Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

"Jēkabpils" dramatiskā mača izskaņā uzveic VEF

"Jēkabpils" dramatiskā mača izskaņā uzveic VEF
Rihards Kuksiks: 29 punkti, 10 atlēkušās bumbas un BK "Jēkabpils" uzvara pār "VEF Rīga".
Foto: www.bkjekabpils.lv

Latvijas Basketbola līgas (LBL) mačā Jēkabpilī šovakar "Jēkabpils" sagādāja pārsteigumu, ar 89:86 pārspējot vicečempionus "VEF Rīga".

Starta piecinieki

"Jēkabpils": Sirsniņš, Sokolovs, Kuksiks, Veselovs, Čukins.
"VEF Rīga": Lauerijs, Robinsons, Timma, Mejeris, Fals.

Pirmais puslaiks

Spēle nedaudz negaidīti sākās ar vērienīgu mājinieku ofensīvu. Pirmajās piecās minūtēs "Jēkabpils" iemeta 18 punktus, tikmēr aizsardzībā ielaida tikai četrus. Pēc negaidītā sākuma un vairākiem VEF minūtes pārtraukumiem rīdzinieki pamazām atguvās. Nikolaja Mazura vadītā komanda aizsardzībā sāka spēlēt agresīvāk, jēkabpiliešiem vairs tik labi nesekmējās groza iekarošana, un VEF pamazāk sāka tuvoties.

Otrajā ceturtdaļā Rīgas komanda pietuvojās pat līdz -1, taču pēdējā minūtē pirms puslaika pārtraukuma "Jēkabpils" atkal atrāvās. Divus punktus ar precīzu soda metienu guva Rihards Kuksiks, bet trīs sekundes pirms pārtraukuma trejaci iemeta Rinalds Sirsniņš – pārtraukumā mājinieki devās ar +9 (39:30).

Otrais puslaiks

Trešajā ceturtdaļā komandas turpināja krāt punktus līdzīgā tempā. Rīdzinieki pārsvarā paļāvās uz Džeralda Robinsona veiksmīgo individuālo spēli, tikmēr jēkabpiliešus turpināja vilkt Kuksiks un Sirsniņš. Robinsons trešajā ceturksnī iemeta trīs tālmetienus un palīdzēja VEF pirmo reizi izvirzīties vadībā. Spraigā spēlē pēc 30 minūtēm vadību saglabāja jēkabpilieši, tiesa, mājinieku pārsvars bija tikai +1 (59:58).

Ceturtajā ceturtdaļā mājinieki salūza. Jānis Timma uzņēmās iniciatīvu un iemeta astoņus punktus pēc kārtas, panākot +5 rīdziniekiem (68:63). Bamba Fals pievienoja danku, bet pretējā laukuma pusē Andrejs Šeļakovs aizmeta garām abus soda metienus.

Jēkabpilieši tomēr nepadevās. Mājinieki aktīvāk pielietoja presingu, izprovocējot rīdziniekus uz dažām kļūdām, tikmēr uzbrukumā VEF turpināja sodīt Kuksiks. Spraigā spēles izskaņā veiksmīgāk nospēlēja jēkabpilieši, kuri izcīnīja vienu no svarīgākajām uzvarām kluba vēsturē – 89:86.

VEF piedzīvoja pirmo zaudējumu trijās LBL spēlēs un noslīdēja uz ceturto vietu turnīra tabulā. "Jēkabpils" ar deviņām uzvarām 15 mačos ir piektie.

LBL, 23. decembris

Jēkabpils - VEF Rīga 89:86 (20:12, 19:18, 20:28, 30:28)
Jēkabpils: Kuksiks 29 (10ab), Sirsniņš 24 (5rp), Sokolovs 14, Šeļakovs 7 (11ab), Teilors 5, Čukins 4, Veselovs 4, Pozņaks, Kravčenko.
VEF Rīga: Robinsons 19 (5rp), Timma 19, Zaķis 10 (6ab), A.Bērziņš 8 (6ab), Strēlnieks 7, Mejeris 6 (8ab), Jakovičs 6, Fals 6, Lauerijs 3, Šķēle 2, J.Bērziņš, Pasečņiks.

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība


, 2014-12-23 21:28, pirms 10 gadiem
ak mans dievs
, 2014-12-23 21:28, pirms 10 gadiem
Haha!Beidzot varbūt tiks veiktas izmaiņas!!!!
, 2014-12-23 21:28, pirms 10 gadiem
ha ha vefs savā krāšņumā
, 2014-12-23 21:28, pirms 10 gadiem
RK kamšots, super
, 2014-12-23 21:28, pirms 10 gadiem
EIROLĪGA UZMANIES VEF NĀK
, 2014-12-23 21:29, pirms 10 gadiem
Kauns vienkārši kauns, "paldies" abiem pg un Bambam, pilnīgi bezzobaina spēle no viņu puses, Pasečņiku vispār dillēs jāsūta vai uz LBL2, lai tur spēlē.....kauns vnk.....Bet visu cieņu Jēkabpilij un Sirsniņam
, 2014-12-23 21:29, pirms 10 gadiem
mazur ej trenet bernus...vef bez komentariem amatieru ligas komanda...jekabpils malaci super
, 2014-12-23 21:29, pirms 10 gadiem
Vefs Kādi viņi nabagi ir... Kapteinis sezonas MVP!
, 2014-12-23 21:29, pirms 10 gadiem
saldi
mazurieši turpina priecēt
, 2014-12-23 21:30, pirms 10 gadiem
Lielisks basketbols. Šodien Kuksiks izvālēja VEFa aizsardzību.

Priecē katrs VEF zāģis, jo ar katru zaudējumu Mazurs attālinās no galvenā trenera amata.
, 2014-12-23 21:30, pirms 10 gadiem
, 2014-12-23 21:30, pirms 10 gadiem
Pareizi ir!! Labāk spēlējam VTB, bet LBL metam vafeli. Tagad varēsit 3 mēnešos 5 spēles aizvadīt, kuras visas padirsīs LBL klubiem!
, 2014-12-23 21:30, pirms 10 gadiem
Kuksiks vnk bez emocijām pielika pie vietas melno naavi
, 2014-12-23 21:30, pirms 10 gadiem
Kaa teiktu kristaps212409.
Ko Tu stipram padarīsi!!!!
, 2014-12-23 21:30, pirms 10 gadiem
Lieliski!
, 2014-12-23 21:30, pirms 10 gadiem
VEF ir komēdija.
, 2014-12-23 21:31, pirms 10 gadiem
Galviņas ripos....
, 2014-12-23 21:31, pirms 10 gadiem
Šādos gadījumos pārējām LBL komandām ir labi, ka VEF un BKV spēlē mazāk spēļu, jo tabulas ziņā viņi ir daudz lielāki ieguvēji nekā ja abas komandas spēlētu pilnu sezonu
, 2014-12-23 21:31, pirms 10 gadiem
eurolegue as fuc.k
, 2014-12-23 21:31, pirms 10 gadiem
tā ir ka uzmet LBL,pa bronzu varēs pakapaaties
, 2014-12-23 21:32, pirms 10 gadiem
VEF taalaak vairs nav kur...........
, 2014-12-23 21:32, pirms 10 gadiem
Kuksiku un Sirsniņu uz izlasi!!!
, 2014-12-23 21:32, pirms 10 gadiem
sveiciens kakselim, ej paraudi, lašara
, 2014-12-23 21:33, pirms 10 gadiem
mazur atkāpies. Ne VEF līdzjutēji, ne paša spēlētāji tevi negrib. Esi vīrs nevis zaķa ļipa.
, 2014-12-23 21:33, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: eurolegue as fuc.k
cik senus notikumus var pieminēt + tad jau teica, ja VEF uzvarēs kvalifikāciju, tad būs pelnījuši, ja nē, tad nē
, 2014-12-23 21:33, pirms 10 gadiem
Stiflerss rakstīja: tā ir ka uzmet LBL,pa bronzu varēs pakapaaties
Ar BKV
, 2014-12-23 21:33, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kauns vienkārši kauns, "paldies" abiem pg un Bambam, pilnīgi bezzobaina spēle no viņu puses, Pasečņiku vispār dillēs jāsūta vai uz LBL2, lai tur spēlē.....kauns vnk.....Bet visu cieņu Jēkabpilij un Sirsniņam
par ko kauns? par to ka zaudēja komandai, kurā spēlē Kuksiks, kas ir viens no labākajiem 3 p lādētājiem LV un izlases spēlētājām, Šeļakovam, kas arī ir izlases spēlētājs, Sirsniņam, kas vnk ir labs sava darba darītājs? Par ko te jākaunās? Tukša iršana no tavas puses! Tas, ka VEF spēlē Eiropas turnīros nenozīmē, ka viņiem ir jābūt spēcīgam klubam! Tas nozīmē tikai to, ka šim klubam ir tāda nauda, lai to atļautos, bet Jēkabpilij nav. Tā arī ir visa atšķirība
, 2014-12-23 21:33, pirms 10 gadiem
labiii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 21:34, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ar BKV
jaa nu gadiisies pret BKV,tad vafele bez variantiem 4
, 2014-12-23 21:34, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ar BKV
ar balonu, varēsiet viens otram acis skrāpēt ārā
, 2014-12-23 21:34, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Nekas !!!! pavasarī VEF saliks visu pa plauktiem!!!!
Rimi plauktos. Izskatas, ka Pasecniks jau uz to iet.
, 2014-12-23 21:35, pirms 10 gadiem
Kuksiks bija nevajadziigais VEF speeletaajs. Cits liimenis!
, 2014-12-23 21:35, pirms 10 gadiem
huidimdirdimn rakstīja: par ko kauns? par to ka zaudēja komandai, kurā spēlē Kuksiks, kas ir viens no labākajiem 3 p lādētājiem LV un izlases spēlētājām, Šeļakovam, kas arī ir izlases spēlētājs, Sirsniņam, kas vnk ir labs sava darba darītājs? Par ko te jākaunās? Tukša iršana no tavas puses! Tas, ka VEF spēlē Eiropas turnīros nenozīmē, ka viņiem ir jābūt spēcīgam klubam! Tas nozīmē tikai to, ka šim klubam ir tāda nauda, lai to atļautos, bet Jēkabpilij nav. Tā arī ir visa atšķirība
Tu paskaties sākumā, kā abi pg spēlēja, nevadīja spēli, Lauerijs viens vispār kaut ko domāja, Jakovičam visas spēles laikā daudz kļūdu, tostarp spēles izskaņā, vairāk kā pusspēli Bamba jau izskatījās kā kaut kāds juniors utt......Nemaz nerunāsim par to, ka pirmajā puslaikā Bonis ar Šķēli daudz labāk pārvaldīja spēli par Laueriju un Jakoviču
, 2014-12-23 21:35, pirms 10 gadiem
Pelnīta Jēkabpils uzvara, kas ir lielākā un skaļākā šīs sezonas uzvara LBL. Paskatoties LBL tabulu un kalendāru ir diezgan droši, ka šosezon LBL pusfinālā pēc reģionu.sezonas nebūs viens "varenais", jo VEF vēl jāspēlē ar Baronu, Jūrmalu, Liepāju un 2x ar Ventspilī un jau šobrīd VEF maksimāli labākie % pirms playoff ir 90%... :-) tā gadās, kad uzspļauj LBL un spēlē tikai pēc sava sastādītā kalendāra 10 mačus!
Galvas ripos....
, 2014-12-23 21:36, pirms 10 gadiem
Malači Jēkabpils, SUPERspēle, Kuksiks vnk monstrs, lai Buļs nestāsta anekdotes ka kaut kas ar fizisko vai ko nav kārtībā
Kas attiecas uz VEF spēli- VĀKS. Komandas spēle nekāda, ja turpinās kā šajā spēlē, tad LBL pat pie medaļām netikt, skumji...
Mazuram vajadzētu atkāpties kamēr nav vēl ar samazgām noliets !
, 2014-12-23 21:36, pirms 10 gadiem
Kuksiks ielika hreno#a jaunupam... Speu ka man patiik šis... Labais. Vakars izdevies
Slēpts komentārs: GRIFFONS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2014-12-23 21:37, pirms 10 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Nevis nevajadzīgais, bet traumētais, čalis tak roku pret Ventiņiem salauza
un?
, 2014-12-23 21:38, pirms 10 gadiem
Kuksiks ar Sirsniņu nokārtoja VEF pazoru.
Rihards vienkārši purnā iebāza VEFam. Cerams, nāks pie prāta kluba vadība un atdos parādus bomžiki
, 2014-12-23 21:38, pirms 10 gadiem
Bomzu klubs tas vefs, sita turpinot spelet tocna vares pa 3 vetu kapaties LBL
, 2014-12-23 21:38, pirms 10 gadiem
Lai arī esmu VEF atbalstītājs, taču es cerēju uz šādu iznākumu un par laimi VEF arī zaudēja! Varbūt tagad Mazurs sapratīs, ka jātin makšķeres! VEF vadībai, ja Mazurs nedomā atkāpties, gan būtu pienācis laiks viņu patriekt!
, 2014-12-23 21:38, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: VEF tagad iesildās galvenajām spēlēm , lai playoff varētu piesmiet BKV ar +30!!!
Beidz pīpēt skābsienu, tā jau normāls neesi
, 2014-12-23 21:38, pirms 10 gadiem
Kuksiks no NBA potenciala uz Jekabpili noslīdējis...nja, nevajadzeja laikam uz Valensiju doties pec studijām
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2014-12-23 21:39, pirms 10 gadiem
DA B**G TRENERI VAJAG VEFAM!!!! Z* jau skatīties.
Kapteinim 350tk... driblēt nemāk, troikas mest tikai tad, kad brīvs māk, tikpat labi es tad kapteinis tur varētu būt.
Slēpts komentārs: GRIFFONS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 21:40, pirms 10 gadiem
galotņu spečuki: treneris buxē, komanda degradē, bet prieks par konkurenci un lūšiem
, 2014-12-23 21:40, pirms 10 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Un, lai pagarinātu līgumu ar spēlētāju, kas nevarēs pus sezonu palīdzēt un nezin kā vēl atkopsies? pus sezonu pa tukšo algu maksāt VEF atļauties nevar!
leģionārus gan ik pēc divām nedēļām var atļauties mainīt
, 2014-12-23 21:41, pirms 10 gadiem
huidimdirdimn rakstīja: par ko kauns? par to ka zaudēja komandai, kurā spēlē Kuksiks, kas ir viens no labākajiem 3 p lādētājiem LV un izlases spēlētājām, Šeļakovam, kas arī ir izlases spēlētājs, Sirsniņam, kas vnk ir labs sava darba darītājs? Par ko te jākaunās? Tukša iršana no tavas puses! Tas, ka VEF spēlē Eiropas turnīros nenozīmē, ka viņiem ir jābūt spēcīgam klubam! Tas nozīmē tikai to, ka šim klubam ir tāda nauda, lai to atļautos, bet Jēkabpilij nav. Tā arī ir visa atšķirība
Taisnība, bet vienīgi tad iznāk, ka VEF izšķērdē naudu
, 2014-12-23 21:41, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nav parādu un otrkārt, ko iebāza purnā? Viņš bija savainots un līgums beidzās
VEFs laužot līgumu ar Kuksiku , palika viņam parādā naudu!
, 2014-12-23 21:41, pirms 10 gadiem
Viens labi toto pakāsis. ';
, 2014-12-23 21:41, pirms 10 gadiem
Katrā ziņā LBL čempionāts ir ļoti skatāms un par to ir tikai jāpriecājas, ka mums ir interesants vietējais čempis! Īsti neredzu iemeslu lai te par kādu komandu ņirgātos
, 2014-12-23 21:41, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Uzvelc savu Dinamo keponu , un sēdi mierīgi!!!
uzvelc vef kepku un uzsūc to lūzerismu sevī
, 2014-12-23 21:41, pirms 10 gadiem
Tagad tauta ņemsim un paskatisim cik spēles Mazurs ir galotnē pad"irsis, un cik uzvarējis, nošaut aiz jēkabpils sporta centra
, 2014-12-23 21:41, pirms 10 gadiem
Mazur jau otro spēli tavas vainas dēl komanda zaudē!
, 2014-12-23 21:42, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nav parādu un otrkārt, ko iebāza purnā? Viņš bija savainots un līgums beidzās
Ir parādu, un tāpēc arī spēlētāji reizēm nevar savākties, jo jādomā par citām problēmām. Uzprasi pats čaļiem un ne tikai!
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
Slēpts komentārs: One Man Show!
, 2014-12-23 21:43, pirms 10 gadiem
Ceru, ka Robinsons ātrāk no šitās mēslu bedres tiks ārā..
, 2014-12-23 21:43, pirms 10 gadiem
matishels1 rakstīja: Ceru, ka Robinsons ātrāk no šitās mēslu bedres tiks ārā..
Ar tādu aizsardzību? viņš tikai uzbrukumā normāli spēlē, aizsardzībā reizēm ir vienkārši katastrofa + ir noracis vienpersoniski kādas 5 spēles
, 2014-12-23 21:44, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: līgums netika lauzts, jo tad beidzās viņam līgums, jo līgums bija pēc formulas 1 + 1 ne?
Hahaha, sporta novērotājs Kuksikam bija 3 gadu līgums ar VEF!
Slēpts komentārs: GRIFFONS
, 2014-12-23 21:44, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ar tādu aizsardzību?
Būtu viņam motivācija, domāju, aizsardzībā arī labāk strādātu.
, 2014-12-23 21:45, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Cik reizes LL šogad esat kāsuši, atgādiniet? Lielais, bez variantiem!
Jūs labāk par Jēkabpili uztraucaties
, 2014-12-23 21:45, pirms 10 gadiem
Tāds kauns!!!
, 2014-12-23 21:45, pirms 10 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Hahaha, sporta novērotājs Kuksikam bija 3 gadu līgums ar VEF!
Šķiet ka līgums tika veidots 1+1
, 2014-12-23 21:45, pirms 10 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Tieši tā, un lai tie kas nezin, te gudri negvelž niekus, kuksika līmenis nav LBL, viņš VEF arī tika ņemts tikai kā pagaidu klubā līdz būs labāks kontrakts, a tad salauza roku
Lasat, experti. VEF sastāvu pastiprina Rihards Kuksiks - VEF Rīga
, 2014-12-23 21:46, pirms 10 gadiem
Vienmēr VEF biju atbalstījis, taču šī sezona.... vnk ĀRPRĀTS!!!!
, 2014-12-23 21:46, pirms 10 gadiem
Apsveicu Jēkabpili! Visu cieņu!
Vēlreiz pierādās, ka LBL nemaz tik vājš nav, un nav ko VEFam lielīties, ka tajā nu pilnīgi nav jēgas spēlēt
Vispār LBL šogad ir viena no interesantākajām sezonām jebkad
, 2014-12-23 21:46, pirms 10 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Lasat, experti. http://www.vefriga.com/lv/jaunumi/zinas/vef-sastavu-pastiprina-rihards-kuksiks-1522
wow. nu pilnigs bezsakars ta VEF vadiba. maina speletajus ka zekes.
, 2014-12-23 21:46, pirms 10 gadiem
Redzeju tikai pedejo pusotru minuti, ar to pietika, lai saprastu, ka lusiem vinne pelnita. Visu cienu vispirms basketbola profesoram Sirsninam, ari visiem parejiem!
, 2014-12-23 21:47, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: wow. nu pilnigs bezsakars ta VEF vadiba. maina speletajus ka zekes.
Kuksiks īsti neiederētos šīs sezonas modelī, jo uz viņa pozīciju ir daudz jaunie un zinot ka Rihards ir traumatisks, lauza līgumu, bet naudu vismaz varēja atdot. :/
, 2014-12-23 21:47, pirms 10 gadiem
Izskatās ka te lielai daļai patiktu ja te Vef dominētu un nevienam nezaudētu, man tieši pretēji šis čempis paliek arvien simpātiskāks.
, 2014-12-23 21:47, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: VEF tagad iesildās galvenajām spēlēm , lai playoff varētu piesmiet BKV ar +30!!!
Nopietni? vefs nabagi, neko vini neizdariis pret Ventspili
, 2014-12-23 21:47, pirms 10 gadiem
Mazuram jānokaunas!! Trakums!!
Bet jo interesantak!
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2014-12-23 21:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: pēdējais gads bija kluba izvēle un nebija pilnais līgums, eksperts atradies
Pats to tikko izdomāji? Līgums bija uz 3 gadiem, skaidrs ,ka bija visādas opcijas
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 21:49, pirms 10 gadiem
Nezinu kāpēc, bet man tas nav pārsteigums. No sensācijas ne smakas. Gaidu 28.janvāri Liepājā, kad bez gumijas ņemsim priekšā šos pašus.
, 2014-12-23 21:49, pirms 10 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Pats to tikko izdomāji? Līgums bija uz 3 gadiem, skaidrs ,ka bija visādas opcijas
nē, līgumā pēdējais gads bija kluba izvēle, tas bija sporta centra rakstā, ja vēlies vari pārbaudīt, ja protams, paši autori kaut ko nebija sajaukuši
, 2014-12-23 21:49, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Jūs pret Liepāju
saubos vai, Liepaja vairs neuzvarees Ventinus
, 2014-12-23 21:49, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Sporta Eksperti vienmēr runā nopietni !!!!!!!
, 2014-12-23 21:50, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nē, līgumā pēdējais gads bija kluba izvēle, tas bija sporta centra rakstā, ja vēlies vari pārbaudīt
Tev, man nekas nav jāpierāda
, 2014-12-23 21:50, pirms 10 gadiem
Jaunups ar saviem procentiem LBLĀ reāli sāk berzēt.
, 2014-12-23 21:50, pirms 10 gadiem
matishels1 rakstīja: Būtu viņam motivācija, domāju, aizsardzībā arī labāk strādātu.
Viņš visu sezonu nestrādā aizsardzībā, tad kāpēc nāca uz VEF ja jau no pirmajām spēlē nav motivācijas, tostarp EK?
, 2014-12-23 21:50, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Kuksiks no NBA potenciala uz Jekabpili noslīdējis...nja, nevajadzeja laikam uz Valensiju doties pec studijām
Vismaz Kuksiks cīnās.Pēc traumām jau pshiloģiski nav viegli.Un kam tad traumatisks spēlētājs ir vajadzīgs?
Bet Timma..it kā gribēja un domāja ka būs kādreiz NBA.Buļš un citi cēla zenītā..Bet ja viņš LBL un pret vidējiem spēlētājiem nespēj samest 20 punktus.
Vefiņi tak miskaste..30 punkti puslaikā..12 punkti 12 min..Un šie domāja kaut kur tālu tik vai lielus sasniegumus gūt??
Mazurs tak nulle.Tas ir treneris?Ko viņš tur zīmē un māca?Vef budžets 2x lielāks kā Venstpilij.Par ko šiem tur maksā.Labāk paņemiet no amatieru līgas vai vienkāršus basketbolistus,kuri grib spēlēt basketbolu.Ne jau tādus,kuri domā ka viņi ir labākie.Un ka viņiem būtu jāspēlē NBA.
, 2014-12-23 21:51, pirms 10 gadiem
Lugers16 rakstīja: ak mans dievs
Kur tu redzi šeit Dievu??
, 2014-12-23 21:52, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Jaunups ar saviem procentiem LBLĀ reāli sāk berzēt.
kāpēc? Tie procenti visām komandām tieši vairāk nāk par labu, jo piemēram sezonas beigās Liepāja var būt augstāk teiksim ar 3 zaudēm, nekā BKV ar 2 vai tas pats VEF ar 2

Piekritīsi, tas ir izdevīgi, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 21:52, pirms 10 gadiem
VEF sezona tiek pārvērsta murgā, ka kluba atbalstītājam sāk nolaisties rokas un emocijas uz spēlēm, vajadzētu nomainīt visu kluba vadību, redzētu ka rezultāti uzlabotos!
, 2014-12-23 21:52, pirms 10 gadiem
redzējāt, ka vefs LBLā ir 4. vietā?
ja pagrūdīs baroniem nākamajā spēlē, tad ar bilanci 2-2 šie jau ir ārā no playoff zonas. bet nekas, pēc tam pret BKV un LL
, 2014-12-23 21:53, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kauns par kluba vadību
Salīdzini, cik ir Jēkabpils budžets un cik VEF!!!
Puse VEF sastāva saņem algu par neko, tā vietā varētu nopirkt daudz meistarīgākus leģionārus
Var tikai piekrist, par to naudu attiecīgie leģionāri uztaisītu rezultātu
, 2014-12-23 21:53, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kauns par kluba vadību
Salīdzini, cik ir Jēkabpils budžets un cik VEF!!!
Puse VEF sastāva saņem algu par neko, tā vietā varētu nopirkt daudz meistarīgākus leģionārus
Tieši tā, ar leģendāro slavenību komandas kapteini Bērziņu priekšgalā!
, 2014-12-23 21:53, pirms 10 gadiem
GRIFFONS rakstīja: VEF sezona tiek pārvērsta murgā, ka kluba atbalstītājam sāk nolaisties rokas un emocijas uz spēlēm, vajadzētu nomainīt visu kluba vadību, redzētu ka rezultāti uzlabotos!
Spēlētājus jau varētu atstāt, moš kādu atsijāt, bet principā, pie citas vadības un sakarīga trenera, VEFs būtu ļoti simpātisks.
, 2014-12-23 21:53, pirms 10 gadiem
Mzuram ar kompāniju kā rādās arī šis līmenis nav pa zobam. Smieklīgi bet kāda intriga šosezon briest LBL.
, 2014-12-23 21:54, pirms 10 gadiem
Ejat sc.com es nodomāju,tas tik būtu kaut kas ,ja VEFU vēl vinnētu LBL ,te nu bija ,šausmas,taču visu cieņu Sirsniņam,Kuksikam un pārējiem vīriem.
, 2014-12-23 21:54, pirms 10 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Spēlētājus jau varētu atstāt, moš kādu atsijāt, bet principā, pie citas vadības un sakarīga trenera, VEFs būtu ļoti simpātisks.
Bērziņš - kapteinis, Pasečņiks, Tu viņus mainītu?
, 2014-12-23 21:54, pirms 10 gadiem
Vēl pāris tādas spēles VefA IZPILDĪJUMĀ un tuvākais cīņu partneris-Mazais Gulbis un "perspektīvais" Melderis.
, 2014-12-23 21:55, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Izskatās ka te lielai daļai patiktu ja te Vef dominētu un nevienam nezaudētu, man tieši pretēji šis čempis paliek arvien simpātiskāks.
No vienas puses piekrītu par līmeņa celšanos, bet no otras puses ar lielāko budžetu LBL šitā zaudēt mazāk situētai komandai- tas nav īsti loģiski...
, 2014-12-23 21:56, pirms 10 gadiem
Tad jau labāk Butautu atpakaļ nekā koļu diemžēl, lai dodas studentus trenēt un mācās, Mazurs jau izskatās kā kāds pamatskolnieks iemests vidusskolā
, 2014-12-23 21:57, pirms 10 gadiem
es esmu pret rupjību internetā..bet vai vienreiz nevarētu komandai ielikt treneri un aizvākt to hiperaktīvo jefiņu,pakonsultēties pie psihologa par pārlieku lielu un nepamatotu ambīciju kaitīgo lomu nožēlojama diletanta dzīvē ..katra pieredze ir pozitīva un dod skolu tikai tiem kam ir spēja apgūt pieredzēto..šis nudien nav tas gadījums..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 21:59, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bērziņš - kapteinis, Pasečņiks, Tu viņus mainītu?
Anžeju vajadzētu izīrēt, lai viņš LBL, BBL tiek pie savām 20minūtēm, pierastu pie slodzēm ar laiku. Bērziņu Artūru ar smirdīgu koku sūīt uz kadetiem.
, 2014-12-23 21:59, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: kāpēc? Tie procenti visām komandām tieši vairāk nāk par labu, jo piemēram sezonas beigās Liepāja var būt augstāk teiksim ar 3 zaudēm, nekā BKV ar 2 vai tas pats VEF ar 2

Piekritīsi, tas ir izdevīgi, ne?
Paskaties pirmsezonas nolikumu, uz kādiem procentiem LBLā piekrita spēlēt Pleinics un uz kādiem Jaunups. Ja pirmais vēl domāja ar ķermeņa auk''sgalu, tad otrais reāli ir pārrēķinājies, skatoties uz pārējiem no šķūņa malas augšas.
, 2014-12-23 22:00, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: kāpēc? Tie procenti visām komandām tieši vairāk nāk par labu, jo piemēram sezonas beigās Liepāja var būt augstāk teiksim ar 3 zaudēm, nekā BKV ar 2 vai tas pats VEF ar 2

Piekritīsi, tas ir izdevīgi, ne?
Apskaties LBL tabulu jau šobrīd. Dažiem zem eglītes būs cirvis ne dāvana:-) LBL
Ja vēlamies LBL intrigu uz visiem 100%, tad jācer uz šādu scenāriju: Ventspils zaudē vismaz 2 spēles, VEF 1 un Liepāja vai Jūrmala turpina pēc tāda paša grafika kā līdz šim, kas sanāktu: 1.v. Liepāja vai Jūrmala; 2.v. Ventspils; 3.v. VEF; 4.v. Jūrmala vai Liepāja utt. Pirmajā kārtā BKV - VEF un finālā nav viens no Lielajiem! :-) Ko sakāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 22:00, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Paskaties pirmsezonas nolikumu, uz kādiem procentiem LBLā piekrita spēlēt Pleinics un uz kādiem Jaunups. Ja pirmais vēl domāja ar ķermeņa auk''sgalu, tad otrais reāli ir pārrēķinājies, skatoties uz pārējiem no šķūņa malas augšas.
Kāda starpība? Galvenais ir izmantot dotās iespējas, ne? Bet Jaunups jau pareizi darīja, vajag, lai tā zaude VEF "sāp" vairāk, tas ir tikai loģiski ne? Vai es esmu pārpratis tos noteikumus?
, 2014-12-23 22:01, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: kāpēc? Tie procenti visām komandām tieši vairāk nāk par labu, jo piemēram sezonas beigās Liepāja var būt augstāk teiksim ar 3 zaudēm, nekā BKV ar 2 vai tas pats VEF ar 2

Piekritīsi, tas ir izdevīgi, ne?
Un vēl, Jaunupam ir tāds plus salīdzinājumā piemēram ar Liepāju un Jūrmalu, ja sāks ūdens smelties mutē, sapirks dārgus spēlētājus, kas agri vai vēlu viņam uztaisīs rezultātu tādu kādu vajag.
, 2014-12-23 22:02, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Skatos BKV kepkas ir sapriecājušies par regulārās sezonas VEF zaudējumu, tāpat visiem zināms kurš klubs pavasarī cels kausu virs galvas!!!!
tu tikai nedir.s. uzraus tavus vefeļus uz metamā ka nemetas!
, 2014-12-23 22:02, pirms 10 gadiem
Kuksiks atriebās par to,ka nepaturēja viņu klubā,jo vadība neticēja ,ka viņš spēs rehabilitēties un spēlēt savā līmenī ,jo LBL playoffos izskatījās briesmīgi,te nu bija,izskatās,ka Kuksiks cīnīsies par vietu izlasē.
, 2014-12-23 22:02, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: tu tikai nedir.s. uzraus tavus vefeļus uz metamā ka nemetas!
Ka tik Liepāja tevi neuzrauj un pēc tam VEF
, 2014-12-23 22:02, pirms 10 gadiem
Skaidrs ir tas, ka VEF ir visada zina jauna komanda ... Tapec man liekas stulbi pirmssezonas skalie pazinojumi par merkiem eiropas turnira un VTB, ka ari LV .. Atbilstosak bija teikt .. Mums ir jauna komanda, paskatisimies kas sanaks, lielus merkus neuzstadam.. nevis ka te ..
, 2014-12-23 22:03, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ka tik Liepāja tevi neuzrauj un pēc tam VEF
neuzraus, par to vari neuztraukties.
, 2014-12-23 22:03, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Un vēl, Jaunupam ir tāds plus salīdzinājumā piemēram ar Liepāju un Jūrmalu, ja sāks ūdens smelties mutē, sapirks dārgus spēlētājus, kas agri vai vēlu viņam uztaisīs rezultātu tādu kādu vajag.
īpaši iepirkties jau viņš nevar gan, ja vien nepiedāvā lielāku līgumu Freimim un tad pa lielam vienīgais pirkums
, 2014-12-23 22:04, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Nav ko zīlēt, vienkārši patreiz pēc snieguma rēķinu patreizējo VEF varējumu. Ja Valis var apspēlēt Mazuru, pat vienā spēlē, tad ko, atskatoties kā Jēkabpils ir spēlējusi ar Jūrmalu un Liepāju, Mazurs darīs Lapmežciemā un Liepājā??
Pirmkārt vai tik ilgi viņš izvilks
, 2014-12-23 22:04, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: Apskaties LBL tabulu jau šobrīd. Dažiem zem eglītes būs cirvis ne dāvana:-) LBL
Ja vēlamies LBL intrigu uz visiem 100%, tad jācer uz šādu scenāriju: Ventspils zaudē vismaz 2 spēles, VEF 1 un Liepāja vai Jūrmala turpina pēc tāda paša grafika kā līdz šim, kas sanāktu: 1.v. Liepāja vai Jūrmala; 2.v. Ventspils; 3.v. VEF; 4.v. Jūrmala vai Liepāja utt. Pirmajā kārtā BKV - VEF un finālā nav viens no Lielajiem! :-) Ko sakāt?
Pareizi ir, ka VEF ir 4.vietā, tas ir tikai loģiski, kur problēmas?
, 2014-12-23 22:04, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāda starpība? Galvenais ir izmantot dotās iespējas, ne? Bet Jaunups jau pareizi darīja, vajag, lai tā zaude VEF "sāp" vairāk, tas ir tikai loģiski ne? Vai es esmu pārpratis tos noteikumus?
Nav ko zīlēt, vienkārši patreiz pēc snieguma rēķinu patreizējo VEF varējumu. Ja Valis var apspēlēt Mazuru, pat vienā spēlē, tad ko, atskatoties kā Jēkabpils ir spēlējusi ar Jūrmalu un Liepāju, Mazurs darīs Lapmežciemā un Liepājā??
, 2014-12-23 22:05, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Liepājas fani atgādiniet, cik BKV jau reizes esiet paņēmuši priekšā šogad?
tu kā vefa lūzerbrigādes piekritējs jau nu varētu šajā situācijā paklusēt
, 2014-12-23 22:07, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: tu kā vefa lūzerbrigādes piekritējs jau nu varētu šajā situācijā paklusēt
Kāpēc? VEF zaudēja nu un? Man tak pasaule no tā nesabruks, esmu atbalstījis un atbalstīšu komandu
, 2014-12-23 22:07, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pareizi ir, ka VEF ir 4.vietā, tas ir tikai loģiski, kur problēmas?
problēmas būs VEF un BKV, kad tiksies abi aci pret aci ne finālā bet jau pusfinālā (ja tik tālu tiks). Man ta kas. Ir daži, kas pavasarī smagi raudās spilvenā:-)
, 2014-12-23 22:07, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pareizi ir, ka VEF ir 4.vietā, tas ir tikai loģiski, kur problēmas?
Jau pirms spēles rakstīju, lai Galvanovskis vairāk skauto Mazuru, nevis Veco un Uveli. Baronam izdevīgi tagad ir atrasties sestiem un nogaidīt, kas būs trešie. Stratēģiski vērtējot pirmais ceturtadaļa fināls šosezon būs fināla vērtībā.
, 2014-12-23 22:08, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: problēmas būs VEF un BKV, kad tiksies abi aci pret aci ne finālā bet jau pusfinālā (ja tik tālu tiks). Man ta kas. Ir daži, kas pavasarī smagi raudās spilvenā:-)
Tur jau tā lieta, ka ož pēc pusfināla. Jo pieliks gan Vecais, gan Uvelis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 22:09, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāpēc? VEF zaudēja nu un? Man tak pasaule no tā nesabruks, esmu atbalstījis un atbalstīšu komandu
Zaudēja kam?? Zaudēja komandai, kas patreiz muļļājas, nevis spēlē, tur jau tā problēma.
, 2014-12-23 22:09, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: problēmas būs VEF un BKV, kad tiksies abi aci pret aci ne finālā bet jau pusfinālā (ja tik tālu tiks). Man ta kas. Ir daži, kas pavasarī smagi raudās spilvenā:-)
Tu raudāsi? Lai tak tiekas pusfinālā, man uz doto brīdi galvenais ir tikai snieguma uzlabojums.....Fināls cerams būs Liepāja un VEF, es nemaz neskumtu ja VEF finālā tieši Liepājai nozāģētu, Liepāja ir pelnījusi zeltu
, 2014-12-23 22:09, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Jau pirms spēles rakstīju, lai Galvanovskis vairāk skauto Mazuru, nevis Veco un Uveli. Baronam izdevīgi tagad ir atrasties sestiem un nogaidīt, kas būs trešie. Stratēģiski vērtējot pirmais ceturtadaļa fināls šosezon būs fināla vērtībā.
Kāds labums būt sestajiem? Labāk būt trešajiem, un skatīties, kas būs sestie!
, 2014-12-23 22:11, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Zaudēja kam?? Zaudēja komandai, kas patreiz muļļājas, nevis spēlē, tur jau tā problēma.
ar šādu sniegumu kā šodien, citām komandām grūtības būs, bet ja Jēkabpils spēja tikai saņemties pret VEF, tad jautājums vai viņi novērtē pārējās komandas??
, 2014-12-23 22:11, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Tu pats tam tici? , es saprotu ka Tu jau tagat sevi mierini , jo zini ka BKV pamatīgi ierīs!!!
ierīs, ierīs! Šampi no čempionu kausa!
, 2014-12-23 22:11, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu raudāsi? Lai tak tiekas pusfinālā, man uz doto brīdi galvenais ir tikai snieguma uzlabojums.....Fināls cerams būs Liepāja un VEF, es nemaz neskumtu ja VEF finālā tieši Liepājai nozāģētu, Liepāja ir pelnījusi zeltu
Ja Liepāja grib zeltu, ir jāpapildina 2 pozīcijas. Bronzai vajadzētu pietikt ar esošo, ar noteikumu, ja melnais nav padzīts.
, 2014-12-23 22:12, pirms 10 gadiem
Veči, viedokļus, kas notiks ar VEF tālāk? versijas: 1.Mazuru atlaidīs; 2.Mazurs aizies. 3.Atlaidīs dažus spēlētājus un ņems vietā citus. 4.Visi paliks savās vietās un "VEF turpinās visiem visu solīt" 5.Vainos valdību:-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 22:13, pirms 10 gadiem
Teorētiski jau viss ir acīmredzami - komanda degradējas, neviens spēlētājs, varbūt izņemot Jakoviču, neprogresē, uzvaru nav - treneris netiek galā ar savu darbu un pašam vajadzētu prasties... Bet ko likt vietā, zinot VEF finansiālo situāciju?
, 2014-12-23 22:14, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu raudāsi? Lai tak tiekas pusfinālā, man uz doto brīdi galvenais ir tikai snieguma uzlabojums.....Fināls cerams būs Liepāja un VEF, es nemaz neskumtu ja VEF finālā tieši Liepājai nozāģētu, Liepāja ir pelnījusi zeltu
Respect. Labākais komentārs no Tevis manām ausīm:-)
, 2014-12-23 22:14, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Veči, viedokļus, kas notiks ar VEF tālāk? versijas: 1.Mazuru atlaidīs; 2.Mazurs aizies. 3.Atlaidīs dažus spēlētājus un ņems vietā citus. 4.Visi paliks savās vietās un "VEF turpinās visiem visu solīt" 5.Vainos valdību:-)
Norčik, zinot Jaunupu kā "sporta funkcionāru", kurš palaida bērnus spēlēt VTB līgā, pieļauju, ka pirmais variants.
, 2014-12-23 22:14, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: Pēc desmit gadiem varbūt!!!!
rēc tik tālāk, trimpli, tik pavasarī nekur nepazūdi.
, 2014-12-23 22:14, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Veči, viedokļus, kas notiks ar VEF tālāk? versijas: 1.Mazuru atlaidīs; 2.Mazurs aizies. 3.Atlaidīs dažus spēlētājus un ņems vietā citus. 4.Visi paliks savās vietās un "VEF turpinās visiem visu solīt" 5.Vainos valdību:-)
Saņemos un savu dusmu uzrakstīju Jaunupam iekš twitter, teica, ka sēdēs un domās, ko darīt pa svētkiem, bet nu es pieliku klāt, ka nav ko domāt, Koļa jāmaina....redzēsim, ko "izdomās" Bet nu ja man izvēle būtu, tad no kluba pirmā lidotu Spaliņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 22:16, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Norčik, zinot Jaunupu kā "sporta funkcionāru", kurš palaida bērnus spēlēt VTB līgā, pieļauju, ka pirmais variants.
Pa lielam jau pareizi izdarīja, palasīju tviterī vienu viņa diskusiju ar pāris cilvēkiem, tad daļējis jau piekrist var, ka VEF ir tāds kā Porziņģa variants tikai komandām, Porziņģis progresē spēlējot pret daudz spēcīgākiem pretiniekiem + VTB ir zemāks līmenis nekā EK
, 2014-12-23 22:16, pirms 10 gadiem
Jā, nekā personīga! Bet fiksējot VEF-a arvien traģiskākos zāģus pieaugošā progresijā (pietiek atcerēties kaut vai kā spēles ar "Kalev" vidusdaļā mūsu komentētāji slavēja vefiešus - "redz kā igauņiem rāda kā skaisti un rezultatīvi jāspēlē, apnika šitā spēlīte, ieslēdza apgriezienus vajadzīgā brīdī un re kur Jūs pakaļā palikāt" - ar ko tas beidzās visi redzējām, bet jau spēles vidusdaļā pie +15 bija sajūta, ka tā var notikt un tas nebūs nereāli. Šodienas spēle Jēkabštadtē parāda un apstiprina likumsakarības. Bet redzot vefiešu treneri izmisīgi kaut ko klāstot (patiešām nekā personīga) nāk prātā, ka bērnības dienās mūsu rajonā bija tāds Mazurs, kurš dzina kandžu un arī to nesmādēja, pie tam gadiem ejot pēdējo darbību veica krietni biežāk kā pirmo... Bet tas nu tā...
, 2014-12-23 22:17, pirms 10 gadiem
Tiiri attieksme- ne jau Mazurs skreeja pa laukumu, bet 5 dzeki, no kuriem viens cer uz NBA...? Un Kuksiks gan jau veel principaa sanjeemaas katraa zinjaa, kkad Bagijs laikam teica, ka ja njem arzemnieku, tad tam jaabuut galvu paraakam par visiem vieteejiem, attieciigi rodas jautaajums, ko shodien laukos darija tie 3 sveshie dzeki? Un ja veel pieliekam, ka VEFa budzets pa lielam ir no valsts uznjeemumiem, tad ko tie dzeki tik suudiigi skrien par muusu naudu?
, 2014-12-23 22:17, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Saņemos un savu dusmu uzrakstīju Jaunupam iekš twitter, teica, ka sēdēs un domās, ko darīt pa svētkiem, bet nu es pieliku klāt, ka nav ko domāt, Koļa jāmaina....redzēsim, ko "izdomās" Bet nu ja man izvēle būtu, tad no kluba pirmā lidotu Spaliņa
Tu sāc sadzirdēt to, ko Tev oponēju jau sen gan par sastāvu, gan par Koļu, gan turnīru kur spēlēt, gan kam jābūt prioritātēm. Šodiena Tev atvēra acis?
, 2014-12-23 22:18, pirms 10 gadiem
chuuw rakstīja: KROPI, mans pacietības mērs ir izsmelts.. Galvenais tas prikols, ka jāpiemet čekam klāt VEF ar 1.18 koef, lai lielāks laimests.. Protams, pēdējā spēle čekā un no +5 4/4 izlaiž uzvaru.. MALAČI BĻ..
- kapēc tādas muļķības jādara??? 1.18?
, 2014-12-23 22:19, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Veči, viedokļus, kas notiks ar VEF tālāk? versijas: 1.Mazuru atlaidīs; 2.Mazurs aizies. 3.Atlaidīs dažus spēlētājus un ņems vietā citus. 4.Visi paliks savās vietās un "VEF turpinās visiem visu solīt" 5.Vainos valdību:-)
Pateiks, ka viens zaudējums nav traģēdija. Visi paliks savā vietā un pavasarī izcīnīs LBL kausu, kaut vai no 6.vietas startējot. Iespējams 28.februārī nopirks kādu jaudīgāku leģionāru, lai uzdevums vieglāks, punktu metēju.
, 2014-12-23 22:20, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu raudāsi? Lai tak tiekas pusfinālā, man uz doto brīdi galvenais ir tikai snieguma uzlabojums.....Fināls cerams būs Liepāja un VEF, es nemaz neskumtu ja VEF finālā tieši Liepājai nozāģētu, Liepāja ir pelnījusi zeltu
Ar ko Liepāja ir pelnījusi zeltu? Komanda- nekas īpašs, 3.-6. vieta Latvijā, nekas vairāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 22:21, pirms 10 gadiem
Jā, nekā personīga! Bet fiksējot VEF-a arvien traģiskākos zāģus pieaugošā progresijā (pietiek atcerēties kaut vai kā spēles ar "Kalev" vidusdaļā mūsu komentētāji slavēja vefiešus - "redz kā igauņiem rāda kā skaisti un rezultatīvi jāspēlē, apnika šitā spēlīte, ieslēdza apgriezienus vajadzīgā brīdī un re kur Jūs pakaļā palikāt" - ar ko tas beidzās visi redzējām, bet jau spēles vidusdaļā pie +15 bija sajūta, ka tā var notikt un tas nebūs nereāli. Šodienas spēle Jēkabštadtē parāda un apstiprina likumsakarības. Bet redzot vefiešu treneri izmisīgi kaut ko klāstot laukuma malā (patiešām nekā personīga) aizvien biežāk nāk prātā bērnības dienu mūsu rajona Mazurs (reāla persona), kurš dzina kandžu un to nesmādēja, pie tam gadiem ejot pēdējo darbību veica krietni biežāk kā pirmo... Bet tas nu tā...
, 2014-12-23 22:21, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Norčik, zinot Jaunupu kā "sporta funkcionāru", kurš palaida bērnus spēlēt VTB līgā, pieļauju, ka pirmais variants.
Ja godīgi, es nevienam nenovēlu, lai viņu "nomet", jo, manuprāt, kļūda ir nevis trenerī bet uzstādītajos mērķos un turnīros kur un cik spēlē! Bija jāspēlē LBL 2 apļi, Eurochallenge un tad jāskatās kā ar BBL vai to nevēlamo VTB. Tieši šādā secībā un ar tādu piegājienu. Ko iegūtu? Uzvaras (LBL), tātad pārliecību. Pieredzi Eurochallenge un (iespējams) BBL. Un pēc gada, censtos spēlēt līmeni augstāk. Pirmā gadā (šogad) varēja iztikt bez leģionāriem. Simpātisks sastāvs, vietējais treneris un visi laimīgi. Kurss nepareizais un Koļa tagad ir "lielākais grēkāzis" visu acīs. Netaisnīgi!
, 2014-12-23 22:21, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Tu sāc sadzirdēt to, ko Tev oponēju jau sen gan par sastāvu, gan par Koļu, gan turnīru kur spēlēt, gan kam jābūt prioritātēm. Šodiena Tev atvēra acis?
vienīgais turnīrs ar kuru var apvienot EK un LBL ir tikai VTB un EK komanda nevar spēlēt tikai LBL, tāda ir tā realitāte un nesaki labāk par Žalgiri un LKL, jo viņiem pat no izkrišanas EL sastāvs var turpināt spēlēt EK tālāk, bet ja teiksim VEF paņem spēcīgu sastāvu un izkrīt pirmajā kārtā, tad daļa sastāva jāatlaiž, nebūs pareizi, piekritīsi?

Sastāva varējumu jau es skaidroju, ka šajā sezonā īpaši neko daudz negaidu, tikai LBL zeltu, bet tagad uzlabojumu sniegumā....

Koļa ir labs, tikai patlaban ar jauniešiem, viņš ir iemests par agri lielajā dīķī, paskaties ar VEF junioriem gāja utt. - Lielajā basī viņam pagaidām ir liela nelaime - psihologa prasmju trūkums, kas noved pratiski pie šī rezultāta
, 2014-12-23 22:22, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Pateiks, ka viens zaudējums nav traģēdija. Visi paliks savā vietā un pavasarī izcīnīs LBL kausu, kaut vai no 6.vietas startējot. Iespējams 28.februārī nopirks kādu jaudīgāku leģionāru, lai uzdevums vieglāks, punktu metēju.
Bet Mazurs, kā treneris ir neatbilstošs, vēl jo vairāk Jakovičs kā saspēles vadītājs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 22:23, pirms 10 gadiem
Nedomāju ka VEFā kas pēc šīs spēles mainīsies, jo naudas nav ne citam trenerim un spēlētājiem bet tāda intriga kā pašlaik sen nav bijusi.
, 2014-12-23 22:23, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Ja godīgi, es nevienam nenovēlu, lai viņu "nomet", jo, manuprāt, kļūda ir nevis trenerī bet uzstādītajos mērķos un turnīros kur un cik spēlē! Bija jāspēlē LBL 2 apļi, Eurochallenge un tad jāskatās kā ar BBL vai to nevēlamo VTB. Tieši šādā secībā un ar tādu piegājienu. Ko iegūtu? Uzvaras (LBL), tātad pārliecību. Pieredzi Eurochallenge un (iespējams) BBL. Un pēc gada, censtos spēlēt līmeni augstāk. Pirmā gadā (šogad) varēja iztikt bez leģionāriem. Simpātisks sastāvs, vietējais treneris un visi laimīgi. Kurss nepareizais un Koļa tagad ir "lielākais grēkāzis" visu acīs. Netaisnīgi!
Uzvar komanda, zaudē treneris, viss ir pilnīgi un absolūti taisnīgi.
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2014-12-23 22:24, pirms 10 gadiem
Pat visobjektīvākais, kredītu Mazuram dodošs nespēs atrast labu vārdu komandas vadīšanai šādā spēlē. Es vēl saprotu Eirokausos un VTB nespēt spēles galotnes paņemt, bet ne jau šādā spēlē. Komanda tik tiešām atgādina amatieru kompāniju, kuri īsti nezina, ko dara uz laukuma. Tikai īsi uzplaiksnījumi rada kaut nelielu ilūziju, ka spēlētājiem ir meistarība. Bet nu c'mon, spēlētājiem tiks reāli sačakarēta psihe. Es negribu attaisnot spēlētājus, jo gan jau viņi saņem prāvu algu, par ko tādi jēkabpilieši var tikai sapņot, bet kaut kas ir kategoriski jāmaina. Un īpaši jau, ja uzņem komandā tādus spēlētājus kā Laueriju, trenerim jābūt ar dzelzs tvērienu, nevis tādam, kura vadībā grūti atcerēties spēli, kur jau no pirmās sekundes komanda izskatītos motivēta. Pfff...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-23 22:25, pirms 10 gadiem
Lietuviesi par rezultativakajiem VEF sastava nosauca Timmu un Berzinju ! : "Rygos klubui po 19 taškų pelnė Janis Timma ir Geraldas Beržinis.

Daugiau: P.Čukinas greitai išnaudojo pražangų limitą,...
, 2014-12-23 22:26, pirms 10 gadiem
Tikko no spēles. Fantastiskas emocijas. Paldies VEFam par šo spēli un, protams, vislielākais paldies šī vakara varoņiem - BK Jēkabpils! Lai vai kā, bet mēs šovakar uzvarējām Eiropas kausa komandu! Es gribu šo uzrakstīt vēlreiz: 23.12.2014. BK "Jēkabpils" - "VEF Rīga" 89:86! Mēs to izdarījām!!!
, 2014-12-23 22:29, pirms 10 gadiem
larondons rakstīja: Tikko no spēles. Fantastiskas emocijas. Paldies VEFam par šo spēli un, protams, vislielākais paldies šī vakara varoņiem - BK Jēkabpils! Lai vai kā, bet mēs šovakar uzvarējām Eiropas kausa komandu! Es gribu šo uzrakstīt vēlreiz: 23.12.2014. BK "Jēkabpils" - "VEF Rīga" 89:86! Mēs to izdarījām!!!
Pelnīti un pat ļoti. Sākums VEF bija kā auksta duša no kuras VEF tā īsti arī neatguvās. Visi ļoti motivēti, apņēmīgi. Šāda Jēkabpils atkal ir bīstams pretinieks ikvienam. Vienubrīdi likās, ka kaut kas buksē, bet šodien.... Iespējams gadījās pretī vājš pretinieks:-)
, 2014-12-23 22:29, pirms 10 gadiem
Jā, nekā personīga! Bet fiksējot VEF-a arvien traģiskākos zāģus pieaugošā progresijā (pietiek atcerēties kaut vai kā spēles ar "Kalev" vidusdaļā mūsu komentētāji slavēja vefiešus - "redz kā igauņiem rāda kā skaisti un rezultatīvi jāspēlē, apnika šitā spēlīte, ieslēdza apgriezienus vajadzīgā brīdī un re kur Jūs pakaļā palikāt" - ar ko tas beidzās visi redzējām, bet jau spēles vidusdaļā pie +15 bija sajūta, ka tā var notikt un tas nebūs nereāli. Šodienas spēle Jēkabštadtē parāda un apstiprina likumsakarības. Bet redzot vefiešu treneri izmisīgi kaut ko klāstot laukuma malā (patiešām nekā personīga) aizvien biežāk nāk prātā bērnības dienu mūsu rajona Mazurs (reāla persona), kurš dzina kandžu un to nesmādēja, pie tam gadiem ejot pēdējo darbību veica krietni biežāk kā pirmo... un vēl viņam bija mocis ar blakusvāģi. Bet tas viss nu tā... tikai uzpeld nez kāpēc...
, 2014-12-23 22:33, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Pelnīti un pat ļoti. Sākums VEF bija kā auksta duša no kuras VEF tā īsti arī neatguvās. Visi ļoti motivēti, apņēmīgi. Šāda Jēkabpils atkal ir bīstams pretinieks ikvienam. Vienubrīdi likās, ka kaut kas buksē, bet šodien.... Iespējams gadījās pretī vājš pretinieks:-)
VEF vienkārši nav saspēle, spēlētājiem individuāli nav ne vainas, bet ir bars nevis komanda...
, 2014-12-23 22:38, pirms 10 gadiem
Ta ka vienmer pec vef zaudes jaraxta par budzetiem 😊 kada ir atskiriba? 😊 oj ne soreiz par budzetiem ne.
, 2014-12-23 22:43, pirms 10 gadiem
Jekabpils samera vaji nospeleja bet ar to uzvarai pietika. Apsveicu.
, 2014-12-23 22:44, pirms 10 gadiem
Rai4a rakstīja: Skaidrs ir tas, ka VEF ir visada zina jauna komanda ... Tapec man liekas stulbi pirmssezonas skalie pazinojumi par merkiem eiropas turnira un VTB, ka ari LV .. Atbilstosak bija teikt .. Mums ir jauna komanda, paskatisimies kas sanaks, lielus merkus neuzstadam.. nevis ka te ..
VEF ir komanda kura spēlēja Eirokausos un VTB..zaudēt Kalevam kurš zaudē Jūrmalai..vai zaudēt Jēkabpilij ir necienīgi..ja komandas saimniekiem ir interese par rezultātu un cieņa pret līdzjūtējiem kuri aizvien mazākā skaitā apmeklē mājas spēles, tad Mazuram jau rīt jāiet trenēt U-13 meitenes (pēc iepriekšējās spēles uzticēju pat U-14)un jāiegādājas jauns treneris..līdz LBL playoffiem, komandu vēl ir iespējams savākt pat ar šiem spēlētājiem
, 2014-12-23 22:53, pirms 10 gadiem
Ja šitā turpināsies, tad VEFam ir iepēja netikt playoffos...
, 2014-12-23 22:54, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: Jekabpils samera vaji nospeleja bet ar to uzvarai pietika. Apsveicu.
Nevajag d*rst. 8 no 10 spēlēm VEF uzvarētu un šodien bija laba spēle. Galotnē paveicās Jēkabpilij, bet tas nemazina uzvaras nozīmīgumu.
, 2014-12-23 23:00, pirms 10 gadiem
Nekādus brīnumus neredzu, diezgan loģisks rezultāts un sezonas turpinājumā LBL, nekādu pastaigu nebūs.
Jēkabpilī diezgan labi spēlētāji savākti, protams VEF pēc uzvārdiem ir stiprāks, bet jau otro gadu pēc kārtas tiek demoralizets.
Ja šāda ir otrā sezona pēc kārtas, tad skaidrs, ka vaina ir nevis treneros un spēlētājos, bet kaut kur citur.
Manuprāt, Vefam bija jāmet pie malas vai ni VTB, vai Eirokausi, kārtīgi jātrenējas un jāspēlē LBL un BBL + viena no lielajām līgām (VTB / Eirokausi), kā arī treneru korpusā bīja jābūt kādam pieredzējušākam vecim. Šobrīd šie jaunie džeki tiek vienkārši demoralizēri ar tiem kāsieniem Eirolīgas līmeņa komandām.
Ideālā variantā Vefā bija jābūt kādam zinošam, basketbola dzīves virzīājam, visas problēmas sākās ar VV un pēctam Kurtinaiša aiziešanu. Tur vajag kādu spēcīgu personību ar pieredzi, kas var būt konstruktīva opozīcija kluba vadībai/naudas devējiem, jo manuprāt tā vaina ir tur.
, 2014-12-23 23:02, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Nekādus brīnumus neredzu, diezgan loģisks rezultāts un sezonas turpinājumā LBL, nekādu pastaigu nebūs.
Jēkabpilī diezgan labi spēlētāji savākti, protams VEF pēc uzvārdiem ir stiprāks, bet jau otro gadu pēc kārtas tiek demoralizets.
Ja šāda ir otrā sezona pēc kārtas, tad skaidrs, ka vaina ir nevis treneros un spēlētājos, bet kaut kur citur.
Manuprāt, Vefam bija jāmet pie malas vai ni VTB, vai Eirokausi, kārtīgi jātrenējas un jāspēlē LBL un BBL + viena no lielajām līgām (VTB / Eirokausi), kā arī treneru korpusā bīja jābūt kādam pieredzējušākam vecim. Šobrīd šie jaunie džeki tiek vienkārši demoralizēri ar tiem kāsieniem Eirolīgas līmeņa komandām.
Ideālā variantā Vefā bija jābūt kādam zinošam, basketbola dzīves virzīājam, visas problēmas sākās ar VV un pēctam Kurtinaiša aiziešanu. Tur vajag kādu spēcīgu personību ar pieredzi, kas var būt konstruktīva opozīcija kluba vadībai/naudas devējiem, jo manuprāt tā vaina ir tur.
BBL un EK nav savienojami, paskaties BKV, spēlēs tikai playoff, tas nekam neder
, 2014-12-23 23:06, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: BBL un EK nav savienojami, paskaties BKV, spēlēs tikai playoff, tas nekam neder
Tad vienā no tiem nav jāspēlē, vajadzēja vismaz LBL no sezonas sākuma vairāk spēlēt, iegūt pārliecību. Tā vietā visa pārliecība ir pasēta un viens vienīgs regress un demoralizācija. Ceru, ka tagad pakapājoties LBL ar līdzvērtīgām komandām vismaz kāds progress parādīsies. Nav jau viņiem tas sastāvs nekāds mega pārāks par pārējām LBL komandām. .
, 2014-12-23 23:07, pirms 10 gadiem
FANI UN JEKABPILS SODIEN VAR UZVARET VISUS!
, 2014-12-23 23:07, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Nezinu kāpēc, bet man tas nav pārsteigums. No sensācijas ne smakas. Gaidu 28.janvāri Liepājā, kad bez gumijas ņemsim priekšā šos pašus.
Vecīt,kad ņem priekšā visādas salašņas,tad bez gumijas neiztikt!
, 2014-12-23 23:09, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Tad vienā no tiem nav jāspēlē, vajadzēja vismaz LBL no sezonas sākuma vairāk spēlēt, iegūt pārliecību. Tā vietā visa pārliecība ir pasēta un viens vienīgs regress un demoralizācija. Ceru, ka tagad pakapājoties LBL ar līdzvērtīgām komandām vismaz kāds progress parādīsies. Nav jau viņiem tas sastāvs nekāds mega pārāks par pārējām LBL komandām. .
šajā sezonā un arī iepriekšējās vnk varēja sezonas otrajā pusē LBL aktīvāk spēlēt, vairāk spēļu, labi var būt nepilnu sezonu, bet kādas 18 spēles kā bkv būtu ok, laika pietiktu
, 2014-12-23 23:20, pirms 10 gadiem
Tas ir pat komiski, ka VEFs "mētājot" baigos zīmuļus bija atteicies spēlēt pilnu LBL sezonu.
, 2014-12-23 23:20, pirms 10 gadiem
janijs56 rakstīja: Taisnība, bet vienīgi tad iznāk, ka VEF izšķērdē naudu
tā ir tava nauda, ka būtu jāsatraucas? nedomāju gan
, 2014-12-23 23:26, pirms 10 gadiem
Nu ko diena izdevusies
, 2014-12-23 23:26, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kauns par kluba vadību
Salīdzini, cik ir Jēkabpils budžets un cik VEF!!!
Puse VEF sastāva saņem algu par neko, tā vietā varētu nopirkt daudz meistarīgākus leģionārus
Nav jēgas te mērīties krāniņiem - Jēkabpils vadībai tā varbūt ir sirdslieta, VEF - bizness. Un neba jau tu labāk zināsi kā vadīt klubu ar esošajām iespējām kā viņi paši....
, 2014-12-23 23:40, pirms 10 gadiem
Mazurs ir nepieklājīgs. Pec speles piegāju, pajautāju- cik ilgi vēl trenēs VEFu pēc šīs zaudes.Neatbildēja.
, 2014-12-23 23:43, pirms 10 gadiem
Mazurs ir losis!!!! atkal!!!
, 2014-12-23 23:54, pirms 10 gadiem
Nu malači, kaimiņi lūši, nav ko piebilst!
, 2014-12-24 00:26, pirms 10 gadiem
Ahahahahahaha, šitais ir labs.
, 2014-12-24 00:26, pirms 10 gadiem
huidimdirdimn rakstīja: Nav jēgas te mērīties krāniņiem - Jēkabpils vadībai tā varbūt ir sirdslieta, VEF - bizness. Un neba jau tu labāk zināsi kā vadīt klubu ar esošajām iespējām kā viņi paši....
Ja Tev basketbols vai jebkurš sporta veids nav sirdslieta,tad nafig Tev mocīties un tērēt laiku,naudu(gluži jau Vef šos gadus nespēlē tik pa sponsoru naudiņu).Kam tad skatītājiem nākt uz spēlēm.Tapēc ar tik maz to skatītāju var piesaistīt,jo ne visi spēlētāji sevi atdod/ziedo tai spēlei.Bet vienkārši-atnāk,nospēlē un saņem algu.
Ja kādreiz zaudējam 2 leišu klubiem.Tad tagad zaudējam vai visiem.Pluss Igauņi mūs ar masē.
Basketbola līmenis ir zemā līmenī(runājot par klubiem).
Pēc jauniešu čempi daudz eiropas eksperti slavēja un lielīja Kurucu un Paseču.Bet kas ar viņiem tagad notiekas?Kas viņus uzmana,trenē?Domā ka viņi ir uzlabojuši meistarību,pat netiekot uzspēlēt LBL tās savas 10-15 min.Nav tak tik augsts līmenis,ka viņi nevarētu nospēlēt tās min.
Paskat cik mači nospēlēti,bet cik neprecīzas piespēles dod.J-pils uztaisa ciešāku segšanu pa visu laukumu,vai sedzot tālu no 3pt,cieši sedzot vai pat pa 2 spēlētājiem..A ko šie,apjūk,sasteidz darbības un pazaudē bumbu..Bet pretī tak nebija nekāds Zalgiris,CSK vai Madrides Real.
Domā ka komandas ķīmija ir baigi labā?Paskaties kaut uz Mejeri.Labs spēlētājs,bet viņam neviens neuzticas un neiedod bumbu.
Nav komandā tāda spēlētāja kā Janičenoks,kas saturējo vecos,leģionārus un jaunos.Un veidoja to ķīmiju.
Bet pieredzējuša un laba spēlētāja tur nekas nemainīsies.Ja tiktu piesaistīts kā Blūms,tur viss būtu savādāk.
Kā komanda ar 2x lielāku budžetu kā Ventiņiem vai gandrīz pie 10x par J-pili var zaudēt?
Var zaudēt,bet no spēles nekā nebija.Ne jau super vai baigi ko J-pils pārsteidza.
, 2014-12-24 00:29, pirms 10 gadiem
Pasakiet man, kā tādam amatieru klubam kā VEF atļauj nospēlēt tikai dažas spēles čempī ? Ja būtu jāspēlē visi apļi, būtu daudz šādi zāģi Jelgavām, Jekabpilīm utt.
, 2014-12-24 00:41, pirms 10 gadiem
ilmis81 rakstīja: Ja Tev basketbols vai jebkurš sporta veids nav sirdslieta,tad nafig Tev mocīties un tērēt laiku,naudu(gluži jau Vef šos gadus nespēlē tik pa sponsoru naudiņu).Kam tad skatītājiem nākt uz spēlēm.Tapēc ar tik maz to skatītāju var piesaistīt,jo ne visi spēlētāji sevi atdod/ziedo tai spēlei.Bet vienkārši-atnāk,nospēlē un saņem algu.
Ja kādreiz zaudējam 2 leišu klubiem.Tad tagad zaudējam vai visiem.Pluss Igauņi mūs ar masē.
Basketbola līmenis ir zemā līmenī(runājot par klubiem).
Pēc jauniešu čempi daudz eiropas eksperti slavēja un lielīja Kurucu un Paseču.Bet kas ar viņiem tagad notiekas?Kas viņus uzmana,trenē?Domā ka viņi ir uzlabojuši meistarību,pat netiekot uzspēlēt LBL tās savas 10-15 min.Nav tak tik augsts līmenis,ka viņi nevarētu nospēlēt tās min.
Paskat cik mači nospēlēti,bet cik neprecīzas piespēles dod.J-pils uztaisa ciešāku segšanu pa visu laukumu,vai sedzot tālu no 3pt,cieši sedzot vai pat pa 2 spēlētājiem..A ko šie,apjūk,sasteidz darbības un pazaudē bumbu..Bet pretī tak nebija nekāds Zalgiris,CSK vai Madrides Real.
Domā ka komandas ķīmija ir baigi labā?Paskaties kaut uz Mejeri.Labs spēlētājs,bet viņam neviens neuzticas un neiedod bumbu.
Nav komandā tāda spēlētāja kā Janičenoks,kas saturējo vecos,leģionārus un jaunos.Un veidoja to ķīmiju.
Bet pieredzējuša un laba spēlētāja tur nekas nemainīsies.Ja tiktu piesaistīts kā Blūms,tur viss būtu savādāk.
Kā komanda ar 2x lielāku budžetu kā Ventiņiem vai gandrīz pie 10x par J-pili var zaudēt?
Var zaudēt,bet no spēles nekā nebija.Ne jau super vai baigi ko J-pils pārsteidza.
TU pārspīlē par budžetiem, īpaši par ventiņiem, par jēkabpili nespriežu
BKV 1.3 - 1,5 milj un VEF 1.7 - 2 milj, bet nu tur VEF arī lielāki ceļa izdevumi utt. ir saistībā ar visu VTB, arēnas ire utt.
, 2014-12-24 00:42, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pasakiet man, kā tādam amatieru klubam kā VEF atļauj nospēlēt tikai dažas spēles čempī ? Ja būtu jāspēlē visi apļi, būtu daudz šādi zāģi Jelgavām, Jekabpilīm utt.
Tad tieši otrādāk būtu, tur jāpiekrīt man tiem nolicējiem, ka spēlējot visu sezonu VEF diezgan stabili būtu LBL galvgalī
, 2014-12-24 00:46, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Ja godīgi, es nevienam nenovēlu, lai viņu "nomet", jo, manuprāt, kļūda ir nevis trenerī bet uzstādītajos mērķos un turnīros kur un cik spēlē! Bija jāspēlē LBL 2 apļi, Eurochallenge un tad jāskatās kā ar BBL vai to nevēlamo VTB. Tieši šādā secībā un ar tādu piegājienu. Ko iegūtu? Uzvaras (LBL), tātad pārliecību. Pieredzi Eurochallenge un (iespējams) BBL. Un pēc gada, censtos spēlēt līmeni augstāk. Pirmā gadā (šogad) varēja iztikt bez leģionāriem. Simpātisks sastāvs, vietējais treneris un visi laimīgi. Kurss nepareizais un Koļa tagad ir "lielākais grēkāzis" visu acīs. Netaisnīgi!
labprāt, Normund, palasīšu tavus komentārus pēc sezonas!
, 2014-12-24 01:30, pirms 10 gadiem
Stiflerss rakstīja: tā ir ka uzmet LBL,pa bronzu varēs pakapaaties
Nu, vēl playoffos jātiek...
, 2014-12-24 01:37, pirms 10 gadiem
Gāāāhh... Nu TĀDI āksti, piebilst nav vairs ko. Nu nav pagaidām Mazurs nekāds treneris, nav. Tas jau bija redzams U18, ka nekā prātīga tur nebūs no viņa - Štālbergs ar U20 stabili pogas šim izgrieza ar mazāku pieredzi un relatīvi vājāku sastāvu... VEFs ar tiem treneriem no viena grāvja otrā Patreiz no LV TOP komandām VEFa treneris viennozīmīgi visvājākais, lai arī pārējā komandas komplektācija patreiz ir pat ļoti ok (nu reālu centru jau, protams, nekad nenāktu par skādi, bet, lai tādus brīnumus piedzīvotu, tad jau visiem būtu jāsāk nodokļi maksāt...:-)
, 2014-12-24 03:00, pirms 10 gadiem
Brīžiem tā vien šķiet, ka paši špīleri jau minūtes pārtraukumos smīkņā par sniegtajām lekcijām. Cerams, ka līdz nedēļas beigām Bēbis atkāpsies, jo vadībai varbūt nemaz tagad nav slikti, kad lielākā daļa sezonas turpinājuma variantu nespīd (VTB taču arī šķiet nekas dižāks par 1.pusplayoff kārtu labākā gadījumā nespīd);pasaka vienkārši: "Džekiņ, Tev taču ļauj ar meistariem strādāt, kur vēl ko līdzīgu Tev piedāvās, ja nu tikai sapņos, kāds te vēl atalgojums..."
, 2014-12-24 03:43, pirms 10 gadiem
Ja kas, veči, iedomājieties, vienā rindā stāv Štelmahers, Helmanis, Mazurs un nu labi daudzveidībai vēl Vecvagars, visiem akcijas nolūkā jāieliek mutē knupīši. Kuram tas piestāv vislabāk? - šeit atbildi komentēt lieki, tas ir acīmredzams... ne jau kādi slikti nodomi mudina tā rakstīt, bet visi tie pēdēja laika brīnumi, kas notiek spēļu galotnēs. Tad vēl garākos vai īsākos spēles laika sprīžos ar atsevišķiem spēlētājiem , brīžiem nesaprotamās maiņas, piecnieku sastāva rotācijas utt. un utml. Piemēram, šodien jauno amerikāni noņēma un vairs atpakaļ nesūtīja, kaut bija sajūta, ka pamazām ieiet spēlē un galotnē varbūt tieši būtu noderīgs ar savām darbībām dažu redzēto nervozo lēmumu vietā, bet tas nu tā - kopaina ir tāda, kādu redzējām pēdējās 3-5 minūtēs Jēkaba pilsētā...
, 2014-12-24 04:10, pirms 10 gadiem
Mjāā! Smags gadījums ar Vefa jauno "ģenerāli". Drīz minūtes (gribējās jau teikt pusdienas) pārtraukumos spēlētāji maestro iedvesmojošo runu laikā rādīs tam radziņus, no sākuma paslepus, bet, ja pienāks Lieldienas, tad varētu vadīt komandu ar Lieldienu Zaķa ausīm, varētu vēl aprakstīt katram spēlētājam piemērotāko lomu šajā teātrī, bet ko tur - smiekli caur asarām... Nez ko par to visu domā īstais Ģenerālis?!
, 2014-12-24 04:16, pirms 10 gadiem
Tomēr ne jau trenerī visa vaina, lielā mēra esošo apstākļu ķīlnieks, saki kā gribi...
, 2014-12-24 04:23, pirms 10 gadiem
ilinens rakstīja: Tomēr ne jau trenerī visa vaina, lielā mēra esošo apstākļu ķīlnieks, saki kā gribi...
Bez tā, protams, neiztikt, jācer arī, ka ar humora izjūtu Koļam viss kārtībā..
, 2014-12-24 09:27, pirms 10 gadiem
jagris rakstīja: Gāāāhh... Nu TĀDI āksti, piebilst nav vairs ko. Nu nav pagaidām Mazurs nekāds treneris, nav. Tas jau bija redzams U18, ka nekā prātīga tur nebūs no viņa - Štālbergs ar U20 stabili pogas šim izgrieza ar mazāku pieredzi un relatīvi vājāku sastāvu... VEFs ar tiem treneriem no viena grāvja otrā Patreiz no LV TOP komandām VEFa treneris viennozīmīgi visvājākais, lai arī pārējā komandas komplektācija patreiz ir pat ļoti ok (nu reālu centru jau, protams, nekad nenāktu par skādi, bet, lai tādus brīnumus piedzīvotu, tad jau visiem būtu jāsāk nodokļi maksāt...:-)
Štālbergam bija daudz spēcīgāks sastāvs nekā Koļam u-20 + daudz labāks sagatavošanās posms, piemēram turnīrs Ķīnā
, 2014-12-24 10:27, pirms 10 gadiem
spacet rakstīja: labprāt, Normund, palasīšu tavus komentārus pēc sezonas!
nesapratu?
, 2014-12-24 11:40, pirms 10 gadiem
chuuw rakstīja: KROPI, mans pacietības mērs ir izsmelts.. Galvenais tas prikols, ka jāpiemet čekam klāt VEF ar 1.18 koef, lai lielāks laimests.. Protams, pēdējā spēle čekā un no +5 4/4 izlaiž uzvaru.. MALAČI BĻ..
Ko tu tur murgo?
, 2014-12-24 11:45, pirms 10 gadiem
Robinsons jau aizmuka no Koļas
, 2014-12-24 12:02, pirms 10 gadiem
O, bāc! Izvākuši komentu, kā mūsu komentatori slavas dziesmas vefiņam dziedāja Tallinā, ka kad vajag ieslēdz apgriezienus un rāda igām, kas ir īsts, skatāms un rezultatīvs basis, kad bija +15 pirms lielā kāsiena un Freimja īstās ārdīšanās sākuma. Jā, vāji ar paškritiku un objektivitātes trūkst. Atzīt, ka kaut kas nepareizi izteikts nepatīk... vai kādam spēcīgi kremt tāda acīm redzama patiesība?!
, 2014-12-24 12:07, pirms 10 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: Robinsons jau aizmuka no Koļas
Kur tas rakstīts? Šamais "notinās"?
, 2014-12-24 12:08, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Kur tas rakstīts? Šamais "notinās"?
nu tā viņa tviterī izskatās
Gerald Robinson Jr. @GRJR22 · 8h 8 hours ago
Challenge accepted...
Gerald Robinson Jr. @GRJR22 · 50m 50 minutes ago
Vilnius, Lithuania...
bet tas jau ka viņš kaut kur parvāksies bija zinams jau pedejā eurocup spēlē
, 2014-12-24 12:14, pirms 10 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: nu tā viņa tviterī izskatās
Gerald Robinson Jr. @GRJR22 · 8h 8 hours ago
Challenge accepted...
Gerald Robinson Jr. @GRJR22 · 50m 50 minutes ago
Vilnius, Lithuania...
bet tas jau ka viņš kaut kur parvāksies bija zinams jau pedejā eurocup spēlē
Tad Robinsonam bija tādas opcijas līgumā, ka var pārcelties citur, ja saņem labāku piedāvājumu? Jeb tur ir kas cits "apakšā"?
, 2014-12-24 12:14, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Tad Robinsonam bija tādas opcijas līgumā, ka var pārcelties citur, ja saņem labāku piedāvājumu? Jeb tur ir kas cits "apakšā"?
tur tā izpirkuma summa esot bijusi ļoti maza
, 2014-12-24 12:17, pirms 10 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: tur tā izpirkuma summa esot bijusi ļoti maza
Tad jau varbūt Jēkabpils šo pārpirka un Robinsons izvēlējās uzvarētājus! :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-24 12:38, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Robinsons uzmeta vef...
Varbūt, ka VEF uzmeta, bet mēs redzam tikai tās darbības sekas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-24 12:53, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Tas ir stiprs džeks un viņš ļoti labi saprot, ka viņš no tik vājas komandas pēc sezonas īsti nebūs nevienam vajadzīgs, gan jau motivāciju arī nejūt..
vai avots par Robinsona prom došanos joprojām ir twitter vai kur citur ir ziņa?
, 2014-12-24 12:56, pirms 10 gadiem
Vakardienas VEF zaudējums ir likumsakarīgs.Daudzi te runā par superklubu u.t.m.Tas,ka viņiem ir lielākais budžets starp LV komandām vēl neko nenozīmē.Ne jau bužets spēlē uz laukuma,bet spēlētāji.Un tas,ka spēlē VTB un Eirokausā vēl jo vairāk par tādu nepataisa.(superklubu) Rezultāti traģiski,lai neteiktu vairāk.Vienīgais ko viņi ir ieguvuši ir pieredze,spēlējot pret spēcīgiem Eiropas klubiem un tas viennozīmīgi ir pozitīvi.
VEF sastāvs esot spēcīgāks???Algu ziņā noteikti!Nosauciet man kaut vienu zvaigzni viņu sastāvā.Tas,ka viņi spēlē leģendāra kluba formās par tādiem nepadara!No kādreizējā VEF kluba pirmsākumiem un sasniegumiem te nav ne smakas. Šobrīd tur spēlē it kā potenciāli labākie jaunie un pāris paņemtie leģionāri un tas arī viss!
Paldies visiem skatītajiem kas atnāca un aktīvi atbalstīja mūsu komandu, pievienojoties fanu zonas(mums) dedzīgajam un skaļajam atbalstam.Tur nu mēs šobrīd esam LV visiem priekšā.Ja nepiekrītat manam viedoklim,atbrauciet,pārliecinieties!
Slēpts komentārs: huidimdirdimn
, 2014-12-24 13:16, pirms 10 gadiem
Salcevičam, Gogulim svétki
, 2014-12-24 13:18, pirms 10 gadiem
Cīņa par vietu izlasē- jau ir sākusies!
, 2014-12-24 15:34, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Cīņa par vietu izlasē- jau ir sākusies!
Jā, par Kuksiku daudzi pat bija piemirsuši. Var redzēt, ka ar dubultu apņēmību kapājis!
, 2014-12-24 16:13, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Tas ir stiprs džeks un viņš ļoti labi saprot, ka viņš no tik vājas komandas pēc sezonas īsti nebūs nevienam vajadzīgs, gan jau motivāciju arī nejūt..
Nu bez normālas aizsardzības viņš īpaši augstu netiks, visu sezonu ir diezgan vāja aizsardzība - visos turnīros
, 2014-12-24 16:18, pirms 10 gadiem
vai nu vispār likvidēt to VEFU vai ko, bet tālak šāds apsmiekls vairs nav panesams. zemāk šķiet vairs nav kur krist
, 2014-12-24 16:46, pirms 10 gadiem
Pašlaik VEF ir ceturtie. Atlikušas 6 spēles. Maz ticams, ka visas tiks uzvarētas.
Varētu pat teikt, ka pašlaik tikšana playoffos ir kļuvusi problemātiska, jo katrs zaudējums bīdīs komandu lejā strauji, tas pateicoties samazinātajam spēļu skaitam. Būtu interesanti palasīt konstruktīvas domas par strauju situācijas glābšanu, kamēr nav par vēlu.
, 2014-12-24 16:52, pirms 10 gadiem
hooker rakstīja: Pašlaik VEF ir ceturtie. Atlikušas 6 spēles. Maz ticams, ka visas tiks uzvarētas.
Varētu pat teikt, ka pašlaik tikšana playoffos ir kļuvusi problemātiska, jo katrs zaudējums bīdīs komandu lejā strauji, tas pateicoties samazinātajam spēļu skaitam. Būtu interesanti palasīt konstruktīvas domas par strauju situācijas glābšanu, kamēr nav par vēlu.
VEF vajag tikai trīs uzvaras vē lai būtu playoff, tā vismaz balstoties uz cita autora komentāru sezinu un ir vēl 7 spēles, divreiz ar Ventspili

Uzvaras visticamāk būs pret LU un Saldu, tad atliek tikai viena vēl spēle, kuru paņemt vajag
, 2014-12-24 17:17, pirms 10 gadiem
Pareizi, 7. Varētu būt, ka ar trim pietiks, ja uzvarēs Baronu, Saldu un Jūrmalu. Kā ies pārējās 4, to tik dies zin. Bet tomēr, vai kāds redz radikālas iespējas uzlabot sniegumu pārskatāmā laikā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-12-24 17:50, pirms 10 gadiem
hooker rakstīja: Pareizi, 7. Varētu būt, ka ar trim pietiks, ja uzvarēs Baronu, Saldu un Jūrmalu. Kā ies pārējās 4, to tik dies zin. Bet tomēr, vai kāds redz radikālas iespējas uzlabot sniegumu pārskatāmā laikā?
Man kā VEF fanam šķiet, ka viens veids būtu trenera maiņa, bet vai tas būtu pietiekami ekektīvs līdzeklis nezinu.....Otrs variants ir pieredzējuša spēlētāja piesaiste, piemēram, ja apstiprināsies Robinsona aiziešana, tad viņa vietā, kādu normālu uzbrūkošo aizsargu, kas varētu ieņemt kapteiņa vietu un būt līderis laukumā
, 2014-12-24 17:54, pirms 10 gadiem
sramli rakstīja: O, bāc! Izvākuši komentu, kā mūsu komentatori slavas dziesmas vefiņam dziedāja Tallinā, ka kad vajag ieslēdz apgriezienus un rāda igām, kas ir īsts, skatāms un rezultatīvs basis, kad bija +15 pirms lielā kāsiena un Freimja īstās ārdīšanās sākuma. Jā, vāji ar paškritiku un objektivitātes trūkst. Atzīt, ka kaut kas nepareizi izteikts nepatīk... vai kādam spēcīgi kremt tāda acīm redzama patiesība?!
Vakar spēles komentētāji arī runāja tikai par VEFu. VEFs to un šito, bet Jēkabpils bija vismaz tikpat uzmanības vērta.
, 2014-12-24 19:43, pirms 10 gadiem
Vai uz šo brīdi kāds sakarīgs LV treneris ir piejams? Varbūt jāmeklē kāds Diktatora tipa vīrs kurš ir spējīgs sapurināt spēlētājus uz atlikušo sezonu? Eh, ja varētu dabūt tādu kā Kurtinaitis.
, 2014-12-24 20:26, pirms 10 gadiem
hooker rakstīja: Pareizi, 7. Varētu būt, ka ar trim pietiks, ja uzvarēs Baronu, Saldu un Jūrmalu. Kā ies pārējās 4, to tik dies zin. Bet tomēr, vai kāds redz radikālas iespējas uzlabot sniegumu pārskatāmā laikā?
Ar 4 uzvarām nepietiks, lai iekļūtu PO, tad iegūtu 40%. Pag.sezonā 6.vietā bija Jūrmala ar 56,8%; 2013. Latvijas Universitāte ar 47,1%; 2012. Jelgava ar 42,3%. Šobrīd 6.vietā ir Barons ar 57,1%. Visticamāk pietiktu ar 6 uzvarām, kas, protams, ir ļoti iespējams. Tā kā VEF Play-Off visticamāk iekļūs, tikai redzēsim kurā vietā, kas tomēr ir svarīgi.
, 2014-12-24 20:26, pirms 10 gadiem
hooker rakstīja: Vai uz šo brīdi kāds sakarīgs LV treneris ir piejams? Varbūt jāmeklē kāds Diktatora tipa vīrs kurš ir spējīgs sapurināt spēlētājus uz atlikušo sezonu? Eh, ja varētu dabūt tādu kā Kurtinaitis.
Kaut to pašu Butautu, kaut pērno sezonu ar tādu sastāvu pa lielam izgāza
, 2014-12-24 20:31, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Ar 4 uzvarām nepietiks, lai iekļūtu PO, tad iegūtu 40%. Pag.sezonā 6.vietā bija Jūrmala ar 56,8%; 2013. Latvijas Universitāte ar 47,1%; 2012. Jelgava ar 42,3%. Šobrīd 6.vietā ir Barons ar 57,1%. Visticamāk pietiktu ar 6 uzvarām, kas, protams, ir ļoti iespējams. Tā kā VEF Play-Off visticamāk iekļūs, tikai redzēsim kurā vietā, kas tomēr ir svarīgi.
Uz šo brīdi skatoties, tad tikai divas komandas, kas raisa priekš manis to svarīgumu - BKV un Barons, jo šīs divas komandas pašlaik ir tādi kā nezināmie, bet Liepāja, Jēkabpils un Jūrmala būs sīvi pretinieki.....Ja BKV nesakārtos savu uzbrukumu, lai neizjustu Četmena trūkumu, tad būs gan jau pirmie, lai gan ja nesakārtos, tad paredzu, ka BKV kritīs tabulā uz kādu 3 vietu, es nemaz nebrīnītos ja BKV un VEF nebūtu LBL pirmajās divās vietās pēc regulārās sezonas......Kas saistās ar Baronu, tad neuzlabojot spēli un sastāvu viņi playoff varētu būt vājākie pretinieki
, 2014-12-24 20:34, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Ar 4 uzvarām nepietiks, lai iekļūtu PO, tad iegūtu 40%. Pag.sezonā 6.vietā bija Jūrmala ar 56,8%; 2013. Latvijas Universitāte ar 47,1%; 2012. Jelgava ar 42,3%. Šobrīd 6.vietā ir Barons ar 57,1%. Visticamāk pietiktu ar 6 uzvarām, kas, protams, ir ļoti iespējams. Tā kā VEF Play-Off visticamāk iekļūs, tikai redzēsim kurā vietā, kas tomēr ir svarīgi.
Nu ja VEF paņem vēl trīs, tad piecas uzvaras būs, bet nu galvenais ir pašu sniegumu tagad uzlabot, lai būtu iespēja izcīnīt tās uzvaras