Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam 14+17, "Warriors" zaudē Jūtā

Jānis Pārums

Biedriņam 14+17, "Warriors" zaudē Jūtā
Andris Biedriņš
Foto: AFP

84 : 91

Heat - Spurs

98 : 90

Nets - Kings

107 : 97

Bucks - Raptors

135 : 115

Nuggets - Pacers

119 : 114

Jazz - Warriors

Kārtējo zaudējumu Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulārā čempionāta spēlē šorīt piedzīvoja latviešu centra spēlētāja Andra Biedriņa pārstāvētais klubs Goldensteitas "Warriors" viesos ar 114:119 piekāpjoties Jūtas "Jazz".

Spēles sākums viesiem no Goldensteitas bija veiksmīgs, jo jau trešajā minūtē tika panākts 13:4. Vadība tika saglabāta ilgāku laiku, tomēr tuvojoties ceturtdaļas beigām "Jazz" pretiniekus panāca un apsteidza, iegūstot piecu punktu pārsvaru (21:26). Ceturksni tomēr "kareivji" noslēdza savā labā - 29:28.

Nedaudz neveiksmīgāk tika aizvadītas nākamās 12 minūtes. Notikumus laukumā kontrolēja mājinieki, tiesa, nekur tālu priekšā viņi netika laisti. Epizodiski "Jazz" pārsvars sasniedza 5-7 punktus, bet lielāku atrāvienu "kareivji" liedza veikt. Pēc puslaika - 59:65. 18 punkti gan "kareivim" Kraufordam, gan "džezmenim" Viljamsam. Jāpiebilst, ka puslaika beigās "Warriors" cieta būtisku zaudējumu, jo savainojumu guva komandas "motors" Stīvens Džeksons. Viņš pirmajās 24 minūtēs bija guvis 15 punktus, bet vēlāk laukumā vairs neatgriezās.

Trešajā ceturtdaļā "Warriors" izdevās atgūt vadībā, taču ne uz ilgu laiku un drīz vien atkal priekšā bija "Jazz". Vadība spēlē mainījās vairākkārt, tomēr arī pēc trešā ceturkšņa "Warriors" bija iedzinēju lomā - 91:94.

Pēdējā ceturkšņa sākumā "Jazz" ātri panāca +9, taču divi tālmetieni ļāva "kareivjiem" starpību samazināt līdz trijiem punktiem. Tuvāk tikt tā arī neizdevās, lai gan vairākkārt bija dažās epizodēs bija iespēja panākt arī izlīdzinājumu. "Warriors" šo iespēju neizmantoja, piedzīvojot 26 zaudējumu sezonā - 114:119.

Andris Biedriņš laukumā pavadīja 36 minūtes un 29 sekundes, guva 14 punktus (2p. - 7/10), izcīnīja 17 atlēkušās bumbas (sešas no tām - uzbrukumā), nopelnīja piecas piezīmes, izdarīja trīs rezultatīvas piespēles un bloķēja vienu pretinieka metienu.

Izmantotie resursi:
nba.com

 +15 [+] [-]

, 2009-01-06 08:31, pirms 16 gadiem
Paredzami, bet labi ka stati diezgan labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-06 08:32, pirms 16 gadiem
Malacis Andris !

 +13 [+] [-]

, 2009-01-06 08:32, pirms 16 gadiem
Kā parasti Jāgaida atpakaļ Monta. Vienīgais prieks par Biedriņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-06 08:40, pirms 16 gadiem
Jahuu! Magetii 3 piespeeles. Nesprotu nafig tikai vinjsh Viljamsam iedeva plikji pa seju, iespeejams sodu dabuus. A taa GS kaa parasti nospeeleeja, shoreiz ceriiba veel bija uzvareet pat tad, kad liidz speeles beigaam bija 3. min.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-06 08:42, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Spēle tika izšķirta pirmā puslaika beigās, kad Džeksons sabeidza potīti un spēlē vairs neatgriezās.
Biedriņš - šodien pirmās 3/4 izskatījās vareni, bet izšķirošajā nespēja izcīnīt vajadzīgās bumbas pie pretinieka groza (arī pie sava, šķiet, nevienu neizcīnīja), kā rezultātā Warriors tika pie kārtējā zāģa.
Priecēja, ka Magetī ir atpakaļ. Tomēr ar viņu spēle ir pavisam citādāka - ir, kam atdot bumbu, jo viņš zinās, ko ar to darīt. Atšķirībā no citām spēlēm, šodien viņš ne tikai zināja, ko darīt, bet arī prata to izdarīt kā vajag. Kas zin, kā būtu iegrozījusies spēle, ja Korijs nebūtu tik ātri piekto piezīmi dabūjis un būtu spēlējis visu ceturto ceturtdaļu.

Kopumā - ļoti priecēja brīdis, kad laukumā atradās 3 pieredzējušie buki (Jack, Maggette un Jamal) + Biedriņš. Tā izskatījās pēc komandas, kura spēj, kura zin, ko dara, kura var gāzt kalnus.

Cerot uz ātru Džeksona atlabšanu,
ar labu nakti
Draugs, diena tikai sākas

     [+] [-]

, 2009-01-06 09:01, pirms 16 gadiem
nu zel ka atkal zaudejums pa dazi punkti war jaw kadreiz lidzigu speli ari uzwaret!!!!! AB prieceja mani kartejo reizi....

  +7 [+] [-]

, 2009-01-06 09:11, pirms 16 gadiem
tas bija tā vērts gulēt spēles laikā!!!

     [+] [-]

, 2009-01-06 09:18, pirms 16 gadiem
tik dzird ka zaude, zaude un zaude, tā sāk besīt tas Warriors (izņemot AB)!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 09:27, pirms 16 gadiem
Interesanti jaunumi:
January 5, 2009
The Golden State Warriors have signed forward Jermareo Davidson to a 10-day contact and placed guard DeMarcus Nelson on waivers, the team announced today.
Davidson, 24, is being called-up from the NBA Developmental League’s Idaho Stampede, where he averaged 16.1 points and 10.8 rebounds in 15 games. The 6’10’’ forward ranked first in the D-League in double-doubles (10) and third in rebounding (10.8). He scored a season-high 25 points on December 10 vs. Dakota and grabbed a season-best 14 rebounds against the Los Angeles Defenders on December 12.

Originally selected by the Warriors in the second round of the 2007 NBA Draft (#36 overall), Davidson had his rights traded to the Charlotte Bobcats on June 28, 2007. The draft-night trade sent Davidson and Jason Richardson to Charlotte in exchange for the rights to the eighth overall selection in the draft, Brandan Wright.

Davidson appeared in 38 games with Charlotte during his rookie campaign in 2007-08, averaging 3.2 points and 1.6 rebounds. Prior to being waived on October 27, 2008, he appeared in three preseason games with the Bobcats this season, averaging 2.0 points in 8.7 minutes.

Nelson, 23, appeared in 13 games with Golden State this season, averaging 4.1 points and 1.0 assists in 13.1 minutes. Following a four-year college career at Duke, he was not selected in the 2008 NBA Draft and was signed by the Warriors as a free agent on September 9, 2008.

Davidson, who will wear jersey #33 with the Warriors, becomes the third player this season and the 75th player overall in the D-League’s eight-year history to receive a call-up to the NBA. Additionally, Davidson becomes the sixth player called-up from the D-League by Golden State, joining C.J. Watson (2007-08), Kelenna Azubuike (2006-07), Renaldo Major (2006-07), Will Bynum (2005-06) and Rusty LaRue (2003-04).
.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-06 09:34, pirms 16 gadiem
vinjiem neapniik zaudeet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 09:54, pirms 16 gadiem
jurel, ja besii, ko tad seko liidz?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 10:04, pirms 16 gadiem
cabans rakstīja: nu zel ka atkal zaudejums pa dazi punkti war jaw kadreiz lidzigu speli ari uzwaret!!!!! AB prieceja mani kartejo reizi....
Atceros ka pāris sezonas atpakalj ari vinji ljoti biezhji zaudeeja tieshi macha galotnee.. toreiz daudz ko maaciijaas no taa visa un naakamajaa sezona vinji jau bija starp liigas labaakajiem no tiem kas uzvar ar mazu punktu skaitu.. un toreiz tika liidz playofiem. Manuprāt vinji shogad ljoti ljoti daudz ieguus.. un naakamajaa sezonaa jau buus daudz uzvaru.. ja visi buus veseli tad jau shosezon

     [+] [-]

, 2009-01-06 10:08, pirms 16 gadiem
GSW kā caurs siets. Pa tabulas lejasgalu lai vien kuļās. Novēlu Andrim un GSW jaunu treneri un labas maiņas.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-06 10:10, pirms 16 gadiem
O!
Magette beidzot darījis savu darbu, es domāju soda metienus. Nevis dullos un jēlos metienus metis... Plus vienkārši super, ir ticis pie rezukltatīvām piespēlēm... Vaitik nebūs bijusi kāda Jaunā gada sapulce čaļiem ar vadību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 10:36, pirms 16 gadiem
Magettem bijis laiks paskatīties uz lietām no malas un varbūt ka būs izdarījis secinājumus
Jācer
Spēli neskatījos bet nu liekas bijis tīri labs!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 10:40, pirms 16 gadiem
pirmīt Megetem bija vidēji 4 rezultatīvas piespēles mēnesī, bet tagad jau dod vaļā!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-06 10:55, pirms 16 gadiem
Kas ir ar Džeksonu?
Viņš pēdējā laikā vairāk skatās no malas nekā spēlē. JA Magetti ir iespējams ierobežot un panākt no viņa spēli kā šonakt, iespējams, ka pietiek ar viņu un Kraufordu kā pieredzes pārstāvjiem. Jo Elisam tak ar sava loma komandā jāatvēl. Varbūt ir vērts padomāt par Stīvena aizmainīšanu. Mana doma balstās uz to, ka komandā un tieši runa iet par KOMANDU, nav vajadzīgi vairāki viena darba darītāji.
Zinu, ka viņš ir komandas tāds kā motivators, un skatītājiem liels elks. Bet viņš GSW spēlē ļoti mazu laiku, gan jau līdzjūtēji piedos aizmainīšanu. Bet par komandu, nu nezinu vai viņiem viņš tik ļoti ir nepieciešams.
Es nezinu kapēc, bet man liekas, ka lielāku lomu komandā vajadzētu Belineli atvēlēt. Viņš tomēr ir Eiropietis un liekas ka ne sliktāk pa džeksonu varētu motivāciju spēlētājos ieviest, turklāt viņš vismaz ir piemērs, kurš ir izkarojis savu vietu sastāvfā no rezervistu soliņa tālākā gala... Un pats galvenais, viņš intervijās nelej medu ausīs.
Džeksona aizmainīšan noteikti nebūtu grūta, līderkomandām noteikti uz sezonas otro pusi gribēsies savā komandā kādu pieredzējušu spēlētāju.

     [+] [-]

, 2009-01-06 10:59, pirms 16 gadiem
andza tur rajonu !!! malacis .

  +2 [+] [-]

, 2009-01-06 11:07, pirms 16 gadiem
kamēr zaudē izvēlos pa nakti gulēt nevis nervus bojāt- negulēt un skatīties..

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 11:08, pirms 16 gadiem
montas atgrisanaas neko nemainiis, nav jau vins nekada superzvaigne, kaa te daudziem skjiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 11:22, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Kas ir ar Džeksonu?
Viņš pēdējā laikā vairāk skatās no malas nekā spēlē. JA Magetti ir iespējams ierobežot un panākt no viņa spēli kā šonakt, iespējams, ka pietiek ar viņu un Kraufordu kā pieredzes pārstāvjiem. Jo Elisam tak ar sava loma komandā jāatvēl. Varbūt ir vērts padomāt par Stīvena aizmainīšanu. Mana doma balstās uz to, ka komandā un tieši runa iet par KOMANDU, nav vajadzīgi vairāki viena darba darītāji.
Zinu, ka viņš ir komandas tāds kā motivators, un skatītājiem liels elks. Bet viņš GSW spēlē ļoti mazu laiku, gan jau līdzjūtēji piedos aizmainīšanu. Bet par komandu, nu nezinu vai viņiem viņš tik ļoti ir nepieciešams.
Es nezinu kapēc, bet man liekas, ka lielāku lomu komandā vajadzētu Belineli atvēlēt. Viņš tomēr ir Eiropietis un liekas ka ne sliktāk pa džeksonu varētu motivāciju spēlētājos ieviest, turklāt viņš vismaz ir piemērs, kurš ir izkarojis savu vietu sastāvfā no rezervistu soliņa tālākā gala... Un pats galvenais, viņš intervijās nelej medu ausīs.
Džeksona aizmainīšan noteikti nebūtu grūta, līderkomandām noteikti uz sezonas otro pusi gribēsies savā komandā kādu pieredzējušu spēlētāju.
Piekritu par Belenelli... Tacu Nelsons Jacku nekadi negribes zaudet, ja vien preti nesanems kaut ko unikalu. Par kadu un cik labu speletaju Nellijs uzskata Jacksonu, to jau vins ir izteicis dazas intervijas...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-06 11:23, pirms 16 gadiem
Varēji labāk kaut ko paspriest par Turiafa spēli...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 11:25, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: vismaz speele nebija bezceriiga. Peec zaudeejumiem liigas vaajaakajaam komandaam domaaju ka te buus sagraave, tachu GSW tureeja spriedzi liidz pat beigaam
gribi iznaat kapeec??? Nellijs peknji izdomaaj uzspelet arii ari PF iistu mevis mazu perdeli kas 4 poziicijaa izskatas pec ruukjiisha...

arii Magette peknji speleja sav ierastajaa Sf poziicijau nkads parsteigums - ljoti pat labi...

tikia pedejaa ceturdtaljaa izshjiroshajos mirkjlojs Nellijs izdomaja laist atkal virsuu 4 aizsargus ar vienu centru (smallball juhuu)un kads paretsigums - spele tika izlaista no rokaam, bumbas vairs netika izciiniitas, speles pavediens sajaats...

Vai tiesham GSW vadiiba vel iklgi pacietiis sho stu;bumu??? ok es saprotu ka Nellijs neredz aciimredzamo (Cik ljoti small ball nedarbojas).. bet kapeec Rovelsun Kohans to neredz.. tak piedavajat Nellijam kautkadu adminsitratiivo darbu un dodiet iespeju Kiitam Smartam vai kautvai kadam no malas noslasiitam censoinim... Nudien ceru ka GSW nesachakjarees savu nakotni (pedejas 4 spelees rendolfs ir speljis preciizi 0 minuutes)... kameeer attiistiibas liigas speletaji kas nekad nav drafteti un kuriem talanta nav dizhi vairak par muusu pashu censonjiem (vink dzhekiiistaja vieta ir istajaa laikaa) spele lielu laiku...

interesanti ne???

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 11:32, pirms 16 gadiem
ai tur ir dzilli d**saa

  -1 [+] [-]

, 2009-01-06 11:34, pirms 16 gadiem
Andris ir monstrs un priecē vai ik katru spēli. domājams, ka šamais varētu sagaidīt arī labāku piedāvājumu no stiprāka kluba. Balsosim par Andri kā Latvijas vārda nesēju latvijasvards.lv: Latvijas vārds

  -1 [+] [-]

, 2009-01-06 11:48, pirms 16 gadiem
double_fault rakstīja: Andris ir monstrs un priecē vai ik katru spēli. domājams, ka šamais varētu sagaidīt arī labāku piedāvājumu no stiprāka kluba. Balsosim par Andri kā Latvijas vārda nesēju http://www.latvijasvards.lv/andrisbiedrins
kaa tas ir sagaidiit labakus piedavaajumus no cita kluba..vinjsh tikko parakstiija 6 gadu liigumu... ja vien GSW peknji nesajuu kprataa vai arii Nelsons nenodzer pedejo savu peleko saprata shuuninju, GSW Biedrinju prom nemainiis 9un tas ir vieniigais bveicds ka vinjhs var ryikt prom no GSW)...

vieniigie kas var izteikt piedavajumus Andrim ir Eiropas klubi, jo tie nav parakstiijushi nekadas vienoshanas ar NBA un NBA liigumi vinjiem nav saistoshi.. bet pareejas NBA komnandas var tikai sedetun gaidiit kad beigsies liigums.. vai arii centies iemainiit, kas protams nebuus viegli, lai neteiktu nereaali...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-06 11:56, pirms 16 gadiem
Janis_Zirnis rakstīja: Piekritu par Belenelli... Tacu Nelsons Jacku nekadi negribes zaudet, ja vien preti nesanems kaut ko unikalu. Par kadu un cik labu speletaju Nellijs uzskata Jacksonu, to jau vins ir izteicis dazas intervijas...
Nelsons ir viena liela tenku vācele nekas vairāk. Tāpat viņš teica Par Deivisu, Haringtonu un visiem pārējiem, kuri vairs nespēlē GSW.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 12:07, pirms 16 gadiem
Cepuri nost C.M. Tieshaam laba speele, ar labu precizitaati!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 12:08, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Nelsons ir viena liela tenku vācele nekas vairāk. Tāpat viņš teica Par Deivisu, Haringtonu un visiem pārējiem, kuri vairs nespēlē GSW.
tieshi taa Nelsonam var ticet tikapt ljoti kaa mana dzimta ciema vechinjaaam

  +2 [+] [-]

, 2009-01-06 12:10, pirms 16 gadiem
Biedrinam si sezona loti veiksmiga,cerams,ka nakama bus vel labaka,un ne tikai vinam,bet ari GSW

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 12:10, pirms 16 gadiem
nu nekas jauns tas naw cerams nākamsezon šī komanda piedzīvos krasas izmaiņas un cerams ka Kapteinim viss kārtībā

  +5 [+] [-]

, 2009-01-06 12:30, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Joprojam Andrim spele klibo,bet ir manami shadi tadi uzlabojumi,kas attiecas uz metiena kvalitati un precizitati,atlecoshas bumbas - limeni,piezimes - kaa vienmer daudz,aizsardziba shvaki - nevelk.Bet kopuma prieksh Andra normali!
Jaaa Turiafam ar nekaiteetu!!Cik reizes vinjsh noguleeja aizsardziibaa Mislapu un Kirilenko!!!??

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 12:33, pirms 16 gadiem
Maigoniitis rakstīja: Jaaa Turiafam ar nekaiteetu!!Cik reizes vinjsh noguleeja aizsardziibaa Mislapu un Kirilenko!!!??
vnk. ignore,o.k?tas arī ir tas ko viņš gaida(ka kāds sāks oponēt).Izlasi ko viņš raksta un sapratīsi ka tur nav ne kripatas no objektīvas kritikas,tas viss tiek darīts lai pievērstu sev uzmanību.
Slēpts komentārs: Māris_Grigalis

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 12:58, pirms 16 gadiem
Andri turies,mēs par tevi.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 13:02, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: kaa tas ir sagaidiit labakus piedavaajumus no cita kluba..vinjsh tikko parakstiija 6 gadu liigumu... ja vien GSW peknji nesajuu kprataa vai arii Nelsons nenodzer pedejo savu peleko saprata shuuninju, GSW Biedrinju prom nemainiis 9un tas ir vieniigais bveicds ka vinjhs var ryikt prom no GSW)...
Man gan šķiet, ka citi nba klubi būtu gatavi pārņemt viņa ilgo un naudīgo līgumu, jo AB šosezon tomēr ir pielicis savai spēlei vēl vairāk.
Arī ar savainojumiem nekādu lielo problēmu nav bijis (tfu,tfu...)
Par komandu savstarpējām kompensācijām gan ir cita runa...
Cita lieta, ka paši gsw noteikti negrib viņu aizmainīt..

     [+] [-]

, 2009-01-06 13:12, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Man gan šķiet, ka citi nba klubi būtu gatavi pārņemt viņa ilgo un naudīgo līgumu, jo AB šosezon tomēr ir pielicis savai spēlei vēl vairāk.
Arī ar savainojumiem nekādu lielo problēmu nav bijis (tfu,tfu...)
Par komandu savstarpējām kompensācijām gan ir cita runa...
Cita lieta, ka paši gsw noteikti negrib viņu aizmainīt..
prota,s ka buut ugatavi parnjemt vinj liigumu... pilniigi IKVIENA komanda NBA shobriid Biedrinju ar atplestam rokaam .. un atpakalj neskatoties..

bet ka jau teicu tas ir NERALi, jo GSW Biedirnju neiazmainiis..vel jo mazak.. atdos ;D

nu aizmainiit vinji Biedrinju aizmainiitu varbuut pret kadu superzvaignes kalibra speletaju,...

iemlss pavisma vienk. Biedrinjsh shobriid ir viens no labakajiem jaunajiem CNETRIM liigaa.. pie tam par saliidzinoshi mazu algu...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 13:12, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Man gan šķiet, ka citi nba klubi būtu gatavi pārņemt viņa ilgo un naudīgo līgumu, jo AB šosezon tomēr ir pielicis savai spēlei vēl vairāk.
Arī ar savainojumiem nekādu lielo problēmu nav bijis (tfu,tfu...)
Par komandu savstarpējām kompensācijām gan ir cita runa...
Cita lieta, ka paši gsw noteikti negrib viņu aizmainīt..
Īstenībā es pieļauju, ka Nelsons būtu laimīgs, ka tāds Andris nebūtu, varētu dragāt savu small balll līdz vemšanai
Bet lieta jau tāda, ka Andri nevienam nevajag par tādu naudas summu. Nu ja tu tā saki, tad kurā komandā tu redzi Andri, tikai atceries, ka tai komandai vajadzēs izbrīvēt vietu 60 miljonu ilgtermiņa līgumam savā budžetā...

     [+] [-]

, 2009-01-06 13:15, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: prota,s ka buut ugatavi parnjemt vinj liigumu... pilniigi IKVIENA komanda NBA shobriid Biedrinju ar atplestam rokaam .. un atpakalj neskatoties..

bet ka jau teicu tas ir NERALi, jo GSW Biedirnju neiazmainiis..vel jo mazak.. atdos ;D

nu aizmainiit vinji Biedrinju aizmainiitu varbuut pret kadu superzvaignes kalibra speletaju,...

iemlss pavisma vienk. Biedrinjsh shobriid ir viens no labakajiem jaunajiem CNETRIM liigaa.. pie tam par saliidzinoshi mazu algu...
Domā, ka Biedrs būtu pieprasīts? Stati jau viņam ir labi, bet pēc manām domām, tas faktors ka viņš nāk no GSW citām komandām ne īpaši patīk. Jo visi zina kāda tur ir spēle. Viņu paņemot sezonas vidū ir praktiski jāiespēlē viņš no jauna. Kas aizņem laiku, un noteikti uz tā rēķina būtu arī ne viena vien zaudēta spēle...

     [+] [-]

, 2009-01-06 13:16, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Īstenībā es pieļauju, ka Nelsons būtu laimīgs, ka tāds Andris nebūtu, varētu dragāt savu small balll līdz vemšanai
Bet lieta jau tāda, ka Andri nevienam nevajag par tādu naudas summu. Nu ja tu tā saki, tad kurā komandā tu redzi Andri, tikai atceries, ka tai komandai vajadzēs izbrīvēt vietu 60 miljonu ilgtermiņa līgumam savā budžetā...
agree

     [+] [-]

, 2009-01-06 13:21, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Īstenībā es pieļauju, ka Nelsons būtu laimīgs, ka tāds Andris nebūtu, varētu dragāt savu small balll līdz vemšanai
Bet lieta jau tāda, ka Andri nevienam nevajag par tādu naudas summu. Nu ja tu tā saki, tad kurā komandā tu redzi Andri, tikai atceries, ka tai komandai vajadzēs izbrīvēt vietu 60 miljonu ilgtermiņa līgumam savā budžetā...
Piem. Pistons. Spēles laiks visdrīzāk būtu mazāks, bet spēles stilā manuprāt iederētos. Par līdzekļiem neņemos spriest (60 brīvi miljoni nav nevienai komandai, tā ka tur būtu jādomā dziļāk) Un Nellija īsajos sastāvos AB iederas perfekti, jo ir pietiekami kustīgs. Kaut kāds Šakils jau toč būtu čau, bet manuprāt tava komenta pirmais teikums nav īsti pareizs

     [+] [-]

, 2009-01-06 13:30, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Piem. Pistons. Spēles laiks visdrīzāk būtu mazāks, bet spēles stilā manuprāt iederētos. Par līdzekļiem neņemos spriest (60 brīvi miljoni nav nevienai komandai, tā ka tur būtu jādomā dziļāk) Un Nellija īsajos sastāvos AB iederas perfekti, jo ir pietiekami kustīgs. Kaut kāds Šakils jau toč būtu čau, bet manuprāt tava komenta pirmais teikums nav īsti pareizs
Nu zinot Nelliju viņš labprāt arī centrā ar Raitu un Turiafu spēlētu
Par Detroitu... Nez, pirmais jau viņiem ir rašīds, lai arī PF. Bet kas ir pats galvenais, viņiem vajag brīvos līdzekļus, jau šogad viņi tapēc iemainīja AI lai tiktu no ligumiem vaļā uz 10. gada vasaru. Biedrs domāju ir mazākais, kas viņiem interesē...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-06 13:30, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Domā, ka Biedrs būtu pieprasīts? Stati jau viņam ir labi, bet pēc manām domām, tas faktors ka viņš nāk no GSW citām komandām ne īpaši patīk. Jo visi zina kāda tur ir spēle. Viņu paņemot sezonas vidū ir praktiski jāiespēlē viņš no jauna. Kas aizņem laiku, un noteikti uz tā rēķina būtu arī ne viena vien zaudēta spēle...
Nu nezinu, var jau būt ka man aizmiglojušās acis Bet nu padomāsim! 60mio piecos gados, nav nekāds nepanesamais līgums vismaz pusei NBA komandu! Turklāt par jaunu bet jau pieredzējušu centra spēlētāju, kurš visu laiku progresē!
Viss sekojošais gan pilnīgas spekulācijas
Piemēram: Spurs! Sastāvu jāatjauno steidzami! Labi ir tur Oberto, kurš iespējams uzbrukumā ir labāks par AB! Bet piemēram ja viņiem būtu iespēja tikt pie AB? Tos apmēram 5 gadus kamēr vēl Tims spēlēs, iedomājies kāds spēks zem groza būtu kopā ar AB! No AB nemaz netiktu prasīts mest daudz punktus, bet tiktu atvieglots Dankana uzbrukums un viņš ir arī daudz labāks piespēlētājs par aptuveni pusi GSW komandas! Vajadzības gadījumā varētu atmest arī bumbu tuvāk grozam! Atkārtojos, ka tās ir tikai manas fantāzijas, kā es to varētu redzēt nepretendējot uz vienīgo patiesību...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-06 13:38, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Domāju GSW/Nellija skola AB drīzāk ir pluss, nekā mīnuss

Mest padsmit punktus GS(kur sākumsastāvā nāk 4 metēji un nav neviens izteigts pg) jau vien ir lielisks apliecinājums spēlētāja meistarībai.
Domāju daudzos (arī vadošajos) klubos AB spēlētu pat vēl labāk, nekā GS.
Es vairāk taka apšaubu viņa spēju spēlēt cita stila komandā. Viņš ir pieradis, ka ir vienīgais spēks un tapēc jūtas brīvi zem groza, jo zina ka komandā tur viņam konkurentu nav, turklāt.. Nu patiesi jau skatoties, lielo daļu punktus viņš iemet ar fiksajiem metieniem peč atlekušās bumbas. Viņa visa atīstība (kas ir ļoti laba un apbrīnojama) ir veidota pamatojoties uz Nelija spēles stilu. Tapēc man māc šaubas vai viņa salīdzinoši mazais uzbrukuma arsenāls netraucēs...
Bet no otras puses piekrītu tādam variantam kā ABa teic, ka no viņa nemaz neprasa būt rezultatīvam kautvai kā piemērs tas Spurs. Kur jau ir Dankas kurš taisa rezultātu, bet kuram nenāktu par ļaunu palīgs bumbās un cīņā zem groziem....

     [+] [-]

, 2009-01-06 13:50, pirms 16 gadiem
He, Leobols tikai vakar uzrakstija tik aizkustinoshu vestuli par savu prom ieshanu, bet re, neiztureja un jau atkal klat pie karteja raksta par GS speli

  -1 [+] [-]

, 2009-01-06 13:54, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Es vairāk taka apšaubu viņa spēju spēlēt cita stila komandā. Viņš ir pieradis, ka ir vienīgais spēks un tapēc jūtas brīvi zem groza, jo zina ka komandā tur viņam konkurentu nav, turklāt.. Nu patiesi jau skatoties, lielo daļu punktus viņš iemet ar fiksajiem metieniem peč atlekušās bumbas. Viņa visa atīstība (kas ir ļoti laba un apbrīnojama) ir veidota pamatojoties uz Nelija spēles stilu. Tapēc man māc šaubas vai viņa salīdzinoši mazais uzbrukuma arsenāls netraucēs...
Bet no otras puses piekrītu tādam variantam kā ABa teic, ka no viņa nemaz neprasa būt rezultatīvam kautvai kā piemērs tas Spurs. Kur jau ir Dankas kurš taisa rezultātu, bet kuram nenāktu par ļaunu palīgs bumbās un cīņā zem groziem....
Bet GSW jau neprasa ari tagad no vina rezultativu speli. Pirms speles pret Raptors AB intervija teica, ka vina galvenais uzdevums ir atlecoshas bumbas un to vins ari lieliski dara. Taja pasha pieminetaja Spurs es domaju vins butu labs paligs pamata ar savam atlecoshajam un aktivitati. Kkas lidzigs Bulls modelim 1996-98 butu.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-06 13:57, pirms 16 gadiem
Ulrihs rakstīja: He, Leobols tikai vakar uzrakstija tik aizkustinoshu vestuli par savu prom ieshanu, bet re, neiztureja un jau atkal klat pie karteja raksta par GS speli
Vēstuli uzrakstīja Leo. Bimbambols atvadījās tikai no rakstiem par Ivanovski Par to, vai Grigalis ir mumbru, neņemos spriest, bet var jau būt..

     [+] [-]

, 2009-01-06 13:57, pirms 16 gadiem
redzat GSW priekš Andra ir labs, jo tur centram nevajag tik daudz spēlēt ar muguru,grūstīties. Citā komandā to no viņa varbūt prasiitu un tad jau vajag nedaudz vairāk masas

     [+] [-]

, 2009-01-06 14:12, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Andrim vairak vajadzetu praktizeties pie trenera Kipa Smarta,kursh ari LV izlase uzlaboja aizsardzibas kvalitati!Andrim auguma parametri atljauj no vina uztaisit lietaskoku,jastrada!
Kipa? Kīta

     [+] [-]

, 2009-01-06 14:16, pirms 16 gadiem
autins rakstīja: redzat GSW priekš Andra ir labs, jo tur centram nevajag tik daudz spēlēt ar muguru,grūstīties. Citā komandā to no viņa varbūt prasiitu un tad jau vajag nedaudz vairāk masas
Jā, par to ka nevajag tik daudz spēlēt ar muguru pret grozu jāpiekrīt! Bet par grūstīšanos gan sviests! Ja esi spēlējis basketbolu, tad zini, ka bumbas zem groza izcīnīt bez grūstīšanās un fiziskas spēles nav iespējams! Turklāt vairumā spēļu AB par bumbām cīnās viens pats un reti nācies redzēt, ka komandas biedri AB palīdz kaut vai ar savu spēlētāju atbloķēšanu! Tālāk, AB ir pēc uzbrukumā izcīnītajām bumbām vidēji ir faktiski tik pat daudz cik Dvaits! Un zem pretinieku groza jau nu gan neviens tāpat, pa brīvu, bez pagrūstīšanās, elkoņiem ribās, neļaus ganīties! Un kas par to, ka AB tās bumbas izcīna ar veiklumu, ātrāk un biežāk izlecot kā masīvākie centri??? Katrs izmanto savas labākās īpašības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 15:28, pirms 16 gadiem
Podkavirovs rakstīja: Es tev piekritu,lai ari kads drankis bija tas Leonards,bet orginals ar humora izjutu,parejie atdarinataji ir siki lohanbilji!
Viņš nekad nav teicis nevienu joku- vnk daudzas viņa stulbības mēs uzteram kā labus jokus, bet viņaprāt tie nemaz nebija domāti kā joki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-06 15:46, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Nellijs ir labs talantu atradējs, taču viņš ir kā bērns-paņem spēļmantu paspēlēja taču pēc tam apnīk un vajag citu...Tā piemēram viņš palaida vasarā prom Bārnsu un Pjetrusu...vietā atrada Marovu, Nelsonu,Kurcu, ļāva spēlēt Belinelli...Kas būs nākošezon ir neprognozējami.
Nellijs ir lielsiks talantu sachakareetaajs: spilgtaakais piemers: kaschis ar Vēberu!!

nellijs lieliski māk mazos spe;ēl'tajus izmantot un padarīt tos labākus nekā tie ir patiesībā... (piemērma vi;ņš no D līgas izvilka tādus fruktus kā Azabuike, Vatsons un arī nedraftēto Morovu)..vienlaikus viņš nemāk izmantot savus talantīgākos garos spēlētājus.. viņš gluži vienk. negrib vai nemāk s'pēlēt tradicionālu baksetbolu, kas nozīmē, ka viņš spītīgi turēsies pie small ball līdz pat savas karjeras beigām..

jūtu līdzi Raitam un Rendolfam...

     [+] [-]

, 2009-01-06 15:48, pirms 16 gadiem
cik paskatijos Maggete kaut kā iemacijies spelet tā, kā patīk Warriors lidzjutejiem latvija!
liels prieks, ka vienā no ailitem paradijas cipars 3, pashi ziniet kurā

     [+] [-]

, 2009-01-06 15:49, pirms 16 gadiem
Andris atkal godam nospēlējis...

     [+] [-]

, 2009-01-06 15:52, pirms 16 gadiem
Ricins 23 rakstīja: cik paskatijos Maggete kaut kā iemacijies spelet tā, kā patīk Warriors lidzjutejiem latvija!
liels prieks, ka vienā no ailitem paradijas cipars 3, pashi ziniet kurā
Cerams, ka tajā ailītē arī turpinās būt vismaz tādi cipari un nepiepildīsies teiciens par slotaskātu.
PS. Laikam tomēr uz soliņa negrib sēdēt, tapēc mazliet sācis pildīt trenera norādījumus...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-06 15:56, pirms 16 gadiem
Podkavirovs rakstīja: Es ta palasiju vina vecos komentus un skatos,ka vinsh te visus kolosali chakare,turklat izskatas,ka basits vinam riktigi riebjas un tada veida vins ir njirgajies.Un nemaz neizskatas,ka tas varetu but knevelis siks,bet chalis ar fishku
Jā tiešām nosēžot nonstopā 18h esportā rakstot cik labs ir Ivanovskis un cik slikts ir AB tiešām sanāk baigā cilvēku čakarēšana.
Ja nepamanīji tad 98% viņa murgiem neticēja un uzskatīja viņu par konkrētu d.auni.Vai tas ir kaut kas ar ko lepoties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-06 16:11, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Grūti tagad spriest kā viņš spēlētu cita stila komandā, taču nedomāju, ka būtu baigās problēmas, it sevišķi komandā ar labu pg. Un nav jau arī tā, ka GS ir vienīgā komanda līgā, kas spēlē ātru-rezultatīvu basketbolu...

Jā, piekrītu Nellija small ball ļauj spēlētājiem savākt labus status, taču tie stati jau nekur nepazustu arī savādākā spēles stilā -mazāk punktu gūtu pēc izcīnītām bumbām, vairāk pēc iespēlētām kombinācijām, sadarbības ar pg utt

Pjetruss,Mārness,Haringtons visi tagad spēlē labākās komandās,bet stati nav kļuvuši mazāki, tieši pretēji- ievērojami uzlabojušies...

Nellijs ir labs talantu atradējs, taču viņš ir kā bērns-paņem spēļmantu paspēlēja taču pēc tam apnīk un vajag citu...Tā piemēram viņš palaida vasarā prom Bārnsu un Pjetrusu...vietā atrada Marovu, Nelsonu,Kurcu, ļāva spēlēt Belinelli...Kas būs nākošezon ir neprognozējami.
Manas domas atkal bija, ka tieši ar labu PG viņam varētu būt problēmas, jo bumba jau ir jāmāk arī gaidīt, nevis tikai izcīnīt. Pagaidām viņš gaida bumbu tikai pret pikenrola... Bet, lai iedzītu kaut uz pusi tādu māku, kā Nešs ir ietrenējis savus SUNS, bumbas gaidīšanā...Diemžēl šo lietu viņam nav kur praktizēt... Bet nu tas tā, kā būtu ja būtu...

Par Nelliju gribēju piebilst... Domāju, ka GSW viņš nospēlēs līdz sava kontrakta beigām... Viņš ir spītīgs, bet pēdējās spēlēs jau noteikti visi ir pamanījuši to tā saucamo aizsardzības speciālistu, kurš ir pieaicināts kā asistents viņam... Domāju ar laiku viņš piekāpsies visam, ko klubs viņam liks... Iespējams ka pat nākamgad sagaidīsim arī skatāmāku basketbolu.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-06 16:11, pirms 16 gadiem
Podkavirovs rakstīja: Nu,lai tam visam noticetu,jabut ir garigi vai galigi atpalikusham(starp citu dazhiem nav talu),domaju,ka vinsh to labi saprata un patera uz to,ka daudzi meigina vissadi pieradit vinam pretejo acimredzamo(ingars32 un vel daudzi)Tas jau vien ir smiekligi,kaa citi shujas,es ari tikai to sapratu velak
es tikai nesaprotu jēgu tam visam. Tas, ka tiek ievērots tāds pajoliņš un kāds pat citē viņa tekstus? Wow psc būs Mumbrū ko stāstīt saviem mazbērniem

     [+] [-]

, 2009-01-06 16:13, pirms 16 gadiem
njaa par GSW zaudeejumu nesaubiijos iipasi
andris kaa vienmeer labs uz bumbam un punktu daudzums arii ir ok
tik peedeja 4 vinam iisti negaaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-06 16:38, pirms 16 gadiem
nav nemaz tik slikti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-06 16:53, pirms 16 gadiem
archa07 rakstīja: ZB! šanī klubā Biedram nav nākotnes... nu vismaz ar Nelsonu par trenneri!
Šajā klubā AB ir izaudzis par to, kas viņš ir. Čempiontitulu gsw sastāvā būs pagrūti izcīnīt (lai neteiktu vairāk), bet ja no paša sākuma jau būtu cīnījies spēcīgā komandā par 5min spēles laiku, tad domāju, ka tomēr progress nebūtu tik liels.
Vispār jau es ceru, ka tuvāko sezonu viņu aizmainīs uz kādu spēcīgāku klubu, tiesa gan- cerības mazas..

     [+] [-]

, 2009-01-06 17:02, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Šajā klubā AB ir izaudzis par to, kas viņš ir. Čempiontitulu gsw sastāvā būs pagrūti izcīnīt (lai neteiktu vairāk), bet ja no paša sākuma jau būtu cīnījies spēcīgā komandā par 5min spēles laiku, tad domāju, ka tomēr progress nebūtu tik liels.
Vispār jau es ceru, ka tuvāko sezonu viņu aizmainīs uz kādu spēcīgāku klubu, tiesa gan- cerības mazas..
neko nevar darīt, K. Garnets arī Wolvos mocījās, kamēr beigās tika normālā komandā un pie čempiona titula.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-07 00:14, pirms 16 gadiem
Vistulbākais ir tas, ka Warriors ir zaudētāju komanda. Ar to piedzimst un nav ārstējams. Warriors sastāvs ir labs, treneris ir ok, PO viņi varbūt iekļūs, bet Andris ja paliks pie Warriors tad neviens gredzens nebūs viņam. Un ja iekļūs PO zaudēs 1 vai 2 kārtā. Grūti, kad tu spēlē starp zaudētājiem.