Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Spāņu mediji: Valters zaudējis vietu "Unicaja" sastāvā

Spāņu mediji: Valters zaudējis vietu "Unicaja" sastāvā
Kristaps Valters
Foto: Fotodiena.lt/G.Bubliauskas

Latviešu basketbolists Kristaps Valters zaudējis savu vietu Malagas "Unicaja" komandas sastāvā, vēsta spāņu mediji.

Jau ziņots, ka aizvadītajā nedēļas nogalē Malagas "Unicaja" savu skatītāju priekšā pārliecinoši zaudēja Barselonai - 57:89. Kristaps Valters spēlē iesaistījās no rezervistu soliņa un nospēlēja piecas ar pusi minūtes (visas pirmajā puslaikā), bet pēc tam laukumā vairs neatgriezās.

Pirmdienas vakara treniņā Valters nepiedalījās un šajā laikā esot darbojies trenažieru zālē. Tiek ziņots, ka latvietis nepiedalīsies nākamajā spēlē, kurā "Unicaja" tiksies ar Badalonas "Joventut", vēsta spāņu mediji. Tāpat viņš, visticamāk, nedosies laukumā arī nedēļas nogalē gaidāmajā spēlē pret savu bijušo klubu "Fuenlabrada". Šobrīd Kristaps ir svītrots no komandas sastāva līdz turpmākam paziņojumam.

Kristaps Valters savā Twitter kontā paudis, ka šim treneru lēmumam nav nekādas saistības ar disciplīnu un darbu. "Neesmu pietiekami labā formā un jāstrādā individuāli ar fiziskās sagatavotības treneri," raksta basketbolists.

Šosezon ACB līgā Valters aizvadījis 27 spēles, vidēji mačā gūstot 9,7 punktus un izdarot 2,4 rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
La Opinión de Mįlaga: noticias de śltima hora...


, 2012-04-24 11:06, pirms 13 gadiem
porque, Fernando?
, 2012-04-24 11:07, pirms 13 gadiem
kas noticis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 11:10, pirms 13 gadiem
vilks zina ko ēdis - ne velti iesniedza uz sevi makstātnespēju! laikam jau juta, ka drīz nāksies pamest labi apmaksātu darba vietu dzīvot no saviem ietaupījumiem, kuru gan nav un ir tikai nenormāli parādi...
veiksmi Kristapam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: neznez
, 2012-04-24 11:23, pirms 13 gadiem
PALDIES PAR INFO OLAFAM PULKAM! via twitter.com Sportacentrs ir cītgīgi info meklētāji
, 2012-04-24 11:25, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: vilks zina ko ēdis - ne velti iesniedza uz sevi makstātnespēju! laikam jau juta, ka drīz nāksies pamest labi apmaksātu darba vietu dzīvot no saviem ietaupījumiem, kuru gan nav un ir tikai nenormāli parādi...
veiksmi Kristapam!
avots par ietaupījumiem? Valdi?
Slēpts komentārs: fire
, 2012-04-24 11:27, pirms 13 gadiem
Jānis Celmiņš prot spāniski! Tas ir fakts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 11:32, pirms 13 gadiem
nebrinos par so zinu,jo tam calim ar galvu viss nav isti kartiba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 11:36, pirms 13 gadiem
to sandis444 Tev tacu paranoja kristaps lol neko jaunu izdomat nevari ?
, 2012-04-24 11:39, pirms 13 gadiem
to extremists diezin vai te ir problema ar galvu, jo spelejis sosezon ir labi un pienesums komandai ari bija labs. Drizak jagaida jaunas zinas kas tad tur ir, iespejams spaniem kkas nepatik pec traumas.
, 2012-04-24 11:41, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: avots par ietaupījumiem? Valdi?
avots? lai izdarītu pilnīgi loģiskus secinājumus, nav nepieciešams avots! ja cilvēks pazaudē darbu t.i. regulārus ikmēneša ienākumus, tas nozīmē, ka viņam ir jādzīvo no ietau'pījumiem, kamēr atrod citu darbu. ņemot vērā faktu, ka Kristaps ir iesniedzis pieteikumu uz personisko maksātnespēju, tad ir pilnīgi skaidrs, ka ietaupijumu viņam nav un viss, kas ir - tie ir parādi! visos medijos šī lieta ir sīki un smalku aprakstīta un aprunāta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 11:52, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: avots? lai izdarītu pilnīgi loģiskus secinājumus, nav nepieciešams avots! ja cilvēks pazaudē darbu t.i. regulārus ikmēneša ienākumus, tas nozīmē, ka viņam ir jādzīvo no ietau'pījumiem, kamēr atrod citu darbu. ņemot vērā faktu, ka Kristaps ir iesniedzis pieteikumu uz personisko maksātnespēju, tad ir pilnīgi skaidrs, ka ietaupijumu viņam nav un viss, kas ir - tie ir parādi! visos medijos šī lieta ir sīki un smalku aprakstīta un aprunāta!
Valters noteikti visus savus ienākumus pa taisno atvēlēja kredītmaksājumiem un lasīja drupačas, lai paēstu. Klausies tik medijos!
, 2012-04-24 11:55, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: avots? lai izdarītu pilnīgi loģiskus secinājumus, nav nepieciešams avots! ja cilvēks pazaudē darbu t.i. regulārus ikmēneša ienākumus, tas nozīmē, ka viņam ir jādzīvo no ietau'pījumiem, kamēr atrod citu darbu. ņemot vērā faktu, ka Kristaps ir iesniedzis pieteikumu uz personisko maksātnespēju, tad ir pilnīgi skaidrs, ka ietaupijumu viņam nav un viss, kas ir - tie ir parādi! visos medijos šī lieta ir sīki un smalku aprakstīta un aprunāta!
Nevajag būt tik primitīvam un spriest kā 5. klases skolniekam, kuram mamma šomēnes nav kabatas naudu iedevusi! Maksātnespēja tiek pieteikta tādēļ, ka Valters, manuprāt, negrib pārmaksāt bankai par nekustamajiem īpašumiem, kuri šobrīd ir 3 reizes lētāki nekā par viņiem ņemts kredīts "treknajos" gados. Valters ir viens no labāk apmaksātajiem Latvijas sportistiem, tā kā nevajag cerēt viņu ieraudzīt rindā uz bezmaksas zupas virtuvi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 12:01, pirms 13 gadiem
fire rakstīja: to extremists diezin vai te ir problema ar galvu, jo spelejis sosezon ir labi un pienesums komandai ari bija labs. Drizak jagaida jaunas zinas kas tad tur ir, iespejams spaniem kkas nepatik pec traumas.
vins visu karjeru ta ir plivinajies.nu redzes kads tam iemesls.varbut strids ar komandas vadibu,via kaut kas arpus laukuma.
, 2012-04-24 12:02, pirms 13 gadiem
manupraat, kaut kas taads vareeja notikt tikai deelj discipliinas paarkaapumiem, jo kristaps shogad tieshaam labi speeleeja. veel protams versijas ar savainojumu un galvenaa trennera mainju, bet chota liekas, ka atkal kaut kaadus suudus savaarijis. gan jau ka dabuus citu darbu un rulles tik taalaak.
, 2012-04-24 12:03, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Jā Valters to ļoti labi atcerās, kā fani pēc spēles garāmejot viņu zākāja. Un ne tikai viņu.
Nepriecājos par KV neveiksmēm, bet pēc EČ viņš pāršāva pār strīpu, pilnīgs bērnudārznieka gājiens...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 12:04, pirms 13 gadiem
Kā tad tā?
Kaut ko atkal ne tā pateica?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 12:07, pirms 13 gadiem
Visi tie dzērāji un tusētāji aizgājuši pa pieskari šķēle spēlē katkādā sētas klubā, biedriņš vispār vairs netiek ņemts vērā un amerikāņi viņu izņurdz, s.valters vienmēr ir bijis caurkritušais basketkobilsts un tālāk par VEF neko nav sasniedzis, k.valters iedzīvojies milzīgos parādos un arī tiek izmests uz ielas, kambalam arī neiet, bet tas jau nav nekāds jaunums.

lūk visi tusētēji un dzērāji, neviens nav sasniedzis neko basketbolā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 12:08, pirms 13 gadiem
ja godīgi, man vienalga, ir viņam vai nav maksātnespēja. Kā basketbolists viņš ir labs. Un cerams, ka privātā dzīve ar nokārtosies, jo tusētājs jau viņš ir! Un tas, ka esi labs sportists, nebūt nenozīmē, ka esi labs cilvēks (dažādās jomās)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 12:11, pirms 13 gadiem
Poish rakstīja: Nevajag būt tik primitīvam un spriest kā 5. klases skolniekam, kuram mamma šomēnes nav kabatas naudu iedevusi! Maksātnespēja tiek pieteikta tādēļ, ka Valters, manuprāt, negrib pārmaksāt bankai par nekustamajiem īpašumiem, kuri šobrīd ir 3 reizes lētāki nekā par viņiem ņemts kredīts "treknajos" gados. Valters ir viens no labāk apmaksātajiem Latvijas sportistiem, tā kā nevajag cerēt viņu ieraudzīt rindā uz bezmaksas zupas virtuvi!
tu vispār zini kādas ir maksātnespējas pazīmes? izskatās, ka nē! ja jau tas būtu tik vienkārši, tad 90% kredītu maksātāji, kuri paņēma NĪ treknajos gados, iesniegtu sevi uz makstānespēju, 2 gadus pamaksātu savus 150ls administratoram un pēc tam ar vieglu roku atdotu dzīvokli, atstājot banku "jaņos". ja tas patiešām būtu tā, kā tu iedomājies, tad banku sistēma Latvijā sabruktu mēneša laikā... domā ko raksti!
, 2012-04-24 12:12, pirms 13 gadiem
Kopš viņš vairs nepārstāv Latvijas valsts izlasi, vienaldzīgi-manis pēc lai spēlē pie Šķēles Igaunijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 12:19, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nu re, pats KV pasaka. Nav nekas saistīts ar atdevi vai konfliktu. Vienkārši spēlētājs neatrodas formā un esot jāstrādā individuāli ar treneri. Pēc traumas nav īsti formā un tas arī viss.
domā tik vienkārši? gan jau ir kāds akmens zem ūdens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 12:27, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tu vispār zini kādas ir maksātnespējas pazīmes? izskatās, ka nē! ja jau tas būtu tik vienkārši, tad 90% kredītu maksātāji, kuri paņēma NĪ treknajos gados, iesniegtu sevi uz makstānespēju, 2 gadus pamaksātu savus 150ls administratoram un pēc tam ar vieglu roku atdotu dzīvokli, atstājot banku "jaņos". ja tas patiešām būtu tā, kā tu iedomājies, tad banku sistēma Latvijā sabruktu mēneša laikā... domā ko raksti!
Eventuāli arī Latvija nonāks līdz tai sistēmai, ka tad, ja nespēj samaksāt, tu atdod bankai dzīvokļa atslēgas un esi brīvs. Un tas būs ļoti pareizi. "Citadelē", šķiet, tā jau ir.
, 2012-04-24 12:34, pirms 13 gadiem
Shao rakstīja: Eventuāli arī Latvija nonāks līdz tai sistēmai, ka tad, ja nespēj samaksāt, tu atdod bankai dzīvokļa atslēgas un esi brīvs. Un tas būs ļoti pareizi. "Citadelē", šķiet, tā jau ir.
Citās eiropas valstīsj au tā ir. Galu galā arī bankai būtu jāuzņemas risks, kāpēc man būtu jāatdod īpašums un vēl jāmaksā starpība, jo redz tirgus vērtība ir samazinājusies. Banka, manuprāt, ir daudz kompetentāka finašu darījumos kā klients, kāpēc tad devi lielu kredītu, bez reāla seguma? Mēs dzīvojam kapitālisma laikmetā, šodien darbs ir, rīt vairs nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 12:41, pirms 13 gadiem
Eu Celmin, kur ir atsauce uz LETU?
, 2012-04-24 12:45, pirms 13 gadiem
tā ir mahinācija no kristapa, lai tiktu atzīsts par maksātnespējīgu un atbrīvotos no kredītsaistībām!
, 2012-04-24 12:53, pirms 13 gadiem
kādā sakarā šī ir galvenā ziņa?
, 2012-04-24 12:53, pirms 13 gadiem
Shao rakstīja: Eventuāli arī Latvija nonāks līdz tai sistēmai, ka tad, ja nespēj samaksāt, tu atdod bankai dzīvokļa atslēgas un esi brīvs. Un tas būs ļoti pareizi. "Citadelē", šķiet, tā jau ir.
protams, ka šobrīd šādu sistēmu var ieviest, jo NĪ cenas nav tā uzpūstas, kā tas bija pirms gadiem 5iem - šobrīd tās ir adekvātas un atbilst reālajai tirgus vērtībai. respektīvi, banka var atļauties atņemt dzīvokli, pēc tam to pārdot un neko nezaudēt... pareizāk sakot - pat uzvārīties, jo savi 10% kā minimums jau būs bijusi 1. iemaksa + kko jau tomēr cilvēks būs arī samaksājis kredīta maksājumos.
bet par atbildību - piekrītu - bankai tā ir jāuzņemas, bet tas ārprāts, kas notika.. nu kā vari pirkt Purvciemā 3istabu ļitovku par kkādiem 80tk eur? kā var Bentley markas auto iegādāties cilvēks, kuram pieder uzņēmums ar 50tk apgrozījumu gadā? ar galvu jau arī tomēr jādomā!
, 2012-04-24 12:54, pirms 13 gadiem
Ar to jau arī profesionāls sportists atšķirās no parasta cilvēka kurš strādā katru dienu un var veikt savu darbu dažādos dvēseles stāvokļos un kondīcijās jo nav parasti izlikts publiskai apskatei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 13:05, pirms 13 gadiem
@ Emilio
Nu skaidrs, ka veselais saprāts ir vajadzīgs, bet to var ieviest ar pārdomātu valsts un privātā sektora politiku (policy), ne gaidīt no parastajiem pilsoņiem. Ja bentlijus dod par kapeikām, tad arī katrs otrais santehniķis tādu paņems. Skaidrs, cilvēkiem pašiem ar galvu jādomā, bet sistēmu jāveido attiecīgajām instancēm.
, 2012-04-24 13:08, pirms 13 gadiem
fotkā līdzīgs Džokovičam...
, 2012-04-24 13:19, pirms 13 gadiem
Shao rakstīja: @ Emilio
Nu skaidrs, ka veselais saprāts ir vajadzīgs, bet to var ieviest ar pārdomātu valsts un privātā sektora politiku (policy), ne gaidīt no parastajiem pilsoņiem. Ja bentlijus dod par kapeikām, tad arī katrs otrais santehniķis tādu paņems. Skaidrs, cilvēkiem pašiem ar galvu jādomā, bet sistēmu jāveido attiecīgajām instancēm.
protams, bet jebkuras pārmaiņas sākas galvā! vienkārši daudzi cilvēki neapzinās savu atbildību un sekas... vienmēr der paturēt prātā veco labo patiesību - aizņemies svešu naudu, atdod savējo t.i. aizņemties vienmēr ir vieglāk nekā atdot! nesaku, ka kredīti vai līzingi ir slikta lieta, jo finansējums no malas palīdz straujāk augt un attīstīties, taču jādomā līdzi kur beidzas izaugsme un kur sākas stulbums!
, 2012-04-24 13:21, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: protams, bet jebkuras pārmaiņas sākas galvā! vienkārši daudzi cilvēki neapzinās savu atbildību un sekas... vienmēr der paturēt prātā veco labo patiesību - aizņemies svešu naudu, atdod savējo t.i. aizņemties vienmēr ir vieglāk nekā atdot! nesaku, ka kredīti vai līzingi ir slikta lieta, jo finansējums no malas palīdz straujāk augt un attīstīties, taču jādomā līdzi kur beidzas izaugsme un kur sākas stulbums!
Protams, 100% piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 13:28, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tu vispār zini kādas ir maksātnespējas pazīmes? izskatās, ka nē! ja jau tas būtu tik vienkārši, tad 90% kredītu maksātāji, kuri paņēma NĪ treknajos gados, iesniegtu sevi uz makstānespēju, 2 gadus pamaksātu savus 150ls administratoram un pēc tam ar vieglu roku atdotu dzīvokli, atstājot banku "jaņos". ja tas patiešām būtu tā, kā tu iedomājies, tad banku sistēma Latvijā sabruktu mēneša laikā... domā ko raksti!
Varbūt ka tev skolā, 5. klasē ir samācījuši, ka tā tam būtu jābūt, bet reālajā dzīvē viss ir pavisam savādāk. Valsts ir diezgan bezspēcīga noskaidrot cilvēku reālos ienākumus. Tu domā, ka par maksātnespējīgiem atzītie uzņēmēji tagad dzīvo sociālajos namos un pārtiek no pārtikas pakām? Izdarīgiem, turīgiem un apķērīgiem ļaudīm maksātnespēja ir tikai iespēja tikt vaļā no pārmaksātiem īpašumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 14:02, pirms 13 gadiem
Poish rakstīja: Varbūt ka tev skolā, 5. klasē ir samācījuši, ka tā tam būtu jābūt, bet reālajā dzīvē viss ir pavisam savādāk. Valsts ir diezgan bezspēcīga noskaidrot cilvēku reālos ienākumus. Tu domā, ka par maksātnespējīgiem atzītie uzņēmēji tagad dzīvo sociālajos namos un pārtiek no pārtikas pakām? Izdarīgiem, turīgiem un apķērīgiem ļaudīm maksātnespēja ir tikai iespēja tikt vaļā no pārmaksātiem īpašumiem.
skolā 5. klasē tādas lietas nemāca! nesaku, ka pilnīgi visi bijušie kredītu miljonāri un tagad maksātnespējīgie uzņēmēji dzīvo uz roltoniem, bet tici vai ne - liela daļa no viņiem tiešām knapi velk galus kopā... Saknītis, Ozols - tie ir pirmie, kas nāk prātā, jo savulaik izcēlās tieši ar savu nenormālo zīmēšanos. kur viņi ir tagad - viens streļī no draugiem pa ceinerim, otrs aizbēdzis uz ārzemēm. bet, kā jau teicu - lielākā daļa no viņiem ir zuduši cilvēki. atlikušie tad kruķījās, verot firmas uz vecmāmiņām, bērniem utt. bet grozi kā gribi - visi šie uzņēmumi ir melnajā sarakstā un nekad nepretendēs uz baigo izaugsmi! un es šeit runāju par biznesu, nevis, piemēram, metāllužņu vākšanu pa rajonu un tālāku pārdošanu Tolmetam, kas teorētiski arī ir klasificējams kā bizness..
, 2012-04-24 14:02, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Jā Valters to ļoti labi atcerās, kā fani pēc spēles garāmejot viņu zākāja. Un ne tikai viņu.
Nu varbut vajadzeja mazak dusa kakat, durvis dedzinat un kost nejega, bet ta vieta aizstavet Latvijas godu, ka profesionalim pienakas?
, 2012-04-24 14:04, pirms 13 gadiem
p.s. un vēl - ja esi, kā minēji - izdarīgs, turīgs un apķērīgs, tad tu nekad nepieļausi ne savu, ne arī sava uzņēmuma maksātnespēju! ja tomēr tā ir noticis, tad visdrīzāk tev trūkst viena no augstāk minētajām pazīmēm un, visdrīzāk - apķērība!
, 2012-04-24 14:05, pirms 13 gadiem
aga. un visi uzreiz WWW tvīčam noticēja...
kā var pazaudēt formu tik tālu, ka tiek svītrots no sastāva jau nedēļām uz priekšu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-24 14:10, pirms 13 gadiem
Tieši tā Latvijas basketbolistus var tikai uzturēt savā sētā un Igaunijā.
Par lielu divusavienību
Laipni aicināti visi mājās,mūsu mājās
, 2012-04-24 14:48, pirms 13 gadiem
Nu hvz.Turcijas,Iranas un Krievijas klubi Valteru panems ar atplestam rokam-viniem bus galigi poh par speletaja maksatnespeju.Galvenais ka gust punktus un vada saspeli.
, 2012-04-24 15:07, pirms 13 gadiem
kaa var **** nebuut sezonas gaitaa fiziskajaa formaa?