba pat Džeisona Ričardsona 27 punkti, Grants Hils asistēja ar 23, bet Stīvam Nešam double double - 11 punkti un 15 piespēles.

''Lakers'' uzvarējusi astoto spēli pēc kārtas ''play off'', rietumu finālā izvirzoties vadībā ar 2-0. Tā vien šķiet, ka šogad būs 2008. gada līgas fināla atkārtojums, kurā ''Lakers'' tikās ar ''Celtics''.

Rietumu finālsērijas 3. spēle svētdienas vakarā Fīniksā.

Izmantotie resursi:
espn.com
nba.com

 +28 [+] [-]

, 2010-05-20 08:09, pirms 15 gadiem
Nu izskatās, ka Kobe iet pēc 5. čempiontitula.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-20 08:12, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka komandas nepielieto nekādu aizsardzību, bet skrien un met. Over 230 punkti spēlē nav joka lieta.

 +94 [+] [-]

, 2010-05-20 08:14, pirms 15 gadiem
Jaymen rakstīja: Izskatās, ka komandas nepielieto nekādu aizsardzību, bet skrien un met. Over 230 punkti spēlē nav joka lieta.
Esi redzejis savadaku Suns speli?

 +14 [+] [-]

, 2010-05-20 08:15, pirms 15 gadiem
Suns iet ļoti smagi... būs grūti apturēt Lakers, bet cerams, ka Fīniksā izdosies uzvarēt un sērija kļūs spraigāka...kaut kā gribas, lai Suns uzvar šo sēriju, jo džeki to ir pelnījuši, it īpaši, Hills un Nash

 +44 [+] [-]

, 2010-05-20 08:24, pirms 15 gadiem
indza09 rakstīja: Nu izskatās, ka Kobe iet pēc 5. čempiontitula.
Kobem un Lakeriem būs lieliska iespēja parādīt, ka 2008. gada finals bija kļūda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-20 08:44, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka NBA būs 2008. gada fināls...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-20 08:47, pirms 15 gadiem
indza09 rakstīja: Nu izskatās, ka Kobe iet pēc 5. čempiontitula.
Neaizmirsti arī par Fišeru

  -4 [+] [-]

, 2010-05-20 08:52, pirms 15 gadiem
Lakers 8 cilvēki soliņš Brauns Farmars un Odoms

 +14 [+] [-]

, 2010-05-20 08:55, pirms 15 gadiem
Real_Lebron#6 rakstīja: Whatever
Nu jaa,ja speleetu Lebrons, tad jau gan buutu super interesanti..

 +12 [+] [-]

, 2010-05-20 09:02, pirms 15 gadiem
baboon_x rakstīja: Esi redzejis savadaku Suns speli?
Pieļauju ka tika i10% no komentetajiem vsp ir noskatijusies kadu NBA speli no A-Z.

     [+] [-]

, 2010-05-20 09:09, pirms 15 gadiem
Sūdīgi ka nav finases, gribētos kādu spēli klātienē noskatīties....emocijas noteikti būtu labas... !!!

 +11 [+] [-]

, 2010-05-20 09:12, pirms 15 gadiem
Suns tika galā ar sezonas gaitā traumu nomocīto Portlendu, paķēra uz izbrīnu Spurs un... nu jā - atbilde uz to, cik tālu var tikt pleiofos ar skrien un met basketbolu - līdz konferences finālam, kas, patiesībā, spēlējot pleiofiem tik neraksturīgā manierē, ir visai tālu! pilnīgi loģisks 2:0 LAL labā un puslīdz nodrošināta vieta finālā.

 +17 [+] [-]

, 2010-05-20 09:15, pirms 15 gadiem
Real_Lebron#6 rakstīja: Whatever
kas i bisku skrobite ko

 +28 [+] [-]

, 2010-05-20 09:16, pirms 15 gadiem
Lakers ir pilnigi noskanojusies un dodas preti titulam. Domaju ka Suns labakaja gadijuma panems vienu speli, jo Suns nespej apturet Lakers tiesi aizsardziba.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-20 09:25, pirms 15 gadiem
Austrumos ir viena zaļa komandas, kas viņus apturēs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-20 09:38, pirms 15 gadiem
indza09 rakstīja: Nu izskatās, ka Kobe iet pēc 5. čempiontitula.
Nu iet jau viņi var, bet vai dabūs, stipri šaubos, vienalga kas no austrumiem nāks pretī, tā būs komanda ar kārtīgu aizsardzību nevis tā kā Suns, kam aizsardzības praktiski nav!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-20 09:39, pirms 15 gadiem
mazais19 rakstīja: Kobem un Lakeriem būs lieliska iespēja parādīt, ka 2008. gada finals bija kļūda!
Ja finālā būs Celtics, tad vienīgais ko Kobe un lakers varēs parādīt ir tas ka viņi nevar apspēlēt Bostonu!

  +9 [+] [-]

, 2010-05-20 09:45, pirms 15 gadiem
protams protams, lūzeri

Real_Lebron#6 rakstīja: Whatever

 +26 [+] [-]

, 2010-05-20 09:58, pirms 15 gadiem
airfrance7 rakstīja: Lakers ir pilnigi noskanojusies un dodas preti titulam. Domaju ka Suns labakaja gadijuma panems vienu speli, jo Suns nespej apturet Lakers tiesi aizsardziba.
Kādā aizsardzībā? Apskaties uz rezultātu.... LA tur no aizsradzības ir minimāla deva, viņi spēlē to pašu, ko Suns. Gribi aizsardzību, skaties otru sēriju...

  +7 [+] [-]

, 2010-05-20 10:03, pirms 15 gadiem
mazais19 rakstīja: Kobem un Lakeriem būs lieliska iespēja parādīt, ka 2008. gada finals bija kļūda!
Beidzot viens normāls cilvēks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-20 10:14, pirms 15 gadiem
Es saku, ka 85% Lakers iegūs Nba titulu. Kobem piemīt iznīcinošais instinkts un pieredze, kas dos papildus prasmes sev un komandas biedriem. Atkarībā no 2008. Gada fināla Lakeriem klāt ir Bainums un Ārtests . Vienīgā pozīcija, kas varētu Lakers ievainot ir PG. Beņķis arī ir nostabilizējies - Odoms aizvada lieliskas spēles un ja tā notiek, tad Lakers zaudē reti. Lielākas problēmas būtu pret Magic , bet neticu, ka viņi tiks finālā

 +19 [+] [-]

, 2010-05-20 10:31, pirms 15 gadiem
Sita serija ir bez variijantiem Lakers pacels !!!

Finals nebus tik viegls bet Kobe izdaris kas jaidarra !!

Sonedel tac Riga ir kobes dienas !!

 +16 [+] [-]

, 2010-05-20 10:48, pirms 15 gadiem
Lakers procents no spēles ir lielisks, šitā metot nevienam citam nebūs cerību!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-05-20 11:03, pirms 15 gadiem
Šeit grūti ko piebilst - visi kas redzēja spēli, arī saprata, kura komanda tiks finālā...

Vnk nav argumentu lai apturētu Lakers, un kā precīzi izteicās Alvins Džentrijs pēc spēles: tu tikai vari izvēlēties veidu, kā tu zaudēsi... Pirmajā mačā sedz Kobi 1-1, un viņš tev samet 40 punktus... Šodien sedz pa 2, un viņš izdala 13 piespēles...

Piemet klāt Lakers priekšējo līniju - Gazols, Odoms, Artests un Bainams, un tādai mazai, komandai kā Suns reāli nav kur likties...

Ja skatās pēc statistikas, tad šī sērija bija izškirta jau pēc pirmā mača... Fila 46-0 bilance sērijās, kuras sāktas ar uzvaru ir diezgan biedējoša...

Galarezultātu izšķirs 3. spēlē... Fīniksai tiešām ir jāizdara kaut kas iespaidīgs, lai sērija nebeigtos ar 0-4.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-20 11:14, pirms 15 gadiem
NBA TV nav parraidiijushi nevienu konferences finaalu LIVE. Kursh skataas taas veco speelju paarraides un citu nekam nederiigu informaaciju liidzjuteejiem, kas nav NBA fanaatikji.

"labs" NBA kanaals.

     [+] [-]

, 2010-05-20 11:27, pirms 15 gadiem
Tranquillo rakstīja: Es saku, ka 85% Lakers iegūs Nba titulu. Kobem piemīt iznīcinošais instinkts un pieredze, kas dos papildus prasmes sev un komandas biedriem. Atkarībā no 2008. Gada fināla Lakeriem klāt ir Bainums un Ārtests . Vienīgā pozīcija, kas varētu Lakers ievainot ir PG. Beņķis arī ir nostabilizējies - Odoms aizvada lieliskas spēles un ja tā notiek, tad Lakers zaudē reti. Lielākas problēmas būtu pret Magic , bet neticu, ka viņi tiks finālā
Ja nu vienīgi gribas piebilst, ka Bainamam tomēr ir proble'mas ar ceļiem un viņa spēlēšana katrā spēlē ir ar lielu nopūtu, ka šodien viss kārtībā, tātad jeb kurā brīdī var izkrist.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-20 11:36, pirms 15 gadiem
nesaprotu nah Jūs cepjaties, tak tās ir tikai pirmās divas sērijas spēles , kuras beztam ir Lakers mājas arēnā...nākamās divas būs Finiksā un pēc tām jau redzēs, ja kādu zaudēs tad varēs teikt ka L iet stabili uz finālu, ja nē tad 7 spēles...

 +12 [+] [-]

, 2010-05-20 11:36, pirms 15 gadiem
Džentrijs: "U know, guys, there's a reason he's the best basketball player in the world!" -par Kobi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-20 11:37, pirms 15 gadiem
vo par Orlando tā var teikt... 2mājās pakāsa tagad 2as Bostonā un var iet atvaļinājumā..

  +4 [+] [-]

, 2010-05-20 12:43, pirms 15 gadiem
Malači lakers vnk visu izdara divi speleetaaji kobe ar gasolu un viss gasols ir neapturams zem groza

  -3 [+] [-]

, 2010-05-20 13:51, pirms 15 gadiem
Lakers čempioni, celtics dabūs iekšās ar pašu medicīnu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-20 14:06, pirms 15 gadiem
Ajj nee ;(
Lakers neapstasies ja ir tikusi jau puse
Priece ka lohs kobe savaca 13 piespeles varbut vinam sis skaitlis nesis nelaimi ne ne malacis ka spele komandas speli
Lakers vis gaja ka pa sviestu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-20 14:23, pirms 15 gadiem
Lai arī cik labs Amare ir uzbrukumā, aizsardzībā viņš taisa lielākos robus un Suņiem pietrūkst tāds "netīrs" aizsargs kā bija Bells, lai arī Kobe salasīja savus punktus pret viņu, taču tie nāca ar smagu piepūli, bet šijā sērijā Braients vnk brīžiem var pakūpināt cigāriņu uz laukuma

  -2 [+] [-]

, 2010-05-20 14:29, pirms 15 gadiem
dammit rakstīja: Ja finālā būs Celtics, tad vienīgais ko Kobe un lakers varēs parādīt ir tas ka viņi nevar apspēlēt Bostonu!
Un tava kļūda pašreiz ir domāt, ka tev ir taisnība!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-20 14:32, pirms 15 gadiem
Real_Lebron#6 rakstīja: Whatever
Nu tad beidzot tev nav ko vairs teikt ne? Škrobe droši ir bik ne?! :p

  -1 [+] [-]

, 2010-05-20 14:38, pirms 15 gadiem
Protest... rakstīja: Ajj nee ;(
Lakers neapstasies ja ir tikusi jau puse
Priece ka lohs kobe savaca 13 piespeles varbut vinam sis skaitlis nesis nelaimi ne ne malacis ka spele komandas speli
Lakers vis gaja ka pa sviestu
Es redzu cauri, ka esi Lebrona fans un skautiiba ņem virsroku! Un, ja esi tik maiņticiigs, tad 13 piespēles ir domātas tev!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-20 15:15, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Es redzu cauri, ka esi Lebrona fans un skautiiba ņem virsroku! Un, ja esi tik maiņticiigs, tad 13 piespēles ir domātas tev!
viņam ir 13 gadi

  -2 [+] [-]

, 2010-05-20 15:35, pirms 15 gadiem
Lai ko citi teiktu. Izskatās ka Lakers kārtējo reizi dabūs savu, tas ir Čempiona Tituls. Nu vismaz tā izskatās, jo spēlē tagad ļoti stabili.!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-20 15:45, pirms 15 gadiem
KB24 rakstīja: Lai ko citi teiktu. Izskatās ka Lakers kārtējo reizi dabūs savu, tas ir Čempiona Tituls. Nu vismaz tā izskatās, jo spēlē tagad ļoti stabili.!
tāpāt kā 2008.gadā Celtics viņus uzveiks!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-20 15:54, pirms 15 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: tāpāt kā 2008.gadā Celtics viņus uzveiks!
Naivums tavā balsī skan!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-20 16:23, pirms 15 gadiem
Jūs Kobes retardi neizdarat pārāk stulbus secinājumus? Jūsu prognozētājā finālā es par favorītiem uzskatītu Celtics, jo ja paskatās statistiku tad Lakers finālos Celtics ir tikai divreiz paņēmusi. Spēlējuši vieni pret otru kaut kur virs 10.

Un mēs visi zinam, ka SUNS aizsardzība padara Kobi par labāku nekā viņš ir. Pagaidīsim kā viņam izdosies tikt galā ir īstu A+ klases komandu ar labu aizsardzību.

     [+] [-]

, 2010-05-20 17:27, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Es redzu cauri, ka esi Lebrona fans un skautiiba ņem virsroku! Un, ja esi tik maiņticiigs, tad 13 piespēles ir domātas tev!
FAIL es esmu Pierce un Roy fans

  -1 [+] [-]

, 2010-05-20 17:38, pirms 15 gadiem
KobeMVP rakstīja: Džentrijs: "U know, guys, there's a reason he's the best basketball player in the world!" -par Kobi.
Tu spēj iedomāties cik daudz komentāru tev būtu jārij ja citētu katru kurš to saka par lebronu???
un pirms tu raksti man ka esmu lebrona fans izlasi manu nick!!

bet par topip. domāju ka kobe spēs pāriet no fīniksas trulās aizsardzības uz bostonu vai magic bet es stipri apšaubu ka pārējie spēs to izdarī pirmās un otrās spēles laikā!!!

     [+] [-]

, 2010-05-20 17:44, pirms 15 gadiem
RajonRondo rakstīja: Tu spēj iedomāties cik daudz komentāru tev būtu jārij ja citētu katru kurš to saka par lebronu???
un pirms tu raksti man ka esmu lebrona fans izlasi manu nick!!

bet par topip. domāju ka kobe spēs pāriet no fīniksas trulās aizsardzības uz bostonu vai magic bet es stipri apšaubu ka pārējie spēs to izdarī pirmās un otrās spēles laikā!!!
nu ja bostona atkal lietos taduvpashu aizsardzibas viedu kaa 2008. gadaa, tad sudi lieli..
jaspelee bus labakaa spele leikeriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-20 17:54, pirms 15 gadiem
vajag 5 gredzenu uz iikskja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-20 18:04, pirms 15 gadiem
mazais19 rakstīja: Naivums tavā balsī skan!
Vienīgais kurš te ir naivs es tu pats!

     [+] [-]

, 2010-05-20 18:10, pirms 15 gadiem
mazais19 rakstīja: Un tava kļūda pašreiz ir domāt, ka tev ir taisnība!
kā tad tu zini ko es domāju??

Pienāks fināls un tad jau redzēs vai man ir taisnība vai nē!

     [+] [-]

, 2010-05-20 18:52, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Jūs Kobes retardi neizdarat pārāk stulbus secinājumus? Jūsu prognozētājā finālā es par favorītiem uzskatītu Celtics, jo ja paskatās statistiku tad Lakers finālos Celtics ir tikai divreiz paņēmusi. Spēlējuši vieni pret otru kaut kur virs 10.

Un mēs visi zinam, ka SUNS aizsardzība padara Kobi par labāku nekā viņš ir. Pagaidīsim kā viņam izdosies tikt galā ir īstu A+ klases komandu ar labu aizsardzību.
aaa! Un celtics aizsardziiba padarija Lebronu sliktaaku nekaa viņš ir!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-20 20:02, pirms 15 gadiem
Tranquillo rakstīja: Argumentē , lūdzu ! Lakers varēs izmantot sava garā gala priekšrocības. Atšķirībā no Orlando, Lakeriem ir divi labi "Paint" spēlētāji. Bainums izmantos savus kilogramus, la
Reāli, ja Celtics var individuāli bez double-team izslēgt Howardu, tad es īpaši daudz problēmu nesaskatu Bainuma izslēgšanā. Gasolu ņems Garnets un Bainamu sadalīs kā katrs mācēs. Lielākā problēma būs Kobe, savus 20 punktus viņš katru spēli dabūs. Celticiem ir jācer, ka viņam neizšauj korķus kā tas līdz šim bieži ir noticis, kur viņš vienkārši 40+ punktus bez emocijām salādē.

Es īpaši Tevi labi nepazīstu/neesmu ievērojis, bet nu pēc tā teikuma es vienkārši spriežu, ka Tavs favorite spēlētājs ir Kobe un komanda noteikti ar ir Lakers, tapēc man būtu diez gan grūti mainīt Tavu viedokli par to kurš uzvarētu starp LA-BOS.

     [+] [-]

, 2010-05-20 20:17, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Reāli, ja Celtics var individuāli bez double-team izslēgt Howardu, tad es īpaši daudz problēmu nesaskatu Bainuma izslēgšanā. Gasolu ņems Garnets un Bainamu sadalīs kā katrs mācēs. Lielākā problēma būs Kobe, savus 20 punktus viņš katru spēli dabūs. Celticiem ir jācer, ka viņam neizšauj korķus kā tas līdz šim bieži ir noticis, kur viņš vienkārši 40+ punktus bez emocijām salādē.

Es īpaši Tevi labi nepazīstu/neesmu ievērojis, bet nu pēc tā teikuma es vienkārši spriežu, ka Tavs favorite spēlētājs ir Kobe un komanda noteikti ar ir Lakers, tapēc man būtu diez gan grūti mainīt Tavu viedokli par to kurš uzvarētu starp LA-BOS.
nepabeidzu savu domu, bet , jā , es esmu Lakers fans, taču tas nenozīmē, ka saku , ka Lakers tagad visus paņems pēc pilnas programmas. Lielākā Magic problēma ir tas, ka viņiem nav kilogramu zem groza. Luiss kaut kur klīst ap perimetru un met ar ļoti zemu precizitāti. Bostonai, manuprāt, ir labākā perimetra aizsardzība NBA . Tāpēc arī viņi nav realizējuši savus metienus. Hovards viens pūlas zem groza un viņu acumirklī apbruņo ( 1.spēlē 9 kļūdas ). Lakers gadījumā komanda var iespiest pretiniekus zem groza, jo izmēri un prasmes to atļauj, kā arī var spēlēt pa perimetru. Magic ir pazaudējis savu saspēles vadītāju: Bostona vienkārši ir viņu izslēgusi no spēles. Lakers gadījumā nav izteikta saspēles vadītāja- viss iet caur Kobi , ja pats nespēj gūt punktus, tad viņš teicami izmanto Gazolu, kurš pašlaik atrodas uz viļņa. Lakers problēma būs RayRay un Rondo. Skatoties rietumu finālus, Suns vienkārši nespēj trāpīt savus metienus, bet, protams, tas ir pavisam citādāks basketbols, kas būs gaidāms finālā

     [+] [-]

, 2010-05-20 20:31, pirms 15 gadiem
Tranquillo rakstīja: nepabeidzu savu domu, bet , jā , es esmu Lakers fans, taču tas nenozīmē, ka saku , ka Lakers tagad visus paņems pēc pilnas programmas. Lielākā Magic problēma ir tas, ka viņiem nav kilogramu zem groza. Luiss kaut kur klīst ap perimetru un met ar ļoti zemu precizitāti. Bostonai, manuprāt, ir labākā perimetra aizsardzība NBA . Tāpēc arī viņi nav realizējuši savus metienus. Hovards viens pūlas zem groza un viņu acumirklī apbruņo ( 1.spēlē 9 kļūdas ). Lakers gadījumā komanda var iespiest pretiniekus zem groza, jo izmēri un prasmes to atļauj, kā arī var spēlēt pa perimetru. Magic ir pazaudējis savu saspēles vadītāju: Bostona vienkārši ir viņu izslēgusi no spēles. Lakers gadījumā nav izteikta saspēles vadītāja- viss iet caur Kobi , ja pats nespēj gūt punktus, tad viņš teicami izmanto Gazolu, kurš pašlaik atrodas uz viļņa. Lakers problēma būs RayRay un Rondo. Skatoties rietumu finālus, Suns vienkārši nespēj trāpīt savus metienus, bet, protams, tas ir pavisam citādāks basketbols, kas būs gaidāms finālā
Es Tev īstenībā piekrītu. Neko nepareizu Tu nepateici, vienkārši NBA laika gaitā ir notikušas vairākas mistikas lietas... Viena no tām ir saistīta ar BOS-LA. Lakeriem ir grūti uzveikt tā saucamo Bostonas rēgu. Pārsvarā neesmu īpaši maņticīgs, bet šī ir viena no lietām kurai ticu 2008 finālos man bija sajūta, ka Celtics paņems, lai arī cik labs Kobe tad nebija. Šogad man ir tāda pati nojauta.

Runājot par sportisko viedokli, manuprāt, visvairāk būs atkarīgs no Rondo, viņš arī ir tas kurš, manuprāt, būtu Celtics final MVP.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-20 21:29, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Es Tev īstenībā piekrītu. Neko nepareizu Tu nepateici, vienkārši NBA laika gaitā ir notikušas vairākas mistikas lietas... Viena no tām ir saistīta ar BOS-LA. Lakeriem ir grūti uzveikt tā saucamo Bostonas rēgu. Pārsvarā neesmu īpaši maņticīgs, bet šī ir viena no lietām kurai ticu 2008 finālos man bija sajūta, ka Celtics paņems, lai arī cik labs Kobe tad nebija. Šogad man ir tāda pati nojauta.

Runājot par sportisko viedokli, manuprāt, visvairāk būs atkarīgs no Rondo, viņš arī ir tas kurš, manuprāt, būtu Celtics final MVP.
Par to māņticību nevar nepiekrist Bet ies karsti katrā gadījumā. Un,jā. Lakers ir mājas spēļu priekšrocības, kas , manuprāt, nebija 2008.gadā

  +3 [+] [-]

, 2010-05-20 21:47, pirms 15 gadiem
Lets Go Celtics
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja