Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Hornets" negrasās aizmainīt Polu un Vestu

"Hornets" negrasās aizmainīt Polu un Vestu
Džefs Bovers
Foto:AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Ņuorleānas "Hornets" vadība paziņojusi, ka saņemot daudzu klubu piedāvājumus aizmainīt komandas līderus, tomēr tas netikšot darīts.

Džefs Bovers - "Hornets" kluba ģenerālmenedžeris un kluba galvenais treneris atklāja, ka esot liela interese no citiem līgas klubiem par komandas līderiem Krisu Polu un Deividu Vestu. Esot jau saņemti piedāvājumi, tomēr Bovers izteicās, ka šobrīd negatavojas aizmainīt komandas kodola spēlētājus.

Sanantonio "Spurs" esot piedāvājusi samainīt Krisu Polu pret Toniju Pārkeru, tomēr "Hornets" kluba vadība šo maiņas darījumu noraidījusi. Klīvlendas "Cavaliers" jau kopš novembra sākuma esot ieinteresēti Deivida Vesta pakalpojumos, tomēr līdzvērtīgs darījums neesot piedāvāts.

Kopš pagājušās sezonas beigām Dallas "Mavericks" savā īpašumā esot vēlējusies iegūt Krisu Polu, darījumam pievienojot arī Predraga Stojakoviča lielo līgumu, tā atvieglojot "Hornets" algu griestus. Tomēr Bovers paziņoja, ka viņš nevēlas pārdot svarīgos spēlētājus, pat ja tas ļautu komandai ieekonomēt naudu un nepārsniegt luxury tax - "greznības" nodokli. "Mūsu organizācijas plānos vienmēr ir bijis saglabāt spēlētājus ap kuriem veidot komandu, kā arī veikt darījumus, kas neietekmētu mūsu komandas darbību kopumā," izteicās Bovers.

Izmantotie resursi:
realgm.com

  +3 [+] [-]

, 2010-01-13 21:35, pirms 14 gadiem
domaju gan!

     [+] [-]

, 2010-01-13 21:36, pirms 14 gadiem
tas būtu tikai normāli!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-13 21:37, pirms 14 gadiem
Nu divi komandas lideri, pilnigi logiski.
Tomer Parekeru pret Polu, Pols tomer ir NBA labakais saspeles vaditajs

     [+] [-]

, 2010-01-13 21:58, pirms 14 gadiem
Pols domāju ir otrais... pirmais ir Nešs

  -2 [+] [-]

, 2010-01-13 22:02, pirms 14 gadiem
Kur tad būtu prāts, ja aizmainītu savu līderus! Hornetiem jāņem klāt kās labs PF un tad viņi varētu vēl pacīnīties pa kausu, ja nekausu tad lidz savas divizijas finalam aizspeleties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-13 22:04, pirms 14 gadiem
Atkarībā ko vērtē - aizsardzība Pols ir daauuudz labāks par Nash, uzbrukumā - apmēram līdzīgi, piespēles - arī līdzīgi, bet Polam efektīgākas, bumbas kontrole - Polam nav līdzvērtīgo. Vienīgi, iespējams, ka Nash ir labāks pustālajos un 3pt, bet arī šajos rādītājos Pols ir daudz pielicis. Es domāju, ka CP3 > SN, bet nu tas atkarīgs, kas kuram šķiet svarīgāks spēlētājā

     [+] [-]

, 2010-01-13 22:32, pirms 14 gadiem
kam tu mauro

     [+] [-]

, 2010-01-13 22:35, pirms 14 gadiem
Ne Pols ne Nešs nav labākais!

Labākais ir Derons Viliamss!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-13 22:39, pirms 14 gadiem
narko4s rakstīja: Kur tad būtu prāts, ja aizmainītu savu līderus! Hornetiem jāņem klāt kās labs PF un tad viņi varētu vēl pacīnīties pa kausu, ja nekausu tad lidz savas divizijas finalam aizspeleties!
Vests ir PF tā starp citu.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-13 22:45, pirms 14 gadiem
uldisz93 rakstīja: Atkarībā ko vērtē - aizsardzība Pols ir daauuudz labāks par Nash, uzbrukumā - apmēram līdzīgi, piespēles - arī līdzīgi, bet Polam efektīgākas, bumbas kontrole - Polam nav līdzvērtīgo. Vienīgi, iespējams, ka Nash ir labāks pustālajos un 3pt, bet arī šajos rādītājos Pols ir daudz pielicis. Es domāju, ka CP3 > SN, bet nu tas atkarīgs, kas kuram šķiet svarīgāks spēlētājā
Kad Pols būs dabūjis divus MVP titulus vai arī vienu Final MVP titulu, tad varbūt arī vārēs atrast kritērijus pēc kā salīdzināt viņu ar Nešu, citādāk neloģiski, jo tie ir divu dažādu paaudžu spēlētāji. Nešs ir izteikts spēles organizētājs. Viņa CV iztrūkst tikai viens ieraksts, lai atstātu savu vārdu NBA uz visiem laikiem - NBA Champion, bet ceru, ka vēl izdosies.

     [+] [-]

, 2010-01-13 22:49, pirms 14 gadiem
Norky rakstīja: Kad Pols būs dabūjis divus MVP titulus vai arī vienu Final MVP titulu, tad varbūt arī vārēs atrast kritērijus pēc kā salīdzināt viņu ar Nešu, citādāk neloģiski, jo tie ir divu dažādu paaudžu spēlētāji. Nešs ir izteikts spēles organizētājs. Viņa CV iztrūkst tikai viens ieraksts, lai atstātu savu vārdu NBA uz visiem laikiem - NBA Champion, bet ceru, ka vēl izdosies.
Sasniegumos, protams, Polam ir tikai Rookie of The Year, bet es vairāk runāju par ši brīža situāciju. Bet tā, protams, tev piekrītu par visiem 100 %

     [+] [-]

, 2010-01-13 22:50, pirms 14 gadiem
uldisz93 rakstīja: Atkarībā ko vērtē - aizsardzība Pols ir daauuudz labāks par Nash, uzbrukumā - apmēram līdzīgi, piespēles - arī līdzīgi, bet Polam efektīgākas, bumbas kontrole - Polam nav līdzvērtīgo. Vienīgi, iespējams, ka Nash ir labāks pustālajos un 3pt, bet arī šajos rādītājos Pols ir daudz pielicis. Es domāju, ka CP3 > SN, bet nu tas atkarīgs, kas kuram šķiet svarīgāks spēlētājā
saspēles vadītāju es, pirmāmkārtām, vērtēju pēc piespēlēm...

     [+] [-]

, 2010-01-13 22:55, pirms 14 gadiem
extazy89 rakstīja: saspēles vadītāju es, pirmāmkārtām, vērtēju pēc piespēlēm...
Nedomāju, ka piespēlēs Nash būtu priekšā CP3, abi dala lieliskas piespēles, un arī vidējie rādītāji ir diezgan līdzīgi 11.3 Nash un 11.1 CP3.

  +4 [+] [-]

, 2010-01-13 23:08, pirms 14 gadiem
NBA ir daudz lielisku Pg lai kadu nosauktu par labako
ir labakais bumbas kontroletajs, ko lieliski parada manupraat svariigaakais pg statistikas raditajs ass/to/stl attieciiba un tas ir pols
labakais piespeletajs nash
fiziski specigakais - viljams
svarigako metienu realizetajs - fishs, mr.bigshot
aatraakais- fords, parkers
labakais snaiperis - nelsons,bibby
combo gards- mo will
unversiaakais - rondo un rose, kidd
labakais uz posta - andre miller
slavenakais - A.I.
atraktivakais - alston,j-will, nate
atletiskakais - westbrook
man personigi visvairak patii aarons brooks....katram savs

pols na labakais, tapec ka labakie ir uzvaretaji un tadi ir Fishers un Tonijs parkers

     [+] [-]

, 2010-01-13 23:14, pirms 14 gadiem
gangreena666 rakstīja: NBA ir daudz lielisku Pg lai kadu nosauktu par labako
ir labakais bumbas kontroletajs, ko lieliski parada manupraat svariigaakais pg statistikas raditajs ass/to/stl attieciiba un tas ir pols
labakais piespeletajs nash
fiziski specigakais - viljams
svarigako metienu realizetajs - fishs, mr.bigshot
aatraakais- fords, parkers
labakais snaiperis - nelsons,bibby
combo gards- mo will
unversiaakais - rondo un rose, kidd
labakais uz posta - andre miller
slavenakais - A.I.
atraktivakais - alston,j-will, nate
atletiskakais - westbrook
man personigi visvairak patii aarons brooks....katram savs

pols na labakais, tapec ka labakie ir uzvaretaji un tadi ir Fishers un Tonijs parkers
+1

  +1 [+] [-]

, 2010-01-13 23:25, pirms 14 gadiem
Neteiktu ka fishers tur ir tas komandas vilcejs...

  -4 [+] [-]

, 2010-01-13 23:34, pirms 14 gadiem
karliz12 rakstīja: Neteiktu ka fishers tur ir tas komandas vilcejs...
nesaki, bet taa ir, basketbols ir komandas speele un uzbrukumaa bez vinja lakers buutu impotenti ar nelielu viagru bryenta personaaa, joprojaam kobes noturesnas gadijuma tiesi fishs var traapiit metienu....aizsardziba protams vinjam klajas gruti, bet ta milziga pieredze saspringtaas speles vinjam ir neatsveramas.....finalos pret orlando vinsh bija labaakais leikers, bez vinja gametiere un lee garaam aizmestaa grozapaksnieka uzvarejusi butu orlando

     [+] [-]

, 2010-01-13 23:44, pirms 14 gadiem
narko4s rakstīja: Kur tad būtu prāts, ja aizmainītu savu līderus! Hornetiem jāņem klāt kās labs PF un tad viņi varētu vēl pacīnīties pa kausu, ja nekausu tad lidz savas divizijas finalam aizspeleties!
Kādu vēl Tev KAUSU?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-13 23:46, pirms 14 gadiem
gangreena666 rakstīja: nesaki, bet taa ir, basketbols ir komandas speele un uzbrukumaa bez vinja lakers buutu impotenti ar nelielu viagru bryenta personaaa, joprojaam kobes noturesnas gadijuma tiesi fishs var traapiit metienu....aizsardziba protams vinjam klajas gruti, bet ta milziga pieredze saspringtaas speles vinjam ir neatsveramas.....finalos pret orlando vinsh bija labaakais leikers, bez vinja gametiere un lee garaam aizmestaa grozapaksnieka uzvarejusi butu orlando
Lakeriem ir trīsturis, kurā PG ir maza loma. Tikpat labi Kerr ar Paxsonu ir labākie PG NBA vēsturē, pofig uz Jordanu!
Slēpts komentārs: gangreena666

  -3 [+] [-]

, 2010-01-14 00:00, pirms 14 gadiem
Dzordans ir NBA izciliba un harpers nebija labakais saspeles vaditajs NBA tas bija stoktons, tachu stokonam preiksa staveja tads maikls dzordans un finalos tiesi dzordans vilka buljus, bet kobe nav nokaartojis nevienus finaalus leikeriem...teiksu veelreiz pret oralndo to izdarija gazols un fisers lai arii kaa man simpaizeetu braenta speele

  +2 [+] [-]

, 2010-01-14 00:18, pirms 14 gadiem
Gangrēna999, Tu mani nosauci par sīku!! Nu viss..

Un nevajag man kaut kādus elementārus faktus par to kurš ir leģenda, kurš ir labākais PG un kurš nav PG, bet bija SG kaut vai viņam sāpēja celis.
Tu esi redzējis vispār Bulls finālus? Vai tikai 1998 sesto spēli, ka Maikls sameta tos 40+ punktus un vēl ''pēdējo'' metienu iemeta? Pēc tā Tu saki, ka viņš vislaik vilka Bulls, bet Kobe nē?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-14 01:23, pirms 14 gadiem
2005. gada pavasarī Hornets līdzīgi runāja par savu tālaika ALL-STAR saspēlnieku Beironu Deivisu....Pēc pāris dienām viņu aizmainija uz GSW pret Spīdiju Klekstonu un Deilu Deivisu.....

Šoreiz gan nevarēs par 2 veterāniem-rezervistiem izpspiest Polu no Hornets, taču kad ir skaidrs, ka zvaigzne nav apmierināta ar kluba veiksmi, tas ir tikai laika jautājums, lidz viņš atstās klubu.... Viņi vienigi var ietekmēt to, kādā veidā Pols viņus pametīs - 2012. kā brīvais aģents bez jebkādas kompensācijas, vai arī ātrāk, pret tāda klabira spēlētāju kā Pārkers....

Sportā tā ir slikta zīmē, kad klubs publiski paziņo ka KĀDU TOČNA NEMAINĪS.... un pēc neilga laika 99% ka aizmaina.

     [+] [-]

, 2010-01-14 10:43, pirms 14 gadiem
hypnoss66 rakstīja: 2005. gada pavasarī Hornets līdzīgi runāja par savu tālaika ALL-STAR saspēlnieku Beironu Deivisu....Pēc pāris dienām viņu aizmainija uz GSW pret Spīdiju Klekstonu un Deilu Deivisu.....

Šoreiz gan nevarēs par 2 veterāniem-rezervistiem izpspiest Polu no Hornets, taču kad ir skaidrs, ka zvaigzne nav apmierināta ar kluba veiksmi, tas ir tikai laika jautājums, lidz viņš atstās klubu.... Viņi vienigi var ietekmēt to, kādā veidā Pols viņus pametīs - 2012. kā brīvais aģents bez jebkādas kompensācijas, vai arī ātrāk, pret tāda klabira spēlētāju kā Pārkers....

Sportā tā ir slikta zīmē, kad klubs publiski paziņo ka KĀDU TOČNA NEMAINĪS.... un pēc neilga laika 99% ka aizmaina.
pilnībā piekrītu! un šādas lietas jau nenotiek tikai basketbolā vien!
kas attiecas uz šīm runām, tad, ja pirms tam nedomāju, ka Hornets kādu no šiem špīleriem iemainīs, tad tagad tas manā skatījumā ir reāls scenārijs!
spilgts piemērs - pirmssezonā S-jax ņēmās un pērās pa GSW komandu, bet ko paziņoja Nellijs - ka Džeksons nekur netiks mainīts un paliks komandā! daudzi šajā portālā man oponēja, kad teicu, ka tas ir laika jautājums un, ja ne starpsezonā, tad sezonas sākumā Džeksons GSW vairs nespēlēs... kas notika - Džeksons aizgāja uz Bobcats pēc pirmajām 10 sezonas spēlēm...
morāle - Polam vai(un) Westam šī ir pēdējā sezona Hornets sastāvā!

     [+] [-]

, 2010-01-14 22:51, pirms 14 gadiem
teoreetiski,vini vreetu polu aizmainīt..
kad pols bija savainots,tad rookijs(colins) vinju normaali vareeja aizstaat.
katraa zinjaa par polu vareetu dabūt pretii kko jaudīgu.