Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Celtics" ar teicamu aizsardzību dominē pirmajā spēlē pret Klīvlendu

Rolands Eliņš

"Celtics" ar teicamu aizsardzību dominē pirmajā spēlē pret Klīvlendu
Markuss Moriss un Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas Austrumu konferences pirmajā finālspēlē Bostonas „Celtics” pirmajā puslaikā ielaida tikai 35 punktus un ieguva milzīgu pārsvaru pār Klīvlendas „Cavaliers”, beigās uzvarot ar 108:83.

„Celtics” sākumsastāvā pirmoreiz šajā „play-off” sūtīja uzbrucēju Markusu Morisu, kuram bija paredzēta lielākā loma „Cavaliers” zvaigznes Lebrona Džeimsa nosegšanā, un Moriss uz sevi liktās cerības piepildīja. Viss Bostonas sastāvs, kuru sezonas gaitā izroboja līderu Kairija Ērvinga un Gordona Heivorda traumas, lieliski nospēlēja aizsardzībā, vēlreiz apliecinot sevi kā vienu no labākajām aizsardzības komandām šosezon.

„Cavaliers” pirmajā puslaikā praktiski visi metieni bija ar sedzēja pretestību, un arī Lebrons sev metienus izkārtoja tikai ar grūtībām. „Celtics” tikmēr pirmajā ceturtdaļā ar veiksmi tālmetienos veica izrāvienu 17:0, tāpat Klīvlenda nespēja apturēt pieredzējušo Elu Horfordu, kurš spēles sākumā gan pats trāpīja septiņus metienus pēc kārtas, gan izcēlās ar vairākām rezultatīvām piespēlēm, gan veica ļoti efektīvu bloku.

„Celtics” pirmajā ceturtdaļā ieguva 20 punktu pārsvaru, ļaujot „Cavs” iemest tikai 18 punktus, bet otrajā ceturtdaļā Bostonas aizsardzība bija vēl nesaudzīgāka, atstājot Klīvlendu ar tikai 17 punktiem un iegūstot vadību 61:35. Bostonai rezultatīvi spēlēja arī debitants Džeisons Teitums un Džeilens Brauns, kamēr Klīvlenda pirmajā puslaikā netrāpīja nevienu tālmetienu.

Otrā puslaika sākumā Bostona tika pat pie 28 punktu pārsvara, taču „Cavaliers” atradās atbilde kabatā. Klīvlenda beidzot trāpīja pāris tālmetienus, pāris reizes reizes izcēlās ātrajos uzbrukumos un pāris reizes izmantoja Bostonas nedaudz vaļīgāk palaistos grožus aizsardzībā. Ceturtdaļas pēdējā sekundē laimīgu metienu trāpīja „Cavaliers” uzbrucējs Džefs Grīns, un Bostonas pārsvars bija sarucis jau līdz 14 punktiem (78:64).

Taču atspēlēties Klīvlendai nebija lemts – pēdējās ceturtdaļas sākumā Bostonas aizsardzība atkal bija teju uzlaužama, bet uzbrukumā lieliski nospēlēja Teitums un Markuss Smārts. Bostona atjaunoja 28 punktu pārsvaru, un abas komandas jau piecas minūtes pirms beigām sūtīja laukumā rezervistus, kas noveda pie mača gala rezultāta 108:83.

Bostonas sastāvā 20 punktu robežu sasniedza trīs spēlētāji – Braunam 23 punkti, Morisam 21, Horfordam 20, kamēr 16 punktus guvušajam Teitumam aprāvās septiņu spēļu sērija ar vismaz 20 punktiem. Klīvlendai ar 17 punktiem labākais bija Kevins Lavs, bet Lebronam 15 punkti ar 16 metieniem no spēles un deviņas rezultatīvas piespēles, taču arī septiņas kļūdas un pārliecinoši sliktākais +/- rādītājs komandā (-32). Klīvlenda trāpīja tikai 15% tālmetienu (4/26) un tikai 37% metienu no spēles (31/86).

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2018-05-14 10:25, pirms 7 gadiem
Vispār interesanti ko Bostona iesāks, ja iesāks ar Īrvingu, jo nu nenoliedzami "Scary Terry" ir sevi ļoti labi un skaļi pieteicies, kā stabilu play-off komandas starting PG. Un man vairāk simpatizē, kā viņš vada saspēli. Šos pienākumus gan daudz veic arī Horfords, nav uzbrukums kur šamējais nepieskaras bumbai.
Spriežu pēc dažām sezonā redzētām spēlēm, ka labāk patīk kā Bostona izskatās ar Terry pa PG nekā ar Kyrie. Nenolieku Īrvingu, talants milzīgs, vienkārši jaunais ir fenomenāls šobrīd.

  -4 [+] [-]

, 2018-05-14 10:41, pirms 7 gadiem
Subaars rakstīja: Vēl var pieminēt, ka tāda brīvība no tiesnešu puses nav nevienam citam. Tur sen būtu tehniskās piezīmes sekojušas par tiesnešu darba kritizēšanu, tikai ne Džeimsam. Tur, starp citu, bija labs piemērs, kā jāatgriežas aizsardzībā pēc neveiksmīgas darbības uzbrukumā.
Vel var pieminet, ka nevajag dilst ja nezini....
Ty biji klāt un dzirdēji, ko viņš ar viniem runāja? Kritizēja vai vnk jautāja kas bija yn kāpēc bija?
Palasi noteikumus, tur skaidri gaiši rakstīts, ka komandas kapteinis var versties pie tiesnešiem lūdzot izskaidrot, apskaidrot dažādus neskaidrus jautajumus.....
A un vel kā....LBJ nosvilpa nostaigatu, kā tad tā...... tādi ka Tu, blauj ka viņam nostaigatus vsp nesvilpjot
Pats ieprieks vemi, ka viss haips tikai ap Lebronu..... a pats kritize tikai Lebronu yn parmet ka citi runā tikai par Lebronu, divkosiga riciba no Tevis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-14 10:57, pirms 7 gadiem
G-POWER rakstīja: Vel var pieminet, ka nevajag dilst ja nezini....
Ty biji klāt un dzirdēji, ko viņš ar viniem runāja? Kritizēja vai vnk jautāja kas bija yn kāpēc bija?
Palasi noteikumus, tur skaidri gaiši rakstīts, ka komandas kapteinis var versties pie tiesnešiem lūdzot izskaidrot, apskaidrot dažādus neskaidrus jautajumus.....
A un vel kā....LBJ nosvilpa nostaigatu, kā tad tā...... tādi ka Tu, blauj ka viņam nostaigatus vsp nesvilpjot
Pats ieprieks vemi, ka viss haips tikai ap Lebronu..... a pats kritize tikai Lebronu yn parmet ka citi runā tikai par Lebronu, divkosiga riciba no Tevis!
Tava vieta šodien ir krūmos! Moriss vakar skoloja Lebi un pats redzēji, ka Lebis bļaustās ,pēc katra otrā uzbrukuma , uz tiesnesi, lielākā daļa jau būtu izraidītu no zāles. Un es piekrītu cavs faneļiem šobrīd, ka nākamā spēle nebūs 18+ un Cavs izrādīs lielāku pretestību. Bet nepiekrītu, ka Lebis spēlē viens, viņam ir palīgi, redzējām, ka spēles sākumā postā Lovs labi spēlēja, bet viņam ļoti reti dot spēlēt 1vs1. Tā pat arī Hilam ir jādod spēlēt ar TT pikenrols, bet Lebis jau grib pats visu viens izdarīt un neļauj darīt nevienam citam, kā arī komandas biedri jau paliek nedroši, jo bail kļūdīties. Ceru, ka viņš nebēgs no cavs un neizjauks kādas jaunās komandas mikro klimatu. Nu šodien viņš sevi parādīja no tumšās puses, lamāja tiesnešus, komandas biedrus, bet defa atgriezties nepaspēja un Celtics visu laiku izmētāja uz brīvajiem metieniem. Kļudas arī daudz.
Gaidām naktī GSW spēli.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-14 10:58, pirms 7 gadiem
LeBron NBA rakstīja: MVP!
Tur jau tikai viens kandidāts, Cavs kā komanda smirdēja regulārajā sez.

  +4 [+] [-]

, 2018-05-14 11:12, pirms 7 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Viena spēle, un LeBronu līdzina līdz ar zemi . Smieklīgi. Divas spēles LeBronam šādas nebūs . Kamēr sērija nav noslēgusies, tikmēr oar Cavs!
LeBronam jāmeklē cita vieta . Nav nekā bez viņa tajā Cleveland'ā.. Viņš izpildīja solīto, titulu atnesa. Viss, negribu redzēt nekādas kreklu dedzināšanas . Kā pateica Colin Cowherd - Gribu LeBrona muzeju, Viņa galvu (Statuju) uz arēnas jumta!
Jau cik gadus visi saka, ka Lebim nav komandas biedri, arī HEAT laikā teica, ka Bosh ar Veidu jau patiesībā tādi vidusmēra spēlētāji kaut gan Veids spēja arī bez Lebja paņemt titulu. Bosh savu komandu spēja ievilkt PO. Kā pretī ir komanda ar labiem aizsargiem kā Igijs, Grīns, Tomsons vai šajā gadījumā Smārts, Moriss, Brauns. Pacers bija tikai Stīvensons, bet Raps vispār sedza Rookijs, tā Lebim metiena procents iet uz leju. Viņa stati drausmīgāki nevar būt +/- sliktākais komandā -32, 7 TO. 30% no spēles. Protams, ka viņš saņemsies, bet vai ar to pietiks, gribētu jau veco finālu, kur GSW atkal skolo Lebi, bet nu redzēsim.

     [+] [-]

, 2018-05-14 11:22, pirms 7 gadiem
Ārprāts, kā var tā heitot vienu spēlētāju, kas viņš ar jūsu sievām pārgulējis? Viens par otru gudrāks. Vajadzētu kaut ko vairāk iekomentēt un varbūt nedaudz aizstāvēt Lebronu, bet te jau nav jēgas neko rakstīt, jo cilvēki te neargumentē, neanalizē spēli, bet gan bērnišķīgi apvaino kā spēlētājus tā citus komentētājus. Man tiešām ir jūs žēl cilvēku, kā tikai gaida, kad ieliks kādu rakstu, lai varētu kādam uzbraukt. Skumji.

     [+] [-]

, 2018-05-14 11:24, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Tava vieta šodien ir krūmos! Moriss vakar skoloja Lebi un pats redzēji, ka Lebis bļaustās ,pēc katra otrā uzbrukuma , uz tiesnesi, lielākā daļa jau būtu izraidītu no zāles. Un es piekrītu cavs faneļiem šobrīd, ka nākamā spēle nebūs 18+ un Cavs izrādīs lielāku pretestību. Bet nepiekrītu, ka Lebis spēlē viens, viņam ir palīgi, redzējām, ka spēles sākumā postā Lovs labi spēlēja, bet viņam ļoti reti dot spēlēt 1vs1. Tā pat arī Hilam ir jādod spēlēt ar TT pikenrols, bet Lebis jau grib pats visu viens izdarīt un neļauj darīt nevienam citam, kā arī komandas biedri jau paliek nedroši, jo bail kļūdīties. Ceru, ka viņš nebēgs no cavs un neizjauks kādas jaunās komandas mikro klimatu. Nu šodien viņš sevi parādīja no tumšās puses, lamāja tiesnešus, komandas biedrus, bet defa atgriezties nepaspēja un Celtics visu laiku izmētāja uz brīvajiem metieniem. Kļudas arī daudz.
Gaidām naktī GSW spēli.
Luk šis ir normāls komentārs, ne visam piekrītu, bet vismaz ar pamatojumu,....
Nevis ka liela dala citu, kas redz tikai LBJ ....yn noliek pie jebkuras situacijas....
Protams ka basis ir komandas sporta veids, un janospele labi ir vairākiem speletajiem, lai būtu uzvara... viens nevar visu un vienmer izvilkt.....
Un pret raptoriem Lovs jau sāka spēlēt ļoti labi, arī citi uzlaboja speli un rezultats neizpalika.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-14 11:29, pirms 7 gadiem
Lebim viena spēlē neko neizsaka, bet Celtics teicami aizvadīja spēli! Principā fināls Celtics - Warriors/Rockets, būtu kaut kas savādāks un labāks, bet domāju sērija būs interesanta, jo Lebis nepadodas un viena spēlē neizsaka. Negāja komandai un viss, tā vienmēr notiek, kad neiet, labāk skarbs zaudējums neka neglīta uzvara.

     [+] [-]

, 2018-05-14 11:31, pirms 7 gadiem
Noskatījos tikai pirmo puslaiku, jo rezultāts jau bija skaidrs un ne uz kādiem brīnumiem cerēt nevarēja. Lebrons nebija savā ādā un pārējie meta brcku pēc bricka. Sakumā neviens neko iemest nevarēja - ne JR, ne Love. Bostona aizsardzībā spelēja labi, bet šie džeki meta garām pilnīgi brīvus metienus. Vieni speleja ar enerģiju, otri vienkārši bija laukumā. Tas ir NBA, tur visi prot spēlēt un uz statusu vien nepaņemsi, nāksies iespringt.

Cik esmu ievērojis arī no iepriekšējiem gadiem, CLE vienmēr pirmo spēli pēc pauzes spēlē slikti... arī pret baby dinozauriem bija slikta spēle, bet brīnumaini uzvarēja. Bostona bija ļoti motivēta un līda no ādas ārā, un pret tādu komandu ar pusspēku nekas nespīd. Visi saprot, ka Lebronam otra tāda spēle nebūs un gan jau arī pārējie kaut ko sāks mest iekšā. Par procenti 80 CLE ņems nākamo un visdrīzāk arī divas mājās. Jebkurā gadījumā, tad jau redzēs kā tur īsti būs, bet spriest par sērijas rezultātu un to, ka Moris ir apturējis Lebronu ir vienkārši smieklīgi.
Par CLE vs HOU finālu un chubaka aka valjero raudāšanu kaut kur Zosēnu pagrabā.

     [+] [-]

, 2018-05-14 11:37, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Jau cik gadus visi saka, ka Lebim nav komandas biedri, arī HEAT laikā teica, ka Bosh ar Veidu jau patiesībā tādi vidusmēra spēlētāji kaut gan Veids spēja arī bez Lebja paņemt titulu. Bosh savu komandu spēja ievilkt PO. Kā pretī ir komanda ar labiem aizsargiem kā Igijs, Grīns, Tomsons vai šajā gadījumā Smārts, Moriss, Brauns. Pacers bija tikai Stīvensons, bet Raps vispār sedza Rookijs, tā Lebim metiena procents iet uz leju. Viņa stati drausmīgāki nevar būt +/- sliktākais komandā -32, 7 TO. 30% no spēles. Protams, ka viņš saņemsies, bet vai ar to pietiks, gribētu jau veco finālu, kur GSW atkal skolo Lebi, bet nu redzēsim.
Komandas biedri ir, vet cik viņi labi nospēlē, ta ir cita lieta,.... problema ir tajā, ka nav kas var nospēlēt reregulāri ar gatantiju, nospelet, labi 20+ punktus spēle utt.... savadak atliek kādu sliktaku spēli aizvadit LBJ un zaudejums gandriz garantēts.... jo butu jābūt tā, ka ja neiet vienam, tad iet iet citam vai citiem spēle.. .
Sonakt cavs nekrita iekšā vsp nekas un, pat briviei metieni, 3p pirmo iemeta skiet ka tikai 3 ceturdala.... savukārt Bos krita viss gandrīz, ...
.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-14 11:39, pirms 7 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Viena spēle, un LeBronu līdzina līdz ar zemi . Smieklīgi. Divas spēles LeBronam šādas nebūs . Kamēr sērija nav noslēgusies, tikmēr oar Cavs!
LeBronam jāmeklē cita vieta . Nav nekā bez viņa tajā Cleveland'ā.. Viņš izpildīja solīto, titulu atnesa. Viss, negribu redzēt nekādas kreklu dedzināšanas . Kā pateica Colin Cowherd - Gribu LeBrona muzeju, Viņa galvu (Statuju) uz arēnas jumta!
Viena lieta ir ka LBJ otra tāda tik slikta spēle varbut arī nebūs, bet cita lieta ir vai ar to pietiks uzvarām. Tur vajag vēl vismaz kādus divus palīgus.

     [+] [-]

, 2018-05-14 11:43, pirms 7 gadiem
AnimalZ rakstīja: Noskatījos tikai pirmo puslaiku, jo rezultāts jau bija skaidrs un ne uz kādiem brīnumiem cerēt nevarēja. Lebrons nebija savā ādā un pārējie meta brcku pēc bricka. Sakumā neviens neko iemest nevarēja - ne JR, ne Love. Bostona aizsardzībā spelēja labi, bet šie džeki meta garām pilnīgi brīvus metienus. Vieni speleja ar enerģiju, otri vienkārši bija laukumā. Tas ir NBA, tur visi prot spēlēt un uz statusu vien nepaņemsi, nāksies iespringt.

Cik esmu ievērojis arī no iepriekšējiem gadiem, CLE vienmēr pirmo spēli pēc pauzes spēlē slikti... arī pret baby dinozauriem bija slikta spēle, bet brīnumaini uzvarēja. Bostona bija ļoti motivēta un līda no ādas ārā, un pret tādu komandu ar pusspēku nekas nespīd. Visi saprot, ka Lebronam otra tāda spēle nebūs un gan jau arī pārējie kaut ko sāks mest iekšā. Par procenti 80 CLE ņems nākamo un visdrīzāk arī divas mājās. Jebkurā gadījumā, tad jau redzēs kā tur īsti būs, bet spriest par sērijas rezultātu un to, ka Moris ir apturējis Lebronu ir vienkārši smieklīgi.
Par CLE vs HOU finālu un chubaka aka valjero raudāšanu kaut kur Zosēnu pagrabā.
Vari kviekt no krūmiem, ko vēlies! Tad jau Rozieram ar vairs nebūs zem 10 pt. Stīvens skolo Lebi ar 18+ es redzu, ka tu šodien to ļoti pārdzīvo, ja tā uzbrūc man un valjero kaut gan saistība ar Bostonu mums ir maza.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-14 11:55, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Jau cik gadus visi saka, ka Lebim nav komandas biedri, arī HEAT laikā teica, ka Bosh ar Veidu jau patiesībā tādi vidusmēra spēlētāji kaut gan Veids spēja arī bez Lebja paņemt titulu. Bosh savu komandu spēja ievilkt PO. Kā pretī ir komanda ar labiem aizsargiem kā Igijs, Grīns, Tomsons vai šajā gadījumā Smārts, Moriss, Brauns. Pacers bija tikai Stīvensons, bet Raps vispār sedza Rookijs, tā Lebim metiena procents iet uz leju. Viņa stati drausmīgāki nevar būt +/- sliktākais komandā -32, 7 TO. 30% no spēles. Protams, ka viņš saņemsies, bet vai ar to pietiks, gribētu jau veco finālu, kur GSW atkal skolo Lebi, bet nu redzēsim.
veids bez lebrona dabuuja titulu???vai tik tur shaks tajaa gadaa nebija Heat?

  +2 [+] [-]

, 2018-05-14 12:06, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Vari kviekt no krūmiem, ko vēlies! Tad jau Rozieram ar vairs nebūs zem 10 pt. Stīvens skolo Lebi ar 18+ es redzu, ka tu šodien to ļoti pārdzīvo, ja tā uzbrūc man un valjero kaut gan saistība ar Bostonu mums ir maza.
Es nevaru uzbrukt tev un valjeram, jo tie ir divi nicki, bet tu taču labi zini, ka raksti muļķības viens pats par abiem.
Es neko diži nepārdzīvoju, man principā vienalga, kurš paņem - galvenais, lai nav GSW. Un ne tāpēc, ka man GSW, ka tāds nepatiktu, bet nevaru ciest Greenu, kurs doma, ka ir superstars, bet reāli stipri viduvējs un pusiju dēl viņa mīšļa gājiena. Pret Stefu un Tomsonu un pārējiem man pretenziju nav, bet dēļ šiem diviem negribu, lai GSW uzvar. Ja Bostona būs stiprāka, lai tā būtu.. tad jau arī Celtci varēs labāk pretoties finālā un moš paņemt psuiju un spēreju. Galīgi nepārdzīvošu, ja finālā tika CLE un HOU un tad HOU paņems... lai tā būtu - CP3 būtu pelnījis kaut vienu gredzenu.

     [+] [-]

, 2018-05-14 12:07, pirms 7 gadiem
sandors rakstīja: veids bez lebrona dabuuja titulu???vai tik tur shaks tajaa gadaa nebija Heat?
Tas Shaks jau vairs nebija, kas agrāk 13+10 viņam finālā. Veidam 35+8+4. Veidam nebija tāda zvaigņu komanda, bija viņš un tad vecie buki apkārt, kas vairs ne tuvu nebija savos labākajos gados.

     [+] [-]

, 2018-05-14 12:19, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Tas Shaks jau vairs nebija, kas agrāk 13+10 viņam finālā. Veidam 35+8+4. Veidam nebija tāda zvaigņu komanda, bija viņš un tad vecie buki apkārt, kas vairs ne tuvu nebija savos labākajos gados.
nu un kas tad tagad ir lebronam?arii 33 gadi un viens velk!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-14 12:52, pirms 7 gadiem
Es tik ierēcu par Lebrona sniegumu aizsardzībā

  +1 [+] [-]

, 2018-05-14 12:54, pirms 7 gadiem
sandors rakstīja: nu un kas tad tagad ir lebronam?arii 33 gadi un viens velk!
Kur tad vakar viņš vilka? +/- -32 7TO 30% no spēles. Defa atpakaļ nevar atskriet.

     [+] [-]

, 2018-05-14 14:42, pirms 7 gadiem
Atliek Lebronam nospelet vienu sliktu spēli un lielākā daļa lec virsū cik viņš slikts Moriss aptureja Lebronu , redzesim nakošaja spele, kaa viņš viņu apturēs. Un man nekad nav paticis Lebrons, bet jābūt aklam, lai nesaprastu, ka kopš Kobes ahilejas traumas, viņš vienozīmīgi ir labakais speletajs pasaule un Klivlenda bez lebrona šosezon būtu loterijas komanda, zinot cik traumas bija viņiem visu sezonu. Un vel tas kurš rakstija, ka roziers ir labaks par Kairiju, lai paskatas pagajušā gada finala game 4. Roziers bus ļoti labs maiņas speletajs irvingam un ja viņam tas nepatiks var jau meklet citu komandu.

     [+] [-]

, 2018-05-15 00:08, pirms 7 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: MVP piešķir par regulāro sezonu.
Tie ir stati no regulārās sezonas.