Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Jazz" piekāpjas "Spurs", Braientam pirmā uzvara šosezon

Rolands Eliņš

"Jazz" piekāpjas "Spurs", Braientam pirmā uzvara šosezon
Kobe Braients
Foto:AFP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā savu pirmo uzvaru šosezon pēc traumas izdziedēšanas guvis Kobe Braients, kura Losandželosas „Lakers” ar 88:85 pieveica Šarlotes „Bobcats”. Savukārt Jūtas „Jazz” ar Andri Biedriņu rezervē piedzīvoja zaudējumu pret Sanantonio „Spurs”.

Jūtas „Jazz” jau mača pirmajā puslaikā nokļuva iedzinējos ar 40:55 pret Sanantonio „Spurs” un šo deficītu nespēja sadeldēt arī pēc tam, zaudējot vienai no Rietumu konferences spēcīgākajām komandām ar 84:100. „Jazz” šis bija jau 20. zaudējums sezonā.

Andris Biedriņš šajā mačā palika rezervē, jo „Jazz” treneris atkal bija izvēlējies spēlēt ar samērā īsu sastāvu. Ierastais pamatcentrs Eness Kanters nospēlēja tikai 16 minūtes, kuru laikā guva trīs punktus un savāca vienu atlēkušo bumbu.

Tas ļāva izvērsties „Spurs” veterānam Timam Dankanam, kurš savā īpašumā ieguva 12 atlēkušās bumbas, kā arī guva 22 punktus. Vēl 15 punktus „Spurs” komandas rēķinam pievienoja Tonijs Pārkers, savukārt zaudētāju rindās 20 punkti sezonas debitantam Trejam Bērkam.

Uzvaru izcīnījusi arī Losandželosas „Lakers”, kura pēc trim zaudējumiem pratusi saņemties un uzvarēt Šarlotē ar rezultātu 88:85. Kobe Braients atzīmējās ar 21 punktu un astoņām rezultatīvām piespēlēm (arī septiņām kļūdām), gūstot savu pirmo uzvaru NBA pēc atgriešanās no traumas.

Neapturams šonakt bija Kriss Pols, kurš sabēra 38 punktus Vašingtonas „Wizards” grozā, palīdzot „Clippers” uzvarēt ar 113:97, savukārt Rietumu līdere Portlendas „Trail Blazers” ar veselu 21 precīzu tālmetienu aplaimoja Filadelfijas „76ers” vienību, sagraujot to ar 139:105. Lemarkusam Oldridžam šajā spēlē 20 punkti un 16 atlēkušās bumbas.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Lakers-Bobcats88:85Braients 21 Volkers 24
Clippers-Wizards113:97Pols 38 Vols 24
Cavaliers-Heat107:114Ērvings 19 Džeimss 25
Hawks-Knicks106:111Viljamss 27 Entonijs 35
Raptors-Bulls99:77Laurijs 16 Dengs 17
Trail Blazers-76ers139:105Oldridžs 20 Rotens 18
Bucks-Mavericks93:106Hensons 18 Raits 19
Spurs-Jazz100:84Dankans 22 Bērks 20

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Kriss Pols”Clippers”38punkti
Lemarkuss Oldridžs”Trail Blazers”16atl.bumbas
Kriss Pols”Clippers”12rez. piespēles
Lebrons Džeimss”Heat”4pārtv. bumbas
Jons Valančūns”Raptors”4bloki
Luiss Viljamss”Hawks”6tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  -3 [+] [-]

, 2013-12-15 09:10, pirms 11 gadiem
ooooooooooooo lakers uzvara, kaut kas neticams

  +3 [+] [-]

, 2013-12-15 09:10, pirms 11 gadiem
Kobe jau 21 punkts nakošajā spēlē 31 punkt
s!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 09:11, pirms 11 gadiem
Kobe ir loti loti talu no savas speles,kvai ja nemam pirms savainojuma, ja godigi izskatas,ka fiziski nevelk! Protams vecums u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-15 09:14, pirms 11 gadiem
tikai 16min kanteram butu sausmigi daudz prieks biedra.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 09:17, pirms 11 gadiem
Trail Blazers-76ers 139:105
Nez kurai komandai sodien aizsardziba bija vnk dibena ;D

  +4 [+] [-]

, 2013-12-15 10:00, pirms 11 gadiem
Kobe jau pajokojis, ka runās ar Gazolu, ka šis nevar noķer Kobes pasus

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 10:16, pirms 11 gadiem
Cavaliers-Hets 107:114 Ērvings 19 Džeimss 25

Izrādās NBA ir jauns klubs - HETS Tas tā kā sajaukums starp heat un nets? Vai tā kā cepures, tikai nepareizi uzrakstīts?

  +4 [+] [-]

, 2013-12-15 10:24, pirms 11 gadiem
Es ticu ,ka Kobem uzlabosies sniegums , jo tomēr trauma bija nopietna no kuras viņš nāca .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-15 11:02, pirms 11 gadiem
Liekas ka kobe vēl baidās. Un viņam jāpaliek netraumētam lai varētu piesaistīt labu spēlētāju starpsezonā. Rondo ar beidzot atsācis trennēties. Un jau pļāpas iet pa gaisu ka tiks mainīts projām.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-15 11:04, pirms 11 gadiem
markkomartins rakstīja: tikai 16min kanteram butu sausmigi daudz prieks biedra.
biedrs sezonaa kopaa tik daudz nenospeelee

  +2 [+] [-]

, 2013-12-15 11:13, pirms 11 gadiem
4567 rakstīja: Es ticu ,ka Kobem uzlabosies sniegums , jo tomēr trauma bija nopietna no kuras viņš nāca .
Un, otrkārt, viņš atnāca atpakaļ ātrāk kā tas ir parasti pēc šādas traumas.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 11:30, pirms 11 gadiem
Andris netiek laists laukumā, jo ar lielisku spēli vēl var pamanīties izcīnīt uzvaru, bet tas var dārgi maksāt draftā. 76ers arī pēc sākuma pārpratuma spēlē kā prognozēts (sezonas sākumā te gan bija daži sc experti cerēja uz 76ers PO).

R vs A 5 : 0 šonakt

Lakers tiks PO tikai tad, ja viņus pēkšņi pārcels uz austrumiem

  +3 [+] [-]

, 2013-12-15 12:19, pirms 11 gadiem
Pēdējās 2spēles LAL esmu redzējis. Secinājums? Kobe pārspēlē ar tām piespēlēm un pats maz met. Viņa spēle ir 25+5reb+5ast ,nevis tās piespēles, kuras dodod bieži sanāk TO, jo Gazele nemāk ķert. Šī spēle jau izskatījās cerīgāka Kobes snieguma ziņā un ceru, ka uzlabosies.

Starpcitu, ja kādam interesē LAL runā ar NYK par trade. LAL nonāktu Šamperts un Čandlers un LAL dotu Gasolu,Kamenu un 2mazos,visticamāk Williamsu un Bleiku. Gribētos, lai NASH atdod,bet NYK negrib turēt tādu līgumu+traumēts. Es par to, lai maiņa izdotos, jo Gazols jau vairs nav tas ko no viņa gaida un līgums viņam ir visai iespaidīgs.

     [+] [-]

, 2013-12-15 12:56, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Pēdējās 2spēles LAL esmu redzējis. Secinājums? Kobe pārspēlē ar tām piespēlēm un pats maz met. Viņa spēle ir 25+5reb+5ast ,nevis tās piespēles, kuras dodod bieži sanāk TO, jo Gazele nemāk ķert. Šī spēle jau izskatījās cerīgāka Kobes snieguma ziņā un ceru, ka uzlabosies.

Starpcitu, ja kādam interesē LAL runā ar NYK par trade. LAL nonāktu Šamperts un Čandlers un LAL dotu Gasolu,Kamenu un 2mazos,visticamāk Williamsu un Bleiku. Gribētos, lai NASH atdod,bet NYK negrib turēt tādu līgumu+traumēts. Es par to, lai maiņa izdotos, jo Gazols jau vairs nav tas ko no viņa gaida un līgums viņam ir visai iespaidīgs.
Oo tas būtu baigi labi priekš LA,bet mums vēl vjg normālu PG,piemēram Kyle Lowry

  -1 [+] [-]

, 2013-12-15 12:59, pirms 11 gadiem
LakersNation rakstīja: Oo tas būtu baigi labi priekš LA,bet mums vēl vjg normālu PG,piemēram Kyle Lowry
piekrītu, bet ko TOR gribēs pretī?

  -1 [+] [-]

, 2013-12-15 13:05, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: piekrītu, bet ko TOR gribēs pretī?
Lai ņem Nashu ,kaut diezvai viņu traumētu paņems;d

     [+] [-]

, 2013-12-15 13:13, pirms 11 gadiem
LakersNation rakstīja: Lai ņem Nashu ,kaut diezvai viņu traumētu paņems;d
Nu drīzāk viņi prasīs Farmāru+Blake, taču vienu no viņiem es gribētu redzēt LAL kopā ar Lowry. No Nash obligāti jāatbrīvojas, tikai jautājums, kurš viņu ņems, ja vislaik traumējas un pats runā par karjeras beigšanu...

     [+] [-]

, 2013-12-15 13:17, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Nu drīzāk viņi prasīs Farmāru+Blake, taču vienu no viņiem es gribētu redzēt LAL kopā ar Lowry. No Nash obligāti jāatbrīvojas, tikai jautājums, kurš viņu ņems, ja vislaik traumējas un pats runā par karjeras beigšanu...
Nezinu,personīgi man Bleiks vairāk patīk nekā Farmārs Bet nu es ļoti gribu lai Lakers no Gazola,un Neša atbrīvojas...Skatījos spēli šodien,un sapratu kāpēc Kobem katru spēli ir tik daudz kļūdas..Gazolam piespēles jāiemācas ķert!!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 13:59, pirms 11 gadiem
Kobe pamazām kļūst labāks un labāks

King James atkal kārtējais nedotripls un joprojām unikāla precizitāte no laukuma

Pols, Lamarkus labi nokapājuši

Vai man vienīgaam liekas, ja T-Robu ieliktu pamatā uz 36 min tad viņš būtu 20+10 PF? Baigi enerģiskais, gan jau izsitīsies, par to runā viņa biogrāfija.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 15:24, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Pēdējās 2spēles LAL esmu redzējis. Secinājums? Kobe pārspēlē ar tām piespēlēm un pats maz met. Viņa spēle ir 25+5reb+5ast ,nevis tās piespēles, kuras dodod bieži sanāk TO, jo Gazele nemāk ķert. Šī spēle jau izskatījās cerīgāka Kobes snieguma ziņā un ceru, ka uzlabosies.

Starpcitu, ja kādam interesē LAL runā ar NYK par trade. LAL nonāktu Šamperts un Čandlers un LAL dotu Gasolu,Kamenu un 2mazos,visticamāk Williamsu un Bleiku. Gribētos, lai NASH atdod,bet NYK negrib turēt tādu līgumu+traumēts. Es par to, lai maiņa izdotos, jo Gazols jau vairs nav tas ko no viņa gaida un līgums viņam ir visai iespaidīgs.
Nopietni? Beidzot Lakers fans redz, ka Kobe nemāk piespēlēt un tas viss ir pārāk samāksloti? Apsveicu. Esi pirmais, kas novicis purple&gold brilles.

Vienīgais iemesls, ko redzu darījumā ir, ka varēs 19M nomest (dump). Savādāk neredzu ne mazāko jēgu NYK atdot Šampertu..... kur nu vēl vienīgo cerību uz PO Čandlera personā....

Man domāt, ka Stoudemaiers pilda Gazola funkcijas. Tā kā vēl jo mazāk domāju par tādu maiņu. Bet varbūt tev ir savi linki un apstiprinājumi. Ja ir, tad padalies.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 15:42, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nopietni? Beidzot Lakers fans redz, ka Kobe nemāk piespēlēt un tas viss ir pārāk samāksloti? Apsveicu. Esi pirmais, kas novicis purple&gold brilles.

Vienīgais iemesls, ko redzu darījumā ir, ka varēs 19M nomest (dump). Savādāk neredzu ne mazāko jēgu NYK atdot Šampertu..... kur nu vēl vienīgo cerību uz PO Čandlera personā....

Man domāt, ka Stoudemaiers pilda Gazola funkcijas. Tā kā vēl jo mazāk domāju par tādu maiņu. Bet varbūt tev ir savi linki un apstiprinājumi. Ja ir, tad padalies.
Neteicu, ka viņš nemāk piespēlēt. Problēma ir tajā, ka viņš mēģina pilnībā spēlēt kā piespēlētājs un aizmirst par savu spēli, kas nenes panākumu augļus. Iet runa par to, ka viņš pārspīlē ar tām piespēļu došanām+kļūdas nav tikai uz viņa sirdsapziņas, bet uz Gazeles arī,kas neķerot bumbu vismaz 4-5kļūdas konandasbiedriem uzstaisa un nesako ka vaina ir piespēlē, jo skatoties spēli var redzēt, ka piespēle ir labā līmenī.
Runājot par treidu-pilns twitteris,ESPN arī to.minēja,bleachersportā rakstīts.
Lakers trade rumor: Lakers called Knicks about...

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 20:48, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Neteicu, ka viņš nemāk piespēlēt. Problēma ir tajā, ka viņš mēģina pilnībā spēlēt kā piespēlētājs un aizmirst par savu spēli, kas nenes panākumu augļus. Iet runa par to, ka viņš pārspīlē ar tām piespēļu došanām+kļūdas nav tikai uz viņa sirdsapziņas, bet uz Gazeles arī,kas neķerot bumbu vismaz 4-5kļūdas konandasbiedriem uzstaisa un nesako ka vaina ir piespēlē, jo skatoties spēli var redzēt, ka piespēle ir labā līmenī.
Runājot par treidu-pilns twitteris,ESPN arī to.minēja,bleachersportā rakstīts.
http://www.silverscreenandroll.com/2013/12/14/5212224/la-lakers-iman-shumpert-new-york-knicks-tyson-chandler
Un tāpēc jau saku, ka tas viss izskatās pārāk samāksloti.
Pēdējo spēli neredzēju, bet redzēju pret TOR. Nu tur bija tā, ka viņš pats vispār nemet pa grozu, bet meklē nevajadzīgas piespēles no kurām radās tās viņa 8 vai 9 kļūdas.

Ja NYK grib būvēties ap Melo, tad varbūt tā maiņa iziet cauri. Citā variantā neredzu jēgu atdod Šampertu un Čandleru. Ja NYK atdod tos, tad sezona uzreiz norakstīta, bet tad varēs cīnīties par kādu big name FA vasarā.

     [+] [-]

, 2013-12-15 21:13, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un tāpēc jau saku, ka tas viss izskatās pārāk samāksloti.
Pēdējo spēli neredzēju, bet redzēju pret TOR. Nu tur bija tā, ka viņš pats vispār nemet pa grozu, bet meklē nevajadzīgas piespēles no kurām radās tās viņa 8 vai 9 kļūdas.

Ja NYK grib būvēties ap Melo, tad varbūt tā maiņa iziet cauri. Citā variantā neredzu jēgu atdod Šampertu un Čandleru. Ja NYK atdod tos, tad sezona uzreiz norakstīta, bet tad varēs cīnīties par kādu big name FA vasarā.
Morning Shootaround — Dec. 15 « ...
Vēl šeit kkas interesants par maiņām.

     [+] [-]

, 2013-12-15 22:19, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Morning Shootaround — Dec. 15 « ...
Vēl šeit kkas interesants par maiņām.
averaging a career-high 6.7 assists while attempting fewer than nine shots a game



diezgan smieklīga raksta daļa.

to nu gribēšu redzēt, kā Kobe paliks pie 9 metieniem spēlē.

Ja LAL grib atbrīvoties no Gazola, tad īsti neredzu variantus, ko NYK var dod pretī algas pēc. Un it sevišķi palasot rakstu, ka grib divus darījumus- vienu ar Šampertu, otru ar Čandleru. LAL ir viena liela problēma. Visi spēlētāji tu tikai pa miljonu spēlē, kas nozīmē, ka nevar maiņai nekādu pievienoto vērtību pielikt. Citām komandām ir visādi spēlētāji, teiksim, pa 5M. Tad tādu var piemest klāt, bet LAL tādu nav. Ir tikai Gazols un Kobe.