Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam 18 bumbas, "Warriors" piekāpjas NBA līderiem

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Biedriņam 18 bumbas, "Warriors" piekāpjas NBA līderiem
Foto: AFP/Scanpix.

Desmito zaudējumu šosezon NBA regulārajā turnīrā piedzīvojis Goldensteitas ''Warriors'', kas savā laukumā ar 118:98 piekāpās vienai no līgas spēcīgākajām komandām - Sanantonio ''Spurs''. Andris Biedriņš aizvadīja veiksmīgu cīņu pie groziem, savācot 18 atlēkušās bumbas (dalīts labākais rādītājs starp abām komandām).

''Spurs'' turpina vareni

No pieredzējušiem spēlētājiem komplektētā Sanantonio ''Spurs'' komanda Zelta štatā ieradās labā noskaņojumā - vislabāk šīs komandas kvalitātes pasvītro sausi skaitļi, jo šī sezona sākta ar 14 uzvarām 16 mačos. Arī šīs dienas mačā Teksasas kluba basketbolistiem nebija problēmas ar koncentrēšanos, līdz ar to ''Spurs'', pateicoties kolektīvam sniegumam abos laukuma galos, dominēja teju visos spēles elementos. Saņemot pozitīvu grūdienu no saviem agresīvi spēlējošajiem rezervistiem, Grega Popoviča trenētā komanda trešajā ceturtdaļā iekrāja 18 punktu pārsvaru, ko neatdeva līdz pat spēles beigām - 118:98. Interesanti, ka ''Spurs'' šosezon izbraukumā aizvadītajos astoņos mačos nav cietusi nevienu pašu zaudējumu.

Andris Biedriņš spēli sāka Goldensteitas ''Warriors'' pamatpieciniekā un 30 nospēlēto minūšu laikā guva četrus punktus (divpunktnieki - 2/6), savāca 18 bumbas zem groziem (četras no tām - pie pretinieku groza), atdeva divas rezultatīvas piespēles, pieļāva divas kļūdas un divas reizes pārkāpa noteikumus. Jāpiezīmē, ka 18 izcīnītās bumbas zem groziem Biedriņam ir šīs sezonas trešais labākais rādītājs [iepriekš Andris pratis savākt arī pa 20 un 21 bumbai - E.B.].

Uzvarētāju rindās ar savas karjeras trešo ''triple-double'' izcēlās pieredzējušais Tims Dankans - 15 punkti, 18 bumbas zem groziem un 11 rezultatīvas piespēles. Ikkatrs no ''Spurs'' sākumsastāva basketbolistiem iepretim savai gūto punktu ailītei var ieraudzīt divciparu skaitli, bet ''Warriors'' rindās kaut nedaudz priecīgs par paveikto var būt saspēles vadītājs Stefens Karijs, kuram 32 punkti, piecas rezultatīvas piespēles un trīs atlēkušās bumbas. Tikmēr cits ''kareivju'' vadošais spēlētājs - Monta Eliss - aizvadīja savu otro mazrezultatīvāko spēli šosezon (12 punkti).

Ar 15 uzvarām un diviem zaudējumiem Sanantonio ''Spurs'' patlaban ir spēcīgākā komanda līgā un Rietumu konferencē ieņem pirmo vietu. Tikmēr ''Warriors'' (bilance 8-10) atrodas 11. pozīcijā 15 komandu konkurencē.

Nākamo spēli ''kareivji'' aizvadīs naktī no 2. uz 3. decembri, savā laukumā uzņemot Fīniksas ''Suns'' basketbolistus.

''Grizzlies'' sagādā ''Lakers'' trešo zaudējumu pēc kārtas

Citā šīs nakts spēlē trešo zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja pašreizējie līgas čempioni no Losandželosas, kas ar 96:98 izbraukumā piekāpās uz viļņa esošajai (četras uzvaras pēc kārtas) Memfisas ''Grizzlies'' vienībai. Zīmīgi, ka pēdējais uzbrukums šajā mačā piederēja ''Lakers'', taču gan Kobe Braients, gan Rons Ārtests atdūrās pret mājinieku teicamo aizsardzību. Uzvarētāju rindās ar 28 punktiem izcēlās saspēles vadītājs Maiks Konlijs, bet ''Lakers'' labā 29 punktus guva iepriekš minētais Braients.

NBA regulārais turnīrs. 1. decembris

SpēleRezultāts
Cavaliers - Celtics87:106
Magic - Pistons90:79
76ers - TrailBlazers88:79
Knicks - Nets111:100
Grizzlies - Lakers98:96
Kings - Pacers98:107
Warriors - Spurs98:118

Izmantotie resursi:
Where amazing happens. | NBA.COM

1 2 39 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 07:58, pirms 14 gadiem
Nu variantu īsti nebija! Ja vēl pirmās ceturtdaļas beigās pusminūtē neielaistu 7 punktus, moš viss būtu izvērties savādāk

 +12 [+] [-]

, 2010-12-01 07:59, pirms 14 gadiem
AB sava elementā. Varēja tikai bisk vairāk puktus pieplusot.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-01 08:00, pirms 14 gadiem
Spuras sosezon rullee
Slēpts komentārs: Saimonss

  +4 [+] [-]

, 2010-12-01 08:05, pirms 14 gadiem
Eliss pārāk švaki nospēlēja attiecība pret Ginobilli, tur arī spēle izšķirās

  +4 [+] [-]

, 2010-12-01 08:07, pirms 14 gadiem
AB nospēlēja ļoti labi, protams, gribētos vairāk punktus uzbrukumā, bet atlēkušās un vispār darbības laukumā bij paŗliecinošas un augstā līmenī.

Zaudei bij divi iemesli, un ja kaut viena no tiem nebūtu, visticamākais, GSW vinnētu.
Pirmais: Ja Eliss nebūtu tā nomudījies ta viss varētu būt bumbās, bet bumba grozā nekrita un tā sākās visādas kļūdas un nevaidzīgas piezīmes.
Otrais(galvenais): Ja neļautu Spurs tik daudz sodus mest ar nevaidzīgiem pārkāpumiem. Pēc pirmā puslaika GSW zaudēja ar -10, bet sodos GSW bij metuši 1-4, kamēr spurs 15-17! Visu vadību un vēl mazliet ar sodiem vien pēc pirmā puslaika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: arejs87

 +10 [+] [-]

, 2010-12-01 08:24, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: un cik triple double ir tavā nba karjerā krabi? sāksim ar to, cik spēles ir tavā nba karjerā?
neapkauno sevi, puisēn, ar šādiem spriedelējumiem. Priekš tāda kalibra spēlētāja kāds ir bijis/ir Dankans, tikai trīs šādi panākumi patiešām ir maz.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-01 08:37, pirms 14 gadiem
Saimonss rakstīja: neapkauno sevi, puisēn, ar šādiem spriedelējumiem. Priekš tāda kalibra spēlētāja kāds ir bijis/ir Dankans, tikai trīs šādi panākumi patiešām ir maz.
vispār jau priekš garā spēlētāja triple double nav nekas ikdienišķš, lai te teiktu, ka viņam tas ir baigi maz..

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 08:37, pirms 14 gadiem
mister_negative rakstīja: nesaproti,kas vinjam ljava un ka izdevas samest tos 28 pts.
Apskaties video no tās spēles un sapratīs, mister_kretīn!

 +13 [+] [-]

, 2010-12-01 08:37, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: švaki, švaki!
18 bumbas švaki? nu tu gan lunis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-12-01 08:47, pirms 14 gadiem
Saimonss rakstīja: neapkauno sevi, puisēn, ar šādiem spriedelējumiem. Priekš tāda kalibra spēlētāja kāds ir bijis/ir Dankans, tikai trīs šādi panākumi patiešām ir maz.
Un cik pēc tavām domām viņam vaidzētu būt? Pa 10 katrā sezonā? Vaig trīs rādītājus un ir liels retums tādi spēlētāji, kas regulāri, vai pareizāk, ik pa kādam laikam, var visos trīs reizē savākt divciparu skaitļus. Kids ir viens no visu laiku labākajiem, kas to spēj (punkti+pasi+ rebi). Kobem ir tikai 17 triple-double un viņš ir ceturtajā vietā no aktīvajiem, kamēr kids ir pirmais ar 105(trešajā vietā vispār ja iekļauj arī tos kas beiguši karjeru), un tu prasi no Dancana nez ko...no garā spēlētāja kuri ar pasu dalīšanu neaizraujas un tas pat nav viņa pienākumos piespēles dalīt, jo visvieglāk tomēr savākt triple ir punkti+rebi+pasi. Protams, var uz blokiem un stīliem spiest, bet tas būs daudz daudz sarežģītāk. Tā kā padomā pats pirms sāc kautko gudri gvelzt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-12-01 09:05, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: ko dod 18 bumbas, ja komanda zaude, LUNI!
tikpat labi var teikt - ko dod Curry 32 punkti, ja komanda zaudē!

  +6 [+] [-]

, 2010-12-01 09:22, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: ko dod 18 bumbas, ja komanda zaude, LUNI!
neviens jau laukumā neiet ar domu ka zaudēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-01 09:36, pirms 14 gadiem
DADZIS rakstīja: vispār jau priekš garā spēlētāja triple double nav nekas ikdienišķš, lai te teiktu, ka viņam tas ir baigi maz..
Dankana izbiji cīņu biedrs pat ir savācis quadruple-double
Bet tiesa, tiesa, garajiem mūsdienās nav raksturīgi, drīzāk dubults dablis, nekā tripls. Ja atmiņa neviļ, tad, manuprāt izcilākais pēdējo laiku centrs, Šakils ONils savu otro triplu savāca 2006 gadā spēlējot Miami, Bet pirmais bija spēlējot Orlando savā karjeras sākumā.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-01 09:37, pirms 14 gadiem
Misters REBOUNDERS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-01 10:08, pirms 14 gadiem
Lakaers turrpina kāst

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 10:22, pirms 14 gadiem
Saimonss rakstīja: neapkauno sevi, puisēn, ar šādiem spriedelējumiem. Priekš tāda kalibra spēlētāja kāds ir bijis/ir Dankans, tikai trīs šādi panākumi patiešām ir maz.
diezgan gruti 4-5 pozicijas speletajiem ir savakt 10-10-10.caur vinju bumba nemaz neiet tik biezi cauri un lielako dalu vinjs pie bumbas tiek nosleguma faaze vai kad izcina bumbu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 11:11, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Dankana izbiji cīņu biedrs pat ir savācis quadruple-double
Bet tiesa, tiesa, garajiem mūsdienās nav raksturīgi, drīzāk dubults dablis, nekā tripls. Ja atmiņa neviļ, tad, manuprāt izcilākais pēdējo laiku centrs, Šakils ONils savu otro triplu savāca 2006 gadā spēlējot Miami, Bet pirmais bija spēlējot Orlando savā karjeras sākumā.
Admirālis bija izcils spēlētājs, tas tiesa... priecājos, ka esmu tik vecs, jo man ir bijusi tā laime redzēt kā spēlē MJ, Robinsons, Olaižuvons, Melouns, kā līgā ienāk jauniņie - Onīls, Dankans, Kids, Kārters, Tmac, Aiversons utt., kā vienas zvaigznes iemirdzas, bet citas nodziest...
kas attiecas uz tripliem no lielajiem spēlētājiem, tad pilnībā piekrītu tiem, kas uzskata, ka posta spēlētājam to ir salīdzinoši grūti sasniegt, noteikti, daudz grūtāk kā 1. 2. vai 3. nummeriem, kuri ar bumbu ir krietni biežāk un saspēli veido, nevis noslēdz. tajā pat laikā doublus garajam savākt ir vieglāk kā, teiksim, 3. vai 2. nummuram, tajā pat laikā saspēlniekam tā vispār ir nieka lieta - galvenais dot bumbu tam komandas biedram, kurš met iekšā! taču tas ir mans subjektīvais viedoklis.

     [+] [-]

, 2010-12-01 11:54, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: Admirālis bija izcils spēlētājs, tas tiesa... priecājos, ka esmu tik vecs, jo man ir bijusi tā laime redzēt kā spēlē MJ, Robinsons, Olaižuvons, Melouns, kā līgā ienāk jauniņie - Onīls, Dankans, Kids, Kārters, Tmac, Aiversons utt., kā vienas zvaigznes iemirdzas, bet citas nodziest...
kas attiecas uz tripliem no lielajiem spēlētājiem, tad pilnībā piekrītu tiem, kas uzskata, ka posta spēlētājam to ir salīdzinoši grūti sasniegt, noteikti, daudz grūtāk kā 1. 2. vai 3. nummeriem, kuri ar bumbu ir krietni biežāk un saspēli veido, nevis noslēdz. tajā pat laikā doublus garajam savākt ir vieglāk kā, teiksim, 3. vai 2. nummuram, tajā pat laikā saspēlniekam tā vispār ir nieka lieta - galvenais dot bumbu tam komandas biedram, kurš met iekšā! taču tas ir mans subjektīvais viedoklis.
YouTube
- RARE Hakeem "the...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-01 12:37, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: ko dod 18 bumbas, ja komanda zaude, LUNI!
ak dievs, tu esi tik noželojams

  +5 [+] [-]

, 2010-12-01 12:42, pirms 14 gadiem
Šitas ir pārsteidzoši, ka Timam Dankanam kaut kāda latviešu sporta portālā bezmaz vai jājūtas kā sliktam spēlētājam, jo redz šim triple-double ir par maz...

Triple Double lai vāc Lebrons un citas statistikas mašinas... Timijam CV ir daudz nozīmīgāki skaitļi - 4 tituli, 3 finālu MVP, 2 sezonas MVP, iekļaušana 9 reizes NBA simboliskajā pirmā komandā, un 8 reizes pirmajā aizsardzības komanda... Tie ir vienīgie skaitļi, ar ko tāda kalibri spēlētāji nodarbojas...

Truklāt zinot Dankana raksturu, viņam statistika ir pie vienas vietas - čalim svarīgākais ir uzvarēt, un darīt visu, kas nepieciešams, lai to sasniegtu... Un triple double vākšana nav no tām lietām...

     [+] [-]

, 2010-12-01 12:47, pirms 14 gadiem
Kas attiecās uz Lakers mini-krīzi, tad tas nav nekas... Agrāk par to vēl pārdzīvoja Lakers fani, taču ar laiku ar vnk pierodi... Pēdējos 3 gadus šādas tizlu zaudējumu sērijas sakrājās bieži... Taču kamēr tas netraucē beigās sarīkot vēl vienu čempionu parādi, laikam grūti viņiem pārmest....

Tiesa čakarēties ar nedrīkst... Mājas laukuma priekšrocības spēlē milzīgu lomu, īpaši ja vēl Spurs turpinās šādā garā... Tad līdz finālam var arī netikt....

  -1 [+] [-]

, 2010-12-01 13:22, pirms 14 gadiem
Es ar paskatītos, ja būtu tur!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-01 15:17, pirms 14 gadiem
Interesanti, ka spēle starp Lakers un Grizzlies abiem brāļiem Gasoliem bija jāsedz vienam otrs.
1 2 39 komentāri