Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" apspēlē "Clippers", "Lakers" pieveic Hovardu un "Rockets"

Andrejs Siliņš

"Heat" apspēlē "Clippers", "Lakers" pieveic Hovardu un "Rockets"
Dvaits Hovards un Pau Gazols
Foto: AFP/Scanpix

Naktī uz piektdienu Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) čempione Maiami "Heat" mājās izcīnīja trešo uzvaru trijos mačos, pieveicot ambiciozo Losandželosas "Clippers" (102:97), savukārt Dvaitam Hovardam neizdevās atgriešanās pie savas bijušās komandas - Hjūstonas "Rockets" mājās atzina Losandžleosas "Lakers" pārākumu (98:99).

Nakts centrālais mačs norisinājās Floridā, kur Maiami "Heat" uzņēma ambiciozo Losandželosas "Clippers". Pirmās divas ceturtdaļas risinājās līdzīga cīņa, sākumā ar nelielu pārsvaru viesiem no Holivudas, bet otrajā puslaikā vadības grožus jau pārņēma "Heat". Pārsvars nebija ievērojams līdz šefību uzņēmās trīskārtējais NBA čempions Dveins Veids. "Heat" superzvaigzne pēdējā ceturtdaļā dominēja, metot pustālos un tālos metienus, dodoties caurgājienos un asistējot partneriem punktu gūšanā.

Dveina Veida 29 punkti un septiņas rezultatīvas piespēles ļāva "Heat" izcīnīt uzvaru ar 102:97, tiekot pie trešās uzvaras trīs aizvadītajās mājas spēlēs un pie ceturtās uzvaras sešās spēlēs kopumā. Tikmēr "Clippers" piedzīvoja trešo zaudējumu sešos mačos, un visas trīs neveiksmes piedzīvotas izbraukumos.

Lebrons Džeimss pievienoja 18 punktus, sešas piespēles un piecas bumbas uzvarā, bet "Clippers" rindās trīs spēlētāji izcēlās ar "double-double" - Bleikam Grifinam 27 punkti un 14 bumbas, Deandrē Džordanam 11 punkti un 14 bumbas, bet Krisam Polam 11 punkti un 12 piespēles.

Intriģējošs mačs risinājās arī Teksasā, kur Hjūstonas "Rockets" ar Dvaitu Hovardu ierindā uzņēma centra spēlētāja bijušo komandu Losandželosas "Lakers". Lai gan pirms mača par izteiktu favorīti tika uzskatīta "Rockets", viesi nekautrējās jau pirmajās 12 minūtēs pierādīt pretējo - 36:19. "Lakers" trāpīja 16 (no 35) trīspunktniekiem. Džoudijs Mīkss iemeta gandrīz trešdaļu no tiem viens pats - piecus, pie tam teicami darbojās aizsardzībā pret Dēimsu Hārdenu. Tiesa, uzvaras metiens Stīva Bleika kontā - aizsargs trāpīja trejaci 1,3 sekundes pirms mača beigām, un "Lakers" svinēja pirmo uzvaru izbraukumos šajā sezonā - 99:98.

Dvaitam Hovardam mačā pret bijušo komandu 15 punkti un 14 bumbas zem groziem, bet tikai pieci trāpīti soda metieni no 16. Džeimss Hārdens "raķešu" labā guva 35 punktus, izcīnīja deviņas bumbas, atdeva piecas piespēles un pārtvēra četras bumbas, taču ar to bija par maz. "Lakers" netraucēja pat Pau Gazola katastrofālā nakts uzbrukumā - viens precīzs metiens no desmit. Ārējā līnija bija līmenī - seši ārējie spēlētāji guva 11 vai vairāk punktus, bet par rezultatīvāko kļuva Mīkss ar 18 punktiem.

Vēl vienā mačā pie pirmās uzvaras sezonā tika Denveras "Nuggets", kas, pateicoties Taja Lousona 23 punktiem, astoņām piespēlēm un septiņām bumbām, ar 109:107 apspēlēja Atlantas "Hawks". Tieši Lousona kontā arī uzvaru nesošais trejacis 58 sekundes pirs mača beigām.

NBA regulārā sezona

8. novembris

SpēleDatums
Heat - Clippers102:97
Nuggets - Hawks109:107
Rockets - Lakers98:99

  +2 [+] [-]

, 2013-11-08 09:11, pirms 11 gadiem
Leikeri malači sezonas sākuma pirmais pārsteigums super.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-08 09:14, pirms 11 gadiem
Ezerniekiem vēl tik Kobe jagaida atpakaļ, PO 100 punkti būs.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 09:29, pirms 11 gadiem
Ahhhh... cik saldi ir skatīties kā Kovards tirlojas apkārt pa laukumu un met ķieģeļus pret stīpu no soda līnijas salīdzinoši ar pagāšējo gadu 5 no 16... NBA ir vairāki centri, kas trīspunktniekus met precīzāk

Godīgi sekot es esmu sajūsmā, ka viņš neparakstīja līgumu ar LAL, viņš noteikti nav tas spēlētājs, kurš varētu pārņemt vadību pēc Kobes karjeras beigām un, ja pilnīgi godīgi, nav pat Tuvu tādas naudas vērts kā Rockets viņam maksā. Jau tagad ir skaidrs, ka līguma beigās Dvaits būs līgas pārmaksātāko spēlētāju sarakstā, jo viņa atlētisms dziest jau tagad. Vai tiešām Rockets uzķērās uz solījuma, ka viņš iemācīsies kādu efektīgu post-up paņēmienu līdz tam laikam?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-08 09:38, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Ahhhh... cik saldi ir skatīties kā Kovards tirlojas apkārt pa laukumu un met ķieģeļus pret stīpu no soda līnijas salīdzinoši ar pagāšējo gadu 5 no 16... NBA ir vairāki centri, kas trīspunktniekus met precīzāk

Godīgi sekot es esmu sajūsmā, ka viņš neparakstīja līgumu ar LAL, viņš noteikti nav tas spēlētājs, kurš varētu pārņemt vadību pēc Kobes karjeras beigām un, ja pilnīgi godīgi, nav pat Tuvu tādas naudas vērts kā Rockets viņam maksā. Jau tagad ir skaidrs, ka līguma beigās Dvaits būs līgas pārmaksātāko spēlētāju sarakstā, jo viņa atlētisms dziest jau tagad. Vai tiešām Rockets uzķērās uz solījuma, ka viņš iemācīsies kādu efektīgu post-up paņēmienu līdz tam laikam?
Lakers bija gatavi viņam maksāt vēl vairāk...

  +2 [+] [-]

, 2013-11-08 09:49, pirms 11 gadiem
hantele rakstīja: Lakers bija gatavi viņam maksāt vēl vairāk...
Tieši tāpēc es saku, ka esmu sajūsmā, ka Hovards atteicās

  +2 [+] [-]

, 2013-11-08 09:55, pirms 11 gadiem
carma is a bi*ch

  +3 [+] [-]

, 2013-11-08 09:59, pirms 11 gadiem
irbīte jau teica kas Hovards parādīs Lakers savu vietu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 10:06, pirms 11 gadiem
LakerForever rakstīja: irbīte jau teica kas Hovards parādīs Lakers savu vietu.
un griffins pardankoja pari lebronam

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 10:06, pirms 11 gadiem
Paskatījos Lakers spēli un secināju, ka tik bezcerīgi nemaz nav kā te ļoti daudzi uzskata. O.k. uz titulu nepretendēs, bet tikšana PO nebūs nekāds pārsteigums.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-08 10:10, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Ahhhh... cik saldi ir skatīties kā Kovards tirlojas apkārt pa laukumu un met ķieģeļus pret stīpu no soda līnijas salīdzinoši ar pagāšējo gadu 5 no 16... NBA ir vairāki centri, kas trīspunktniekus met precīzāk

Godīgi sekot es esmu sajūsmā, ka viņš neparakstīja līgumu ar LAL, viņš noteikti nav tas spēlētājs, kurš varētu pārņemt vadību pēc Kobes karjeras beigām un, ja pilnīgi godīgi, nav pat Tuvu tādas naudas vērts kā Rockets viņam maksā. Jau tagad ir skaidrs, ka līguma beigās Dvaits būs līgas pārmaksātāko spēlētāju sarakstā, jo viņa atlētisms dziest jau tagad. Vai tiešām Rockets uzķērās uz solījuma, ka viņš iemācīsies kādu efektīgu post-up paņēmienu līdz tam laikam?
Hovards ir pārāk neharizmātisks, lai kļūtu par kko diženu līgas ietvaros. principā jau viņš savus DD statistikas ciparus atpelna labi un gan jau atpelnīs arī turpmāk, taču viņa galvenā problēma ir visai nīkulīgā personība. nesanāca viņam Šaka ēras turpināšana Orlando, pilnībā izgāzās Lakers diženo centru(Karīma un tā paša Šaka) ēras turpināšana un maz ticams, ka viņam izdosies Hakima vai Yao augstās latiņas noturēšana. vnk ir cilvēki, kuri piedzimst ar harizmu un ir tādi, kuriem tās nav. Hovardam, acīmredzot, ar to ir problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 10:14, pirms 11 gadiem
Jāsāk gaidīt, kad Howards sāks "čīkstēt".. uzbraukumā bīstams vienīgi iespiežot bumbu grozā..3,5 kļūdas spēlē.. pat Turnover Linsanity ir mazāk (3,0). Būtu palicis Orlando un piesaistījuši kādu labu spēlētāju, iespējams, šobrīd būtu kā vieni no pretendentiem. Hjūstonu, vismaz šajā sastāvā, es neredzu kā pretendentu.

     [+] [-]

, 2013-11-08 10:20, pirms 11 gadiem
Uz LAKERS 11.5 koificents , easy money

  +8 [+] [-]

, 2013-11-08 11:29, pirms 11 gadiem
KP3 rakstīja: Uz LAKERS 11.5 koificents , easy money
Tad kad rezultāts zināms, tad jau, protams, var paziņot, ka bija "easy money". Tam lielu māku jau nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 11:55, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: Hovards ir pārāk neharizmātisks, lai kļūtu par kko diženu līgas ietvaros. principā jau viņš savus DD statistikas ciparus atpelna labi un gan jau atpelnīs arī turpmāk, taču viņa galvenā problēma ir visai nīkulīgā personība. nesanāca viņam Šaka ēras turpināšana Orlando, pilnībā izgāzās Lakers diženo centru(Karīma un tā paša Šaka) ēras turpināšana un maz ticams, ka viņam izdosies Hakima vai Yao augstās latiņas noturēšana. vnk ir cilvēki, kuri piedzimst ar harizmu un ir tādi, kuriem tās nav. Hovardam, acīmredzot, ar to ir problēmas.
Kur Tu esi dzirdējis ka ar DD pietiek max deal? Maksimālos līgumus piešķir spēlētājiem ap kuriem būvē komandas un no kuriem gaida augstus rezultātus play off.

Es pat netaisos vēlreiz cilāt tēmu par to, ka spēlētājs, kurš ar savu atrašanos laukumā tuvas spēles izskaņā, var nozīmēt zaudējumu dēļ hack a dwight, pēc definīcijas nevar atbilst augstāk minētajam aprakstam, bet salīdzinot padziļināto statistiku, it sevišķi to, cik gaužām drausmīgs Hovards ir uzbrukumā gan piespēlējot, gan izkārtojot sev metienu post-up, no soda līnijas... praktiski viss izņemot catch and finish zem groza, ir jājautā vai viņš ir labāks par piemēram Marku Gasolu? No metriskās statistikas viedokļa - nav gan!

Un labi, pacelsim Hovarda asti augstāk Pieņemsim, ka šobrīd viņš tiešām ir tādas naudas vērts (kaut gan nav), bet kā būs pēc gadiem 3-4iem? Tu tiešām domā, ka viņš var kļūt ievērojami labāks tehniski? Jo augstāk viņš vairs toč nelēks Bet līguma summa nemainās

  +2 [+] [-]

, 2013-11-08 12:04, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: Hovards ir pārāk neharizmātisks, lai kļūtu par kko diženu līgas ietvaros. principā jau viņš savus DD statistikas ciparus atpelna labi un gan jau atpelnīs arī turpmāk, taču viņa galvenā problēma ir visai nīkulīgā personība. nesanāca viņam Šaka ēras turpināšana Orlando, pilnībā izgāzās Lakers diženo centru(Karīma un tā paša Šaka) ēras turpināšana un maz ticams, ka viņam izdosies Hakima vai Yao augstās latiņas noturēšana. vnk ir cilvēki, kuri piedzimst ar harizmu un ir tādi, kuriem tās nav. Hovardam, acīmredzot, ar to ir problēmas.
Un kāds sakars viņa sniegumam uz laukuma ar harizmu? Domā harizmātiskāks spēlētājs varētu vienoties ar bumbu, ka tā kritīs vismaz vairāk kā 40% no soda līnijas?

Lebrons arī ir neharizmātisks, viņa izgājieni līdz pirmajam čempiona titulam bija vnk drausmīgi un zem katras kritikas. Būtu ilgi jāmeklē arī kāds spēlētājs no Lakers 2006. gada komandas, kurš no sirds varētu pateikt kaut ko labu par Kobi, kāpēc šiem abiem harizmas trūkums neietekmē spēli?

Īstais vārds kuru Tu meklē ir "egocentrisks"! Spēlētājs, kurš priekš sava mēģinājumu skaita ir pārliecinoši neefektīvākais post-upā, pēc treniņa ar Hakīmu, var pateikt "Es nedomāju, ka man būtu jākopē Drīma kustības. Es gribu spēlēt pats savu spēli un būt es pats!"

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 12:07, pirms 11 gadiem
Būtu jau labi,ja Kobe varētu ātrāk atgriezties laukumā.
Es tā domāju,ka play-off viņi ies tālāk par pirmo kārtu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 12:50, pirms 11 gadiem
---> quick

ar tiem maks.līgumiem ir tā - ja centrs regulāri flirtē ar 20p+15r+2b, tad pēc noklusējuma viņš ir maksimālā līguma vērts. skaidrs, ka Hovards pēc sava snieguma laukumā nav šīs summas vērtībā, taču tur neko nevar padarīt - tā ir norma un to ir gatava maksāt faktiski jebkura komanda. soda metieni. nu štrunts ar tiem sodiem! Šaks arī nevarēja iemest sodus, taču priekš tam ir domāti treneri, kuri izshēmo visu tā, lai šādam spēlētājam nevajadzētu spēles beigās mest izškirošos metienus. ja spēles izskaņā uz soda metiena līnijas biežāk stājas Hovards, nevis, piemēram, Hārdens, tad jāvano treneris, nevis Dvaits.
kas attiecas uz harizmu, tad tā ir lieta, kas dod papildus impulsu un motivāciju komandas biedriem būt labākiem un parādīt savu labāko sniegumu ne tikai sevis, bet arī līdera dēļ. harizmātisks spēlētājs notur komandu uz viļņa, pavelk sev līdzi morāli. Šaks taču arī harizmas dēļ sodus nemeta labāk. lai gan, kas zina, nebūtu viņš tik harizmātisks, mestu vēl sliktāk.
un kas vēl attšķir harizmātisku no neharizmātiska spēlētāja - harizmāts var ākstīties vienā laidā, runāt muļķības utt.(Šaks) - visi viņu vienalga cienīs un augstu vērtēs. neharizmāts, kurš cenšas būt asprātis un āksts(DH) pārējo acīs par ākstu vien arī paliks.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 13:04, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Kur Tu esi dzirdējis ka ar DD pietiek max deal? Maksimālos līgumus piešķir spēlētājiem ap kuriem būvē komandas un no kuriem gaida augstus rezultātus play off.

Es pat netaisos vēlreiz cilāt tēmu par to, ka spēlētājs, kurš ar savu atrašanos laukumā tuvas spēles izskaņā, var nozīmēt zaudējumu dēļ hack a dwight, pēc definīcijas nevar atbilst augstāk minētajam aprakstam, bet salīdzinot padziļināto statistiku, it sevišķi to, cik gaužām drausmīgs Hovards ir uzbrukumā gan piespēlējot, gan izkārtojot sev metienu post-up, no soda līnijas... praktiski viss izņemot catch and finish zem groza, ir jājautā vai viņš ir labāks par piemēram Marku Gasolu? No metriskās statistikas viedokļa - nav gan!

Un labi, pacelsim Hovarda asti augstāk Pieņemsim, ka šobrīd viņš tiešām ir tādas naudas vērts (kaut gan nav), bet kā būs pēc gadiem 3-4iem? Tu tiešām domā, ka viņš var kļūt ievērojami labāks tehniski? Jo augstāk viņš vairs toč nelēks Bet līguma summa nemainās
Man gan šķiet ka tas viss ir pārspīlēts. Nav tik slikts viņš.

Priekš C pozīcijas sodus mest ap 60% nav nemaz tik briesmīgs rezultāts. Šobrīd DH ir 52%, bet tas dēļ pēdējās spēles. Nezinu daudz centrus kas met 15+ptk un 10+rebus spēlē + ir jūtams spēks aizsardzībā. Centra pozīcija, kā zināms ir vissgrūtāk aizpildāma.

Protams, daļēji viņš noraka šīs spēles galotni. Būs citas, kurās nospēlēs labāk. Var jau būt, ka ir pārmaksāts, bet to varēs spriest pēc tā kā ies Rockets šosezon, kurā vietā noslēgs reg. sezonu un vai kaut ko sasniegs PO.

Manā skatījumā Lins ir vairāk pārmaksāts un ja var atļāuties Linam maksāt tik daudz, tad kapēc ne Hovardam.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-08 13:25, pirms 11 gadiem
Raicha rakstīja: Man gan šķiet ka tas viss ir pārspīlēts. Nav tik slikts viņš.

Priekš C pozīcijas sodus mest ap 60% nav nemaz tik briesmīgs rezultāts. Šobrīd DH ir 52%, bet tas dēļ pēdējās spēles. Nezinu daudz centrus kas met 15+ptk un 10+rebus spēlē + ir jūtams spēks aizsardzībā. Centra pozīcija, kā zināms ir vissgrūtāk aizpildāma.

Protams, daļēji viņš noraka šīs spēles galotni. Būs citas, kurās nospēlēs labāk. Var jau būt, ka ir pārmaksāts, bet to varēs spriest pēc tā kā ies Rockets šosezon, kurā vietā noslēgs reg. sezonu un vai kaut ko sasniegs PO.

Manā skatījumā Lins ir vairāk pārmaksāts un ja var atļāuties Linam maksāt tik daudz, tad kapēc ne Hovardam.
Tu skaties tikai uz FG%, bet tā nav visa bēda! Iedomājies piemēru, Hovards no spēles realizē 6/10 metieniem, 4/10 FT un pieļauj 3 kļūdas. FG tādā situācijā būs 60%, bet tas nav svarīgi ārpus konteksta. Ir jāskatās uz visu kopā, kas šajā gadījumā nozīmē, ka Hovards ir iztērējis 11 pozīcijas, kurās viņš ir guvis 12 punktus... un tas jau ir briesmīgi zems rādītājs jebkuram centram.

Protams, ka Lins ir pārmaksāts, bet tas nenozīmē, ka Hovards nav/nebūs līguma beigās tāds pats.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 13:33, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: ---> quick

ar tiem maks.līgumiem ir tā - ja centrs regulāri flirtē ar 20p+15r+2b, tad pēc noklusējuma viņš ir maksimālā līguma vērts. skaidrs, ka Hovards pēc sava snieguma laukumā nav šīs summas vērtībā, taču tur neko nevar padarīt - tā ir norma un to ir gatava maksāt faktiski jebkura komanda. soda metieni. nu štrunts ar tiem sodiem! Šaks arī nevarēja iemest sodus, taču priekš tam ir domāti treneri, kuri izshēmo visu tā, lai šādam spēlētājam nevajadzētu spēles beigās mest izškirošos metienus. ja spēles izskaņā uz soda metiena līnijas biežāk stājas Hovards, nevis, piemēram, Hārdens, tad jāvano treneris, nevis Dvaits.
kas attiecas uz harizmu, tad tā ir lieta, kas dod papildus impulsu un motivāciju komandas biedriem būt labākiem un parādīt savu labāko sniegumu ne tikai sevis, bet arī līdera dēļ. harizmātisks spēlētājs notur komandu uz viļņa, pavelk sev līdzi morāli. Šaks taču arī harizmas dēļ sodus nemeta labāk. lai gan, kas zina, nebūtu viņš tik harizmātisks, mestu vēl sliktāk.
un kas vēl attšķir harizmātisku no neharizmātiska spēlētāja - harizmāts var ākstīties vienā laidā, runāt muļķības utt.(Šaks) - visi viņu vienalga cienīs un augstu vērtēs. neharizmāts, kurš cenšas būt asprātis un āksts(DH) pārējo acīs par ākstu vien arī paliks.
Es Tev nepiekrītu! Ir pietiekoši augsta kalibra centru, kuri atrodas laukumā spēles izskaņās un tad ir tādi kā Hovards, Džordans un Biedriņš, kuri netiek laisti pat Tuvu laukumam.

Kā tā var būt trenera vaina, ja Hovardam uzsit sodu vēl pirms viņš ir ieguvis bumbu? Viņš var uzzīmēt visas shēmas pasaules vēsturē, ja pretinieku treneris pateiks sist viņam sodus pašā uzbrukuma sākumā, tad Hovards metīs sodus... Pārāk bieži to redzēju pagāšgad.

Pat nepiemini Šaku ar Hovardu vienā teikumā! Šakam vajadzēja tikai piespēlēt bumbu postā un viņš to realizēja ar augstu procentu. Tāpat Šaks bija galvas tiesu pārāks piespēlētājs un līderis. Tu nekad neredzētu Šaku aizmetot garām 2/3 soda metienu stāvot un ņirdzot par to vēl neatejot no līnijas. Vai Fils Džeksons, iespējams labākais treneris vēsturē, varēja pasargāt Šaku no situācijām, kurās pret viņu pretinieks sit sodus? Protams, ka nē! Ja ne, tad droši vien šāda taktika nesauktos par godu viņam, ne? Tikai Šaks bija pietiekoši augstasinīgs, lai tos realizētu vismaz play offos un citu svarīgu spēļu izskaņās.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-08 13:38, pirms 11 gadiem
Piecītis uz Lakers nostrādāja. Tas jau sen zināms, ka bieži vien, visas lielās zvaigznes (it īpaši princese Hovards) pirmajā spēlē pret bijušo klubu paliek zaudētājos. Hjūstonai atbildes spēlē Losandželosā ies vēl smagāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 14:11, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Es Tev nepiekrītu! Ir pietiekoši augsta kalibra centru, kuri atrodas laukumā spēles izskaņās un tad ir tādi kā Hovards, Džordans un Biedriņš, kuri netiek laisti pat Tuvu laukumam.

Kā tā var būt trenera vaina, ja Hovardam uzsit sodu vēl pirms viņš ir ieguvis bumbu? Viņš var uzzīmēt visas shēmas pasaules vēsturē, ja pretinieku treneris pateiks sist viņam sodus pašā uzbrukuma sākumā, tad Hovards metīs sodus... Pārāk bieži to redzēju pagāšgad.

Pat nepiemini Šaku ar Hovardu vienā teikumā! Šakam vajadzēja tikai piespēlēt bumbu postā un viņš to realizēja ar augstu procentu. Tāpat Šaks bija galvas tiesu pārāks piespēlētājs un līderis. Tu nekad neredzētu Šaku aizmetot garām 2/3 soda metienu stāvot un ņirdzot par to vēl neatejot no līnijas. Vai Fils Džeksons, iespējams labākais treneris vēsturē, varēja pasargāt Šaku no situācijām, kurās pret viņu pretinieks sit sodus? Protams, ka nē! Ja ne, tad droši vien šāda taktika nesauktos par godu viņam, ne? Tikai Šaks bija pietiekoši augstasinīgs, lai tos realizētu vismaz play offos un citu svarīgu spēļu izskaņās.
neizmirsti, ka trenerim ir arī tāda opcija, kā slikti sodus metoša spēlētāja nelaišana laukumā tad, kad dēļ tā var draudēt zāģis. tad jau sanāk, ka spēlētāju, kurš slikti met sodus, vispār laukumā nedrīkst laist. laba taktika -tiklīdz pretinieks ir izkombinējies līdz labai metiena pozīcijai vai skrien ātrajā uzbrukumā, tuvāk sliktajam sodus metošajam spēlētājam esošais aizsargs gāž viņam pa rokām. pretinieks, savukārt, dara tāpat. rezultātā mačs pārvērstos par divu, pretējās komandās spēlējošu,slikti sodus metošu spēlētāju sacensību. vienvārdsakot - veči uznāk laukumā uzspēlēt "divdesmitvienu".

Šaku un Hovardu es tomēr atļaušos pieminēt vienā teikumā, jo viņi pēc būtības ir katrs savas NBA paaudzes labākie centra spēlētāji. tas, kurš labāk realizēja savas iespējas un kurš būtu labāks, spēlējot 1:1, esot savos labākajos gados un atrodoties labākajā fiziskajā kondīcijā, ir pavisam kas cits.
pagājušajā sezonā NBA sadaļā mēs jau sīki un smalki diskutējām par tēmu, ka šobrīd lielie un masīvie centri NBA nav modē. tagad modē ir tādi universālie 2.-4.nr. Lebron-Durant-Karmelo veidīgie, kuri dara visu - skrien, lec, met, piespēlē un taisa šovu. cik tad tādi izteikti lielie centri/5.nr. NBA šobrīd ir? principā pietiks ar vienas rokas pirkstiem, lai tādus uzskaitītu(es šeit domāju par nopietniem spēlētājiem, nevis lielizmēra lielgabala gaļām).

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 14:16, pirms 11 gadiem
p.s. centru, kuri mestu 25+ punkus pa spēli, nav vispār, līdz ar to Hovards visnotaļ droši pretendē uz šā brīža labāka centra statusu, lai cik smieklīgi un reizē arī skumīgi tas neliktos.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 14:38, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Tu skaties tikai uz FG%, bet tā nav visa bēda! Iedomājies piemēru, Hovards no spēles realizē 6/10 metieniem, 4/10 FT un pieļauj 3 kļūdas. FG tādā situācijā būs 60%, bet tas nav svarīgi ārpus konteksta. Ir jāskatās uz visu kopā, kas šajā gadījumā nozīmē, ka Hovards ir iztērējis 11 pozīcijas, kurās viņš ir guvis 12 punktus... un tas jau ir briesmīgi zems rādītājs jebkuram centram.

Protams, ka Lins ir pārmaksāts, bet tas nenozīmē, ka Hovards nav/nebūs līguma beigās tāds pats.
pozīcijas ir possesions? Uzbrukumi?

Ja jā, tad līgā ir daudz spēlētāju, kam FG zem 40%, ir 3 kļūdas spēlē un met sodus ~80%. Hovardam 60% FG, bet samērā daudzi soda metieni ir and 1. Nerēķināju, bet šobrīd Entonijam, Rozam, Gejam, Bīlam domāju ka ieguldījums komandas rezultātā nav ne par kapeiku lielāks. Nemaz nerunājot par defensive presence.

Un man šķiet 80-90% lielo līgumu ir pārmaksāti līguma beigu termiņos. Tas attiecas uz pilnīgi visiem spēlētājiem. Komandas slēdz tos līgumus, lai iegūtu spēlētājus uz esošo momentu un cerētu uz vairāku sezonu veiksmīgu sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 14:54, pirms 11 gadiem
Raicha rakstīja: ...

Un man šķiet 80-90% lielo līgumu ir pārmaksāti līguma beigu termiņos. Tas attiecas uz pilnīgi visiem spēlētājiem. Komandas slēdz tos līgumus, lai iegūtu spēlētājus uz esošo momentu un cerētu uz vairāku sezonu veiksmīgu sniegumu.
piekrītu! lai visus šos megalīgumus nenāktos uzskatīt par pārmaksātiem, vajadzētu slēgt līgumus kā Eiropā t.i. pēc sistēmas 1+1+1 utt. respektīvi - pēc katra nospēlētā gada līguma summa un sadarbība kā tāda būtu jāpārskata. principā šobrīd NBA sanāk tā - ja spēlētājs noslēdz līgumu uz 5 gadiem par 100M, taču augstā līmenī nospēlē tikai pirmās 2 sezonas, tad sanāk, ka komanda par viņa pakalpojumiem ir maksājusi 50M par sezonu t.i. patiesā 20+10 spēlētāja vērtība jau ir nevis 20M, bet gan 50M par sezonu... novirzoties no tēmas, tā rupji rēķinot sanāk, ka katrs Biedriņa punkts ir 20 reižu dārgāks par katru Hovarda punktu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-08 15:13, pirms 11 gadiem
draudinsh rakstīja: Ezerniekiem vēl tik Kobe jagaida atpakaļ, PO 100 punkti būs.
Katru spēli jau truļi tā nekritīs. Kur tad 11/14 pirmajā puslaikā...

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 15:24, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: piekrītu! lai visus šos megalīgumus nenāktos uzskatīt par pārmaksātiem, vajadzētu slēgt līgumus kā Eiropā t.i. pēc sistēmas 1+1+1 utt. respektīvi - pēc katra nospēlētā gada līguma summa un sadarbība kā tāda būtu jāpārskata. principā šobrīd NBA sanāk tā - ja spēlētājs noslēdz līgumu uz 5 gadiem par 100M, taču augstā līmenī nospēlē tikai pirmās 2 sezonas, tad sanāk, ka komanda par viņa pakalpojumiem ir maksājusi 50M par sezonu t.i. patiesā 20+10 spēlētāja vērtība jau ir nevis 20M, bet gan 50M par sezonu... novirzoties no tēmas, tā rupji rēķinot sanāk, ka katrs Biedriņa punkts ir 20 reižu dārgāks par katru Hovarda punktu.
Nu bet tad jau Eiropā spēlētāji nenodrošina sev nākotni un klubi nenodrošina spēlētāju piesaisti uz konkrētiem gadiem. Paskatamies uz Hārdenu- klubs ir priecīgs, ka viņš tur spēlēs 5 gadus un pats Hārdens priecīgs, ka viņam ir garantēta konkrēta summa un konkrētu laiku viņš ticamākais apgrozīsies tajā teritorijā un nebūs dzīves vieta jāmaina ik pēc sezonas.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 16:02, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu bet tad jau Eiropā spēlētāji nenodrošina sev nākotni un klubi nenodrošina spēlētāju piesaisti uz konkrētiem gadiem. Paskatamies uz Hārdenu- klubs ir priecīgs, ka viņš tur spēlēs 5 gadus un pats Hārdens priecīgs, ka viņam ir garantēta konkrēta summa un konkrētu laiku viņš ticamākais apgrozīsies tajā teritorijā un nebūs dzīves vieta jāmaina ik pēc sezonas.
protams, ir tāds Hārdens, Lebrons, Durants, Kobe un vēl bariņš izcilnieku, par kuru ilgtermiņa līgumiem attiecīgo klubu GM sit sev uz pleca un arī pašiem spēlētājiem prieks par ilglaicīgo un ienesīgo sadarbību. taču tajā pat laikā ir visādi Gilberti, Rašardi, Hidajeti un Andrīši, par kuru lielajiem ilgtermiņa līgumiem klubu GM naktīs raud spilvenos. vienīgi pašiem spēlētājiem ir prieks par lielo naudu t.i. haļavu.
ideāls variants būtu, piemēram, 5 gadu līgums, taču ar komandas opciju pēc katra gada pārskatīt algas apmēru attiecībā pret ieguldījumu. piemēram, Andrim - 10M par 10p un 10r. attiecīgi, ja tagad ir 1p un 2r, tad alga - 1,5M. protams, NBAPA nekad uz to neparakstītos un lokauts ieilgtu uz mūžīgiem laikiem, bet būsim godīgi - tas būtu objekīvāk nekā ir patreiz.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 16:49, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: protams, ir tāds Hārdens, Lebrons, Durants, Kobe un vēl bariņš izcilnieku, par kuru ilgtermiņa līgumiem attiecīgo klubu GM sit sev uz pleca un arī pašiem spēlētājiem prieks par ilglaicīgo un ienesīgo sadarbību. taču tajā pat laikā ir visādi Gilberti, Rašardi, Hidajeti un Andrīši, par kuru lielajiem ilgtermiņa līgumiem klubu GM naktīs raud spilvenos. vienīgi pašiem spēlētājiem ir prieks par lielo naudu t.i. haļavu.
ideāls variants būtu, piemēram, 5 gadu līgums, taču ar komandas opciju pēc katra gada pārskatīt algas apmēru attiecībā pret ieguldījumu. piemēram, Andrim - 10M par 10p un 10r. attiecīgi, ja tagad ir 1p un 2r, tad alga - 1,5M. protams, NBAPA nekad uz to neparakstītos un lokauts ieilgtu uz mūžīgiem laikiem, bet būsim godīgi - tas būtu objekīvāk nekā ir patreiz.
Nu zini tad jau jājautā, ko NHL visādi domā dodot padsmit gadu līgumus .

Bet pēdējā teikumā gan tev taisnība. NBAPA nekad uz to neparakstītos.

Un te atkal var paskatīties no otras puses. Domā komanda gribētu pārskatīt kāda spēlētāja līgumu, ja viņš ir baigi progresējis? Spēlētājs gribētu, bet klubs nē.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-08 17:40, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu zini tad jau jājautā, ko NHL visādi domā dodot padsmit gadu līgumus .

Bet pēdējā teikumā gan tev taisnība. NBAPA nekad uz to neparakstītos.

Un te atkal var paskatīties no otras puses. Domā komanda gribētu pārskatīt kāda spēlētāja līgumu, ja viņš ir baigi progresējis? Spēlētājs gribētu, bet klubs nē.
Strauji progresē parasti tikai jaunie spēlētāji un ja nemaldos rookijam ir max 3 sezonu nosacīti mazais līgums. Ja ir baigi progresējis, tad pēc tam dabon MAX deal vai tuvu tam. Komanda ir ieguvēja max 1-2 sezonas un pēc tam ir tāpat jānoliek baigais kāposts, ja gribi savu zvaigzni paturēt.

Reti ir tādi, kas baigi pēkšņi progresē un ja tā notiek, tad viņiem parasti ir maksimums 2-3 gadu līgums, kad viņi nospēlē pa lēto un pēc tam dabon lielo piķi.