Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam mazākais spēles laiks kopš 2005. gada, "Warriors" zaudē Memfisai

Andrejs Siliņš

Biedriņam mazākais spēles laiks kopš 2005. gada, "Warriors" zaudē Memfisai
Andris Biedriņš un Stefans Karijs (vidū)
Foto: AP/Scanpix

Andrim Biedriņam laukumā pavadot tikai divas minūtes, Goldensteitas "Warriors" agrā ceturtdienas rītā savā laukumā ar rezultātu 92:110 atzina Memfisas "Grizzlies" pārākumu, piedzīvojot 21. zaudējumu Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) regulārajā sezonā.

Jau pirmajā ceturksnī "Warriors" uzbrukums buksēja un, lai gan spēles turpinājumā to izdevās nedaudz uzlabot, atgūties neizdevās, piedzīvojot septīto neveiksmi pēdējās desmit spēlēs - 92:110. Spāņu centrs Marks Gazols "Grizzlies" labā izcēlās ar 17 punktiem un 12 atlēkušajām bumbām, bet lielākais spīdeklis bija Rūdijs Gejs - 26 punkti, 12 bumbas un piecas rezultatīvas piespēles.

"Warriors" rindās naskākais punktu vācēji bija Monta Eliss un Klejs Tompsons, kuriem pa 16. Pirmgadnieks Tompsons pievienoja arī sešas atlēkušās bumbas. Atgriežoties pēc savainojuma, sācis spēli no soliņa, 15 iemeta Stefans Karijs, bet centra pozīcijā Ekpe Judo guva deviņus punktus, izcīnīja sešas bumbas un atdeva četras piespēles.

Kā pēdējā laikā ierasts, Andris Biedriņš spēlē iesaistījās no rezervistu soliņa. Laukumā latviešu centrs pavadīja vien divas minūtes un vienu sekundi, pa grozu nemeta un paspēja saņemt tikai vienu personisko piezīmi. Tas bija mazākais Biedriņa spēles laiks kopš 2005. gada Ziemassvētkiem, kad mačā pret Dalasas "Mavericks" Andris spēlēja tikai minūti. Toreiz tā bija Biedriņa otrā sezona līgā.

Citas spēles

Filadelfijas "76ers" savā laukumā sakāva Bostonas "Celtics" (103:71), bet "Lakers" piedzīvoja otro zaudējumu pēc kārtas, šoreiz ar 101:106 atzīstot vājās Vašingtonas "Wizards" pārākumu. Maiami "Heat" mājās viena metiena attālumā noturēja Atlantas "Hawks" (89:86), bet Čikāgas "Bulls" vien ar divu punktu starpību pieveica Milvoki "Bucks" (106:104). Izšķirošo metienu pēdējā sekundē iemeta čikāgiešu līderis Deriks Rouzs. Līdzīgas izjūtas piedzīvoja arī Džordans Fārmārs un Ņūdžersijas "Nets" - aizsarga trejacis pēdējā sekundē apraka Losandželosas "Clippers" (101:100).

Trešo uzvaru pēc kārtas izcīnīja Minesotas "Timberwolves". Kevinam Lovam sakrājot kārtējo "double-double", Minesota mājās ar 106:94 uzveica Portlendas "Trail Blazers", ar ko arī aktīvi cīnās par vietu Rietumu konferences izslēgšanas mačos. Džeremijam Linam realitāti atgrieza franču aizsargs Tonijs Pārkers, ar 32 punktiem sekmējot Sanantonio "Spurs" pārākumu pār Ņujorkas "Knicks" - 118:105. Ņujorkai šis bija trešais zaudējums pēc kārtas. Lins iemeta 20 punktus, bet Karemlo Entonijs, atguvis metiena izjūtu, sameta 27.

Kairīja Īrvinga veiksmīgais caurgājiens atnesa uzvaru Klīvlendas "Cavaliers" vienībai, kas savā laukumā ar 100:99 pieveica Denveras "Nuggets". Līdzīgu gājienu mēģināja "Nuggets" aizsargs Tajs Lovsons, taču bumba grozā nekrita, un mačs bija galā. Savukārt Sakramento Džons Salmonss 6,8 sekundes līdz beigām atnesa uzvaru pār Ņūorleānas "Hornets" vietējai "Kings" - 99:98.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-08 09:35, pirms 13 gadiem
Liksim tach reiz mieraa to cirku ar nosaukumu Warriors - nav taa veerts..

Tachu ir patiesi neviltots prieks gan par Minesotu, kas beidzot, peec ilgiem gadiem, sezonas otrajaa pusee ir virs playoff'u striipas, gan par Memfisu, kas Rietumos gozeejas jau treshajaa vietaa..

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 09:46, pirms 13 gadiem
Jopcik, mūsu lohs laiž luni, bet par luni saucam treneri?!?!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-08 09:54, pirms 13 gadiem
berimors rakstīja: Vai tad nav skaidrs, ka AB vienkārši vairs NEGRIB spēlēt basketbolu!? Un kādēļ gan viņam būtu jādod bumba? Trāpīt grozā viņš var tikai no posta un, ja neuzsit pret viņu folu. Bet ir liela iespēja, ka uzsit, jo tas kā AB met sodus, jau ir NBA anekdote (šo sezon no 30 trāpījis tieši 1!).
Ir divas iespējas - vai nu tu esi invalīds uz acīm vai arī tu esi pirmajā klasē skolā un vēl ciparus nepazīsti. Kurā vietā viņš ir 30! sodus metis?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-08 09:58, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Viņš neaizpilda arī, ja dod 25 min! Tātad nekādas atšķirības.
Tīri statistikas pēc - kad viņam pēdējo reiz bija 25+ min spēles laiks?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-08 10:00, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nožēlojams ir Biedra sniegums un vēlme (pareizāk būtu tās trūkums) kaut ko darīt.
Ko tad tu 2 minūtēs gaidīji? DD varbūt?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 10:14, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Ko tad tu 2 minūtēs gaidīji? DD varbūt?
2 minūtes tagad ir tiešas sekas viņa "veikumam" kādreizējās padsmit + minūtēs sezonas sākumā. Nākošais solis: D līga. Un tam ir tiešs sakars nevis ar treneri, bet ar AB spēli. Piemēram, kā var vienīgais spēlētājs tīti uzvarētā spēlē 9 min. savākt -14 koef-u, kad visiem pārējiem ir + 9tas par aizpagājušo maču)

     [+] [-]

, 2012-03-08 10:17, pirms 13 gadiem
Uz RD pie Cipuļa,un tad lai mačojās

  +4 [+] [-]

, 2012-03-08 10:21, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Tīri statistikas pēc - kad viņam pēdējo reiz bija 25+ min spēles laiks?
Pagaishgad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 10:28, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Vajag paša AB piekrišanu, lai tiktu nosūtīts uz D-Līgu. Tā vismaz ar veterāniem esot.
Nu tad jau sēdēs uz soliņa. Ja pareizi saprotu, tad sēž viņš tāpēc, ka beidzot ir izvedis no pacietības īpašnieku.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-08 10:31, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ak vai burta kalps .... Tagad ir tik svarīgi skaitļi? Viņam tāpat tā 0 stāvētu iepretim punktiem un izmestajiem metieniem arī pēc 48 min!
Es tikai paprasīju intereses pēc, tā kā nevajag satraukties. Varēji vienkārši pateikt ka nezini un viss.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-08 10:32, pirms 13 gadiem
The_Lakers_Fan rakstīja: Pagaishgad
Tā tas varētu būt

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 10:39, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: 2 minūtes tagad ir tiešas sekas viņa "veikumam" kādreizējās padsmit + minūtēs sezonas sākumā. Nākošais solis: D līga. Un tam ir tiešs sakars nevis ar treneri, bet ar AB spēli. Piemēram, kā var vienīgais spēlētājs tīti uzvarētā spēlē 9 min. savākt -14 koef-u, kad visiem pārējiem ir + 9tas par aizpagājušo maču)
Tad tikpat labi varēji paprasīt, kā viņam vienīgajam var būt koef tuvu nullei vai +, zaudētā spēlē, kad vairumam pārējo ir divciparu skaitļi mīnusos (spēlēs vēl pirms tam).

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 10:51, pirms 13 gadiem
Slieka Style rakstīja: Biedrs is going down
A ko darīt, ja treneris viņam neuzticas? Nav viņš tik slikts - dotu vairāk laiku, tad būtu arī rezultāts. par spīti visam, domāju ka azivien viņam ir pa spēkam vismaz 10p un 10 rebi !

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 10:51, pirms 13 gadiem
Varētu sezonas beigās salīdzināt, cik punktus guvis Biedriņš sezonas laikā un cik Messi - kurš kuru?

  +4 [+] [-]

, 2012-03-08 10:52, pirms 13 gadiem
Un tās GSW ir vispār viens no sviestainākajiem klubiem pēdējos 5 gadus NBA !

  +4 [+] [-]

, 2012-03-08 11:01, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Ko tad tu 2 minūtēs gaidīji? DD varbūt?
Es nerunāju par šodienu, bet par visu sezonu kopumā. Tās 2 minūtes patreiz ir tikai tendences apstiprinājums.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-08 11:06, pirms 13 gadiem
nu gan karteja izgasanas,nauda ta sacakarejusi galvu,nu nev nekadu merku dzekam basketbola,neko negrib sasniegt,tas ir nozelojami.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 11:11, pirms 13 gadiem
Pag, a kāpēc viņam tikai 2min dod?! Tas saucas ''vilciens ir aizgājis''
arejs87 rakstīja: Ko tad tu 2 minūtēs gaidīji? DD varbūt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 11:37, pirms 13 gadiem
berimors rakstīja: Vai tad nav skaidrs, ka AB vienkārši vairs NEGRIB spēlēt basketbolu!? Un kādēļ gan viņam būtu jādod bumba? Trāpīt grozā viņš var tikai no posta un, ja neuzsit pret viņu folu. Bet ir liela iespēja, ka uzsit, jo tas kā AB met sodus, jau ir NBA anekdote (šo sezon no 30 trāpījis tieši 1!).
Nu nez...Ņemot vērā, cik viņs ir izmetis pēdējo 2 gadu laikā, nav baigi objektīvs rādītajs, jā ir sūdīgs sodiņš, bet vajag tik mest, sūds ar visu lai taisa sodus un met garām, bet vismaz kautko dara un pretinieks krāj piezīmes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-08 11:45, pirms 13 gadiem
W's varētu dot vismaz vienu iespēju nospēlēt tās 30 min un paskatīties kas tad būtu. Un likt vismaz pāris reizes nospēlēt poustā.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-08 11:47, pirms 13 gadiem
Slieka Style rakstīja: Pag, a kāpēc viņam tikai 2min dod?! Tas saucas ''vilciens ir aizgājis''
Nu bet tad nevaig bļaut, ka viņš atkal spēlē neko nav paveicis, stati nekādi un tādā garā - tikpat labi var Rēdlihu uzlaist uz 2 minūtēm laukumā un bļaut, ka viņš ir tizls jo nav 3+3 savācis.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-08 12:21, pirms 13 gadiem
Troļļiem, kuri netiek klāt SA+, pāris komentāri no turienes:
"guntarb, 2012-03-07 17:09, vakar
Nebiju aizdomājies tik dziļi, bet kopumā piekrītu. Šo analīzi vajadzēja Markam izlasīt pirms šīs sezonas. Tiešām izskatījās, ka Biedriņš ar šīs sezonas sākumu bija nolēmis reanimēt savu karjeru, cītīgi strādāja vasarā un domāja, ka viņam būs svarīga loma komandas spēlē, ka vairāk spēlēs uz viņu. Pēc pirmajām spēlēm jau sāka saprast, ka nekas nav mainījies, ka Curry un Ellis turpinās mētāt un groza tuvumā viss būs balstīts uz Lī (objektīvi arī ir prasmīgāks). Biedriņam panākumi bija tāpēc, ka viņam bija prieks spēlēt. Nelly-ball run'n'gun stilā viņam bija liela loma, daudz iesaistīja, radās papildus emocijas uz kurām viņš arī vāca daudz bumbu. Tagad viņam bija paredzēta cita loma pavisam citā spēles modelī - aizsardzības balsta loma aizsardzības basketbolā. Joprojām uzskatu, ka to viņš vismaz sezonas sākumā pildīja labi.. Saprotot, ka nekas cits šajā sezonām viņam nespīd, ar šo lomu samierinājās, cītīgi strādāja aizsardzībā un uzbrukumā cītīgi lika blokus mazajiem un kapājās par uzbrukuma bumbām, atstājot mešanu pa grozu prasmīgākiem uzbrucējiem (Lī) un labākiem metējiem (Curry, Ellis, Wright). Biedriņš tiešām atstrādāja savu algu, bet kā profesionālis. Pēc savaBiedriņš nav profesionāls basketbolists, bet spēlē uz emocījām: ir emocijas, ir sniegums. Tas arī izriet no Edgara analīzes un tas bija arī AB sākotnējo panākumu pamatā. Ja spēlētājs spēlē labu spēli (iemet punktus un vāc bumbas), bet viņu vienalga nosēdina malā (bija vairākas spēles, kurās viņš labi iesāka, bet viņu vienalga pēc 6 min. nolika malā), tad spēlētājs nepaspēj uzkrāt pozitīvās emocijas, kuras Biedriņam ir tik svarīgas, lai gūtu panākumus. Un cik gan ilgi Biedriņam varēja saglabāties profesionalitāte un motivācija, ja pozitīvu emociju nav? To arī Biedriņš bija teicis Džeksonam, ka grib vairāk spēlēt. Joprojām nesaprotu kāpēc spēlēs, kad Biedriņš bija labs, viņam neļāva spēlēt vairāk. Vispār kāpēc viņš sezonas sākumā, kad izskatījās pietiekami svaigs un motivēts, tik maz spēlēja? Statistika, atbilstoši nospēlētājām minūtēm, nebija slikta.."

  +5 [+] [-]

, 2012-03-08 12:22, pirms 13 gadiem
Esmu redzējis visas GSW spēles un piekrītu. Te vēl:
"guntarb, 2012-03-07 21:25, vakar
Šosezon pirmās 4 spēles Biedriņš spēlēja kā NBA top centrs, 5.vieta vidēji izcīnītās bumbas rēķinot uz 48 minūtēm (19,3) aiz Howard, Camby, Cousins un Bynum. Decembrī un līdz janvāra vidu vidēji 18,5 bumbas uz 48 min. Protams, rādītājs nav līdz galam objektīvs, jo neietver nogurumu, bet kaut ko tas parāda, proti, ka Biedriņš centās un visu darīja pareizi, tikai vienkārši nedabūja spēlēt. Pat par humorfolkloru kļuvusī punktu gūšana šajā laikā ir vidēji 12 punkti uz 48 min. Protams, vajadzīgs lielāks "sample", bet, acīmredzot, pēc Biedriņam līdz galam neizprotamās sēdēšanas uz soliņa motivācijas sāka zust. Treneris (vai kas tur atbild par psiholoģiju) nav labs vadītājs, jo neatkoda, ka Biedriņam nepieciešams novērtējums, pašapliecināšanās, tas ir, Biedriņš jau nokļuvis līdz Maslova vajadzību piramīdas augstākajiem posmiem.."

  +5 [+] [-]

, 2012-03-08 12:23, pirms 13 gadiem
Laikam ,katrs kurš šeit uzraksta komentāru ,kurā noliek tautieti sajūtas īpaš...!
Tas ir nožēlojami!!
Sen tak visiem skaidrs ,ka viņš šajā komandā vairs nevēlas spēlēt!
Jeb kurš kas atrastos no mums uz laukuma ,bet piespēli nesaņemtu ne reizi un treneris paziņotu ,ka tu mums uzbrukumā neesi vajadzigs ,bet Tev ir jadomā pa aizsardzību ,bet liela daļa liek mīksto aizsardzībā ,kādu dienu tas piesēžas...!AB ir pa mikstu ,lai ko pateiktu kādam ,tamdēl ir nonācis šobrīd kur viņš ir..,bet meistarību nenodzersi!Ir jāmaina vide un atgriezīsies motivācija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-08 12:47, pirms 13 gadiem
GSW ir kaut kāds galerts, īstas lupatas, lohi. Pilnīgi nekādas atdeves laukumā. Domāju, Markam Džeksonam, visi ir jānosēdina uz soliņa un jāiet spēlēt pašam!

Troļļot jau var, bet cilvēks, kurš cenšas spēlēt labi un ir izdarījis priekšdarbus, lai tas notiktu un viņam vienkārši neļauj spēlēt, var iekšēji salūzt

  +2 [+] [-]

, 2012-03-08 12:50, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Laikam ,katrs kurš šeit uzraksta komentāru ,kurā noliek tautieti sajūtas īpaš...!
Tas ir nožēlojami!!
Sen tak visiem skaidrs ,ka viņš šajā komandā vairs nevēlas spēlēt!
Jeb kurš kas atrastos no mums uz laukuma ,bet piespēli nesaņemtu ne reizi un treneris paziņotu ,ka tu mums uzbrukumā neesi vajadzigs ,bet Tev ir jadomā pa aizsardzību ,bet liela daļa liek mīksto aizsardzībā ,kādu dienu tas piesēžas...!AB ir pa mikstu ,lai ko pateiktu kādam ,tamdēl ir nonācis šobrīd kur viņš ir..,bet meistarību nenodzersi!Ir jāmaina vide un atgriezīsies motivācija!
Kut tu izrāvi, ka visiem esot skaidrs, ka viņš nevēlās spēlēt GSW? Pats izdomāji?
Tieši pretēji, vēl aizvakar intervijā Biedriņš uzsvēra, ka viņam nav pretenziju uzsākt spēli kā rezervistam, ja vien tas ir komandas interesēs un tas palīdzēs uzvarēt.
Tuvāk īstenībai būtu, ka viņš vairs VISPĀR nevēlās spēlēt nekur. Ākstīšanās ap valstsvienību un (ne)spēlēšana tajā to uzskatāmi ilustrēja jau "tagad vai nekad" gadā.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-08 12:54, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Baigā atšķirība, 20 minūtes vai 25. Centies saprast manu domu lūdzu. Nav svarīgi 2 min vai 48 min, Biedram tāpat būs apaļa nulle pretīm gūtajiem punktiem un izmestajiem metieniem. Beidzot aizgāja līdz tavai saprašanai?


doooh, cik cilvēki var būt aprobežoti.
Nu atšķirība jau ir. Kaut vai šosezon - visās spēlēs, kurās ir spēlējis vismaz 20 minūtes, viņš vismaz kādu reizi pa grozu ir metis. Nevajag jau tik baigi pārspīlēt.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-08 12:55, pirms 13 gadiem
da biedrins vairak spelet negrib basketbolu , vnk stulbi atstrada savus 9 citronus ... ko tas lempis pec tam daris ? stradas par tuseetaju rigas klubos?