Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Zeļļi tērpjas sarkanbaltsarkanā un valsts svētkos uzvar Cēsīs

Emils Ozerinskis

Zeļļi tērpjas sarkanbaltsarkanā un valsts svētkos uzvar Cēsīs
Cēsu sporta skolu savulaik pārstāvējušais Dāvids Vīksne. Foto: Andris Grīnbergs/Rīgas Zeļļi

Latvijas Neatkarības pasludināšanas 105. gadadienā "Rīgas Zeļļi" aizvadīja spēli Cēsīs, uzņemot ģeogrāfiski netālo "Valmiera Glass/ViA". No spēles pirmajā pusē iekrātā 21 punkta pārsvara zeļļi pielaida pretiniekus divu punktu atstatumā, bet nosargāja savu astoto uzvaru ar 87:78.

Latvijas Neatkarības proklamēšanas 105. gadadienu "Rīgas Zeļļi" atzīmēja ar svētku motīvos izveidotiem formas tērpiem, ierasto rozā kreklu vietā velkot sarkanbaltsarkanus tērpus. Arī groza tīkliņi bija sarkanbaltsarkanās krāsās. Karoga krāsu noformējums šajā spēlē bija zīmīgs, jo Atskaņu hronikā pieminētais karogs, uz kura pamata izveidots Latvijas Republikas karogs, pirmo reizi plīvojis tieši Cēsu apkārtnē.

Sākumsastāvi:
Zeļļi: Skuja, Osborns, Vīksne, Raimo, Lācis.
Valmiera: Elksnis, Kaufmanis, Miglinieks, Čerijs, Zelizņāks.

Spēles rezultātu ar precīzu metienu atvēra Zigmārs Raimo, kam sekoja Paula Miglinieka atbilde no tālās distances. Nākamajās minūtēs sekoja Aizeja Osborna izveidots izrāviens, kas palīdzēja zeļļiem nonākt desmit punktu vadībā jau pirms pirmās ceturtdaļas viduspunkta. Ar augstu lēcienu groza konstrukcījas izturību pārbaudīja Francis Lācis. Atšķirībā no desmit gadus senas vēstures, kad Kaspars Bērziņš salauza grozu Cēsīs, šoreiz Cēsu sporta halles aprīkojums turēja slodzi. Efektīgā manierē pirmo desmitminūti noslēdza Juris Vītols, kurš nobloķēja Haruna Zrno izdarīto metienu un aizskrēja ātrajā uzbrukumā, ieripinot bumbu grozā augstā lēcienā. Pirmais periods tādējādi noslēdzās ar rīdzinieku pārsvaru 25:11.

Jaundibinātais klubs turpināja audzēt savu pārsvaru arī otrajā ceturksnī, kura vidū Toma Skujas ofensīva ļāva Jura Umbraško vadītajai komandai pārsniegt 20 punktu vadību (42:21). Valmierieši ar kopīgiem spēkiem mazlietiņ pietuvojās, bet nominālo mājinieku pārsvars uz rezultāta tablo, arī ejot puslaika pārtraukumā, bija samērā drošs - 47:31.

Dueļa trešajā ceturksnī Cēsu grozu izturību nolēma pārbaudīt Guntis Sīpoliņš, kurš trieca bumbu atpakaļ cauri stīpai pēc kolēģa neprecīzā metiena. Arī Lācis atkārtoti lidoja virs stīpas, bet kopumā rīdzinieku pārsvars ruka, pēdējā ceturkšņa munūtē Sīpoliņam samazinot atstatumu līdz deviņiem punktiem. Ar divām sekmīgām darbībām atbildēja Dāvids Vīksne, tostarp ātrajā uzbrukumā triecot no augšas, bet līdz ar perioda beigu signālu Kristofers Karlsons raidīja bumbu grozā no savas laukuma puses - 56:66.

Noslēdzošajā ceturksnī gan no groza apakšas, gan no tālās distances rezultatīvs bija valmieriešu spēka uzbrucējs Teišons Čerijs, kurš sadeldēja vidzemnieku deficītu līdz nieka pieciem punktiem (63:68). Valmierieši turpināja mīt uz galvaspilsētas kluba papēžiem, Sīpoliņam nepilnas trīs minūtes līdz beigām sadeldējot deficītu līdz -2. Rīdziniekiem vieglāk uzelpot ļāva Lāča spēles trešais danks, kas 70 sekundes līdz beigām panāca rezultātu 81:73. Duncīti valmieriešu cerībās uz izglābšanos iedūra Vīksnes stūra tālmetiens, nostādot "Rīgas Zeļļus" neaizsniedzamā pozīcijā. Ar gala rezultātu 87:78 zeļļii sasniedza savu sezonas astoto panākumu, kamēr "Valmiera Glass/ViA" nācās turnīra tabulā ierakstīt devīto neveiksmi.

"Rīgas Zeļļu" MVP šajā spēlē bija Toms Skuja, kurš izcēlās ar 20 gūtiem punktiem un septiņām rezultatīvām piespēlēm. Kanādietis Aizeja Osborns Latvijas svētkos atzīmējās ar 15 gūtiem punktiem, bet pa 12 ačiem uzvarētāju labā guva Francis Lācis un Dāvids Vīksne. "Valmiera Glass/ViA" sastāvā tikai divu atlēkušo bumbu atstatumā no līgas rekorda atkārtošanas palika Guntis Sīpoliņš, kurš 19 izcīnītām bumbām pievienoja arī 22 gūtus punktus. Valmieriešu amerikāņi Teišons Čerijs un Seneka Naits guva pa 18 punktiem.

"Rīgas Zeļļi" - "Valmiera Glass/ViA" 87:78 (25:11, 22:20, 19:25, 21:22)
Zeļļi: Skuja 20 (7 rez.p.), Osborns 15, Vīksne 12 (3 pārt.b.), Lācis 12, Raimo 8 (9 atl.b., 6 pārt.b.), Vītols 6, Berkolds 4, Galdiņš 4, Pinete 3, Strēlnieks 3.
Valmiera: Sīpoliņš 22 (19 atl.b.), Naits 18, Čerijs 18, Karlsons 9, Kaufmanis 4, Greitāns 3, Elksnis 1, Zrno, Zelizņāks.

Latvijas – Igaunijas apvienotās līgas spēles šonedēļ

Dat.SpēleRez.Rezultatīvākie spēlētāji
14.11.Liepāja – VEF Rīga78:85Ķilps 30 p. - Bertāns 14 p.
15.11.Ogre – Viimsi88:71Kulačkovskis 18 p. - Reinarts 14 p.
Latvijas Universitāte – Rīgas Zeļļi59:88Švītiņš 12 p. - Vītols 20 p.
Keila – Tartu Ülikool80:73Džonsons 20 p. - Rozentāls 18 p.
17.11.Avis Rapla – VEF Rīga71:85Pāsoja 16 p. (7 pārt.b.) - Lotijs 17 p. (5 pārt.b.)
18.11.Pärnu Sadam – Prometey49:80Dīkstra 12 p. - Balvīns 16 p. (9 atl.b.)
TalTech – Liepāja89:68Sūrorgs 18 p. (8 rez.p.) - Dubults 14 p. (8 atl.b.)
Rīgas Zeļļi – Valmiera Glass/ViA87:78Skuja 20 p. (7 rez.p.) - Sīpoliņš 22 p. (19 atl.b.)
19.11.Viimsi – Liepāja15.00
Kalev/Snabb – Latvijas Universitāte17.00
Keila – Ventspils17.30

Kopvērtējums

VKomandaU-Z%
1.Kalev/Cramo8-0100.0
2.Prometey7-187.5
3.Rīgas Zeļļi8-280.0
4.Tartu Ülikool7-370.0
5.TalTech7-370.0
6.VEF Rīga7-370.0
7.Pärnu Sadam5-455.6
8.Ventspils5-455.6
9.Ogre6-554.5
10.Liepāja5-550.0
11.Keila Coolbet5-550.0
12.Avis Rapla3-827.3
13.Tallinn Kalev/Snabb2-722.2
14.Valmiera Glass/ViA2-918.2
15.Latvijas Universitāte2-1016.7
16.Viimsi1-109.1

  +4 [+] [-]

, 2023-11-18 20:57, pirms gada
Valmieras basketbola eksperts aka veselīgais taču teica, ka būs uzvara šodien

  +2 [+] [-]

, 2023-11-18 21:00, pirms gada
Zeļļi malači. Pēdējās 4-5 min. Skuja aukstasinīgi nodiriģēja Zeļļu uzbrukumu. Ja tā turpinās, tālu tiks. Lai vai kā, apsveicu Zeļļus ar kārtējo uzvaru, it sevišķi valsts svētkos.

     [+] [-]

, 2023-11-18 21:09, pirms gada
Gratianus Funarius rakstīja: Valmieras basketbola eksperts aka veselīgais taču teica, ka būs uzvara šodien
Izdzēsis savu komentāru

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 21:56, pirms gada
Pat ja Zeļļi izrādīsies viendienīšu projekts, šī brīža Latvijas basketā, tas ļoti noder. Komanda, kur nonākt tiem, kas pārauga LU, citas apakšgala komandas, bet top komandām/ārzemēm neinteresēja vai interesēja uz ļoti īsu laiku laukumā. Komanda, kas liek aizdomāties par savu komplektācijas spēju "vecajiem vaļiem" un komanda, kas otrajam ešalonam parāda realitāti.

     [+] [-]

, 2023-11-18 22:00, pirms gada
Pēdējās 162 sekundēs Valmierai 4 kļūdas, un tas notiek tad, kad Sīpoliņš sadeldèjis Rīgas pārsvaru līdz tikai 2 punktiem... Varbūt varēja brīnums notikt. Vēlreiz jautājums Valmieras kluba vadībai - cik ilgi vēl treneri domā auklēties ar 208 cm garu basketbola dārzeni, kuru konstanti laiź laukumā starta piecniekà, lai jau tà čagano komandas uzbrukuma potenciālu vēl vairāk samazinàtu? Pēdējos mačos neredz arī Zrno pienesumu, kur puika pazaudèjies?

  -1 [+] [-]

, 2023-11-18 22:26, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Pat ja Zeļļi izrādīsies viendienīšu projekts, šī brīža Latvijas basketā, tas ļoti noder. Komanda, kur nonākt tiem, kas pārauga LU, citas apakšgala komandas, bet top komandām/ārzemēm neinteresēja vai interesēja uz ļoti īsu laiku laukumā. Komanda, kas liek aizdomāties par savu komplektācijas spēju "vecajiem vaļiem" un komanda, kas otrajam ešalonam parāda realitāti.
par otro daļu, kā? Kopumā viņi taču neatšķiras, piemēram, no tās pašas Liepājas

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 22:33, pirms gada
Atkal duksis pie zeļļu raksta cenšas šos noniecināt. Labāk seko savām vafļām, un pasaki, lai noskaņojas labāk 😉 Tirliņš

  +1 [+] [-]

, 2023-11-18 23:48, pirms gada
Real Rebel rakstīja: par otro daļu, kā? Kopumā viņi taču neatšķiras, piemēram, no tās pašas Liepājas
Kā? Tā, ka ar tiem otrās šķiras džekiem var uzvarēt. Un uzvarēt ne tikai tabulas apakšgalu, bet arīaugšgalu un viduci. Tabula saka priekšā - uzvaru vairāk, kā jebkurai latviešu komandai. Ok, VEF dabūja iepīpēt, jo nebija gatavi sezonai. Bet gan V-pils (kas itkā skaitās vaļi), gan Liepāja, gan Ogre, nerunājot par Valmieru ir tālu aiz muguras Zeļļiem, turklāt, 3 no 4komandām ir dabūjušas piepīpēt Zeļļiem. Liepāja vienkārši ar Zeļļiem nav maukusi. Un jāatcerās - Zeļļi arī ne visas spēles ir varējuši spēlēt labakājā sastāvā. Ja jau tāda viendienīte ar nevienam nevajadzīgajiem noliek pie vietas gan Ogri, gan V-pili (uzvaras pār Valmieru nav nekas īpašs) - tad laikam jāsāk domāt, ka šīs sezonas kontekstā Zeļļi nav nekāda viduvējība vai arī te dažu apsmietie Šēnhofi un Buļi ir pratuši atlasīt graudus no sēnalām.

     [+] [-]

, 2023-11-18 23:57, pirms gada
Nav iemesla Zeļļu sastāvu apsmiet. Varbūt ne izcilnieki katrs par sevi, taču tur ir ļoti laba komandas ķīmija, kas ļauj sasniegt labu rezultātu. Šodien komanda nokapāja pirmās 10 minūtēs, tad palaida luni un beigās atkal 3 minūtes uzspieda. Ar to pret Valmieru pietika.

     [+] [-]

, 2023-11-19 00:06, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Kā? Tā, ka ar tiem otrās šķiras džekiem var uzvarēt. Un uzvarēt ne tikai tabulas apakšgalu, bet arīaugšgalu un viduci. Tabula saka priekšā - uzvaru vairāk, kā jebkurai latviešu komandai. Ok, VEF dabūja iepīpēt, jo nebija gatavi sezonai. Bet gan V-pils (kas itkā skaitās vaļi), gan Liepāja, gan Ogre, nerunājot par Valmieru ir tālu aiz muguras Zeļļiem, turklāt, 3 no 4komandām ir dabūjušas piepīpēt Zeļļiem. Liepāja vienkārši ar Zeļļiem nav maukusi. Un jāatcerās - Zeļļi arī ne visas spēles ir varējuši spēlēt labakājā sastāvā. Ja jau tāda viendienīte ar nevienam nevajadzīgajiem noliek pie vietas gan Ogri, gan V-pili (uzvaras pār Valmieru nav nekas īpašs) - tad laikam jāsāk domāt, ka šīs sezonas kontekstā Zeļļi nav nekāda viduvējība vai arī te dažu apsmietie Šēnhofi un Buļi ir pratuši atlasīt graudus no sēnalām.
Domājams ka galvenais iemesls, Zeļļi ir nodefinējuši kā vēlas spēlēt šo spēli un tam attiecīgi sakomplektēti spēlētaji. Nevis paņem tos kas itkā ir labi un tad mēgina lipināt kopā. Konkrēti - grib redzēt ātru komandas basketbolu, kur iesaistās visi laukumā esošie. Jā būs daudz kļūdu, bet kapāsim defa un uzbruksim ātri. To arī šie spēlētaji var izpildīt, labi nokapā un nesavtīgi uzbrūk. Paņem ļoti labu āzremnieku, bet takā šis pārtur bumbu, ātri vien pasaka viņam paldies! Kamēr tāda Valmiera un Ventspils pilnas ar ārzemniekiem, kuri ir nespējīgi un joprojām viņus tur komandā. Valmiera vispār traģiski, bilance 2-9 ar kaudzi viesspēlētaju, tad jau laid vaļā un spēlē ar savu U18 komandu + pieredzējušajiem valmieriešiem. VEF vismaz var saprast kam tos viesspēlētajus vajag - eiropas kausiem.

  +2 [+] [-]

, 2023-11-19 00:24, pirms gada
Robis rakstīja: Domājams ka galvenais iemesls, Zeļļi ir nodefinējuši kā vēlas spēlēt šo spēli un tam attiecīgi sakomplektēti spēlētaji. Nevis paņem tos kas itkā ir labi un tad mēgina lipināt kopā. Konkrēti - grib redzēt ātru komandas basketbolu, kur iesaistās visi laukumā esošie. Jā būs daudz kļūdu, bet kapāsim defa un uzbruksim ātri. To arī šie spēlētaji var izpildīt, labi nokapā un nesavtīgi uzbrūk. Paņem ļoti labu āzremnieku, bet takā šis pārtur bumbu, ātri vien pasaka viņam paldies! Kamēr tāda Valmiera un Ventspils pilnas ar ārzemniekiem, kuri ir nespējīgi un joprojām viņus tur komandā. Valmiera vispār traģiski, bilance 2-9 ar kaudzi viesspēlētaju, tad jau laid vaļā un spēlē ar savu U18 komandu + pieredzējušajiem valmieriešiem. VEF vismaz var saprast kam tos viesspēlētajus vajag - eiropas kausiem.
Vef fans Rebels to nesaprot. Viņam Zeļļi skaitās, tāda pati viduvējība, kā pārējās šī brīža lv komandas izņemot VEF. Redzamais laukumā pierāda pretējo - ja neskaita VEF, tad Liepāja un Zeļļi ir kārtīgu soli priekšā Ogrei, Ventspilij ne tikai tabulā, bet arī sniegumā. Par Valmieru, LU vispār nav vērts runāt. Jā, es piekrītu - arī Liepaja ir pelnījusi uzslavas (ja jau viņš salīdzina tieši ar Liepāju), taču Zeļļus īpaši izceļ tas, ka tā ir pavisam no jauna salipināta komanda. Reti, kur sportā jauna komanda bez milzu finansējuma spēj uzreiz konkurēt ar līderiem.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-19 09:27, pirms gada
Kvil, Liepāja nav kārtīgu soli priekšā O un V tabulā. Viņi ir aiz viņiem

  -1 [+] [-]

, 2023-11-19 09:58, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Vef fans Rebels to nesaprot. Viņam Zeļļi skaitās, tāda pati viduvējība, kā pārējās šī brīža lv komandas izņemot VEF. Redzamais laukumā pierāda pretējo - ja neskaita VEF, tad Liepāja un Zeļļi ir kārtīgu soli priekšā Ogrei, Ventspilij ne tikai tabulā, bet arī sniegumā. Par Valmieru, LU vispār nav vērts runāt. Jā, es piekrītu - arī Liepaja ir pelnījusi uzslavas (ja jau viņš salīdzina tieši ar Liepāju), taču Zeļļus īpaši izceļ tas, ka tā ir pavisam no jauna salipināta komanda. Reti, kur sportā jauna komanda bez milzu finansējuma spēj uzreiz konkurēt ar līderiem.
Ko nozīmē konkurēt ar līderiem? Ja skatāmies LatEst, tad noņemot Prometey, VEF, Kalev, kādi ir tie līderi? Un vairums no zeļļu spēlētājiem jau ir spēlējuši šajā līgā, tāpēc nevajadzēja ar neko aprast, tik cik ātru un atklātu basketbolu spēlēt. Protams, nereti tas iziet cauri, bet tās kvalitātes trūkst pret tām trim komandām, tāpat kā visām citām komandām. Kopumā Zeļļi ir vien tajā pašā līmenī, kur Liepāja, Ogre un BKV. Kas saistās ar spēli laukumā, tad tas sastāvs vienkārši neko citu nevar spēlēt, kā ātru atklātu basketbolu, jo viņiem trūkst gan meistarības, gan fizisku parametru tam.

Mani arī interesē jautājums par aizsardzību Zeļļu izpildījumā

  +1 [+] [-]

, 2023-11-19 10:14, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Ko nozīmē konkurēt ar līderiem? Ja skatāmies LatEst, tad noņemot Prometey, VEF, Kalev, kādi ir tie līderi? Un vairums no zeļļu spēlētājiem jau ir spēlējuši šajā līgā, tāpēc nevajadzēja ar neko aprast, tik cik ātru un atklātu basketbolu spēlēt. Protams, nereti tas iziet cauri, bet tās kvalitātes trūkst pret tām trim komandām, tāpat kā visām citām komandām. Kopumā Zeļļi ir vien tajā pašā līmenī, kur Liepāja, Ogre un BKV. Kas saistās ar spēli laukumā, tad tas sastāvs vienkārši neko citu nevar spēlēt, kā ātru atklātu basketbolu, jo viņiem trūkst gan meistarības, gan fizisku parametru tam.

Mani arī interesē jautājums par aizsardzību Zeļļu izpildījumā
Vienalga, ko izdarīs Zeļļi, Tu atnāksi un iekomentesi, cik viņi ir slikti. Es arī neuzskatu, ka viņi dara ko unikālu, bet esmu priecīgs, ka Latvijai beidzot ir par kādu klubu vairāk LAT-EST līgā.

  +1 [+] [-]

, 2023-11-19 11:13, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienalga, ko izdarīs Zeļļi, Tu atnāksi un iekomentesi, cik viņi ir slikti. Es arī neuzskatu, ka viņi dara ko unikālu, bet esmu priecīgs, ka Latvijai beidzot ir par kādu klubu vairāk LAT-EST līgā.
Kāpēc atkal savu izdomā? Es nekur neesmu teicis, ka viņi slikti ir. Es saku, ka viņi neizceļas ne ar ko tādu, kā iepriekš sludināja un arī unikalitātes, kā daži piesauc, īsti nav. Nedaudz mārketingā tik, piemetoties prometey klāt. Tāpat, tas ir labi, ka viens klubs ir klāt no LV, tikai varēja tas labāk būt no tukšā gala, tad vismaz vairāk reģioni pārstāvēti un vairāk cilvēku iespējams ieinteresēt.

Tāpēc lūdzu, TU, savā vecumā, neizdomā kaut kādas lietas, ko neesmu teicis

     [+] [-]

, 2023-11-19 12:15, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Kāpēc atkal savu izdomā? Es nekur neesmu teicis, ka viņi slikti ir. Es saku, ka viņi neizceļas ne ar ko tādu, kā iepriekš sludināja un arī unikalitātes, kā daži piesauc, īsti nav. Nedaudz mārketingā tik, piemetoties prometey klāt. Tāpat, tas ir labi, ka viens klubs ir klāt no LV, tikai varēja tas labāk būt no tukšā gala, tad vismaz vairāk reģioni pārstāvēti un vairāk cilvēku iespējams ieinteresēt.

Tāpēc lūdzu, TU, savā vecumā, neizdomā kaut kādas lietas, ko neesmu teicis
Taču redzams, ka Tev Zeļļi nepatīk. Kāpēc nevari to pateikt?

     [+] [-]

, 2023-11-19 12:20, pirms gada
"Kas saistās ar spēli laukumā, tad tas sastāvs vienkārši neko citu nevar spēlēt, kā ātru atklātu basketbolu, jo viņiem trūkst gan meistarības, gan fizisku parametru tam". Nu, nu, nu. Cienītais, te jūs mūldat, muldēšanas pēc. Ja par parametriem, daļēji, varētu piekrist, tad par meistarību gan var pastrīdēties. Noņemiet VEFam leģionārus, redzēsiet kurā komandā spēlē viduvējības, ar izņēmumiem protams. Fascinē atsevišķu klubu pārstāvju, a.k.a. līdzjutēju, arogance pret citu komandu komplektācijām. Mazvērtības kompleksi, bailes par konkurenci? Kas zin, kas zin. Nevēlos kādam pierādīt, ka Zeļļi ir "dzīvnieki" un visi pārējie neko neprot. Tā pavisam noteikti nav. Tomēr, neuzskatu, ka velns ir tik melns, kā to dažs labs te mālē.

  +1 [+] [-]

, 2023-11-19 12:25, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Taču redzams, ka Tev Zeļļi nepatīk. Kāpēc nevari to pateikt?
Atkal savu pieņem. Nekur neesmu teicis, ka man viņi nepatiktu. Man nepatīk tas haips, kas ir sacelts bez pamatojuma. Tās ir divas dažādas lietas. Godīgi atbildi, ne tā?

Kā klubs, man ir tāda pat attieksme kā pret jebkuru LBL klubu. Kā teicu, spriežot pēc sezonas sākuma, kas viņiem ir ļoti veiksmīgs, viņi ir Liepājas, Ogres, BKV (ok, tur treneris gāž iekšā) līmenī. Vienīgais, viņi sastāvu uzbūvējuši uz skrienoša/atklāta basketbola bāzes, kas protams nāk ar saviem mīnusiem klāt. Bet tā, nav nekāda atšķirības, vismaz man, no citiem LatEst klubiem. Vienīgais, ja viņiem nebūs papildinājumu C pozīcijā, tad sezonas otrajā pusē būs slikti

  +1 [+] [-]

, 2023-11-19 12:27, pirms gada
LetterTwo rakstīja: "Kas saistās ar spēli laukumā, tad tas sastāvs vienkārši neko citu nevar spēlēt, kā ātru atklātu basketbolu, jo viņiem trūkst gan meistarības, gan fizisku parametru tam". Nu, nu, nu. Cienītais, te jūs mūldat, muldēšanas pēc. Ja par parametriem, daļēji, varētu piekrist, tad par meistarību gan var pastrīdēties. Noņemiet VEFam leģionārus, redzēsiet kurā komandā spēlē viduvējības, ar izņēmumiem protams. Fascinē atsevišķu klubu pārstāvju, a.k.a. līdzjutēju, arogance pret citu komandu komplektācijām. Mazvērtības kompleksi, bailes par konkurenci? Kas zin, kas zin. Nevēlos kādam pierādīt, ka Zeļļi ir "dzīvnieki" un visi pārējie neko neprot. Tā pavisam noteikti nav. Tomēr, neuzskatu, ka velns ir tik melns, kā to dažs labs te mālē.
Īpaši gudriem, nekas nav jānoņem, leģionāri ir komandas sastāvdaļa. Un Zeļļu viens no līderiem ir leģionārs.

Mani fascinē tā arogance, kad pēkšņi vēlaties atskaitīt kādus spēlētājus, lai tikai aina labāka būt, bet nē, tas tā nestrādā.

Nosauc kuri zeļļu spēlētāji varētu spēlēt lēnāka stila, pragmatiskākā basketbolā? Teiksim pērn Raimo līdzīgā basketbolā pazuda Kalev rindās. Es pat nesaprotu, kas ir slikts tajā ko pateicu, jo tādu sastāvu uzbūvēja un tādu stilu spēlē. Tāds bija trenera redzējums.

     [+] [-]

, 2023-11-19 13:37, pirms gada
. Tādā gadījumā, īpaši gudriem nav jāsalīdzina komandas un to līmenis, ņemot vērā komandu budžetus. Neko nevēlos atskaitīt, ja neesiet pamanījis Zeļļos ir tikai viens leģionārs, tas pats nestabils. Vai komandas līderis, diez vai, diez vai. Tā vien šķiet, ka citi sāk parādities.

     [+] [-]

, 2023-11-19 14:28, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Atkal savu pieņem. Nekur neesmu teicis, ka man viņi nepatiktu. Man nepatīk tas haips, kas ir sacelts bez pamatojuma. Tās ir divas dažādas lietas. Godīgi atbildi, ne tā?

Kā klubs, man ir tāda pat attieksme kā pret jebkuru LBL klubu. Kā teicu, spriežot pēc sezonas sākuma, kas viņiem ir ļoti veiksmīgs, viņi ir Liepājas, Ogres, BKV (ok, tur treneris gāž iekšā) līmenī. Vienīgais, viņi sastāvu uzbūvējuši uz skrienoša/atklāta basketbola bāzes, kas protams nāk ar saviem mīnusiem klāt. Bet tā, nav nekāda atšķirības, vismaz man, no citiem LatEst klubiem. Vienīgais, ja viņiem nebūs papildinājumu C pozīcijā, tad sezonas otrajā pusē būs slikti
Kaut kā neredz Tavus negatīvos komentārus pret to pašu Ogri.

     [+] [-]

, 2023-11-19 18:31, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaut kā neredz Tavus negatīvos komentārus pret to pašu Ogri.
Tāpēc, ka Ogrei tāda haipa nav. Tīri līmeņa ziņā, tas ir tā paša līmeņa klubs, kuri spēlē atklātu un skatāmu basketbolu. Mans teksts ir tikai vērsts par to unikālo produktu, kuru it kā zeļļi piedāvā. Jā, mazliet vairāk ir mārketingā, jo prometey atļāva piemesties, bet tā, pārējais īpaši neatšķiras no citiem klubiem. Pats klubs kā tāds ir normāls LatEst klubs, pagaidām bez mājvietas, bet tas, visticamāk, ja spēs vairākas sezonas izdzīvot, mainīsies. Gan jau tas pats VEF centīsies tikt pie tās basketbola mājas izmantošanas, kas būtu normāli dēļ spēlēšanas ČL.

Man pret klubu kā tādu nav nekādu pretenziju. Man nepatīk, ka pēkšņi tas ir unikāls projekts utt. Lai gan tas tāds nav. Līdzīgi Liepāja aizstāja Lauvas un Valmiera klubus nomainīja. Vai tas pats vef, ar absolūti tādu pašu domu atgriezās apritē. Izņēmums ir Ogre, kas uznāca no zemākiem līmeņiem augšā.