Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Thunder" sērijas ievadā atspēlējas un pieveic "Warriors"

Rolands Eliņš

"Thunder" sērijas ievadā atspēlējas un pieveic "Warriors"
Kevins Durents
Foto: AFP/Scanpix

Oklahomsitijas „Thunder” Oklendā ar 108:102 pārspēja regulārās sezonas čempioni „Warriors” un NBA Rietumu konferences finālsērijā izvirzījās vadībā 1-0.

„Thunder” izslēgšanas spēļu otrajā kārtā satikās ar „Spurs”, kuru pieveica ar 4-2, turklāt uzvarēja visos trīs pēdējos mačos. Uzsākto uzvaru ceļu Kevina Durenta un Rasela Vetsbruka komandai izdevās turpināt arī šonakt, tiesa, pirmais puslaiks liecināja par pretējo. „Warriors” sev ierasti iesāka maču ar izraušanos vadībā un pēc Stefena Karija ļoti tāla tālmetiena puslaika pēdējā sekundē ieguva 13 punktu pārsvaru.

„Warriors” sākumsastāvā izgāja arī Endrjū Boguts, par kura dalību spēlē iepriekš bija šaubas, taču „Warriors” tik un tā izvēlējās lielāko daļu mača aizvadīt ar īso sastāvu. Boguts nospēlētajās 17 minūtēs punktus neguva un savāca trīs atlēkušās bumbas, kā arī tika pie nesportiskas piezīmes, kad cīņā par atlēkušo bumbu trāpīja ar roku pa seju Raselam Vestbrukam.

Vestbruks šajā mačā trāpīja tikai 33% metienu no spēles (7/21), tāpat kā to darīja Durents (10/30). Taču abi kopā sameta 53 punktus (Durentam 26, Vestbrukam 27), un „Thunder”, spēlējot ar tikai astoņu spēlētāju rotāciju, trešajā ceturtdaļā ar izrāvienu 14:2 prata izdzēst lielāko daļu „Warriors” pārsvara. Pēdējā ceturtdaļā Dions Veiterss vadībā izvirzīja jau „Thunder”, kas praktiski visu laiku atradās pāris punktus priekšā.

Divas minūtes pirms beigām abas komandas ilgstoši nespēja gūt punktus, un Herisons Bārnss beidzot situāciju mainīja, ar pustālo metienu pievelkot „Warriors” līdz 100:101. Attiecīgs turpinājums „Warriors” izpildījumā gan nesekoja, un Durents un Vestbruks nokārtoja „Thunder” uzvaru 108:102. „Warriors” gan vēl pavērās ceribu stariņš 20 sekundes pirms beigām, kad Andrē Igudala realizēja caurgājienu, bet Vestbruks neizturēja Kleja Tompsona radīto spiedienu aizsardzībā un acīmredzami nostaigāja, taču tiesneši viņu par to nesodīja.

„Warriors” rindās trīs spēlētāji guva vairāk par 20 punktiem – Karijam 26 punkti un desmit atlēkušās, kā arī seši trāpīti trejači no 14, kamēr Tompsonam 25 punkti, bet Dreimondam Grīnam – 23. „Warriors” zaudēja cīņu zem groziem (44:52), kā arī pieļāva nedaudz vairāk kļūdu. Veselas septiņas reizes bumbu zaudēja Karijs, ļaujot Vestbrukam atzīmēties ar septiņām pārtvertām bumbām.

Sērijas nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām, vēlreiz „Warriors” laukumā.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 11:46, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Nu beņķis šinī sērija pilnīgi neko neizšķirs, tik to vien cik daudz varēs atpūtināt līderus. Lielākā nozīme būs pareizi pieņemtiem lēmumiem un kļūdām.
Tāpat kā pret Kariju neviens neko neizdarīs, tāpat neviens neko neizdarīs pret Vestbruku, tas pats par Durantu, Tomsonu, Grīnu... Tie kā spēlēja, tā spēles savā līmenī... Un tieši tad tas beņķis arī parādās, viņam ir jānāk un tās piecas minūtes jānokapā virs sava līmeņa, lai spēlē nebūtu kritumi, jānotur aizsardzība, tie trīs metieni jāiemet, GSW to var, to jau zinām, jautājums, cik labi to varēs OKC, jo sezonas laikā tas nebija svarīgi ... Tā jau tas beņķis arī spēlē to lomu...

     [+] [-]

, 2016-05-17 11:51, pirms 8 gadiem
Ventilators salūzis? Solās būt laba sērija.
Slēpts komentārs: chubaki

  +3 [+] [-]

, 2016-05-17 11:57, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Cavs patīk rotēt bumbu! Smiekli tev pašam nenāk, tur Irvings paņem bumbu un spēlē 1vs1, tad paņem Lebrons, kas iet cauri un met vai atmet uz 3pt. Tas jau drīzāk Raptors, GSW spēj vairāk rotēt bumbu.
Tevi vispār par pilnu nav vērts ņemt... Heiteru viedoklis ir nevērtīgāks par sūdu. Tavā skatījumā Cavs un visi GSW pretinieki ir nejēgas, kas nemāk spēlēt skaistu komandas spēli.

GSW fanāti jau sāk tā teikt downplay OKC uzvaru un komandu, lai sajustos labāk. Ceru, ka OKC paņems!

  -4 [+] [-]

, 2016-05-17 12:00, pirms 8 gadiem
arī pērn Cavs paķēra pirmo spēli un fani spiedza kā mazas meitenes, bet kas notika tālāk zinām, Iguodala paņēma uz sevi un nokārtoja.
Ticu ka GSW pārlauzīs sēriju.
Go Iguodala, Go GSW!

  +8 [+] [-]

, 2016-05-17 12:02, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Cavs patīk rotēt bumbu! Smiekli tev pašam nenāk, tur Irvings paņem bumbu un spēlē 1vs1, tad paņem Lebrons, kas iet cauri un met vai atmet uz 3pt. Tas jau drīzāk Raptors, GSW spēj vairāk rotēt bumbu.
Tev taisnība, Cavs ir tikai otrajā vietā pēc vidējā piespēļu skaita playofos, kamēr Raps otrie no lejas. Un Cavs ir tikai 46% no 3p līnijas, jo viņi met tikai iso ar sedzēju sejā, nevis atrod brīvo ar vairākām piespēlēm. Un Lebrons ir pazīstams kā totāli savtīgs spēlētājs. Es tiešām smejos par savu kļūdu

  -2 [+] [-]

, 2016-05-17 12:16, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tev taisnība, Cavs ir tikai otrajā vietā pēc vidējā piespēļu skaita playofos, kamēr Raps otrie no lejas. Un Cavs ir tikai 46% no 3p līnijas, jo viņi met tikai iso ar sedzēju sejā, nevis atrod brīvo ar vairākām piespēlēm. Un Lebrons ir pazīstams kā totāli savtīgs spēlētājs. Es tiešām smejos par savu kļūdu
Finālā, kad viņiem virsū būs cita līmeņa komanda, nevis dublieri, tad redzēsim arī visas piespēles un komandas spēli u.t.t
Visi tā Heito GSW, jo viņi ir pārspējuši MJ un Bulls rekordu un brauca sezonā cavs pāri izbraukumā ar 30+, nevajag te sapriecāties par GSW neveiksmi, ir jāņem vērā, ka OKC ir laba komanda un Stefs vēl nav ieskrējies. Patīk arī RW trakais spēles stils.
Bet nesaprotu, kā GSW zaudē, tā visi spiedz, lien ārā no krūmiem un nu tik GSW fanus līdzina ar zemu, bet pēc nākamās 18+ spēles lien atpakaļ krūmos!

     [+] [-]

, 2016-05-17 12:17, pirms 8 gadiem
Eh, ja KD šitā būtu puļījis pret Spurs..
Nu neko, labs bbols turpinās arī šajā sērijā! Šajā spēlē, atskaitot 30sek, small ball nesa tikai smagus brīžus. Katrā gadījumā, kamēr laukumā bija austrālis, tik smagi nebija.
Tagad viss uz Kera pleciem - parādīt, cik ļoti komanda ir uzvaroša viņa dēļ, nevis Karija.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-17 12:18, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: arī pērn Cavs paķēra pirmo spēli un fani spiedza kā mazas meitenes, bet kas notika tālāk zinām, Iguodala paņēma uz sevi un nokārtoja.
Ticu ka GSW pārlauzīs sēriju.
Go Iguodala, Go GSW!
Pirmo GSW paņēma OT, otro un trešo paņēma Cavs, tad Igijs ielika ugunsrobā un apspēlēja cavs un Lebronu pēc lielākajiem nesavtības standartiem un pēdējā spēlē pat morāli sagrāva Karali.

  +6 [+] [-]

, 2016-05-17 12:20, pirms 8 gadiem
Iguodala šodien galīgi nesavtīgs. Nesavtīgi nospēlēja, lai uzvara tiek pretiniekam, jo viņš taču ir nesavtīgs.

Un čubaks jau sāk runāt, ka OKC arī viņam patīk. Visiem laikam patīk uzvarētāji

  +2 [+] [-]

, 2016-05-17 12:22, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Finālā, kad viņiem virsū būs cita līmeņa komanda, nevis dublieri, tad redzēsim arī visas piespēles un komandas spēli u.t.t
Visi tā Heito GSW, jo viņi ir pārspējuši MJ un Bulls rekordu un brauca sezonā cavs pāri izbraukumā ar 30+, nevajag te sapriecāties par GSW neveiksmi, ir jāņem vērā, ka OKC ir laba komanda un Stefs vēl nav ieskrējies. Patīk arī RW trakais spēles stils.
Bet nesaprotu, kā GSW zaudē, tā visi spiedz, lien ārā no krūmiem un nu tik GSW fanus līdzina ar zemu, bet pēc nākamās 18+ spēles lien atpakaļ krūmos!
Un tu pēc zāģa arī jau meklē jaunu favorītu un pēc uzvaras visus pretinieku fanus noliec. Baigā šķirba.

     [+] [-]

, 2016-05-17 12:22, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tev taisnība, Cavs ir tikai otrajā vietā pēc vidējā piespēļu skaita playofos, kamēr Raps otrie no lejas. Un Cavs ir tikai 46% no 3p līnijas, jo viņi met tikai iso ar sedzēju sejā, nevis atrod brīvo ar vairākām piespēlēm. Un Lebrons ir pazīstams kā totāli savtīgs spēlētājs. Es tiešām smejos par savu kļūdu
Nu labi, katrs trešais J.R. un Kairija trulis arī ir no "mission impossible" sērijas, taču nevar nepiekrist, ka rets ir tas TOR vai OKC metiens, kurš nav no 8m ar pretinieka roku sejā un pēc aizsega.
Taču piekrītu, ka no atlikušajām 4 komandām tieši Cavs visvairāk nodarbojas ar basketbola spēlēšanu tā klasiskajā izpratnē, par ko arī lieliski liecina statistika. Arī GSW, lai gan, protams, Karijs neierakstās nekādos rāmjos. Kamēr TOR un OKC - tas jau vairs nav baskets - tas ir kaut kas, ko gribās pārslēgt un pasktaīties ko mierīgaku un sakarīgāku/loģiskāku, piemēram, MMA vai nelegālās suņu cīņas...

     [+] [-]

, 2016-05-17 12:29, pirms 8 gadiem
SAS pirmo spēli pret OKC pārbrauca pāri 18+, visi spiedza kā mazas meitenes 4-0 vai labākajā 4-1, beigās ierija un izklīda pa krūmiem.
GSW nezaudē 2 spēles pēc kārtas, ja OKC dabūs 3-0 tad sērija izšķirta, bet kamēr tā nav, prognozēju GSW atspēlēšanos.
GO Iguodala, GO GSW!

     [+] [-]

, 2016-05-17 12:30, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Iguodala šodien galīgi nesavtīgs. Nesavtīgi nospēlēja, lai uzvara tiek pretiniekam, jo viņš taču ir nesavtīgs.

Un čubaks jau sāk runāt, ka OKC arī viņam patīk. Visiem laikam patīk uzvarētāji
Skatos mūžam perspektīvie kontenderi LAC pat nekad nav konferences finālā tikuši, kamēr Iguodala ar GSW titulus un rekordus plūc kā skābenes!

     [+] [-]

, 2016-05-17 12:32, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Nu labi, katrs trešais J.R. un Kairija trulis arī ir no "mission impossible" sērijas, taču nevar nepiekrist, ka rets ir tas TOR vai OKC metiens, kurš nav no 8m ar pretinieka roku sejā un pēc aizsega.
Taču piekrītu, ka no atlikušajām 4 komandām tieši Cavs visvairāk nodarbojas ar basketbola spēlēšanu tā klasiskajā izpratnē, par ko arī lieliski liecina statistika. Arī GSW, lai gan, protams, Karijs neierakstās nekādos rāmjos. Kamēr TOR un OKC - tas jau vairs nav baskets - tas ir kaut kas, ko gribās pārslēgt un pasktaīties ko mierīgaku un sakarīgāku/loģiskāku, piemēram, MMA vai nelegālās suņu cīņas...
OKC ir two men show

  +4 [+] [-]

, 2016-05-17 12:35, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Skatos mūžam perspektīvie kontenderi LAC pat nekad nav konferences finālā tikuši, kamēr Iguodala ar GSW titulus un rekordus plūc kā skābenes!
Kurš tad iet uz dārzu plūkt vienu skābeni?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 12:37, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Nu labi, katrs trešais J.R. un Kairija trulis arī ir no "mission impossible" sērijas, taču nevar nepiekrist, ka rets ir tas TOR vai OKC metiens, kurš nav no 8m ar pretinieka roku sejā un pēc aizsega.
Taču piekrītu, ka no atlikušajām 4 komandām tieši Cavs visvairāk nodarbojas ar basketbola spēlēšanu tā klasiskajā izpratnē, par ko arī lieliski liecina statistika. Arī GSW, lai gan, protams, Karijs neierakstās nekādos rāmjos. Kamēr TOR un OKC - tas jau vairs nav baskets - tas ir kaut kas, ko gribās pārslēgt un pasktaīties ko mierīgaku un sakarīgāku/loģiskāku, piemēram, MMA vai nelegālās suņu cīņas...
Šitas bija joks? Klasiskais basītis Klīvlendai un GSW? Klīvlenda, kurai Rosterā nav neviena centra? GSW, kura Bogutu un Ezeli izmanto 20 minūtes un pārsvarā spēlē small-ball..
Un pietam TOR, kad vesels bija Valančunas spēlē daudz klasiskāku basīti nekā Tavi divi favorīti..
Par OKC, ja komandā ir 2superzvaigznes, kamdēļ viņas neizmantot?

     [+] [-]

, 2016-05-17 12:39, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Nu labi, katrs trešais J.R. un Kairija trulis arī ir no "mission impossible" sērijas, taču nevar nepiekrist, ka rets ir tas TOR vai OKC metiens, kurš nav no 8m ar pretinieka roku sejā un pēc aizsega.
Taču piekrītu, ka no atlikušajām 4 komandām tieši Cavs visvairāk nodarbojas ar basketbola spēlēšanu tā klasiskajā izpratnē, par ko arī lieliski liecina statistika. Arī GSW, lai gan, protams, Karijs neierakstās nekādos rāmjos. Kamēr TOR un OKC - tas jau vairs nav baskets - tas ir kaut kas, ko gribās pārslēgt un pasktaīties ko mierīgaku un sakarīgāku/loģiskāku, piemēram, MMA vai nelegālās suņu cīņas...
Tavu heitu nevar nepamanīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 12:45, pirms 8 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Šitas bija joks? Klasiskais basītis Klīvlendai un GSW? Klīvlenda, kurai Rosterā nav neviena centra? GSW, kura Bogutu un Ezeli izmanto 20 minūtes un pārsvarā spēlē small-ball..
Un pietam TOR, kad vesels bija Valančunas spēlē daudz klasiskāku basīti nekā Tavi divi favorīti..
Par OKC, ja komandā ir 2superzvaigznes, kamdēļ viņas neizmantot?
Tu vaino čali, ka viņš ignorē centra lomu klasiskajā basī, bet pats aizmirsti, ka, jā, lai gan Raps arvien vairāk uzticējās JV playofos, tomēr viņu spēle joprojām ir balstīta uz Laurija un DD individuālo darbību. Ar JV tur viss klasiskais basis arī apstājas.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 12:46, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: OKC ir two men show
Protams, KD un WB veido lielu daļu spēles, bet nenoliedzami pārējie čaļi rāda daudz labāku spēli, kā regulārajā sezonā. Waiters atvēries, labi spēlē aizsardzībā. Adams vienkārši monstrs, viņa devums laukumā ir tiešām par maz novērtēts. Robersons cīnītājs, labs D un izmanto savas mazās izdevības iemest kādu punktu. Pat Kanters pret Spurs kaut cik spēlēja aizsardzībā, kaut gan šajā spēlē bija švaks.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-17 12:48, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Iguodala šodien galīgi nesavtīgs. Nesavtīgi nospēlēja, lai uzvara tiek pretiniekam, jo viņš taču ir nesavtīgs.

Un čubaks jau sāk runāt, ka OKC arī viņam patīk. Visiem laikam patīk uzvarētāji
Atrodi komentu, kur esmu nolicis OKC, tā ir otra skatāmākā komanda aiz GSW. Patīk RW regulārs TD un KD 30+p. GSW, protams patīk vairāk, jo viņi pārkāpj spēju robežas ar saviem 3pt.
Tik un tā pieturos pie 6,7 spēlēm un GSW uzvaru.
Cavs ar savu palīgu tiesnešu brigādi var iet vienu māju tālāk!

     [+] [-]

, 2016-05-17 12:53, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Atrodi komentu, kur esmu nolicis OKC, tā ir otra skatāmākā komanda aiz GSW. Patīk RW regulārs TD un KD 30+p. GSW, protams patīk vairāk, jo viņi pārkāpj spēju robežas ar saviem 3pt.
Tik un tā pieturos pie 6,7 spēlēm un GSW uzvaru.
Cavs ar savu palīgu tiesnešu brigādi var iet vienu māju tālāk!
Es neteicu, ka tu būtu teicis, ka nepatīk tev OKC

Skaties, ka tā "viena māja tālāk" nav čempis

  -2 [+] [-]

, 2016-05-17 13:11, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es neteicu, ka tu būtu teicis, ka nepatīk tev OKC

Skaties, ka tā "viena māja tālāk" nav čempis
Nav variantu cavs paņemt ne GSW, ne OKC. Šis ir fināls pirms fināla!

     [+] [-]

, 2016-05-17 13:16, pirms 8 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Birojaa paedam makaronus ar malto galu
Mēs kantorī Evas gatavotu plovu ar aļāgu.
Dienas maiņa analizē.
Nākamnedēļ sākam siltināt kantora fasādi ar 150mm akmens vati.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-17 13:31, pirms 8 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Tad jau paligaa janem akmenlasi
kad plāno biroja telpas atsvaidzināt?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-17 13:59, pirms 8 gadiem
Abiem skolā informātikas stundas vai kā?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-17 14:16, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Abiem skolā informātikas stundas vai kā?
Nē, basto skolu un spēlē CēeSu kādā datorūķī

     [+] [-]

, 2016-05-17 14:31, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Cavs patīk rotēt bumbu! Smiekli tev pašam nenāk, tur Irvings paņem bumbu un spēlē 1vs1, tad paņem Lebrons, kas iet cauri un met vai atmet uz 3pt. Tas jau drīzāk Raptors, GSW spēj vairāk rotēt bumbu.
Raptors??? TU ŅIRGĀJIES??????? Iedod bumbu Derouzanam un skaties kā šis puļī pustālos....izcila bumbas rotācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-17 16:03, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Abiem skolā informātikas stundas vai kā?
Kantorī cītīgi gatavojamies fasādes siltināšanas darbiem. Dienas maiņas kolēģi analizē.
Ko tu, breiks ik pa pāris stundām?

     [+] [-]

, 2016-05-17 16:04, pirms 8 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Laaabs, smējos , var piekrist .+1
Es par GSW uzvaru, kādas tev prognozes?