Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Varis Krūmiņš atgriežas "Valmierā"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Varis Krūmiņš atgriežas "Valmierā"
Varis Krūmiņš vienojies ar Valmieras klubu

Par "Valmieras" galveno treneri nākamajā sezonā strādās Varis Krūmiņš, ceturtdienas rītā informē Vidzemes kluba mājas lapa. Līgums parakstīts uz vienu sezonu ar opciju sadarbību pagarināt.

Krūmiņš Valmieras basketbolā strādājis kopš 1983. gada, bet pilsētas komandu iepriekš vadījis 10 gadus ilgā posmā no 1997. līdz 2007. gadam, šajā laikā Latvijas Basketbola līgā izcīnot divas bronzas godalgas (2003 un 2005).

"Protams, ir patīkami atgriezties pilsētā un darbavietā, kurai esmu ziedojis vairāk nekā 20 savas dzīves gadus. Sajūtas viennozīmīgi ir lieliskas. Neko dzīvē nevar paredzēt un nekad nesaki nekad. Kādreiz neticēju, ka atgriezīšos, bet nu esmu atgriezies. Viss man ir pazīstams, nekas te nav svešs.

Šobrīd esmu uzkrājis vēl lielāku pieredzi un zināšanas, strādājot citos klubos un domāju, ka panākumi neizpaliks. Prieks, ka tieši basketbola klubs "Valmiera" izteica šādu piedāvājumu. Esmu pārliecināts, ka mums kopā izdosies sasniegt labus rezultātus," atgriešanos Valmierā komentēja Krūmiņš.

Krūmiņš no 2007. gada rudens līdz 2011. gada vasarai bija "Zemgales" galvenais treneris, bet pagājušajā gadā strādāja Valgas klubā Igaunijā.

Izmantotie resursi:
BASKETBOLA KLUBS VALMIERA |

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-31 11:32, pirms 13 gadiem
klubs jau pust ne no trenera. Ne jau zvirgzdins vai kaplpics bija saudiigi treneri un ja kluba vvadiba nemainisies, paliks vecaa, ar vari notiks tas pats kas ar zvirgzdinu un kalpicu.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 11:34, pirms 13 gadiem
k.b. rakstīja: Pieļauju, ka ar šādu gājienu Bk Valmiera sper lielu soli pretim , lai atgrieztu pilnas tribīnes Valmieras basketbolā ! Vel tikai novēlu nokomplektēt konkurētspējīgu sastāvu! Jaunā sezona būs interesanta
valmierai jau ta bija daudz skatiitaaji, nu saliidzinosi dau

  +5 [+] [-]

, 2012-05-31 11:47, pirms 13 gadiem
iversons rakstīja: klubs jau pust ne no trenera. Ne jau zvirgzdins vai kaplpics bija saudiigi treneri un ja kluba vvadiba nemainisies, paliks vecaa, ar vari notiks tas pats kas ar zvirgzdinu un kalpicu.
lai nu ko bet BK valmiera ir viens no labāk menedžētajiem klubiem Latvijā.. to es tev varu pateikt, kā neitrāls no malas vērotājs Latvijas basketbolā! Krīzes laikā būtībā BK valmiera bija viens no 3 klubiem, kas turpināja ne vien eksistēt, bet arī konkrēti virzīties/ attīstīties ja tev labpatīk!

Sportisko mēķu nesasniegšana ir tikai viens faktors, bet basketbolā cik man zināms ir vēl daudzi citi faktori, kas tādā mazā pīļu dīķi ir krietni svarīgāki - tā ir attieksme pret līdzjutēju (valmierā savu komandu mīl cik zinu - lai vai kādi laiki nebūtu, vienmēr zāle pilna - spriest gan varu tikai pēc reportāžām, pats uz spēlēm neesmu bijis, bet vienmēr apskaužu atmosfēru, kas video redzama), otrkārt tā ir attieksme pret spēlētājiem, un cik zinu BK Valmiera bijušie spēlētāji vienmēr labprāt atceras pavadīto laiku Valmierā (tas pats Kalve), un treškārt tā ir profesionalitāte - es kā izbijis Latviajs basketbola virtuves fans varu godīgi atzīt, ka tieši tādas mazās pilsētas kā Valmiera ar savu profesionālo attieksmi un mīlestību pret basketbolu var atkal atgriezt visus mūsus basketa virtuvi atpakaļ pareizās sliedēs... nevis Ventspils, nevis VEF, bet tieši mazās pilsētas, kur basketbolam ir īpāsa loma....

Un no visām mazajām komandām,kas ir Latvijā, Valmierā ir vislabāk sakārtotas visas lietas - vismaz no malas pilnīgi noteikti tāds skats rodas... patiuesībā žāl, ka tā nav visās pilsētās... tad mums Rīdziniekiem būtu ko trūkties IKVIENĀ spēlē!

p.s. paldies Valmieriešiem ka Varis ir atpakaļ - tagad puzle ir pabeigta un gaidu lielas lietasni viņiem!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 12:12, pirms 13 gadiem
Diez Jēkabpils atrada menedžeri? Bij tak pat SC sludeklis ielikts, ka meklē menedžeri. Kāds tur vispār rousterītis patlaban, nav kādam infas?

  -4 [+] [-]

, 2012-05-31 12:47, pirms 13 gadiem
vienmer zāle pilna??? es sogad biju gandrīz uz katru maču, zāle pārsvara bija tukša, sogad pat neatceros vai kāda spele atvēra abas tribīnes, tatad bija tikai viena tribīne un ta pustukša, taka...
Par mārketingu, nav problema, ta meitene kas tur ir, strādā labi, bet tas diemžel bija vienīgais kas tur bija palicis pēdejos 2-3 gadus. Valmiera tas klubs nevienam vairs nepatīk, visi runā tikai sliktu, komandā nav vietejo speletaju utt.
oscarsq rakstīja: lai nu ko bet BK valmiera ir viens no labāk menedžētajiem klubiem Latvijā.. to es tev varu pateikt, kā neitrāls no malas vērotājs Latvijas basketbolā! Krīzes laikā būtībā BK valmiera bija viens no 3 klubiem, kas turpināja ne vien eksistēt, bet arī konkrēti virzīties/ attīstīties ja tev labpatīk!

Sportisko mēķu nesasniegšana ir tikai viens faktors, bet basketbolā cik man zināms ir vēl daudzi citi faktori, kas tādā mazā pīļu dīķi ir krietni svarīgāki - tā ir attieksme pret līdzjutēju (valmierā savu komandu mīl cik zinu - lai vai kādi laiki nebūtu, vienmēr zāle pilna - spriest gan varu tikai pēc reportāžām, pats uz spēlēm neesmu bijis, bet vienmēr apskaužu atmosfēru, kas video redzama), otrkārt tā ir attieksme pret spēlētājiem, un cik zinu BK Valmiera bijušie spēlētāji vienmēr labprāt atceras pavadīto laiku Valmierā (tas pats Kalve), un treškārt tā ir profesionalitāte - es kā izbijis Latviajs basketbola virtuves fans varu godīgi atzīt, ka tieši tādas mazās pilsētas kā Valmiera ar savu profesionālo attieksmi un mīlestību pret basketbolu var atkal atgriezt visus mūsus basketa virtuvi atpakaļ pareizās sliedēs... nevis Ventspils, nevis VEF, bet tieši mazās pilsētas, kur basketbolam ir īpāsa loma....

Un no visām mazajām komandām,kas ir Latvijā, Valmierā ir vislabāk sakārtotas visas lietas - vismaz no malas pilnīgi noteikti tāds skats rodas... patiuesībā žāl, ka tā nav visās pilsētās... tad mums Rīdziniekiem būtu ko trūkties IKVIENĀ spēlē!

p.s. paldies Valmieriešiem ka Varis ir atpakaļ - tagad puzle ir pabeigta un gaidu lielas lietasni viņiem!

  +4 [+] [-]

, 2012-05-31 13:08, pirms 13 gadiem
iversons rakstīja: vienmer zāle pilna??? es sogad biju gandrīz uz katru maču, zāle pārsvara bija tukša, sogad pat neatceros vai kāda spele atvēra abas tribīnes, tatad bija tikai viena tribīne un ta pustukša, taka...
Par mārketingu, nav problema, ta meitene kas tur ir, strādā labi, bet tas diemžel bija vienīgais kas tur bija palicis pēdejos 2-3 gadus. Valmiera tas klubs nevienam vairs nepatīk, visi runā tikai sliktu, komandā nav vietejo speletaju utt.
nu jau nu jau... pustukša zāle un valmierieši savu komandu nemīl?? Bljin džekiņ ja esi valmierietis tad labprat tevi satiktu un tāfelē iedotu! Mes savu komandu dievinam! Un zāle gandrīz vienmēr uz svrīgākajām spēlēm ir pilna! atbildi par saviem vārdiem jebogu! Ciest nevaru šitādus bubinātājus! Sastāvā bija vesela virkne vietējo spēlētāju: Ilins, Ziedins, virsis, Veinbergs, Elksnis... uz pēdējām spēlēm izgāja arī Engers gaisu paostīt!

Valmiera savu komandu MĪL!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-31 13:12, pirms 13 gadiem
lol

  +3 [+] [-]

, 2012-05-31 13:14, pirms 13 gadiem
iversons rakstīja: vienmer zāle pilna??? es sogad biju gandrīz uz katru maču, zāle pārsvara bija tukša, sogad pat neatceros vai kāda spele atvēra abas tribīnes, tatad bija tikai viena tribīne un ta pustukša, taka...
Par mārketingu, nav problema, ta meitene kas tur ir, strādā labi, bet tas diemžel bija vienīgais kas tur bija palicis pēdejos 2-3 gadus. Valmiera tas klubs nevienam vairs nepatīk, visi runā tikai sliktu, komandā nav vietejo speletaju utt.
Nu gan aplamības sarunāji!

Varu spriest tikai no malas un pēc valmieriešu teiktā, ka viņiem spēles ir gandrīz vienmēr pilnas. ARī pleiofu reportāžas nu galīgi neizskatījās, ka zālē nebūtu cilvēku! Gluži otrādi - tādu atmosfēru varētu apskauts ikviens klubs Latvijā... mums VEFam tādus fanus no vienkāršo skatītāju puses - nebūtu mums ULTRAS un daži dullie, tad čābīga tā atmosfēra būtu! Valmierā savukārt izskatās, ka arī vienkāršais līdzjutējs krīt un stāv par savu komandu! Skatoties uz to pat tāda kā skaudība pārņem!

Kas attiecas uz sastāvu - fiksi pārskrienot pāri statistikai veselu virkni vietējo spēlētāju redzu, kam pēc nospēlētajām minūtēm ir pietiekami liela loma komandā! Nudien nezinu par ko esi "neapmierināts"...

vairāk izskatās pēc gaušanās principa pēc...

  +4 [+] [-]

, 2012-05-31 13:19, pirms 13 gadiem
iversons rakstīja: vienmer zāle pilna??? es sogad biju gandrīz uz katru maču, zāle pārsvara bija tukša, sogad pat neatceros vai kāda spele atvēra abas tribīnes, tatad bija tikai viena tribīne un ta pustukša, taka...
Par mārketingu, nav problema, ta meitene kas tur ir, strādā labi, bet tas diemžel bija vienīgais kas tur bija palicis pēdejos 2-3 gadus. Valmiera tas klubs nevienam vairs nepatīk, visi runā tikai sliktu, komandā nav vietejo speletaju utt.
Klausies tu tūtartreijiņ, man tāda sajūta, ka tu visas spēles esi pavadījis Valmieras sporta centra tualetē, tur tiešām spēļu laikā parasti ir patukšs un dzīvo arī tu laikam kādā citā Valmierā, jo te pie mums Valmieras komandai fanu netrūkst, tagad vēl Varis atpakaļ, vispār super!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 13:20, pirms 13 gadiem
bagijs111 rakstīja: nu jau nu jau... pustukša zāle un valmierieši savu komandu nemīl?? Bljin džekiņ ja esi valmierietis tad labprat tevi satiktu un tāfelē iedotu! Mes savu komandu dievinam! Un zāle gandrīz vienmēr uz svrīgākajām spēlēm ir pilna! atbildi par saviem vārdiem jebogu! Ciest nevaru šitādus bubinātājus! Sastāvā bija vesela virkne vietējo spēlētāju: Ilins, Ziedins, virsis, Veinbergs, Elksnis... uz pēdējām spēlēm izgāja arī Engers gaisu paostīt!


Valmiera savu komandu MĪL!
nu ar tādām karsējmeitenēm komandu NEVAR nemīlēt!
Starp citu tā ir taisnība, ka jums uz spēlēm visādus labumus dāvina klubs? Baumu līmenī esmu dzirdējis! Ja tā ir, tad visu cieņu! To es saucu par attieksmi!

p.s. cik maksā biļetes uz Valmieras spēlēm vidēji?

  +2 [+] [-]

, 2012-05-31 13:20, pirms 13 gadiem
labi, es ar jums nestridesos jo reportazas neesmu redzejis, tik vien cik pats uz spelem esmu bijis un spriezu pec ta
Un sava komanda jaatbalsta, apr to nau saubu.
oscarsq rakstīja: Nu gan aplamības sarunāji!

Varu spriest tikai no malas un pēc valmieriešu teiktā, ka viņiem spēles ir gandrīz vienmēr pilnas. ARī pleiofu reportāžas nu galīgi neizskatījās, ka zālē nebūtu cilvēku! Gluži otrādi - tādu atmosfēru varētu apskauts ikviens klubs Latvijā... mums VEFam tādus fanus no vienkāršo skatītāju puses - nebūtu mums ULTRAS un daži dullie, tad čābīga tā atmosfēra būtu! Valmierā savukārt izskatās, ka arī vienkāršais līdzjutējs krīt un stāv par savu komandu! Skatoties uz to pat tāda kā skaudība pārņem!

Kas attiecas uz sastāvu - fiksi pārskrienot pāri statistikai veselu virkni vietējo spēlētāju redzu, kam pēc nospēlētajām minūtēm ir pietiekami liela loma komandā! Nudien nezinu par ko esi "neapmierināts"...

vairāk izskatās pēc gaušanās principa pēc...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 13:28, pirms 13 gadiem
komandai nav budzeta tapat

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 16:35, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: nu ar tādām karsējmeitenēm komandu NEVAR nemīlēt!
Starp citu tā ir taisnība, ka jums uz spēlēm visādus labumus dāvina klubs? Baumu līmenī esmu dzirdējis! Ja tā ir, tad visu cieņu! To es saucu par attieksmi!

p.s. cik maksā biļetes uz Valmieras spēlēm vidēji?
2ls.... studentiem 1ls taa laikam bija

  +1 [+] [-]

, 2012-05-31 22:54, pirms 13 gadiem
Nāksies nedaudz pabojāt šeit virmojošo eiforiju un sajūsmu saistībā ar basketbola leģendas atgriešanos Valmierā. Cilvēkiem, kuri seko līdzi notikumiem ap basketbolu, seko tiem līdzi un spēj analizēt tos, noteikti vajadzētu saprast vairākas lietas, atšķirībā no tiem, kuri ir sajūsmā par basketbola augsto līmeni Valmierā un BK Valmiera izaugsmi krīzes laikā, secinot par to pēc TV reportāžām, informācijas medijos un pēc vecām basketbola virtuves ziņām. Pajautājiet kādam valmierietim par patieso atmosfēru spēles laikā, par apmeklētības līmeni un vai pēdējo gadu Valmieras komanda pašiem valmieriešiem ir saprotama. Pajautājiet, cik Valmieras komandā ir Valmieras sporta skolas audzēkņu un kāda ir viņu loma komandā. Uzdodiet paši sev jautājumu, kas ir Zoran Kalpic un ko viņš dara BK Valmierā īsi pirms play-off spēlēm. Tāpat noskaidrojiet, kāpēc BK Valmiera pēc pagājušās sezonas nebija nepieciešams Valmieras basketbola skolas audzēknis Mārcis Vītols, kurš šogad jau LU sastāvā noraka Valmieras cerības uz pusfinālu. Interesanti arī būtu uzzināt, kāpēc liela daļa Valmieras kādreizējo līdzjutēju pēdējos gados vairs neraujas uz spēlēm un klubs ir spiests spēlēt ar 1 atvērtu tribīni, kurā tapāt ļoti reti tiek piepildīta. Bet klubs joprojām par spēli iekasē lielai daļai valmieriešu nepieejamu maksu un nodrošina sev pustukšas tribīnes. Tāpat būtu vērts noskaidrot, cik katru gadu Valmieras sporta skola „saražo” jaunus basketbolistus un cik no tiem ir reāla iespēja tikt pamanītiem no BK Valmieras puses. Kas ir Jay Lucas, D.Davis, Vanderviren + Porziņģis, Kalve, Bankevics un kāpēc tik ļoti tie ir nepieciešami Valmieras basketbolam? Kāpēc komandas kapteinis Sandis Amoliņš pirms pāris gadiem šai tik ļoti labi menedžētajai komandai kļuva nevajadzīgs, kurš tajā laikā bija gandrīz vienīgais Valmierietis komandā? Ko par Vari Krūmiņu pirms laba laika Sporta Avīzē stāstīja šībrīža BK Valmiera LBL2 komandas galvenais treneris Gatis Melderis? Un tādu lietu ir miljons. Par kādu mīlestību un profesionālu attieksmi jūs te runājiet? Tā ir skaista izkārtne ar mājas lapu, mārketinga aktivitātēm, sporta zāli un zaļiem formas krekliem. Aiz tās ir tukšums. Haotiska un bezmērķīga darbības imitācija. Un tagad ir atnācis basketbola leģenda Varis Krūmiņš un atnesīs viņiem medaļas. Smieklīgi nedaudz.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-01 01:20, pirms 13 gadiem
claymen rakstīja: Nāksies nedaudz pabojāt šeit virmojošo eiforiju un sajūsmu saistībā ar basketbola leģendas atgriešanos Valmierā. Cilvēkiem, kuri seko līdzi notikumiem ap basketbolu, seko tiem līdzi un spēj analizēt tos, noteikti vajadzētu saprast vairākas lietas, atšķirībā no tiem, kuri ir sajūsmā par basketbola augsto līmeni Valmierā un BK Valmiera izaugsmi krīzes laikā, secinot par to pēc TV reportāžām, informācijas medijos un pēc vecām basketbola virtuves ziņām. Pajautājiet kādam valmierietim par patieso atmosfēru spēles laikā, par apmeklētības līmeni un vai pēdējo gadu Valmieras komanda pašiem valmieriešiem ir saprotama. Pajautājiet, cik Valmieras komandā ir Valmieras sporta skolas audzēkņu un kāda ir viņu loma komandā. Uzdodiet paši sev jautājumu, kas ir Zoran Kalpic un ko viņš dara BK Valmierā īsi pirms play-off spēlēm. Tāpat noskaidrojiet, kāpēc BK Valmiera pēc pagājušās sezonas nebija nepieciešams Valmieras basketbola skolas audzēknis Mārcis Vītols, kurš šogad jau LU sastāvā noraka Valmieras cerības uz pusfinālu. Interesanti arī būtu uzzināt, kāpēc liela daļa Valmieras kādreizējo līdzjutēju pēdējos gados vairs neraujas uz spēlēm un klubs ir spiests spēlēt ar 1 atvērtu tribīni, kurā tapāt ļoti reti tiek piepildīta. Bet klubs joprojām par spēli iekasē lielai daļai valmieriešu nepieejamu maksu un nodrošina sev pustukšas tribīnes. Tāpat būtu vērts noskaidrot, cik katru gadu Valmieras sporta skola „saražo” jaunus basketbolistus un cik no tiem ir reāla iespēja tikt pamanītiem no BK Valmieras puses. Kas ir Jay Lucas, D.Davis, Vanderviren + Porziņģis, Kalve, Bankevics un kāpēc tik ļoti tie ir nepieciešami Valmieras basketbolam? Kāpēc komandas kapteinis Sandis Amoliņš pirms pāris gadiem šai tik ļoti labi menedžētajai komandai kļuva nevajadzīgs, kurš tajā laikā bija gandrīz vienīgais Valmierietis komandā? Ko par Vari Krūmiņu pirms laba laika Sporta Avīzē stāstīja šībrīža BK Valmiera LBL2 komandas galvenais treneris Gatis Melderis? Un tādu lietu ir miljons. Par kādu mīlestību un profesionālu attieksmi jūs te runājiet? Tā ir skaista izkārtne ar mājas lapu, mārketinga aktivitātēm, sporta zāli un zaļiem formas krekliem. Aiz tās ir tukšums. Haotiska un bezmērķīga darbības imitācija. Un tagad ir atnācis basketbola leģenda Varis Krūmiņš un atnesīs viņiem medaļas. Smieklīgi nedaudz.
Neuzmetīšos par kaut kādu BKV advokātu (lai arī esmu pazīstams ar vairākiem klubam tuvu stāvošiem), bet tevis teiktais ir vienkārši klaja dezinformācija un meli. Saprotu, ka kāds no BKV tev pāri nodarījis, bet...

Valmieras sporta skolas audzēkņu klubā ir vairāk (neesmu pētījis cik to ir citos klubos) kā pietiekami: šosezon Bikše, Veinbergs, Elksnis, Ziediņš, Iļjins, Saulītis, Engers, daļējs arī Virsis. Vai nu neesi labi informēts, bet Valmierai pēc vairāku gadu pārtraukuma bija arī fārmklubs, kurā spēlēja tikai Valmieras sporta skolas audzēkņi. Pagājušajā, ja pareizi atceros, bija Kaufmanis, Bērziņš, Ziediņš, Veinbergs, Andžejevskis, Iļjins, Virsis... Vairāk kā puse komandas vietējie čaļi... Par ko te ir runa? Nezināšana vai vienkārši negribēšana zināt.

Kas attiecas uz skatītāju/līdzjutēju skaitu - statistika nemelo: Valmieras spēles ir vislabāk apmeklētās visā LBL1 (uzsveru LBL1, jo VEF un Ventspils spēles ir labāk apmeklētas, ietverot citus turnīrus).. Nesaprotu jautājuma jēgu.. Vai ieejas cena pieaugušajiem 1.50ls un skolēniem, studentiem, pensionāriem, cilvēkiem ar īpašām vajadzībām 0.50ls ir neadekvāti augsta? Atvaino... Sports ir tāda pati izklaide kā teātris, mūzikas koncerts utt. un to nevajag padarīt par bezvērtīgu preci (par brīvu var spēlēt tikai amatieri) - vajag atcerēties kā savulaik Barons ar savām brīvbiļetēm Arēnā nodevalvēja basketbola vērtību kā tādu...

Par pāris labiem leģionāriem un tuvu LV izlases līmeņa spēlētājiem vispār nav jautājumu - uz kā fona tad šiem vietējiem sporta skolas audzēkņiem progresēt!? Tas ir tas, kas katrai vidusmēra līmeņa LBL1 komandai nepieciešams: 1-2 labi leģionāri + 2-3 augsta līmeņa LV spēlētāji! Būs gan spēļu skatāmība, gan jauno spēlētāju progress!

Sandis Amoliņš? Spēlētājs nevilka LBL 1 un BBL līmeni jau pāris gadus, tāpēc, kā tribīnēs pārspriedām, tas bija tikai laika jautājums. Vajadzēja Sandim paldies pateikt jau pirms sezonas nevis sezonas laikā - tas gan.

Tā varētu turpināt un turpināt... Smieklīgi nedaudz.

Prieks par Vara atgriešanos, bet daudz kas bus atkarīgs arī no sastāva komplektācijas. Lai izdodas komandai!

  +3 [+] [-]

, 2012-06-01 06:02, pirms 13 gadiem
>Claymen.
Uh, kā nodevi! Un laikam jau pilnīgi tā "neitrāli", vai ne?... Tevis pieminētajās lietās šis tas ir taisnība, taču vesels vezums puspatiesību un vienpusēji pasniegtas informācijas. Valmieras basketbolā, protams, šodien problēmu pietiek, taču - un tas ir pats galvenais - cilvēki mēģina darīt! Jā, reizēm nesanāk, gadās arī kļūdīties (kā tas bija ar Kalpiču pilnīgi noteikti), taču, kā mēs zinām, nekļūdās tikai tie, kuri neko nedara. Un Valmierā patlaban basketbolā iniciatīva nāk vismaz no trim pusēm: vīriem BK "Valmiera" (LBL 1+2), ViA (zelts LBL3>LBL2) un SK "Valmiera" (dāmām bronza JSBL), un tas ir pavisam forši! Par to liels prieks, tāpat kā par Vara Krūmiņa atgriešanos. Un viss notiks!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-01 10:21, pirms 13 gadiem
claymen rakstīja: Nāksies nedaudz pabojāt šeit virmojošo eiforiju un sajūsmu saistībā ar basketbola leģendas atgriešanos Valmierā. Cilvēkiem, kuri seko līdzi notikumiem ap basketbolu, seko tiem līdzi un spēj analizēt tos, noteikti vajadzētu saprast vairākas lietas, atšķirībā no tiem, kuri ir sajūsmā par basketbola augsto līmeni Valmierā un BK Valmiera izaugsmi krīzes laikā, secinot par to pēc TV reportāžām, informācijas medijos un pēc vecām basketbola virtuves ziņām. Pajautājiet kādam valmierietim par patieso atmosfēru spēles laikā, par apmeklētības līmeni un vai pēdējo gadu Valmieras komanda pašiem valmieriešiem ir saprotama. Pajautājiet, cik Valmieras komandā ir Valmieras sporta skolas audzēkņu un kāda ir viņu loma komandā. Uzdodiet paši sev jautājumu, kas ir Zoran Kalpic un ko viņš dara BK Valmierā īsi pirms play-off spēlēm. Tāpat noskaidrojiet, kāpēc BK Valmiera pēc pagājušās sezonas nebija nepieciešams Valmieras basketbola skolas audzēknis Mārcis Vītols, kurš šogad jau LU sastāvā noraka Valmieras cerības uz pusfinālu. Interesanti arī būtu uzzināt, kāpēc liela daļa Valmieras kādreizējo līdzjutēju pēdējos gados vairs neraujas uz spēlēm un klubs ir spiests spēlēt ar 1 atvērtu tribīni, kurā tapāt ļoti reti tiek piepildīta. Bet klubs joprojām par spēli iekasē lielai daļai valmieriešu nepieejamu maksu un nodrošina sev pustukšas tribīnes. Tāpat būtu vērts noskaidrot, cik katru gadu Valmieras sporta skola „saražo” jaunus basketbolistus un cik no tiem ir reāla iespēja tikt pamanītiem no BK Valmieras puses. Kas ir Jay Lucas, D.Davis, Vanderviren + Porziņģis, Kalve, Bankevics un kāpēc tik ļoti tie ir nepieciešami Valmieras basketbolam? Kāpēc komandas kapteinis Sandis Amoliņš pirms pāris gadiem šai tik ļoti labi menedžētajai komandai kļuva nevajadzīgs, kurš tajā laikā bija gandrīz vienīgais Valmierietis komandā? Ko par Vari Krūmiņu pirms laba laika Sporta Avīzē stāstīja šībrīža BK Valmiera LBL2 komandas galvenais treneris Gatis Melderis? Un tādu lietu ir miljons. Par kādu mīlestību un profesionālu attieksmi jūs te runājiet? Tā ir skaista izkārtne ar mājas lapu, mārketinga aktivitātēm, sporta zāli un zaļiem formas krekliem. Aiz tās ir tukšums. Haotiska un bezmērķīga darbības imitācija. Un tagad ir atnācis basketbola leģenda Varis Krūmiņš un atnesīs viņiem medaļas. Smieklīgi nedaudz.
Amoliņ tas tu? Nu vecais... es piekrītu - ir sāpīgi, ka no tevis atbrīvojās, lai arī bijis komandas dvēsele daudzus gadus, tomēr ir jāzin kad jāmet miers! Esi reāls - tu vairs nevilki! Tā kā tu spēlēji, tur ir nudien jābūt lielam sāpju izturības slikesnim, lai tevi tosezon paturētu sastāvā... NU nebija citu variantu, un pats vien bijis vainīgs - basketbols tev nav bērnudārzs, kur auklēsies un učināsies tikai tāpēc, ka esi valmierietis! Tā bija sāpīga, bet nepieciešama rīcība!

Es tev cienu par to, ko biji izdarījis pagātnē, bet nevajag tagad dēļ pagātnes sāpēm žulti mest virsū Valmierai un mūsu basketbolam!

Un nevajag aplamības runāt apvainojuma ietekmē... Valmierā ir vesela virkne vietējo spēlētāju, pie tam daļa no sporta skolas jau aizgājuši tālāk dzīvē - Smits ar Malmani tagad Spānijā.. Kaufmanis un Berzins tagd Vef 2 (būtu forši ja klubs varētu tos paturēt, bet cik zināms, VEF varēja 4 reizes lielāku algu piedāvāt... nu naudas ziņā nevar Valmiera ar VEF sacensties) ... šosezon atkal bija virkne vietējo čaļu!

Sandi - tev es daudz varu piedot tāpēc augumā nebraukšu, bet jebogu! Nu nerunā muļķības - legīonāri komandām ir vajadzīgi! Džejs šosezon vispaŗ bija labākais kas redzēts pēc ilgiem gadiem! Vismaz bija ko redzēt, un savējie ar var daudz ko mācīties. Komanda ir uz pareizā ceļa - nedrīkst tikai apstāties! Pleiofos daudz kas nesanāca, bet lielā mērā arī dēļ neveiksmēm... kaut vai tā leģionāra centra trauma (vārdu neatceros)! Kārtīgs centrs zem groziem būtu cita lieta. Palika tikai Iļins, kas darīja ko var, bet citu jauno centru Valmieraiu spoirta skolā vienkāŗši nav... neaug jau viņi kokos!

Par treneri - nu jāatzīst, ka neizdevās! Laikam mentalitātes jautājums! Bet kā speciāliusts jau viņš izskatījās labs. Horvātu skola Valmieras basketbolā lieti noderētu! Bet ir labi kā ir - tagad Varis atpakaļ, un atliek tikai rullēt tālāk!

Savukārt par dārgajām biļetēm... nu vecais! 1.50 LVL piaugušajam ir nepieejama cena... un 50 santīmi pensionāriem un studentiem???? nu tak domā ko raksti! Mēs mīlam savu komandu un tu to zini... trībīnes uz visām galvenajām spēlēm ir pilnas! ... otru tribīni cik zinu bieži nevilka ārā 'dēl florbola vai kaurkas tāds!

All in all... Valmiera uz pārējās Latviajs basketa virtuves fona izskatās ļoti labi! Un mums ir cerība, ka būs vēl labāk... esam to pelnījuši, jo Latvijā nav labāku līdzjutēju par mums (nu varu atļauties tak uzsist sev pa plecu )

Peace... no offence! Tu zini, ka cienu tevi! Bet klubu gan neaiztiec! Tas mums tāds vienīgais , un par to mēs stāvam un krītam!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-01 12:23, pirms 13 gadiem
bagijs111 rakstīja: Amoliņ tas tu? Nu vecais... es piekrītu - ir sāpīgi, ka no tevis atbrīvojās, lai arī bijis komandas dvēsele daudzus gadus, tomēr ir jāzin kad jāmet miers! Esi reāls - tu vairs nevilki! Tā kā tu spēlēji, tur ir nudien jābūt lielam sāpju izturības slikesnim, lai tevi tosezon paturētu sastāvā... NU nebija citu variantu, un pats vien bijis vainīgs - basketbols tev nav bērnudārzs, kur auklēsies un učināsies tikai tāpēc, ka esi valmierietis! Tā bija sāpīga, bet nepieciešama rīcība!

Es tev cienu par to, ko biji izdarījis pagātnē, bet nevajag tagad dēļ pagātnes sāpēm žulti mest virsū Valmierai un mūsu basketbolam!

Un nevajag aplamības runāt apvainojuma ietekmē... Valmierā ir vesela virkne vietējo spēlētāju, pie tam daļa no sporta skolas jau aizgājuši tālāk dzīvē - Smits ar Malmani tagad Spānijā.. Kaufmanis un Berzins tagd Vef 2 (būtu forši ja klubs varētu tos paturēt, bet cik zināms, VEF varēja 4 reizes lielāku algu piedāvāt... nu naudas ziņā nevar Valmiera ar VEF sacensties) ... šosezon atkal bija virkne vietējo čaļu!

Sandi - tev es daudz varu piedot tāpēc augumā nebraukšu, bet jebogu! Nu nerunā muļķības - legīonāri komandām ir vajadzīgi! Džejs šosezon vispaŗ bija labākais kas redzēts pēc ilgiem gadiem! Vismaz bija ko redzēt, un savējie ar var daudz ko mācīties. Komanda ir uz pareizā ceļa - nedrīkst tikai apstāties! Pleiofos daudz kas nesanāca, bet lielā mērā arī dēļ neveiksmēm... kaut vai tā leģionāra centra trauma (vārdu neatceros)! Kārtīgs centrs zem groziem būtu cita lieta. Palika tikai Iļins, kas darīja ko var, bet citu jauno centru Valmieraiu spoirta skolā vienkāŗši nav... neaug jau viņi kokos!

Par treneri - nu jāatzīst, ka neizdevās! Laikam mentalitātes jautājums! Bet kā speciāliusts jau viņš izskatījās labs. Horvātu skola Valmieras basketbolā lieti noderētu! Bet ir labi kā ir - tagad Varis atpakaļ, un atliek tikai rullēt tālāk!

Savukārt par dārgajām biļetēm... nu vecais! 1.50 LVL piaugušajam ir nepieejama cena... un 50 santīmi pensionāriem un studentiem???? nu tak domā ko raksti! Mēs mīlam savu komandu un tu to zini... trībīnes uz visām galvenajām spēlēm ir pilnas! ... otru tribīni cik zinu bieži nevilka ārā 'dēl florbola vai kaurkas tāds!

All in all... Valmiera uz pārējās Latviajs basketa virtuves fona izskatās ļoti labi! Un mums ir cerība, ka būs vēl labāk... esam to pelnījuši, jo Latvijā nav labāku līdzjutēju par mums (nu varu atļauties tak uzsist sev pa plecu )

Peace... no offence! Tu zini, ka cienu tevi! Bet klubu gan neaiztiec! Tas mums tāds vienīgais , un par to mēs stāvam un krītam!
Neesmu tas, ko domāji. Tomēr tas būtību nemaina. Piemet pats - vai labāk šāda biļešu cena un pustukšas tribīnes. Vai tomēr maksa tīri simboliska un tribīnes uz pusi pilnākas. Plus vēl par brīvu visiem skolniekiem uc. grupām. Pieļauju, ka finansiāls ieguvums būtu tāds pats + daudz lielāka apmeklētība. Vajadzētu sīkāk papētīt, cik šīgada valmieriešiem komandā ir reāls spēles laiks un viņu loma. Domāju, ka pilsēta kā Valmiera pati ir spējīga sagatavot sev tuvu izlasei stāvošus basketbolistus un dot tiem karjeras sākumposmā būt par komandas līderiem. 1-2 laba līmeņa leģionāri ir nepieciešami. Par to neviens nešaubās. Bet vai ir vajadzīgi virkne citu ne vietējo spēlētāju, kuri pamatā veido komandas spēli un pie pirmās izdevības ir gatavi komandu pamest izdevīgāka piedāvājuma gadījumā?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-01 14:07, pirms 13 gadiem
..un pieminēto Džeju 4-finalā M.Vītols no LU apspelēja pietiekami vienkārši. Domaju, ka tieši uz viņu valmieriešiem būtu jāskatās un jāmācās.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-01 14:27, pirms 13 gadiem
Labdien, visiem komentētājiem, lai kas jūs arī nebūtu!
Sveiciens visiem Vidzemes augstskolas basketbola komandas faniem.

Ir interesanti palasīt jūsu viedokļus, arī personiski par mani... Ja par mani runā, tas nozīmē, ka neesmu aizmirsts.

Vēlu izturību Varim nākamajā sezona! Un pārējai komandas vadībai - turpiniet iet pa savu iemīto taciņu, mēs veidosim un iesim pa savu ceļu!!!