Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Artūrs Zanders

Biedriņam atgriešanās spēle pret Hovardu un "Magic"

Biedriņam atgriešanās spēle pret Hovardu un "Magic"
Andris Biedriņš
Foto: Anda Chu, San Jose Mercury News

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Goldensteitas "Warriors" sastāvā pēc triju spēļu izlaišanas atgriezīsies Latvijas centrs Andris Biedriņš, kuram gaidāmajā naktī pretī nopietns pretinieks - Orlando "Magic" ar tās centru Dvaitu Hovardu priekšgalā. Spēles sākums plkst. 5:30.

Kopš Dvaita Hovarda ienākšanas NBA, kas notika 2004./2005. gada sezonā, nevienam spēlētājam nav izdevies savākt vairāk "double-double" kā šim 26 gadus vecajam centram. Iespējams, Hovards ir labākais centrs visā līgā un tieši ar viņu darīšana ceturtdienas vakarā būs Andrim Biedriņam. Interesanti, ka pašreiz vienīgais Latvijas basketbolists NBA ienāca vienlaicīgi ar Hovardu. 2004. gada draftā Hovards tika paņemts ar 1. numuru, bet Biedriņš - ar 11. izvēli. Turklāt abi turpina spēlēt tajās pašās komandās, kas ir attiecīgi Orlando "Magic" un Goldensteitas "Warriors".

Biedriņš izlaidis iepriekšējās trīs spēles (sastiepta potīte un infekcija īkšķī), bet jau trešdien piedalījās treniņā, kurā kopā ar komandu gatavojās gaidāmajai spēlei pret "Magic". Biedriņa nozīme kļūs lielāka, jo šodien kļuva zināms tas, ka uz "Warriors" uz vairākiem mēnešiem paliek bez otra centra Kvames Brauna. Pats Biedriņš pirms spēles izteicies, ka jūtas labi un ir gatavs spēkoties ar Hovardu.

Stena Van Gandija trenētajai "Magic" komandai pēdējos gados izveidojis savs rokraksts, kurā bez dominējošā spēka zem groziem, kas ir Dvaita Hovarda personā, apkārt viņam izvietoti spēcīgi trīspunktu metēji. Šogad īpaši uzspīdējis spēka uzbrucējs Raiens Andersons, kurš pēc desmit spēlēm uzrādījis rādītājus teicamus rādītājus - vidēji nedaudz vairāk kā 30 minūtēs viņš guvis 17,8 punktus un savācis 7,5 atlēkušās bumbas. Rezultatīvākais vīrs ir Hovards, kuram vidēji 18 punkti, 14,4 atlēkušās bumbas un pa 2,2 bloķētiem metieniem un tikpat rezultatīvām piespēlēm.

Kalifornijā "Magic" vienība ieradusies gandrīz labākajā sastāvā, jo neskaidra ir vienīgi divu spēlētāju došanās laukumā. Šaubas ir par Glenu "Big Baby" Deivisu, kā arī Kventinu Ričardsonu. "Warriors" ir pilnīgi skaidrs, ka laukumā nedosies Kvame Brauns un nominālais pamatsastāva saspēles vadītājs Stefans Karijs, kurš ārstē potītes savainojumu. Viņa vietā pēdējās spēlēs pārsteidzoši labi iejuties bijušais NBA Slam Dunk konkursa čempions Neits Robinsons, kurš ar savu enerģiju kaldināja neseno uzvaru pār vienu no līgas karstākajām vienībām Maiami "Heat". Šīs nakts spēle būs arī pirmā, kurā Biedriņš dosies laukumā ar Neitu Robinsonu.

Spēles atklāšana gaidāma agrā piektdienas rītā, kas būs plkst 5:30 pēc Latvijas laika. Jāpiebilst, ka šī būs viena no tām retajām "Warriors" spēlēm, kas tiks demonstrēta vienā no lielākajām ASV televīzijām TNT.

"Warriors" komentāri pirms spēles ar Orlando "Magic"

Izmantotie resursi:
sfgate.com
Home - ContraCostaTimes.com


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-12 20:51, pirms 14 gadiem
Redzēs cik ilgi daudz dos spēlēt Biedriņam, ja tās būs apmēram 15 vai mazāk minūtes, tad noteikti Džeksons teiks, ka Biedriņš īsti vēl nav gatavs spēlēt pēc traumas. Bet īsti nav saprotams, kāpēc viņš spēlēja tik maz pirms traumas? Ko GSW ar to grib panākt? Parādīt citām komandām, ka viņš spēj savākt bumbas un bloķēt metienus arī tajās 14minūtēs? Tiešām jācer, ka viņu aizmainīs prom, jo nu izskatās, ka zemāk vairs nav kur iet.
, 2012-01-12 21:06, pirms 14 gadiem
Uz ko varam cerēt? 4p un 3 atlēkošās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-12 21:07, pirms 14 gadiem
tad jau gaidam stabilu double-double
, 2012-01-12 21:22, pirms 14 gadiem
nu ta jau Biedrs varēs uzmest alley-oop Robinsonam un šis iedankos pāri Hovardam...
, 2012-01-12 21:32, pirms 14 gadiem
Tagad atliek tik cerēt ka Robinsons pratīs izmantot Biedriņu uzbrukumā
, 2012-01-12 21:41, pirms 14 gadiem
dabols rakstīja: Tagad atliek tik cerēt ka Robinsons pratīs izmantot Biedriņu uzbrukumā
starp citu, good point!!! buus interesanti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-12 22:18, pirms 14 gadiem
Kvamei trauma - nespēlēs trīs mēnešus, biedram šanses uzspēlēt vairāk par 14 min spēlē
, 2012-01-12 22:24, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: kam vajadzīgs centrs kurš nespēj uzmest metienu, atrodoties no groza tālāk par 3m??

Biedriņš nav ne pirmais ne pēdējais centrs NBA ar sliktu pustālo metienu
, 2012-01-12 22:50, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: kam vajadzīgs centrs kurš nespēj uzmest metienu, atrodoties no groza tālāk par 3m??
Daudziem.
Centra vieta vispār ir zem groza pirmkārt jau lai vāktu rebus un distances metiens paliek otrajā vai trešajā plānā vismaz aiz primārajiem centra uzd: rebi, bloki, atbloķēt pretiniekus, mest no groza apakšas......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-12 23:02, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Nemelo gan, katram jāmāk mest sodi. 50% tas ir minimums visiem, bet Andrim pat šis skaitlis ir kā tāls tāls sapnis.
Sodi ir atsevišķa kategorija - runa ir par pavisam ko citu. Par to, ka centra pamatprasība/viens no galvenajiem lietderības rādītājiem nav metiens no distances.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-12 23:09, pirms 14 gadiem
Kad piecelšos, lai būtu double double - biedram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 00:27, pirms 14 gadiem
Ka es jums saku Biedram buus 10pts,10rebounds!
, 2012-01-13 05:21, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Tieši tā, tad lai tur muti, ka Biedram bumbas nedod. Bet nē, pēc spēles aizmirst pats ko teicis, un sūdzas, ka bumbu nedod, kaut AB pamatdarbi ir taču citi.
Metiens no groza apakšas un tieša groza tuvuma tai skaitā nevis mest pustālos un troikas. Ja var, tad labi, ja nemāk tad var iztikt. Izklausās ka jums abiem šoreiz tikai gribas atrast kur pakašķēties.
, 2012-01-13 05:46, pirms 14 gadiem
, 2012-01-13 05:46, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Nemelo gan, katram jāmāk mest sodi. 50% tas ir minimums visiem, bet Andrim pat šis skaitlis ir kā tāls tāls sapnis.
Ekspert, ielien NBA un paskataies sliktākos soda metējus kaut uz doto brīdi, un kā redzēsi lielākais vairums ir PF un C! Pat Dvaits met zem 50%, jeb 42,6%, 40 no 94 iemesti! Kwame- 44,1%, 15 no 34, Nazr Mohamed 44,4%, 19 no 40! Es pat tos, kas izmetuši zem desmit metieniem neskatījos!
Tad kā tur ir ar tiem sodiem, tas ir centru galvenais lietderības kritērijs????
, 2012-01-13 05:48, pirms 14 gadiem
AB jau pirmais bloks pret Hovardu.

GSW vadībā 9-0
, 2012-01-13 05:49, pirms 14 gadiem
Sākums iespaidīgs 9-0 GSW labā!
, 2012-01-13 05:50, pirms 14 gadiem
jau +9
, 2012-01-13 05:51, pirms 14 gadiem
Labs labs sākumiņš =))
, 2012-01-13 05:55, pirms 14 gadiem
Andrim pirmais sods ar! Redzēsim kā Dvaits met sodus!
, 2012-01-13 06:01, pirms 14 gadiem
Nu pirmies 2 punkti Andrim ir!
, 2012-01-13 06:02, pirms 14 gadiem
andrizs izskataas ļoti okei
, 2012-01-13 06:05, pirms 14 gadiem
Tiklīdz Andža ārā, Dvaits beidzot tiek līdz grozam
, 2012-01-13 06:05, pirms 14 gadiem
kur ir laba kvalitate?iemet kads linku labu
, 2012-01-13 06:05, pirms 14 gadiem
Nu LOL, Andri noņem, Dvaits pa taisno vālē!
, 2012-01-13 06:06, pirms 14 gadiem
ironmen rakstīja: kur ir laba kvalitate?iemet kads linku labu
Pameklē, nesēdi citiem uz kakla!
, 2012-01-13 06:07, pirms 14 gadiem
ironmen rakstīja: kur ir laba kvalitate?iemet kads linku labu
https://ilp.nba.com/nbalp/
, 2012-01-13 06:08, pirms 14 gadiem
Es ko nesapratu pēc komentētāja teiktā Kaweme uz visu sezonu drošvien arā ?
, 2012-01-13 06:12, pirms 14 gadiem
ModrisG rakstīja: Nu LOL, Andri noņem, Dvaits pa taisno vālē!
interesantākais, ka tā nav sakritība.
tiklīdz nomainīja andžu, Magic treneris deva zaļo gaismu Hovardam.
, 2012-01-13 06:15, pirms 14 gadiem
hack-a-shaq nākamais upuris Dvaits labs
, 2012-01-13 06:16, pirms 14 gadiem
iemet linkus kur jus skataties speeli,man baigi laogo
, 2012-01-13 06:18, pirms 14 gadiem
ironmen rakstīja: iemet linkus kur jus skataties speeli,man baigi laogo
Прямая трансляция Голден Стэйт
, 2012-01-13 06:30, pirms 14 gadiem
Dvaits laukumā- Uzreiz arī Andris!
, 2012-01-13 06:33, pirms 14 gadiem
Andrim pietiek ar to, ka vienkārši stāv netālu no Hovarda. Dvaits tik gaisenes laiž
, 2012-01-13 06:34, pirms 14 gadiem
Nu par ko tagad sods Andrim??? Atliek Howardam nobrēkties, ka soģis pūš svilpē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 06:36, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nu par ko tagad sods Andrim??? Atliek Howardam nobrēkties, ka soģis pūš svilpē!
Viss pamatoti. Takš atkārtojumā skaidri redzams, ka uzsit pa rokām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 06:40, pirms 14 gadiem
Trollface rakstīja: Viss pamatoti. Takš atkārtojumā skaidri redzams, ka uzsit pa rokām.
Atkārtojumu neredzēju, tamdēļ jautāju!
, 2012-01-13 06:42, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Arī šie skaitļi ir tālu Andrim.
Es nerunāju par Andri! Vispār par Centriem un sodiem!
Hovardam šodien 5- 12, tamdēļ tagad viņam nedod bumbu, viņš slikts, ak jel, ekspert???
, 2012-01-13 06:43, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka katrā periodā AB pa 8. min tiek iedalītas.
Diezgan daudz, ņemot vērā, ka jāsedz Hovards.. varu tik iedomāties kādu enerģiju tas prasa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 06:46, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Jā, Andri pielīdzināt Hovardam laikam jau vari tikai Tu.

Meklē attaisnojumus, izskatās kārtējā 4+5 spēle Biedriņam padomā.
Kārtejais, kas savu viedokli balsta tikai uz statistiku.
Ar Andri laukumā, Hovards neko citu bez sodiņiem nav guvis. Punkts.
, 2012-01-13 06:47, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Arī šie skaitļi ir tālu Andrim.
Nu nez nez...pēc diviem izmestiem sodiem neko nevar spriest....tad jau, ja viņš būtu abus iemetis tad būtu mega shooters jo 100%?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 06:53, pirms 14 gadiem
Trollface rakstīja: Tiklīdz Andža ārā, Dvaits beidzot tiek līdz grozam
Nu kā - GW ir divas opcijas pret DH: AB un sods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 06:56, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Tur tā lieta, ka neiemeta. Un visu jau izsaka pagājusī sezona.
Nu tagad jau vairs nav pagājusī sezona, tad tikpat labi var skatīties pārs gadus iepriekš un teikt kā tā sezona visu izsaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 07:05, pirms 14 gadiem
labriit. kaada ir andra 1. puslaika statistika, luudzu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 07:07, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Jā, visu izsaka sezona pirms 3-4 gadiem piekrītu. Reali, VC arī ir tikpat labs, kā 5-6 gadus atpakaļ.

Tak domā loģiski, pēdejā sezona var būt visobjektīvākais rādītājs. Un tu tiešām domā, ka AB sodiņus mestu vismaz ar 40% precizitāti tagad?
Nu tur jau tā lieta, ka visobjektīvākais ir esošā sezona pēc kuras ir jāvadās, ja vien jau ir aizvadīts kāds bariņš spēļu un ir jau pavākti kautkādi stati, lai var kaut kādus, daudz maz precīzus, secinājumus izdarīt.

UN JĀ - es domāju, ka viņš var mest sodus 40% un arī 50%, ja vien viņš saņemtos un iegūtu pārliecību lielāku....domāju, ka viņš uzbrukumā var doties uz priekšu ar tādu pašu apņēmību, kā viņš to dara aizsardzībā un tas ir arī trenera uzdevums viņam palīdzēt saprast un sākt to darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 07:11, pirms 14 gadiem
paldies His Airness. jauku dienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 07:21, pirms 14 gadiem
AB jau divi bloki pret Dvaitu.
, 2012-01-13 07:22, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Es nesaprotu, ko Tu īsti gribi pateikt?
Tavs teiktas izklausās tā - ja tantei būtu riteņi, viņa būtu tramvajs.
Var mest, bet viņš nemet vai ne?

Man tāds jautājums jums visiem - Andris ir nenormāls nenovērtēts spēlētājs? Ar 2x lielāku potenciālu nekā DH12? Īsti paskaidrojiet, kāpēc jūs nepiekrītat man?
Andris uzbrukumā ir sliktāks par sliktu. Nevar iemest sodiņus, un ar pliku aizsardzību līgā nenoturēsies.
Es tikai gribu pateikt to, ka nevajag viņu nolikt zemāk nekā viņš ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 07:26, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Es nesaprotu, ko Tu īsti gribi pateikt?
Tavs teiktas izklausās tā - ja tantei būtu riteņi, viņa būtu tramvajs.
Var mest, bet viņš nemet vai ne?

Man tāds jautājums jums visiem - Andris ir nenormāls nenovērtēts spēlētājs? Ar 2x lielāku potenciālu nekā DH12? Īsti paskaidrojiet, kāpēc jūs nepiekrītat man?
Andris uzbrukumā ir sliktāks par sliktu. Nevar iemest sodiņus, un ar pliku aizsardzību līgā nenoturēsies.
Kā viņš uzbrukumā var būt sliktāks par sliktu, ja viņam nedod bumbu? Es uzskatu, ka potenciāls viņam ir uzbrukumā, jo ne pa velti viņš vairākus gadus ir bijis viens no precīzākajiem spēlētājiem visā līgā. Apskaties uz GSW spēles stilu, uz centriem vispār netiek spēlēts, mazie iet cauri vai tālais, reizēm pustālais. Centri pārtiek pārsvarā, ja mazajam tiešām nav kur likt bumbu vai nospēlē individuāli, kā Lī vai Judo.
Papēti Lī statistiku, kad viņš spēlē kā centrs - uzreiz punktu mazāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 07:36, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Neesmu redzējis no AB neko vairāk kā āķa metienu pat bez jebkādām māņkustībām. Nav viņam nekāda uzbrukuma arsenāla. Viņš nevar uzmest fadeaway metienus, plus nav pustālā metiena un soda metienu. Vienīgais viņš var apdraudēt grozu no pašas apakšas, bet tad ir jāapspēlē pretinieks, kas sagādā problēmas.
AB punktus var gūt tikai P&R izspēlēm vai ar izspēlēm, ar kurām viņu atrod komandas biedri.

Tas liecina, ka viņam ir milzīgs potenciāls uzbrukumā? Arī tad, kad viņš meta soda metienus SJack un BD spēlēja uz viņu vnk ļoti skaistus P&R izspēles. Pašam viņam ir ļoti grūti ko izdarīt uzbrukumā.
Hovardam ir 0 personīgo, tas arī pasaka AB varēšanu uzbrukumā, lai iet nokaunās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 07:44, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Neesmu redzējis no AB neko vairāk kā āķa metienu pat bez jebkādām māņkustībām. Nav viņam nekāda uzbrukuma arsenāla. Viņš nevar uzmest fadeaway metienus, plus nav pustālā metiena un soda metienu. Vienīgais viņš var apdraudēt grozu no pašas apakšas, bet tad ir jāapspēlē pretinieks, kas sagādā problēmas.
AB punktus var gūt tikai P&R izspēlēm vai ar izspēlēm, ar kurām viņu atrod komandas biedri.

Tas liecina, ka viņam ir milzīgs potenciāls uzbrukumā? Arī tad, kad viņš meta soda metienus SJack un BD spēlēja uz viņu vnk ļoti skaistus P&R izspēles. Pašam viņam ir ļoti grūti ko izdarīt uzbrukumā.
Tātad komanda un treneris neprot izmantot Andra stiprās puses uzbrukumā. Piem. Šakam jau ar nebija nekāda dižā uzbrukuma arsenāla, fizisks spēks, atlētisms, labs leciens, pustālos ar nemeta...bet bija dominējošais centrs NBA.
Jāsecina, ka ar Andri uzbrukumā nerēķinās, nevis slikts viņš slikts uzbrukumā.
Kā gan tu izskaidrosi, ka Lī ar savu labo metienu spēlējot kā centrs gūst maz punktus, Judo ar savu atlētismu un labiem soda metieniem tāpat?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 08:08, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Šakam bija augums ar kuru viņš spēja tikt labā metiena pozīcijā, ko AB nevar izdarīt.
Un kam viņiem izmantot AB? Ja viņi zin, ka viņš nevar iemest soda metienus un izvairās no jebkāda kontakta!

Tātad tu man piekrīti, ka AB ir jāizmanto, bet individuāli uzbrukumā viņš ir ļoti vājšs?

Un kā Tu vari salīdzināt, ka redz Lī un Judo nevar paspēlēt C pozīcijā. Loģiski, ka nevar - ieliec Kvami un Biedriņu PF pozīcijā, kas tad būs?!
Nav viņiem auguma, lai spēlētu tajā pozīcījās.
Es nesaku, ka viņš ir stiprs uzbrukumā, bet viņš tiešām netiek izmantots gandrīz nemaz un tāpēc viņš tomēr izskatās vājāks nekā viņš ir. Viņa produktivitāte uzbrukumā varētu būt lielāka, ne daudz, bet lielāka ja GW viņa prastu/gribētu izmantot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 08:25, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Es tev piekrītu, bet iedomājies sevi GSW trenera lomā. Tev komandā ir spēlētāji, kas var iemest, bet izmantot C spēcīgās puses neļauj viņa vājais soda metienu procents. Atliek AB aizmest garām soda metienus, un līdz ar to arī viņa paša spēles kvalitāte zūd. Galvā nevienam neielīdīsi, bet nervozēt viņš nervozē, kad aizpiļī garām un tas viss atsaucas uz kvalitāti aizsardzībā utt.

Pie tam, ja jūs domājat, ka šodien AB baigi labi sedza Hovardu - muļķības. Piezīmes nevar tā pelnīt, ja viņš spēlē komandas interesēs, tad šodien mīnuss viņam.
Es nesaku, ka viņš baigi labi nosedza DH, bet es domāju, GW viņš būtu vairāk iemetis tai laikā, ko AB viņu sedza, ja viņa nebūtu...

Jā ir spēlētāji, kas var iemest, bet tai pašā laikā kad kaut vai tas pats Lee spēlē uztaisa 6/25, es domāju tad varēja AB iedot pāris no tām iespējām...ja sačakarēs ta sačakarēs, nekas jau nemainīsies un pārliecību sodos var daudz labāk iegūt stāvot uz līnijas ne sēžot uz beņķa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-13 08:33, pirms 14 gadiem
Nu ko. Var tikai apsveikt treneri Džeksonu ar kārtējo taktisko izgāšanos. Tagad var tikai pirkstos kost par vismaz 20 Hovardam uzdāvinātajiem punktiem soda metienos pēc tīšām piezīmēm. Ja ne šie muļķīgi uzdāvinātie punkti, iespējams Warriors parliecinoši uzvarētu. Nekā vairāk kā Hovarda solo no Orlando puses šajā spēlē nebija. Labi, es vēl varētu saprast šādu tīšu piezīmju taktiku pēdējās spēles minūtēs, kad jādzenās pakaļ. Bet 2.ceturtdaļā to darīt pie + 10??? Salauza savas komandas spēli, uzdāvināja pretiniekiem punktus, beigās uzdāvināja arī spēli. Tīrs trenera Džeksona individuālais zaudējums. Žēl komandas!
, 2012-01-13 08:39, pirms 14 gadiem
Kauns pa visu ģīmi atkal
, 2012-01-13 08:44, pirms 14 gadiem
Par Andri. Kārtējo reizi Biedriņš tiek izmantots pilnīgi nepareizi. Ja grib neitralizēt Hovardu, viņu jāpiespiež spēlēt aizsardzībā un pelnīt sodus. Nevis pašiem taisīt 40 piezīmes spēlē, bet piespiest to darīt pretinieku. Vismazāk Hovards var izdarīt, kad sēž uz rezervistu soliņa. Protams, lai to panāktu ir jāizdara viena lieta - jāiedod savam centram bumba!!! Nebūtu pat nemaz tik svarīgi, cik Andris tos sodus iemestu. Svarīgi būtu tas, ka Hovardam būtu reāli jāspēlē aizsardzībā 1:1 nevis vienkārši jālasa atlekušās bumbas pēc metieniem no distances. Neizbēgami būtu viņam sodi, jo nav viņš nekāds pārcilvēks. Turklāt arī augumā Andris no viņa neatpaliek.
, 2012-01-13 08:58, pirms 14 gadiem
His Airness rakstīja: Viss ir atkarīgs no spēles plāna. Ja treneris turpina likt mest, Lī metīs. Ja ir brīvs, viņam šā vai tā ir jāmet. 6/25 bija vienu reizi, pēdejās 3 spēlēs Lī spēlē efektīvi un ļoti labi.
Protams piekrītu, ka var iedot AB bumbu vairāk, bet kā jau saku, viņi riskē ar to, ka pazudīs viņam pārliecība arī aizsardzība. Jo tie soda metieni viņu ietekmē graujoši.


Pie tam izsaktās, ka iepriekšējā sezona tādi ziediņi vien bija priekš AB.
Šosezon - jā, pagaidām tik viena tād bij priekš Lee...bet pagāšsezon - krietni vairāk!

Tu labi pateici - ja treneris liks ta metīs! Ja treneris redz, ka spēlētājam nekrīt, tad viņam būtu jāsaka lai iedot uzmest citam, nevis turpini lādēt kamēr kritīs un ja nekritīs šodien tad varbūt rīt. Pirms sezonas treneris gudri runāja, ka AB is back, ka dos viņam iespējas un tad tik un tā viss paliek pa vecam.....tie paši vēži citā kulīte. Tu domā, ka viņa pārliecību defā negrauj apziņa, ka ar tevi uzbrukumā vispār nerēķinās un uzskata par 0?