Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bruklinai droša uzvara Fīniksā, Dončiča 23 punkti turpina "Wizards" neveiksmes

Rolands Eliņš

Bruklinai droša uzvara Fīniksā, Dončiča 23 punkti turpina "Wizards" neveiksmes
Džo Heriss un Deandrē Eitons. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Bruklinas „Nets” šonakt ar 104:82 izbraukumā pārspēja Fīniksas „Suns”, uzlabojot savu bilanci līdz 5-6. Rodions Kurucs bija spēles pieteikumā, bet laukumā neizgāja.

Bruklinas „Nets” šī ir otrā uzvara pēc kārtas un trešā pēdējās četrās spēlēs. Komanda sākusi četru spēļu izbraukuma sēriju ASV rietumos, kur vēl sacentīsies ar Denveru, „Warriors” un „Timberwolves”. Pret vienu no NBA pastarītēm „Suns” Bruklinai izdevās pēdējās ceturtdaļas sākumu sagaidīt ar desmit punktu pārsvaru, neraugoties uz savu ne pārāk augsto tālmetienu procentu (kopumā trāpīti tikai deviņi no 36 tālmetieniem). Bruklinai veiksmīgi turpināja spēlēt Keriss Levērs, kurš trāpīja desmit no 16 metieniem un guva 26 punktus.

Pēdējā ceturtdaļā „Nets” ielaida tikai 16 punktus un droši uzvarēja ar 104:82. Tas ir komandas labākais sasniegums aizsardzībā šosezon, iepriekš tikai vienā citā spēlē bija izdevies noturēt pretiniekus ar mazāk nekā 95 punktiem. Papildus Levēram vēl četri „Nets” spēlētāji guva vismaz desmit punktus, bet rezerves uzbrucējs Eds Deiviss izcēlās ar deviņiem punktiem un 12 atlēkušajām bumbām.

Rodions Kurucs bija viens no diviem „Nets” spēlētājiem, kuri bija iekļauti spēles pieteikumā, bet laukumā nedevās. Otrs bija Kenets Farīds. Fīniksai tikmēr 20 punktus guva Devins Bukers, taču viņam tam vajadzēja 21 metienu no spēles. 15 punkti un 13 bumbas zem groziem drafta pirmajam numuram Deandrē Eitonam, kamēr kopumā „Suns”, kas cieta astoto zaudējumu desmit spēlēs, pieļāva divreiz vairāk kļūdu nekā pretinieki.

Līdz bilancei 2-8 noslīdējusi arī Vašingtonas „Wizards”, tiesa, atšķirībā no Fīniksas, no „Wizards” tik vājš sezonas sākums netika gaidīts. Šonakt Skota Bruksa vadītā komanda viesos ar 100:119 pamatīgi zaudēja Dalasas „Mavericks”, un komandu neglāba arī Džona Vola 24 punkti un desmit piespēles.

„Mavericks” pirmajā puslaikā guva 70 punktus un, lai arī sekoja pieticīga trešā ceturtdaļa, beigās Dalasas uzvara netika apdraudēta. 23 punktus guva NBA debitants Luka Dončičs, trāpot deviņus no 16 metieniem no spēles, bet 22 punktus pievienoja Veslijs Metjūzs, izceļoties ar pieciem precīziem trejačiem. Dalasai šī ir sezonas trešā uzvara.

Portlenda sarūpēja sezonas otro zaudējumu Milvoki, savā laukumā uzvarot ar 118:103. 40 punktus „Bucks” grozā sabēra Portlendas aizsargs Sīdžejs Makolums, kurš ar uzviju piesedza sava partnera Deimiena Lilarda nosacītās neveiksmes. Lilards šoreiz tikai 13 punkti, kamēr Milvoki rindās trīs spēlētāji pārsniedza 20 gūto punktu robežu – Jannis Adetokunbo, Bruks Lopess un Kriss Midltons, taču nevienam citam „Bucks” sastāvā neizdevās gūt vairāk nekās astoņus punktus.

Pie uzvaras tika „Hornets”, savā laukumā apspēlējot „Hawks”. Atlantai izdevās trāpīt tikai sešus no 30 tālmetieniem, taču Džeremija Lina veiksmīgā spēle, 18 minūtēs gūstot 19 punktus, palīdzēja noturēties spēlē. Debitants Trejs Jangs izcēlās ar 18 punktiem un desmit piespēlēm, taču arī ar sliktāko +/- rādītāju komandā (-15). „Hornets” komandā 29 punkti Kembas Vokera kontā.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.Rezultatīvākie
Hornets-Hawks113:102Vokers 29 – Lins 19
Mavericks-Wizards119:100Dončičs 23 – Vols 24
Suns-Nets82:104Bukers 20 – Levērs 26
Trail Blazers – Bucks118:103Makolums 40 – Adetokunbo 23

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +3 [+] [-]

, 2018-11-07 08:52, pirms 6 gadiem
Dončičam debijas sezonā gandrīz 20 punkti spēlē... Lebronam bija aptuveni tikpat debijas sezonā. Pīšļos visas prognozes. Jāskatās, cik ilgi.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 09:09, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Dončičam debijas sezonā gandrīz 20 punkti spēlē... Lebronam bija aptuveni tikpat debijas sezonā. Pīšļos visas prognozes. Jāskatās, cik ilgi.
Ja centies pielīdzināt Dončiču Lebronam, tad galīgi nevietā. Šobrīd protams izskatās, ka varētu sanākt zvaigzne no Dončiča, ja vien nenotiks kas ārkārtējs, bet ne tāda līmeņa zvaigzne kāds ir Džeimss.

  +7 [+] [-]

, 2018-11-07 09:22, pirms 6 gadiem
Eeriks rakstīja: Ja centies pielīdzināt Dončiču Lebronam, tad galīgi nevietā. Šobrīd protams izskatās, ka varētu sanākt zvaigzne no Dončiča, ja vien nenotiks kas ārkārtējs, bet ne tāda līmeņa zvaigzne kāds ir Džeimss.
tas tādēļ, ka viņš nedanko pāri 3 sedzējiem? Dončičs spēlē tik pat iespaidīgi, priekš saviem 19 gadiem it īpaši!

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 09:26, pirms 6 gadiem
Eeriks rakstīja: Ja centies pielīdzināt Dončiču Lebronam, tad galīgi nevietā. Šobrīd protams izskatās, ka varētu sanākt zvaigzne no Dončiča, ja vien nenotiks kas ārkārtējs, bet ne tāda līmeņa zvaigzne kāds ir Džeimss.
Nav runa, ka viņš būs tāds, kā LJ, vnk sausi fakti - punkti spēlē gandrīz tikpat. Iespaidīgi, vai ne?

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 09:31, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: tas tādēļ, ka viņš nedanko pāri 3 sedzējiem? Dončičs spēlē tik pat iespaidīgi, priekš saviem 19 gadiem it īpaši!
Tu tiešām domā, ka Dončičs varētu kļūt par Lebrona līmeņa zvaigzni vai pat pārsist viņu? Saku, būs viņš ļoti labs, ja nenotraumēsies vai nesāks pats slinkot, bet nu vai sasniegs Lebrona statusu? Kaut kā nešķiet, ka tas varētu notikt.

  +4 [+] [-]

, 2018-11-07 09:32, pirms 6 gadiem
Eeriks rakstīja: Tu tiešām domā, ka Dončičs varētu kļūt par Lebrona līmeņa zvaigzni vai pat pārsist viņu? Saku, būs viņš ļoti labs, ja nenotraumēsies vai nesāks pats slinkot, bet nu vai sasniegs Lebrona statusu? Kaut kā nešķiet, ka tas varētu notikt.
Neviens tā nedomā. Dončičs nebūs LBJ, Dončičs būs... Dončičs. Zvaigzne? Ļoti iespējams. Labākais eiropietis NBA vēsturē? Arī ļoti iespējams.

     [+] [-]

, 2018-11-07 09:34, pirms 6 gadiem
Šonakt galvenā basketbola spēle bija starp Duke un Kentucky..
Kā 3 top5 čaļi saplosīja Kentucky..Likās,ka tie trīs spēlē reāli pret bērniem

  +4 [+] [-]

, 2018-11-07 09:40, pirms 6 gadiem
Eeriks rakstīja: Tu tiešām domā, ka Dončičs varētu kļūt par Lebrona līmeņa zvaigzni vai pat pārsist viņu? Saku, būs viņš ļoti labs, ja nenotraumēsies vai nesāks pats slinkot, bet nu vai sasniegs Lebrona statusu? Kaut kā nešķiet, ka tas varētu notikt.
neviens nebija domājis, ka:
-viņš iekļūs Madrides komandā 17 gados
-kļūs par pamatsastāva spēlētāju
-kļūs par EL MPV
-kļūs par Eiropas čempionu

Es nesaku, ka esmu pilnīgi pārliecināts par to, ka viņš būs LBJ vai pat krutāks, nē, es domāju viņš paliks Luka Dončičs, bet to ko dara čalis jau savos 19 gados, pie tam izskatās, īsti neiespringstot regulārajā sezonā - tā ir tiešām fantastika. Stabilitāte, precizitāte, atstrādājot arī aizsardzībā, reboundos un dalot piespēles. Tas ir kosmosa līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2018-11-07 10:25, pirms 6 gadiem
Kāds nezin, kas ar Farīdu noticis? Viņam trauma vai vnk karjera ir noplakusi?

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 10:26, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: neviens nebija domājis, ka:
-viņš iekļūs Madrides komandā 17 gados
-kļūs par pamatsastāva spēlētāju
-kļūs par EL MPV
-kļūs par Eiropas čempionu

Es nesaku, ka esmu pilnīgi pārliecināts par to, ka viņš būs LBJ vai pat krutāks, nē, es domāju viņš paliks Luka Dončičs, bet to ko dara čalis jau savos 19 gados, pie tam izskatās, īsti neiespringstot regulārajā sezonā - tā ir tiešām fantastika. Stabilitāte, precizitāte, atstrādājot arī aizsardzībā, reboundos un dalot piespēles. Tas ir kosmosa līmenis.
Atslēgas vārdi - "neiespringstot regulārajā sezonā". Pagaidām viņu (un vispār nevienu citu) nekrampē, visi spēlē brīvi, varbūt izņemot jaunuļus, kuri cenšas sevi pierādīt. Jā - Dončičam ir ļoti augsts basketa IQ, jā - viņš spēlē gudri un labi lasa spēli. Bet fiziski viņš nekad nesasniegs melnīšu līmeni, un garāks viņš neizaugs, lai būtu kā Novickis, KP, Gazoli, Jokiči-Nurkiči. Tā ka otrs Lebrons tur nekādi nebūs

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 10:40, pirms 6 gadiem
Bruklinā liekas vieni atlēti vien spēlē.
Slēpts komentārs: Ronis90

  +3 [+] [-]

, 2018-11-07 10:56, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Atslēgas vārdi - "neiespringstot regulārajā sezonā". Pagaidām viņu (un vispār nevienu citu) nekrampē, visi spēlē brīvi, varbūt izņemot jaunuļus, kuri cenšas sevi pierādīt. Jā - Dončičam ir ļoti augsts basketa IQ, jā - viņš spēlē gudri un labi lasa spēli. Bet fiziski viņš nekad nesasniegs melnīšu līmeni, un garāks viņš neizaugs, lai būtu kā Novickis, KP, Gazoli, Jokiči-Nurkiči. Tā ka otrs Lebrons tur nekādi nebūs
Neesi sapratis galveno domu- Dončiču par 1-2 nr īsti nosegt, neitralizēt nevar, tāpat kā Džeimsu par 3 nr!

  +3 [+] [-]

, 2018-11-07 11:00, pirms 6 gadiem
Ronis90 rakstīja: Es domāju ka pēc 3 gadi Dončičs būs labākais līgā. Galvenais ka ar viņu uzvaras nāk atšķiribā piemeram no mākslīgi uzpūstās zvaigznes Porziņģa.
Nezināju, ka mākslīgas zvaigznes jāsedz pa četriem

  +5 [+] [-]

, 2018-11-07 11:01, pirms 6 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 11:02, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Atslēgas vārdi - "neiespringstot regulārajā sezonā". Pagaidām viņu (un vispār nevienu citu) nekrampē, visi spēlē brīvi, varbūt izņemot jaunuļus, kuri cenšas sevi pierādīt. Jā - Dončičam ir ļoti augsts basketa IQ, jā - viņš spēlē gudri un labi lasa spēli. Bet fiziski viņš nekad nesasniegs melnīšu līmeni, un garāks viņš neizaugs, lai būtu kā Novickis, KP, Gazoli, Jokiči-Nurkiči. Tā ka otrs Lebrons tur nekādi nebūs
Neviens to nesaka, vēlreiz atkārtoju, tikai vērš uzmanību uz to, cik labi viņš iespēlējies NBA, pretēji prognozēm, turklāt izskatās, ka komandas biedri arī biežāk viņu meklē uz laukuma. Fiziskais nebūs ahūnais, bet viņam ir ļooti daudz, ar ko viņš kompensēt, tu pats piesauci. Fizisko viņš tikai uzlabos, jo vecumā 20-23 gadi spēks un izturība tikai pieaugs. Ja pirmajā sezonā 19-20 punkti spēlē, tad kas būs pēc 3 gadiem?

     [+] [-]

, 2018-11-07 11:09, pirms 6 gadiem
Bucks tikai otrais zaudējums šosezon.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 11:26, pirms 6 gadiem
Dončič ļoti labs. Bet kāpēc Kurucs vispār vairs laikumā netiek?

  -3 [+] [-]

, 2018-11-07 11:54, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neviens to nesaka, vēlreiz atkārtoju, tikai vērš uzmanību uz to, cik labi viņš iespēlējies NBA, pretēji prognozēm, turklāt izskatās, ka komandas biedri arī biežāk viņu meklē uz laukuma. Fiziskais nebūs ahūnais, bet viņam ir ļooti daudz, ar ko viņš kompensēt, tu pats piesauci. Fizisko viņš tikai uzlabos, jo vecumā 20-23 gadi spēks un izturība tikai pieaugs. Ja pirmajā sezonā 19-20 punkti spēlē, tad kas būs pēc 3 gadiem?
Pagaidām tikai izskatās, ka Dončičs amīšu maizē ir pielicis liekus kg. Jebšu viņa miesas uzbūve ir tāda, un viņam visu laiku būs jākaro ar lieko svaru. Spēles izpratnē viņš tiešām ir pārus gadus priekšā ASV studentiem, bet kad tie ar gadiem pieliks, būdami objektīvi fiziski pārāki par baltajiem??19-20 punkti spēlē Dončičam būs, bet nekad nebūs 35-40, ko bez stabila 3-punktnieka vai fiziska caurgājiena nedabūt. Nomet rozā brilles un paskaties uz jaunajiem melnīšiem 1.-2. nr pozīcijās un kas būs ar viņiem pēc 1-2 gadiem, salīdzinot ar šodienas Dončiču, kurš praktiski jau ir sasniedzis griestus?

  +3 [+] [-]

, 2018-11-07 11:55, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Atslēgas vārdi - "neiespringstot regulārajā sezonā". Pagaidām viņu (un vispār nevienu citu) nekrampē, visi spēlē brīvi, varbūt izņemot jaunuļus, kuri cenšas sevi pierādīt. Jā - Dončičam ir ļoti augsts basketa IQ, jā - viņš spēlē gudri un labi lasa spēli. Bet fiziski viņš nekad nesasniegs melnīšu līmeni, un garāks viņš neizaugs, lai būtu kā Novickis, KP, Gazoli, Jokiči-Nurkiči. Tā ka otrs Lebrons tur nekādi nebūs
kā var salīdzināt pilnīgi citas pozīcijas spēlētājus, Porziņģis nekad nenosegs Dončiču 1v1 un otrādi, jo augumu atķirības ir pārāk lielas. Dončičs jau nav neamz tik švaks fiziski, viņam ir labs ātrums, kuru viņš vēl var atīstīt. Dankot kā mērkaķim nav viņa pienākums

  +3 [+] [-]

, 2018-11-07 11:56, pirms 6 gadiem
Atkal te cepiens par Dončiču... Bļāviens - viņam ir tikai 19 gadi - aizvadītas pirmās spēles NBA. Pelmenis, lēns, tizls, kas vēl?! Ar to visu viņš šobrīd jau ir labākais jaunulis. Neaizmirsīsim kur viņš ir nonācis - NBA - vietā, kur skatās nevis to, kāds tu esi uz doto brīdi, bet gan kāds tu vari būt, ja ar tevi pastrādās - kāds ir potenciāls. Un potenciāls Dončičam ir nereāls. Jā, viņš nebūs tāds atlēts kā Lebrons, loģiski! Neviens nebūs tāds atlēts! Taču puikam ir talants, nereāls basketbola IQ un visas viņa darbības ir vieglas, nesamocītas. No malas izskatās, ka viņš NBA spēlē jau kādas 8 sezonas - tik labi čalis lasa spēli. Bet... viņam ir TIKAI 19!!! Principā, viņš ir 2. numurs. Var arī spēlēt par 1. Vai viņam šajā ziņā nebūs priekšrocību? Viņš ir lielāks par lielu daļu pretspēlētāju jau šobrīd. Pataisīs fiziskāku un neviens viņu vairs nevarēs apturēt. Paskatatuies kāds Dončičam "rāmis", plati pleci. 2-3 sezonas un viņš varēs iepoustot arī ceturtos numurus, par 2., -3. nemaz nerunājot.
Kādu es redzu Dončiču pēc gadiem 4-5? Teiksim tā - Džo Džonsona uzlabotā(universālāka) versija.

  +4 [+] [-]

, 2018-11-07 12:02, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Pagaidām tikai izskatās, ka Dončičs amīšu maizē ir pielicis liekus kg. Jebšu viņa miesas uzbūve ir tāda, un viņam visu laiku būs jākaro ar lieko svaru. Spēles izpratnē viņš tiešām ir pārus gadus priekšā ASV studentiem, bet kad tie ar gadiem pieliks, būdami objektīvi fiziski pārāki par baltajiem??19-20 punkti spēlē Dončičam būs, bet nekad nebūs 35-40, ko bez stabila 3-punktnieka vai fiziska caurgājiena nedabūt. Nomet rozā brilles un paskaties uz jaunajiem melnīšiem 1.-2. nr pozīcijās un kas būs ar viņiem pēc 1-2 gadiem, salīdzinot ar šodienas Dončiču, kurš praktiski jau ir sasniedzis griestus?
Tu tak esi āksts, apskaties statistiku. KOPŠ KURA LAIKA 39,3 % ir nestabils trejacis.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 12:06, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Pagaidām tikai izskatās, ka Dončičs amīšu maizē ir pielicis liekus kg. Jebšu viņa miesas uzbūve ir tāda, un viņam visu laiku būs jākaro ar lieko svaru. Spēles izpratnē viņš tiešām ir pārus gadus priekšā ASV studentiem, bet kad tie ar gadiem pieliks, būdami objektīvi fiziski pārāki par baltajiem??19-20 punkti spēlē Dončičam būs, bet nekad nebūs 35-40, ko bez stabila 3-punktnieka vai fiziska caurgājiena nedabūt. Nomet rozā brilles un paskaties uz jaunajiem melnīšiem 1.-2. nr pozīcijās un kas būs ar viņiem pēc 1-2 gadiem, salīdzinot ar šodienas Dončiču, kurš praktiski jau ir sasniedzis griestus?
Šobrīd Dončičam liek klāt paundus, lai viņa kaujas svars pēc pāris gadiem būtu tā ap 230lbs. Šo/nākamo sezonu ļaus čalim kārtīgi uzēsties un pēc tam sāks slīpēt un attīstīt atlētismu, spēku utml. Līdzīgi, kā ar KP6 un daudziem citiem.

     [+] [-]

, 2018-11-07 12:09, pirms 6 gadiem
sochee rakstīja: Tu tak esi āksts, apskaties statistiku. KOPŠ KURA LAIKA 39,3 % ir nestabils trejacis.
Viņu vēl personīgi nesedz un ir tikai regulārās sezonas ieskrējiens.. Kad sāks - tad redzēsim, kādi būs "trīnīši"

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 12:15, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Viņu vēl personīgi nesedz un ir tikai regulārās sezonas ieskrējiens.. Kad sāks - tad redzēsim, kādi būs "trīnīši"
Tu šosezon kaut vienu NBA maču ar Dalasas dalību esi noskatījies?! Nē, nu nopietni! Ko nozīmē - nesedz?! Protams, ka sezonas laikā neviens nekrampē, kā, piemēram, NBA finālā, bet nu tomēr - ieteiktu atbildēt par saviem vārdiem, nevis vienklārši tukši pļūtīt!

  -1 [+] [-]

, 2018-11-07 12:29, pirms 6 gadiem
Skatījos nakti. Un kurš tad sedza Dončiču personīgi, ja jau viņš sasniedza fantastisko precizitāti 3-punktniekos - 2 no 7?

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 12:41, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Skatījos nakti. Un kurš tad sedza Dončiču personīgi, ja jau viņš sasniedza fantastisko precizitāti 3-punktniekos - 2 no 7?
Nu ja, pareizi - Brūks savas komandas spēlētājiem devu īpašu uzdevumu - nesegt Dončiču. Neredzēju vakardienas spēli, taču man domāt, ka Dončiču sedza vai nu Porters vai Bīls. Taču izskatās, ka kļūdos, jo no tevis rakstītā izriet, ka Dončiču neviens nesedza - tiklīdz viņš saņēma bumbu, tā visi, Dončičam tuvumā esošie, uzreiz pagriezās un gāja prom - lai met, tāpat taču nevar iemest.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 12:51, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Nu ja, pareizi - Brūks savas komandas spēlētājiem devu īpašu uzdevumu - nesegt Dončiču. Neredzēju vakardienas spēli, taču man domāt, ka Dončiču sedza vai nu Porters vai Bīls. Taču izskatās, ka kļūdos, jo no tevis rakstītā izriet, ka Dončiču neviens nesedza - tiklīdz viņš saņēma bumbu, tā visi, Dončičam tuvumā esošie, uzreiz pagriezās un gāja prom - lai met, tāpat taču nevar iemest.
Porters sedza, tad Wall. Pēc highlights skatoties

  -1 [+] [-]

, 2018-11-07 12:52, pirms 6 gadiem
sochee rakstīja: kā var salīdzināt pilnīgi citas pozīcijas spēlētājus, Porziņģis nekad nenosegs Dončiču 1v1 un otrādi, jo augumu atķirības ir pārāk lielas. Dončičs jau nav neamz tik švaks fiziski, viņam ir labs ātrums, kuru viņš vēl var atīstīt. Dankot kā mērkaķim nav viņa pienākums
Doma tāda, ka baltie var spīdēt NBA 4.-5. nr pozīcijās. Melnīši Nr.1.-3. izpogā baltos vienos vārtos objektīvi fizisko dotību dēļ, ja arī atpaliek basketbola IQ. Ir citi piemēri??

     [+] [-]

, 2018-11-07 13:01, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Dončič ļoti labs. Bet kāpēc Kurucs vispār vairs laikumā netiek?
Suns Lejas gala komanda NBA. Spēlēs Nets pret Lebronu vai Hārdenu, Kurucs būs laukumā.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-07 13:03, pirms 6 gadiem
berimors rakstīja: Dončič ļoti labs. Bet kāpēc Kurucs vispār vairs laikumā netiek?
Kāpēc lai tiktu, ja komanda uzvar bez viņa ? Pagajušā spēle bija izņēmums, jo bija +30

     [+] [-]

, 2018-11-07 13:10, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Suns Lejas gala komanda NBA. Spēlēs Nets pret Lebronu vai Hārdenu, Kurucs būs laukumā.
HAHAHAHAHAHA, kepka

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 13:25, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Doma tāda, ka baltie var spīdēt NBA 4.-5. nr pozīcijās. Melnīši Nr.1.-3. izpogā baltos vienos vārtos objektīvi fizisko dotību dēļ, ja arī atpaliek basketbola IQ. Ir citi piemēri??
Pirmie, kas nāk prātā - Džinobili, Nešs, Kids, Stoktons. Šobrīd - Dragičs, Tompsons. Pie tam, ļoti nosacīti tagad dalīt meļņos un nemeļņos, jo viens otrs nosacītais melnis ir baltāks kā viens otrs baltais. Tāpat arī tās pozīcijas - 2., 3., 4 - šobrīd liela daļa spēlētāju var spēlēt šajās visās, pie tam, nereti arī 1. un 5. Kas ir Jokičs - saspēli vadošs centrs? Kas ir Grifins - 4. nr, kurš reāli spēlē kā 2.? Kāda pozīcija ir KP6? Kas ir Simonss pēc pozīcijas un ādas krāsas? Utt utjp.

     [+] [-]

, 2018-11-07 13:30, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Pagaidām tikai izskatās, ka Dončičs amīšu maizē ir pielicis liekus kg. Jebšu viņa miesas uzbūve ir tāda, un viņam visu laiku būs jākaro ar lieko svaru. Spēles izpratnē viņš tiešām ir pārus gadus priekšā ASV studentiem, bet kad tie ar gadiem pieliks, būdami objektīvi fiziski pārāki par baltajiem??19-20 punkti spēlē Dončičam būs, bet nekad nebūs 35-40, ko bez stabila 3-punktnieka vai fiziska caurgājiena nedabūt. Nomet rozā brilles un paskaties uz jaunajiem melnīšiem 1.-2. nr pozīcijās un kas būs ar viņiem pēc 1-2 gadiem, salīdzinot ar šodienas Dončiču, kurš praktiski jau ir sasniedzis griestus?
35 punkti kādā spēlē viņam būs jau nākamsezon, piemini manus vārdus.

     [+] [-]

, 2018-11-07 13:33, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Atkal te cepiens par Dončiču... Bļāviens - viņam ir tikai 19 gadi - aizvadītas pirmās spēles NBA. Pelmenis, lēns, tizls, kas vēl?! Ar to visu viņš šobrīd jau ir labākais jaunulis. Neaizmirsīsim kur viņš ir nonācis - NBA - vietā, kur skatās nevis to, kāds tu esi uz doto brīdi, bet gan kāds tu vari būt, ja ar tevi pastrādās - kāds ir potenciāls. Un potenciāls Dončičam ir nereāls. Jā, viņš nebūs tāds atlēts kā Lebrons, loģiski! Neviens nebūs tāds atlēts! Taču puikam ir talants, nereāls basketbola IQ un visas viņa darbības ir vieglas, nesamocītas. No malas izskatās, ka viņš NBA spēlē jau kādas 8 sezonas - tik labi čalis lasa spēli. Bet... viņam ir TIKAI 19!!! Principā, viņš ir 2. numurs. Var arī spēlēt par 1. Vai viņam šajā ziņā nebūs priekšrocību? Viņš ir lielāks par lielu daļu pretspēlētāju jau šobrīd. Pataisīs fiziskāku un neviens viņu vairs nevarēs apturēt. Paskatatuies kāds Dončičam "rāmis", plati pleci. 2-3 sezonas un viņš varēs iepoustot arī ceturtos numurus, par 2., -3. nemaz nerunājot.
Kādu es redzu Dončiču pēc gadiem 4-5? Teiksim tā - Džo Džonsona uzlabotā(universālāka) versija.
Piekrītu. Runājot par Dončiču, mums ir savs "nabago ļaužu" Dončičs - Strautiņš! Starp citu, līdzīgā pozīcijā, līdzīgs "ramis", vizuāli pelmenīgs, bet savās labākajās spēlēs Strautiņš ir pelmenis, ko pagrūti nosegt viņa pozīcijas spēlētajiem - tie bieži kādu cm īsāki, kādu kilo vieglāki, bet bieži nav nedz ātrāki, nedz veiklāki. Būs interesanti pavērot Strautiņa karjeru, jo šosezon jau "nāk ārā"...

  -1 [+] [-]

, 2018-11-07 15:42, pirms 6 gadiem
Emilio rakstīja: Pirmie, kas nāk prātā - Džinobili, Nešs, Kids, Stoktons. Šobrīd - Dragičs, Tompsons. Pie tam, ļoti nosacīti tagad dalīt meļņos un nemeļņos, jo viens otrs nosacītais melnis ir baltāks kā viens otrs baltais. Tāpat arī tās pozīcijas - 2., 3., 4 - šobrīd liela daļa spēlētāju var spēlēt šajās visās, pie tam, nereti arī 1. un 5. Kas ir Jokičs - saspēli vadošs centrs? Kas ir Grifins - 4. nr, kurš reāli spēlē kā 2.? Kāda pozīcija ir KP6? Kas ir Simonss pēc pozīcijas un ādas krāsas? Utt utjp.
Piekrītu par Nešs-Kids-Stoktons. Un viss. Pārējie visi baltie ir zvaigznēs auguma dēļ un spēlē tomēr 4.-5. Nr. Labi -nākotne parādīs, kam taisnība- superzvaigznēs būs Bolls-Jangs- Fulcs-Foks u.c., vai Dončičs. P.S. Vakar brīnījos par Nets

     [+] [-]

, 2018-11-07 16:32, pirms 6 gadiem
Atmetot visu pārējo-es neticu, ka Dončičs šādi var maukt visu sezonu. Jo reāli viņam tagad ir dota ļoti liela vaļa un arī spēles laiks, bet cik ilgi viņš to izturēs? Un ja man ir taisnība, vienā brīdī viņš sāks dilt pa vīlēm ārā.

     [+] [-]

, 2018-11-07 16:43, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Atmetot visu pārējo-es neticu, ka Dončičs šādi var maukt visu sezonu. Jo reāli viņam tagad ir dota ļoti liela vaļa un arī spēles laiks, bet cik ilgi viņš to izturēs? Un ja man ir taisnība, vienā brīdī viņš sāks dilt pa vīlēm ārā.
Neko tur nedils ārā, nerunā niekus. Pārliecība tikai sāk pa īstam rasties.

     [+] [-]

, 2018-11-07 16:45, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Atslēgas vārdi - "neiespringstot regulārajā sezonā". Pagaidām viņu (un vispār nevienu citu) nekrampē, visi spēlē brīvi, varbūt izņemot jaunuļus, kuri cenšas sevi pierādīt. Jā - Dončičam ir ļoti augsts basketa IQ, jā - viņš spēlē gudri un labi lasa spēli. Bet fiziski viņš nekad nesasniegs melnīšu līmeni, un garāks viņš neizaugs, lai būtu kā Novickis, KP, Gazoli, Jokiči-Nurkiči. Tā ka otrs Lebrons tur nekādi nebūs
EL MVP viņš dabūja arī lkm tādēļ, ka viņu neviens nekrampēja. Tak beidz murgot.

     [+] [-]

, 2018-11-07 16:52, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neko tur nedils ārā, nerunā niekus. Pārliecība tikai sāk pa īstam rasties.
Kārs pārliecībai sakars ar fizsiko formu?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 16:53, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Piekrītu par Nešs-Kids-Stoktons. Un viss. Pārējie visi baltie ir zvaigznēs auguma dēļ un spēlē tomēr 4.-5. Nr. Labi -nākotne parādīs, kam taisnība- superzvaigznēs būs Bolls-Jangs- Fulcs-Foks u.c., vai Dončičs. P.S. Vakar brīnījos par Nets
Tātad jābūt kaut kādam īpašajam baltajam, lai pievienoties Neša-Kida-Stoktona bariņam un Dončičs nav tas īpašais? Pēc kādiem kritērijiem tu šo atfiltrēji?

Kidd pirmā sezona (21 gads) - 33 min, 11.7 pts, 5.4 reb, 7.7 ast
Nešs otrā sezona (23 gadi) - 21.9 min, 9.1 pts, 2.1 reb, 3.4 ast
Stoktons otrā sezona (23 gadi) - 23.6 min, 7.7 pts, 2.2 reb, 7.4 ast
Doncic pirmā sezona (19 gadi) - 34.6 min, 19.8 pts, 6.5 reb, 4.4 ast

Var būt tu aiziesi uz podu?

     [+] [-]

, 2018-11-07 17:06, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Tātad jābūt kaut kādam īpašajam baltajam, lai pievienoties Neša-Kida-Stoktona bariņam un Dončičs nav tas īpašais? Pēc kādiem kritērijiem tu šo atfiltrēji?

Kidd pirmā sezona (21 gads) - 33 min, 11.7 pts, 5.4 reb, 7.7 ast
Nešs otrā sezona (23 gadi) - 21.9 min, 9.1 pts, 2.1 reb, 3.4 ast
Stoktons otrā sezona (23 gadi) - 23.6 min, 7.7 pts, 2.2 reb, 7.4 ast
Doncic pirmā sezona (19 gadi) - 34.6 min, 19.8 pts, 6.5 reb, 4.4 ast

Var būt tu aiziesi uz podu?
Palūdz mammu, lai tevi noceļ no poda. Salīdzināt basketa līmeni šodien un Neša-Kida laikos . pievienojot pliku statistiku?? Salīdzināt sezonas status ar pirmo 10 spēļu statistiku? Cik tev gadi?

     [+] [-]

, 2018-11-07 17:11, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Palūdz mammu, lai tevi noceļ no poda. Salīdzināt basketa līmeni šodien un Neša-Kida laikos . pievienojot pliku statistiku?? Salīdzināt sezonas status ar pirmo 10 spēļu statistiku? Cik tev gadi?
Tev ir labāki dati salīdzināšanai - droši vari parādīt savu analīzi.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-07 17:36, pirms 6 gadiem
asta rakstīja: Tev ir labāki dati salīdzināšanai - droši vari parādīt savu analīzi.
Taču pagaidi vismaz sezonas vidu, lai bāztu status par visu sezonu Kidam, Nešam un Co, ceļot debesīs Dončiču par pirmajām 10 spēlēm, pie tam ne ar stiprākajiem konkurentiem. Vakar Porters viņu jau faktiski nolaida uz zemes -abiem stati līdzīgi, kas vēl būs...

  -1 [+] [-]

, 2018-11-07 17:56, pirms 6 gadiem
ĀKSTI jūs esat 11 spēles nospēlētas jau salīdzina Dončiču ar Lebronu, lai nospēlē pilnu sezonu.. Tad varēs te kaut ko salīdzināt, tipiskie sc mazie lietotāji...

  -1 [+] [-]

, 2018-11-07 18:24, pirms 6 gadiem
Faktiski šonakt varēs redzēt pa īstam, ko dara Dončičs iekš NBA, ir viņam īsta vīra p..ti vai nav ? Otrā spēle 2 dienās. augstkalnē pret Jutu. Kā beigsies divcīņa pret Rubio, kuru savulaik slavināja ne mazāk , kā šodien Dončiču?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 18:30, pirms 6 gadiem
uka Doncic is averaging 19.8 points, 6.5 rebounds and 4.4 assists.

Only three players in NBA history have matched or exceeded those stats in those categories during their rookie seasons.

You have prob heard of those three dudes:
Oscar Robertson, Larry Bird and Michael Jordan.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-07 18:37, pirms 6 gadiem
sochee rakstīja: uka Doncic is averaging 19.8 points, 6.5 rebounds and 4.4 assists.

Only three players in NBA history have matched or exceeded those stats in those categories during their rookie seasons.

You have prob heard of those three dudes:
Oscar Robertson, Larry Bird and Michael Jordan.
Nu sezonā taču (during their rookies seasons), nevis pirmajās 10 spēlēs!! Galīgi galvu saspieduši "dončičēni".

     [+] [-]

, 2018-11-07 18:37, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Taču pagaidi vismaz sezonas vidu, lai bāztu status par visu sezonu Kidam, Nešam un Co, ceļot debesīs Dončiču par pirmajām 10 spēlēm, pie tam ne ar stiprākajiem konkurentiem. Vakar Porters viņu jau faktiski nolaida uz zemes -abiem stati līdzīgi, kas vēl būs...
Paga... Tu taču rakstīji, ka viņu neviens nopietni nesedz! Tad tomēr sedza gan? Porters? Kā tad tur īsti ir? Nesapinies meistarībā?

     [+] [-]

, 2018-11-07 18:40, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Taču pagaidi vismaz sezonas vidu, lai bāztu status par visu sezonu Kidam, Nešam un Co, ceļot debesīs Dončiču par pirmajām 10 spēlēm, pie tam ne ar stiprākajiem konkurentiem. Vakar Porters viņu jau faktiski nolaida uz zemes -abiem stati līdzīgi, kas vēl būs...
Kādā ziņā nolaida uz zemes, ja viņš tapat bija rezultativākais spēlētājs komandā?

     [+] [-]

, 2018-11-07 19:28, pirms 6 gadiem
Jums te visiem nav pilns rublis. Vienam viņš ir Lebrons, otram nulle. Kā būtu kaut kas pa vidu? Tāds viedoklis šeit neeksistē.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-07 20:16, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jums te visiem nav pilns rublis. Vienam viņš ir Lebrons, otram nulle. Kā būtu kaut kas pa vidu? Tāds viedoklis šeit neeksistē.
Te ir viens psihiski pavilkts Dončiča heiteris, kas taisa haju, vairāk nekā neadekvāta nav. Dončič šobrīd reāli labi spēlē, ierakstijies nba shēmā perfekti, heieriem grūti šito nervu slodzi panest.

     [+] [-]

, 2018-11-07 22:41, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Palūdz mammu, lai tevi noceļ no poda. Salīdzināt basketa līmeni šodien un Neša-Kida laikos . pievienojot pliku statistiku?? Salīdzināt sezonas status ar pirmo 10 spēļu statistiku? Cik tev gadi?
Neša-Kida laikos bija radikāli cits baskets? Galīgi nepiekrītu! Baskets bija pat raupjāks un asāks, nekā tagad!