Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Jurevičus atnes uzvaru Ventspilij

Jānis Pārums

Jurevičus atnes uzvaru Ventspilij
Mareks Jurevičus
Foto: Renārs Buivids

Šovakar Latvijas Basketbola līgas (LBL) finālsērijas trešajā spēlē "Ventspils" basketbolisti savā laukumā ar 78:77 uzvarēja "Barons/LMT", sērijā izvirzoties vadībā ar 2:1. Uzvaru nodrošināja Mareka Jurevičus tālmetiens pēdējā sekundē.

Pats spēles sākums mājiniekiem neko labu nevēstīja – pirmo divu minūšu laikā trīsreiz rezultatīvi uzbrukumus noslēdza "Barons/LMT" līderis Armands Šķēle, panākdams viesiem sešu punktu pārsvaru (0:6). Turpmākajās minūtēs situācija laukumā mainījās kardināli – ventspilnieki sakārtoja spēli aizsardzībā un uzbrukumā, veica izrāvienu 16:3 un pie rezultātu 16:9 par labu Kurzemes komandai, rīdzinieku galvenais treneris Mārtiņš Zībarts bija spiests pieprasīt minūtes pārtraukumu. Pēc tā "baronu" spēle kļuva nedaudz daudzveidīgāka un mājiniekiem aktīvi uzmanot Šķēli (brīžiem viņam uznāca pat trīs aizsargi – aut.), izpausties groza apakšā varēja Skirmants, kurš savas iespējas arī itin sekmīgi izmantoja. Pirmās ceturtdaļas beigās "baroni" guva četrus punktus pēc kārtas un ventspilnieki noslēdza desmitminūti vairs tikai ar 19:15.

Otrās ceturkšņa sākumā rīdzinieki turpināja tikpat sekmīgi – vēl septiņi punkti pēc kārtas (izrāviens 21:0) un svaru kausi atkal nosvērās par labu esošajiem čempioniem (19:22). Ventspilniekus no "nulles punkta" izkustināja Vorena Kārtera trieciens grozā no augšas. Lai gan Agra Galvanovska komandai izdevās panākt arī neizšķirtu, atgūt vadību liedza kļūdas piespēlēs. Uz ventspilnieku neveiksmju rēķina "baroni" panāca +6, tomēr tad sekoja ventspilnieku izrāviens 7:0, ko pēc Ronalda Zaķa tālās piespēles ar ātro uzbrukumu noslēdza Mareks Jurevičus – 35:34. Tas gan izrādījās pēdējais precīzais uzbrukums Kurzemes klubam pirmajā puslaikā. Tā izskaņā atkal nedaudz sekmīgāki bija "Barons/LMT" basketbolisti – 35:39.

Pēc pārtraukuma veiksmīgāk spēlē iejutās mājinieki – Šķēle aizmeta garām savus kārtējos soda metienus šajā sērijā, savukārt Bērziņš nopelnīja ceturto piezīmi, līdz ar to turpinājumā bija spēlēt krietni piesardzīgāk. Viesu komandas neveiksmīgās epizodes "Ventspils" izmantoja savā labā, lai gan kopumā trešajā desmitminūtē laukumā risinājās līdzvērtīga cīņa. Pēc trešās ceturtdaļas spēlē bija līdzsvars, kas solīja aizraujošas pēdējās desmit minūtes – 58:58.

Izšķirošais ceturksnis sākās ar pieciem rīdzinieku punktiem pēc kārtas, bet turpinājumā arvien labāku sniegumu demonstrēja ventspilnieki. Šķēlem pagalam neveicās metienu precizitātē, savukārt "Ventspils" gan uzbrukumā, gan aizsardzībā spēlēja nedaudz pārdomātāk un gudrāk nekā "baroni". Pie rezultāta 58:63 kurzemnieki veica izrāvienu 7:0 un pēc Jurevičus tālmetiena atkal atguva vadību – 65:63. Turpinājumā spēle ritēja punkts punktā. Sevišķi veiksmīgi spēles beigās laukumā darbojās jau pieminētais Jurevičus, kurš bija precīzs gan no tuvās, gan tālās distances, ļaujot mājiniekiem turēties priekšgalā - 75:72.

Dramatiski izvērtās notikumi mača izskaņā. Piecas sekundes līdz pamatlaika beigām Armands Šķēle pāri Vorena Kārtera rokām iemeta tālmetienu, no 74:75, panākot 77:75 un pietuvinot "baronus" uzvarai. Agris Galvanovskis nekavējoties pieprasīja minūtes pārtraukumu, lai dotu pēdējos norādījumus un mēģinātu izraut uzvaru. Pēc centra auta bumba nonāca pie Jurevičus, kurš izmānīja Mārtiņu Skirmantu un pēdējā sekundē izmeta trīspunktu metienu, kas bija precīzs - 78:77! Atlikušajās 0.6 sekundēs "baroniem" neizdevās uzbrukums, līdz ar to spēlē uzvaru guva ventspilnieki, sērijā panākot 2:1.

eSports.lv lietotāju balsojumā par spēles labāko spēlētāju tika atzīts mača varonis Mareks Jurevičus.

LBL finālsērijas 3. spēle

Ventspils - Barons/LMT 78:77 (19:15, 16:24, 23:19, 20:19)
Ventspils: Jurevičus 18, Umbraško 16, Kings 11 (6 rez.p.), Zaķis 9, Veselovs 9, Kārters 7, Strēlnieks 6 (5 rez.p.), Bertāns 2.
Barons/LMT: Šķēle 25, Skirmants 14, Okafors 14 (9 atl.b.), Adomaitis 8, Bērziņš 7 (9 atl.b.), Abernetijs 4, Kravčenko 3, Brūniņš 2.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 00:30, pirms 15 gadiem
izvilka uzvaru ventspils treneris ar gada frāzi: we don`t need this fucking show, we need score points

  -3 [+] [-]

, 2009-05-19 01:40, pirms 15 gadiem
finālspēles cienīgs scenārijs. Armands visiem mutes lika aizvērt,bet ar to bija par īsu.pokomoniem atkal svētki

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 01:55, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: finālspēles cienīgs scenārijs. Armands visiem mutes lika aizvērt,bet ar to bija par īsu.pokomoniem atkal svētki
pokemoniem, labvēli! nerausti valodu....

  +3 [+] [-]

, 2009-05-19 07:27, pirms 15 gadiem
ASK Slaaniitajs rakstīja: juris iet maajaas man uz pusi vajraak starpcitu :d prosta patik juus berneljus kaitinaat
Pats izskaties pēc maza bērneļa, kurš tikko ticis pie datora un nu nezin ko ar to iesākt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-19 08:27, pirms 15 gadiem
k-west rakstīja: JĀAA! Uzvara!
malacis Jurevičus un arī Umbraško is back, bet Kings nerāda to ko gaidīju
nē nu ja Kingam 8 piespēles, 19 efekt. ailītē, un vēl 11 pts, un 7 atlēkušās bumbas un 2 pārķertas bumbas ir slikti nu tad es nezinu...

     [+] [-]

, 2009-05-19 08:43, pirms 15 gadiem
Bronam labaks garais gals-tas ari izskira likteni , ka Barona garie atri savaca 4 piez.Un komandas lidzigas tapec pirms serijas vareja but gan 4/3 gan 4/0-viss izskiras psihologija.Protams BKV trauceja saspringto spelu trukums ko Barons neizmantoja/trenera kluda/

     [+] [-]

, 2009-05-19 08:46, pirms 15 gadiem
Nesaprotu par ko te dazhus par varonjiem taisa,Ventspils 5 sek. pirms speeles beigaam bija vadiibaa ar 1 punktu un uzvareetaajs bija skaidrs,tad divi speeleetaaji apmainijaas ar ziliem 3 punktu metieniem,nu un tad vienalga Ventspils uzvareeja,ja buutu otraadi,tad tas buutu varonjdarbs.....
Mani satrauc pilniigi kas cits,senaakos gados vienmer lamaajaam tiesneshus par slikto tiesaashanu,pagaajushajaa gadaa finaalus notiesaaja ljoti labi,kas ir noticis shajaa gadaa,jo tiesaashana ir vienkaarshi briesmiiga un ar katru speeli taalaaak ar vien sliktaak,vakar jau bija pilniigs haoss laukumaa,briizhiem nevareeja saprast tiesneshu fantaazijas liimeni!!!! Nekaadaa gadijumaa nevar teikt ka kaadam paliidzeetu,bet tik daudz kljuudas uz abaam puseem ir satriecoshi..................!!!!!!!!!!!???????????????.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 08:46, pirms 15 gadiem
pirms dažām dienām te komentēju par Barona komandu Tagad jāņem vārdi atpakaļ - treneris Baroniem laikam ir tā sabijies, ka drīz jau iztiks ar piecu spēlētāju spēli. Es domāju, ja Barons spēles laikā maiņas taisītu biežāk, nevis uz pārguruma robežas, tad rezultāts būtu pilnīgi cits. Bet nu uzvar komanda, zaudē treneris.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 08:55, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nu cik reižu Tev var teikt ? Pokemoni NAV īsti. Tie ir tikai tēli no Tavas mīļākās multenes. Un tagad - čuči, guli - mazais.

p.s. un arī skapī bubulis nedzīvo, tās ir tikai Tavas iedomas.
Šis bija ļoti labs...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 09:50, pirms 15 gadiem
Ka tik nebūtu tas rezultāts galā 4:1 pretēji tam ko Šķēles jaunskungs minēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-19 10:11, pirms 15 gadiem
hahaha narkomaans sķēle aplauzaas seeriijaa 4:1 aizej uz esiiti un buus tev.nevaig tik daudz gljukot-bolaci.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 10:12, pirms 15 gadiem
Un Skele vel pirms vairakiem gadiem (ja nemaldos tad kad drafteja Biedru) grasijas doties pari lieleajai pelkei savu meistaribu demonstret.Blin pat Sakils savos sliktakajos soda metienu gados vairak trapija

     [+] [-]

, 2009-05-19 10:41, pirms 15 gadiem
Teicu ka uzvarēs.Malači Ventspilnieki.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 10:53, pirms 15 gadiem
Brolis rakstīja: Un Skele vel pirms vairakiem gadiem (ja nemaldos tad kad drafteja Biedru) grasijas doties pari lieleajai pelkei savu meistaribu demonstret.Blin pat Sakils savos sliktakajos soda metienu gados vairak trapija
Un Biedrs salīdzinot ar Šķēli, ir FT monstrs,un supermens..... Skaidrs ir viens, jāļauj spēlēt Šķēlem, jāsit sodi pie metienu izpildes, tā lai nevar uzmest. Patiesībā man ir bail par LV izlasi ar Šķēli sastāvā, jo tas ir 100% ka pretinieku treneri ir jau pamanījuši šo ļoti būtisko Šķēles trūkumu, un noteikti to izmantos par visiem 100%.... pipec, zem 30% mest sodus.... kā tas vispār ir iespējams.....

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 11:32, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Armands – vot tas ir džeks, viņa soda metienu dēļ vien ir vērts skatīties spēli. Šķēle - finālsērijas sodiņu MVP. Nu sakat, ko gribat, bet Šķēle ir haļavšķiks, par šitādu naudu, ko viņš saņem un ja viņš grib kaut kur augstākā līmenī uzspēlēt, viņam būtu jāsēž zālē, jāmet sodiņi līdz vēlai naktij, jāpaņem papildus treneris vai psihologs, vai kāda esīša meitene vienalga, bet tā sodiņu izpilde ir jāuzlabo...
viens no labākajiem kometāriem par šo spēli...

     [+] [-]

, 2009-05-19 11:32, pirms 15 gadiem
lapeligais rakstīja: Šķēlē baigi nopozēja pēc iemestā 3p.
Jā un pēc tam plātīja rokas.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 11:35, pirms 15 gadiem
badijs rakstīja: viens no labākajiem kometāriem par šo spēli...
Piekrītu.
Bet par Šķēli pareizi,kamēr visi sildās pirms spēles,loka kājas Armando sēž uz soliņa un brīnās,atradusies zvaigzne.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 11:36, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Un Biedrs salīdzinot ar Šķēli, ir FT monstrs,un supermens..... Skaidrs ir viens, jāļauj spēlēt Šķēlem, jāsit sodi pie metienu izpildes, tā lai nevar uzmest. Patiesībā man ir bail par LV izlasi ar Šķēli sastāvā, jo tas ir 100% ka pretinieku treneri ir jau pamanījuši šo ļoti būtisko Šķēles trūkumu, un noteikti to izmantos par visiem 100%.... pipec, zem 30% mest sodus.... kā tas vispār ir iespējams.....
Kurš teica,ka Šķēle būs izlasē?

     [+] [-]

, 2009-05-19 11:43, pirms 15 gadiem
maucnenormal rakstīja: 4:1
nja kads te zimejas par 4:1

     [+] [-]

, 2009-05-19 12:09, pirms 15 gadiem
ASK Slaaniitajs rakstīja: tu eis mulkjis ja domaa ka Zakjis kadreiz Nba speelees vinjsh talaak par Ventspili arii netiks ! un Ventspilii tikai tadi daunji kaa Bertans spelee ! visi jus esat apriebushies interneta lupatas !
PZD pārmurdotā suņa galva, ej nomazgā ausis.

     [+] [-]

, 2009-05-19 12:26, pirms 15 gadiem
Protams, tas varbūt neizmainīja spēles gala iznākumu, bet kāpēc pēc Zaķa tehniskās tiesnesis sodus lika mest Armandam ; 2 ceturtdaļā ARMANDA 3pts ieskaitīja kā 2, bet pa TV atkārtojumā varēja redzēt ka neuzkāpa uz līnijas....

     [+] [-]

, 2009-05-19 12:48, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Armands – vot tas ir džeks, viņa soda metienu dēļ vien ir vērts skatīties spēli. Šķēle - finālsērijas sodiņu MVP. Nu sakat, ko gribat, bet Šķēle ir haļavšķiks, par šitādu naudu, ko viņš saņem un ja viņš grib kaut kur augstākā līmenī uzspēlēt, viņam būtu jāsēž zālē, jāmet sodiņi līdz vēlai naktij, jāpaņem papildus treneris vai psihologs, vai kāda esīša meitene vienalga, bet tā sodiņu izpilde ir jāuzlabo...
nav taču dzīvē lielāka prieka kā kādu nolikt. Vai ne?It īpaši ja tas ir kāds,līdz kura līmenim(ne sportiskā,ne finansiālā) tev nekad netikt.
Es tev pilnībā piekrītu par soda metienu izpildi. Ja cilvēks treniņā liek 10/10 bet spēlēs 0/10,tad ir pilnīgā pakaļā.

     [+] [-]

, 2009-05-19 13:01, pirms 15 gadiem
Ventspils the best

     [+] [-]

, 2009-05-19 13:54, pirms 15 gadiem
Ventspils izvilks čempi!!!

     [+] [-]

, 2009-05-19 14:34, pirms 15 gadiem
glasenbe rakstīja: Kurš teica,ka Šķēle būs izlasē?
Es neteicu, ka 100% būs, izteicu tikai minējumu, ja būs.... Nu jā, pārlasot vairāk izskatās pēc abgalvojuma, bet doma bija, ka ja būs...

  -2 [+] [-]

, 2009-05-19 14:35, pirms 15 gadiem
ASK Slaaniitajs rakstīja: ej guleet
tu vel neesi nobanots???

  -1 [+] [-]

, 2009-05-19 15:06, pirms 15 gadiem
es skalhi reecu beigaas!!! baronam un shkeelem aplauziens! pat zheel palika!

bet patiesais iemesls, ka barons neuzvar... ir vinhu formas!
vinhiem ir nesmukas formas!!! un tik daudz sponsoru uzliimju... neko saprast nevar! luuk mans verdikts!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-19 15:07, pirms 15 gadiem
jaa, un kaapeec jurevichu aaraa sedza garais skiris??????? .... not understand me!

     [+] [-]

, 2009-05-19 15:17, pirms 15 gadiem
shneps rakstīja: jaa, un kaapeec jurevichu aaraa sedza garais skiris??????? .... not understand me!
pajobax

     [+] [-]

, 2009-05-19 18:14, pirms 15 gadiem
ASK Slaaniitajs rakstīja: tu eis mulkjis ja domaa ka Zakjis kadreiz Nba speelees vinjsh talaak par Ventspili arii netiks ! un Ventspilii tikai tadi daunji kaa Bertans spelee ! visi jus esat apriebushies interneta lupatas !
nomaini savu pretīgo bildi