Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimsa 33 punkti kaldina "Cavaliers" uzvaru, visās sērijās 1-1

Agris Suveizda

Džeimsa 33 punkti kaldina "Cavaliers" uzvaru, visās sērijās 1-1
Lebrons Džeimss
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas izslēgšanas spēlēs pie uzvarām tika Klīvlendas "Cavaliers" un Hjūstonas "Rockets", kas savā laukumā pievārēja attiecīgi Čikāgas "Bulls" (106:91) un Losandželosas "Clippers" (115:109). Visās konferenču pusfinālu sērijās rezultāts ir 1-1.

Klīvlendas "Cavaliers" jau pašā spēles sākumā ieguva izšķirošo pārsvaru, un Čikāgas "Bulls" tā arī ne reizi neatradās vadībā. Pēc četrarpus minūtēm Klīvlenda bija priekšā ar 13:2, pēc trim minūtēm pārsvars bija 18 punkti (24:6), bet pirmās ceturtdaļas izskaņā starpība pieauga jau līdz 22 punktiem (38:16).

Trešajā ceturtdaļā Čikāgai vēl izdevās īslaicīgi pietuvoties līdz 11 punktiem (61:72), tomēr mājinieki drīzumā atkal palielināja pārsvaru un svinēja drošu uzvaru – 106:91. Rezultatīvākais laukumā ar 33 punktiem bija Lebrons Džeimss, bet 21 punktu guva Kairijs Ērvings. Viesiem rezultatīvākais ar 18 punktiem bija Džimijs Batlers.

Arī Hjūstonas "Rockets" labi sāka spēli, pirmo ceturtdaļu uzvarot ar 35:24, taču jau 16. minūtē vadībā bija Losandželosas "Clippers" (40:39), kas pirmo puslaiku noslēdza ar plus deviņi (65:56). Ceturtajā ceturtdaļā iniciatīvu atguva "Rockets", kas vispirms atjaunoja neizšķirtu (85:85), bet pēc tam arī ieguva 11 punktu pārsvaru (107:96) un galotnē nosargāja uzvaru – 115:109.

Mājinieku sastāvā ar 32 punktiem rezultatīvākais bija Džeimss Hārdens, bet 24 punktus guva Dvaits Hovards. Viesiem 34 punkti un 15 atlēkušās bumbas Bleika Grifina kontā.

SpēleRezultātsSērijā
Cavaliers – Bulls106:911-1
Rockets – Clippers115:1091-1

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 36 komentāri

  -4 [+] [-]

, 2015-05-07 08:14, pirms 9 gadiem
Bulss-Cavs otrā spēle pilnīgi pretsstats pirmajai. Šitajā viss sanāk Cavs, pirmajā Čikāgai. Izskatās ka būs aiztajošs turpinājums. Go Bulls!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-07 09:00, pirms 9 gadiem
Clipperi labi nokapāja pēc pirmās ceturdaļas,parādīja raksturu un ceturdaļā iemeta 40 punktus,tik žēl,ka nespēja uzvarēt,bet nu neko,viesos viena spēle paņemta un tas jau ir labi.
GoClippers

  +6 [+] [-]

, 2015-05-07 09:14, pirms 9 gadiem
Kā Hardenam sasvilpj sodus tā sis savā elementā... Kā sodus nesvilpj, tā komanda ar buksē.

     [+] [-]

, 2015-05-07 09:31, pirms 9 gadiem
re, šīgada r2 ir pērnā gada r1 līmenī

  -2 [+] [-]

, 2015-05-07 09:38, pirms 9 gadiem
kā jau prognozēju vakar, visiem pa 1-1. amaizing, tādi PO sen nav bijuši.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-07 09:45, pirms 9 gadiem
No Paul no party, tas visu arī izsaka. LJ beidzot atgriezies pie tā, kur ir viņa stiprā puse-post

  +4 [+] [-]

, 2015-05-07 10:07, pirms 9 gadiem
Mandaliina rakstīja: kā jau prognozēju vakar, visiem pa 1-1. amaizing, tādi PO sen nav bijuši.
Pagasgad bija daudz labaki PO.Sogad pirma karta pilniga nekada atskaitot LAC-SAS

  +4 [+] [-]

, 2015-05-07 10:33, pirms 9 gadiem
Nesaprotu, kas notiek ar CHI garajiem Gazols ar Noah izskataas pilniigi nekādi. Bumbas nevar savaakt defs nestradaa. Rouzs ar Batleru un Danleviju vieniigie kaut ko meegjina dariit. Domaaju, ka Bulls jaspelee uz apakshu, bet Gazols ar Noah neko nespeej.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 10:38, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā Hardenam sasvilpj sodus tā sis savā elementā... Kā sodus nesvilpj, tā komanda ar buksē.
Nu kapēc tad viņi sit sodus varēja tak ļaut iemest no spēles.

     [+] [-]

, 2015-05-07 11:46, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Nu kapēc tad viņi sit sodus varēja tak ļaut iemest no spēles.
Ne par sišanu, bet svilpšanu ir runa... Paskaidrot atšķirību ?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 12:03, pirms 9 gadiem
tas_pats rakstīja: Ne par sišanu, bet svilpšanu ir runa... Paskaidrot atšķirību ?
Lielākā daļa sodu, kurus viņam nosvilpj, arī ir sodi. To tak pat daudzi pretinieku treneri atzinuši. Tā atšķirība starp to vai viņam "svips vai nē" ir tieši - vai viņš pats agresīvi spēlēs un ies uz grozu vai nē. Beidzot tak ir jāsaprot, ka viņš vienkārši ir viens no labākajiem spēlētājiem caurgājienos un sodus viņam sit un svilpj, tāpēc, ka pretinieki cenšas viņu apturēt, nevis tāpēc, ka tiesneši, kaut ko izgudro.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-07 12:06, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Nu kapēc tad viņi sit sodus varēja tak ļaut iemest no spēles.
Nu man vairāk interesē, kapēc play-off katrs kontakts vēlaizvien ir sods?
Jo teorētiski, sodu nosvilpt katrā caurgājienā var, jo viņi tur arī ir, kontakts ir vienmēr (gandrīz), bet ne vienmēr svilpj... Un nav jau tā, ka Hardens kaut kā īpaši to dara, ka viņam ir divreiz vairāk soda metieni kā citiem spēlētājiem... Viņam vnk viņus svilpj, vai nu māk savādāk tos parādīt vai kā, bet svilpj... Un tas viņu notur ritmā... Ja viņš netiek uz līnijas, tad arī spēle viņam pašam pajūk.. Tas jau arī regulārajā pierādījās.
Tā neizpratne no manas puses ir tajā nekosnekvencē, ka vienam svilpj, bet citiem ne... Citus atļauj nonest uz grīdas ar rokām, nevis augumu un neko nesvilpj, bet kā mazais iet soda laukumā, tā svilpj par jebkuru mazāko pieskārienu... Pat Karijam tik daudz nesvilpj kā Hardenam

  +2 [+] [-]

, 2015-05-07 13:10, pirms 9 gadiem
Lūk, kas notiek, kad Cavs met ar labāku % kā pirmajā spēlē! Pēdējās minūtes jau laukumā atrodas rezervisti!
Cavs - 44.6% FGM-A, 69.0% FTM-A, 46.2% 3PM-A. + LBJ agresīva spēle, kuras pamatā arī bija šī uzvara. Vecis spēlēja tādu spēli, kādu kapāja pirms aiziešanas uz Heat. Daudz mazāk metienu no distances, vairāk caurgājienu un post. Atkal priecēja I.Shumpert spēle, ceru tikai, ka viņa savainojums nebūs nopietns. J.Jones parādīja, ka snaipera iemaņas vēl nav zudušas. T.Thompson labi kapājas pēc atlecošajām bumbām. Nezinu kāpēc, bet pirms spēles bija nojauta, ka LBJ uz galvas atgriezīsies headband.
Bulls - 40.5% FGM-A, 80.0% FTM-A, 31.8% 3PM-A. Nav īsti ko izcelt. Pirmajā ceturtdaļā ielaist 38pts - ir īsta katastrofa! Spēlē visu laiku stabilā vadībā bija Cavs. Bulls radīja intrigu brīdī, kad veica izrāvienu, ja nemaldos 14:0, bet arī ar to bija par maz. Nespēja apturēt LBJ agresīvo spēli.

Un Bulls pirmajā spēlē (55.6%) meta ar labāku % 3PTS - kā Cavs šajā spēlē, taču drošu uzvaru nevarēja garantēt vēl pēdējā minūtē, kā rezultātā bija +7. Šīs spēles iznākums jau bija zināms krietni ātrāk.
Tad nu secinājumus izdariet paši! Tiesa gan, vēl nekas nav beidzies, sērijā 1:1!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 13:25, pirms 9 gadiem
Nezinu kā būs tālāk, bet kā jau komentēju pēc pirmās spēles, Bulls nepārliecina! To pašu varu teikt arī pēc šīs spēles. Un tam ir vairāki iemesli!
Atgriezīsies ierindā iekš Clippers CP3, tur viss būs Ok. Nav nekas pret Rockets, bet šajā sērijā esmu par LAC.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-07 13:26, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu man vairāk interesē, kapēc play-off katrs kontakts vēlaizvien ir sods?
Jo teorētiski, sodu nosvilpt katrā caurgājienā var, jo viņi tur arī ir, kontakts ir vienmēr (gandrīz), bet ne vienmēr svilpj... Un nav jau tā, ka Hardens kaut kā īpaši to dara, ka viņam ir divreiz vairāk soda metieni kā citiem spēlētājiem... Viņam vnk viņus svilpj, vai nu māk savādāk tos parādīt vai kā, bet svilpj... Un tas viņu notur ritmā... Ja viņš netiek uz līnijas, tad arī spēle viņam pašam pajūk.. Tas jau arī regulārajā pierādījās.
Tā neizpratne no manas puses ir tajā nekosnekvencē, ka vienam svilpj, bet citiem ne... Citus atļauj nonest uz grīdas ar rokām, nevis augumu un neko nesvilpj, bet kā mazais iet soda laukumā, tā svilpj par jebkuru mazāko pieskārienu... Pat Karijam tik daudz nesvilpj kā Hardenam
Īsti nesaprotu par ko ir neizpratne, ja reiz pats saki, ka laikam viņš māk to parādīt. Tur jau tā lieta, ka māk. Paskaties Hārdena caurgājienus - pirmkārt, viņš pats mainot kustības virzienu meklē kontaktu, otrkārt, viņam ir niķis nolaist zemu bumbu un izstieptas rokas pašaut zem aizsarga rokām. Uz to arī iekrīt tiesneši. Nesaku, ka tas ir pareizi vai nepareizi, bet vienkārši konstatēju faktu. Man personīgi Hārdena spēles stils nepatīk un bija interesanti vērot kā viņam izlases sastāvā šo bieži tiesneši ignorēja un kā viņš par to tad uzvilkās.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 14:01, pirms 9 gadiem
LeTom rakstīja: Lielākā daļa sodu, kurus viņam nosvilpj, arī ir sodi. To tak pat daudzi pretinieku treneri atzinuši. Tā atšķirība starp to vai viņam "svips vai nē" ir tieši - vai viņš pats agresīvi spēlēs un ies uz grozu vai nē. Beidzot tak ir jāsaprot, ka viņš vienkārši ir viens no labākajiem spēlētājiem caurgājienos un sodus viņam sit un svilpj, tāpēc, ka pretinieki cenšas viņu apturēt, nevis tāpēc, ka tiesneši, kaut ko izgudro.
Es tev pilnībā piekrītu visā tikai ne par to, ka sodu skaits vienmēr būs atkarīgs no Hārdena agresivitātes caurgājienos.. manuprāt, tiesnešu konsekvence mainās no spēles uz spēli, un sedzējs var nospēlēt tīri, bet Hārdena roku novicināšanas dēļ, saņem sodu tā vai tā..
Protams, lielākā daļa sodu, ko viņš nopelna, patiešām ir pelnītas svilpes, taču savs lērums no pārējiem ir aiz ausīm pievilktas piezīmes..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 15:40, pirms 9 gadiem
viens pamuļķis man te uzbrauca, ka Merions spēlēs 4. pozīcijā, nevis Džounss, kurš, kā minēju, vajadzīgs kā stretch 4. Merionam 4 min, Džounsam 22

Cavs in 6, moš 5

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 15:46, pirms 9 gadiem
tas_pats rakstīja: Es tev pilnībā piekrītu visā tikai ne par to, ka sodu skaits vienmēr būs atkarīgs no Hārdena agresivitātes caurgājienos.. manuprāt, tiesnešu konsekvence mainās no spēles uz spēli, un sedzējs var nospēlēt tīri, bet Hārdena roku novicināšanas dēļ, saņem sodu tā vai tā..
Protams, lielākā daļa sodu, ko viņš nopelna, patiešām ir pelnītas svilpes, taču savs lērums no pārējiem ir aiz ausīm pievilktas piezīmes..
Nu jā, bet ne jau tikai viņam vienam dod "aiz ausīm" pievilktās svilpes. Visas zvaigznes tiesneši "sargā" nedaudz vairāk. Vienkārši viņš nopelna tik daudz sodu, ka tad, kad iedod kādu tādu, tad visiem, kuri nav Hjūstonas fani, tā svilpe uzreiz krīt acīs vairāk kā kādam citam spēlētājam.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 16:14, pirms 9 gadiem
LeTom rakstīja: Nu jā, bet ne jau tikai viņam vienam dod "aiz ausīm" pievilktās svilpes. Visas zvaigznes tiesneši "sargā" nedaudz vairāk. Vienkārši viņš nopelna tik daudz sodu, ka tad, kad iedod kādu tādu, tad visiem, kuri nav Hjūstonas fani, tā svilpe uzreiz krīt acīs vairāk kā kādam citam spēlētājam.
Un atkal HOU fani saka, ka tas viss ir normāli un tā tam jābūt. Nez kāpēc pat Lebronam nesvilpj visādus caurgājienu sodus un diezgan bieži dabū apelēt pie tiesnešiem? Hārdenam nav jāapelē, jo viņam tos visādus izgājienus nosvilpj... Just my thoughts....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 16:28, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un atkal HOU fani saka, ka tas viss ir normāli un tā tam jābūt. Nez kāpēc pat Lebronam nesvilpj visādus caurgājienu sodus un diezgan bieži dabū apelēt pie tiesnešiem? Hārdenam nav jāapelē, jo viņam tos visādus izgājienus nosvilpj... Just my thoughts....
Vienkārši nav iespējams viņu apturēt, just my thoughts..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 16:50, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: viens pamuļķis man te uzbrauca, ka Merions spēlēs 4. pozīcijā, nevis Džounss, kurš, kā minēju, vajadzīgs kā stretch 4. Merionam 4 min, Džounsam 22

Cavs in 6, moš 5
Kad 6 spēlēs pazaudēs varēsi kaktā raudāt un meklēt atrunas kāpēc.

Kā pirmo spēli Gazele pavilka, tā otro spēli vairāk noraka , pirmajā 4daļā Gazola kļūdu un neizdarību dēļ vien vairāk kā 10 punktu handikapu ieguva CLE. Vēl nesapratu kāpēc CHI uz 3punktnu līnijas tik cieši sedza princesi, lai met tālos, kas šajos PO nav ar nez ko labu procentu, neviss aiziet bez variantiem garām.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 16:54, pirms 9 gadiem
raveetaajs rakstīja: Vienkārši nav iespējams viņu apturēt, just my thoughts..
Aha... un Lebron, Entonij vēsi var apturēt, ne? Ko tad viņiem tādus nesvilpj?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 17:03, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Aha... un Lebron, Entonij vēsi var apturēt, ne? Ko tad viņiem tādus nesvilpj?
Citiem nesvilpj? FTAs attempted - Harden 10.2, Westbrook 9.8, Cousins 9.2, James 7.7, pirms gada Durants 9.9, Hārdens 9.1. Un vai tad Entonijs tik bieži iet caurgājienos kā Hārdens?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-07 17:08, pirms 9 gadiem
Tiešām sāk likties, ka daudzi negrib saprast, ka Hārdens ir izcils caurgājienos, viens no labākajiem spēlētājiem visā līgā tikšanā līdz grozam un dara viņš to ar lielāku regularitāti kā citi, tāpēc arī viņš tik daudz tos sodus nopelna - pretspēlētāji vienkārši nespēj viņu citādāk apturēt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 17:54, pirms 9 gadiem
nejauc pelnītu sodu ar tipa simulāciju, kur nemaz kontakts nebija un nosvilpa. Tādus nba daudz svilpj, un nesvilpj arī tur kur būtu jāsvilpj.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 18:05, pirms 9 gadiem
buļļiem vēl ir rezerve mirotiča izskatā

     [+] [-]

, 2015-05-07 18:21, pirms 9 gadiem
PAUL OUT TONIGHT, QUESTIONABLE GAME 3.....

Nu jebal. Un tas viss pēc retās sezonas, kad novilka 82 spēles.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 18:24, pirms 9 gadiem
Hahahaha.... tiko pārsmējos. Aizvakar te runāja par Grifina ķip nostaigāto. Kas notika šodienas nba top10 8.vietā esošajam Hadsonam pirms piespēles? Nenotipināja kādus 5 soļus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 18:40, pirms 9 gadiem
Ja tu būtu sūdu purnā nopelnījis, tad te nesēdētu un nepiedāvātu citiem, bet vnk pats pelnītu piķi

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 18:41, pirms 9 gadiem
Ātri gan nobloķēja 6 gadus izmantotu profilu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 19:07, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un atkal HOU fani saka, ka tas viss ir normāli un tā tam jābūt. Nez kāpēc pat Lebronam nesvilpj visādus caurgājienu sodus un diezgan bieži dabū apelēt pie tiesnešiem? Hārdenam nav jāapelē, jo viņam tos visādus izgājienus nosvilpj... Just my thoughts....
Vakar skatījos Sopcast kkādu strīmu ar krievu komentētājiem, tā uzvilka mani, ka tie raudāja visu laiku, ka LeBronam katru saskarsmi svilpj sodu, kgan ne tuvu tā nebija.. vnk tādi tirliņi komentē..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 19:10, pirms 9 gadiem
asinsdesa rakstīja: buļļiem vēl ir rezerve mirotiča izskatā
Nesaprotu kādēļ viņi nedod viņam spēlēt..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-07 20:15, pirms 9 gadiem
Parasti labāk izvēlos ENG komentētājus kaut vai zaudējot kvalitāti.

Par Mirotiču-
Tom Thibodeau Has No Excuse for Sitting Nikola...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-07 20:44, pirms 9 gadiem
Nu bļāviens, es noskatījos Rockets-Clippers spēli, un varu pateikt tikai vienu lietu - Hjūstona nav pelnījusi tikt tālāk. Tas Hārdens vispār ir k-kāds āksts, kas kā dēle dzīvo uz sodu rēķina, ķipa tikai tā savāc savas ballītes. Man liekas, pat Karijam un Džeimsam šitā nesvilpj viņus, lai gan abi ir vienlīdz neapturami. Ja sākumā man nesimpatizēja kā spēlē Spurs, tad tagad varu teikt, ka viņu basis bija inteliģents un skatāms nekā šitajiem Rockets. P.s. playoff 2.kārta gan laba pagaidām padevusies. Par intrigu!
1 2 36 komentāri