Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Austrumu konferences līderi svin uzvaras, panākums arī "Warriors"

Austrumu konferences līderi svin uzvaras, panākums arī "Warriors"
Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

Uzvaras aizvadītās nakts Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) laukumos izcīnījušas abas Austrumu konferences līdervienības Klīvlendas "Cavaliers" un Orlando "Magic".

Lebronam Džeimsam līdz kārtējam "triple-double" pietrūka viena izcīnīta bumba zem groza un viena rezultatīva piespēle, taču arī bez tā "Cavaliers" svinēja uzvaru pār Indianas "Pacers" – 99:94. Jau pieminētais Džeimss šajā mačā guva 32 punktus, sekmējot sevis pārstāvētās komandas 54. uzvaru sezonā, kas tai vēl vairāk ļauj nostiprināties visas līgas un arī Austrumu konferences turnīra tabulas vadībā. "Pacers" rindās rezultatīvākais ar 20 gūtajiem punktiem bija Rojs Hiberts.

Citā mačā laukumā devās Austrumu konferences vicelīderi Orlando "Magic" pārliecinoši apspēlēja Sanantonio "Spurs" komandu – 110:84. Šī bija jau piektā "Magic" komandas uzvara ar 21 un vairāk punktiem šajā mēnesī. Uzvarētāju rindās 24 punktus guva Vinss Kārters, bet zaudētājiem ar 20 izcēlās Ričards Džefersons.

Ļoti rezultatīvā spēlē pie uzvaras aizvadītajā naktī tikusi arī Goldensteitas "Warriors" komanda, kas savā laukumā ar 131:121 guva virsroku pār Ņūorleānas "Hornets" vienību. Mača gaitā viesiem bija pat 21 punkta pārsvars, taču "Warriors" prata atspēlēties un tikt pie 19. uzvaras sezonā. Entonijs Tolivers šajā spēlē guva 30 punktus, bet Monta Eliss "Warriors" uzvaru sekmēja ar 28 gūtajiem punktiem.

NBA regulārais čempionāts, 18. marts:

KomandasRezultāts
Cavaliers — Pacers99:94
76ers — Nets108:97
Bobcats — Thunder100:92
Raptors — Hawks106:105
Celtics — Knicks109:97
Magic — Spurs110:84
Mavericks — Bulls113:106
Rockets — Grizzlies107:94
Jazz — Timberwolves122:100
Clippers — Bucks101:93
Warriors — Hornets131:121

Izmantotie resursi:
nba.com


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-18 10:06, pirms 15 gadiem
Pareizi es pilnīgi piekrītu ,nu kobe ir jā spridzeklis wiņš ari džigā neticamā weidā bet lebrons bez wārdiem ,wnk naw tāds wārds lai apzīmētu cik kruta spēlē lebrons
, 2010-03-18 10:08, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: Sakat ko gribat,Kobes fani(cienītāji),bet Lebrons ir pārcilvēks(labāks par Kobi neapšaubāmi tikai 25gados),kaut kāds nereāls brīnums,jau kuro spēli,pat Indianas treneris pasaka-Nav vārdu par LBJ viņš dara uz laukuma ko grib un kā!!! bail domāt kādus rekordus tik viņš nepārspēs...
Lebrons būs labākais tad kad pacels čempiona trofeju virs galvas un to viņam ir jāiespēj krietni vien vairāk par vienu reizi, lai pietuvotos Kobem
, 2010-03-18 10:23, pirms 15 gadiem
Warriors 3speletajiem karjeras rekords, diezgan neredzēti
, 2010-03-18 10:28, pirms 15 gadiem
Jauki izskatās, ka Tolivers un Millers ir uz palikšanu Ļoti labi atradumi, īpaši Millers. Nez, ko iesāks ar Hanteru.
, 2010-03-18 10:29, pirms 15 gadiem
Edzax23 rakstīja: Lebrons būs labākais tad kad pacels čempiona trofeju virs galvas un to viņam ir jāiespēj krietni vien vairāk par vienu reizi, lai pietuvotos Kobem
Kobem čempionu gredzenus gavenokārt palīdzēja sadabūt Šaks... domāju, ka arī Lebronam, pirmā NBA čempionu titula iegūšanā, savu roku pieliks tieši vecais "Dīzelis"!
Slēpts komentārs: RiekstinsG
, 2010-03-18 10:47, pirms 15 gadiem
RiekstinsG rakstīja: Nu to tā nevar gan teikt, visi apskati kas ir bijuši par šaku, tieši pretēji tiek parādīts. Ka Šaks ir dabūjis gredzenu ar Kobi un Veidu, ja tagad dabūtu ar Lebronu. Tad var vilkt paralēles, ka ir dabujis kopā ar 3labākajiem spēlētājiem.
ja par Veidu vēl daļēji varētu piekrist, tad par Šaku, Kobi un Lakers laikiem - absolūti nē!
, 2010-03-18 10:47, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: Kobem čempionu gredzenus gavenokārt palīdzēja sadabūt Šaks... domāju, ka arī Lebronam, pirmā NBA čempionu titula iegūšanā, savu roku pieliks tieši vecais "Dīzelis"!
"Dīzelim" vairs nav tas griezes moments kas bija agrāk..tā kā domājams būs vien Lebronam pašam jāvelk Cavs aiz pakaļas līdz finālam Savukārt Lakers arī bez Kobes šosezon ir pierādījuši ka var ar visām komandām spēlēt bez jebkāda diskomforta, tāpēc izdari attiecīgus secinājumus
, 2010-03-18 10:54, pirms 15 gadiem
Edzax23 rakstīja: "Dīzelim" vairs nav tas griezes moments kas bija agrāk..tā kā domājams būs vien Lebronam pašam jāvelk Cavs aiz pakaļas līdz finālam Savukārt Lakers arī bez Kobes šosezon ir pierādījuši ka var ar visām komandām spēlēt bez jebkāda diskomforta, tāpēc izdari attiecīgus secinājumus
griezes moments ir samazinājies, bet zirgspēki gan vēl palikuši iepriekšējā līmenī! pleiofos svarīga ir ne tikai fiziskā, bet arī morālā kondīcija un, lai nu kurš, bet Šaks savējos māk motivēt īstai cīņai!
un, ja mēs runājam par spēlēšanu bez sava līdera, tad arī Cavs pāris pēdējās spēlēs ir parādījuši, ka bez Lebrona var spēlēt gana labi, tāpēc...
, 2010-03-18 10:59, pirms 15 gadiem
Džeimsam vēl 3 punkti līdz 15 000. Neapšaubāmi pārcilvēks mūsdienu basketbolā. Kobe ir labs snaiperis, bet tas arī viss. Un neapšaubāmi gredzeni viņam lielā mērā ir tikuši pateicoties tai veiksmei, ka viņš spēlē vienā no visu laiku izcilākajām NBA komandām. Kas ir Cavs uz šī fona?
, 2010-03-18 11:00, pirms 15 gadiem
RiekstinsG rakstīja: Warriors 3speletajiem karjeras rekords, diezgan neredzēti
wArriors ir dreamland jebkuram jaunam basketbolistam. Nellijam viss aatri apniik -vins tikai jaunos biiida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-18 11:07, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Džeimsam vēl 3 punkti līdz 15 000. Neapšaubāmi pārcilvēks mūsdienu basketbolā. Kobe ir labs snaiperis, bet tas arī viss. Un neapšaubāmi gredzeni viņam lielā mērā ir tikuši pateicoties tai veiksmei, ka viņš spēlē vienā no visu laiku izcilākajām NBA komandām. Kas ir Cavs uz šī fona?
+ vēl neminēji par "lielo Filu", kurš kā treneris ir 3 galvas pārāks(gan tiešā, gan pārnestā nozīmē) pār Braunu!
, 2010-03-18 11:07, pirms 15 gadiem
RiekstinsG rakstīja: Nu to tā nevar gan teikt, visi apskati kas ir bijuši par šaku, tieši pretēji tiek parādīts. Ka Šaks ir dabūjis gredzenu ar Kobi un Veidu, ja tagad dabūtu ar Lebronu. Tad var vilkt paralēles, ka ir dabujis kopā ar 3labākajiem spēlētājiem.
Pēc tava teiktā saprotu, ka piekrīti tam, ka nevis Šaks ir bijis tas noslēpumainais elements uz eviksmi bet gan Kobe, Veids un iespējams ka tgd būs LBJ?
Tad uzreiz pretjautājums par Lakers laikiem, kapēc Šaks biaj MVP play-off sērijās 3(!) kurās izcīnija gredzenus, nevis Kobe?
Miami, Dveins Veids bija fenomenālā formā, bet ar izcilu centru (Morningu), bija par maz, vajadzēja nokdaunu groza apaksā, nevis tikai triecienu , taopēc biaj divi izcili centri un ludzu sensācija (Dallasa 2-4) un gredzens.
, 2010-03-18 11:08, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: + vēl neminēji par "lielo Filu", kurš kā treneris ir 3 galvas pārāks(gan tiešā, gan pārnestā nozīmē) pār Braunu!
Tās jau arī ir tas Lakers spēks!
, 2010-03-18 11:10, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Džeimsam vēl 3 punkti līdz 15 000. Neapšaubāmi pārcilvēks mūsdienu basketbolā. Kobe ir labs snaiperis, bet tas arī viss. Un neapšaubāmi gredzeni viņam lielā mērā ir tikuši pateicoties tai veiksmei, ka viņš spēlē vienā no visu laiku izcilākajām NBA komandām. Kas ir Cavs uz šī fona?
Lakers jau kobi nedraftēja, tas viss tika ar veidots ar mērķi, tur nav veiksme, tas ir plāns un rezultāts, diezvai pēc pirmajām divām sezonām līgā kāds paredzēja ka kobe 34 gados spēlēs kā īsts līderis...
, 2010-03-18 11:11, pirms 15 gadiem
Edzax23 rakstīja: "Dīzelim" vairs nav tas griezes moments kas bija agrāk..tā kā domājams būs vien Lebronam pašam jāvelk Cavs aiz pakaļas līdz finālam Savukārt Lakers arī bez Kobes šosezon ir pierādījuši ka var ar visām komandām spēlēt bez jebkāda diskomforta, tāpēc izdari attiecīgus secinājumus
Spēlēt regulārās sezonas spēlēs var mierīgi, bet nevar noslēgt spraigas spēļu galotnes, un play off nav regulāraos čempionāts...
, 2010-03-18 11:11, pirms 15 gadiem
visi samīlējušies statos...
, 2010-03-18 11:14, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: Kobem čempionu gredzenus gavenokārt palīdzēja sadabūt Šaks... domāju, ka arī Lebronam, pirmā NBA čempionu titula iegūšanā, savu roku pieliks tieši vecais "Dīzelis"!
Manas domas - Nebūs...
Šogad nebūs... Treneris par zaļu, un komanda pārāk saraustīta. Lakers vai Orlando... Cavs grūtības sagādās Atlanta...
Finālā iespējams arī pārsteigumi no Denveras vai Dallasas
, 2010-03-18 11:21, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Lakers jau kobi nedraftēja, tas viss tika ar veidots ar mērķi, tur nav veiksme, tas ir plāns un rezultāts, diezvai pēc pirmajām divām sezonām līgā kāds paredzēja ka kobe 34 gados spēlēs kā īsts līderis...
Milzu sasniegums

Tik nenormāli vēlu Braientam pielece kā īsti ir jāspēlē.
, 2010-03-18 11:24, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Milzu sasniegums

Tik nenormāli vēlu Braientam pielece kā īsti ir jāspēlē.
Nu labi es pārspīlēju ar tiem 34, bet nu pirmie 10 noteikti bija stipri individuāli un ne īpaši produktīvi komandas biedriem.
, 2010-03-18 11:26, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Manas domas - Nebūs...
Šogad nebūs... Treneris par zaļu, un komanda pārāk saraustīta. Lakers vai Orlando... Cavs grūtības sagādās Atlanta...
Finālā iespējams arī pārsteigumi no Denveras vai Dallasas
he, es jau arī neminēju, ka tas būs šosezon! gribētu domāt, ka Šaks spēlēs vēl vismaz vienu sezonu...bet tas arī atkarīgs no starpsezonas lielajiem darījumiem!

p.s. nenoraksti Bostonu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-18 11:30, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: he, es jau arī neminēju, ka tas būs šosezon! gribētu domāt, ka Šaks spēlēs vēl vismaz vienu sezonu...bet tas arī atkarīgs no starpsezonas lielajiem darījumiem!

p.s. nenoraksti Bostonu!
Zinu... Bostona un sastāvs, viss baigi skaisti, aptuveni kā Spurs divus trīs gadus atpakaļ, pieredze, play-off ir kā medus maize tādiem večiem... bet nez, šķiet, ka zudusi tā dzirkstele viņiem...
, 2010-03-18 11:40, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Zinu... Bostona un sastāvs, viss baigi skaisti, aptuveni kā Spurs divus trīs gadus atpakaļ, pieredze, play-off ir kā medus maize tādiem večiem... bet nez, šķiet, ka zudusi tā dzirkstele viņiem...
nesaki vis! brīžīem šķiet, ka KG dzirkstelīte ir pat naktī guļot un, gan jau viņš iedvesmos arī pārējos večus uz izšķirošajām cīņām! ja nebūs komandas kodolam traumu(spļauju 3reiz pār plecu), tad nebrīnīšos, ja LJ un Supermens no Austrumiem, kā arī Kobe un Karmelo no Rietumiem, cigāru pīpēšanu varēs atlikt uz nākamo gadu!

p.s. ja kādam nav dzirkstelītes, tad, manuprāt, tie ir Spurs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-18 11:56, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: Vai Kobe viens ir vilcis komandu?nē Kobe ielēca jau ejosā vilcienā,kur vis darbojas. savukārt Lebrons,pats dažos gados ir izveidojis šo komandu no nekā!
neatceries laiku,kad kobe gribeeja,lai vinju aizmaina?kaada tad bij komanda
, 2010-03-18 12:01, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: Cavs ir ko likt pretī un es pat teiktu Cavs ir izteikti favorīti,jo
C- abi Big Diesel,Big Z pret Bynum (Cavs arī plusā)
PF- Jamison,Hickson,Varejao pret Odom,Gazol (nav variantu LAL)
SF- LBJ pret Artest (pirmais komentārus neprasa)
SG-Parker pret Kobi (aizsardzība pret uzbrukumu visai nosacīti,jo LBJ segs KB)
PG-Mo,West,pret Fisher (Cavs +)

Tad ko sakat ?
vot shito saku
1kaart big z veel nav cavalieros
2kaart bynums ir uz pusi atleetiskaaks par tiem abiem un shim ar paraadaas mzais pustaalais pietam ar sodiem nav probleemu
3kaart toreiz use dream teem ar spaanjiem tik viegli galaa netika kaut ar bij taadi vechi un vsp saliidzinaat varejao ar odomu un gazolu un veel kkaadu hiksonu ir kaa pim*i ar pirkstu.
4kaart domaaju,ka artests pratiss ierobezjot lebronu.TICI MAN!
5KAART fishera pieredze gan dziivee gan basketbolaa ir neatsverama lieta
, 2010-03-18 12:03, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: Cavs ir ko likt pretī un es pat teiktu Cavs ir izteikti favorīti,jo
C- abi Big Diesel,Big Z pret Bynum (Cavs arī plusā)
PF- Jamison,Hickson,Varejao pret Odom,Gazol (nav variantu LAL)
SF- LBJ pret Artest (pirmais komentārus neprasa)
SG-Parker pret Kobi (aizsardzība pret uzbrukumu visai nosacīti,jo LBJ segs KB)
PG-Mo,West,pret Fisher (Cavs +)

Tad ko sakat ?
īsti nepiekrītu,
C - Ilgauski neesmu uzskatījis par īstu centru (ganās tikai pa perimetru) Bet Bainams ar Šaku abi spēlē viļņveidīgi (tapēc lieku vienādības zīmi šai galā, jo pie C ir jārēkina ar Gazols)
PF - Džeiisons nav vēl jo projām sajutis īstu uzvaras garšu Wizards viņu smagi ir pavilkusi uz leju pārliecībā, ja iejutīsies tad tas neapšaubāmi būs spēks. Bet ne Varežao ne Hiksons nav labāki par Gazolu (tas ir fakts) pirmais āizsardzībā varbūt, bet ne punktu gūsānā it sevišķi izšķirošajās spēlēs... Šai pozīcijā pagaidām vienādības zīme, ar noslieci uz LAL (jo dŽeimisons mani vēl nav pārliecinājis, bet Odoms ir ļoti labs snaiperis tieši tad, kad tas patiešām ir nepeiciešams)
Lebrons ar Kobi nav salīdzināmi, tur ir sava spriedze savi dueļi neuzskatu, ka šie ir jašalīdzina.
PG - Par Vestu īsti neesmu drošs, bet Mo ir pieredzējis un iespējams var turēt līdzi Fišeram, bet play off ir Fišera lauciņš, sportiskā nekaunība visus var izvest no rāmjiem, gluži tāpat kā Artests...
Tātad īsumā neko vairāk kā vienādības zīmi es nevaru likt bet sliecos uz LA...
BET ja salīdzinām treneru soliņus, tad viennozīmīgi LAL (Tas nav mazsvarīgi)

P.S.

Nezinu kapēc tu aizmirsi tādus spēlētājus, kā Vujačičš un Farmars, abi ir čempioni un abi ir apliecinājuši, ka var aizvietot līderus nezaudējot spēli, pat Vujači''cs ir play off ne vienu vien super svarīgu truli iemetis...
Sākuma sastāvi jau abām komandām komentārus neprasa, visu izšķir soliņa spēks un garums, tāpat tu esi aizmirsis labu spēlētāju ar labu metienu un lau aizsardzību Klīvlendas rindās. Arī Mūns ir nevienu vien spēli ar savu agresivitāti lauzis un izvilcis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-18 12:06, pirms 15 gadiem
Salduminsh rakstīja: neatceries laiku,kad kobe gribeeja,lai vinju aizmaina?kaada tad bij komanda
protams, ka nebija komandas, jo aizgāja ilggadējais komandas līderis Šaka izskatā un Kobe viens pats nespēja Lakers pavilkt...nebija vēl gatavs!
domāju, tā laika lielos Lakers iekšējos kašķus atceras daudzi - gala rezultāts bija tāds - Šaks parādīja, ka var izcīnīt titulus arī bez Kobes, bet Kobe parādīja, ka bez Šaka uz doto brīdi bija par zaļu lieliem sasniegumiem...
, 2010-03-18 12:13, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: kaut kā negribēji vai aizmirsi Jamisonu.

Ko ar tevi muļķīti strīdēties,spēle parādīs kas ir kas,jauku dienu puikiņ.
Bet varbūt, ka tu aizmirsi, ka Šaks ir traumēts un tu enzini kādā kondīcijā viņš atgriezīsies spēlē? Tāpat tam pašam Džeimisonam un Varežao ir mikrotraumas
, 2010-03-18 12:14, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: protams, ka nebija komandas, jo aizgāja ilggadējais komandas līderis Šaka izskatā un Kobe viens pats nespēja Lakers pavilkt...nebija vēl gatavs!
domāju, tā laika lielos Lakers iekšējos kašķus atceras daudzi - gala rezultāts bija tāds - Šaks parādīja, ka var izcīnīt titulus arī bez Kobes, bet Kobe parādīja, ka bez Šaka uz doto brīdi bija par zaļu lieliem sasniegumiem...
atgaadidini man cik taalu lebrons aizvilka savu cavaliers,kad tajaa komandaa nebija neviena sakariigaadomaaju,ka neviens ne otrs nav vilcis komandu ar suuudiigaakiem vecheim,jo tas vnk nav iespeejams.ja tu skaties lebrona status tad jaaa-tie ir labi,bet kaadam jau taas vinja piespeeles vajag iemest,kaadam ir jaatblokjee savs speeleetaajs,lai to rebu vinsh dabuutu un kaadam ir jaaizdara viss,lai lebrons pats speetu iemestviens neko nevar izdariit.iznjemot atieciigos vechus speeles beigaas
, 2010-03-18 12:16, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: kaut kā negribēji vai aizmirsi Jamisonu.

Ko ar tevi muļķīti strīdēties,spēle parādīs kas ir kas,jauku dienu puikiņ.
es vsp jamsonu liktu par 3sho speeleet.jamsons ir labs,bet es neticu,ka vinjsh ir labaaks par gazolu un odomu vecteetinj
, 2010-03-18 12:23, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: kaut kā negribēji vai aizmirsi Jamisonu.

Ko ar tevi muļķīti strīdēties,spēle parādīs kas ir kas,jauku dienu puikiņ.
UN JA RUNAAJAM PAR GARAJIEM ,TAD TEV TAK KAA EXPERTAM BIJ JAAATCERAAS,KAD LAKERS PAGAASHGAD SAAKA RAUT BEZ BYNUMA PLEIYOFAAA UN ARII UZ BEIGAAM VINSH NEBIJA TIK STABILS UN VINJU PERFEKTI AIZSTAAJA ODOMS AR GAZOLU,TAAKAA FEILERIITS TEV OPIITI
, 2010-03-18 12:28, pirms 15 gadiem
Salduminsh rakstīja: atgaadidini man cik taalu lebrons aizvilka savu cavaliers,kad tajaa komandaa nebija neviena sakariigaadomaaju,ka neviens ne otrs nav vilcis komandu ar suuudiigaakiem vecheim,jo tas vnk nav iespeejams.ja tu skaties lebrona status tad jaaa-tie ir labi,bet kaadam jau taas vinja piespeeles vajag iemest,kaadam ir jaatblokjee savs speeleetaajs,lai to rebu vinsh dabuutu un kaadam ir jaaizdara viss,lai lebrons pats speetu iemestviens neko nevar izdariit.iznjemot atieciigos vechus speeles beigaas
ko nozīmē termins - "neviena sakarīgā"?
, 2010-03-18 12:29, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: Sakat ko gribat,Kobes fani(cienītāji),bet Lebrons ir pārcilvēks(labāks par Kobi neapšaubāmi tikai 25gados),kaut kāds nereāls brīnums,jau kuro spēli,pat Indianas treneris pasaka-Nav vārdu par LBJ viņš dara uz laukuma ko grib un kā!!! bail domāt kādus rekordus tik viņš nepārspēs...
Bet nu Kobem tie eksplozīvie laiki ir aiz muguras. Protams, ka viņš nekad nav bijis tik atlētisks kā Lebrons, bet savos laākoajos gados viņš noteikt nebija sliktāks par Lebronu. Tagat kobe spēlē pratīgāk un uz pieredzi. Tas, kā viņš izšķirošos metienus met ir fenomināli, nedomāju, ka kādam jebkad(pat džordanam) ir bijis tik labs ''clutch metiens'' kāds šo sezon ir kobem. Un par Lebronu - nešaubos, ka viņām ir iespēja kļūt par visu laiku labāko, bet tas notiks tad kad viņš būs savās virsotnēs apmēram 28-30 gados tādat vēl 3-5 gadi jāpagaida un iespējams tad patiešām viņš būs pelnijis savu iesauku ''king'', jo pašreiz bez neviena čempiona titula es domāju, ka tas ir nievājoši pret to pašu kobi, džordanu un daudziem citiem basketbola ''izcilniekiem'' Džeimsu saukt par karali. Džeimss noteikti kļūs par leģendāru spēlētāju kuru atcerēsies vēl pēc 100 gadiem(tāpat, kā Džordanu, Kobi, Čemberleinu, Šaku), bet pašlaik viņš tāds nav.
, 2010-03-18 12:43, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: ko nozīmē termins - "neviena sakarīgā"?
Noziimee to,ka kaadam speeletaajam gribas tikt prom no taadas komandas,kur vinsh negrib speeleet,jo nav iespeejas neko sasniegt.ceru saprati
, 2010-03-18 12:48, pirms 15 gadiem
Salduminsh rakstīja: Noziimee to,ka kaadam speeletaajam gribas tikt prom no taadas komandas,kur vinsh negrib speeleet,jo nav iespeejas neko sasniegt.ceru saprati
ja godīgi, tad nesapratu gan, bet lai nu paliek! jauku dienu!
, 2010-03-18 12:54, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: ja godīgi, tad nesapratu gan, bet lai nu paliek! jauku dienu!
nee nu ok,uzraxtiju ar nelogjiski
, 2010-03-18 16:52, pirms 15 gadiem
tominshhh rakstīja: Sakat ko gribat,Kobes fani(cienītāji),bet Lebrons ir pārcilvēks(labāks par Kobi neapšaubāmi tikai 25gados),kaut kāds nereāls brīnums,jau kuro spēli,pat Indianas treneris pasaka-Nav vārdu par LBJ viņš dara uz laukuma ko grib un kā!!! bail domāt kādus rekordus tik viņš nepārspēs...
Kobe ir aizvedis komandu liidz chempion titulam, bet Lebrons nav! Takaa skaļi vaardi, bet shosezon Lebroons atkal buus MVP sezonas! Gaidu finaalu Lakers pret cavs gribas redzeet iistu divciiņu starp shiem abiem cilveekiem. Tomeer nav taisniigi, ka viens kuļas pa vienu konforenci otrs pa otru! Gribu finaalu, lai paraada kursh ir stipraakais un labaakais speleetaajs!
, 2010-03-18 16:53, pirms 15 gadiem
Salduminsh rakstīja: es vsp jamsonu liktu par 3sho speeleet.jamsons ir labs,bet es neticu,ka vinjsh ir labaaks par gazolu un odomu vecteetinj
Jeimisons ar Gasolu ir vienaa maisaa liekami, bet Odams vairaak ir komandas speleetaajs un spelee labi aizsardziibaa!
, 2010-03-18 20:58, pirms 15 gadiem
Salduminsh rakstīja: vot shito saku
1kaart big z veel nav cavalieros
2kaart bynums ir uz pusi atleetiskaaks par tiem abiem un shim ar paraadaas mzais pustaalais pietam ar sodiem nav probleemu
3kaart toreiz use dream teem ar spaanjiem tik viegli galaa netika kaut ar bij taadi vechi un vsp saliidzinaat varejao ar odomu un gazolu un veel kkaadu hiksonu ir kaa pim*i ar pirkstu.
4kaart domaaju,ka artests pratiss ierobezjot lebronu.TICI MAN!
5KAART fishera pieredze gan dziivee gan basketbolaa ir neatsverama lieta
vienalga, kas sedz Kobi . Viņā mūvus nevar apstādināt neviens. Viņš spēlē ar galvu Pret LBJ viņam būtu lielāka vēlēšanās ielikt 6. ātrumā. Ja tas notiek, tad Dievs stāvi klāt , ko Kobe var izdarīt. LBJ būs liels nogurums un viņam būs nepieciešama milzīga enerģija. Bet vai tās pietiks, skatoties uz to, kā pašlaik viņš cīnās. Pret Orlando konferences finālā jau viņam muskuļus rāva krampī. Ja LBJ būs kārtība ar fizisko stāvokli, tad vai viņš pavilks morāli šo visu ? Uz viņu būs milzīgs spiediens no apskatniekiem, spēlētājiem: liels spiediens ir uz viņu, jo komanda ir novākta nopietnā sastāva un, protams, KOBE VS. LBJ faktors, kas pastāv vienmēr.
Par pozicionālo pārsvaru ir grūti spriest, jo CAVS garais gals ir kā vecs tvaikonis, bet Džeimsona faktors PF spēlēs lielu lomu, taču ir absurdi teikt, ka LAL ir norakstāmi šajā pozīcijā, jo Po un Lamārs ir nopietnāka kalibra spēlētāji.
Galvenais ir interesants basketbols, bet, man liekas, ka mēs šīs komandas finālā nemaz neredzēsim ,jo austrumos spēcīgi ir Orlando, Bostona, Atlanta un arī Šarlote, kas spēlē labu basketbolu šajā sezonā. Rietumos bez Lakeriem ir arī Denvera un Dalasa un pateicoties dažādām maiņām un spēlētāju progresēšanai šis varētu būt viens no neparedzamākajiem gadiem, kur var notikt jebkas .
, 2010-03-18 22:42, pirms 15 gadiem
tollivers monstsr