Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

"Knicks" uzvar Atlantā, Rouzam 31 punkts un kļūda izšķirošajā metienā pret "Lakers"

"Knicks" uzvar Atlantā, Rouzam 31 punkts un kļūda izšķirošajā metienā pret "Lakers"
Deriks Rouzs. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas „Knicks” šonakt ar Tima Hārdeveja 34 punktu palīdzību viesos pieveica Atlantas „Hawks” ar 112:107. Izgāzties turpināja „Cavaliers”, zaudējot „Thunder” ar 86:95, bet Losandželosas „Lakers” saspringtā mačā pieveica Minesotas „Timberwolves” ar 114:110.

Ņujorkas „Knicks” šī bija sezonas ceturtā uzvara un otrā tieši pār Atlantas komandu. Savā laukumā sezonas atklāšanas mačā „Hawks” tika sagrauta, bet šonakt viesos klājās jau daudz grūtāk. Ņujorkas sastāvā lielu lomu turpināja ieņemt nedraftētais debitants Alonso Trīrs, kurš nospēlēja 36 minūtes un guva 16 punktus, Eness Kanters, turpinot spēles sākt uz rezervistu soliņa, pievienoja 17+11, bet galvenais arguments Ņujorkas uzvarā bija Tima Hārdeveja 34 gūtie punkti. Gandrīz pusi no saviem punktiem Hārdevejs guva ar soda metieniem. Izšķirošā Ņujorkas uzvarā bija trešā ceturtdaļa, kura tika uzvarēta ar 35:18.

Aizraujošu maču aizvadīja „Lakers” un „Timberwolves” vienības. Minesotai joprojām nespēlē Džefs Tīgs, kas devis iespēju sākumsastāvā Derikam Rouzam, un bijušais „Bulls” līderis un Porziņģa komandas biedrs Ņujorkā to ir izmantojis pēc pilnas programmas. Šonakt Rouzs izcēlās ar septiņiem precīziem tālmetieniem no deviņiem un guva 31 punktu, turklāt tieši viņš beigās likvidēja „Lakers” septiņu punktu pārsvaru, ar diviem tālmetieniem pēc kārtas atgriežot „Timberwolves” reālā cīņā par uzvaru.

„Lakers” rindās mača izskaņā svarīgu soda metienu netrāpīja Kails Kuzma, kas deva Minesota iespēju izraut uzvaru. Taču, rezultātam esot 110:112, Rouzs netrāpīja tālmetienu, un „Lakers” nosargāja uzvaru ar 114:110. Lebronam Džeimsam savā piektajā uzvarā „Lakers” komandā līdz „triple-double” pietrūka tikai vienas piespēles (24+10+9), kamēr Kuzma guva 21 punktu, Brendons Ingrems pievienoja 20, bet debiju piedzīvoja veterāns Taisons Čendlers. Minesota šosezon zaudējusi visās septiņās izbraukuma spēlēs.

Runājot par zaudējumiem, grūti nepieminēt „Cavaliers”, kas šonakt zaudēja bez Rasela Vestbruka spēlējošajai „Thunder” ar 86:95 un sasniedza bilanci 1-10. „Thunder” rindās 28 punktus guva Vācijas aizsargs Deniss Šrēders, bet Pols Džordžs sameta 18 punktus.

Detroitas sastāvā iespaidīgu statistiku turpina kolekcionēt Andrē Dramonds, kurš šonakt viesos pret „Magic” guva 23 punktus un savāca 19 atlēkušās bumbas, palīdzot komandai uzvarēt ar 103:96. Dramondam šosezon tikai divās spēlēs nav izdevies savākt „double-double”. Pie „double-double” šonakt tika arī lietuvietis Domants Sabonis (16+11), kurš arī izcēlās ar iespaidīgu danku pār Džoelam Embīdam, taču spēlē uzvarēja Embīda pārstāvētā „76ers”, pieveicot Indiānu ar 100:94.

Entonijs Deiviss ar 32 punktiem, 15 atlēkušajām bumbām, septiņām piespēlēm un četriem blokiem sekmēja Ņūorleānas uzvaru pār Čikāgu ar 107:98, kamēr Toronto sev mierīgi nokārtoja 10-1 bilanci, viesos apspēlējot Sakramento (114:105). Toronto rindās kārtējā veiksmīgā spēle Kavai Lenardam, kurš guva 25 punktus, bet ar lietuvieša Jona Valančūna palīdzību tika dominēts zem groziem. Valančūns arī tika pie „double-double” (11+10), bet, kā jau pēdējā laikā ierasts, spēli sāka no rezervistu soliņa.

NBA spēles, astotais novembris

KomandasRez.Rezultatīvākie
Cavaliers-Thunder86:95Sekstons 15 – Šrēders 28
Magic-Pistons96:103Furņjē 27 – Dramonds 23
Hawks-Knicks107:112Spelmans 18 – Hārdevejs 34
Heat-Spurs95:88Vaitsaids 29 – Milzs 20
Pacers-76ers94:100Oladipo 36 – Embīds 20
Grizzlies-Nuggets89:87Gazols 20 – Heriss 20
Pelicans-Bulls107:98Deiviss 32 – Lavīns 22
Jazz-Mavericks117:102Mičels 23 – Dončičs 24
Kings-Raptors105:114Kaulijs-Steins 24 – Lenards 25
Lakers-Timberwolves114:110Džeimss 24 – Rouzs 31

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com


, 2018-11-08 09:14, pirms 6 gadiem
Paskatījos highlights ar Dončiču un Mitchell... Dončič uzbrukumā, protams, ļoti labs, bet aizsardzībā izskatījās, ka kkā peldēja šajā spēlē... Mitchell pret viņu labus momentus uztaisīja. Bet Dončič ar gudrs - negrib, lai pret viņu posteri uztaisa un nemaz neleca blokā
, 2018-11-08 09:25, pirms 6 gadiem
bļa, atkal lkm Dončiču nesedza, jau otro spēli divās dienās.. psc, ne?
, 2018-11-08 10:05, pirms 6 gadiem
Dončičs savā elementā. Piecas kļūdas un divas rezultatīvas piespēles.
, 2018-11-08 10:18, pirms 6 gadiem
Ja manas komandas saspēlnieks būtu Youngs es laikam nošautos
, 2018-11-08 10:24, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ja manas komandas saspēlnieks būtu Youngs es laikam nošautos
Jo čalim ir milzīgs potenicāls? Nespētu noskatīties kā talants attīstās?
, 2018-11-08 10:27, pirms 6 gadiem
Pienvedējs Vasja rakstīja: Jo čalim ir milzīgs potenicāls? Nespētu noskatīties kā talants attīstās?
Neiet runa par potenciālu.Tracina tā viņa 0 IQ mešana pa grozu.
Treneris laikam atļauj darīt un mest visu ko grib..Kamēr Frenkijs laukumā nabaga Youngs nezin ko darīt
, 2018-11-08 10:36, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neiet runa par potenciālu.Tracina tā viņa 0 IQ mešana pa grozu.
Treneris laikam atļauj darīt un mest visu ko grib..Kamēr Frenkijs laukumā nabaga Youngs nezin ko darīt
Koledžā viņam metienu izvēle bija vēl sliktāka, bet tas ar laiku nāks, atlanta tāpat iet uz top3 drafta picku, kāpēc gan, lai neļautu jangam darīt ko tīk
, 2018-11-08 10:38, pirms 6 gadiem
LAL vispār diezgan liela haļava, ka beigās dabūja Chandlers 3 atlekušās, tiesa tiesnesis nesvilpa sodu pret KAT, kur Chandlers ar abām rokām grūda, bet svilpe klusēja. Žēl, ka Rouzs nesodīja LAL. Vispār MIN ir nereāls potenciāls uzbrukumā, bet defa pieklibo tieši komandas komunikācija. Kad Lebis spēlēja pikenrolu ar Magge, tad Wiggins ar KAT tika apspēlēti kā bērni!
, 2018-11-08 10:40, pirms 6 gadiem
OKC zinādami, ka RW dabūs traumu iemainīja šrēderu. Tagad vismaz Adams arī var vākt kādu reebi. Un kopējais komandas sniegums regulārājā necieš!
, 2018-11-08 11:27, pirms 6 gadiem
Timmijs kas Hārdavejs mēģina pārspēt Karameļu Antona rekordus, šoreiz 33 metieni pa grozu.. nedaudz nesaprotu kāpēc viņi Kanteru nespēlē vairāk, ok, Robinsons prospekts, ilgtermiņa lēts līgums, bet Vonlijam tikai līgums uz sezonu
, 2018-11-08 12:33, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Paskatījos highlights ar Dončiču un Mitchell... Dončič uzbrukumā, protams, ļoti labs, bet aizsardzībā izskatījās, ka kkā peldēja šajā spēlē... Mitchell pret viņu labus momentus uztaisīja. Bet Dončič ar gudrs - negrib, lai pret viņu posteri uztaisa un nemaz neleca blokā
Pastāsti - kurš var nosegt 1:1 Mitchelu! Ja vēl neesi pamanījis, tad skaistas epizodes viņš uztaisa katrā spēlē un 1:1 ģērbj ārā 90% pretspēlētāju.

Un vēl patīk tā retorika - 19 gadīgais Dončičs ir tizls, slikts metiens, neviens viņu nesedz, tāpēc viņš mākslīgi sakačā status utt. Tajā pat laikā, kad 20 gadīgais Youngs, kurš aizsardzībā nespēlē vispār, katru spēli taisa mēslus un met pilnīgi neloģiskus metienus ar supersliktu precizitāti - viņš, redz, mācās, viņam ir potenciāls, tāpēc jāļauj viņam darīt laukumā visu.
Kaut kā trūkst loģikas tajā visā...
, 2018-11-08 12:42, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Pastāsti - kurš var nosegt 1:1 Mitchelu! Ja vēl neesi pamanījis, tad skaistas epizodes viņš uztaisa katrā spēlē un 1:1 ģērbj ārā 90% pretspēlētāju.

Un vēl patīk tā retorika - 19 gadīgais Dončičs ir tizls, slikts metiens, neviens viņu nesedz, tāpēc viņš mākslīgi sakačā status utt. Tajā pat laikā, kad 20 gadīgais Youngs, kurš aizsardzībā nespēlē vispār, katru spēli taisa mēslus un met pilnīgi neloģiskus metienus ar supersliktu precizitāti - viņš, redz, mācās, viņam ir potenciāls, tāpēc jāļauj viņam darīt laukumā visu.
Kaut kā trūkst loģikas tajā visā...
Vakar strīdējos pret Dončiču, šodien atzīstu, ka viņam tomēr ir olas. Otrā spēle 2 dienās, augstkalnē, izturēja - malacis. Par Jangu nepiekrītu - dulls viņš ir, bet potenciāls milzīgs, fiziski ļoti apdāvināts
, 2018-11-08 12:43, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Pastāsti - kurš var nosegt 1:1 Mitchelu! Ja vēl neesi pamanījis, tad skaistas epizodes viņš uztaisa katrā spēlē un 1:1 ģērbj ārā 90% pretspēlētāju.

Un vēl patīk tā retorika - 19 gadīgais Dončičs ir tizls, slikts metiens, neviens viņu nesedz, tāpēc viņš mākslīgi sakačā status utt. Tajā pat laikā, kad 20 gadīgais Youngs, kurš aizsardzībā nespēlē vispār, katru spēli taisa mēslus un met pilnīgi neloģiskus metienus ar supersliktu precizitāti - viņš, redz, mācās, viņam ir potenciāls, tāpēc jāļauj viņam darīt laukumā visu.
Kaut kā trūkst loģikas tajā visā...
Domāju, ka Dončičam pagaidām palīdz arī tas, ka neviens īsti viņā nesaskatīja tik lielu draudu. Līdzīgi kā ar KP gan pirmajā, gan trešajā sezonā. Tas jau kaut kāds baltais no eiropas, ko tad šis.
, 2018-11-08 12:48, pirms 6 gadiem
Dončičs! Vnk ļoti iespaidīgi.
, 2018-11-08 12:48, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Domāju, ka Dončičam pagaidām palīdz arī tas, ka neviens īsti viņā nesaskatīja tik lielu draudu. Līdzīgi kā ar KP gan pirmajā, gan trešajā sezonā. Tas jau kaut kāds baltais no eiropas, ko tad šis.
Dončičs ir stabili labākais spēlētājs mavericks komandā šobrīd, KP pirmajā sezonā visa uzmanība pirmkārt bija uz Melo.
Neredzu iemeslu, kāpēc viņu pretinieki ignorētu, turklāt lielais kļūdu skaits arī norāda uz to, ka viņam elpot viegli neļauj.
, 2018-11-08 12:49, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Domāju, ka Dončičam pagaidām palīdz arī tas, ka neviens īsti viņā nesaskatīja tik lielu draudu. Līdzīgi kā ar KP gan pirmajā, gan trešajā sezonā. Tas jau kaut kāds baltais no eiropas, ko tad šis.
Tak, nē, pilnīgs fufelis no tevis iznāca, domā, ka NBA spēlētaji ir tik lēmēti, ka viņiem vajag gadus, lai saprastu, kurš ir bīstams, kurš ne?
, 2018-11-08 12:51, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Vakar strīdējos pret Dončiču, šodien atzīstu, ka viņam tomēr ir olas. Otrā spēle 2 dienās, augstkalnē, izturēja - malacis. Par Jangu nepiekrītu - dulls viņš ir, bet potenciāls milzīgs, fiziski ļoti apdāvināts
Dončičs ir daudz labāks, neka pat mēs, optimisti, iedomājāmies. Tiešām negaidīti.Talantīgāks par Jangu, tur nav ko strīdēties.
, 2018-11-08 12:52, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Pastāsti - kurš var nosegt 1:1 Mitchelu! Ja vēl neesi pamanījis, tad skaistas epizodes viņš uztaisa katrā spēlē un 1:1 ģērbj ārā 90% pretspēlētāju.

Un vēl patīk tā retorika - 19 gadīgais Dončičs ir tizls, slikts metiens, neviens viņu nesedz, tāpēc viņš mākslīgi sakačā status utt. Tajā pat laikā, kad 20 gadīgais Youngs, kurš aizsardzībā nespēlē vispār, katru spēli taisa mēslus un met pilnīgi neloģiskus metienus ar supersliktu precizitāti - viņš, redz, mācās, viņam ir potenciāls, tāpēc jāļauj viņam darīt laukumā visu.
Kaut kā trūkst loģikas tajā visā...
Nu pag, Mitchells tak ar jaunais kopumā! Bet nu Mitchell jau nebija Lukas sedzamais, tā kā piedodami. Bet bija vēlviena epizode, kur Luka vnk beztēmā aizgāja no sava sedzamā, kuram protams piespēlēja un iemeta trīnīti... Nepārproti, es esmu ar visām 4ām par Dončiču un esmu starp aizstāvjiem, vnk konstatēju faktu, ka aizsardzība šajā spēlē nebija līmenī viņam. Tas arī viss. Bet nu pēc highlightiem arī protams nevar korekti spriest.
, 2018-11-08 12:54, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tak, nē, pilnīgs fufelis no tevis iznāca, domā, ka NBA spēlētaji ir tik lēmēti, ka viņiem vajag gadus, lai saprastu, kurš ir bīstams, kurš ne?
ne jau gadus. Pat KP trešajā sezonā neviens īsti neticēja, ka viņš varēs būt Ņujorkas izteikta pirmā vijole uzbrukumā. Tad arī lādēja pa 30 punktiem vidēji spēlē. Tas daudziem atvēra acis un tad jau stati gāja tikai uz leju. Ne jau tāpēc, ka pēc knapi nospēlēta mēneša viņš bija noguris. Kad viņu tiešām sāks uztvert ne tikai vārdos kā galveno Mavs spēlētāju, tad arī redzēs.
, 2018-11-08 12:54, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Dončičs savā elementā. Piecas kļūdas un divas rezultatīvas piespēles.
Aizmirsi pieminet 24 punktus Saja sezona, skiet, pats interesantakais jautajums izkristalizejies: vai Doncics sadi turpinas lidz sezonas beigam?
, 2018-11-08 12:56, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: ne jau gadus. Pat KP trešajā sezonā neviens īsti neticēja, ka viņš varēs būt Ņujorkas izteikta pirmā vijole uzbrukumā. Tad arī lādēja pa 30 punktiem vidēji spēlē. Tas daudziem atvēra acis un tad jau stati gāja tikai uz leju. Ne jau tāpēc, ka pēc knapi nospēlēta mēneša viņš bija noguris. Kad viņu tiešām sāks uztvert ne tikai vārdos kā galveno Mavs spēlētāju, tad arī redzēs.
Ko nu muldi niekus. Pietiek ar paris spelem, lai pretinieku par tevi uzzinatu un ar citu attieksmi ietu laukuma. Doma Doncics nav jau mainijis uzskatus par sevi? Bistamakais Mavericks speletajs, to jau visa liga zina.
, 2018-11-08 12:57, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ko nu muldi niekus. Pietiek ar paris spelem, lai pretinieku par tevi uzzinatu un ar citu attieksmi ietu laukuma. Doma Doncics nav jau mainijis uzskatus par sevi? Bistamakais Mavericks speletajs, to jau visa liga zina.
Nu tad pakomentē, kas ar KP notika pērnās sezonas sākumā.
, 2018-11-08 12:58, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: ne jau gadus. Pat KP trešajā sezonā neviens īsti neticēja, ka viņš varēs būt Ņujorkas izteikta pirmā vijole uzbrukumā. Tad arī lādēja pa 30 punktiem vidēji spēlē. Tas daudziem atvēra acis un tad jau stati gāja tikai uz leju. Ne jau tāpēc, ka pēc knapi nospēlēta mēneša viņš bija noguris. Kad viņu tiešām sāks uztvert ne tikai vārdos kā galveno Mavs spēlētāju, tad arī redzēs.
Te pat nav ko komentēt. Ja nespēj apbrīnot un cienīt 19 gadus veco, balto(!) eiropieti, kuram ir labakā debija NBA kopš LBJ, tad šitie tavi pļurksti nav pat komenta vērti.
, 2018-11-08 12:59, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nu tad pakomentē, kas ar KP notika pērnās sezonas sākumā.
Melo ena, pirmkart, un, otrkart, likas, ka fiziski nosedas ari drusku.
, 2018-11-08 13:07, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Melo ena, pirmkart, un, otrkart, likas, ka fiziski nosedas ari drusku.
Kāda ēna? nosēdās nepilna mēneša laikā?
, 2018-11-08 13:08, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Te pat nav ko komentēt. Ja nespēj apbrīnot un cienīt 19 gadus veco, balto(!) eiropieti, kuram ir labakā debija NBA kopš LBJ, tad šitie tavi pļurksti nav pat komenta vērti.
Pagaidām ir pagājis viens mēnesis... Tas ir viens. Labākā debija kopš LBJ, nopietni?
, 2018-11-08 13:10, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Dončičs ir daudz labāks, neka pat mēs, optimisti, iedomājāmies. Tiešām negaidīti.Talantīgāks par Jangu, tur nav ko strīdēties.
Nepiekritīšu. No paša sākuma esmu par to, ka Jangs vēl izaugs par zvaigzni, kamēr Dončičs, IMHO, ir jau tuvu griestiem. Tās ir manas personīgās domas. Ir tikai sezonas sākums, skatīsim tālāk
, 2018-11-08 13:20, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Nepiekritīšu. No paša sākuma esmu par to, ka Jangs vēl izaugs par zvaigzni, kamēr Dončičs, IMHO, ir jau tuvu griestiem. Tās ir manas personīgās domas. Ir tikai sezonas sākums, skatīsim tālāk
19 gados griesti??? Ko pīpējam?
, 2018-11-08 13:21, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Pagaidām ir pagājis viens mēnesis... Tas ir viens. Labākā debija kopš LBJ, nopietni?
Nosauc man labāku debiju. It sevišķi eiropiešu. Nope, tādu nav!
, 2018-11-08 13:24, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Kāda ēna? nosēdās nepilna mēneša laikā?
Jo vairak lasu tavus komentus, jo vairak sak likties, ka aizspriedumi ir tiri vizualo pusi saistiti... proti, vins nekadi nesaskan ar taviem kanoniem, kadam jabut NBA superstaram - seksigam (tavuprat) mulatam ar seksigiem tetovejumiem. Nu, tiesam uz visu jaraugas caur savu seksiguma prizmu? Tu nespej iedomaties, ka NBA seja bus balts puikins?
, 2018-11-08 13:29, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nu tad pakomentē, kas ar KP notika pērnās sezonas sākumā.
Domāju, jebkurš ārsts vai fizioterapeits pateiks - kas un kāpēc notika ar 225cm garu cilvēku! Problēma bija pašā KP6, sākumā fiziski viņa ķermenī, kas pēc tam jau pārgāja psiholoģiski - uz galvu. Un nevis tajā, ka sākumā neviens nesedza, ļāva mest, bet pēc mēneša visi treneri un spēlētāji nonāca pie secinājuma - hmm... varbūt tomēr jāsedz... un tavu brīnumu - kā sāka segt, tā uzreiz vairs viņš nevar iemest.
Un nebūs tā, ka kkur ap sezonas vidu, kad Dončičam 100% iestāsies fiziskā bedre, snieguma pasliktināšanās būs skaidrojama ar to, ka pēkšņi viņu sākuši segt. Arī šajā gadījumā problēma būs viņa paša fiziskajā un psiholoģiskajā sagatavotībā, nevis atkarīga no ārējiem apstākļiem - ka visi pēkšņi pamanīja, hei, tas 19 gadīgais čalis, kurš pusi sezonas ir Mavs uzbrukuma līderis, izrādās, ir jāsedz...
Kā parasti saku šādos gadījumos - paskaties spēles, paskaties - vai tiešām tevis minētie spēlētāji netika/netiek segti!
, 2018-11-08 13:31, pirms 6 gadiem
Neviens nav iedomājies par to, ka Lukas fenomens varbūt ir tajā, ka viņš ļoooti agri ir sasniedzis spēlētāja briedumu?
, 2018-11-08 13:32, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Neviens nav iedomājies par to, ka Lukas fenomens varbūt ir tajā, ka viņš ļoooti agri ir sasniedzis spēlētāja briedumu?
Psiholoģiski jā, fiziski un tehniski - nē!
, 2018-11-08 13:32, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Neviens nav iedomājies par to, ka Lukas fenomens varbūt ir tajā, ka viņš ļoooti agri ir sasniedzis spēlētāja briedumu?
Ja tu man nosauktu, ka NBA speletaju, kas savas labakas speles aizvadijis 19 gados? Es runaju par 1.drafta kartas top izvelem. Neatceros!
, 2018-11-08 13:34, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: 19 gados griesti??? Ko pīpējam?
Nepīpēju. Ilgi dzīvoju, un esmu simtiem reižu vērojis, kā noriet brīnumbērni un ļoti reti kāds nobriest par īstu superzvaigzni, kamēr mazāk apdāvināti darbarūķi lēnām, bet stabili, nonāk virsotnēs. Dzīvē, sportā, mūzikā. Dončičs pagaidām ir brīnumbērns, un tikai.
, 2018-11-08 13:38, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Domāju, jebkurš ārsts vai fizioterapeits pateiks - kas un kāpēc notika ar 225cm garu cilvēku! Problēma bija pašā KP6, sākumā fiziski viņa ķermenī, kas pēc tam jau pārgāja psiholoģiski - uz galvu. Un nevis tajā, ka sākumā neviens nesedza, ļāva mest, bet pēc mēneša visi treneri un spēlētāji nonāca pie secinājuma - hmm... varbūt tomēr jāsedz... un tavu brīnumu - kā sāka segt, tā uzreiz vairs viņš nevar iemest.
Un nebūs tā, ka kkur ap sezonas vidu, kad Dončičam 100% iestāsies fiziskā bedre, snieguma pasliktināšanās būs skaidrojama ar to, ka pēkšņi viņu sākuši segt. Arī šajā gadījumā problēma būs viņa paša fiziskajā un psiholoģiskajā sagatavotībā, nevis atkarīga no ārējiem apstākļiem - ka visi pēkšņi pamanīja, hei, tas 19 gadīgais čalis, kurš pusi sezonas ir Mavs uzbrukuma līderis, izrādās, ir jāsedz...
Kā parasti saku šādos gadījumos - paskaties spēles, paskaties - vai tiešām tevis minētie spēlētāji netika/netiek segti!
Nu es gan neteiktu,ka visi pretinieki atkoda KP..Bostona un pāris komandas vien to spēja izdarīt ar tādu spēlētāju,kā Smārts no Bostonas,kas to vien dara,kā lien viņa ķermenī iekšā.Bonusā arī tiesneši to visu ignorēja,jo reāli vismaz pusei metienu pretinieka rokas bija uz kp ķermeņa vai elkoņiem,un netika svilpti pret viņu sodi.
Protams arī Hornačeks nodzina KP līdz nelabumam.Fiziski viņš joprojām nav nobriedis,kā jebkurš cits baltais iekš NBA.Nevar jau arī aizmirst cik daudz KP matčos vnk bezjēdzīgi skaidrīja,jo neviens nekad nevarēja/nemācēja uzlikt pretiniekam bloku.Hornāčeks pats arī neredzēja laukumā,kā KP ar Timiju to lieliski darīja pirmajās 30 spēlēs.Neviens to lietu vairāk nedarīja.
Viņš bija reāli nodzīts zirgs
, 2018-11-08 13:38, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Neviens nav iedomājies par to, ka Lukas fenomens varbūt ir tajā, ka viņš ļoooti agri ir sasniedzis spēlētāja briedumu?
Fiziski līdz viņa briedumam ir vēl ILGI!
, 2018-11-08 13:39, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Psiholoģiski jā, fiziski un tehniski - nē!
Es vnk domāju tā, kaut vai skatoties uz nākamo sezonu. Diezgan droši, ka spēles laiks viņam neaugs, jo tas jau ir milzīgs un ja mavs piesaistīts zvaigzni brīvajā tirgū...
, 2018-11-08 13:42, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nosauc man labāku debiju. It sevišķi eiropiešu. Nope, tādu nav!
Vēl labāks (?) un jaunāks , tiesa ne NBA, bija Rubio, debija Eirolīgā 15 gadu vecumā. Un???
, 2018-11-08 13:44, pirms 6 gadiem
...un vēl - vieni salīdzina Luku ar Lebronu, citi kategoriski noliedz līdzību. Es arī saskatu līdzību šajos supertalantos, taču ir būtiska nianse -
Kad Lebrons ienāca līgā, viņš fiziski bija pārāks par jebkuru pretinieku un, gadiem ejot, šo pārsvaru tikai audzēja, kamēr morāli un IQ līmenī viņš nebija gatavs. Taču, ņemot vērā Lebrona augsto basketbola inteliģenci un spēju saprast šo spēli, viņš sasniedza arī gana augstu basketbola IQ, līdz ar to, mēs šobrīd runājam par vienu, no labākajiem basketbolistiem Pasaules vēsturē.
Šobrīd, kad Dončičs ienāk līgā, viņa basketbola IQ ir daudz augstāks kā citiem spēlētājiem un, gadiem ejot, viņš noteikti šo pārsvaru tikai audzēs. Tajā pat laikā, fiziski viņš vēl nav gatavs. Taču, ņemot vērā viņa potenciālu attīstīties arī fiziski, domājams, savus 25 gados, viņš būs monstrs laukumā.
Vienīgais jautājums - vai Lukam un Lebronam ir vienlīdz augsta darba ētika, ambīcijas, ego, vēlme būt vislabākajam utt. To es nezinu, taču, ja Luka nav slaists, kurš izbrauc tīri uz talanta rēķina, tad te viennozīmīgi aug superzvaigzne! Jā, viņš nebūs tāds, kurš visus iznīcina ar savu fizisko spēku, piesedzot nepilnības IQ kā Lebrons, taču viņš noteikti visus nīcinās ar augsto basketbola IQ un spēles lasīšanu, piesedzot fiziskās nepilnības. Kaut kā tā.
, 2018-11-08 13:49, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: ...un vēl - vieni salīdzina Luku ar Lebronu, citi kategoriski noliedz līdzību. Es arī saskatu līdzību šajos supertalantos, taču ir būtiska nianse -
Kad Lebrons ienāca līgā, viņš fiziski bija pārāks par jebkuru pretinieku un, gadiem ejot, šo pārsvaru tikai audzēja, kamēr morāli un IQ līmenī viņš nebija gatavs. Taču, ņemot vērā Lebrona augsto basketbola inteliģenci un spēju saprast šo spēli, viņš sasniedza arī gana augstu basketbola IQ, līdz ar to, mēs šobrīd runājam par vienu, no labākajiem basketbolistiem Pasaules vēsturē.
Šobrīd, kad Dončičs ienāk līgā, viņa basketbola IQ ir daudz augstāks kā citiem spēlētājiem un, gadiem ejot, viņš noteikti šo pārsvaru tikai audzēs. Tajā pat laikā, fiziski viņš vēl nav gatavs. Taču, ņemot vērā viņa potenciālu attīstīties arī fiziski, domājams, savus 25 gados, viņš būs monstrs laukumā.
Vienīgais jautājums - vai Lukam un Lebronam ir vienlīdz augsta darba ētika, ambīcijas, ego, vēlme būt vislabākajam utt. To es nezinu, taču, ja Luka nav slaists, kurš izbrauc tīri uz talanta rēķina, tad te viennozīmīgi aug superzvaigzne! Jā, viņš nebūs tāds, kurš visus iznīcina ar savu fizisko spēku, piesedzot nepilnības IQ kā Lebrons, taču viņš noteikti visus nīcinās ar augsto basketbola IQ un spēles lasīšanu, piesedzot fiziskās nepilnības. Kaut kā tā.
Tikai kur ir pamats, ka viņš tā ļoti vēl audzēs to IQ? Un nebija jau Džeims arī pašā sākumā nekāds tupais.
, 2018-11-08 13:52, pirms 6 gadiem
NYK pagaidām pārsteidz Triers, Dotsons un Vonle.Negatīv ziņā Mudiejs,Berks ,Knox jo viņi var labāk.
, 2018-11-08 14:04, pirms 6 gadiem
fall in love rakstīja: Timmijs kas Hārdavejs mēģina pārspēt Karameļu Antona rekordus, šoreiz 33 metieni pa grozu.. nedaudz nesaprotu kāpēc viņi Kanteru nespēlē vairāk, ok, Robinsons prospekts, ilgtermiņa lēts līgums, bet Vonlijam tikai līgums uz sezonu
Kādi 33 metieni???
, 2018-11-08 14:04, pirms 6 gadiem
Ne mazums spēlētāju agrā jaunībā jau ir teju pīķi sasnieguši. Kaut vai tas pats Krosbijs. Viņš tā arī nekad nav spēlējis vēl produktīvāk kā 18-19 gadu vecumā.
, 2018-11-08 14:11, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Ne mazums spēlētāju agrā jaunībā jau ir teju pīķi sasnieguši. Kaut vai tas pats Krosbijs. Viņš tā arī nekad nav spēlējis vēl produktīvāk kā 18-19 gadu vecumā.
Nav tas labākais salīdzinājums - viņš līgā ienāca jau kā pilnībā nopakota superzvaigzne, kā līgas labākais spēlētājs, pie tam - karjeras laikā ir spējis iegūt n-tās balvas - gan kā labākais līgā, gan kā rezultatīvākais, gan ko tik tur vēl ne. Laikam tikai Vezinas balvu nav dabūjis... Ja viņu nebūtu vajājušas veselības problēmas, domājams, balvu būtu vēl vairāk...
, 2018-11-08 14:13, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nav tas labākais salīdzinājums - viņš līgā ienāca jau kā pilnībā nopakota superzvaigzne, kā līgas labākais spēlētājs, pie tam - karjeras rezultatīvākais, gan ko tik tur vēl ne. Laikam tikai Vezinas balvu nav dabūjis... Ja viņu nebūtu vajājušas veselības problēmas, domājams, laikā ir spējis iegūt n-tās balvas - gan kā labākais līgā, gan kā balvu būtu vēl vairāk...
Nu ko nozīmē zvaigzne? Ienāca tobrīd miskastes komandā vispār bez prof hokeja pieredzi.
, 2018-11-08 14:23, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nu ko nozīmē zvaigzne? Ienāca tobrīd miskastes komandā vispār bez prof hokeja pieredzi.
Kad ienāca Krosbijs, tā komanda nemaz tāda miskaste nebija. Tur bija ļoti daudz labu veterānu ar Lemjē priekšgalā. Protams, ka tā nebija komanda ar kuru iet pēc kausa, taču jaunajam gurķim bija ļoti laba.

Par tām traumām labi piebilda jau. Ja spēlētājam izdodas izvairīties no traumām, tad viņa produktivitāte nekrīt tik strauji. Ja neizdodas, tad ir kā ir. Jāgrs ir izcils piemērs - visu karjeru aizvadīja bez lielām traumām, tāpēc spēlēja ilgi un labi. Protams, arī uzturēja sevi formā.

Par Lebronu runājot, nez vai par to ir runāts, bet viņš ik gadu tīri savā fiziskajā sagatavotībā, treneros, treniņos, masieros utt. iztērē 1.5 miljonu ASV dolāru. Tāpēc arī nēsājas pa laukumu kā traks.
, 2018-11-08 14:28, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Kad ienāca Krosbijs, tā komanda nemaz tāda miskaste nebija. Tur bija ļoti daudz labu veterānu ar Lemjē priekšgalā. Protams, ka tā nebija komanda ar kuru iet pēc kausa, taču jaunajam gurķim bija ļoti laba.

Par tām traumām labi piebilda jau. Ja spēlētājam izdodas izvairīties no traumām, tad viņa produktivitāte nekrīt tik strauji. Ja neizdodas, tad ir kā ir. Jāgrs ir izcils piemērs - visu karjeru aizvadīja bez lielām traumām, tāpēc spēlēja ilgi un labi. Protams, arī uzturēja sevi formā.

Par Lebronu runājot, nez vai par to ir runāts, bet viņš ik gadu tīri savā fiziskajā sagatavotībā, treneros, treniņos, masieros utt. iztērē 1.5 miljonu ASV dolāru. Tāpēc arī nēsājas pa laukumu kā traks.
Es nizceļu to, ka Krosbija produktivitāte kritās. Mana doma ir tāda, ka viņa neauga. Un kas man besī Lukas fanātos ir tas, ka netiek pat pieļauta doma, ka par spīti vecumam viņš jau ir tuvu savam pīķim.
, 2018-11-08 14:31, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Neviens nav iedomājies par to, ka Lukas fenomens varbūt ir tajā, ka viņš ļoooti agri ir sasniedzis spēlētāja briedumu?
Nu ko nu runā... Baltais eiropietis ir sasniedzis briedumu 19 gados??? Kā var ko tādu pateikt? Visiem zināms, ka eiropieši attīstās un nobriest fiziski daudz lēnāk kā melņi... Vrb kādu melni tu atradīsi 19 gados jau gatavu, par ko gan arī ļoti šaubos...
, 2018-11-08 14:33, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Nu ko nu runā... Baltais eiropietis ir sasniedzis briedumu 19 gados??? Kā var ko tādu pateikt? Visiem zināms, ka eiropieši attīstās un nobriest fiziski daudz lēnāk kā melņi... Vrb kādu melni tu atradīsi 19 gados jau gatavu, par ko gan arī ļoti šaubos...
Es runāju kā par spēlētāju nevis kuram kad ūsas sāk augt
, 2018-11-08 14:36, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es nizceļu to, ka Krosbija produktivitāte kritās. Mana doma ir tāda, ka viņa neauga. Un kas man besī Lukas fanātos ir tas, ka netiek pat pieļauta doma, ka par spīti vecumam viņš jau ir tuvu savam pīķim.
Konkrēti Krosbija gadījumā jautājums ir - vai mūsdienu NHL viņš varēja būt vēl rezultatīvāks? Viņa 120 punkti tāpat ir pēclokauta ēras 3. labākais rezultāts un labākais ir Torntonam - 125 punkti.

Vienīgais, ka viņš varētu savus TOP rādītājus uzstādīt vienā sezonā un būtu 51+84, jeb 135 punkti, bet nu tas ir no fantastikas.
, 2018-11-08 14:52, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es nizceļu to, ka Krosbija produktivitāte kritās. Mana doma ir tāda, ka viņa neauga. Un kas man besī Lukas fanātos ir tas, ka netiek pat pieļauta doma, ka par spīti vecumam viņš jau ir tuvu savam pīķim.
Ja tā tīri teorētiski transformētu Krosbija iespēto un to, ko patreiz dara Dončičs, tad Dončičam šobrīd vajadzētu jau spēlēt Lebrona, Hārdena, Durenta utml. līmenī. Tad jā - tad varētu teikt, ka neko vairāk mūsdienu basketbolā viņš neiespēs, jo ir jau sasniedzis teju maksimumu. Taču šobrīd, ar 20+5+5, pašvako defu un palielo kļūdu skaitu, es teiktu - viņam vēl ir kur augt. Bet pats galvenais - viņam NBA līmenī vēl ir potenciāls augt ne tikai statistiski, bet arī kā līderim, kā spēlētājam, kurš vienatnē izšķir mačus un ņem lielas uzvaras aļa Lebrons, Kobe, MJ utml. Un atkal - nesaku, ka Dončičs spēlēs kā manis minētie - nē! Viņš spēlēs kā Dončičs un panākumus sasniegs savā unikālā veidā.
, 2018-11-08 14:55, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Vēl labāks (?) un jaunāks , tiesa ne NBA, bija Rubio, debija Eirolīgā 15 gadu vecumā. Un???
NBA domaju, ka nav Eiroliga. Vins prasija NBA ietvaros. Tas ir kkas cits, netelo mulki!
, 2018-11-08 14:56, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Es runāju kā par spēlētāju nevis kuram kad ūsas sāk augt
Tam, vispar, ir loti liela saistiba!
, 2018-11-08 14:58, pirms 6 gadiem
Tas kino taču ir klauns - vienmēr atradīs iemeslu piekasīties Dončičam. Pat, ja iemetīs 50 punktus. Smagi vīram, ka Dončičs rāda tik labu sniegumu.
, 2018-11-08 15:04, pirms 6 gadiem
Vienīgais kas tracina viņa fanātos ir tas, ka pat netiek pieļauta iespēja par to, ka tas progress varētu izrādīties pieticīgs. Nenaz nerunājot, ka ir tikai viens mēnesis nospēlēts.
, 2018-11-08 15:08, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Vienīgais kas tracina viņa fanātos ir tas, ka pat netiek pieļauta iespēja par to, ka tas progress varētu izrādīties pieticīgs. Nenaz nerunājot, ka ir tikai viens mēnesis nospēlēts.
Tev laikam skauž Dončiča panākumi, ne? Varu derēt, kā tu priecāsies, ja viņam karjera NBA izvērsīsies neveiksmīga. Katrā rakstā par viņu meklē, kur piekasīties viņam. Nemēģini noliegt to, tas ir redzams ar neapbruņotu aci.
, 2018-11-08 15:22, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev laikam skauž Dončiča panākumi, ne? Varu derēt, kā tu priecāsies, ja viņam karjera NBA izvērsīsies neveiksmīga. Katrā rakstā par viņu meklē, kur piekasīties viņam. Nemēģini noliegt to, tas ir redzams ar neapbruņotu aci.
man nepatīk neadekvāti ļautiņi, kuri laikam prot ieskatīties nākotnē. Ieskatījušies un ieraudzījuši, ka Luka būs mega monstrs. Cits viedoklis nedrīkst pastāvēt un nedod dievs vēl viņa spēles trūkumus minēt. Ir jāredz tikai viņa 20 ppg sasodīts!!!!!!!!!!!!!!
, 2018-11-08 15:25, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: man nepatīk neadekvāti ļautiņi, kuri laikam prot ieskatīties nākotnē. Ieskatījušies un ieraudzījuši, ka Luka būs mega monstrs. Cits viedoklis nedrīkst pastāvēt un nedod dievs vēl viņa spēles trūkumus minēt. Ir jāredz tikai viņa 20 ppg sasodīts!!!!!!!!!!!!!!
Kāpēc, lai Tevi citi uztvertu par adekvātu?
, 2018-11-08 15:26, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: man nepatīk neadekvāti ļautiņi, kuri laikam prot ieskatīties nākotnē. Ieskatījušies un ieraudzījuši, ka Luka būs mega monstrs. Cits viedoklis nedrīkst pastāvēt un nedod dievs vēl viņa spēles trūkumus minēt. Ir jāredz tikai viņa 20 ppg sasodīts!!!!!!!!!!!!!!
Tu uztver tikai trūkumus, tas arī nav pareizi. Turpini uzskatīt, ka viņš nav talantīgs.
, 2018-11-08 15:28, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu uztver tikai trūkumus, tas arī nav pareizi. Turpini uzskatīt, ka viņš nav talantīgs.
Es teicu, ka viņš nav talantīgs? Kur? Parādi?
, 2018-11-08 15:29, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Vienīgais kas tracina viņa fanātos ir tas, ka pat netiek pieļauta iespēja par to, ka tas progress varētu izrādīties pieticīgs. Nenaz nerunājot, ka ir tikai viens mēnesis nospēlēts.
Nav runa par fanātismu - tikai to, ka ir apbrīnojami, kā 19 gados var tā spēlēt. Vienmēr var izrādīties, ka progress ir pieticīgs, tā vispār nav vai pat iestājas regress. Tāpat visu var izpostīt smagas traumas, dažādi sadzīviski apstākļi utt. utjp. Taču te ir runa par griestiem, par potenciālu. Protams, ka Dončičs nesāks spēlēt kā tanks-Lebrons. Viņš spēlēs tā, kā to dara - metieni, flouteri, lienoši caurgājieni utml. Taču ir daudz un dažādu nianšu, kurās viņš viennozīmīgi var vairāk vai mazāk likt klāt un, ideālā variantā - tā arī notiks. Protams, ka viņš nemetīs vidēji spēlē 45 punktus, nevāks 15 bumbas un nedos 15 piespēles. Protams, ka tīri statistiski tas kāpums vairs nevar būt tik liels, taču, kā jau rakstīju - te runa ir par kko citu - par spēju iznest komandu un izcīnīt uzvaras vienpersoniski - kā to darījuši citi lielie spēlētāji.
, 2018-11-08 15:33, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nav runa par fanātismu - tikai to, ka ir apbrīnojami, kā 19 gados var tā spēlēt. Vienmēr var izrādīties, ka progress ir pieticīgs, tā vispār nav vai pat iestājas regress. Tāpat visu var izpostīt smagas traumas, dažādi sadzīviski apstākļi utt. utjp. Taču te ir runa par griestiem, par potenciālu. Protams, ka Dončičs nesāks spēlēt kā tanks-Lebrons. Viņš spēlēs tā, kā to dara - metieni, flouteri, lienoši caurgājieni utml. Taču ir daudz un dažādu nianšu, kurās viņš viennozīmīgi var vairāk vai mazāk likt klāt un, ideālā variantā - tā arī notiks. Protams, ka viņš nemetīs vidēji spēlē 45 punktus, nevāks 15 bumbas un nedos 15 piespēles. Protams, ka tīri statistiski tas kāpums vairs nevar būt tik liels, taču, kā jau rakstīju - te runa ir par kko citu - par spēju iznest komandu un izcīnīt uzvaras vienpersoniski - kā to darījuši citi lielie spēlētāji.
jap tieši tā.
, 2018-11-08 15:38, pirms 6 gadiem
Dalasa šobrīd Dončičam ir ideāla vieta, jo treneris/organizācija viņam dod milzīgu avansu un ļoti uzticas. Ļauj viņam daudz spēlēt, kļūdīties, attīstīties. Šobrīd ir tas īstais laiks, lai viņš saprastu, ka var šajā līgā būt kas īpašs. Ja viņš nonaķtu komandā, kur pēc pirmās kļūdas rautu nost no laukuma, laistu pa 10min, uzliktu grožus utt., protams, ka progress būtu lēns, iespējams, viņš tiešām paliktu tajā pat līmenī un neizaugtu. Taču Dalasā saprot, ka ir dimants - jāslīpē un augļi būs, ja pareizi visu darīs. Neuzticēšanās un strostēšana baigi var izčakarēt talantus - piemēru ir gana daudz.
, 2018-11-08 15:41, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: man nepatīk neadekvāti ļautiņi, kuri laikam prot ieskatīties nākotnē. Ieskatījušies un ieraudzījuši, ka Luka būs mega monstrs. Cits viedoklis nedrīkst pastāvēt un nedod dievs vēl viņa spēles trūkumus minēt. Ir jāredz tikai viņa 20 ppg sasodīts!!!!!!!!!!!!!!
Ķipa tu neieskaties un nenoroc viņu, ne?
, 2018-11-08 15:44, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ķipa tu neieskaties un nenoroc viņu, ne?
Nē, es pasaka, ka ir dažādi scenāriji, nevis viens.
, 2018-11-08 15:45, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Dalasa šobrīd Dončičam ir ideāla vieta, jo treneris/organizācija viņam dod milzīgu avansu un ļoti uzticas. Ļauj viņam daudz spēlēt, kļūdīties, attīstīties. Šobrīd ir tas īstais laiks, lai viņš saprastu, ka var šajā līgā būt kas īpašs. Ja viņš nonaķtu komandā, kur pēc pirmās kļūdas rautu nost no laukuma, laistu pa 10min, uzliktu grožus utt., protams, ka progress būtu lēns, iespējams, viņš tiešām paliktu tajā pat līmenī un neizaugtu. Taču Dalasā saprot, ka ir dimants - jāslīpē un augļi būs, ja pareizi visu darīs. Neuzticēšanās un strostēšana baigi var izčakarēt talantus - piemēru ir gana daudz.
Jā, bet vai milzu spēles laiks jaunam gurķim ir slīpēšana. Un vai attieksme kā tāda, ka lūdzu ej laukumā un dari ko gribi, nevar radīt tādu kā galvā sakāpšanas momentu?
Slēpts komentārs: viedoklis
, 2018-11-08 15:54, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Dalasa šobrīd Dončičam ir ideāla vieta, jo treneris/organizācija viņam dod milzīgu avansu un ļoti uzticas. Ļauj viņam daudz spēlēt, kļūdīties, attīstīties. Šobrīd ir tas īstais laiks, lai viņš saprastu, ka var šajā līgā būt kas īpašs. Ja viņš nonaķtu komandā, kur pēc pirmās kļūdas rautu nost no laukuma, laistu pa 10min, uzliktu grožus utt., protams, ka progress būtu lēns, iespējams, viņš tiešām paliktu tajā pat līmenī un neizaugtu. Taču Dalasā saprot, ka ir dimants - jāslīpē un augļi būs, ja pareizi visu darīs. Neuzticēšanās un strostēšana baigi var izčakarēt talantus - piemēru ir gana daudz.
Ļoti līdzīga situācija, kā bija Eiropā... izņemot to, ka NEVIENU balvu viņam neredzēt, uzvaras ir tāds retums, ka tiešām sajūtas kā pēc finālu uzvaras... bet visādi citādi, jā-normāli atsēdinās uz zemes, lai saprot, ka NEKĀDA jēga nav no +20p spēlē, ja tajā laikā komandai ir -20... un kļūdu skaits jau pats par sevi parāda, kāda attieksme ir pret komandas biedriem!?
, 2018-11-08 15:56, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: LAL vispār diezgan liela haļava, ka beigās dabūja Chandlers 3 atlekušās, tiesa tiesnesis nesvilpa sodu pret KAT, kur Chandlers ar abām rokām grūda, bet svilpe klusēja. Žēl, ka Rouzs nesodīja LAL. Vispār MIN ir nereāls potenciāls uzbrukumā, bet defa pieklibo tieši komandas komunikācija. Kad Lebis spēlēja pikenrolu ar Magge, tad Wiggins ar KAT tika apspēlēti kā bērni!
Izrādās, ka GSW vnk centās Magī vnk norakt-spēlējot savu pūtējstilu!?
, 2018-11-08 16:00, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jā, bet vai milzu spēles laiks jaunam gurķim ir slīpēšana. Un vai attieksme kā tāda, ka lūdzu ej laukumā un dari ko gribi, nevar radīt tādu kā galvā sakāpšanas momentu?
Pieļauju, ka treneris dod Dončičam noteiktus uzstādījumus un gan jau ģērbtuvēs salamā, ja baigos mēslus savāra, pamāca, kā labāk vajag, kā noteikti nevajag utt. Domāju, man nav tev jāstāsta, kā individuāli strādā ar spēlētājiem NBA līmenī, kādus video rāda, cik nereāli pedantiski pieiet dažādām niansēm. Taču runa ir par uzticēšanos, par iedrošināšanu. Karlails ir gudrs vecis un, domāju, arī Dončičs ir gana prātīgs puika. Gan jau iespējamie galvā sakāpšanas momenti tiek strikti kontrolēti.
Par spēles laiku - atkal, laikam nav jāstāsta par to, kādā līmenī NBA ir medicīna. Spēlētāja ķermenis, noguruma līmenis un viss pārējais tiek kontrolēts. Ja reiz Dončiču laiž laukumā uz 30+ minūtēm, tātad - viss ok. Ja kluba mediķis pateiks, ka sorry - šovakar tikai 23 minūtes - tad tā arī būs. Nu kaut vai spilgts bija Embīda piemērs ar limitētajām minūtēm pēc traumas. Cik bija aprēķināts - 26 vai cik tur minūtes, maksimums, mačā. Toreiz vēl Embīds taisīja traci, ka, esot labākais komandā, sēdēja uz beņķa papildlaikā. Nu, a ko padarīsi, ja minūšu limits iztērēts - nākotnes vārdā jāsēž...
, 2018-11-08 16:02, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nav runa par fanātismu - tikai to, ka ir apbrīnojami, kā 19 gados var tā spēlēt. Vienmēr var izrādīties, ka progress ir pieticīgs, tā vispār nav vai pat iestājas regress. Tāpat visu var izpostīt smagas traumas, dažādi sadzīviski apstākļi utt. utjp. Taču te ir runa par griestiem, par potenciālu. Protams, ka Dončičs nesāks spēlēt kā tanks-Lebrons. Viņš spēlēs tā, kā to dara - metieni, flouteri, lienoši caurgājieni utml. Taču ir daudz un dažādu nianšu, kurās viņš viennozīmīgi var vairāk vai mazāk likt klāt un, ideālā variantā - tā arī notiks. Protams, ka viņš nemetīs vidēji spēlē 45 punktus, nevāks 15 bumbas un nedos 15 piespēles. Protams, ka tīri statistiski tas kāpums vairs nevar būt tik liels, taču, kā jau rakstīju - te runa ir par kko citu - par spēju iznest komandu un izcīnīt uzvaras vienpersoniski - kā to darījuši citi lielie spēlētāji.
Tīri statistiski pagaidi 2-3 mēnešus, kad Virtulis, kā Eiropas produkts piedzīvos fizisko kritumu, jo jau tad būs nospēlējis teju tik cik pērnajā sezonā kopā! Nerunājot par pārlidojumiem un visu citu...
Un tieši kā viņš 19gados spēlē!? Izcili uzbrukumā un NEKĀ aizsardzībā... Pat Hardens kaut izliekas, bet vismaz uzspēlē aizsardzībā... Virtulim kā kājas zemē ieaugušas, galvu pat nespēj pagriezt!?
, 2018-11-08 16:12, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Tīri statistiski pagaidi 2-3 mēnešus, kad Virtulis, kā Eiropas produkts piedzīvos fizisko kritumu, jo jau tad būs nospēlējis teju tik cik pērnajā sezonā kopā! Nerunājot par pārlidojumiem un visu citu...
Un tieši kā viņš 19gados spēlē!? Izcili uzbrukumā un NEKĀ aizsardzībā... Pat Hardens kaut izliekas, bet vismaz uzspēlē aizsardzībā... Virtulim kā kājas zemē ieaugušas, galvu pat nespēj pagriezt!?
Pastāsti - cik NBA ir tādu 20+ punktu metēji, kuri arī aizsardzībā ir patiešām labi! Lebrons, Lenards, Džordžs, Durents, Batlers, Deiviss, Jannis... No tiem, par izciliem aizsardzībā var nosaukt Lenardu, Džordžu, Batleru. Principā - superzvaigžņu klubiņš!
Jā, šobrīd Dončičš iekrīt defā, brīzēim nevelk līdzi, nespēj noreaģēt. Taču labā ziņa - izpratne par aizsardzību viņam ir, aiz blokiem neķeras - būs labi - gan jau pielāgosies un arī aizsardzībā spēlēs.
, 2018-11-08 16:33, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Tīri statistiski pagaidi 2-3 mēnešus, kad Virtulis, kā Eiropas produkts piedzīvos fizisko kritumu, jo jau tad būs nospēlējis teju tik cik pērnajā sezonā kopā! Nerunājot par pārlidojumiem un visu citu...
Un tieši kā viņš 19gados spēlē!? Izcili uzbrukumā un NEKĀ aizsardzībā... Pat Hardens kaut izliekas, bet vismaz uzspēlē aizsardzībā... Virtulim kā kājas zemē ieaugušas, galvu pat nespēj pagriezt!?
meklējam kur pie.sties, tā tas saucas, tīri no retorikas skaidrs, ka ir vēlme noniecināt, dīvāna experti jbanie!
, 2018-11-08 17:28, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Pagaidām ir pagājis viens mēnesis... Tas ir viens. Labākā debija kopš LBJ, nopietni?
Melo bija labāka debija nekā Lebim!
, 2018-11-08 17:33, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Melo bija labāka debija nekā Lebim!
Nu jā
, 2018-11-08 18:41, pirms 6 gadiem

21.2 ppg, 6.1 rpg, 2.8 apg, 1.20 spg

ir labāk par

20.9 ppg, 5.5 rpg, 5.9 apg, 1.62 spg

???

Stulbie heiteri.
, 2018-11-08 21:34, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: ...un vēl - vieni salīdzina Luku ar Lebronu, citi kategoriski noliedz līdzību. Es arī saskatu līdzību šajos supertalantos, taču ir būtiska nianse -
Kad Lebrons ienāca līgā, viņš fiziski bija pārāks par jebkuru pretinieku un, gadiem ejot, šo pārsvaru tikai audzēja, kamēr morāli un IQ līmenī viņš nebija gatavs. Taču, ņemot vērā Lebrona augsto basketbola inteliģenci un spēju saprast šo spēli, viņš sasniedza arī gana augstu basketbola IQ, līdz ar to, mēs šobrīd runājam par vienu, no labākajiem basketbolistiem Pasaules vēsturē.
Šobrīd, kad Dončičs ienāk līgā, viņa basketbola IQ ir daudz augstāks kā citiem spēlētājiem un, gadiem ejot, viņš noteikti šo pārsvaru tikai audzēs. Tajā pat laikā, fiziski viņš vēl nav gatavs. Taču, ņemot vērā viņa potenciālu attīstīties arī fiziski, domājams, savus 25 gados, viņš būs monstrs laukumā.
Vienīgais jautājums - vai Lukam un Lebronam ir vienlīdz augsta darba ētika, ambīcijas, ego, vēlme būt vislabākajam utt. To es nezinu, taču, ja Luka nav slaists, kurš izbrauc tīri uz talanta rēķina, tad te viennozīmīgi aug superzvaigzne! Jā, viņš nebūs tāds, kurš visus iznīcina ar savu fizisko spēku, piesedzot nepilnības IQ kā Lebrons, taču viņš noteikti visus nīcinās ar augsto basketbola IQ un spēles lasīšanu, piesedzot fiziskās nepilnības. Kaut kā tā.
Ir apnicīgi skatīties uz 19 gadīgu puiku un teikt, ka viņš ir superzvaigzne - Dončič nav superzvaigzne (Vismaz ne pagaidām un nedomāju, ka viņš par tādu arī kļūs). Te mētājaties visi ar gudrām runām par visādiem IQ utt. - salīdzināsim reālu statistiku - Dončič spēlē vidēji 34,7 minūtes katrā spēlē un tas ir teju tuvu maksimālajām spēles laikam, kur viņš gūst 20 punktus vidēji spēlē - tas ir tas pats variants, kas ar Carmelo Anthony (Kad vēl spēlēja iekš Knicks) - spēlē daudz minūtes un izdara daudz metienus, un Melo 20+ vāca katrā spēlē. Ko neviens nevar noliegt - Dončičam ir problēmas ar aizsardzību - patiesībā līdzīgi kā Dāvim Bertānam - kurš pēdējā spēlē sameta 19 pts. un, jo krita iekšā un + viņam iedeva uzspēlēt 26 min, tikai kad jāskatās epizodes kur viņš spēlē aizsardzībā tā ir vēlme aizvērt acis. Ja skatamies produktivitāti tad Rodions Kurucs pret sav atvēlēto laiku laukā ir lietderīgāks nekā Dončič, lai arī nav īsti saprotams kāda ir loma Kurucam iekš Nets - čalis ir labāks nekā varēja gaidīt, bet viņš nebija paredzēts tam, ka spēs tik labi iekļauties NBA jau no pirmajām spēlēm - ko darīt? Vēl es gribu, lai kāds man pastāsta par to Dončiča IQ - jo pagaidām es neredzu viņu kā playmaker - viņš ir labs range shooter, bet tas arī ir viss pagaidām. ja man prasītu, kas ir labāks saspēles vadītājs kā playmaker tad es savu balsi atdotu mūsu pašu Artūram Žagaram, kas tiešām parādīja, ka ir komandas līderis un smadzenes ne tikai vienkārši shooting guard.
, 2018-11-08 21:40, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Pastāsti - cik NBA ir tādu 20+ punktu metēji, kuri arī aizsardzībā ir patiešām labi! Lebrons, Lenards, Džordžs, Durents, Batlers, Deiviss, Jannis... No tiem, par izciliem aizsardzībā var nosaukt Lenardu, Džordžu, Batleru. Principā - superzvaigžņu klubiņš!
Jā, šobrīd Dončičš iekrīt defā, brīzēim nevelk līdzi, nespēj noreaģēt. Taču labā ziņa - izpratne par aizsardzību viņam ir, aiz blokiem neķeras - būs labi - gan jau pielāgosies un arī aizsardzībā spēlēs.
Kā Tu domā viņš var uzlabot spēlei aizsardzībā, ja viņa lielākais klupšanas akmens jau pirms drafta no ekspertu puses tieši tika akcentēts - kā ne visai lielais ātrums? Dončičam viens no lielākajiem trūkumiem ir tas, ka viņš ir lempīgs un tūļīgs - kas viņu rada par Mavericks caurumu aizsardzībā. Pastāsti man lūdzu - kas jādara Dončičam, lai viņš ātrumā neatpaliktu no tā paša Rodiona Kuruca?
, 2018-11-09 09:29, pirms 6 gadiem
Ambrē rakstīja: Kā Tu domā viņš var uzlabot spēlei aizsardzībā, ja viņa lielākais klupšanas akmens jau pirms drafta no ekspertu puses tieši tika akcentēts - kā ne visai lielais ātrums? Dončičam viens no lielākajiem trūkumiem ir tas, ka viņš ir lempīgs un tūļīgs - kas viņu rada par Mavericks caurumu aizsardzībā. Pastāsti man lūdzu - kas jādara Dončičam, lai viņš ātrumā neatpaliktu no tā paša Rodiona Kuruca?
Jāuzlabo fiziskā sagatavotība, ar īpašu treniņu metodiku jātrenē domāšanas-rīcības ātrums, kā arī jāstrādā pie kāju darbības, pie kāju pozīcijas aizsardzībā. Kā jau minēju - fiziskais materiāls ir - rāmis labs, plati pleci, garas rokas. Nav nekāds hiļaks. Kā jau iepriekš minēju - fiziski pēc kādiem 4-5 gadiem viņš būs kā Džo Džonsons t.i. 6,7-6,8 un 230-240lbs. Arī aizsardzībā viņām izpratne ir, jo aiz blokiem neķeras. Galvenā problēma - nepareizas stājas, pozīcijas izvēle, tūļīgums, reakcijas ātrums, taču par to bēda maza - NBA mašinērija viņu uzkačās, nešaubies!
, 2018-11-09 12:35, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Jāuzlabo fiziskā sagatavotība, ar īpašu treniņu metodiku jātrenē domāšanas-rīcības ātrums, kā arī jāstrādā pie kāju darbības, pie kāju pozīcijas aizsardzībā. Kā jau minēju - fiziskais materiāls ir - rāmis labs, plati pleci, garas rokas. Nav nekāds hiļaks. Kā jau iepriekš minēju - fiziski pēc kādiem 4-5 gadiem viņš būs kā Džo Džonsons t.i. 6,7-6,8 un 230-240lbs. Arī aizsardzībā viņām izpratne ir, jo aiz blokiem neķeras. Galvenā problēma - nepareizas stājas, pozīcijas izvēle, tūļīgums, reakcijas ātrums, taču par to bēda maza - NBA mašinērija viņu uzkačās, nešaubies!
Piekrītu! Fiziskais jau točna nav tas, par ko viņu tagad noniecināt - to visu pieslīpēs. Arī aizsardzību var uzka4āt. Tas visas ir labojamas lietas, ko ar 19 gadīgu čali ļoti mierīgi var izdarīt, ja pats ļaujās un neslinko.

IQ jau nesastāv tikai no playmaker spējām. IQ viņam ir labs, lai arī ar savu it kā tūļīgumu tomēr apčakarētu pretiniekus un dabūtu labu metienu uz grozu... Viņš izdara pareizas izvēles uz laukuma attiecīgajā situācijā... Visu labi analizē un pieņem pareizo lēmumu! Tas arī ir IQ!