Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

"Warriors" zaudē Sanantonio un nokļūst soli no izkrišanas

"Warriors" zaudē Sanantonio un nokļūst soli no izkrišanas
Stefans Karijs pret Koriju Džozefu
Foto:AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas izslēgšanas turnīrā neapskaužamā situācijā nonākusi Goldensteitas „Warriors”, kura ar 91:109 šonakt piekāpās Sanantonio „Spurs” un sērijā nonāca iedzinējos ar 2:3. Andris Biedriņš šajā mačā izcēlās ar bloķētu metienu un vienu atlēkušo bumbu, bet savas play-off karjeras 143. double-double savāca „Spurs” spēlētājs Tims Dankans.

„Warriors” un „Spurs” izslēgšanas maču sērija šonakt bija atgriezusies Sanantonio, kur tika aizvadīta piektā spēle. Jau pirmajā ceturtdaļā mājinieki pauda spēcīgu vēlmi revanšēties par iepriekš piedzīvoto zaudējumu papildlaikā un ar lielisku metienu precizitāti (13/18 no spēles) izvirzījās vadībā 37:28. Turpinājumā gan „Spurs” komandai tik gludi nevedās, un otrajā ceturtdaļā viņi guva tikai 17 punktus, bet „Warriors” ar Harisona Bārnsa pūlēm (15 punkti puslaikā) pietuvojās jau līdz 51:54.

Trešajā ceturtdaļā savu nākamo ātrumu ieslēdza arī francūzis Tonijs Pārkers, kurš īsā laika sprīdī guva astoņus punktus, bet ceturtdaļas vidū Manu Džinobili aktīvā spēle sagādāja ceturto piezīmi Endrjū Bogutam, un „Warriors” treneris Marks Džeksons nolēma laukumā sūtīt Andri Biedriņu, kurš, lai arī nospēlēja tikai nepilnas divas minūtes, paspēja nobloķēt Tima Dankana metienu un savākt vienu atlēkušo bumbu.

Vēlāk Biedriņa vietā laukumā devās Deivids Lī, un „Warriors” centās „Spurs” apspēlēt ar samērā īsu sastāvu, taču tas neizdevās, un Pārkers ar Džinobili panāca savai komandai jau 18 punktu pārsvaru (102:84). Līdz mača beigām bija atlikušas četras minūtes, un „Warriors” sūtīja laukumā rezervistus, atzīstot savu sakāvi ar 91:109.

Par rezultatīvākajiem mača spēlētājiem kļuva Tonijs Pārkers un Harisons Bārnss, kuri katrs guva pa 25 punktiem, bet Tims Dankans savāca savu 143. play-off karjeras double-double (14+11), šajā rādītājā panākot leģendāro Viltu Čemberleinu. Ne pārāk veiksmīga spēle „Warriors” līderim Stefanam Karijam, kurš trāpīja tikai četrus no 14 metieniem un pieļāva četras kļūdas (toties izdarīja astoņas piespēles).

Andris Biedriņš nospēlēja divas minūtes, savāca vienu atlēkušu un izdarīja vienu bloku, un, viņam esot laukumā, komanda guva par diviem punktiem mazāk nekā pretinieki. Pēc palikšanas rezervē play-off sākumā šī bija jau otrā spēle pēc kārtas, kurā Biedriņš devies laukumā.

Sērijas nākamā, sestā un, iespējams, izšķirošā spēle norisināsies pēc divām dienām Oklendā.

”Pacers” jau trešo reizi pieveic „Knicks”

Indianas „Pacers” aizsardzība un sīkstums jau trešo reizi izrādījies pārāk ciets rieksts Ņujorkas „Knicks” komandai, kura bez lieliem variantiem piedzīvoja zaudējumu ar 82:93. Lai arī „Knicks” līderis Karmelo Entonijs guva 24 punktus, pēdējā ceturtdaļā viņš tika nosegts un grozā no spēles trāpīt nespēja, kā arī divas minūtes pirms spēles beigām saņēma savu sesto piezīmi.

Tikmēr „Pacers” rindās lieliski nospēlēja Džordžs Hils, gūstot 26 punktus, Pols Džordžs izcēlās ar double-double, bet Indianas komanda kopumā dominēja zem groziem, savācot par 18 atlēkušajām bumbām vairāk nekā pretinieki. Pols Džordžs arī kļuvis par vienu no galvenajiem Entonija problēmu avotiem, jo brīžos, kad "Knicks" spuerzvaigzni sedz Džordžs, viņš šajā sērijā no spēles trāpījis tikai 31,6% metienu (šonakt 4/16, 25%), bet, spēlējot pret jebkuru citu "Pacers" spēlētāju, Entonijs trāpījis 55,6% metienus no spēles.

Jāatzīmē gan, ka daži "Knicks" spēlētāji (Šamperts, Smits, Martins) šo spēli aizvadīja ne tajā labākajā formā (pirmajam ceļgala savainojums, abiem pārējiem slikta pašsajūta), kas gan nevar būt attaisnojums 35% precizitātei no spēles un 29 komandas piezīmēm.

Līdz ar to rezultāts sērijā kļuvis jau 3:1 „Pacers” labā, un viņiem būs iespēja sēriju noslēgt parīt Ņujorkā, slavenajā „Madison Square Garden” arēnā.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Knicks-Pacers82:93Entonijs 24 Hils 26
Warriors-Pacers91:109Bārnss 25 Pārkers 25

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Džordžs Hils„Pacers”26punkti
Posl Džordžs„Pacers”14atlēkušās bumbas
Tonijs Pārkers„Warriors”10rez. piespēles
Rojs Hiberts„Warriors”3bloki
Tjagu Spliters„Spurs”4pārtvertas bumbas
Kavai Lenards„Spurs”3tālmetieni

NBA play-off turnīrs

1. kārta2.kārta3. kārta 3. kārta 2.kārta1.kārta
4:0 4:2
3:11:3
3:42:4
Austrumu finālsNBA finālsRietumu fināls
4:24:0
1:33:2
4:22:4

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-15 07:42, pirms 11 gadiem
Biedrinjsh bez pieziimeem aizvada peedeejaas 2 speeles!!!!
, 2013-05-15 07:55, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Biedrinjsh bez pieziimeem aizvada peedeejaas 2 speeles!!!!
pagājušajā bija pret Dankanu.
, 2013-05-15 08:42, pirms 11 gadiem
kā teica komentātāji, SAS bija praktiski ideāla spēle. Gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.
Parkers pēc spēles īpaši atzīmēja, ka izdevies aizsargāties pret "čūsku" Kariju ... Ciena!
ļoti ceru uz 7. spēli!
Viennozīmigi skatāmākā sērija.
, 2013-05-15 08:48, pirms 11 gadiem
Tagad gsw var kost pirkstos par mulkigo zaudejumu 1.spele. Bet nu janem nakamo majas speli un tad izskirosaja jau viss var notikt.
Pacers ideali! Panemt seriju pret NY nu jau vajadzetu. Ja ne nakamaja, tad 6.spele noteikti.
, 2013-05-15 09:04, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Biedrinjsh bez pieziimeem aizvada peedeejaas 2 speeles!!!!
pagājušajā spēlē bija viens noteikumu pārkāpums
, 2013-05-15 09:22, pirms 11 gadiem
kā Lee laukumā, tā GSW sākas problēmas... bet, ja godīgi, tad es vēl arvien brīnos par to, ka GSW vienīgie argumenti pret tik gudru un pieredzējušu komandu kā SAS ir ārējo spēlētāju indivuduālā meistarība, vai pareizāk sakot - troiku likšana jebkurā situācijā. bet kas pats interesantākais - tas strādā. ok, GSW pārliecinoši zaudēja šo maču(jo mazajiem īsti neuzkrita) un visdrīzāk zaudēs arī sēriju, bet tas tiešām ir pārsteidzoši, ka GSW vienīgais PO trumpis ir tāds, ka viņi spēlē galīgi ne PO stilā.
bet Andris malacis - savās 2 minūtēs izspieda no attiecīgās situācijas maksimumu ko varēja. cerams, ka vasarā neatteiks izlasei...
, 2013-05-15 09:42, pirms 11 gadiem
Warriors uzvarēs sēriju tikai pateicoties brīnumam. Nav viņiem pieredzes, lai stātos pretī San Antonio. Bet neskatoties uz tik jaunu sastāvu, visu cieņu čaļiem. Kareivjiem nākamās 2-3 sezonas būs tās īstās, ja spēs saglabāt daudz maz līdzvērtīgu sastāvu tagadējam vai vēl labāku. Tā kā nevajag pārdzīvot zaudējumu spēlē, vai vispār sērijā, ja tāds būs. Viņu laiks vēl pienāks.
, 2013-05-15 09:47, pirms 11 gadiem
Indianai šī gan bijusi smaga nakts... NBA spēļu rezultāti
Knicks-Pacers 82:93
Warriors-Pacers 91:109
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-15 09:56, pirms 11 gadiem
Ai, ka smeldz tā pirmā spēle. Piekrītu Emīlam par Lee, kautkā negāja, kad šis laukumā.
, 2013-05-15 10:03, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Viņiem vienā brīdī pavisam noteikti laukumā bija baltākais sastāvs NBA vēsturē - Curry, Thompson, Jefferson, Lee, Bogut
Curry ir jauktais, Thompson nedaudz pēc žīda velk, bet ok
Minesotai laukumā bieži bija baltākais sastāvs Rubio, Bareja/Šveds, Badingers, Kiriļenko, Lee/Pekovičs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-15 10:11, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: es jau nesaku, ka tur nebija nēģeri, bet balts tas sastāvs bija ļoti
Ok Vismaz patīkamak acīm un neesmu rasists
, 2013-05-15 10:19, pirms 11 gadiem
ZZ-TOP rakstīja: Indianai šī gan bijusi smaga nakts... NBA spēļu rezultāti
Knicks-Pacers 82:93
Warriors-Pacers 91:109
Bet abas uzvaras
, 2013-05-15 10:36, pirms 11 gadiem
ZZ-TOP rakstīja: Indianai šī gan bijusi smaga nakts... NBA spēļu rezultāti
Knicks-Pacers 82:93
Warriors-Pacers 91:109
labi tas, ka abas spēles bijušas mājās.
, 2013-05-15 11:03, pirms 11 gadiem
Es neticu, ka šitāds GSW vēl kaut reizi tiks tik tālu. Jā, iespējams PO tiktu vēl kādu reizi, bet nu ne vairs līdz otrajai kārtai. Šogad vnk Denvera nenovērtēja un tā kā bija traumas, ieberzās. Ar SAS šitais vairs cauri neies... jā pirmās divas spēles bij grūtas, jo vajadzēja adaptēties pret šitādiem kreizīšūteriem, bet visticamāk viss ir savās vietās tagad. 6. spēli vinnēs SAS - 95%.
Ja GSW neattīstīs grozapakšu (un šeit es negribu promoutēt Andri), līdz nākamajam PO iespējams vajadzēs pagaidīt.
Manai teorijai gan ir arī mīnuss - NBA ar īpašu intelekta līmeni vispār neizceļas - tik cik statistiku vākt visiem iespējamajiem spēles notikumiem, tad varētu bū arī tā, ka joprojām būs komandas, kas nespēs apstādināt šādu GSW, bet tādu noteikti būs mazāk, kas visticamāk novedīs pie GSW netikšanas PO nākamgad.
Protams daudz kas atkarīgs no starpsezonas, bet nu tas tāds manas fantāzijas izejot no šā brīža situācijas.
Jā un Lī jau nu nevajadzētu laist laukumā, arī tad, kad būs vesels
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-15 11:25, pirms 11 gadiem
Rafaello rakstīja: Es neticu, ka šitāds GSW vēl kaut reizi tiks tik tālu. Jā, iespējams PO tiktu vēl kādu reizi, bet nu ne vairs līdz otrajai kārtai. Šogad vnk Denvera nenovērtēja un tā kā bija traumas, ieberzās. Ar SAS šitais vairs cauri neies... jā pirmās divas spēles bij grūtas, jo vajadzēja adaptēties pret šitādiem kreizīšūteriem, bet visticamāk viss ir savās vietās tagad. 6. spēli vinnēs SAS - 95%.
Ja GSW neattīstīs grozapakšu (un šeit es negribu promoutēt Andri), līdz nākamajam PO iespējams vajadzēs pagaidīt.
Manai teorijai gan ir arī mīnuss - NBA ar īpašu intelekta līmeni vispār neizceļas - tik cik statistiku vākt visiem iespējamajiem spēles notikumiem, tad varētu bū arī tā, ka joprojām būs komandas, kas nespēs apstādināt šādu GSW, bet tādu noteikti būs mazāk, kas visticamāk novedīs pie GSW netikšanas PO nākamgad.
Protams daudz kas atkarīgs no starpsezonas, bet nu tas tāds manas fantāzijas izejot no šā brīža situācijas.
Jā un Lī jau nu nevajadzētu laist laukumā, arī tad, kad būs vesels
GSW patalaban gan grozapakša ir (Boguts), gan aizsardziba.... ir labākas dienas, ir ne tik labas, bet tāda lieta ir. Un neslikta.
Bet kas vinnēs - laiks rādīs. Ja vinnēs SAS, tad nevis tāpēc, ka GSW slikti spēlēs, bet tamdēļ, ka SAS spēlēs vēl labāk. Tā, kā tas bija šodien. GSW ļoti ilgi turējās un vilka līdzi, neskatoties uz to, ka SAS bija praktiski perfekti un Karijs, Tompsons bija nosegti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-15 12:39, pirms 11 gadiem
merikikifans rakstīja: Jāatzīmē gan, ka daži "Knicks" spēlētāji (Šamperts, Smits, Martins) šo spēli aizvadīja ne tajā labākajā formā (pirmajam ceļgala savainojums, abiem pārējiem slikta pašsajūta), kas gan nevar būt attaisnojums 35% precizitātei no spēles un 29 komandas piezīmēm.
eliņ,tu,vispār saproti ko skribelē?ja basketbolists ir savainots,tad viņš nejūtas komfortabli un tāpēc ir tikai loģiski,ka ir zems metienu procents un netiekot līdzi pretspēlētājam tiek taisītas piezīmes.pirms skribelē savus murgus,pārlasi,padomā un tad tu sapratīsi jēgu,bet redzot cik zemā līmenī,tu,skribelē,varbūt tomēr dari kaut ko citu?
sportacentrā visi raksti NBA sadaļā(un ne tikai) ir nevis analītiski, bet gan informatīvi. nesaku, ka tas ir labi vai slikti, bet tā tas vienkārši ir. ja gribi analizētus faktus, lasi komentārus un piedalies diskusijās!
, 2013-05-15 12:41, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: labi tas, ka abas spēles bijušas mājās.
Un piedevām tas, ka abās uzvaras ir ar 10 un vairāk punktu starpību !
, 2013-05-15 12:51, pirms 11 gadiem
Rafaello rakstīja: Es neticu, ka šitāds GSW vēl kaut reizi tiks tik tālu. Jā, iespējams PO tiktu vēl kādu reizi, bet nu ne vairs līdz otrajai kārtai. Šogad vnk Denvera nenovērtēja un tā kā bija traumas, ieberzās. Ar SAS šitais vairs cauri neies... jā pirmās divas spēles bij grūtas, jo vajadzēja adaptēties pret šitādiem kreizīšūteriem, bet visticamāk viss ir savās vietās tagad. 6. spēli vinnēs SAS - 95%.
Ja GSW neattīstīs grozapakšu (un šeit es negribu promoutēt Andri), līdz nākamajam PO iespējams vajadzēs pagaidīt.
Manai teorijai gan ir arī mīnuss - NBA ar īpašu intelekta līmeni vispār neizceļas - tik cik statistiku vākt visiem iespējamajiem spēles notikumiem, tad varētu bū arī tā, ka joprojām būs komandas, kas nespēs apstādināt šādu GSW, bet tādu noteikti būs mazāk, kas visticamāk novedīs pie GSW netikšanas PO nākamgad.
Protams daudz kas atkarīgs no starpsezonas, bet nu tas tāds manas fantāzijas izejot no šā brīža situācijas.
Jā un Lī jau nu nevajadzētu laist laukumā, arī tad, kad būs vesels
nav jau tik traki ar to Goldensteitu. lai kāds arī nebūtu Džeksons švimpis(jo nelaiž laukumā Andri), zināms progress viņu sastāva komplektācijā un sniegumā kopumā ir novērojams. nav vairs smallball, kur par centru ieliek mazo uzbrucēju, bet pārējie 4 ir aizsargi un saspēlnieki. tagad tomēr GSW pieturās pie tādas puslīdz klasiskas spēles manieres ar centru, spēka uzbrucēju, mazo uzbrucēju un 2 aizsargiem, kas kopumā vērtējams kā liels progress, jo atzīšu, tas smallballs man jau vienubrīd uzdzina riebumu! cita lieta - spēles maniere un uzbrukums kā tāds - nav baigi skaisto izspēļu un gudru taktisku viltību - viss balstās uz ārējo mazo puišu žiglu sabloķēšanos un momentānu truļņiku + Lee individuālajiem centieniem. jā, nav izspēļu uz posta spēlētāju - centru, bet kas priecē - beidzot ir centrs ar lielo C - Boguts un ir izteikts mazais uzbrucējs - atlētisks, fizisks, garš, perspektīvs - Bārnss. taču no otras puses - ja ir tik ekselenti šuteri kā Karijs, Tompsons un Džeks - grēks būtu to neizmantot, jo nav daudz tādas ārējās līnijas līgā, kas neatkarīgi no pretinieka spēj spēli no spēles mest troikas stabili virs 40%.
par Lee piekrītu - uzskatu, ka viņš par spīti labajiem statiem komandai vairāk dod sliktuma, nekā labuma. viņa pozīcijā daudz labāk iederētos tas pats Būzers vai pat Barnjani, bet kā ir tā ir - Lee ir Džeksona favorīts, līdz ar to dabūn izspēlēties pēc sirds patikas.
, 2013-05-15 13:11, pirms 11 gadiem
Gribas redzet Warrior vairak pusfinala nekaa Spurs, Warriori vinnes nakosu speli..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-15 14:13, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: sportacentrā visi raksti NBA sadaļā(un ne tikai) ir nevis analītiski, bet gan informatīvi. nesaku, ka tas ir labi vai slikti, bet tā tas vienkārši ir. ja gribi analizētus faktus, lasi komentārus un piedalies diskusijās!
Tieši tā!!! Es parasti nemaz rakstu nelasu!! Uzreiz ķeros pie komentāru lasīšanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-05-15 17:44, pirms 11 gadiem
AirSasch rakstīja: Warriors uzvarēs sēriju tikai pateicoties brīnumam. Nav viņiem pieredzes, lai stātos pretī San Antonio. Bet neskatoties uz tik jaunu sastāvu, visu cieņu čaļiem. Kareivjiem nākamās 2-3 sezonas būs tās īstās, ja spēs saglabāt daudz maz līdzvērtīgu sastāvu tagadējam vai vēl labāku. Tā kā nevajag pārdzīvot zaudējumu spēlē, vai vispār sērijā, ja tāds būs. Viņu laiks vēl pienāks.
Ar tādu taktiku viņiem nekas nepienāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja