Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" rindās jauns amerikānis

Jānis Celmiņš

"Ventspils" rindās jauns amerikānis
Šons Pruits čehu kluba sastāvā
Foto: bkprostejov.cz

BK "Ventspils" sastāvā jau šīvakara Latvijas Basketbola līgas spēlē pret "Rīgas ASK" debitēs 208 centimetrus garais amerikāņu izcelsmes centra spēlētājs Šons Pruits, kurš komandā ieradies uz pārbaudes laiku.

23 gadus vecais Šons Pruits (208 cm, 112 kg) aizvadītajā vasarā startēja četrās NBA Vasaras līgas spēlēs, kurās vidēji guvis 1,8 punktus. Pārstāvot Illinoisas universitāti, Pruits piedalījās 2005. gada NCAA finālčetriniekā jeb "Final 4", kur finālā piekāpās Ziemeļkarolīnas universitātei (togad Pruita komandas biedrs bija pašreizējais NBA kluba Jūtas "Jazz" līderis Derons Viljamss).

Sezonas pirmo pusi amerikānis pavadīja Čehijas klubā "Prostejov" (tajā pašā, kur nesen atrādījās Kaspars Cipruss). 22 spēlēs "Prostejov" sastāvā Čehijas čempionātā Pruitam šosezon vidēji 16,4 punkti un 9,9 atlēkušās bumbas. Pirms tam 23 gadus vecais kreilis spēlējis Illinoisas universitātē. Pēdējā sezonā amerikāņu centrs izcēlās ar vidēji spēlē gūtiem 12,6 punktiem un 7,3 atlēkušajām bumbām.

"Ventspils" kluba ģenerālmenedžeris Ralfs Pleinics portālam eSports.lv apstiprināja, ka spēlētājs jau šovakar dosies laukumā LBL spēlē pret "ASK Rīga". Šīsnedēļas "Sporta Avīzē" Pleinics par iespējamo sastāva papildinājumu izteicās: "Pēc garā spēlētāja skatāmies un aktīvi meklējam jau kopš janvāra, taču šobrīd tirgus ir ļoti neaktīvs - nav daudz komandu, kas šajā laikā kaut ko maina. Nav nekādas kustības. Mēģinājām dažādus variantus - dabūt laukā spēlētājus no komandām, kuras kavējas ar algu izmaksām, skatīties nesen atlaistos. Būtu iespējas paņemt kādu, kas šosezon vispār vēl nav spēlējis, taču tas savukārt neder mūsu komandai - vajag kādu, kurš ierodas labā formā un gatavs spēlēt un palīdzēt uzreiz. Kopš palaidām Skirmantu un Ciakosu, garajā galā papildinājums nepieciešams ļoti izteikti. Vēl ir laiks gandrīz divas nedēļas, kuru laikā noteikti papildināsimies - cits variants nemaz netiek pieļauts."

 +26 [+] [-]

, 2009-02-18 15:00, pirms 16 gadiem
opaca...ask nebus viegli ja speles tapat ka pret Šauliem

ventspils nopietns speks bus ja abi jaunie veiksmigi iesaistisies

 +11 [+] [-]

, 2009-02-18 15:00, pirms 16 gadiem
njaaa, tāds pārsteigums bik
Būs jāaizstaigā uz Arēnu un jāielūko, kāds tad tas Pruits ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-02-18 15:02, pirms 16 gadiem
Labs,labs,kruts,kruts!

     [+] [-]

, 2009-02-18 15:05, pirms 16 gadiem
wow, tad jau jaamet toto uz v-pili! Izskataas ka viegla uzvara gaidaama!
Slēpts komentārs: mrPO

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 15:08, pirms 16 gadiem
tagad v-pilij ir 5 speeletaaji ar 2+ metriem! Normaali! Tas ir tik pat cik ask kopaa! Buus interesanti!

  +8 [+] [-]

, 2009-02-18 15:10, pirms 16 gadiem
Šons Pruits ir amerikāņu izcelsmes spēlētājs, kura augums ir 1985

  +4 [+] [-]

, 2009-02-18 15:10, pirms 16 gadiem
pa taisno no Lidostas Rīga uz Arenu Rīgu!

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 15:11, pirms 16 gadiem
niprais3 rakstīja: Šons Pruits ir amerikāņu izcelsmes spēlētājs, kura augums ir 1985

varen liels padevies puika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:12, pirms 16 gadiem
Šons Pruits ir amerikāņu izcelsmes spēlētājs, kura augums ir 1985. gadā dzimis spēlētājs, kura augums ir 208 cm, svars 112 kg.


Bet tad redzēs kas pa putnu! Galīgi nedzirdēts!

  +9 [+] [-]

, 2009-02-18 15:13, pirms 16 gadiem
Augums 1985! Varētu mierīgi mājai jumtu uzlikt!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:15, pirms 16 gadiem
Čehijas līgā šogad aizvadījis 22 spēles, caurmērā gūstot 16.4 punktus un izcīnot 9.9 bumbas zem groziem. Nav slikti, pat ņemot vērā, ka Čehijas līga nav no tām stiprākajām!

     [+] [-]

, 2009-02-18 15:16, pirms 16 gadiem
venti'ņiem jāatgūst čempio0nu tituls!
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 15:21, pirms 16 gadiem
Manupraat, labs papildinājums Ventspilij...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aldaris

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:24, pirms 16 gadiem
Malači, varēs droši vien atkal maksāt par darba atļaujas nenokārtošanu. Stipri jau nu apšaubu, ka viņi to tik ātri izdarījuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 15:26, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: gan jau Ventinji speciali uz sho speeli pieteica reaali gan jau nemaz nav treneejies iisti kopaa un pieradis pie shaada basketbola kads buus shovakar
trenējies gan jau nav, bet pie kājāpierod? Chehos drusku uzmaucis, Eiropas basi apostijis - nav slikti. redzees tikai,ko dariis laukumaa shovakar.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:27, pirms 16 gadiem
Šitas vismaz koledžā bija normāls! kaut kā tieši bija iekritis acīs ar melno darbu un apskaužamu vietas izvēli. Aizsardzībā nekāds dižais nebija, bet cīnijās!

vēlu veiksmi jaunajā komandā!

Un uz toto laikam būs jāaiziet

     [+] [-]

, 2009-02-18 15:27, pirms 16 gadiem
Oasis rakstīja: Malači, varēs droši vien atkal maksāt par darba atļaujas nenokārtošanu. Stipri jau nu apšaubu, ka viņi to tik ātri izdarījuši
Darba atļauja nav jānokārto uzreiz. Pats process aizņem ilgu laiku, lai to atļauju dabūtu. Tāpēc arī tas nav arguments.
Slēpts komentārs: ya33
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:34, pirms 16 gadiem
noteikti pirmajaa speelee speelees maz un nepaaraak labi bet gan jau ar laiku iespeeleesies !!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 15:37, pirms 16 gadiem
Arvīd,
Negvelz niekus: darba atļauja ir nepieciešama uz pirmo spēli, jo tas ir darbs, par kuru ir jābūt darba atļaujai!!! Cita lieta, ka ir 'gali' attiecīgajās iestādēs, kas piever acis un paļaujas uz: mēs jau kārtojam...!
Gan jau ka spēlētājs nav slikts, tikai piekrītu iepriekš minētajam komentāram: LATVISKĀKĀ KOMANDA?! Žēl, ka medaļu tuvums stipri izmaina domāšanu un vairs 'iespēlēt jaunos' un 'latviešu perspektīvie' nav modē!

  +4 [+] [-]

, 2009-02-18 15:40, pirms 16 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Arvīd,
Negvelz niekus: darba atļauja ir nepieciešama uz pirmo spēli, jo tas ir darbs, par kuru ir jābūt darba atļaujai!!! Cita lieta, ka ir 'gali' attiecīgajās iestādēs, kas piever acis un paļaujas uz: mēs jau kārtojam...!
Gan jau ka spēlētājs nav slikts, tikai piekrītu iepriekš minētajam komentāram: LATVISKĀKĀ KOMANDA?! Žēl, ka medaļu tuvums stipri izmaina domāšanu un vairs 'iespēlēt jaunos' un 'latviešu perspektīvie' nav modē!
Latvieshu perspektiivie nav modee?!

Cik var?! taa jau apskatieties cik ljoti komandas ir latviskotas. ASK vien lietuvietis, BKV 2 melnie un baronaa arii divi aarzemnieki!
Agraak bija pa 4,5 katraa komandaa.

Un veeljoprojaam slikti?!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 15:42, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Darba atļauja nav jānokārto uzreiz. Pats process aizņem ilgu laiku, lai to atļauju dabūtu. Tāpēc arī tas nav arguments.
Gudrinieks, nav jākārto Izlasi imigrācijas likuma 34. pantu. Skaidri un gaiši teikts, par strādāšanu bez atļaujas uzturēšanās atļauju var atteikt. Viņa gadījumā spēlēšana oficiālā spēlē ir uzskatāma par neko citu kā strādāšanu. Sekas būs vai nu naudas sods vai arī uzturēšanās atļaujas atteikums. Piemēri es domāju tālu nav jāmeklē, vai tad neatceries kā pirms nepilna gada Kļaviņš te klaigāja par to, ka pāris cēsu melnās meitenes pirms fināla meta ārā

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:44, pirms 16 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Darba atļauja nav jānokārto uzreiz. Pats process aizņem ilgu laiku, lai to atļauju dabūtu. Tāpēc arī tas nav arguments.
gan jau ask būs robežsargiem noziņojuši par jaunu jenķi kurš spēlē bez darba atļaujas ....un atkal būs jāmaksā sodiņš ,bet spēlēt jau viņš var...
Slēpts komentārs: marexels
Slēpts komentārs: mrPO

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 15:51, pirms 16 gadiem
te dalai laikam urins pilda smadzenu funkciju. Atlaida ciakosu panema sito, teica ka 2 bus, ari ir divi. Kas marekselam nav skadirs? Sākumā bija brazeltons un ciakos, tagad ir šitie divi. Kas tev te nav skaidrs? ko kas ir samelojis? Teica ka jaunos audzinas un bus divi legionari, pieredzejis saspeles vaditajs un kads garais,jo latvija ar viniem ir problema. kur ir tava problema?

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 15:52, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: vot vot... es neko pilniibaa nesaku un nenosodu ventspils riiciibu, bet vinji nostaada sevi mulkku lomaa-pirms sezonas ko defineeja? un sajuutot, ka ka var panjemt titulu visi skaistie teksti veejaa... tikai bail, ka starpsezonaa peec neieguuta titula atkal neviens liidz peedeejam briidim nezinaas-buus taada komanda vai nebuus, atkal lembergs sasauks kluba valdes seedi un atkal pienems jaunas vadliinijas... nu tak riktiigais dezhavuuuu taa teikt!
Tu gribi, lai BBL spele viena Latvijas komanda?
Ventspilij shis speletajs, var palidzet ieklut bbl 6nieka un lbl cinities par uzvaru.
Ar Zaki,Veselovu un Berzinu es domaju ir par maz, lai ieklutu final 6 bbl un lai lbl uz kautko ceretu.

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 15:53, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: vot vot... es neko pilniibaa nesaku un nenosodu ventspils riiciibu, bet vinji nostaada sevi mulkku lomaa-pirms sezonas ko defineeja? un sajuutot, ka ka var panjemt titulu visi skaistie teksti veejaa... tikai bail, ka starpsezonaa peec neieguuta titula atkal neviens liidz peedeejam briidim nezinaas-buus taada komanda vai nebuus, atkal lembergs sasauks kluba valdes seedi un atkal pienems jaunas vadliinijas... nu tak riktiigais dezhavuuuu taa teikt!
Ventspils neko nav mainujushi! arii sezonas saakumaa vinjiem bija 2 aarzemnieki, gluzhi kaa tgd! Vnk Ask fani tgd juutas apbizhoti, naudinju piegriza un tas noziime, ka citas komandas nedriikst pastiprinaaties?? 2 legjionaari komandaa ir tikai normaali un taa jau ir latviska komanda!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:53, pirms 16 gadiem
Nu nekas īpaši labs nebus.. cik atceros, parasti jau bija šitādi, kas koledžas laikos metuši padsmit punktus spēlē, atbrauc uz Eiropu, taisa statistiku un nekadi labie speletaji nav. Protams, visi nav vienādi, tomēr par šādu cenu jāņem kaķis maisā. Un vēl sezonas vidū..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-02-18 15:55, pirms 16 gadiem
Ventspils nekad nav teikuši, ka komandā spēlēs tikai latvieši! Uzskatu, ka 2 - 3 (neviss tā kā pagājušogad dažam labam 5,6,7) laba līmeņa ārzemnieki ir nepieciešami. Vismaz man patīk arī paskatīties uz amērikāņiem, kkādai odziņai arī jābūt.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:55, pirms 16 gadiem
O labs, ventiņi pastiprinājušies! Tik žēl, ka abas mīļākās komandas spēlēs...

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 15:55, pirms 16 gadiem
ASK būs zāģis jebkurā gadījumā ar vai bez amīša!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-18 15:59, pirms 16 gadiem
Sakritība ka Ventspilniekiem abi jaunie Amerikāņi ir Kreiļi...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 15:59, pirms 16 gadiem
Par darba atļaujām

Ja visi dokumenti ir OK, tad pie mums to darba atļauju izskata nedēļas laikā, kas ir vienkārši smieklīgi - tā itkā te tūkstošiem viņas tiktu pieprasītas. Līdz ar to neviens arī neko nepiesiesies. Ja noraida - 7 dienas un jābūt prom. Ja nekārto papīrus, tad gan kādam tas var nepatikt.

A par latviskāko komandu - kādā muļķa lomā, tad attiecībā pret sezonas sākumu sevi klubs ir nostādījis?

Sezonas sākumā bija 2 ārzemnieki - tagad arī 2 ārzemnieki! Nekas nav īsti mainījies. Abi šie tiek ņemti kā Starting 5 čaļi, tieši tāpat, kā tika ņemts gan Tsiakos, gan Brazeltons. Tas arī ir viss. Klubs pieturās pie konstanta lieluma. Skirīts prom, Veselovs visu sezonu nekāds, Tsiakos atlaists - vienīgais garais būtu Zaķis, kuram arī ir kritumi. Tas vienkārši nebūtu normāli.

  -3 [+] [-]

, 2009-02-18 15:59, pirms 16 gadiem
Grafs labāks, pēc sejas var redzēt.

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 15:59, pirms 16 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Gan jau ka spēlētājs nav slikts, tikai piekrītu iepriekš minētajam komentāram: LATVISKĀKĀ KOMANDA?! Žēl, ka medaļu tuvums stipri izmaina domāšanu un vairs 'iespēlēt jaunos' un 'latviešu perspektīvie' nav modē!
cik tad aarzmenieku bija tad, kad medalju spiidums likaas taaljs? ar cik arzemneikeim sezonas sakuma vineejaa legjionarizeetos Baronu un ASK?

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 16:00, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: "vot vot... es neko pilniibaa nesaku un nenosodu ventspils riiciibu, bet vinji nostaada sevi mulkku..."
Paņēma Ciakosa vietā.

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 16:00, pirms 16 gadiem
Piekriitu tiem, kas saka, ka bkv nav ko pārmest kaa sezonas saakuma ta ari tgd ir 2 legionaari
Par to atļauju- Kas juus domajat, ka v-pils shodien izdomaaja, ka vajag shito keksu? nedomaaju viss
Cka faniem, kas te gudri runaa vnk skauz ka bkv var pastiprinaaties
Par uzvaru un bkv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 16:01, pirms 16 gadiem
evert21 rakstīja: O labs, ventiņi pastiprinājušies! Tik žēl, ka abas mīļākās komandas spēlēs...
ASK un Ventspils reizē nemēdz būs mīļākās

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 16:01, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: vot vot... es neko pilniibaa nesaku un nenosodu ventspils riiciibu, bet vinji nostaada sevi mulkku lomaa-pirms sezonas ko defineeja? un sajuutot, ka ka var panjemt titulu visi skaistie teksti veejaa... tikai bail, ka starpsezonaa peec neieguuta titula atkal neviens liidz peedeejam briidim nezinaas-buus taada komanda vai nebuus, atkal lembergs sasauks kluba valdes seedi un atkal pienems jaunas vadliinijas... nu tak riktiigais dezhavuuuu taa teikt!
teica tev mamma: "Nesebo aritmetikas un loģikas stundas, dēls!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 16:06, pirms 16 gadiem
nu tad luudzu gudrie, atrodiet Ventspilij kaadu labu latvieshu centru, nevis njaudiet pa Latvisko komandu...
ko ta tad dariit, speeleet vispaar bez izteikta centra...?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 16:06, pirms 16 gadiem
kruklis rakstīja: Krokodīl....Jaunups taisās tavējos,tjipa megazvaigznes pārbaudīt,tev jau tur vajadzētu uztraukties!
Nē, jo viņiem pietiek sajēgas, lai nelietotu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: HakunaMatata

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 16:16, pirms 16 gadiem
kruklis rakstīja: Krokodīl....Jaunups taisās tavējos,tjipa megazvaigznes pārbaudīt,tev jau tur vajadzētu uztraukties!
HAHAHA LABS

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 16:16, pirms 16 gadiem
nu dalja taisniiba ir tajaa, ka bija divi un ir divi... kautkaa neaizdomaajos... ok, nedaudz atvainojos, jo tas viss kopaa radiija iespaidu ka aizraujas. (skiriitis prom, vietaa veel viens amiitis, paareejiem vispaar tikpatkaa nav...)

un tiem kas teica ka kautkas skauzz... beidziet... neskauzz... jo zinu, ka ask arii pastiprinaasies un zinu, ka briidii kad kriize buus garaam tie 4 aarzemnieki gan jau buus taa pat.

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:17, pirms 16 gadiem
kruklis rakstīja: Krokodīl....Jaunups taisās tavējos,tjipa megazvaigznes pārbaudīt,tev jau tur vajadzētu uztraukties!
Sāc labaak pats uztraukties

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:20, pirms 16 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Creeper
Tu nesaproti ko es uzrakstīju jeb negribi saprast? Es arī priecājos par katru komandu, kura latviskojas, bet Ventspils sāk iet šo ceļu atpakaļ. Jo atceries, cik bija daudz pozitīvu komentāru pēc Ventspils uzvarām, kad nespēlēja neviens leģionārs! Bet redz, tagad atkal ir 2 melnie. Anyway. Lai veicas kurzemniekiem!
Kadu celu atpakal? Vai jaunie del shiem arzemniekiem netiek spelet?
Zakis,Strelnieks,Berzins kluvushi jau par pamatspeletajiem 20-21 gadu vecuma. Es paskatijos, kas daras igauniem. Nevienu jedzigu jaunu speletaju 19-22 gadigu es ne Rock ne Kalev/Cramo neatradu

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 16:21, pirms 16 gadiem
beCha rakstīja: Piekriitu tiem, kas saka, ka bkv nav ko pārmest kaa sezonas saakuma ta ari tgd ir 2 legionaari
Par to atļauju- Kas juus domajat, ka v-pils shodien izdomaaja, ka vajag shito keksu? nedomaaju viss
Cka faniem, kas te gudri runaa vnk skauz ka bkv var pastiprinaaties
Par uzvaru un bkv
Piekrītu ..
BKV Labākie... Tas ka BKV sezonas sākumā nevāca 1/2 no komandas ar arzemniekiem, bet ask un Barons ārzemniekus mainija kā zeķes un pat par, budžetu nedomāja.. Un tagat BKV Var atļauties 2 labus Ārzemniekus (Nu labi par Šonu Pruitu nezinu , bet Kings ir Labs) , bet ASK Ar Baroniem neko..
Slēpts komentārs: mrPO

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 16:29, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: jaa jaaa ASK faniem gan skauž, noteikti...
mums ir Mažutis.. kas atsver visus pasaules melnos pleķus zem groziem
Gribi zinaat kas ir Mažutis???
Leišu ruuķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 16:36, pirms 16 gadiem
Oho diezgan labs papildinaajums,ceru,ka peec iespeejas aatraak iespeeleesies un buus liels paliigs komandai

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:37, pirms 16 gadiem
par lielu Ventspili

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 16:37, pirms 16 gadiem
A kurš iesāka to stulbumu par latviskāko komandu? Vēl vakar viens deklarēja, ka BKV ir latviskākā komanda. Paši iesāk un pēc tam kaut ko mēģina attaisnoties. Smieklīgi. Nolaižam podā tos stulbos saukļus un visiem būs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 16:38, pirms 16 gadiem
starp citu, tas chalis esot traumeets( sarauts muskulis)...

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 16:40, pirms 16 gadiem
beCha rakstīja: Gribi zinaat kas ir Mažutis???
Leišu ruuķis
kas tad to nezin... pie tam 100 x labaaks par norvēģu troļļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-02-18 16:49, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: nu kaluniem atkal nesaprašana par to,kapec tiek ņemts amerikanis,pavisam vnk komandā ir 2 arzemnieki un parejie musejie,munuprat,ideals modelis un čempis arī noteikti ka bus BKVentspilim
Pats Tu klauns. Izlasi vēlreiz manu iepriekšējo komentāru un tad sapratīsi. Da visiem pie kājas, cik leģionāri ir tai un tai komandai. Vienkārši kretinē, ka bļaustās bez pamata. Sezonas sākumā BKV bija latviskākā komanda un tas tika bāzts visās iespējamās vietās. Tagad tā vairs nav, bet vienalga BKV latviskākā komanda. Sviests. Jāprasa, kurš tad te ir klauns vai analfabēts, ka nezina, ka 2 ir vairāk nekā 1!?
Ja paši neizdmātu visādus stulbumus, tad neviens par leģionāru daudzumu nemaz nerunātu.
Visās nometnēs ir tie lielie pārgudreļi, ne tikai BKV. Tas nu gan ir fakts.

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:49, pirms 16 gadiem
Domāju, ka šodien ASK varētu klāties visai čābīgi, taču tas nebūtu ASK, ja viņiem nebūtu kas padomā, cik zinu, tad pie šamajiem treniņos viens mells ceturtais numurs bumbo, nebrīnīšos, ka 1. martā nāks pret Baronu.

Vakarā noteikti jāaiziet jāievērtē ventinieks, sen nab būts uz Ventspils mačiem.

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:49, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: vot vot... es neko pilniibaa nesaku un nenosodu ventspils riiciibu, bet vinji nostaada sevi mulkku lomaa-pirms sezonas ko defineeja? un sajuutot, ka ka var panjemt titulu visi skaistie teksti veejaa... tikai bail, ka starpsezonaa peec neieguuta titula atkal neviens liidz peedeejam briidim nezinaas-buus taada komanda vai nebuus, atkal lembergs sasauks kluba valdes seedi un atkal pienems jaunas vadliinijas... nu tak riktiigais dezhavuuuu taa teikt!
Skaudība nav laba lieta! Citam acīs redzi skabargu, pats savās acī neredzi baļķi!!!

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:51, pirms 16 gadiem
piemēram, Kings 1. spēlē BKV sastāvā sameta 17 puntkus, lai šim arī veicas.
Es par BKV

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:56, pirms 16 gadiem
srax0 rakstīja: starp citu, tas chalis esot traumeets( sarauts muskulis)...
mamma teica?

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:57, pirms 16 gadiem
R.Atkinson rakstīja: mamma teica?
sporta aarsts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-18 17:00, pirms 16 gadiem
Labs augums

     [+] [-]

, 2009-02-18 17:01, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labs augums
visos aspektos

     [+] [-]

, 2009-02-18 17:02, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: vot vot... es neko pilniibaa nesaku un nenosodu ventspils riiciibu, bet vinji nostaada sevi mulkku lomaa-pirms sezonas ko defineeja? un sajuutot, ka ka var panjemt titulu visi skaistie teksti veejaa... tikai bail, ka starpsezonaa peec neieguuta titula atkal neviens liidz peedeejam briidim nezinaas-buus taada komanda vai nebuus, atkal lembergs sasauks kluba valdes seedi un atkal pienems jaunas vadliinijas... nu tak riktiigais dezhavuuuu taa teikt!
tad kad sevi defineja ka latvieshu komandu, tad abiem rigas klubiem bija kkur pa 6 legionaari, taka pat 3 legionari butu bijis liels solis uz priekshu 2 ta ari bija domats pirms sezoans, idinsh taads, neko neiprot ar savam vistas smadzeneam un te tik lej. legioanri ir vaidzigi ari lai musejie macitos, tadam nolukam savu laik njeema richu uz bkv.

es arii love idiots

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 17:04, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: BKV vnk ir savi jauni džeki un ārzemnieki tiem tikai stimulu dos treneties un klut labakiem,ideals darbs no BKV puses,var redzet,ka gudri cilveki strada
manupraat ve ir vaidzigs induvidualas sagatavotiibas treneris, tas tiesham butu izcils ieguldijums un nu legionari ir vaidzigi pieredzejushi, ta ka kings, tad musejie var maacities, nu no amishiem jau atdevi treneinjos domaju ka lielaku par musejiem nesagadiisi, tachu ta ska var macitities tas i toch

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 17:05, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: Tu vnk nevari samierināties ,ka BKV var paņemt arzemnieku un vinus nesakr krize,te vnk ir runa par to,kurš ir gudrs un kurš ne,un tagad tikai neraudi,ja tavu favorit komandu BKV sagraus un izcinis čempi
bkv ir pazinjoshi ka naudu chempionu titulam nezhelos

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 17:13, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Jāprasa, kurš tad te ir klauns vai analfabēts, ka nezina, ka 2 ir vairāk nekā 1!?
Jāprasa, kurš nemāk saskaitīt 1+1? Jebšu Ciakos un Brezeltons bija viena persona?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 17:14, pirms 16 gadiem
Vēl šodien aģents piedāvāja šo spēlētāju Baronam, jo šons esot Krievijā un šodien vēl var paspēt noslēgt līgumu ....

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 17:14, pirms 16 gadiem
Pruits, kurš ir kreilis, dzimis 1985. gadā dzimis spēlētājs

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 17:26, pirms 16 gadiem
man vnk uzjautrina dubultmoraale!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 17:32, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: Tu vnk nevari samierināties ,ka BKV var paņemt arzemnieku un vinus nesakr krize,te vnk ir runa par to,kurš ir gudrs un kurš ne,un tagad tikai neraudi,ja tavu favorit komandu BKV sagraus un izcinis čempi
Vispār jau man ir pajāt, kas notiek pretinieku nometnē. Nenoliegšu, domāju, ka uzvarēs Ventspils. Varu vien pateikt, ka Tu vispār nesaprati, par ko es runāju. Tu saki, ka balts ir melns, bet patiesībā visi zinām, ka melns ir un paliek melns. Es jau neceru, ka Tu iebrauksi, par ko runāju. Ja daudz vienkāršākas lietas nesaprati, tad šo nesapratīsi ne tik.

     [+] [-]

, 2009-02-18 17:34, pirms 16 gadiem
Uz Arēnu - a Place to celebrate

  -3 [+] [-]

, 2009-02-18 17:39, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Jāprasa, kurš nemāk saskaitīt 1+1? Jebšu Ciakos un Brezeltons bija viena persona?
Tu izrauj vienu teikumu no konteksta un jūties gudrs?
Tie divi bija domāts Ventspils leģionāri, bet viens - ASK leģionāri. Es taču runāju par BKV iecienīto saukli - latviskākā komanda. Nu mēs redzam, ka sauklis ir nepareizs. Tad kāda jēga turpināt malt to, kas nav patiesība?
Un ieteiktu Tev dzīvē skatīties visu kopumā nevis izraut vienu teikumu/ainu no kopējā teksta/ainas. Ja to nespēj, tad neesi spējīgs arī neko analizēt.

     [+] [-]

, 2009-02-18 17:41, pirms 16 gadiem
pie cehiem statistika sameeraa iespaidiiga!!

Pruitt, Shaun - 22 games , min - 29.7 , 2pts - 61.6% , 3pts - 50.0% , FT- 46.2% , reb - 9.9, pts - 16.4

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 17:44, pirms 16 gadiem
Oasis rakstīja: Malači, varēs droši vien atkal maksāt par darba atļaujas nenokārtošanu. Stipri jau nu apšaubu, ka viņi to tik ātri izdarījuši
Lembergs pieprasa valstij pāris simtus tūkstošus kompensāciju. Būs gan ko algu samaksāt, gan atļauju nokārtot.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 17:58, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Tu izrauj vienu teikumu no konteksta un jūties gudrs?
Tie divi bija domāts Ventspils leģionāri, bet viens - ASK leģionāri. Es taču runāju par BKV iecienīto saukli - latviskākā komanda. Nu mēs redzam, ka sauklis ir nepareizs. Tad kāda jēga turpināt malt to, kas nav patiesība?
Un ieteiktu Tev dzīvē skatīties visu kopumā nevis izraut vienu teikumu/ainu no kopējā teksta/ainas. Ja to nespēj, tad neesi spējīgs arī neko analizēt.
Čalīt, pats neizrauj ciparus no konteksta - visas sezonas garumā Ventspilij bija 2 leģionāri, kas tika pateikts jau pirms sezonas, tā pat kā nodefinēti mērķi šai sezonai un ilgtermiņā - nekas no tā joprojām nav mainījies! Tas, ka ASK tagad tik palicis viens leitis, ir kluba vadības impotence, nevis latviska komanda! Vai varbūt neatceries kurš te pāris gadu laikā gribēja Eirolīgā kapāt?! Peace!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 18:18, pirms 16 gadiem
suhinsh rakstīja: Čalīt, pats neizrauj ciparus no konteksta - visas sezonas garumā Ventspilij bija 2 leģionāri, kas tika pateikts jau pirms sezonas, tā pat kā nodefinēti mērķi šai sezonai un ilgtermiņā - nekas no tā joprojām nav mainījies! Tas, ka ASK tagad tik palicis viens leitis, ir kluba vadības impotence, nevis latviska komanda! Vai varbūt neatceries kurš te pāris gadu laikā gribēja Eirolīgā kapāt?! Peace!
Es par Ventspils deklarētajiem plāniem neko neesmu tecis. Un es arī nesaku, ka 2 leģionāri ir daudz. Ventspils plāni ir palikuši nemainīgi, bet citās frontēs apstākļi ir izmainījušies. Līdz ar to arī kopējā situācija ir izmainījusies. Ja agrāk BKV bija latviskākā komanda, tad tagad vairs nav. Un nav nozīmes tam, ko vienas vai otras komandas vadība sastrādājusi. Fakts paliek fakts, 2 nevar būt mazāk par 1. A Tu gribi iestāstīt, ka var.
Un par tiem Ventspils plāniem runājot... Gribu uzprasīt, vai aiz savas iniciatīvas tādi plāni tika izvirzīti vai arī to piespieda reālā situācija? Protams, ka otrais variants. Te gan jāsaka, cepuri nost BKV vadībai, kas laicīgi noorientējās un nepieļāva tādu situāciju, kāda tagad ir ASK.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 18:20, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: jaa jaaa ASK faniem gan skauž, noteikti...
mums ir Mažutis.. kas atsver visus pasaules melnos pleķus zem groziem
Labi Mažutis ir labs kājās, bet nevajag jau te kaut ko mutgot..
Ko viņš varēs Pruitam izdaratī??? Pruitam ir 208cm..

     [+] [-]

, 2009-02-18 18:21, pirms 16 gadiem
Jābrauc jāapskatās dzīvajā kas tas par brīnumu.

     [+] [-]

, 2009-02-18 18:22, pirms 16 gadiem
Tā ir taisnība, ka Veselovs varētu nespēlēt?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 18:22, pirms 16 gadiem
Ventspils uzvarēs...

     [+] [-]

, 2009-02-18 18:29, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Es par Ventspils deklarētajiem plāniem neko neesmu tecis. Un es arī nesaku, ka 2 leģionāri ir daudz. Ventspils plāni ir palikuši nemainīgi, bet citās frontēs apstākļi ir izmainījušies. Līdz ar to arī kopējā situācija ir izmainījusies. Ja agrāk BKV bija latviskākā komanda, tad tagad vairs nav. Un nav nozīmes tam, ko vienas vai otras komandas vadība sastrādājusi. Fakts paliek fakts, 2 nevar būt mazāk par 1. A Tu gribi iestāstīt, ka var.
Un par tiem Ventspils plāniem runājot... Gribu uzprasīt, vai aiz savas iniciatīvas tādi plāni tika izvirzīti vai arī to piespieda reālā situācija? Protams, ka otrais variants. Te gan jāsaka, cepuri nost BKV vadībai, kas laicīgi noorientējās un nepieļāva tādu situāciju, kāda tagad ir ASK.
Nu blji..... ka tev neaiziet,Ventspils turpina vadiities peec tiem pashiem meerkjiem,kas tika nosprausti pirms sezonas,ta ka samierinies

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 18:31, pirms 16 gadiem
Feno komentāri šai topikā:

1) A kurš iesāka to stulbumu par latviskāko komandu? Vēl vakar viens deklarēja, ka BKV ir latviskākā komanda. Paši iesāk un pēc tam kaut ko mēģina attaisnoties. Smieklīgi. Nolaižam podā tos stulbos saukļus un visiem būs labi.

2) Sezonas sākumā BKV bija latviskākā komanda un tas tika bāzts visās iespējamās vietās. Tagad tā vairs nav, bet vienalga BKV latviskākā komanda. Sviests. Jāprasa, kurš tad te ir klauns vai analfabēts, ka nezina, ka 2 ir vairāk nekā 1!?

hmm, no kuras pakaļas lai es no šiem komentāriem varētu izraut, ka runa ir par ASK leģionāriem?

Par BKV- runā skaidru valodu- tā ir BKV pozīcija vai fanu pozīcija? BKV nav nekad teikusi, ka ir vislatviskākā komanda Latvijā. Nu padomā loģiski, kā tas izklausās uz kaut kāda "Ķeizarmežš" vai BK "Saldus" fona?

Ja to teikuši fani, tad nu sorrī, teksts neiztur kritiku. Sezonas sakuma tik tiešām BKV bija vislatviskaka no TOP-3 komandam, šobrīd, pieļauju, ka tā vairs nav. Bet tas jau nenonāk NEKĀDĀ pretrunā ar fanu/lietotāju iepriekšējajiem komentāriem.

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 18:32, pirms 16 gadiem
Baxter19 rakstīja: Nu blji..... ka tev neaiziet,Ventspils turpina vadiities peec tiem pashiem meerkjiem,kas tika nosprausti pirms sezonas,ta ka samierinies
Vot drīzāk Tev kaut kas neaiziet. Gribi teikt, ka BKV sevi deklarēja kā latviskāko komandu? Nē, to izdomāja fani.
Es runāju tikai par to stulbo saukli, neko citu.

     [+] [-]

, 2009-02-18 18:35, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Vot drīzāk Tev kaut kas neaiziet. Gribi teikt, ka BKV sevi deklarēja kā latviskāko komandu? Nē, to izdomāja fani.
Es runāju tikai par to stulbo saukli, neko citu.
Pirms sezonas staavoklis bija savaadaaks,tavai favoriitkomandai bija 6legjionaari,ja nemaldos un tas visu jau izsaka,tagad laiki ir savaadaaki,samierinies

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 18:35, pirms 16 gadiem
ASK uzvares

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 18:40, pirms 16 gadiem
elvison rakstīja: ASK uzvares
To tu nevari zināt kamēr spele nav bijusi! Neesi nekāds eksperts!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 18:40, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Feno komentāri šai topikā:

1) A kurš iesāka to stulbumu par latviskāko komandu? Vēl vakar viens deklarēja, ka BKV ir latviskākā komanda. Paši iesāk un pēc tam kaut ko mēģina attaisnoties. Smieklīgi. Nolaižam podā tos stulbos saukļus un visiem būs labi.

2) Sezonas sākumā BKV bija latviskākā komanda un tas tika bāzts visās iespējamās vietās. Tagad tā vairs nav, bet vienalga BKV latviskākā komanda. Sviests. Jāprasa, kurš tad te ir klauns vai analfabēts, ka nezina, ka 2 ir vairāk nekā 1!?


hmm, no kuras pakaļas lai es no šiem komentāriem varētu izraut, ka runa ir par ASK leģionāriem?

Par BKV- runā skaidru valodu- tā ir BKV pozīcija vai fanu pozīcija? BKV nav nekad teikusi, ka ir vislatviskākā komanda Latvijā. Nu padomā loģiski, kā tas izklausās uz kaut kāda "Ķeizarmežš" vai BK "Saldus" fona?

Ja to teikuši fani, tad nu sorrī, teksts neiztur kritiku. Sezonas sakuma tik tiešām BKV bija vislatviskaka no TOP-3 komandam, šobrīd, pieļauju, ka tā vairs nav. Bet tas jau nenonāk NEKĀDĀ pretrunā ar fanu/lietotāju iepriekšējajiem komentāriem.
Klausies, nesmīdini mani. Jā, tajos tekstos netika pieminēts ASK, bet Tev kā gudram vīram vajadzēja izsecināt to. Ja tiek veikta salīdzināšanas darbība, tad taču ir jābūt vismaz dieviem lielumiem. Viens bija BKV, otrs uzrodas pēc izslēgšanas metodes. Ja Barons neder, tad kas paliek? Tikai un vienīgi ASK.
Atbilde uz Tavu jautājumu - fanu pozīcija un to jau es pateicu uzreiz aiz Tava komenta. Kad sāku rakstīt, tad Tavējā vēl nebija, ja nu kas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 18:50, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Es par Ventspils deklarētajiem plāniem neko neesmu tecis. Un es arī nesaku, ka 2 leģionāri ir daudz. Ventspils plāni ir palikuši nemainīgi, bet citās frontēs apstākļi ir izmainījušies. Līdz ar to arī kopējā situācija ir izmainījusies. Ja agrāk BKV bija latviskākā komanda, tad tagad vairs nav. Un nav nozīmes tam, ko vienas vai otras komandas vadība sastrādājusi. Fakts paliek fakts, 2 nevar būt mazāk par 1. A Tu gribi iestāstīt, ka var.
Un par tiem Ventspils plāniem runājot... Gribu uzprasīt, vai aiz savas iniciatīvas tādi plāni tika izvirzīti vai arī to piespieda reālā situācija? Protams, ka otrais variants. Te gan jāsaka, cepuri nost BKV vadībai, kas laicīgi noorientējās un nepieļāva tādu situāciju, kāda tagad ir ASK.
Vienīgais, ko es gribu kādam iestāstīt ir tas, ka 6 leģionāri ir daudz pa daudz, bet 2 - izvērtējot reālo situāciju ir ok! A kura latviskākā komanda? Zini, man pie kājas. Ja spēlētājs ir Latvijā izaudzis, tad kāda starpība vai viņš ir uzvārdā Āboliņš, Buršteins, Ivanovs vai viņam vectēvs ir čigāns!? Ceru, ka saprati, ko es ar to domāju?
Par Ventspils plāniem. Tev nešķiet, ka tā ir vadības tālredzība, ka tā paredzēja visus šos sūdus? Vai tu domā, ka tā krīze no debesīm nokrita?! Vai tev nešķiet, ka tā mētāšanās ar naudu, ko uzsāka abi lielie Rīgas klubi bija bezjēdzīga? Ja BKV vadības onkas būtu izdomājuši mērīties ar krāniņiem ar ASK un Baronu, tad nauda atrastos, tici man! Tā kā vienīgais jautājums šeit var būt par kluba vadības kompetenci vai nekompetenci.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 18:50, pirms 16 gadiem
ha ha...cik smiekliigi klausiities,kaa cilveeki nevar samierinaaties ar to,ka BKV nav nekaada ieksheejaa kriize,ka komandai ir nauda,par ko uzlabot sastaavu,lai atkal kljuutu par chempioniemkaa var mociitoes ar savu ASK,nu nepaveicaas komandai,nav vairs lieliskaa Parex banka,pikji nedod...nu viss,lai arii buutu,lai paliek juusu ASK taa latviskaakaa komanda...noveelu ka ar Mazuti sastaavaa gaaziisiet lielus vezumusEs par taisniibu,un BKV,biju un vnm buushu taas fans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-18 18:53, pirms 16 gadiem
Baxter19 rakstīja: Pirms sezonas staavoklis bija savaadaaks,tavai favoriitkomandai bija 6legjionaari,ja nemaldos un tas visu jau izsaka,tagad laiki ir savaadaaki,samierinies
Šis ir mans pēdējais koments šajā tēmā.
Piedod, bet īpaši gudrs Tu neesi, redzi tikai to, ko gribi redzēt. Es absolūti nerunāju par leģionāru skaitu. Es tikai saku, ka man noriebies klausīties saukli, kas jau labu laiku vairs neatbilst realitātei.
A Tu man mini kaut kādus pirmssezonas plānus, kaut kādus 6 leģionārus (patiesībā bija 5). Daudzie leģionāri ir vēsture, situācija ir izmainījusies, bet stulbais sauklis palicis tas pats. Nu izdomājiet ko jaunu nevis tagad 10 sezonas malsiet vienu un to pašu, ka BKV ir latviskākā komanda. Jo redz 2008.gadā BKV izstrādāja plānu, kas paredz vairāk spēlēt ar jaunajiem latvju puikām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-18 19:12, pirms 16 gadiem
nu centrs jau bija vajadziigs, it sevishki, kameer veselovam trauma, skiris un ciakos tagad prom, jaaskataas kaads buus, ceru, ka viss buus ok. masinja ir, centimetri arii pietiek, jaaskataas kaa ar metienu, gan jau buus labi. veiksmi.

     [+] [-]

, 2009-02-18 19:14, pirms 16 gadiem
aaa pa to legionaaru buushanu - kamooon, nu vajadziigi ir klubos legionaari tomeer, nu ne jau tipa vissas poziicijaas, kaa tas sezonas saakumaa bija vienai otrai komandai :p, bet nu vaajaakaas poziicijas jaapastiprina noteikti, buutu mulkiigi to nedariit.

     [+] [-]

, 2009-02-18 19:20, pirms 16 gadiem
ventspils tak vislatviskaaka!!!vieni no retajiem melniem V-pilii,nevis kaa bija ierasts baronaa vai ask!!!nu,nu,nu!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 19:23, pirms 16 gadiem
kruklis rakstīja: Man nav jāuztraucas...pašlaik ASK ir pilnīgi tīrs!
un driiz buss arii pliks un nabags

     [+] [-]

, 2009-02-18 22:02, pirms 16 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Arvīd,
Negvelz niekus: darba atļauja ir nepieciešama uz pirmo spēli, jo tas ir darbs, par kuru ir jābūt darba atļaujai!!! Cita lieta, ka ir 'gali' attiecīgajās iestādēs, kas piever acis un paļaujas uz: mēs jau kārtojam...!
Gan jau ka spēlētājs nav slikts, tikai piekrītu iepriekš minētajam komentāram: LATVISKĀKĀ KOMANDA?! Žēl, ka medaļu tuvums stipri izmaina domāšanu un vairs 'iespēlēt jaunos' un 'latviešu perspektīvie' nav modē!
bet vai tu uz sho bridi reali redzi kuru BKV latvieši komandu varetu aizvest uz Čempiontitulu . es tikai par Amerikāņiem

     [+] [-]

, 2009-02-19 01:01, pirms 16 gadiem
Sorry puikas, bet amerikānis bija vnk drausmīgs - nezina ko darīt ar bumbu, kur atrasties - bieži rāva aiz rokas, lai nostādītu kur jāstāv aizsardzībā, uzbrukumā aizlien aiz vairoga, meezh garaam, neizciina atlecošo un uzšauj sodu, bilance laba - 5 piezīmes, 1 punkts, laikam tomērt pa taisno no lidostas nevajadzēja dzīt laukumā!

     [+] [-]

, 2009-02-20 13:21, pirms 16 gadiem
fooorshi