Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Warriors" nenosargā uzvaru un zaudē

"Warriors" nenosargā uzvaru un zaudē
Andris Biedriņš (pa labi) aizsardzībā
Foto: AP

Šorīt Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulārā čempionāta kārtējā spēlē Goldensteitas "Warriors" nespēja pārtraukt sešu zaudējumu sēriju, savā laukumā pagarinājumā ar 129:130 piekāpjoties Maiami "Heat". Andris Biedriņš "Warriors" labā guva 17 punktus un izcīnīja 15 atlēkušās bumbas.

Pēc sešu zaudējumu sērijas "Warriors" basketbolisti bija noskaņoti beidzot uzvarēt. Spēle iesākās līdzīgi, taču neliels pārsvars pirmā ceturkšņa sākumā bija "Heat" komandai. Tad iniciatīvu pārņēma "kareivji", uz brīdi ieguva pat sešu punktu pārsvaru, taču slikti aizvadīja ceturtdaļas beigas - 27:30. Līdzvērtīga spēle kādu laiciņu norisinājās arī otrajā ceturtdaļā, bet tad divu minūšu laikā sekoja "Warriors" izrāviens 11:2 un tika panākts desmit punktu pārsvars - 51:41. Puslaiku Dona Nelsona vadītie basketbolisti gan noslēdza tikai ar +4 - 64:60.

Pēc pārtraukuma lielāko daļu spēles laika vadībā bija mājinieki (viesi no Maiami tā arī ne reizi otrā puslaika laikā neizvirzījās vadībā - aut.), taču uzvaru tas nepalīdzēja gūt. Līdz ar pamatlaika beigu signālu Udonis Haslems guva divus punktus, glābjot "Heat" no zaudējuma un panākot pagarinājumu - 115:115.

Papildlaikā norisinājās līdzīga cīņa, bet 18 sekundes līdz tā beigām pēc Korija Magetī diviem soda metieniem "Warriors" panāca 127:123. Diemžēl uzvaru nosargāt neizdevās. Nākamajā uzbrukumā Dveins Veids atbildēja ar trīspunktu gājienu, bet Džamals Kraufords 13 sekundes līdz finālsirēnai panāca +3 "kareivjiem". Tam sekoja Krisa Kvina tālmetiens, kas palīdzēja panākt izlīdzinājumu, Andra Biedriņa kļūda, bloķēts metiens un piezīme. Maikls Bīslijs realizēja tikai vienu no diviem soda metieniem, bet ar to bija pietiekami, lai sagādātu "Warriors" komandai septīto zaudējumu pēc kārtas - 129:130.

Andris Biedriņš laukumā pavadīja gandrīz 35 minūtes (34:58), guva 17 punktus (1p. - 3/4, 2p. - 7/10), izcīnīja 15 atlēkušās bumbas (piecas no tām - uzbrukumā), nopelnīja piecas personiskās piezīmes, pa divām reizēm piespēlēja, pārtvēra bumbu un kļūdījās, kā arī bloķēja vienu pretinieka metienu.

"Warriors" rindās 40 punktus guva Džamals Kraufords, bet uzvarētāju labā Dveins Veids guva 37 punktus un izdarīja 13 rezultatīvas piespēles.

Pārējās divās aizvadītās nakts NBA spēlēs pie panākumiem tika mājinieki. Šarlotes "Bobcats" ar 100:90 apspēlēja Minesotas "Timberwolves" komandu, bet Bostonas "Celtics" tika galā ar Orlando "Magic" - 107:88.

Izmantotie resursi:
nba.com


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 08:34, pirms 16 gadiem
Aaaaaa..
, 2008-12-02 08:34, pirms 16 gadiem
Drizāk AB glābj Heatus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 08:34, pirms 16 gadiem
18 sek pirms beigaam bija +4, nu kā var tā pa*ir*t
, 2008-12-02 08:34, pirms 16 gadiem
nu kaa shitaa var izlaist > vispirms pamatlaikaa, tad OT .. ibio rio
, 2008-12-02 08:34, pirms 16 gadiem
Bet Biedriņš beigās bija labs, lai gan to pēdējo bumbu bišķiņ jau pārķēra viņa dēļ.
, 2008-12-02 08:34, pirms 16 gadiem
Andris noraka spēli
, 2008-12-02 08:34, pirms 16 gadiem
ak dies
sita zaudet
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
aarpraac...biedrins bija vainiigs bija tikai 1/3 jo pirmkaart magette vareeja palekties kad quinss meta,otrkaart neviens iisti peec tam negaaja peec bumbas...kraufordam peec buutiibas tas bija jaadara jo sii bija vinja speele...shis raustiijaas un taapeec bislijs paartveera,bet kljuudu ganjau pieskaitiija andrm
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
beigas vnk lieliskas
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
13 sek liidz beigaam bija +5 diemzheel biedrinjsh iegaza 5 sek liidz beugaam uztasija turnoveru un tads sodu ko vinji paarveerta 1 punktaa!
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
Tik tuvu uzvarai bija...
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
psc 19 sec liidz speeles beigaam goldensteita plus 4 laikam un viss
Bet andris labi nospeeleejis beidzot savaacis double double
Njā Wade arī spēli paņēmis uz sevi traks
Bet šī bija spēle ko varēja paņemt
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
MIA visu laiku radās iespējas, kuras bija jaizmanto un beigās ar izmantoja AB piespēli...
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
no rokām izlaista uzvara, bija tak beigās vadībā...;((( Jāpārtrauc tak šīs neveiksmes vienreiz!
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
Biedrs noraka
, 2008-12-02 08:35, pirms 16 gadiem
nu tas ir piz*ec,veel 8 sekundes lidz beigam +4 nesaprotu!!!
, 2008-12-02 08:36, pirms 16 gadiem
AndyBeam diemzheel atdeva to likteniigi piespeeli un pasham neizdevaas peectam tos suudus savaakt...
, 2008-12-02 08:36, pirms 16 gadiem
šis zaudējums bija visas sezonas zīmogs. Diemžēl.. It kā ir, bet vienalga nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 08:37, pirms 16 gadiem
tieši tā,noraka!!!
, 2008-12-02 08:37, pirms 16 gadiem
biedrs neko nenoraka, viņš godam atstrādāja savu laiku, malacis! Spēles rezultāts veidojas no visas spēles nevis no dažām tās epizodēm mača beigās
, 2008-12-02 08:37, pirms 16 gadiem
labas speeele biedra izpildijuma
tikai zeel ka tornover of the game un heat glaabins ir tiesi biedra izpildijumaa
, 2008-12-02 08:37, pirms 16 gadiem
Viņi laikam visi ir tenisa fani - iespaidojušies no Gulbja stila kā spēlēt galotni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GERDERTS
, 2008-12-02 08:38, pirms 16 gadiem
Cerams shiis speles notikumi andri sadusmos un redzesim vinju vel labaku turpmakajas speles ! bet uz nakosho speli modishos pec nakamas uzvaras apnika mocit sevi mostoties tik agri
, 2008-12-02 08:38, pirms 16 gadiem
da LNT vainiigi 18,4 sek pirms beigaam pa tv publiski pazinoja - nu jaa biedrinjsh tuliit izciiniis 6`to uzvaru shosezon luudzu... tizli izmests auts un viss pa galam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 08:38, pirms 16 gadiem
tā arī jāmāk
, 2008-12-02 08:38, pirms 16 gadiem
Tie zaudējumi jau sāk palikt smieklīgi... Andža normāli nolažojās... Bet vispār diezgan sakarīga spēlē no viņa puses... Ņemot vērā, ka spēlē vispār nebija no tām skatāmākajām...
Protams tūliņa modīsies visu varenie, un teiks to pašu ko es jau pateicu, tikai pretēji
, 2008-12-02 08:38, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Ta uzvelk vienmer kadu vaino, nutu passi tur neko nevaretu.
protams gudri runā visi
, 2008-12-02 08:39, pirms 16 gadiem
Ja Jamals butu panacis pretim tai bumbai ko AB deva....tad wiss butu kartiba, bet Jamals neredzeja, kad winjam tik tuvu ir players

so AB nebija vienigais vainiigs..! vienk nesagaja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 08:40, pirms 16 gadiem
acmilan rakstīja: Psc!!!!!! zaudejumu serija turpinas! cerams ka nebus nekada tirisana gsw pec sim neweiksmem!
A tas nemaz par ļaunu nenāktu...
, 2008-12-02 08:40, pirms 16 gadiem
arpraccc
, 2008-12-02 08:40, pirms 16 gadiem
Tas ir vnk psc, kā tā zaudēt!
, 2008-12-02 08:40, pirms 16 gadiem
Biedrs noraka,Biedrs nenoraka.Ja gadījumā neesat pamanījuši tad uz laukuma bija 5 warriors spēlētāji,un ja spēlē ir zaudēta OT pēdējās sekundēs tad vainīga ir visa komandas aizsardzība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 08:41, pirms 16 gadiem
Tik pidarastiski speeles galotnee var nospeeleet tikai Karevji. Apbriinojami kaa vareeja zaudeet sho speelei.
, 2008-12-02 08:41, pirms 16 gadiem
vainiigs ir magetijs..
, 2008-12-02 08:42, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ar Kraufordu un Mageti ir par maz,lai kaut ko vinnetu. Par Veidu nerunasu, bet Meriouns aizvadijis teicamu speli- 21pts + 15reb.
Ari musu garaja gala aina ierasta- AB dablis, sliktakais +/- komanda, attiecigi- zagis, Turiafam 5 bloki isa laika, kartigi pozitivs +/- raditajs,kas ir labakais komanda.
Tu esi debiilikjis Ljonja!
, 2008-12-02 08:42, pirms 16 gadiem
Starp citu tik pat labi var teikt ka spēle tika norakta 4.cet. pēdējās sekundas,kad Warriors nebija spējīgi savākt aizsardzibas bumbu.
, 2008-12-02 08:42, pirms 16 gadiem
Kameer vecaa roziine turpinaas speeleet savu smalball, tikmeer ne par kaadaam uzvaraam var nesapnjot ... viss bija labi, lidz briidim, kad Nellijs Maggeti atkal ielika par speeka uzbruceeju ... tagad saprotu kaadeelj maggeti nespeej sevi pilnveeertiigi paraadiit !!!

Atceros pagaishgad Nellijs vienu briid pat M.Pietrusu ielika speeleet centra poziicijaa, un nebriinos ja Maggeti driiz saaks speeleet arii shai poziiciiija ... kur gan taada stuurgalviiba var buut !!!
, 2008-12-02 08:42, pirms 16 gadiem
Ko jūs meklējat vainīgos paši tādās situācijās nonāktu nezināktu ko darīt. Kaitina ka meklē vainīgos
, 2008-12-02 08:42, pirms 16 gadiem
vainigo nekad nemeklee beigas es piecelos 4 sec pirms OT...! bet pec wisa, domaju Warriors bija javine..! bet notiek kaa notiek..! neveicas viniem un wiss..! nemeklejat te VAINIGOS!

VINI IR KOMANDA!
, 2008-12-02 08:42, pirms 16 gadiem
Es jau gribēju AB paslavēt par to ka droši spējēja izšķirīgajos momentos, bet beigās....
, 2008-12-02 08:43, pirms 16 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Biedrs noraka,Biedrs nenoraka.Ja gadījumā neesat pamanījuši tad uz laukuma bija 5 warriors spēlētāji,un ja spēlē ir zaudēta OT pēdējās sekundēs tad vainīga ir visa komandas aizsardzība.
es laikam maukshu pie Jums sliicinaat beedas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 08:44, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ar Kraufordu un Mageti ir par maz,lai kaut ko vinnetu. Par Veidu nerunasu, bet Meriouns aizvadijis teicamu speli- 21pts + 15reb.
Ari musu garaja gala aina ierasta- AB dablis, sliktakais +/- komanda, attiecigi- zagis, Turiafam 5 bloki isa laika, kartigi pozitivs +/- raditajs,kas ir labakais komanda.
Ja skatījies spēli(par ko šaubos),tad dzirdēji komentētāju teikto ka spilgti atspoguļo Turiafa lomu komandā - he did a great job as BACKUP center
, 2008-12-02 08:45, pirms 16 gadiem
kniebeejs rakstīja: es laikam maukshu pie Jums sliicinaat beedas..
droš,minnes pietiks
, 2008-12-02 08:45, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ar Kraufordu un Mageti ir par maz,lai kaut ko vinnetu. Par Veidu nerunasu, bet Meriouns aizvadijis teicamu speli- 21pts + 15reb.
Ari musu garaja gala aina ierasta- AB dablis, sliktakais +/- komanda, attiecigi- zagis, Turiafam 5 bloki isa laika, kartigi pozitivs +/- raditajs,kas ir labakais komanda.
Nemāci tēvu, kā bērnus taisīt. Tu laikam no laimes....
, 2008-12-02 08:45, pirms 16 gadiem
Turam, turam AIZSARDZIIBU!!
, 2008-12-02 08:46, pirms 16 gadiem
Kapec tas neparsteidz..
, 2008-12-02 08:46, pirms 16 gadiem
Žēl, ka šitās kļūdas dēļ daudzi uzskatīs, ka AB vainīgs, kgan reāli jau spēli vajadzēja vinnēt jau sen pirms tam...
tak Bagete šoreiz OT galīgi nolohojās - padsmit sekundes pirms beigām, kad vēl var sist sodus un nebūtu jāmet sodi, šis ņem un uztaisa 2+1 Veidam... IBIO - tak sods jāsit pirms metiena. Ja tā būtu noticis, tad nez kā vēl būtu spēle beigusies... Nu un tas kā mēģināja čalis segt Quinna metienu jau arī bija labākais paraugs pēdējo sekunžu aizsardzībai..
AB malacis. mazliet impotents un pasīvs aizsardzībā gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 08:48, pirms 16 gadiem
Trakais kāmis rakstīja: Ja skatījies spēli(par ko šaubos),tad dzirdēji komentētāju teikto ka spilgti atspoguļo Turiafa lomu komandā - he did a great job as BACKUP center
tas jaaklis nezin anglju valodu...un gan jau savaa dibiljnjikaa speelee snake2 kameer mees visi veerojam speeli...veel pasaka ka merions aizvadiija labu speeli,da vinjsh vispaar neko jeedziigu laukumaa neizdariija!
, 2008-12-02 08:48, pirms 16 gadiem
GSW īr jāpiestrādā pie aizsardzības, jo izskatās ka viņi domā tikai par iemešanu Biedrs malacis!
, 2008-12-02 08:49, pirms 16 gadiem
Spēlē bija ļoti laba un skatāma, Biedrs nedaudz ar to piespēli pasteidzās.
Prieks, šodien GSW izskatījās kā komanda.
, 2008-12-02 08:51, pirms 16 gadiem
Kam negadaas!Arii andrim
, 2008-12-02 08:51, pirms 16 gadiem
o.k paldies par komapāniju,bet tagad jāsteidzas uz univeru.
, 2008-12-02 08:52, pirms 16 gadiem
misterio rakstīja: GSW īr jāpiestrādā pie aizsardzības, jo izskatās ka viņi domā tikai par iemešanu Biedrs malacis!
domā viņi tur tādi baigie metēji? :hvz: :alus:
, 2008-12-02 08:53, pirms 16 gadiem
Pirms pagarinājuma Turiafs to rībaundu nenoturēja, noturētu varbūt nemaz pagarinājuma nebūtu , bet tas jau no sērijas kā būtu ja būtu
, 2008-12-02 08:55, pirms 16 gadiem
Sekoju beigām onlainā, traki beigas nolaida. Cik saprotu vainīgais ir Lezbovskis no LNT, kurš palaidis muti pirms laika, tā ar tiem sporta žurnālistiem ir- tie neko nedrīkst pirms laika slavēt, cik gadījumi redzēti, kad tiek slavēts špīlers uz sodiņa līnijas un kā likums viņš uzreiz aizmet garām. Tā nu tas ir.
, 2008-12-02 08:58, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ar Kraufordu un Mageti ir par maz,lai kaut ko vinnetu. Par Veidu nerunasu, bet Meriouns aizvadijis teicamu speli- 21pts + 15reb.
Ari musu garaja gala aina ierasta- AB dablis, sliktakais +/- komanda, attiecigi- zagis, Turiafam 5 bloki isa laika, kartigi pozitivs +/- raditajs,kas ir labakais komanda.
Leoonard Dravniek:divus gadus nebiju komenteejis, bet nu mans pacietiibas meers ir pilns! Es jau kaa divus meenesus sekoju liidzi komentaariem peec Warioru speeleem un tavi komentaari izcelas ar vienkaarsi fantastisku aprobezotiibu. Nesaprotu vai tev patiesaam tas viss sagaadaa prieku nostaaties 1) divataa ar bimbambolu pret e-sporta lietotaajiem, 2) pret apskatnieku atzinumiem Amerikaa?
Sajuuta taada, ka tu vienkaarsi visus cakaree,jo neticu ka kaads vareetu buut tiks stulbs! Es joprojaam ticu,ka tu taads neesi! Jo ja cilveeks kaut reizi ir speeleejis basketbolu un piedaliijies kaut daudz maz nomrmaalaa turniiraa tad sapratiis,ka ir atskiriiba vai tu speelee 82 speeles sezonaa 35-40 minūtes, vai 7-20 minūtes. Un ir atšķirība vai no tevis gaida darbu aizsardziibaa, vai gan aizsardziibaa, gan uzbrukumaa!
Tavi speriigais +/- koeficients ir vienkaarsi vistulbaakais izdomaajums NBA statistikas veesturee! Jo, piemeeram, ja es izeju laukumaa pret otras komandas rezervistiem tad, manam +/- koeficientam ir leilāka varbūtība būt pozitīvam nekā ja es spēlēju pret drusku nopietnākiem večiem!
Tie ir tikai daži mani argumenti pret taviem visbiežāk izteiktajiem!
Ja nu tu esi domājis kļūt par basketbola apskatnieku un ieturēt nemainīgu savu stilu tad prasītos nedaudz kompetentāka spriešana par basketbolu, ne tikai ņemot vērā +/- rādītāju!
, 2008-12-02 08:59, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ar Kraufordu un Mageti ir par maz,lai kaut ko vinnetu. Par Veidu nerunasu, bet Meriouns aizvadijis teicamu speli- 21pts + 15reb.
Ari musu garaja gala aina ierasta- AB dablis, sliktakais +/- komanda, attiecigi- zagis, Turiafam 5 bloki isa laika, kartigi pozitivs +/- raditajs,kas ir labakais komanda.
ja vareetu nogalinaat ar domaam,Tu jau buutu miris..
, 2008-12-02 09:01, pirms 16 gadiem
Dravniek, un cik tad ģeniālajam centram Turiafam, Taviem vārdiem runājot, īsajā spēles laikā ir atlēkušo bumbu? Protokols rāda, ka viņš nospēlēja "tikai" 18 minūtes un savāca 3 bumbas. Viņš ir dižens!
, 2008-12-02 09:01, pirms 16 gadiem
viens punkts, tāda laža sanākusi, šī uzvara bija ļoti nepieciešama!
, 2008-12-02 09:01, pirms 16 gadiem
Nu psc, dirsā ir... tā pakāst
, 2008-12-02 09:10, pirms 16 gadiem
Bet īstenībā vismaz šī spēle Warriors izpildījumā bija dikti skatāma
Tomēr bija krietni mazāk dullo trīņu metienu utt - par ko liecina daudzo soda metienu skaits... Ja tā turpinās tad būs jau lābi - tik vien pietrūkst tas ka Nellijam jāsaprot, ka nevar spēlēt ar Magetī 4. nr pozīcijā - visu laiku jābūt 2 garajiem laukumā... nav tie izpildītāji komandai kādi bija agrāk (B-Davis, Ellis) lai mauktu small ball Ja Nellijs to saprastīs tas būs arī uzvaras
, 2008-12-02 09:10, pirms 16 gadiem
Dravniekam
Nav pareizi pretnostatīt Turiafu un Biedriņu. Nezinu, kā tas +/- savācas, bet reāli spēlē notiek tā, ka Turiafs uzliek bloku, bet pēc tā bloka bumba nokļūst pretiniekam un vienalga tiek gūti "second chance points". Kad Biedriņš stāv aizsardzībā, bumba tiek atgūta pavisam. Vislabāk izskatās, kad viņi abi kopā ir laukumā.
Žēl, ka GSW noraka galotni...ļoti žēl. Dieviņš nostājās Miami pusē, iepriekšējā spēlē reāli tiesneši uzdāvināja uzvaru Kleperiem. Galotni zaudēja visa komanda. Kļūdu sērija, kurā piedalījās arī Biedriņš diemžēl.
Vēl atzīmēšu, kā Džeksons lieliski baroja Andri ar piespēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 09:11, pirms 16 gadiem
Īstenībā GSW tagad ir labs sastāvs. Pietrūkst tikai vēl viena garā. Bruņosimies ar pacietību, būs vēl uzvaras. Un ne viena vien.
, 2008-12-02 09:12, pirms 16 gadiem
chegevara rakstīja: Leoonard Dravniek:divus gadus nebiju komenteejis, bet nu mans pacietiibas meers ir pilns! Es jau kaa divus meenesus sekoju liidzi komentaariem peec Warioru speeleem un tavi komentaari izcelas ar vienkaarsi fantastisku aprobezotiibu. Nesaprotu vai tev patiesaam tas viss sagaadaa prieku nostaaties 1) divataa ar bimbambolu pret e-sporta lietotaajiem, 2) pret apskatnieku atzinumiem Amerikaa?
Sajuuta taada, ka tu vienkaarsi visus cakaree,jo neticu ka kaads vareetu buut tiks stulbs! Es joprojaam ticu,ka tu taads neesi! Jo ja cilveeks kaut reizi ir speeleejis basketbolu un piedaliijies kaut daudz maz nomrmaalaa turniiraa tad sapratiis,ka ir atskiriiba vai tu speelee 82 speeles sezonaa 35-40 minūtes, vai 7-20 minūtes. Un ir atšķirība vai no tevis gaida darbu aizsardziibaa, vai gan aizsardziibaa, gan uzbrukumaa!
Tavi speriigais +/- koeficients ir vienkaarsi vistulbaakais izdomaajums NBA statistikas veesturee! Jo, piemeeram, ja es izeju laukumaa pret otras komandas rezervistiem tad, manam +/- koeficientam ir leilāka varbūtība būt pozitīvam nekā ja es spēlēju pret drusku nopietnākiem večiem!
Tie ir tikai daži mani argumenti pret taviem visbiežāk izteiktajiem!
Ja nu tu esi domājis kļūt par basketbola apskatnieku un ieturēt nemainīgu savu stilu tad prasītos nedaudz kompetentāka spriešana par basketbolu, ne tikai ņemot vērā +/- rādītāju!
Da par kādu basketbola apskatnieku . Viņam ir divas tēmas - kā nolikt Biedru un kāds labs ir Ivanovskis.
Ā atceros viņš vienreiz rakstīja - labāk padomājiet, kā AB ar Ivanovski spēles laiku sadalīs izlasē (kkā tā).
, 2008-12-02 09:13, pirms 16 gadiem
... Kā var zaudēt Heat?! nu labi, ka vimaz Andris sawu darbu izdara..a
, 2008-12-02 09:13, pirms 16 gadiem
Galvenais ka Lisbovskis LNT ziņās teica, ka ir cik tur tās sekundes līdz spēles beigām un Warriors uzvarēs, jo šādās spēlēs parasti uzvar.. un es ar mierīgu prātu nāku uz darbu ar domu ka Warriors ir uzvarējuši.. bet f.Uck... šie ir norakuši spēli..
, 2008-12-02 09:14, pirms 16 gadiem
vnk shokā esmu
, 2008-12-02 09:15, pirms 16 gadiem
Var redzēt ka LNT atlal izceļas.
, 2008-12-02 09:20, pirms 16 gadiem
Pārdodu Loenarda Dravinieka un Bimbambola vudu lelles
Uz Ziemassvētkiem pa lēto, e-sporta lietotājiem ar atlaidīti...
(Domāju labākais biznes šajos ekonomiski grūtajos laikos )

Par spēli... A ko tur daudz runāt, redzēju tikai no 3/4 bija normāli, ņemot vērā, ka neciešu Goldensteitas basketbolu... Iekrita ļoti acīs Džamala aktivitāte, kas diemžēl nebija no tām spīdošākajām, Jā statistikas ailītē jau punkti daudz, bet ļoti daudz izdarīti metieni, un skatoties spēli, tikai tie garām aizmestie tā tik vien acīs pagadījās... Arī Korijs varēja nospēlēt labāk, it sevišķi publiski paziņojot, ka viņs ar Stīvenu taisās taka uzņemties līdera lomu (Kur tad ir ?) Stīvens tāds švaks, laikam trauma liek sevi manīt... Pārējie jau nav ko apspriest... Ja GSW būtu uzvarējuši, tas nebūtu taisnīgi, šitā jau pamatlaikā nokāst... Tapēc par Andra kļūdu nebēdāju, bet kļūda jau viņam bija, kautgan Kraufords arī varēja palidzēt... (Kad pāris spēles iepriekš Magete izdarīja ko līdzīgu, viņš tika norakts.. ) Gribas uzteikt turiafu... Džekam baigais kodiens uz bloķēšanu ir... Bet tas arī pa lielam ir viss no viņa, viņam laukumā vajag partneri.. Kopā ar AB gan viņi labi izskatījās. Viens otru labi papildina...
, 2008-12-02 09:22, pirms 16 gadiem
Nu shogad izskatas ta ka warriors grib sasniegt kluba rekordu zaudetajas speles. Pagajuso gadu tas izdevas uzvaretajas.
, 2008-12-02 09:23, pirms 16 gadiem
skunkst, bet vajag taču jaunus rekordus. Nu līdzīgi kā RD
, 2008-12-02 09:24, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ar Kraufordu un Mageti ir par maz,lai kaut ko vinnetu. Par Veidu nerunasu, bet Meriouns aizvadijis teicamu speli- 21pts + 15reb.
Ari musu garaja gala aina ierasta- AB dablis, sliktakais +/- komanda, attiecigi- zagis, Turiafam 5 bloki isa laika, kartigi pozitivs +/- raditajs,kas ir labakais komanda.
tavs Turiafs nevarēja novākt atlēcošo bumbu, kad tas bija nepieciešams, deļ vinā vajadzēja sp''elēt OT
, 2008-12-02 09:25, pirms 16 gadiem
Džeksons būtu labāk nespēlējis.. No spēles tikai 2pts 2-11 un 3pts 0-3
, 2008-12-02 09:26, pirms 16 gadiem
ārprāc, kā var pakāst no +4, 15 sekundes līdz beigām...
, 2008-12-02 09:27, pirms 16 gadiem
artisk, redzi ka var.
, 2008-12-02 09:28, pirms 16 gadiem
PAZORIŠE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 09:41, pirms 16 gadiem
Cik GSW ir jau zāģi pēc kārtas?
, 2008-12-02 09:46, pirms 16 gadiem
ÜBERNAZIONALE rakstīja: Cik GSW ir jau zāģi pēc kārtas?
7 tais laikam
, 2008-12-02 09:49, pirms 16 gadiem
Atkal jau Warrioriem nepaveicās
, 2008-12-02 09:50, pirms 16 gadiem
kā vienmēr
, 2008-12-02 09:51, pirms 16 gadiem
Jaa,diemzeel izskatas,ka wosezon GSW play-off pat sapnjos neradas.Bet Andris tapat malacis.Nav tada cilveka pasaule,kurw nekludas.
, 2008-12-02 09:58, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Ar Kraufordu un Mageti ir par maz,lai kaut ko vinnetu. Par Veidu nerunasu, bet Meriouns aizvadijis teicamu speli- 21pts + 15reb.
Ari musu garaja gala aina ierasta- AB dablis, sliktakais +/- komanda, attiecigi- zagis, Turiafam 5 bloki isa laika, kartigi pozitivs +/- raditajs,kas ir labakais komanda.
sorry, kad Turiafs ir laukumā, tad uzbrukumā Warriors zem groziem ir impotenta. Bloki viņa izpildījumā ir fantastiski, piekrītu!

Vēl kas - Tu esi tik aprobežots vai tikai izliecies? Tu esi dzirdējis kaut ko par spēlētāja efektivitātes rādītāju?

Ak Tavu brīnumu, NBA to vērtē daudz augstāk par to sasodīto +/-, ko Tu redzi boxscore un ko neviens cits, iznemot Tevi neskatās...

Virs Biedriņa šajā rādītājā visā līgā (!!!) ir tikai

Pols
Hovards
Džeimss
Bošs
Veids
Būzers
Hariss
Stademairs
Džefersons
Novickis
Džeimisons
un Dankans

nba.com

Vai tas Tev neko neizsaka? Pat Kobe aizmugurē sēž...

Morāle - par ko mēs te runājam, attopies puisi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 10:10, pirms 16 gadiem
Bet ir arī labā ziņa! Warriors līgā nav pēdējie!!!
, 2008-12-02 10:12, pirms 16 gadiem
Nav taisnība tiem, kuri raksta, ka Andža vainīgs pie zaudējuma, viņš tikai kļūdu pieļāva, bet tā nav vaina. AB nav galotņu spēlētājs, labāko sniegumu parasti rāda spēles pirmajā pusē. Vainīgs īstenībā ir Nellijs, bet šoreiz viņa spēles plānā arī +nots, sākumsastāvā Raits un AB kopā, līdz ar to mazāks run'n'gun
, 2008-12-02 10:19, pirms 16 gadiem
Andrim visi punkti otrajaa puslaikaa guuti
Naakamreiz paveiksies. Lai veicas
, 2008-12-02 10:19, pirms 16 gadiem
biedrinsh ir atkosts un atkosts!
, 2008-12-02 10:20, pirms 16 gadiem
jaa, un playoffi nespiid galiigi dzekiem, pat vienaadu bilanci uzvar zaud speeles nedabuut. citi shogad stipraaki klhuvushi.
, 2008-12-02 10:23, pirms 16 gadiem
Biedriņam tikai 2 kļūdas un viena no tām arī bija liktenīga!
, 2008-12-02 10:27, pirms 16 gadiem
Varbūt GSW ir pārskatījušies RD spēlēs?
, 2008-12-02 10:38, pirms 16 gadiem
Man jautājums visiem - ko jūs stresojiet par to PO !??
Da nav ko viņiem tur darīt ar tadu spēli!!! PO jau sen izsapņots, kad pakāš visās galotnēs.

Lai kapā atlikušo sezonu kā ir.
, 2008-12-02 10:40, pirms 16 gadiem
PO nespiid, tacu deretu par draftu padomat, ja tas ta turpinasies
, 2008-12-02 10:42, pirms 16 gadiem
nju par to uzvaru paar miami, ari piekriitu, bet Veids šosezon ir neapturams, viņš ir rezultatīvākais punktu guvejs NBA, tas vis iesākās Beijing Olimpiskajās spēlēs.Vnk super spēlētājs.
, 2008-12-02 10:42, pirms 16 gadiem
Tīri labi nospeleja, bet nu atkal finālā pārdega, gadās!
, 2008-12-02 10:46, pirms 16 gadiem
Biedriņš no SKONTO soliņu sildītāja ir kļuvis par labāko Latvijas basketbolistu, un vienu no labākajiem NBA.
Bauda ir skatīties kā viņš cīnas aizstāvot arī Latvijas vārdu, Eiropas čempionāta priekšsacīkstēs.
Arī latvieši ir lieliski bumbas meistari.
, 2008-12-02 10:51, pirms 16 gadiem
kobe244 rakstīja: nju par to uzvaru paar miami, ari piekriitu, bet Veids šosezon ir neapturams, viņš ir rezultatīvākais punktu guvejs NBA, tas vis iesākās Beijing Olimpiskajās spēlēs.Vnk super spēlētājs.
Runajot par Veidu, tas viss iesākās jau sen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 10:58, pirms 16 gadiem
Man pohuj GSW sak manas acis smirdet ja newar uzvaret ..... fanoshu par KObi
, 2008-12-02 10:58, pirms 16 gadiem
Vispar, daudzi pierada, kaadi tad ir Latvijas fani! Tiklidz viss ir ok, taa cepuri nost, jebkurs par ko fanojam tiks uzcelts slavas virsotne! Bet tiklidz neizdodas viss tā, kā varetu veleties, sākas vienkārši tas ko tagad šeit var labi redzēt! Playoff pat sapnos neraadas, GSW sak smirdet u.t.t.. Un vel pa vidu Dravnieks ar savu +/- koeficentu! Tacu tie kuri daudzmaz seko lidzi, atceras ieprieksejo sezonu... Warriors saakums nebija nemaz daudz spozakas kaa sogad. Tad nebija Sjax, soreiz Monta.... Gaidam un ceram! Lai ari cik liels aazis peedeejaa laika skiet Nellijs, gan jau vins kaut ko izdomas!
, 2008-12-02 11:09, pirms 16 gadiem
kobe244 rakstīja: nju par to uzvaru paar miami, ari piekriitu, bet Veids šosezon ir neapturams, viņš ir rezultatīvākais punktu guvejs NBA, tas vis iesākās Beijing Olimpiskajās spēlēs.Vnk super spēlētājs.
Šis vilnis sākās Olimpiādē, bet vispār jau viņš vēl tagad nav tik labs, kā Čempiona sezonā bija...
, 2008-12-02 11:17, pirms 16 gadiem
....tak tas viss jau pierasts...zāģis akal un akal...ko tur ko cereet vairs..zāģi būs vēl vairāk kā uzvaras arī turpmāk.. un GSW tik spēs patraucēt,pabojāt citām komandām cīņu par play off atnjemot tām kādu svarīgu uzvaru...bet pašiem neko tā nenozīmēs...jo šosezon GSW jāsamierinās ar pastarīšu lomu..KOMANDA iesaistījusies vairāku spēlētāju maiņu darījumos..kas ne par ko labu neliecina...jo pamat sastāvā notiek nepārtrauktas izmaiņas, spēlētājiem jāiespeelējas..tas paņem daudz laika, atnes zaudes utt...
, 2008-12-02 11:27, pirms 16 gadiem
Jāni Zirni, es tā apņirdzos. Žetons Tev par šo komentāru.
, 2008-12-02 11:29, pirms 16 gadiem
P. Deddy, varbūt tagad jau motorzāģi.
, 2008-12-02 11:33, pirms 16 gadiem
NEllija komentārs, nu viņš nevar izdomāt citu iesauku kā šo! "I wanted Goose (Andris Biedrins) to take the ball out so they couldn’t foul him. Anyway it’s a loss I thought we played extremely well and hard and no problems, but it will be a hard loss to get over"
, 2008-12-02 11:35, pirms 16 gadiem
Nu Andrim kartejo reizi tiri jedzigi stati, bet diemzel vina kludas del zagis
, 2008-12-02 11:37, pirms 16 gadiem
Kas Jums ir ar tiem zāģiem?
, 2008-12-02 11:41, pirms 16 gadiem
Nu bija Andris vainīgs pie tā, ka šoreiz zaudēja, bet nu un? Cik reizes Magete, Džeksons ir norakuši spēlēs ?!? Un piespēles saņēmējs [vai nu Vatsons, vai nu Kraufords] arī varēja nedaudz vairāk paiet bumbai pretī. Nav nekāda traģēdija, ceru, ka Andris šo kļūdu pēc iespējas ātrāk aizmirsīs, jo bija viņam biedzot veiksmīga spēle.
, 2008-12-02 11:42, pirms 16 gadiem
Un Veids ir fantastisks spēlētājs. Heat bez Veida vispār nekas nebūtu.
, 2008-12-02 11:45, pirms 16 gadiem
P.Deddy rakstīja: ....tak tas viss jau pierasts...zāģis akal un akal...ko tur ko cereet vairs..zāģi būs vēl vairāk kā uzvaras arī turpmāk.. un GSW tik spēs patraucēt,pabojāt citām komandām cīņu par play off atnjemot tām kādu svarīgu uzvaru...bet pašiem neko tā nenozīmēs...jo šosezon GSW jāsamierinās ar pastarīšu lomu..KOMANDA iesaistījusies vairāku spēlētāju maiņu darījumos..kas ne par ko labu neliecina...jo pamat sastāvā notiek nepārtrauktas izmaiņas, spēlētājiem jāiespeelējas..tas paņem daudz laika, atnes zaudes utt...
Pēc manām domām uz spēlētāju saspēlēšanos ilgi nevarēs spekulēt... 1. Visi tie čaļi ir profesionāļi, nevis sētas puikas, kas neizprot basketbolu un viņiem ir kādas probklēmas ar tā izprašanu. 2. Komandai ir treniņi divreiz dienā, nu ja to laikā nevar saspēlēties... Pēc nedēļas Kraufordam vajadzētu laist, tā, ka Goldensteitā jau no sezonas sākuma būtu spēlējis
, 2008-12-02 11:51, pirms 16 gadiem
Tas nekas.Visa sezona veel prieksa
, 2008-12-02 11:52, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēc manām domām uz spēlētāju saspēlēšanos ilgi nevarēs spekulēt... 1. Visi tie čaļi ir profesionāļi, nevis sētas puikas, kas neizprot basketbolu un viņiem ir kādas probklēmas ar tā izprašanu. 2. Komandai ir treniņi divreiz dienā, nu ja to laikā nevar saspēlēties... Pēc nedēļas Kraufordam vajadzētu laist, tā, ka Goldensteitā jau no sezonas sākuma būtu spēlējis
Domāju, ka ir tā. Nellijs jau ntos gadus spēlē vienu basketbolu un pēdējā laikā, pēdējos 2 gadus, kad viņš ir pie GSW stūres, par šo komandu un viņas "stratēģiju" tika runāts ar vien vairāk. Daudzas komandas sākumā nezināja ko darīt un kā viņus apspēlēt. Tātad, ķērās pie analīzes un te ir rezultāts. Spēlējot pret GSW, viņi arī skrien, met un lieto kādu stratēģiju, kas palīdz uzvarēt karavīrus. Tātad, Nellijam vajadzētu mainīt savu spēles plānu un ieviest kaut ko jaunu, jo visu mūžu ar vienu un to pašu, kur nu vēl, ja tā dēļ tiek zaudēta spēle, nevarēs izmantot.
, 2008-12-02 11:56, pirms 16 gadiem
krisis rakstīja: Tas nekas.Visa sezona veel prieksa
Optimists Nākamās 30 spēles GSW uzvarēs, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-02 12:15, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Šis vilnis sākās Olimpiādē, bet vispār jau viņš vēl tagad nav tik labs, kā Čempiona sezonā bija...
Jā, ļoti ceru vēl kādreiz ieraudzīt Wade bez tiem ceļgalu stiprinājumiem! Protams ka traumas atstāj iespaidu, bet nu jācer ka tas pāries, jo šobrīd tomēr tas nav tas zibenīgi ātrais Wade, kas čempionu gadā!
Par spēli - redzēju līdz OT un varu pateikt droši, tādam nebija jābūt vispār. Turiafs protams ir lielisks metienu bloķētājs, bet KĀDA NO TĀ JĒGA, ja nevar savākt pie sava groza bumbu? Trīs reizes Maiami pēdējās sekundēs uzbruka, kamēr to bumbu dabūja grozā! Pie tā protams nav vainīgs viens pats Turiafs, bet ja jau to prasa no AB, tad kāpēc nevar prasīt arī no Ronija! To, ka neviens no tām tipa zvaigznēm, lieku reizi neies palīdzēt zem groza savam centram, ir tāpat skaidrs un nemaināms fakts!!!
, 2008-12-02 12:15, pirms 16 gadiem
ÜBERNAZIONALE rakstīja: P. Deddy, varbūt tagad jau motorzāģi.
vai arī tādi pat.. ....bet nu tiešām..jau zb...cik var kāst..labi, pret favorītiem jā,atzīstu..tas nekas,ka pazaudee...bet pret tādiem njemamiem pretiniekiem kā Miami,76ERS, wizards, Memfisa, Knicks utt...nav gan piedodams,kad zaudē nepārtraukti..arī pat tādiem vājiem pretiniekiem...
, 2008-12-02 12:53, pirms 16 gadiem
un populārākie raxti, notikumi esporta portālā..ir Rīgas dinamo un Goldensate Warriors "uzvaras vai zaudējumi" ..kur vienmēr ir n-tie komentāri un vislielākā diskusija....VAR redzēt kas sporta cienītājiem visvairāk interesē..
, 2008-12-02 12:59, pirms 16 gadiem
Deddy- tu to pasniedz tā, it kā tas būtu kaut kas slikts. Ko tad tu gribēji?- 1000 komentus pie orientēšanās sporta rakstiem?
PS. Pie Gulbja arī vienmēr ir daudz komentu
, 2008-12-02 13:00, pirms 16 gadiem
Šo zaudi rūgti atcerēsies sezonas beigās (ja protams būs kaut mazliet tuvu PO līnijai, apmēram kā pagājšgad)
, 2008-12-02 13:13, pirms 16 gadiem
Tikko noskatījos.
Andris jau varēja to autu nemest, bet paņemt minūti.
, 2008-12-02 13:18, pirms 16 gadiem
Jax - 49 min, 1 atlēkusī bumba
Kraufords - 50 min, 1 atlēkusi
Magete - 46 min, 0 piespēļu
Ne tikai AB ar gala autu vainīgs, katrs komandas spēlētājs varēja ko paveikt labāk. Turklāt - uzreiz pēc kļūdas Biedriņš nobloķēja Bīslija metienu. Pēc Bīslija atkārtota metiena mazajiem, kuri tobrīd atradās pie groza, vajadzēja savākt bumbu.
, 2008-12-02 13:33, pirms 16 gadiem
Warrioriem manliekas shogad play-off ies secen
, 2008-12-02 13:39, pirms 16 gadiem
Jukons rakstīja: Magete - 46 min, 0 piespēļu
vai tik magete nebija tas kurš teica, ka vairāk jādalās ar bumbu?!
, 2008-12-02 13:52, pirms 16 gadiem
Shadow_92 rakstīja: 18 sek pirms beigaam bija +4, nu kā var tā pa*ir*t
njaa... bet tas ir NBA... :/
, 2008-12-02 13:54, pirms 16 gadiem
vilx rakstīja: vai tik magete nebija tas kurš teica, ka vairāk jādalās ar bumbu?!
Džeksons, man šķiet
, 2008-12-02 14:05, pirms 16 gadiem
gribat zinaat kas ir galvenais antivaronis Warriors iisteno fanu spechuku skatiijumaa??? daudzi buus parsteigti jo vairak par boxscores neredz bet tas ir Magette... (citeeju):

" New nickname of Magette is...Corey "masturbater" maggette should be his new nick name. when an opposing player drives to the basket, he puts both of his hands on his penis and masturbates instead of putting his hands up. that wade 3pt play tonight is an example of him jacking off."
, 2008-12-02 14:06, pirms 16 gadiem
McRELE rakstīja: Džeksons, man šķiet
Džekam ir 11 piespēļu šajā mačā. Viņu vainot par savtību nevajadzētu.
, 2008-12-02 14:10, pirms 16 gadiem
Biedrs nenoraka, jo:
1. Piespēle jau aizgāja līdz adresātam (Jamal), kurš ne tikai nepagāja pretī bumbai aizsegdams to ar korpusu, bet arī vaļīgi bumbu saņēma un ļāva to sev izsist no rokām.
2. Ja te pa visu spēli ir 2 kļūdas, turklāt tu esi metis ar labu precizitāti, kā gan var uzskatīt, ka esi noracis spēli??

Vispār, dīvaina tā komanda. Pirmajā ceturtdaļā Biedrs visu laiku uzbrukumā cītīgi strādāja bez bumbas, bija kustīgs un aktīvs, meklēdams pozīcijas, kurās saņemt piespēli un uzbrukt. Tomēr pa visu ceturtdaļu melnādainie jaunuļi viņam spēja iespēlēt tikai vienu reizi, kurā Biedriņš neiemeta. Savukārt visu otro ceturtdaļu Nellijs viņu pūtināja uz soliņa. Visu savu tāpat labo statistiku Andris sakrāja tikai otrajā puslaikā, turklāt piespēles viņam prata iedot tikai viens spēlētājs - Džeksons.

Vispār šķiet, ka Džeksons un Biedriņš ir vienīgie nobriedušie prāti tai komandā, jo pārējie jaunuļi spēlē katrs pats par sevi un neko nejēdz ne no pikenrola, ne iespēlēšanas centram ar muguru pret grozu... pilnīgi nekā... Tikai pārskriet pāri laukumam un uzreiz kvasīt... stulbi kaut kā..
, 2008-12-02 14:23, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: gribat zinaat kas ir galvenais antivaronis Warriors iisteno fanu spechuku skatiijumaa??? daudzi buus parsteigti jo vairak par boxscores neredz bet tas ir Magette... (citeeju):

" New nickname of Magette is...Corey "masturbater" maggette should be his new nick name. when an opposing player drives to the basket, he puts both of his hands on his penis and masturbates instead of putting his hands up. that wade 3pt play tonight is an example of him jacking off."
Piekrītu viedoklim, ka magete, varetu spēlēt labāk, un to n viņa arī gaida... Viņš galīgi neizksatās, ka būtu gatavs būt līderis... Tas komentārs, smieklīgs, bet nu stulbs...
, 2008-12-02 14:44, pirms 16 gadiem
ko juss biedru vainojiet!
krafordam tak bija iespeeja uzvareet speeli ar savu peedeejo metienu bet vins to neizdariija!
, 2008-12-02 15:44, pirms 16 gadiem
psc kur taa var
, 2008-12-02 16:11, pirms 16 gadiem
Kapec AB neprasa aizmainisanu uz citu klubu ? Sitas jau paliek smiekligi.
, 2008-12-02 16:11, pirms 16 gadiem
Vel joprojam nesaprotu kapec panema Mageti, Vinsh ir tirs individualists un statistikas krajejs. Ta cereju, ka beidzot partruks ta serija, bet kartejo reizi tiek nomulatas beigas.
, 2008-12-02 16:20, pirms 16 gadiem
Gastonz rakstīja: Džeksons būtu labāk nespēlējis.. No spēles tikai 2pts 2-11 un 3pts 0-3
tu tikai aizmirsi piemineet par 11 piespeelem un labo speeli aizsardziiba
, 2008-12-02 16:22, pirms 16 gadiem
picamen2 rakstīja: Kapec AB neprasa aizmainisanu uz citu klubu ? Sitas jau paliek smiekligi.
uz kurieni? Uz Ventspili?
, 2008-12-02 16:33, pirms 16 gadiem
Wow nu taadu trilleri es nebiju redzejis vakar liidz pus 9iem skatijos caur justin.tv gaidiju uzvaru Goldensteitas izpildijumaa bet Miami jaatziist nokapaaja liidz beigaam, ja godiigi tad gan magette gan vel dazhi pat roku nepacelj kad Miami met bediigi tieshaam atdeva uzvaru..
, 2008-12-02 17:03, pirms 16 gadiem
Visi, kas saka "Biedriņš noraka spēli" paskatās šī video
nba.com: NBA.com: Video 1:56_2:00 momentu un vairākas reizes, tad redzēsiet cik bezadbīldīgi pēdējās sekundēs nospēlē pārējie GSW špīleri. Šajā situācijā vainīgi visi.
, 2008-12-02 17:29, pirms 16 gadiem
neķerat tak kreņķi tik lielu. Par vienu kļūdu AB nesodīsim, pat superzvaigznēm, vai izcilākajiem NBA spēlētājiem ir sanācis kļūdīties. Ja jūs esat dzirdējuši par to kā Aizeja Tomass ir noracis spēli, ja nemaldos 1987 konferences finālā... vot tās ir šausmas...

btw, visiem pienāk pirmā reize.
, 2008-12-02 17:57, pirms 16 gadiem
piekrītu Tev pistol
, 2008-12-02 17:57, pirms 16 gadiem
Runājot par Warriors - es nedomāju, ka Nellijs tur būtu vainojams. Pirms viņs tur bija bedre, līdzīga Clipperiem. Viņam no tā materiāla izdevās izveidot patiešām labu komandu, kas 2 sezonas rādīja vienu no skaistākajām spēlēm līgā. Bet redz, tad savu meistarību sāka rādīt āzis Mulins un rezultātā Nellijam jāspēlē ar tādiem basketbolistiem, kādi viņam ir. Un tur nav jābūt lielam guru, lai saprastu, ka sastāva izvēle ir galīgi garām.
, 2008-12-02 18:45, pirms 16 gadiem
..
, 2008-12-02 18:50, pirms 16 gadiem
Warrioriem vajadzēja noturēt uzvaru, bet viņi biegās to neizdarīja. Kopumā spēle bija aizraujoša.
, 2008-12-02 22:10, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Deddy- tu to pasniedz tā, it kā tas būtu kaut kas slikts. Ko tad tu gribēji?- 1000 komentus pie orientēšanās sporta rakstiem?
PS. Pie Gulbja arī vienmēr ir daudz komentu
nee...nee...viss jau i kārtībā..es jau neko nesaku sliktu un nedomaaju ar to..vnk nostādu faktu tādu priekšā
, 2008-12-02 23:02, pirms 16 gadiem
Jaunajiem basketbolistiem vajadzētu rādīt Warriors spēļu ierakstus kā nevajag spēlēt
, 2008-12-02 23:53, pirms 16 gadiem
tas ir tikai normāli, ka visvairāk seko līdzi top komandām un spēlētājiem
, 2008-12-02 23:56, pirms 16 gadiem
kā nevajag spēlēt galotni, sabonis rādot vienu zalgiris - maccabi maču... hehe
, 2008-12-05 17:25, pirms 16 gadiem
ZA*B*AL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja