Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Pēc Porziņģa aizmainīšanas Dončičam karjeras rekords - 51 punkts

Emils Ozerinskis

Pēc Porziņģa aizmainīšanas Dončičam karjeras rekords - 51 punkts
Luka Dončičs pēc Porziņā aizmainīšanas guva 51 punktu. Foto: USA Today Sports/Scnpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) šonakt uzvaras izcīnījušas Latvijas basketbolistu apmainījušās Dalasas "Mavericks" un Vašingtonas "Wizards".

Vakardien sasvstarpējo maiņu veica Dalsas "Mavericks" un Vašingtonas "Wizards", apmainoties ar Latvijas basketbolistiem Kristapu Porziņģi un Dāvi Bertānu.

• Pēc maiņas darījuma nepieciešams laiks, lai basketbolisti aizceļotu uz savām jaunajām mājvietām un pievienotos komandām, tādēļ ne Kristaps Porziņģis, ne Dāvis Bertāns šonakt nespēlēja.

• Dalasas "Mavericks" pateicoties Lukas Dončiča 51 punktam, deviņām atlēkušajām bumbām un sešām rezultatīvām piespēlēm guva uzvaru savās mājās pār Losandželosas "Clippers". Spēle noslēdzās ar 112:105 Teksasas komandas labā. Dončičam šī bija karjeras rezultatīvākā spēle, pirmo reizi pārsniedzot 50 punktu robežu.

• Brazīlijas saspēles vadītājs Rauls Neto ar 21 gūtu punktu kaldināja Vašingtonas "Wizards" minimālu uzvaru pār Bruklinas "Nets" - 113:112. Pie "triple-double" rādītājiem tika Vašingtonas uzbrucējs Kails Kūzma, sakrājot 15 punktus, 13 atlēkušās bumbas un desmit rezultatīvas piespēles. No "Nets" jaunā lielā trījnieka spēlēja tikai Kairijs Ērvings, atzīmējoties ar 31 punktu.

• Goldensteitas "Warriors" šorīt savās mājās paklupa pret Ņujorkas "Knicks", par spīti Stefena Karija 35 gūtajiem punktiem zaudējot ar 114:116. Tādējādi "Warriors" atpalicība no Rietumu konferences līderes Fīnias "Suns" palielinājusies līdz četrām ar pusi uzvarām. Ņujorkiešiesm ar 28 punktiem izcēlās Džuliuss Rendls, bet 22 punktus pievienoja Evans Furņē.

• Pagājušās sezonas fināla atkārtojuma spēlē Fīniksas "Suns" savās mājās ar rezultātu 131:107 atriebās NBA čempionei Milvoki "Bucks". Zem groziem plosījās Deandre Eitons, gūstot 27 punktus, bet Kriss Pols guva 17 punktus un apgādāja komandas biedrus ar 19 rezultatīvām piespēlēm. Bukiem pa 21 punktam guva Drū Holidejs un Kriss Midltons, bet Jannis Adetokunbo tika pie 18 punktiem.

NBA spēles 11. februārī

KomandasRezultātsLabākie
Pistons – Grizzlies107:132Grants 20 – Morants 23
Wizards – Nets113:112Neto 21 – Ērvings 31
Pelicans – Heat97:112Alvarado 17 – Adebajo 29
Rockets – Raptors102:139Porters 30 – Siakams 30
Mavericks – Clippers112:105Dončičs 51 – Moriss 21
Suns – Bucks131:107Eitons 27 – Holidejs 21
Warriors – Knicks114:116Karijs 35 – Rendls 28

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Heat36-2064.3 %1.Suns45-1081.8 %
2.Bulls34-2161.8 %2.Warriors41-1573.2 %
3.Cavaliers34-2161.8 %3.Grizzlies39-1868.4 %
4.Bucks35-2261.4 %4.Jazz34-2161.8 %
5.76ers32-2259.3 %5.Mavericks33-2358.9%
6.Raptors31-2357.4 %6.Nuggets30-2455.6 %
7.Celtics31-2555.4 %7.Timberwolves29-2652.7 %
8.Nets29-2652.7 %8.Clippers27-3047.4 %
9.Hornets28-2850.0 %9.Lakers26-3046.4 %
10.Hawks26-2848.1 %10.Pelicans22-3340.0 %
11.Wizards25-2946.3 %11.Trail Blazers22-3439.3%
12.Knicks25-3144.6 %12.Kings21-3636.8 %
13.Pacers19-3733.9 %13.Spurs20-3536.4 %
14.Magic13-4323.2 %14.Thunder17-3731.5 %
15.Pistons12-4321.8 %15.Rockets15-4027.3 %

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/standings

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 09:55, pirms 2 gadiem
Palasot kedu tirgotāja un Kjubana sacīto par treidu var noprast,ka viņi nav skatījušies kā spēlē Dinvidijs un Dāvis šogad

Fanus ar droši satrauca Kjubana sacītais par nevēlēšanos maksāt luxury tax

  +6 [+] [-]

, 2022-02-11 10:03, pirms 2 gadiem
Nu Pončārs varēs krāmēt pa grozu tik cik vēlas - šonakt jau gandrīz puse komandas metienu izmeta.

 +12 [+] [-]

, 2022-02-11 10:08, pirms 2 gadiem
Lukam tagad paradīze. Neviens vairs netraucēs. Stati būs debesīs.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 10:21, pirms 2 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Lukam tagad paradīze. Neviens vairs netraucēs. Stati būs debesīs.
Lukam arī pirms tam neviens netraucēja.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-11 10:25, pirms 2 gadiem
Dončikam visas važas nost, tagad ies pēc kārtējā titula un MVP

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 10:27, pirms 2 gadiem
Šovs turpināsies līdz abas Losandželosas komandas un Minesota sāks pēdējās 15 spēlēs cīnīties par izkļūšanu no play-in zonas, kā arī Denvera gribēs labākas pozīcijas pirms play-off. Pluss vēl Austrumu konferences komandas, kuras kapāsies par pozīcijām. Labākais, ka pārējā komanda regulāri nedabū sajust spēles ritmu uzbrukumā, un tad, kad sāksies jau vairāk spēle aizsardzībā no visu vidusdaļas komandu puses, tad vajadzēs mest grozā bumbu arī pārējiem. Cik no viņiem (izņemot Dinvidiju ar regulāru iesaisti uzbrukumā Vašingtonā) ir gatavi pilnvērtīgi iesaistīties uzbrukumā, ir liels jautājums.

P.S. Luka nav MJ, kuram bija izteikts fiziskais pārspēks pār pretspēlētājiem!

  +3 [+] [-]

, 2022-02-11 10:37, pirms 2 gadiem
Nu ko, Luka parādija ko spēj, tagad KP nekam vairs nevajadzētu traucēt (itsevišķi kamēr Bils ārstēsies) un parādīt, ka var arī samest/vai nesamest !

     [+] [-]

, 2022-02-11 10:40, pirms 2 gadiem
Kā var aprēķināt pus uzvaru?!

     [+] [-]

, 2022-02-11 10:44, pirms 2 gadiem
Kam vairs interesē resnais sīpols Luka? Pilnigi pajāt par Dalasas spēli. Ā..... sīpols interesē centrālltirgus toļika draugiem, tas gan taisnība.

  +5 [+] [-]

, 2022-02-11 10:49, pirms 2 gadiem
Jau gaidu Dallas vs Wasington spēli.

     [+] [-]

, 2022-02-11 10:49, pirms 2 gadiem
Tagad enkurdaun s, sāks smidēt arī pie WAS rakstiem, vai paliks pie DAL un suukaaas pelmenim?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 10:53, pirms 2 gadiem
Kopsummā, esmu pret vardarbību... beeet, enkurdaun im gan labpraat seju izškaidiitu... piesakies, unntad visas savas gudraas fraazes vareesi man patiekt sejā, ja varēsi..

  -4 [+] [-]

, 2022-02-11 10:58, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Nu Pončārs varēs krāmēt pa grozu tik cik vēlas - šonakt jau gandrīz puse komandas metienu izmeta.
Vai tad viņam arī iepriekš to kāds traucēja darīt? Manuprāt-nē!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-11 10:59, pirms 2 gadiem
Luka no priekiem nodeva kārtīgi. Kad vairs nav cita pretendenta uz troni.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +3 [+] [-]

, 2022-02-11 11:01, pirms 2 gadiem
Pēdējo reizi trollings Lukam. 33% no komandas metieniem, 6 piespēles, 7 kļūdas, vēl vismaz 2 kļūdas tika pierakstītas citiem. Regulārā sezonā kamēr visiem primāri ir svarīgs šovs - Luka būs varonis. Tikko nonāks līdz izslēgšanai, tad atkost šo spēles stilu, komandai kura spēlē aizsardzībā un kā komanda, nesagādās grūtības. Dalasa kritīs pirmajā kārtā. Es stādos priekšā, kā jūtās komandas biedri ar šādu raudošu, diedelējošu, vīpsnājošu princesi. Pilnīgs pretstats patiesiem komandas līderiem - etalons Kriss Pols.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-11 11:04, pirms 2 gadiem
LD signalizè,ka viņš nemaz neskumst par garā galā zaudēšanu,smaids visu 1/2. Piespēles arī tik 6,kas rāda,ka šis bij' tāds message mačs domāts, individuāls. Domāju,Mavs vēlāk varēs nožēlot, ka par apmēram sviestmaizi atdeva KP

     [+] [-]

, 2022-02-11 11:05, pirms 2 gadiem
Superlauķis rakstīja: Pēdējo reizi trollings Lukam. 33% no komandas metieniem, 6 piespēles, 7 kļūdas, vēl vismaz 2 kļūdas tika pierakstītas citiem. Regulārā sezonā kamēr visiem primāri ir svarīgs šovs - Luka būs varonis. Tikko nonāks līdz izslēgšanai, tad atkost šo spēles stilu, komandai kura spēlē aizsardzībā un kā komanda, nesagādās grūtības. Dalasa kritīs pirmajā kārtā. Es stādos priekšā, kā jūtās komandas biedri ar šādu raudošu, diedelējošu, vīpsnājošu princesi. Pilnīgs pretstats patiesiem komandas līderiem - etalons Kriss Pols.
Labu salīdzinājumu atradi, ar NBA veterānu, kurš apēdis pudu sāls Atgādini, cik labi Pols "līderoja" ar talantiem pārbāzto Clipers vienību un cik titulus tur palīdzēja izlīderot?

  +6 [+] [-]

, 2022-02-11 11:05, pirms 2 gadiem
Luka laimīgs, bet vai laimīgi ir pārējie dalasieši.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 11:10, pirms 2 gadiem
esmeralda rakstīja: Luka laimīgs, bet vai laimīgi ir pārējie dalasieši.
Viņiem nekas nemainīsies, jo kā skraidelēja līdz Damplingam uzbrukumā līdz šim, tā turpinās to darīt arī nākotnē.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 11:15, pirms 2 gadiem
Luka aiz laimes sameta visu pēc kārtas, beidzot viņš būs viens

     [+] [-]

, 2022-02-11 11:18, pirms 2 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Luka aiz laimes sameta visu pēc kārtas, beidzot viņš būs viens
Īpaši Mavs ''būs laimīgi'', kad Damplings būs savainots, un ka tāds viņš būs nav pat jautājumu.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-11 11:30, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Īpaši Mavs ''būs laimīgi'', kad Damplings būs savainots, un ka tāds viņš būs nav pat jautājumu.
Ārprāts, izklausās galīgi neveselīgs naids tev pret to puišeli.

     [+] [-]

, 2022-02-11 11:32, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Labu salīdzinājumu atradi, ar NBA veterānu, kurš apēdis pudu sāls Atgādini, cik labi Pols "līderoja" ar talantiem pārbāzto Clipers vienību un cik titulus tur palīdzēja izlīderot?
Beidz Griezējos Polam bija CP3 play off 1 kārtas lāsts uzlikts .

     [+] [-]

, 2022-02-11 11:35, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ārprāts, izklausās galīgi neveselīgs naids tev pret to puišeli.
Drīzāk jau pret Kjubanu un Mavs kā komandu.
Ir grūti atrast NBA tādu komandu un tās īpašnieku, kurš salīdzinoši īsā laikā tik daudz muļķīgus lēmumus izdarījuši viena spēlētāja dēļ. Sākot ar Seta Karija aizmainīšanu, un beidzot ar Dž. Ričardsona aizmainīšanu tikai tāpēc, ka vinš pateica Damplingam visu ko par viņu domā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 11:41, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Īpaši Mavs ''būs laimīgi'', kad Damplings būs savainots, un ka tāds viņš būs nav pat jautājumu.
Par to pašu iedomājos, no biznesa viedokļa ok, var Luku pārdot, bet vienā momentā pie traumas šis viena cilvēka šovs var +/- sabrukt...

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 11:42, pirms 2 gadiem
Erikovič rakstīja: Par to pašu iedomājos, no biznesa viedokļa ok, var Luku pārdot, bet vienā momentā pie traumas šis viena cilvēka šovs var +/- sabrukt...
Un ar KP bija baigi labāk? Tur jau garantēta 1/3 sezonas izlaista.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 11:44, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Un ar KP bija baigi labāk? Tur jau garantēta 1/3 sezonas izlaista.
Ne jau par to ir stāsts.
Stāsts ir par to, ka Mavs bez Damplinga vairāk nekas nav. Tukša čaula.

     [+] [-]

, 2022-02-11 11:46, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ne jau par to ir stāsts.
Stāsts ir par to, ka Mavs bez Damplinga vairāk nekas nav. Tukša čaula.
Es reāli nesaprotu šito sentimentu te. Nu nevar visas NBA komandas būt pretendenti uz titulu. Dažas būs pilnīgi mēsli, dažās būs 1-2 key spēlētāji. Katrā komandā pie neveiksmīgas traumas vai traumām titulu neredzēt kā savas ausis. Atgādināt, kas ar Warriors notika vēl nesenā pagātnē? No čempioniem uz pilnīgām nullēm dēļ dažām traumām. Dončič ir net positive Dalasai, ja jūs domājat, ka komanda būtu labāka bez Dončika, nu tie ir slimi murgi.

     [+] [-]

, 2022-02-11 11:51, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es reāli nesaprotu šito sentimentu te. Nu nevar visas NBA komandas būt pretendenti uz titulu. Dažas būs pilnīgi mēsli, dažās būs 1-2 key spēlētāji. Katrā komandā pie neveiksmīgas traumas vai traumām titulu neredzēt kā savas ausis. Atgādināt, kas ar Warriors notika vēl nesenā pagātnē? No čempioniem uz pilnīgām nullēm dēļ dažām traumām. Dončič ir net positive Dalasai, ja jūs domājat, ka komanda būtu labāka bez Dončika, nu tie ir slimi murgi.
Nezinu kā tur Mavs būtu vai nebūtu bez Damplinga, bet tas kas šobrīd notiek Mavs nav nopietni, ja ņemam vērā, ka basketbols ir komandu sporta veids. Pārāk liela vara ir ielikta rokās vienam cimperligām puišelim.

     [+] [-]

, 2022-02-11 11:59, pirms 2 gadiem
Nu tagad Pončikam neviens netraucēs krāt rekordus !

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:00, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nezinu kā tur Mavs būtu vai nebūtu bez Damplinga, bet tas kas šobrīd notiek Mavs nav nopietni, ja ņemam vērā, ka basketbols ir komandu sporta veids. Pārāk liela vara ir ielikta rokās vienam cimperligām puišelim.
Un risinājums aizmainīt komandas galveno zvaigzni, pret k-kādām vidūvējībām teiksim Turneru un Šrēderu? Tas noteikti paceltu Mavs jaunā līmenī.

Redz, Dalasa saprata, ka duo ar KP nebūs, tāpēc jādarbojas un jāmēģina citādāk būvēt komanda ap Luku. Bez zvaigznēm NBA nekur...

  +3 [+] [-]

, 2022-02-11 12:02, pirms 2 gadiem
par dallas vairāk var nerastīt

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 12:08, pirms 2 gadiem
placis rakstīja: par dallas vairāk var nerastīt
Beidz, no latviešu sirdīm Dallasa nekur nepazudīs un ne jau tādēļ, ka tur tagad spēlēs Dāvis

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:10, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Un risinājums aizmainīt komandas galveno zvaigzni, pret k-kādām vidūvējībām teiksim Turneru un Šrēderu? Tas noteikti paceltu Mavs jaunā līmenī.

Redz, Dalasa saprata, ka duo ar KP nebūs, tāpēc jādarbojas un jāmēģina citādāk būvēt komanda ap Luku. Bez zvaigznēm NBA nekur...
Nenoliedzami, ka NBA marketings prasa savu, un katrā komandā ir vajadzīga vistiņa, kura dēj zelta oliņas, bet.....normāls vistas fermas īpašnieks domās ar skatu perspektīvā.
Pēc vakardienas maiņas pasākuma nekādi nevaru apgalvot, ka Kjubans&Co būtu rīkojušies loģiski. Un cik lasīju i-netā, tad ir maz tādu NBA ekspertu, kuri arī tajā visā saskatīja kādu loģiku ar skatu komandas perspektīvā.
Jā, piekrītu, ka KP traumas varēja izvest Kjubanu&Co no pacietības, un tāpēc viņi gribēja KP aiztreidot. Ko viņi no tā visa ieguva? Neko, jo pat komandas budžets netika atslogots. Nemaz nerunājot par nopietnām cerībām komandas snieguma uzlabošanā.

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:14, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ko viņi no tā visa ieguva?
Sliktākajā gadījumā Kjūbans vismaz iegūs jaunu sarunu biedru, ar kuru apspriest crypto.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 12:20, pirms 2 gadiem
plebejs rakstīja: Sliktākajā gadījumā Kjūbans vismaz iegūs jaunu sarunu biedru, ar kuru apspriest crypto.
Kurš tad no abiem iemainītiem ir tāds crypto eksperts?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 12:24, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kurš tad no abiem iemainītiem ir tāds crypto eksperts?
Dinvidijs

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:28, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kurš tad no abiem iemainītiem ir tāds crypto eksperts?
Dinvidijs gribēja algu saņemt kriptovalūtā bet līga neatļāva

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 12:28, pirms 2 gadiem
plebejs rakstīja: Dinvidijs
Nu, jā! Katram bagātam cilvēkam vajag un gribās kādu mazo sirdsprieciņu.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-11 12:30, pirms 2 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Dinvidijs gribēja algu saņemt kriptovalūtā bet līga neatļāva
Gan jau drīz ļaus, jo cik zinu, tad kripto valūta jau daudzos sporta veidos ienāk kā maksāšanas līdzeklis.

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:30, pirms 2 gadiem
Biju jau kautka apradis sekot Dalasai. Labi, ka Bertans palidzes saglabat nelielu interesi par viniem. Man skiet, Kristapam si ir laba maina, man loti patik Bils(Poncica uzvediba un speles stils man nav isti pienemami), un kopuma Vasingtonai sobrid upside ir augstaks neka Dalasai videja termina. Protams, ja Bils parakstis pagarinajumu sovasar.Ja ne, tad Kristaps celos talak.

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:33, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nenoliedzami, ka NBA marketings prasa savu, un katrā komandā ir vajadzīga vistiņa, kura dēj zelta oliņas, bet.....normāls vistas fermas īpašnieks domās ar skatu perspektīvā.
Pēc vakardienas maiņas pasākuma nekādi nevaru apgalvot, ka Kjubans&Co būtu rīkojušies loģiski. Un cik lasīju i-netā, tad ir maz tādu NBA ekspertu, kuri arī tajā visā saskatīja kādu loģiku ar skatu komandas perspektīvā.
Jā, piekrītu, ka KP traumas varēja izvest Kjubanu&Co no pacietības, un tāpēc viņi gribēja KP aiztreidot. Ko viņi no tā visa ieguva? Neko, jo pat komandas budžets netika atslogots. Nemaz nerunājot par nopietnām cerībām komandas snieguma uzlabošanā.
Nu KP treids, manuprāt pilnīgs sūds, vienīgais racionālais skaidrojums ir tāds, ka atklāja KP k-kādas nopietnas veselības problēmas. Neredzu kā Dinvidijs un Bertāns uzlabo komandu pēc KP aiziešanas. Nu varbūt vēl baigais konflikts starp Luku un KP bija ārpus laukuma.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-11 12:35, pirms 2 gadiem
Mezzano rakstīja: man loti patik Bils(Poncica uzvediba un speles stils man nav isti pienemami)
Bīls tāds pats hero-bālists kā luka ar mazāk asistiem.

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:39, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nenoliedzami, ka NBA marketings prasa savu, un katrā komandā ir vajadzīga vistiņa, kura dēj zelta oliņas, bet.....normāls vistas fermas īpašnieks domās ar skatu perspektīvā.
Pēc vakardienas maiņas pasākuma nekādi nevaru apgalvot, ka Kjubans&Co būtu rīkojušies loģiski. Un cik lasīju i-netā, tad ir maz tādu NBA ekspertu, kuri arī tajā visā saskatīja kādu loģiku ar skatu komandas perspektīvā.
Jā, piekrītu, ka KP traumas varēja izvest Kjubanu&Co no pacietības, un tāpēc viņi gribēja KP aiztreidot. Ko viņi no tā visa ieguva? Neko, jo pat komandas budžets netika atslogots. Nemaz nerunājot par nopietnām cerībām komandas snieguma uzlabošanā.
No biznesa viedokļa Luka naudu kluba kasē ienes - fani ir gatavi šķirties no lielas naudas summas, lai katru spēli redzētu savu varoni un nopirktu kādu stilīgu atribūtiku no komandas īpašnieka veikala. Pluss uz lielās ažiotāžas rēķina daudzi ir gatavi atdot lielu naudas summu par iespēju reklamēties Dallasas spēlēs. Naudas ienākumu ziņā viss ir kārtībā.
KP biznesa sakarā neko nedeva, jo viņš bieži izkrita no sastāva, kā arī pēc traumām vairs savus limitētos triku laukumā nevarēja veikt.
Kamēr faniem pietiek ar PO pirmo kārtu, esošā stratēģija ir pat ideāla priekš komandas īpašnieka.

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:46, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu KP treids, manuprāt pilnīgs sūds, vienīgais racionālais skaidrojums ir tāds, ka atklāja KP k-kādas nopietnas veselības problēmas. Neredzu kā Dinvidijs un Bertāns uzlabo komandu pēc KP aiziešanas. Nu varbūt vēl baigais konflikts starp Luku un KP bija ārpus laukuma.
Neticu, ka KP ir tik nopietnas veselības problēmas, ka Mavs to dēļ par visām varem gribēja tikt vaļā tieši tagad. Komandā, kurā viņš tagad spēlēs, arī nestrādā muļķi, kuri nopirka kaķi maisā.
Tāpat neticu, ka Mavs un Wizards tā uz pirksta klikšķi noslēdz pāreju stundas laikā. Gan jau Wizards bija veicis kādu izpēti un informācijas ievākšanu, jo diez vai viņiem gribējās ieberzties zinot KP traumatisma vēsturi.

     [+] [-]

, 2022-02-11 12:48, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: No biznesa viedokļa Luka naudu kluba kasē ienes - fani ir gatavi šķirties no lielas naudas summas, lai katru spēli redzētu savu varoni un nopirktu kādu stilīgu atribūtiku no komandas īpašnieka veikala. Pluss uz lielās ažiotāžas rēķina daudzi ir gatavi atdot lielu naudas summu par iespēju reklamēties Dallasas spēlēs. Naudas ienākumu ziņā viss ir kārtībā.
KP biznesa sakarā neko nedeva, jo viņš bieži izkrita no sastāva, kā arī pēc traumām vairs savus limitētos triku laukumā nevarēja veikt.
Kamēr faniem pietiek ar PO pirmo kārtu, esošā stratēģija ir pat ideāla priekš komandas īpašnieka.
Par pirmo jau rakstīju-Luka ir zelta vistiņa, kura dēj zelta oliņas.
Par pārējo nezinu ko teikt.

     [+] [-]

, 2022-02-11 13:00, pirms 2 gadiem
Pončiks aiz laimes eksplodē!

     [+] [-]

, 2022-02-11 13:02, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu KP treids, manuprāt pilnīgs sūds, vienīgais racionālais skaidrojums ir tāds, ka atklāja KP k-kādas nopietnas veselības problēmas. Neredzu kā Dinvidijs un Bertāns uzlabo komandu pēc KP aiziešanas. Nu varbūt vēl baigais konflikts starp Luku un KP bija ārpus laukuma.
Tak KP divas dienas atpakaļ jau bija atgriezies treniņos,lai atgūtu kaut kādu formu.Trauma kā tāda ir vnk laiku prasoša.Kaut kas noiet greizi un sēdi ilgi ārā.Rekur Nunns ar bone bruise sēž ārā jau visu sezonu.

     [+] [-]

, 2022-02-11 13:13, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neticu, ka KP ir tik nopietnas veselības problēmas, ka Mavs to dēļ par visām varem gribēja tikt vaļā tieši tagad. Komandā, kurā viņš tagad spēlēs, arī nestrādā muļķi, kuri nopirka kaķi maisā.
Tāpat neticu, ka Mavs un Wizards tā uz pirksta klikšķi noslēdz pāreju stundas laikā. Gan jau Wizards bija veicis kādu izpēti un informācijas ievākšanu, jo diez vai viņiem gribējās ieberzties zinot KP traumatisma vēsturi.
NU bet tieši tā! Beidziet drāmu burt! Takš pēc maiņām vēl seko medicīniskās pārbaudes, pēc kurām var vēl maiņu atcelt, ja atklājas kkas traks.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 13:16, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neticu, ka KP ir tik nopietnas veselības problēmas, ka Mavs to dēļ par visām varem gribēja tikt vaļā tieši tagad. Komandā, kurā viņš tagad spēlēs, arī nestrādā muļķi, kuri nopirka kaķi maisā.
Tāpat neticu, ka Mavs un Wizards tā uz pirksta klikšķi noslēdz pāreju stundas laikā. Gan jau Wizards bija veicis kādu izpēti un informācijas ievākšanu, jo diez vai viņiem gribējās ieberzties zinot KP traumatisma vēsturi.
Nu spriežot pēc tā KP-Toronto noformolētajiem tvītiem,tad Raptors ir bijusi tā kura zvanījusi Mavs par KP zinot Mavs apsēstību ar Dragiču.
Beigās kaut kāds Dragičš+Bušērs būtu bijs labāks variants nevis šitā katastrofālā maiņa.

Nu par to ieberšanos var runāt uz abām pusēm.Mavs GM saka,ka viņiem vajadzēja šūterus un ball hendlerus.Tie divi kopā sezonā nemet tik daudz cik KP viens.
Nah viņiem ball hendleri tagad ar šito Lukas usage rate.Muldēja tik sezonas sākumā,ka vajadzētu vairāk no Lukas dabūt bumbu prom,lai nav tāds usage.Nepagāja pat mēnesis un back to normal.

     [+] [-]

, 2022-02-11 13:42, pirms 2 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Nu spriežot pēc tā KP-Toronto noformolētajiem tvītiem,tad Raptors ir bijusi tā kura zvanījusi Mavs par KP zinot Mavs apsēstību ar Dragiču.
Beigās kaut kāds Dragičš+Bušērs būtu bijs labāks variants nevis šitā katastrofālā maiņa.

Nu par to ieberšanos var runāt uz abām pusēm.Mavs GM saka,ka viņiem vajadzēja šūterus un ball hendlerus.Tie divi kopā sezonā nemet tik daudz cik KP viens.
Nah viņiem ball hendleri tagad ar šito Lukas usage rate.Muldēja tik sezonas sākumā,ka vajadzētu vairāk no Lukas dabūt bumbu prom,lai nav tāds usage.Nepagāja pat mēnesis un back to normal.
Domāju, ka treids ir vairāk vērsts uz biznesa price-performance principa. Dabūja nedaudz rentablākas izmaksas.
Parēķini to cik izmaksā čempionu sastāvs (piemēram, GSW Durenta laikos) un cik izdevīgi no biznesa viedokļa ir uzturēt haipu ap vienu zvaigzni un veidot ap viņu stāstu par komandu, kura pamatīgi cīnās visos po, bet nekas nesanāk. Visi jūt līdzi un seko līdzi stāsta pagriezieniem. Kamēr tas strādā, Kjūbanam īsti neko citu nevajag un to, ka nekas cits nav vajadzīgs, viņš parāda ar reāliem darbiem.

     [+] [-]

, 2022-02-11 13:53, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Domāju, ka treids ir vairāk vērsts uz biznesa price-performance principa. Dabūja nedaudz rentablākas izmaksas.
Parēķini to cik izmaksā čempionu sastāvs (piemēram, GSW Durenta laikos) un cik izdevīgi no biznesa viedokļa ir uzturēt haipu ap vienu zvaigzni un veidot ap viņu stāstu par komandu, kura pamatīgi cīnās visos po, bet nekas nesanāk. Visi jūt līdzi un seko līdzi stāsta pagriezieniem. Kamēr tas strādā, Kjūbanam īsti neko citu nevajag un to, ka nekas cits nav vajadzīgs, viņš parāda ar reāliem darbiem.
Viņš turpināt darīt ko darīja ar Dirku.Gadiem spēlēs PO un lidos ārā pirmajās kārtās.Turpinot šādi ''taisīt'' komandas.
Kjubans pats pateica,ka negribot iet nodokļu ellē tagad pārslēdzot DFS un iespējams Brunsonu.Es domāju,kas tas pasaka daudz par viņa velmēm uz doto brīdi.
Tagad sēdēs kā muļķis ar īkšķi pakaļā un gaidīs 2023 free agent klasi ar Jokiču priekšgalā un to pašu darīs fani,lai aplauztos jau kārtējo reizi pēdējos 15 gados.Tad sekos 2024 free agenta klase.Cikls turpināsies,jo Kjubanam pieder komanda.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-11 14:00, pirms 2 gadiem
BostonGreen#7 rakstīja: Viņš turpināt darīt ko darīja ar Dirku.Gadiem spēlēs PO un lidos ārā pirmajās kārtās.Turpinot šādi ''taisīt'' komandas.
Kjubans pats pateica,ka negribot iet nodokļu ellē tagad pārslēdzot DFS un iespējams Brunsonu.Es domāju,kas tas pasaka daudz par viņa velmēm uz doto brīdi.
Tagad sēdēs kā muļķis ar īkšķi pakaļā un gaidīs 2023 free agent klasi ar Jokiču priekšgalā un to pašu darīs fani,lai aplauztos jau kārtējo reizi pēdējos 15 gados.Tad sekos 2024 free agenta klase.Cikls turpināsies,jo Kjubanam pieder komanda.
Tur jau tas stāsts, ka Kjūbans ir izteikts biznesmenis un viņam Maverics ir tikai viens no biznesiem. Viņam galvenais, lai ir peļņa. Neteiktu, ka arī Luka no šī cilvēka biznesa būs baigais ieguvējs, ja pēc vairākiem gadiem mainīs komandu, jo viņš jau būs pieradis spīdēt un nedomāt par komandas kopējo rezultātu.

     [+] [-]

, 2022-02-11 14:05, pirms 2 gadiem
Interesanti palasit komentarus rietumos.
Wizards fani loti priecigi par treidu ( Tika vala no 2 speletajiem ar sliktiem ligumiem ) + ieguva speletaju ar labu upside.
Mavs fani loti priecigi, ka tika vala no KP un ieguva 2 speletajus no kuriem 1) varetu potenciali but labs roleplayer un piestavetu mavs stilam, metot 3pt no perimetra, kad Luka/Brunson atdod bumbu
2)Dinvidijs var sev izkartot metienu. Laigan pasreiz nav tas efektivakais speletajs, bet ir noteikti upside tapat ka Bertanam.
Ka ari Dalasa 'sadalija' Porzinga ligumu un palika flexiblaka. Zel, ka Dalasa nedabuja Turneru pret KP, bet neko darit, kada KP ir vertiba paslaik tada ir.
Izskatas Dalasa dodas virziena: 1 izteikta zvaigzne + vairaki labi specialisti tai apkart. Bus interesanti skatities PO ar Bertanu Dalasa, cerams, ka lazeris atversies jauna komanda ar labakiem PG

     [+] [-]

, 2022-02-12 08:03, pirms 2 gadiem
Nah Beidzot ''slovēņi'' atkratīsies no mūsu tautieša...

     [+] [-]

, 2022-02-12 20:10, pirms 2 gadiem
Garais tikmēr Liepājas metalurgā