Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam veikta operācija

Jānis Celmiņš

Biedriņam veikta operācija
Andris Biedriņš
Foto: AP

Vienīgajam Latvijas spēlētājam Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) Goldensteitas "Warriors" centram Andrim Biedriņam aizvadītajā naktī veikta vēdera muskuļa operācija, teikts kluba izplatītajā paziņojumā.

Jau ziņojām, ka iepriekš Biedriņam bija vizīte pie speciālista Filadelfijā, kur konstatēts, ka basketbolistam ir muskuļa plīsums un nāksies veikt operāciju. Aizvadītajā naktī Filedelfijā Biedriņš veiksmīgi pārcietis operāciju un tuvāko dienu laikā atgriezīsies Ouklendā, lai izietu rehabilitācijas procesu.

Lai pilnībā atlabtu pēc operācijas, Biedriņam būs nepieciešamas četras līdz sešas nedēļas, kas nozīmē, ka šī sezona latvietim jau beigusies.

Andris šosezon laukumā devās 33 mačos, 29 no tiem komandas sākuma pieciniekā, vidēji spēlēja 23,1 minūti, kuru laikā guva piecus punktus, izcīnīja 7,8 atlēkušās bumbas, atdeva 1,7 rezultatīvas piespēles, bloķēja 1,3 pretinieku metienus, pārtvēra 0,6 pretinieku bumbas, pieļāva vienu kļūdu un pārkāpa noteikumus 3,5 reizes. Tāpat Biedriņš iemeta tikai četrus no 25 izmestajiem soda metieniem.

Izmantotie resursi:
nba.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-03-11 12:57, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Bet viens ir skaidrs, ka vidējais latvietis māk bez kļūdam rakstīt, tad jau Tu esi zem vidējā....
Vidējais latvietis sportacentrs.com vai...politika.lv? Sportacentrs.com vidējais latvietis raksta ar vairāk kļūdām nekā trešās klases skolēns.

Runājot par Biedriņu. Sezona tiešām bija izsmiekls un parodija, kur varēja gan raudāt, gan smieties. Nelsonu var vainot pie visa, bet no spēlētāja arī daudz kas ir atkarīgs. Lielās runas par viņa aizmainīšanu, kluba īpašnieka maiņu un pārējais, daudzus uzsvieda septītajās debesīs. Tomēr tas nenotika. Un te nu mēs esam.

Liekas, ka daži dzīvo uz 07/08 sezonas lauriem, kad W's iekļuva izslēgšanas spēlēs. Teiksim tā, viņi tur iekļuva laimīgas sagadīšanās dēļ. Lai manās acīs kāds būtu labs vai izcils vajag vismaz divas sezonas. Pirmā ir tā, kur visi kādu iepazīst, otrā ir tā, kur viss notiek pa īstam. Nelsona otrā sezona pie W's stūres bija.. kāda nu tā bija. Šķiet, ka 08/09 sezonā bija posms, kad nedēļas laikā, sešiem klubiem, nomainijās treneri. W's tajā momentā bija viena no sliktākajām bilancēm.

Kluba mikroklimats, vadība un attieksme pret spēlētājiem ir slikta. Ja vienas sezonas laikā var savainot pusi komandas un kārtīgi neizārstēt, tad rodas viela pārdomām. Ne jau slimīgi spēlētāji ir, bet nežēlīgi aprobežots treneris un to korpuss, kurš liek viņiem skriet līdz krīt. Var atrasties kaut 100 Nelsona aizstāvji, taču ar tādu spēli neuzvarēsi. Tas kā padomju armijā. Skrien un šauj. Nošaus? Atradīsies, ko ielikt vietā. Te arī ir Biedriņa traumas un FT procents. Vai nu Biedriņš ir visaprobežotākais un stulbākais centrs NBA, kuru trenējot, nevar iemācīt iemest no līnijas vai arī treneri ņifiga nedara lietas labā. Biedriņa raksturs, NBA, nav tāds kāds ir melnajiem spēlētājiem. Viņs ir piekāpīgs, pielaidīgs un ļauj ar sevi darīt, ko grib. Resp. nav rakstura.

Protams, arī spēlēšana Latvijas izlasē bija kļūda, bet kurš to varēja paredzēt? 13 gadīgie "TAGAD VAI NEKAD"?
Ja Biedriņš grib vēl spīdēt NBA, tad ir jāaizmirst par Latvijas izlasi vismaz uz gadiem diviem. Ir jāpaliek vasaras nometnē un jātrenējas līdz krīt.

     [+] [-]

, 2010-03-11 13:04, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Vidējais latvietis sportacentrs.com vai...politika.lv? Sportacentrs.com vidējais latvietis raksta ar vairāk kļūdām nekā trešās klases skolēns.

Runājot par Biedriņu. Sezona tiešām bija izsmiekls un parodija, kur varēja gan raudāt, gan smieties. Nelsonu var vainot pie visa, bet no spēlētāja arī daudz kas ir atkarīgs. Lielās runas par viņa aizmainīšanu, kluba īpašnieka maiņu un pārējais, daudzus uzsvieda septītajās debesīs. Tomēr tas nenotika. Un te nu mēs esam.

Liekas, ka daži dzīvo uz 07/08 sezonas lauriem, kad W's iekļuva izslēgšanas spēlēs. Teiksim tā, viņi tur iekļuva laimīgas sagadīšanās dēļ. Lai manās acīs kāds būtu labs vai izcils vajag vismaz divas sezonas. Pirmā ir tā, kur visi kādu iepazīst, otrā ir tā, kur viss notiek pa īstam. Nelsona otrā sezona pie W's stūres bija.. kāda nu tā bija. Šķiet, ka 08/09 sezonā bija posms, kad nedēļas laikā, sešiem klubiem, nomainijās treneri. W's tajā momentā bija viena no sliktākajām bilancēm.

Kluba mikroklimats, vadība un attieksme pret spēlētājiem ir slikta. Ja vienas sezonas laikā var savainot pusi komandas un kārtīgi neizārstēt, tad rodas viela pārdomām. Ne jau slimīgi spēlētāji ir, bet nežēlīgi aprobežots treneris un to korpuss, kurš liek viņiem skriet līdz krīt. Var atrasties kaut 100 Nelsona aizstāvji, taču ar tādu spēli neuzvarēsi. Tas kā padomju armijā. Skrien un šauj. Nošaus? Atradīsies, ko ielikt vietā. Te arī ir Biedriņa traumas un FT procents. Vai nu Biedriņš ir visaprobežotākais un stulbākais centrs NBA, kuru trenējot, nevar iemācīt iemest no līnijas vai arī treneri ņifiga nedara lietas labā. Biedriņa raksturs, NBA, nav tāds kāds ir melnajiem spēlētājiem. Viņs ir piekāpīgs, pielaidīgs un ļauj ar sevi darīt, ko grib. Resp. nav rakstura.

Protams, arī spēlēšana Latvijas izlasē bija kļūda, bet kurš to varēja paredzēt? 13 gadīgie "TAGAD VAI NEKAD"?
Ja Biedriņš grib vēl spīdēt NBA, tad ir jāaizmirst par Latvijas izlasi vismaz uz gadiem diviem. Ir jāpaliek vasaras nometnē un jātrenējas līdz krīt.
Piekrītu. Gribēju piebilst - cik daudz ir dzirdēts par normāliem čaļiem, kuri nespēj noturēties līmenī, cerams, ka ar Biedriņu tā nebūs. Lai vai kāds viņš ir tusētājs vai dzērājs vai kas, bet laukumā viņš ir spēlētājs, kurš nes LV vārdu pasaulē. Kaut arī ir reizes, kad gribas Biedriņam (tieši kā tēvs) uzlikt pa to pakausi, lai vienreiz [pieslēdzas arī citas smadzeņu daļas. Bet priekš tam cilvēkam ir pašam dota galva uz pleciem un prāts, ar kuru viņš savu dzīvi var kaŗtot kā pašam patīk. Vari būt provinces dzērājs - varonis, vari būt pasaules klases spēlētājs - varonis...

     [+] [-]

, 2010-03-11 13:07, pirms 15 gadiem
ANFK rakstīja: Domājams ka šī bija viņa pēdējā sezona NBA, jo tik slikti centra spēlētāji citām NBA komandām toč nav vajadzīgi, ja nu vienīgi esošā paturēs izkārtnei. Bet nav ko bēdāt, moška paņems kāds Spānijas 1.līgas klubs.
Dampieris turaas Mavs sastavaa! Dalemberds 76seros! K.Brown pistonos! Kapēc, lai AB netureetos GSW!

     [+] [-]

, 2010-03-11 13:27, pirms 15 gadiem
Nu tik dos pa bundžām

  -1 [+] [-]

, 2010-03-11 14:14, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Vidējais latvietis sportacentrs.com vai...politika.lv? Sportacentrs.com vidējais latvietis raksta ar vairāk kļūdām nekā trešās klases skolēns.

Runājot par Biedriņu. Sezona tiešām bija izsmiekls un parodija, kur varēja gan raudāt, gan smieties. Nelsonu var vainot pie visa, bet no spēlētāja arī daudz kas ir atkarīgs. Lielās runas par viņa aizmainīšanu, kluba īpašnieka maiņu un pārējais, daudzus uzsvieda septītajās debesīs. Tomēr tas nenotika. Un te nu mēs esam.

Liekas, ka daži dzīvo uz 07/08 sezonas lauriem, kad W's iekļuva izslēgšanas spēlēs. Teiksim tā, viņi tur iekļuva laimīgas sagadīšanās dēļ. Lai manās acīs kāds būtu labs vai izcils vajag vismaz divas sezonas. Pirmā ir tā, kur visi kādu iepazīst, otrā ir tā, kur viss notiek pa īstam. Nelsona otrā sezona pie W's stūres bija.. kāda nu tā bija. Šķiet, ka 08/09 sezonā bija posms, kad nedēļas laikā, sešiem klubiem, nomainijās treneri. W's tajā momentā bija viena no sliktākajām bilancēm.

Kluba mikroklimats, vadība un attieksme pret spēlētājiem ir slikta. Ja vienas sezonas laikā var savainot pusi komandas un kārtīgi neizārstēt, tad rodas viela pārdomām. Ne jau slimīgi spēlētāji ir, bet nežēlīgi aprobežots treneris un to korpuss, kurš liek viņiem skriet līdz krīt. Var atrasties kaut 100 Nelsona aizstāvji, taču ar tādu spēli neuzvarēsi. Tas kā padomju armijā. Skrien un šauj. Nošaus? Atradīsies, ko ielikt vietā. Te arī ir Biedriņa traumas un FT procents. Vai nu Biedriņš ir visaprobežotākais un stulbākais centrs NBA, kuru trenējot, nevar iemācīt iemest no līnijas vai arī treneri ņifiga nedara lietas labā. Biedriņa raksturs, NBA, nav tāds kāds ir melnajiem spēlētājiem. Viņs ir piekāpīgs, pielaidīgs un ļauj ar sevi darīt, ko grib. Resp. nav rakstura.

Protams, arī spēlēšana Latvijas izlasē bija kļūda, bet kurš to varēja paredzēt? 13 gadīgie "TAGAD VAI NEKAD"?
Ja Biedriņš grib vēl spīdēt NBA, tad ir jāaizmirst par Latvijas izlasi vismaz uz gadiem diviem. Ir jāpaliek vasaras nometnē un jātrenējas līdz krīt.
No pēdējās informācijas ko esmu lasījis, varu spriest tikai vienu, soda metienu arī ir sabojājis Nelsons. Andris treniņos metot labi soda metienus - VIRS 60 %, bet spēlē viņam trīc roka (tā teikt), lai sasniegtu kautkādu līmeni, nedrīskt spēlētāju raustīt no vienas puses otrā un tad grūst laukumā, tad sēdināt malā. Andrim vajag sajust uzticību, netkarīgi no rezultāta un viņam aizies metiens. Diezin vai var dabūt labu precizitāti no soda metiena ja apzinies, ka aizmetot garām sēdēsi atlikušo spēli malā...Tas ir ne tikai attiecībā uz soda metieniem un Andri.
Miami un Kuks, 3punktmetienu čempions - vai šogad viņš kko rād un parādīja konkursā? Nē, jo treneris viņu sūta laukumā un sēdina malā, kā ienāk prātā, spēlētājs nejūt drošību un nevar atrast ritmu, kur nu vēl pārliecību... Belinelli, Morovs GSW sastāvā? Vai viņi ir rādījuši labu spēli, kad nejuta, ka būs spēlēs laiks un ka varēs spēlēt?

     [+] [-]

, 2010-03-11 14:26, pirms 15 gadiem
bigpupa rakstīja: Vēdera muskuļa plīsums.....?!...nu psc.
To var dabūt gatavu tikai pilnīgi netrenēts cilvēks. Nesaprotu ar ko tur Andris vispār nodarbojas??
Jā, visi netrenētie cilvēki staigā ar plīsušiem vēderiem. Tak domā ko runā. Droši vien pārcentās treniņā.

     [+] [-]

, 2010-03-11 14:35, pirms 15 gadiem
Laba ziņa koijotiem ! Vasara šogad, iespējams, sāksies jau aprīlī !

  +1 [+] [-]

, 2010-03-11 14:38, pirms 15 gadiem
PēterisP rakstīja: Laba ziņa koijotiem ! Vasara šogad, iespējams, sāksies jau aprīlī !
Un tu tiešām tici, ka rehabilitācijas procesā neviens no GSW sistēmas negribēs uzraudzīt savas komandas pamatcentru? Vienkārši atļaus doties uz Latviju ar līdz galam neizārstētu traumu?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-11 14:47, pirms 15 gadiem
Vispār neviens nav pamanijis, ka visu laiku runa gāja par cirkšņa savainojumu, ka cirkšņa muskulis plīsis? Tagad operēts vēdera muskulis. Tad vai nu Andžam ir kāds īpašais muskulis vai arī tas ir tas pats, kurš sākas vēdera lejas daļā un nokarājas gar cirksni!!!

     [+] [-]

, 2010-03-11 15:07, pirms 15 gadiem
vispaar jau ja ir cirkšņa trūce, tad plīsis ir kāds no vēdera muskuļiem(nosaukumu ja vajag varu grāmatā paskatiities) un veidojas pumpa cirkšņa rajonā jo muskuļi parasti plīst tuvāk piestiprināšanās vietai

  -1 [+] [-]

, 2010-03-11 16:14, pirms 15 gadiem
Veseļojies Endrjū! gaidam tevi atpakaļ kādā no latvijas klubiem!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-11 16:30, pirms 15 gadiem
Man šķiet ka ir kautkas karmisks tajā visā kas notiek ar LV basketbolistiem - bijušie LV izlases spēlētāji nodzerstījās visu vasaru, pievīla LV līdzjutēju cerības (dažs labs pat nolamāja mūs) un tagad visiem ir spēle aizgājusi pa pieskari - KB un KV pilnīgi neredzami Spānijā (iespējams turpina kost), Armandam un Andrim veselības problēmas. Kā rezultātā no pilnīgiem stariem kļuvuši par lazaretes un rezervistu soliņu sildītājiem. Kā brīdinājums jaunajai paaudzei ka nevajag aizrauties ar šaibām un alko...

     [+] [-]

, 2010-03-11 16:36, pirms 15 gadiem
Trozzkis rakstīja: Man šķiet ka ir kautkas karmisks tajā visā kas notiek ar LV basketbolistiem - bijušie LV izlases spēlētāji nodzerstījās visu vasaru, pievīla LV līdzjutēju cerības (dažs labs pat nolamāja mūs) un tagad visiem ir spēle aizgājusi pa pieskari - KB un KV pilnīgi neredzami Spānijā (iespējams turpina kost), Armandam un Andrim veselības problēmas. Kā rezultātā no pilnīgiem stariem kļuvuši par lazaretes un rezervistu soliņu sildītājiem. Kā brīdinājums jaunajai paaudzei ka nevajag aizrauties ar šaibām un alko...
Nez, mūsu vecā paaudze vienmēr ir teikusi, ka līdz 30 varot kost un spēlēt augstā līmenī bez proble'mām, veselība pieviļot pēc 30... Kas ta tgd kož vairāk, ka jau tik agri veselība pieviļ (domāju tur vairāk nepareizi treniņu procesi un medicīna vainīga)

  -2 [+] [-]

, 2010-03-11 19:17, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: No pēdējās informācijas ko esmu lasījis, varu spriest tikai vienu, soda metienu arī ir sabojājis Nelsons. Andris treniņos metot labi soda metienus - VIRS 60 %, bet spēlē viņam trīc roka (tā teikt), lai sasniegtu kautkādu līmeni, nedrīskt spēlētāju raustīt no vienas puses otrā un tad grūst laukumā, tad sēdināt malā. Andrim vajag sajust uzticību, netkarīgi no rezultāta un viņam aizies metiens. Diezin vai var dabūt labu precizitāti no soda metiena ja apzinies, ka aizmetot garām sēdēsi atlikušo spēli malā...Tas ir ne tikai attiecībā uz soda metieniem un Andri.
Zini ko, pat ja Nelsons ir tāds ļaundaris, kurš apzināti čakarē AB karjeru (kam es neticu), šā vai tā, ar tik vāju psihi, kāda ir Biedriņam, viņš pat sieviešu (kurām raksturīga raudāšana un šņukstēšana pēc jebkura trenera pateikta asāka vārda) basketbola līga nevarētu spēlēt, kur nu vēl NBA.
Vajag taču līdz kkam tādam aizdomāties- sliktākais sodiņu izpildītājs pēdējo 40 gadu laikā, jo netiekot izsniegts uzticības kredīts no trenera puses! Viņam jau tika izsniegts mega liels kredīts pirms 2 gadiem noslēdzot sapņa cienīgu līgumu uz 6 gadiem, ja pats ko tādu nespēj novērēt, neviens pasaules labākajā līga ar tādu "princi" nekādas ceremonijās netaisīs, tas nu ir vairāk nekā skaidrs.

     [+] [-]

, 2010-03-11 20:41, pirms 15 gadiem
jācer, ka pa šo sezonu Andris bus sapratis, ka vasarā ir nevis jādzer ar lielajiem latviešu "stāriem", bet jāuzlabo sava spēle, lai vairāk neapkaunotu sevi NBA

     [+] [-]

, 2010-03-11 21:13, pirms 15 gadiem
Žēl to atzīt, bet ļoti neveiksmīga šosezon bija Andra spēle un veselība.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-11 21:16, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Zini ko, pat ja Nelsons ir tāds ļaundaris, kurš apzināti čakarē AB karjeru (kam es neticu), šā vai tā, ar tik vāju psihi, kāda ir Biedriņam, viņš pat sieviešu (kurām raksturīga raudāšana un šņukstēšana pēc jebkura trenera pateikta asāka vārda) basketbola līga nevarētu spēlēt, kur nu vēl NBA.
Vajag taču līdz kkam tādam aizdomāties- sliktākais sodiņu izpildītājs pēdējo 40 gadu laikā, jo netiekot izsniegts uzticības kredīts no trenera puses! Viņam jau tika izsniegts mega liels kredīts pirms 2 gadiem noslēdzot sapņa cienīgu līgumu uz 6 gadiem, ja pats ko tādu nespēj novērēt, neviens pasaules labākajā līga ar tādu "princi" nekādas ceremonijās netaisīs, tas nu ir vairāk nekā skaidrs.
Es nu gan nesauktu AB līgumu par sapņa cienīgu. Tas drīzāk bija vidusceļš starp to ko gribēja AB/aģents un ko bija gatavi maksāt GSW. Ja paskatās, tad ap to laiku pie jauniem līgumiem tika arī līdzīga stila aizsardzības speci (Dalamberts, Čandlers) un tur cipars bija lielāks un es neteiktu, ka viņi atpelna savus līgumus.

Par to ''sliktākais sodiņu izpildītājs pēdējo 40 gadu laikā'' nezinu, iespējams tev taisnība, ja kā rādītāju ņem pēdejos 25 izmestos sodiņu, nevis pēdejos 600

  +1 [+] [-]

, 2010-03-11 21:18, pirms 15 gadiem
GSW vispār ir kāds spēlētājs, kurš pēdejās 2 sezonās būtu piedalījies 90% spēļu?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-11 21:36, pirms 15 gadiem
Čalim būs antirekords sodiņos

     [+] [-]

, 2010-03-11 21:41, pirms 15 gadiem
žēl Andžas katastrofāli neveicas viņam. mauprāt iepriekšēja vasara viennozimigi nebija vainiga pie visiem šīs sezonas atgadījumiem, bet gan tā ir kaut kāda nelaimīga sakritība.
nekas atpūtīsies , izveseļosies un viss būs kārtībā nākošsezon, es ticu .!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-11 22:13, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Es nu gan nesauktu AB līgumu par sapņa cienīgu. Tas drīzāk bija vidusceļš starp to ko gribēja AB/aģents un ko bija gatavi maksāt GSW. Ja paskatās, tad ap to laiku pie jauniem līgumiem tika arī līdzīga stila aizsardzības speci (Dalamberts, Čandlers) un tur cipars bija lielāks un es neteiktu, ka viņi atpelna savus līgumus.

Par to ''sliktākais sodiņu izpildītājs pēdējo 40 gadu laikā'' nezinu, iespējams tev taisnība, ja kā rādītāju ņem pēdejos 25 izmestos sodiņu, nevis pēdejos 600
Ja atmetam filosofiju un pirmskrīzes laikā slēgto līgumu apmērus, arī atbalsti domu, ka pie visa vainīgs ir Nellijs un ar Andri vajadzētu tielēties un visādi izdabāt viņam, lai tik, pasarg dies, "zelta" puisītis neizjustu kādu diskomforta ēnu, jo tad meistarība zūd.
Par FT% stāsts ir par sezonālo rekordu, kurš tiks sists pirmo reizi kopš 1972. gada, neizliecies, ka neko par to neesi dzirdējis. Piekrītu, ka nav patīkami, bet vajag drosmīgi uzlūkot faktus tādus, kādi tie ir.

     [+] [-]

, 2010-03-11 22:53, pirms 15 gadiem
Nekas traks jau nav noticis. Būs ilgs laiks, lai atveseļotos un sāktu gatavoties jaunajai sezonai. Domāju, ka Biedriņš pats saprot, ka viņam būs iespējams tikai viena iespēja, kura ir jāizmanto. Noteikti negribētos, ka Biedriņš iekļūtu visās NBA hronikās, kā pārvērtētākais spēletājus, kurš vienkārši atsēž savus miljonus, kurus ar milzīgi gariem zobiem maksā klubs.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-11 22:55, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Ja atmetam filosofiju un pirmskrīzes laikā slēgto līgumu apmērus, arī atbalsti domu, ka pie visa vainīgs ir Nellijs un ar Andri vajadzētu tielēties un visādi izdabāt viņam, lai tik, pasarg dies, "zelta" puisītis neizjustu kādu diskomforta ēnu, jo tad meistarība zūd.
Par FT% stāsts ir par sezonālo rekordu, kurš tiks sists pirmo reizi kopš 1972. gada, neizliecies, ka neko par to neesi dzirdējis. Piekrītu, ka nav patīkami, bet vajag drosmīgi uzlūkot faktus tādus, kādi tie ir.
Nepiederu pie Nelsona nolicējiem, jo ne jau viņš viens veido un trenē komandu. Bet nu jebkura g.trenera darba kvalitātes rādītājs ir sasniegtais rezultāts ar konkrēto komandu.

Par to FT% rekordu; ja tāds antirekords ir sasniegts, tad ir sasniegts. Slikti, bet man jau tas neko nemaina. Tur jau Biedriņam un viņa treneriem jāizdara secinājumi. Vienīgi es nepiederu pie tiem, kas tagad smejas par to cik AB nožēlojams sodos, jo piemēram man daudz objektīvāks rādītājs(pēc kura vērtēt) liekas visu sezonu kopējais izmesto/iemesto sodu skaits, nevis šīs sezonas 25 metieni.
Es drīzāk kritizētu AB nevis par precizitāti(lai gan arī par šo VAR/vajag kritizēt),bet gan par niecīgo izmesto soda m. skaitu. Ja 30+ spēles izmet tikai 25 sodiņus, tad var treniņos mest kaut vai ar 100%, tik un tā spēles laikā sodiņš būs nestabils kā dolārs (hvz cik tas stabils).

  -1 [+] [-]

, 2010-03-11 23:57, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Es drīzāk kritizētu AB nevis par precizitāti(lai gan arī par šo VAR/vajag kritizēt),bet gan par niecīgo izmesto soda m. skaitu. Ja 30+ spēles izmet tikai 25 sodiņus, tad var treniņos mest kaut vai ar 100%, tik un tā spēles laikā sodiņš būs nestabils kā dolārs (hvz cik tas stabils).
Nu bet tur taču ir acīmredzama tieša cēloņsakarība. Viņš negrib nonākt uz soda metienu līnijas, jo jūtas absolūti nedroši, metot FT. Un tas ir vairāk mīts nekā fakts, ka komandas biedri viņam nedod bumbu- pirmkārt, dod gan, tikai ne tiešā groza tuvumā, kur AB vis nemēgina apspēlēt pretspēlētāju, bet labāk izspēlē bumbu uz brīvu tālmetienu partnerim (par to liecina diezgan daudzās Andra izdarītās rez. piespēles) un otrkārt, viņš pats izvairās saņemt bumbu situācijā, kur var reāli izprovocēt pārkāpumu pret sevi un stāties uz FT līnijas, kur nevēlas nonākt. Vienīgie punkti kā likums tika savākti vai nu iebakstot atlecošo vai arī vienatnē saņemot piespēli zem groza. Īpaši reti bija gadījumi, kad tika gūti 2 punkti ar sodu, tai pat laikā izceļoties ar vienu no labākajiem FG% līgā, tas pierāda tikai vienu- anormālu izvairīšanos no jebkādas kontaktcīņas metiena brīdī.
Tāds nu šosezon tas sniegums ir bijis- kur meklēt vainu, vai tikai trenerī, komandas biedros, vai arī paša fiziskajā vai psiholoģiskajā varējumā, uz to laikam tikai pats sportists droši var atbildēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-12 01:25, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nu bet tur taču ir acīmredzama tieša cēloņsakarība. Viņš negrib nonākt uz soda metienu līnijas, jo jūtas absolūti nedroši, metot FT. Un tas ir vairāk mīts nekā fakts, ka komandas biedri viņam nedod bumbu- pirmkārt, dod gan, tikai ne tiešā groza tuvumā, kur AB vis nemēgina apspēlēt pretspēlētāju, bet labāk izspēlē bumbu uz brīvu tālmetienu partnerim (par to liecina diezgan daudzās Andra izdarītās rez. piespēles) un otrkārt, viņš pats izvairās saņemt bumbu situācijā, kur var reāli izprovocēt pārkāpumu pret sevi un stāties uz FT līnijas, kur nevēlas nonākt. Vienīgie punkti kā likums tika savākti vai nu iebakstot atlecošo vai arī vienatnē saņemot piespēli zem groza. Īpaši reti bija gadījumi, kad tika gūti 2 punkti ar sodu, tai pat laikā izceļoties ar vienu no labākajiem FG% līgā, tas pierāda tikai vienu- anormālu izvairīšanos no jebkādas kontaktcīņas metiena brīdī.
Tāds nu šosezon tas sniegums ir bijis- kur meklēt vainu, vai tikai trenerī, komandas biedros, vai arī paša fiziskajā vai psiholoģiskajā varējumā, uz to laikam tikai pats sportists droši var atbildēt.
Pieļauju, ka tu biežāk skaties GSW spēles (es šosezon esmu redzējis kādas 8-10), tāpēc nevaru spriest par visām spēlēm kopumā, bet tajās kurās es esmu redzējis tiešām ir tā kā tu rakstīji, ka AB bumbu dod patālu no groza. Nav jau grūti saprast, ka tādas izspēles(kur centrs darbojas kā piespēlētājs) ir daļa no Nelsona spēles plāna uzbrukumā/un tas jau nav nekas jauns basketbolā,ka uzbrukums tiek veidots caur centru kurš neatrodas tiešā groza tuvumā. To jau nevar saukt par baigo bumbas došanu centram, tā drīzāk ir iespēlēšana uz aizsargiem izmantojot centra palīdzību.

Tu raksti, ka AB punktus gūst pārsvarā pielabojot metienus, vai no groza apakšas, bet jautājums tev: Vai tad kādreiz ir bijis savādāk?? Visu laiku viņš tā ir spēlējis, vienīgā atšķirība, ka iepriekš bija Deiviss kurš mācēja atrast AB zem groza un arī ar Džeksonu pag.sezonā Andrim bija labi iespēlētas sadarbības. Šogad GS saspēles veidošanas ziņā ir absolūti vājākais aizsargu pāris līgā/to rāda statistika/...Abi viņi ir uzbrūkošie aizsargi ar saspēles vadītāja fiz.rādītājiem. Bez variantiem.
Tas ka pašam AB ir jāpieliek pie agresivitātes uzbrukumā ir nenoliedzami.