Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA smagsvaru duelī uzvar "Pacers", Braienta "Lakers" atkal zaudē

Rolands Eliņš

NBA smagsvaru duelī uzvar "Pacers", Braienta "Lakers" atkal zaudē
Rojs Hiberts atstājis Krisu Bošu smagu pārdomu priekšā
Foto:AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas spēlē starp Austrumu konferenci līderi Indianas „Pacers” un pašreizējo čempioni Maiami „Heat” uzvaru ar 90:84 izcīnījusi pirmā. Pie uzvarām šonakt tikušas arī "Spurs" un "Thunder" vienības.

„Pacers” šosezon zaudējusi tikai trīs reizes, turklāt visās trijās vienādos apstākļos, proti, izbraukumā un bez atpūtas pēc iepriekšējās spēles. Šonakt pret „Heat” spēle tika aizvadīta Indianā.

Mača sākumā veiksmīgāka gan bija Lebrona Džeimsa un Dveina Veida komanda, kura ieguva pat 13 punktu pārsvaru un puslaiku noslēdza, esot vadībā ar 47:40. „Heat” arī ne reizi nebija nonākusi iedzinējos, līdz trešajā ceturtdaļā Rojs Hiberts izvirzīja mājiniekus vadībā (58:57). Pēc tam par sevi atgādināja Pols Džordžs, kurš pirmajā puslaikā bija guvis tikai divus punktus, taču trešajā ceturtdaļā izcēlās 12 punktiem, palīdzot „Pacers” turēties vadībā ar 68:64.

„Heat” gan vēl nebija noskaņoti padoties un mēģināja sarežģīt Džordža un cita „Pacers” aizsarga Lensa Stīvensona ar agresīvas aizsardzības palīdzību, taču „Heat” rindās neatradās neviens, kas varētu patraucēt Hibertam gūt 24 punktus un nodrošināt komandas uzvaru ar 90:84. Hiberta darbība aizsardzībā arī lika Džeimsam kļūdīties caurgājienā mača beigās, kas bija viena no pēdējā Maiami iespējām atspēlēties.

„Pacers” līdz ar to uzvarējusi jau 19 spēlēs no 22 par spīti tam, ka šīs nakts spēlē pieļāva 21 kļūdu, par 13 no tām atbildīgi Džordžs un Deivids Vests, kuram katram pa 17 punktiem. Zaudētāju rindās 17 punkti un 14 atlēkušās bumbas Lebrona Džeimsa rēķinā. 17 punkti arī Veidam, taču viņam arī sliktākais +/- rādītājs komandā (-18).

Braientam zaudējums arī otrajā spēlē

Kobe Braients savā otrajā spēlē pēc traumas sadziedēšanas veda savu „Lakers” cīņā pret Fīniksas „Suns”, kurai pirms sezonas tika pareģota līgas pastarītes loma. Taču Džefa Hornačeka vadītā komanda bija pamanījusies savākt 11 uzvaras un šonakt pret „Lakers” pievienoja divpadsmito.

Slovēņu saspēles vadītājs Gorans Dragičs nerada īstu pretsparu Stīva Bleika personā un sameta 31 punktu, tāpat smādējama nebija arī dvīņubrāļu Morisu precizitāte metienos no spēles (Markusam 10/13 un 22 punkti, Markīfam 6/10 un 15 punkti), bet Eriks Bledso pievienoja 18 punktus, palīdzot noturēt uzvaru Losandželosā ar 114:108.

„Lakers” rindās Braients sameta 20 punktus, turklāt izdarīja tikai 11 metienus no spēles, bet Pau Gazolam 19 punkti, un Losandželosas līdzjutējiem līdz "Lakers" komandas pirmajam panākumam ar Braientu sastāvā vēl jāpagaida.

Citās spēlēs

Par Ņujorkas „Knicks” arvien dziļāku kritienu bezdibenī parūpējies „Cavaliers” saspēles vadītājs Kairijs Ērvings, kurš „Knicks” caurajā aizsardzībā jutās kā zivs ūdenī un guva 37 punktus, kā arī 11 reizes izkārtoja groza guvumu saviem partneriem. „Knicks” zaudēja ar 94:109, un reti kuram „Knicks” līdzjutējam interesē, ka Karmelo Entonijs guva 29 punktus, jo komanda zaudējusi 15 spēlēs no 20.

Sanantonio „Spurs” ar 116:103 izbraukumā Kanādā tika galā ar „Raptors”, un tālu no double-double nebija Manu Džinobili, kuram 16 punkti un deviņas rezultatīvas piespēles, savukārt Oklahomas „Thunder” ar 101:92 pieveica citu Austrumu komandu „Hawks”. Kevins Durents atzīmējās ar 30 punktiem, bet Rasels Vestbruks savu slikto precizitāti kompensēja ar 11 rezultatīvām piespēlēm.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Knicks-Cavaliers94:109Entonijs 29 Ērvings 37
Heat-Pacers84:90Džeimss 17 Hiberts 24
Spurs-Raptors116:103Džinobili 16 Džonsons 19
Thunder-Hawks101:92Durents 30 Milsaps 23
Celtics-Nets96:104Bredlijs 22 Viljamss 25
Timberwolves-Pistons121:94Lavs 26 Dženingss 20
Bucks-Bulls78:74Hensons 25 Danlīvijs 24
Suns-Lakers114:108Dragičs 31 Braients 20

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Kairijs Ērvings”Cavaliers”37punkti
Kevins Lavs”Timberwolves”16atl.bumbas
Kairijs Ērvings”Cavaliers”11rez. piespēles
Rasels Vestbruks”Bulls”4pārtv. bumbas
Džons Hensons”Bucks”6bloki
Džefs Grīns”Celtics”4tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

1 2 3 74 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 06:45, pirms 11 gadiem
Ticamāks ir variants, ka Indiāna uzvarēs maiami izbraukuma spēlē nekā otradāk, tapēc iesaku Maiami labāk regulārās sezonas beigās atrasties priekšā Indiāna i

  -2 [+] [-]

, 2013-12-11 07:15, pirms 11 gadiem
Nu Heat vnk svaka groza apaksa tpc arii zaudeja.. un nakamaja spele kas notiks pec paris dienaam Heat revanseesies

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 07:48, pirms 11 gadiem
Tas jau bija skaidrs! Paul George MVP

  +6 [+] [-]

, 2013-12-11 07:52, pirms 11 gadiem
HitMix* rakstīja: Nu Heat vnk svaka groza apaksa tpc arii zaudeja.. un nakamaja spele kas notiks pec paris dienaam Heat revanseesies
Beidz akli fanot.

Būs tā spēle un būs East fināls abiem. Pēc vakardienas spriežot- nelieku lielas cerības uz MIA.

1. MIA nevar nemaz laist laukumā Alenu, jo viņš nevienu nevar nosegt un vismazākā mērā Stīvensonu.
2. Es nezinu, kas tur Lebronam gar kāju notecējis, ka nesedz Džordžu? Un Džordžs pret Wade/Allen... to mēs zinam, kas uzvarēs... Nez kpc Džordžs var segt Lebronu un arī labi spēlēt uzbrukumā?!?
3. West - Battier. Nu NEKAD aizsardzībā tā nevar atstāt. NEKAD, bet Spoelstra neuztraucāas īpaši.
4. Hibbert - [vienalga kas], lasīt 3. punktu.

Un tie ir reālie vadmotīvi East fināliem. IND būtu 5 kļūdas mazāk un tie būtu 10 punkti vairāk uzvarā....

p.s. Lebrons sedz Scolu??????? Yeah, thats the way to go, lai dabutu aizsardzības spēlētāja titulu. Tas ir vnk smieklīgia

     [+] [-]

, 2013-12-11 07:53, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Tas jau bija skaidrs! Paul George MVP
Beidz skatities box score.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-12-11 08:54, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Tas jau bija skaidrs! Paul George MVP
Par ko vinam mvp?? Par sudigu procentu izmestajos metienos un 6 kluudam??

  +6 [+] [-]

, 2013-12-11 09:09, pirms 11 gadiem
Jus klauni, Paul George visaa sezonas garuma rada labu sniegumu un komandai ietl loti labi, tapec paši beidzat skatities uz boxscoriem un lebrona statiem, ja maza saprašana.

  +5 [+] [-]

, 2013-12-11 09:11, pirms 11 gadiem
laba playoff sagatavošanās spēle.
Un vēl kas - Lerijs Bērds bija viens no vislabākajiem laukumā, tagad arī ir viens no vislabākajiem kabinētā, jo tikai un vienīgi pateicoties viņam Indiana ir šādā līmenī.
P.S. MJ vajag aiziet uz kursiem pie viņa, varbūt viņa komanda arī sāks spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 09:14, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 2. Es nezinu, kas tur Lebronam gar kāju notecējis, ka nesedz Džordžu? Un Džordžs pret Wade/Allen... to mēs zinam, kas uzvarēs... Nez kpc Džordžs var segt Lebronu un arī labi spēlēt uzbrukumā?!?
Tu spēli skatījies vai vissmaz par to lasīji? Visu 1.puslaiku Džeims sedza Džordžu un tas neko nespēja izdarīt. James 2.puslaikā vairs nesedza un Džordž atvērās. Džeimsam bija 3 piezīmes, laikam tapēc.

Pieņemu, ka tas vija izmēģinājums, kā izskatītos ja viņu segtu kāds cits. Rezultātu redzam. Playoffos skaidrs, ka ja piezīmes atļaus būs James:George divcīņa.

Pieņemu, ka Heat mājās būs mazāk sodi Džeimsam un vairāk Džordžam.

Kaut kad šonedēļ noskatīšos spēli, bet problēma drīzāk ir Heat reboundos. Džeims - 14 un kas notiek pēc tam??? Briesmīgi

Pacers ņems mājas spēļu priekšrocības PO un būs labas iespējas paveikt lielas lietas
Slēpts komentārs: Raicha

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 09:33, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Jus klauni, Paul George visaa sezonas garuma rada labu sniegumu un komandai ietl loti labi, tapec paši beidzat skatities uz boxscoriem un lebrona statiem, ja maza saprašana.
Ha ha.... tev pašam vajadzētu nedaudz pievērt acis uz cipariem, jo George pats uz sevi uzņemās "skoringu", bet Lebrons taisa visiem spēli. Bet nu, protams, komanda ir komadna, un bilance IND ir labāka un pagaidām viņš būtu MVP kandidāts nr.1, bet sezona gara. Nestrēbsim karstu

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 09:35, pirms 11 gadiem
archdevil rakstīja: laba playoff sagatavošanās spēle.
Un vēl kas - Lerijs Bērds bija viens no vislabākajiem laukumā, tagad arī ir viens no vislabākajiem kabinētā, jo tikai un vienīgi pateicoties viņam Indiana ir šādā līmenī.
P.S. MJ vajag aiziet uz kursiem pie viņa, varbūt viņa komanda arī sāks spēlēt.
IND ir tik laba tikai un vienīgi pateicoties nenormālākajam Džordža progresam. Apkārt ir daudz/maz viduvējības, kas pilda savas lomas. Un pilda ļoti labi. Paskaties uz katru individuāli- tur nav nekas. Bet kopā spēks.

     [+] [-]

, 2013-12-11 09:37, pirms 11 gadiem
Raicha rakstīja: Tu spēli skatījies vai vissmaz par to lasīji? Visu 1.puslaiku Džeims sedza Džordžu un tas neko nespēja izdarīt. James 2.puslaikā vairs nesedza un Džordž atvērās. Džeimsam bija 3 piezīmes, laikam tapēc.

Pieņemu, ka tas vija izmēģinājums, kā izskatītos ja viņu segtu kāds cits. Rezultātu redzam. Playoffos skaidrs, ka ja piezīmes atļaus būs James:George divcīņa.

Pieņemu, ka Heat mājās būs mazāk sodi Džeimsam un vairāk Džordžam.

Kaut kad šonedēļ noskatīšos spēli, bet problēma drīzāk ir Heat reboundos. Džeims - 14 un kas notiek pēc tam??? Briesmīgi

Pacers ņems mājas spēļu priekšrocības PO un būs labas iespējas paveikt lielas lietas
?????????????????????????????????????? Tu man prasi vai es skatījos, bet pats noskatīsies vēlāk???? Labs! Tev ir saprašana! (jā, es nokavēju pirmās 10 min no spēles)

     [+] [-]

, 2013-12-11 09:46, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: ?????????????????????????????????????? Tu man prasi vai es skatījos, bet pats noskatīsies vēlāk???? Labs! Tev ir saprašana! (jā, es nokavēju pirmās 10 min no spēles)
Palasīju un paskatījos recap par spēli. Nedomāju ka tur tiek stāstītas pasakas. Var jau būt ka tur teiktais par Džeimsa spēli pret Džordžu bija melots un ka tev ir taisnība.

  +4 [+] [-]

, 2013-12-11 10:06, pirms 11 gadiem
Pacers stiprā puse attiecībā pret Heat ir sabalansētais "garais gals" un attiecīgi arī pārsvars "garajā galā". protams, Lebrons ir universālākais spēlētājs līgā utt, taču pret tādiem smagsvariem kā Hiberts, Vests, Skola viņam groza apakšā īsti nav argumentu. tas pats attiecas arī uz Batjē un visiem pārējiem Heat 4.nr pozīcijas spēlētājiem, kuri pēc savas būtības ir 3.nr. protams, līdz PO vēl tālu, taču domāju, gan jau Heat ar Spo priekšgalā būs izdomājuši kādus aizsardzības variantus pret Pacers, jo, ja Pacers spēlē savu fizisko Kanādas hokeja tipa spēli t.i. met bumbu zonā(soda laukumā) un tad iet par to cīnīties, Heat nav nekādu variantu.
p.s. Hiberts jau šobrīd ir Čandlera līmeņa posta aizsardzības spēlētājs.
p.s.2. ļoti simpatizē Džordža spēle. viens no līgas neparocīgākajiem spēlētājiem pret kuru vispār var spēlēt, pie tam - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 10:10, pirms 11 gadiem
Tā pus stundā izskrienotcauri spēlei, jāsaka, ka Alens Milleru aizsardzībā nespēj aizstāt. Uzbrukumā jā, bet nu, gan jau uz play-off būtu cita motivācija to solīti ielikt.
Vēl aizvien nesaprotu, nafig komandā ir Odens nevis kāds cits liels vecis, kurš var aizņemt vietu soda laukumā, kā arī, īsti nav pārliecības, ka tas pats Luiss vai Džouns nenokapātu labāk defā sedzot 2. vai 3. pozīciju...
Jūtami pietrūka Bīzlija produktīvās minūtes.
Bet nu, nevarētu teikt, ak Indiana baigi kaut ko parādīja Abiem vēl ir kur pielikt.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 10:11, pirms 11 gadiem
Raicha rakstīja: Palasīju un paskatījos recap par spēli. Nedomāju ka tur tiek stāstītas pasakas. Var jau būt ka tur teiktais par Džeimsa spēli pret Džordžu bija melots un ka tev ir taisnība.
Nu taa arii bija, ka pirmajaa puslaikaa LJ pilniibaa izsleeda PG. Kkaadaas pirmajaas piecaas minuutees Dzordzs pat liidz metienam netika. Peec tam uzmeta dazhus sarezgjiitos. Pirmajaa taimaa shim 2 punkti ar sodinjiem un paaris kljuudas. Nezinu kaa vinjsh otrajaa salaadeeja un kas vinju sedza, es aizmigu puslaika paartraukumaa

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 10:18, pirms 11 gadiem
Paskatījos LAL vs Suns un jāsaka, ka Stīvs Bleiks ir ļoti konkrēti progrsējis. Tāpat mazais Meeks rādīja brīnumus, Kobem labāks sniegums, bet nu smags darbs vēl priekšā.

Brāļi Morissi kritiskos brīžos ielika naglas Lakers zārkos. Bledso un Dragičs protams monstri. Vispār Fīniksa ar šiem čaļiem var normāli pacīnīties par 8to pleķi.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 10:21, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: Pacers stiprā puse attiecībā pret Heat ir sabalansētais "garais gals" un attiecīgi arī pārsvars "garajā galā". protams, Lebrons ir universālākais spēlētājs līgā utt, taču pret tādiem smagsvariem kā Hiberts, Vests, Skola viņam groza apakšā īsti nav argumentu. tas pats attiecas arī uz Batjē un visiem pārējiem Heat 4.nr pozīcijas spēlētājiem, kuri pēc savas būtības ir 3.nr. protams, līdz PO vēl tālu, taču domāju, gan jau Heat ar Spo priekšgalā būs izdomājuši kādus aizsardzības variantus pret Pacers, jo, ja Pacers spēlē savu fizisko Kanādas hokeja tipa spēli t.i. met bumbu zonā(soda laukumā) un tad iet par to cīnīties, Heat nav nekādu variantu.
p.s. Hiberts jau šobrīd ir Čandlera līmeņa posta aizsardzības spēlētājs.
p.s.2. ļoti simpatizē Džordža spēle. viens no līgas neparocīgākajiem spēlētājiem pret kuru vispār var spēlēt, pie tam - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.
Vienīgais ko Spo var izdomāt ir sagaidīt atpakaļ Bīzliju un veciem bukiem Alenam ar Batjē likt kapāt līdz elpas izsīkumam, loģiski, ka play-off spēlē viņi to arī darīs... Tomēr, ne jau Heat ir kaut kas jāpierāda, bet Indianai... Pacīnīties par 1. vietu konferencē vienmēr ir noderīgi, bet jāsaprot arī, ka Heat atslēgas resusrsi ir diezgan veci... Pieļauju, ka viņi neapzināti bet tomēr neizliek visu sevi katrā mačā... Līdz ar to uz šo vienu konkrēto arī atlaidās pa tālu, kad sajuta uzvaras garšu...
Un nu, loģiski, ar garo galu viņi cīnīties nevar, bet nu, tā agresīvā komandas aizsardzība tomēr viņiem ir...
Būs interesants sezonas noslēgums un play-off

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 10:27, pirms 11 gadiem
Ir skaidrs, ka šīs abas komandas tiksies austrumu finālā. Vienīgie, kuriem vēl varētu ticēt ir Bruklina, ja viņi spēs sakārtot savu spēli, bet tas ir mazāk par procentu. Līdz ar to ap All-Star break vai nedaudz pēc tā abas komandas jau būs nodrošinājušas 1. un 2. vietu konferencē. Indiāna būs pirmā, Maiami otrā. Pēdējo mēnesis un spēles abas aizvadīs bez stresa gaidot play-off. Var protams meklēt k-ko regulārās sezonas savstarpējās spēlēs, bet tas viss ir nosacīti. Viss sāksies tikai ar pirmo spēli austrumu finālā. Par favorītu gan joprojām uzskatu "Heat" - līgas labākais spēlētājs.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-11 10:37, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Vienīgais ko Spo var izdomāt ir sagaidīt atpakaļ Bīzliju un veciem bukiem Alenam ar Batjē likt kapāt līdz elpas izsīkumam, loģiski, ka play-off spēlē viņi to arī darīs... Tomēr, ne jau Heat ir kaut kas jāpierāda, bet Indianai... Pacīnīties par 1. vietu konferencē vienmēr ir noderīgi, bet jāsaprot arī, ka Heat atslēgas resusrsi ir diezgan veci... Pieļauju, ka viņi neapzināti bet tomēr neizliek visu sevi katrā mačā... Līdz ar to uz šo vienu konkrēto arī atlaidās pa tālu, kad sajuta uzvaras garšu...
Un nu, loģiski, ar garo galu viņi cīnīties nevar, bet nu, tā agresīvā komandas aizsardzība tomēr viņiem ir...
Būs interesants sezonas noslēgums un play-off
protams, var jau vecos bukus dzīt tik ilgi, kamēr krīt, taču garākus viņus nepastiepsi un arī spriganāki/atlētiskāki viņi vairs nepaliks. neesmu tā baigi sekojis viņu sniegumam katrā konkrētajā epizodē, taču, cik redzēts, tad galvenā problēma ir nevis nevēlēšanās, bet nespēja nosegt savu pretspēlētāju. tas gan attiecas uz Alenu. Batjē jau tie defa instinti darbojas labi un savu darbiņu aizsardzībā viņš spētu padarīt arī 50 gadu vecumā.
Bīzlijs... melnais zirdziņš! savu darbiņu uzbrukumā viņš noteikti padarīs, taču ne to Heat vajag - viņiem vajag lielu fizisku veci, kurš nosedz groza apakšu un izkapā bumbas. šo lietu Bīzlijs īsti nevar komandai dot...
bet, jā - agresīva aizsardzība un zibenīgi pretuzbrukumi - tas ir tas uz ko Heat turās un tas ar ko viņi tikuši pie gredzeniem.
galvenais, lai visiem veselība turas - tad būs ļoti laba PO izrāde.

     [+] [-]

, 2013-12-11 10:46, pirms 11 gadiem
Raicha rakstīja: Palasīju un paskatījos recap par spēli. Nedomāju ka tur tiek stāstītas pasakas. Var jau būt ka tur teiktais par Džeimsa spēli pret Džordžu bija melots un ka tev ir taisnība.
Vai tad recapos un play-by-play raksta, kas ko sedz? Kā jau teicu- es nokavēju 10 min (tas gan nebija nokavēts, bet fonā vienkārsi komentētājs gāja, kamēr darīju ko citu). Kad es sāku skatīties George jau bija 0/3. Nezinu, kas to viņam nodarīja... vai James vai kas.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 10:50, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Beidz akli fanot.

Būs tā spēle un būs East fināls abiem. Pēc vakardienas spriežot- nelieku lielas cerības uz MIA.

1. MIA nevar nemaz laist laukumā Alenu, jo viņš nevienu nevar nosegt un vismazākā mērā Stīvensonu.
2. Es nezinu, kas tur Lebronam gar kāju notecējis, ka nesedz Džordžu? Un Džordžs pret Wade/Allen... to mēs zinam, kas uzvarēs... Nez kpc Džordžs var segt Lebronu un arī labi spēlēt uzbrukumā?!?
3. West - Battier. Nu NEKAD aizsardzībā tā nevar atstāt. NEKAD, bet Spoelstra neuztraucāas īpaši.
4. Hibbert - [vienalga kas], lasīt 3. punktu.

Un tie ir reālie vadmotīvi East fināliem. IND būtu 5 kļūdas mazāk un tie būtu 10 punkti vairāk uzvarā....

p.s. Lebrons sedz Scolu??????? Yeah, thats the way to go, lai dabutu aizsardzības spēlētāja titulu. Tas ir vnk smieklīgia
Man arī kaut kā šķiet, ka vai nu tu to spēli neesi skatījies vai arī ļoti kādu heito jau no 2010.gada, kā lielākā daļa jeņķu.
Kā jau puiši teica, Džeimss pirmajā pusē sedza Džordžu, tāpēc arī viņam tikai 2pt bija no sodiņiem. Kad savāca 3. piezīmi, tad novāca Džeimsu no Džordža un turpmāk mačā viņu sedza tikai periodiski.
Savus metienus Džordžš sameta, jo IND saprata, ka, kamēr neiesaistīs papildspēkus viņam, nebūs tur nekāda aršana. Sāka spēlēt gan Hiberts, gan Vests, gan arī citi (Vatsons, Skoula), tad arī lēnām mazinājās uzmanība no Džordža un viņš sāka lādēt savus metienus. Uz beigām jau Heat galīgi nohaltūrēja, dodot Džordžam pārāk lielu brīvību un atļaujot viņam pārāk brīvus metienus.

Lai nu kā, bet Džeimsam par atdevi aizsardzībā pārmest nevar, jo galu galā viņš bija vienīgais darītājs Heat sastāvā...tie 14 rebi viņam neiekrita tieši rokās, viņš visas spēles garumā mērķtiecīgi līda starp torņiem Hibertu un co zem groza, lai nedotu viņiem pārāk daudz OFF REB.

Teikšu, ka Veidam pret Džordžu aizsardzībā galīgi negāja sūdīgi (par Allenu varētu tev piekrist), bet problēmas atslēga šajās sērijās vienmēr ir tā, ka Indianai ir Hiberts, bet Miami nav neviena tāda mēroga aizsardzība groza apakšā, līdz ar to, no pick'n'rolliem Džordžš var močīt taisni uz grozu, kamēr Džeimsam, Veidam un pārējiem jādomā, kā no turienes izvākt Hibertu.
Par tavu 3. un 4. punktu varētu tev pat piekrist, tas tiešām ir skaidrs, ka ar Miami 3. numuriem, kas spēlē 4. numura pozīcijā būs par maz...ja vidusmēra spēlētājus viņi vēl var paņemt, tad tādus smagsvarus kā Vestu un Hibertu, kas ļoti uzmana tos OFF REB (jo īpaši Miami rotējošās aizsardzības dēļ, kas paver koridorus uz groza apakšu un OFF REB), viņiem ir ļoti grūti noturēt ārpus groza apakšas.
Kopumā nekas traks jau nav noticis, Miami tikai jāizdomā:
1) kā sadalīt līdzsvaru starp Džordžu un Hibertu/Vestu/Stīvensonu aizsardzībā, jo pulveris Indianai ir gana daudz...
2) kā lietderīgi izmantot Veidu spēlēs pret Indianu, jo skaidrs, ka virsū Hibertam viņu nevajag laist, viņam jāiemācās vai nu mest labā procentā pustālos vai ko citu, lai viņš var dot vismaz savus 20 pt pret Indianu.

     [+] [-]

, 2013-12-11 11:10, pirms 11 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Tas jau bija skaidrs! Paul George MVP
Nesen KD parādīja, kas PG par MVP. Antifans pareizi raksta, ka Pols taisa sev scoringu, bet LBJ spēlē komandas spēli, pie tam stati iespaidīgāki. LBJ vēl arī otrā laukuma pusē ir cīnītājs, bet George šosezon nav tik labs aizsardzībā. KD viņu nolika uz lāpstiņām. Indiana ir nopietns pretinieks, īpaši priekš Heat un PG progresē strauji, bet līdz KD un LBJ viņam tālu, ļoti tālu. Ind vairāk uzvar kā komanda un atņem šiem Hibbertu tad Buļļi bez Rouza būs reālāki pretendenti. Georga trūkumu tā nejutīs. Nevajag pārspīlēt šī talantīgā spēlētāja lomu IND uzvarās.

     [+] [-]

, 2013-12-11 11:13, pirms 11 gadiem
Raitcha rakstīja: Tā pus stundā izskrienotcauri spēlei, jāsaka, ka Alens Milleru aizsardzībā nespēj aizstāt. Uzbrukumā jā, bet nu, gan jau uz play-off būtu cita motivācija to solīti ielikt.
Vēl aizvien nesaprotu, nafig komandā ir Odens nevis kāds cits liels vecis, kurš var aizņemt vietu soda laukumā, kā arī, īsti nav pārliecības, ka tas pats Luiss vai Džouns nenokapātu labāk defā sedzot 2. vai 3. pozīciju...
Jūtami pietrūka Bīzlija produktīvās minūtes.
Bet nu, nevarētu teikt, ak Indiana baigi kaut ko parādīja Abiem vēl ir kur pielikt.
Heat vienkārši negāja spēle, tik daudz metienu aizfenderēt garām, tas nav pieļaujami. LBJ nebija nekāds veiksmīgais vakars. Zem groza lika garām utt. Spēle bija ņemama, vienīgi Hibberts ir problema, ar Lensu gan jau izdomās kā cīnīties.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 11:14, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vai tad recapos un play-by-play raksta, kas ko sedz? Kā jau teicu- es nokavēju 10 min (tas gan nebija nokavēts, bet fonā vienkārsi komentētājs gāja, kamēr darīju ko citu). Kad es sāku skatīties George jau bija 0/3. Nezinu, kas to viņam nodarīja... vai James vai kas.
Džeims, Džeimss nodarīja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-11 11:24, pirms 11 gadiem
Vispār jau pret George visu spēli tika spēlēts double team, nevis Lebrons viņu viens sedza. Spēli arī būtu jāpaskatās, nevis recap.

     [+] [-]

, 2013-12-11 11:26, pirms 11 gadiem
Autor izlabo Vestbruks, noteikti vēl nav paspēts aizmainīt uz buļļiem

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 11:26, pirms 11 gadiem
A kādi jaunumi par Danny Granger?

Kas attiecās uz šo spēli, tad visi jau runā tā itkā visiem būtu kaut kas jādomā nevis pret MIA bet gan pret IND. Sorry, bet pagājušo gadu MIA bija tādas pašas problēmas pret IND bet play-off viņi prata uzvarēt. Ok PG ir progresējis, bet vienalga MIA ir čempioni un visiem jādomā kaut kas pret viņiem nevis viņiem tagad jādomā kaut kas pret kaut ko. Jo viņi ar savu manieri ir uzvarējuši 2 reizes pēc kārtas, tiesa šogad daudz smagākā cīņā. bet vienalga, viņu taktika nostrādāja 2 gadus no vietas, tad kāpēc mainīt savu taktiku?

Kas attiecās uz Lakers un Kobe sniegumu. Teikšu tā, ļaujiet čalim iespēlēties, viņš ir tikko no traumas un jau šī spēle bija krietni labāka kā pirmā, takā tur viss būs ok. Vai būs play-off, ļoti iespējams, bet parunāsim par viņa sniegumu kad būs nospēlēts kāds mēnesis nevis tikai 2 spēles. Pie tam visi jau pa lielam ir ieskrējušies, bet viņš tikai sāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 11:26, pirms 11 gadiem
Un Hibert ir vienkārši monstruāls atlēts un trešais iemesls Indie panākumiem bez Bērda un Džordža.

  +3 [+] [-]

, 2013-12-11 11:28, pirms 11 gadiem
Irbīte vispār laikam nošāvies/-usies

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 11:32, pirms 11 gadiem
xZ rakstīja: Irbīte vispār laikam nošāvies/-usies
Irbīte māk tikai futbolu komentēt, jo tur tiešām viņš izklausās pat sakarīgs, bet basketbolā viņš tikai spēj muldēt vienu s... pēc otra.
Bet nu jā futbolā izklausītos pilnīgs šizo ja rakstītu, ka piemēram, Lebrons pārtrieks pāri Messi ar monstruālu spēku.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-11 11:42, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: Kobem 20punkti, beet zaudējumus pret Suns, sakiet ko gribat, bet bez Kobes iespējams buutu uzvilkuši, nu nav kkkā ar viņu komandai spēlēt ērti kamēr viņš mežonīgi nevelk..
Paņemsim LAL centru un saspēles vadītāju..Redzēsim ka šie krīt iekšā pret visām komandām.Nav pienesums nekāds.Ne no centra rebondos,ne no saspēlnieka piespēles.
Ja Gazele ir tik smagnējs,līdzīgs šābrīža Biedram,kuriem grūti atraut tās kājas no grīdas un iedankot no sirds.Un ja Suns jauniņas Plumle bija un jau ir labāks par Gazeli.Vairāk es lieku un ceru,ka otrs centrs Hils atgūs to formu,ko šamējais rādījis labākajos brīžos.
Kā var vinnēt šābrīža Suns,ja Dragič burtiski izvazā un izdrā* visu LAL.
Tas ka kādā mačā izceļās Mīks,Jangs vai Henrijs ar to ir par maz.Šie jau vairs nav nekādi rookie,bet stabilitāte savos sniegumos ir par švaku.Un nez vai šie ir īstie tādai vienībā kā LAL,kuri vnm tiek pieskaitīti favorītiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-12-11 11:43, pirms 11 gadiem
Lakers vislaik zaudē tie ir svētki katru dienu
1 2 3 74 komentāri