Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Vērtīgākā NBA komanda - atkal "Knicks"

Andrejs Siliņš

Vērtīgākā NBA komanda - atkal "Knicks"
Als Haringtons NBA vērtīgākās komandas rindās
Foto: AP

Jau ceturto gadu pēc kārtas ietekmīgais žurnāls "Forbes" par Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) vērtīgāko klubu atzinis Ņujorkas "Knickerbockers", pat neskatoties uz to, ka vienībā, tāpat kā iepriekš, valda dažādas nekārtības.

"Forbes" novērtējuši "Knicks" 613 miljonu dolāru vērtībā, kas ir pat par vienu procentu vairāk nekā 2007. gadā. Ņujorkas kluba vērtību nav spējusi uz negatīvo pusi mainīt pat bijušā prezidenta Aizija Tomasa apsūdzība par seksuālu uzmākšanos, tāpat arī "Stefona Mārberija lieta".

Tāpat kā "Knicks" saglabājuši pirmo vietu, arī Losandželosas "Lakers" jau ceturto reizi pēc kārtas ir otrie - 584 miljoni. Salīdzinājumam - pagājušajā gadā kluba vērtība bija 560 miljoni. Trešā vērtīgākā ir Čikāgas "Bulls" - 504 miljoni. Vēl pirmajā piecieniekā atrodamas Detroitas "Pistons" (480 miljoni) un Klīvlendas "Cavaliers" (477 miljoni).

Visvairāk vērtība palielinājusies Portlendas "Trail Blazers" - tā augusi par 21 procentu un tagad ir sasniegusi 307 miljonus, kas tik un tā dod vien 20. vietu starp 30 komandām. Arī Bostonas "Celtics" piedzīvojusi ievērojamu kāpumu - no 391 miljona pagājušajā gadā uz 447 miljoniem šogad.

Lielākais kritums Ņūdžersijas "Nets" - mīnus 13 procenti un 295 miljoni dolāru, kas ir 26. pozīcija. Zemāk ir tikai Memfisas "Grizzlies" (294), Ņūorleānas "Hornets" (285), Šarlotes "Bobcats" (284) un Milvoki "Bucks" (278).

Iepriekš "Forbes" paziņoja par vērtīgākajiem klubiem profesionālajā sportā vispār, un šī saraksta galvgalī atrodas Nacionālās Futbola līgas (NFL) vienība Dalasas "Cowboys", kā vērtība ir 1,6 miljardi dolāru, bet otrā ir "Major Baseball League" komanda Ņujorkas "Yankees" - 1,3 miljardi.

Izmantotie resursi:
forbes.com
Associated Press
reuters.com

  +9 [+] [-]

, 2008-12-04 10:48, pirms 16 gadiem
Kā ar gsw?
Slēpts komentārs: wilwood
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-04 10:52, pirms 16 gadiem
Wilwood, pričom Latgale?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-04 10:53, pirms 16 gadiem
Skudriniek www.nba.comstandings

  -1 [+] [-]

, 2008-12-04 10:53, pirms 16 gadiem
Domāju, lielākoties šā vērtība ir MSG!

 +11 [+] [-]

, 2008-12-04 10:54, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: vareejaat jau kautvai vienas rindinjas ietvaros uzrakstiit par Goldensteitu, kas noteikti ir komanda kas interesee visvairaak tieshi mums latvieshiem.
Bet Knicks jaunaa klji4ka man patiik

Un jaa, Dalasas Cowboys budzhets ir lielaaks nekaa visas Latgales budzhets - no comments...
Kāda vēl jaunā kļička? Tas ir NY pilnais nosaukums jau no sākta gala.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-04 11:06, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: Un jaa, Dalasas Cowboys budzhets ir lielaaks nekaa visas Latgales budzhets - no comments...
ja tu šitādu stulbumu raksti, tad man ir skaidrs, ka tev nav ne mazākās sajēgas par budžetu sadali un lielumu!

  +5 [+] [-]

, 2008-12-04 11:13, pirms 16 gadiem
var tikai iedomāties kāda būtu Knicks vērtība, ja pie vadības būtu kaut nedaudz saprātīgāki cilvēki un normāli rezultāti.

 +13 [+] [-]

, 2008-12-04 11:22, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: Kā ar gsw?
GSW ir 18 vietaa veertiiba 335 milj. forbes.com: #18 Golden State Warriors - Forbes.com

  +5 [+] [-]

, 2008-12-04 11:40, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: Un jaa, Dalasas Cowboys budzhets ir lielaaks nekaa visas Latgales budzhets - no comments...
ar Budzhetu tur nekada skara nav.. taa ir komandas vertiiba nevis komandas budzhets... resp komandas apreekjinataa vertiiba ietverot piemeram areenas, zems iipashumu speletajau potencialaa tirgus lieluma u.c. aspektu vertiibu!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-04 12:05, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: ar Budzhetu tur nekada skara nav.. taa ir komandas vertiiba nevis komandas budzhets... resp komandas apreekjinataa vertiiba ietverot piemeram areenas, zems iipashumu speletajau potencialaa tirgus lieluma u.c. aspektu vertiibu!
Tāpēc jau saku, ka lielākoties šo vērtību palīdz celt MSG

     [+] [-]

, 2008-12-04 12:07, pirms 16 gadiem
Man skiet, ka isti labi nav iztulkots - es labak vertigaka vieta butu lietojis vardu dargaka vai ka tamlidzigi, jo mana uztvere vertigi no saraksta varetu but tikai Lakers, kas var pacinities par chempiona titulu.

     [+] [-]

, 2008-12-04 12:09, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Tāpēc jau saku, ka lielākoties šo vērtību palīdz celt MSG
jaa.. tieshi taa.. liela dalja Knicks vertiibas ir MSG!!! bet savu lomu spele ar 20 miljoni New York aglomeraacijas maksaatspeejiigo iedziivotaaju... parlieicnoshi lielaakais tirgus visa NBA starp pilseetraam...

     [+] [-]

, 2008-12-04 12:11, pirms 16 gadiem
Ulrihs rakstīja: Man skiet, ka isti labi nav iztulkots - es labak vertigaka vieta butu lietojis vardu dargaka vai ka tamlidzigi, jo mana uztvere vertigi no saraksta varetu but tikai Lakers, kas var pacinities par chempiona titulu.
nee ljoti pat preciizi ir iztulokts - tieshi taa tas arii domats - cik liela ir komandas vertiiba... daardziiba nav jeedziens ko var attiecinaat uz kompaaniju vai iipashumu vertiibu!!!

savukart fakts ka Lakers var ciiniities par titulu nepadara komandu veertiigu.. tas padara komandu sportiski speeciigu vai kautkaa taaa

     [+] [-]

, 2008-12-04 12:23, pirms 16 gadiem
Tikai loģisks faktu konstatējums. Šajā gadījumā vilkt paralēles ar sportiskajiem panākumiem nav jēgas, jo Ņujorkā viss ir dārgāks un līdz ar to arī rodas lielāka kluba bagātība.
Tā, piemēram, alga Hjūstonā ir pāris reizes mazāka nekā Ņujorkā. Arī uz sportistiem attiecināms tas pats. Ņujorkā spēlētājs par tādu pašu darbu saņems lielāku algu nekā spēlētājs Teksasā.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-04 12:36, pirms 16 gadiem
wilwood rakstīja: vareejaat jau kautvai vienas rindinjas ietvaros uzrakstiit par Goldensteitu, kas noteikti ir komanda kas interesee visvairaak tieshi mums latvieshiem.
Bet Knicks jaunaa klji4ka man patiik

Un jaa, Dalasas Cowboys budzhets ir lielaaks nekaa visas Latgales budzhets - no comments...
Dalasa Covboys ir lielaaks budzets kaa visai Latvijai

  +4 [+] [-]

, 2008-12-04 12:38, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Man tikai 1 jautājums tiem, kas nodarbojas ar NBA tabulas sastādīšanu:
NBA

Kāda rakā ielikta šāda tabula? Vai tiešām nav nojēgas, ka NBA turnīra tabulām ir jēga tikai pa divīzijām un konferencēm, nevis visu tādā lielā sarakstā iegrūst. No tādas tabulas tak nav nekādas jēgas.
Gribētos ticēt, ka tā nav galīga nekompetence, bet vienkārši kaut kas samisējies.
KO Tu tur muldi...?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-04 13:35, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Tikai loģisks faktu konstatējums. Šajā gadījumā vilkt paralēles ar sportiskajiem panākumiem nav jēgas, jo Ņujorkā viss ir dārgāks un līdz ar to arī rodas lielāka kluba bagātība.
Tā, piemēram, alga Hjūstonā ir pāris reizes mazāka nekā Ņujorkā. Arī uz sportistiem attiecināms tas pats. Ņujorkā spēlētājs par tādu pašu darbu saņems lielāku algu nekā spēlētājs Teksasā.
eu eu.. profesionalajaa psortaa gan paraleeles nevelc ar ikdienas darbinieku atalgojumu!!! alags vairak vai mazak visaas profesionalajaas liigaas ir vienaadas.. tas ir viens tirgus un vieni konkurences apstaklji!! ka to sparats .. gribi teikt ka Mings Hjuustonaa sanjem 4 reizes mazaak nekaa

Vai arii ka Rangers sopeletaaji tapec ka taa ir New York snajem vairaks reizes vairak nekaa piemeram Sharks???

patieisiba ir tada, ka jaa New Yorkas Knicks pagatnee bija tada tendence parmaksat par otrshjiriigiem speletajiem vai arii iemainiit parmaksaatus spleetaajus svaa komandaa... BEt... tas nekada gadiijuma nenoziimee ka lielos vilcienos New Tork profesionalie speletaji sanjem vairaaks reizes vairaak Algu griesti visiem ir vienaadi... tirgus speletajhu algas visiem ir vienaads...

pieljauju ka pusamatieru liimenii taa lagu atshjiriiba ir starp ASV pilsetema bet NOTEIKTI ne voisaugstakajaa.. ja veelis varu pieradiit tev ar skaitljie mto visu.. pimeerm NBA gadiijumaa...

     [+] [-]

, 2008-12-04 13:41, pirms 16 gadiem
Knicks shobriid algaas teree 98 miljonus ASV dolaaru gadaa... No tiem 21 miljonis irtiek Marnberijam (Knicks lielakaa kjuuda...) kurs komandaa reali nemaz nespelee... un ar kuram shogad beidzas liigums...

SHarlotes Bobkats (komanda ar otraam zemaakajaam algaam NBA) gadaa tam atveel 58 mio ... nu nav ta ka atshjiriiba ir milzoniiga... patiesiibaa NBA komandas algas teree daudz maz liidziigas summas, jo katra liimenja speletaajm ir sva noteikta tirgus cena un reti par speletajiem tiek parmaksats (sevishji pedejaa laikaa...)...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-04 13:43, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: eu eu.. profesionalajaa psortaa gan paraleeles nevelc ar ikdienas darbinieku atalgojumu!!! alags vairak vai mazak visaas profesionalajaas liigaas ir vienaadas.. tas ir viens tirgus un vieni konkurences apstaklji!! ka to sparats .. gribi teikt ka Mings Hjuustonaa sanjem 4 reizes mazaak nekaa

Vai arii ka Rangers sopeletaaji tapec ka taa ir New York snajem vairaks reizes vairak nekaa piemeram Sharks???

patieisiba ir tada, ka jaa New Yorkas Knicks pagatnee bija tada tendence parmaksat par otrshjiriigiem speletajiem vai arii iemainiit parmaksaatus spleetaajus svaa komandaa... BEt... tas nekada gadiijuma nenoziimee ka lielos vilcienos New Tork profesionalie speletaji sanjem vairaaks reizes vairaak Algu griesti visiem ir vienaadi... tirgus speletajhu algas visiem ir vienaads...

pieljauju ka pusamatieru liimenii taa lagu atshjiriiba ir starp ASV pilsetema bet NOTEIKTI ne voisaugstakajaa.. ja veelis varu pieradiit tev ar skaitljie mto visu.. pimeerm NBA gadiijumaa...
protams, pāris reizes augstākas algas nav...bet kā pats minēji otršķirīgiem spēlētājiem atļaujas maksāt vairāk. Teksasas gubernators noteikti saņems vairāk nekā vienkāršs strādnieks NY (tās tā par Mina piemēru). vairāk domāts kopumā ņemot.

Es Tev piekrītu, ka augstākajā līmenī tas nav tik izteikti, bet tomēr zināmas iezīmes ir.

     [+] [-]

, 2008-12-04 13:45, pirms 16 gadiem
zaltiņš rakstīja: Dalasa Covboys ir lielaaks budzets kaa visai Latvijai
kaa tu zini Dallasas Cowboys budzhetu?? rakstaa tas neparaadaas??? Raksta tikai paraadas aptuevnaa apreekjinaataa Dallasas komandas vertiiba..Pieljuaju ka reali Cowboys budzhets ir aptuveni 100 liidz 150 mio ASV dolaaru gadaa.. tev tiesham shjiet ka latvijas gada budzhets ir 150 mio ???

patieiisbaa Latviajs budzhets ir kaadi 6 mijardi latu... jeb 10 miljardi dolaaru... nu kaa tad iisti sanaak???

     [+] [-]

, 2008-12-04 13:47, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: protams, pāris reizes augstākas algas nav...bet kā pats minēji otršķirīgiem spēlētājiem atļaujas maksāt vairāk. Teksasas gubernators noteikti saņems vairāk nekā vienkāršs strādnieks NY (tās tā par Mina piemēru). vairāk domāts kopumā ņemot.

Es Tev piekrītu, ka augstākajā līmenī tas nav tik izteikti, bet tomēr zināmas iezīmes ir.
protams ka ir.. bet tas noteikti neattiecas uz visaugstaako liiemni profesionaalajaa sportaa... vsiamz ne ti kizteiktaa meeraa.. New York Chikago u.c. lielo tirgus komandam ir vieglak ieguut naudu, nodroshinat intresi , aizpildiit budzhetu.. tapeec speletaju algas vinji tiesham ir valjiigaaki... teiksim par kadiem 20%

  +1 [+] [-]

, 2008-12-04 13:49, pirms 16 gadiem
Es parasti nekomentēju, bet, ja pa knicks raksta tādu crapu, tad man pat roka neceļās nekomentēt. Ceru Andrej, ka tas ir no kautkurienes tulkots pa taisno, nevis tavs viedoklis.

Knicks ir labākajā pozīcijā pēdējo desmit gadu laikā! Viņu jaunais menedžeris Donnie Walsh ir čalis ar pareizo attieksmi un to jau apliecinājis šajā sezonā. Tas ka viņi aizdzina Aizeja Tomasu adekvāti tieši palielināja vērtību. Viņi parakstīja līgumu ar vienu no labākajiem treneriem, kas spēlē visskatāmāko run'n'gun stila basketbolu, kas tādā pilsētā kā NY ir ļoti svarīgi, jo cilvēki nāk skatīties šovu. Plus vēl D'antoni ir pieredzējis ne vien radīt šovu, bet arī uzvarēt spēles (pēdējie gadi PHX, šī gada sākums).. Walsh vēl ir pa pusei iztīrijis sastāvu no visiem liekēžiem un karjeras zaudētājiem (Randolfu priekšgalā, Marburijs jau vairs netiek ielaists treniņos, Kroufords- labs, bet savu viesmīlību jau iztērējis), vēl atliek tikai resnais Karijs. Menedžements ir parūpējies lai par saviem nevēlamajiem spēlētāijem pretī iegūtu expiring contractus, kas viņiem ļaus 2010 sezonā parakstīt max līgumus ar diviem čaļiem pēc izvēles. Līdz šim viss ir darīts, lai iegūtu LeBronu, gan algu atmešana, gan trenera izvēle, jo D'antoni vadīja USA olimpisko vienību, un Lebrons ir sajūsmā par šo treneri. Lebrons ir arī izteicies, ka vēlas kļūt par miljardieri- NY ir vislielākais tirgus ASV un pasaulē, tā kā viņš saprot, ka doties uz NY ir abpusēji izdevīgi. 2010 gada sezonā brīvie aģenti būs vēl Hovards, Entonijs, Bošs, Joe Johnsons.. katrs no tiem būtu pietiekams papildinājums komandai, lai tā jau komplektā ar lebronu un pāris pozitīvajiem tēliem no pašreizējās komandas- Lee, Duhon, Chandler kandidētu uz čempionu titulu.

Tā lūk.. šo iemeslu dēļ tas nemaz nav pārsteigums, un varu garantēt ka no 1 vietas viņus izbīdīs tikai force majeure situācijas...

Mans subjektīvais viedoklis, bet vismaz argumentēts!

     [+] [-]

, 2008-12-04 14:16, pirms 16 gadiem
EmDzhei rakstīja: Es parasti nekomentēju, bet, ja pa knicks raksta tādu crapu, tad man pat roka neceļās nekomentēt. Ceru Andrej, ka tas ir no kautkurienes tulkots pa taisno, nevis tavs viedoklis.

Knicks ir labākajā pozīcijā pēdējo desmit gadu laikā! Viņu jaunais menedžeris Donnie Walsh ir čalis ar pareizo attieksmi un to jau apliecinājis šajā sezonā. Tas ka viņi aizdzina Aizeja Tomasu adekvāti tieši palielināja vērtību. Viņi parakstīja līgumu ar vienu no labākajiem treneriem, kas spēlē visskatāmāko run'n'gun stila basketbolu, kas tādā pilsētā kā NY ir ļoti svarīgi, jo cilvēki nāk skatīties šovu. Plus vēl D'antoni ir pieredzējis ne vien radīt šovu, bet arī uzvarēt spēles (pēdējie gadi PHX, šī gada sākums).. Walsh vēl ir pa pusei iztīrijis sastāvu no visiem liekēžiem un karjeras zaudētājiem (Randolfu priekšgalā, Marburijs jau vairs netiek ielaists treniņos, Kroufords- labs, bet savu viesmīlību jau iztērējis), vēl atliek tikai resnais Karijs. Menedžements ir parūpējies lai par saviem nevēlamajiem spēlētāijem pretī iegūtu expiring contractus, kas viņiem ļaus 2010 sezonā parakstīt max līgumus ar diviem čaļiem pēc izvēles. Līdz šim viss ir darīts, lai iegūtu LeBronu, gan algu atmešana, gan trenera izvēle, jo D'antoni vadīja USA olimpisko vienību, un Lebrons ir sajūsmā par šo treneri. Lebrons ir arī izteicies, ka vēlas kļūt par miljardieri- NY ir vislielākais tirgus ASV un pasaulē, tā kā viņš saprot, ka doties uz NY ir abpusēji izdevīgi. 2010 gada sezonā brīvie aģenti būs vēl Hovards, Entonijs, Bošs, Joe Johnsons.. katrs no tiem būtu pietiekams papildinājums komandai, lai tā jau komplektā ar lebronu un pāris pozitīvajiem tēliem no pašreizējās komandas- Lee, Duhon, Chandler kandidētu uz čempionu titulu.

Tā lūk.. šo iemeslu dēļ tas nemaz nav pārsteigums, un varu garantēt ka no 1 vietas viņus izbīdīs tikai force majeure situācijas...

Mans subjektīvais viedoklis, bet vismaz argumentēts!
Gadījumā arī Wade nebeidzas 10. gadā līgums?
Ta nafig to Lebronu, Labāk uztaisīt kombināciju Wade - Bošs vai Hovards
Lebrons, visu cieņu, bet ar vēl vienu spilgtu zvaigzni viņš kopā nesaspēlēsies un bumbu nesdalīs...

     [+] [-]

, 2008-12-04 14:36, pirms 16 gadiem
EmDzhei rakstīja: Es parasti nekomentēju, bet, ja pa knicks raksta tādu crapu, tad man pat roka neceļās nekomentēt. Ceru Andrej, ka tas ir no kautkurienes tulkots pa taisno, nevis tavs viedoklis.

Knicks ir labākajā pozīcijā pēdējo desmit gadu laikā! Viņu jaunais menedžeris Donnie Walsh ir čalis ar pareizo attieksmi un to jau apliecinājis šajā sezonā. Tas ka viņi aizdzina Aizeja Tomasu adekvāti tieši palielināja vērtību. Viņi parakstīja līgumu ar vienu no labākajiem treneriem, kas spēlē visskatāmāko run'n'gun stila basketbolu, kas tādā pilsētā kā NY ir ļoti svarīgi, jo cilvēki nāk skatīties šovu. Plus vēl D'antoni ir pieredzējis ne vien radīt šovu, bet arī uzvarēt spēles (pēdējie gadi PHX, šī gada sākums).. Walsh vēl ir pa pusei iztīrijis sastāvu no visiem liekēžiem un karjeras zaudētājiem (Randolfu priekšgalā, Marburijs jau vairs netiek ielaists treniņos, Kroufords- labs, bet savu viesmīlību jau iztērējis), vēl atliek tikai resnais Karijs. Menedžements ir parūpējies lai par saviem nevēlamajiem spēlētāijem pretī iegūtu expiring contractus, kas viņiem ļaus 2010 sezonā parakstīt max līgumus ar diviem čaļiem pēc izvēles. Līdz šim viss ir darīts, lai iegūtu LeBronu, gan algu atmešana, gan trenera izvēle, jo D'antoni vadīja USA olimpisko vienību, un Lebrons ir sajūsmā par šo treneri. Lebrons ir arī izteicies, ka vēlas kļūt par miljardieri- NY ir vislielākais tirgus ASV un pasaulē, tā kā viņš saprot, ka doties uz NY ir abpusēji izdevīgi. 2010 gada sezonā brīvie aģenti būs vēl Hovards, Entonijs, Bošs, Joe Johnsons.. katrs no tiem būtu pietiekams papildinājums komandai, lai tā jau komplektā ar lebronu un pāris pozitīvajiem tēliem no pašreizējās komandas- Lee, Duhon, Chandler kandidētu uz čempionu titulu.

Tā lūk.. šo iemeslu dēļ tas nemaz nav pārsteigums, un varu garantēt ka no 1 vietas viņus izbīdīs tikai force majeure situācijas...

Mans subjektīvais viedoklis, bet vismaz argumentēts!
tu te kautko sajaucis esi un sacepies ne pa teemu..shaja rakstaa NEVIENĀ vietā nav pieminēts , ka knicks vērtībai būtu jākrītas dēļ tā ka viena sieviete iesniegusi virkni prasību pret Knicks organizāciju, tai skiatā Aiziju Tomasu par seksuālu uzmākšanos utt.. TAs ir mizlu skandāls kas pamatīgi iedragākis Knicks reputāciju un kurā ir apsūdzības pret virkni citiem Kicks darbimniekiem par melošanu un dazā'da veida pārkāpumiem...

NEVIENĀ vietā un mirklī seksa skandālam nav nekāda sakar ar Aizija tomasa atlaišanu no darba... TAs notika nesaistīti ar šo skandālu... un rakstā NAv pieminēts kautkas par Tomasa atlaišanu no darba, bet tikai ir atsauce uz šo skandālu...

Savukārt Stefana Mārburija lietai negatīvi būtu jāietekmē Kicks vērtība , jo komandai jātērē 20 miljoni dolāru algā spēlētājam kurš komandā nespēlē, bojā gaisotnio un sačakarē Knicks reputāciju... šie abi ir ;ļoti nopietnii kritēriji, tomēr pat neskatoties uz šiem negatīviem apsketiem Knicks vērtība ir augusi.. un te jau pie vainas varētu bū tevis visis uzskaitītie fakti: Knicks labā sagatavosānās 2010. gadam, jaunais treneris, '" atkratīšanaš no sliktajiem kontarktiem"utt...

     [+] [-]

, 2008-12-04 14:57, pirms 16 gadiem
Pirmoreiz, kad lasiju, tad nedaudz pārlasījos, bet tikuntā NY nav pamats kristies vērtībā:

Sex skandāls jau sen ir pagātnē, vēl vairāk, NYK nodemonstrēja savu nostāju un iztīrija visu veco menedžmentu, kas bija iesūnojis un nebija devis nekādus rezultātus. Tieši Walsh un Dantoni piesaistīšanai vajadzēja ievērojami celt komandas vērtību (skat. celtics un Danny Ainge).. Marburija nespēlēšanu arī var uztvert daļēji pozitīvi, jo komanda uzskatāmi demonstrē ka atsakās no visa negatīvā, kas viņus saista ar pagātnē pieļautajām kļūdām.

Mana prognoze, ka viņi mēģinās uz NYK dabūt vai nu LBJ un Bošu vai nu LBJ un Veidu.. un ja viņiem tas izdosies, tad Walsh bus gada menedzeris, NYK pretendenti uz titulu un vinju vertiba pieaugs vle par 20%..

     [+] [-]

, 2008-12-04 15:02, pirms 16 gadiem
EmDzhei rakstīja: Pirmoreiz, kad lasiju, tad nedaudz pārlasījos, bet tikuntā NY nav pamats kristies vērtībā:

Sex skandāls jau sen ir pagātnē, vēl vairāk, NYK nodemonstrēja savu nostāju un iztīrija visu veco menedžmentu, kas bija iesūnojis un nebija devis nekādus rezultātus. Tieši Walsh un Dantoni piesaistīšanai vajadzēja ievērojami celt komandas vērtību (skat. celtics un Danny Ainge).. Marburija nespēlēšanu arī var uztvert daļēji pozitīvi, jo komanda uzskatāmi demonstrē ka atsakās no visa negatīvā, kas viņus saista ar pagātnē pieļautajām kļūdām.

Mana prognoze, ka viņi mēģinās uz NYK dabūt vai nu LBJ un Bošu vai nu LBJ un Veidu.. un ja viņiem tas izdosies, tad Walsh bus gada menedzeris, NYK pretendenti uz titulu un vinju vertiba pieaugs vle par 20%..
Bet knicks vertiiba jau arii nekritaas.. autors (pieljauju ka Forbes) vienk noraadiija, ka neskatoties uz visiem shiem skandaaliem (nemaz tik senaaa pagaatne tas nav - tieshanas tupinaas arvien.. Knicks speejusi pat nedaudz palielinat vertiibu kas ir veeraa njemams sasniegums..

un protams ka tev ir taisniiba - knicks vertiiba NEVAR nemaz ta vienk kristies -tam jabuut kaadam milziigam force major lai tas notiktu.. jo interese par basketbolu sahjaa pilseeta ir mizliiga... njemot veraa New York lielumu un maksaatspeeju, tas ir briinums ka shaja pilsetaa ir TIKAI viena visaugstakaa liimenja profesionaala basketbola komanda... kameer amerkikanju futbola un NHL taadas ir divas... ja nemaldos beisbolaa major legue spele ar tikai Yankees...

     [+] [-]

, 2008-12-04 15:34, pirms 16 gadiem
New York Knicks kā arī jebkurš cits NBA klubs var pārmaksāt spēlētājiem algas cik vien uziet, tikai par to ir jāmaksā nodoklis NBA vadība un tas arī viss, tā ka reālu robežu nav!

     [+] [-]

, 2008-12-04 15:38, pirms 16 gadiem
srajo rakstīja: New York Knicks kā arī jebkurš cits NBA klubs var pārmaksāt spēlētājiem algas cik vien uziet, tikai par to ir jāmaksā nodoklis NBA vadība un tas arī viss, tā ka reālu robežu nav!
nop nop nop.. nav tik viegli kaa tu domaaa

vinji var paarmaskaat par speleetaajiem kas jau IR vinju komandas sastavaa.. bet lai piesaistiitu briivos agjentus tirguu, vare riiktoties tikai ar liidzkeljiem kas ir cap space ietvaros... resp. ja New Yorka grib Lebronu vinjiem jaatrbiivo liidzkelji... ko tu domaa nafigtad te daudzas komandas maina speletaajus pret speletajiem kam nakamgad beidzas liigums (expiring)??? prieka peec???

     [+] [-]

, 2008-12-04 15:40, pirms 16 gadiem
tas protams neizsleedz ka jamaksaa raii nooklis.. resp ja kada komanda pagarina liigumu jau ar savu speletaju, bet tadejaadi paarsniedz luxurt tax robezhu tad ir jamaska mineteais nodoklis - dolars par katr u parsniegto dolaaru...

     [+] [-]

, 2008-12-04 17:35, pirms 16 gadiem
goldensteitaa taa vinss nevareeja plosiities

     [+] [-]

, 2008-12-04 18:31, pirms 16 gadiem
cik atceros GS pern bija 21. vietaa

     [+] [-]

, 2008-12-04 18:45, pirms 16 gadiem
wilwood, 10:49, pirms 8 stundām, citēt

vareejaat jau kautvai vienas rindinjas ietvaros uzrakstiit par Goldensteitu, kas noteikti ir komanda kas interesee visvairaak tieshi mums latvieshiem.
Bet Knicks jaunaa klji4ka man patiik

Un jaa, Dalasas Cowboys budzhets ir lielaaks nekaa visas Latgales budzhets - no comments...

Kā Tu, muļķi, zini, cik liels ir Latgales budžets un vai tāds vispār pastāv???